"Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы" Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 29 қарашадағы № 7-11 шешіміне өзгерістер енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының мәслихатының 2017 жылғы 24 қаңтардағы № 9-3 шешімі. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 7 ақпанда № 4046 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы мәслихатының 2023 жылғы 9 қарашадағы № 9-4 шешімімен.

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы мәслихатының 09.11.2023 № 9-4 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына сәйкес Аққайың ауданының мәслихаты ШЕШТІ:

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы" Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 29 қарашадағы № 7-11 шешіміне (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2016 жылғы 21 желтоқсандағы № 3971 болып тіркелді, 2016 жылғы 28 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық ақтілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген шешімнің әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      VI шақырылған IX сессия
төрағасы
В. Заика
      Аққайың ауданының
мәслихатының хатшысы
С. Мұқанов
      "КЕЛІСІЛДІ"
      "Солтүстік Қазақстан облысы
Аққайың ауданы әкімдігінің
жұмыспен қамту және
әлеуметтік бағдарламалар
бөлімі" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің
басшысы
Қ. Садыков
      2017 жылғы 24 қаңтар
      "Солтүстік Қазақстан облысы
Аққайың ауданы әкімдігінің
экономика және қаржы бөлімі"
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі басшысының
міндеттерін атқарушы
Ю. Киселева
      2017 жылғы 24 қаңтар

  Аққайың ауданы мәслихатының 2017 жылғы 24 қаңтардағы № 9-3 шешіміне қосымша
  Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 29 қарашадағы № 7-11 шешімімен бекітілді

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары

      1. Осы әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары (бұдан әрі – қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (бұдан әрі-үлгілік қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес әзірленді және өмірлік қиын жағдай туындаған кезде Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтарының жекелеген санаттарының тізбесін айқындау тәртібін анықтайды.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – Солтүтік Қазақстан облысының статистикалық органдары есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен қаржылық табыс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      8) уәкілетті орган – "Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      9) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін ауылдық округтер әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      10) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      3. Осы қағидалар Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының аумағында тұратын тұлғаларға таратылады.

      4. Осы қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы органмен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі - алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, сондай – ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидаларда көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      6. Атаулы күндер мен мереке күндер тізбесі және әлеуметтік көмек көрсетудің еселігі осы қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес белгіленеді.

      7. Учаскелік және арнайы комиссия өз қызметтерін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігімен бекітілетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмек мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      8. Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлерін, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдерін осы қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес ауданның жергілікті атқарушы орган белгілейді және ауданның жергілікті өкілді органның шешімімен бекітіледі.

      9. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесі осы қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес белгіленеді.

      Арнайы комиссия әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      10. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін, арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

      11. Әлеуметтік көмек азаматтарға осы қағидаларға 3-қосымшаның 1)-13) тармақшаларында көрсетілген негіздеме бойынша адамның (отбасының) ең төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінің бір еселік шегінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысын ескере отыра, 5(бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір рет көрсетіледі.

      12. Әлеуметтік көмек азаматтарға осы қағидаларға 3-қосымшаның 14) тармақшасында көрсетілген негіздемелер бойынша адамның (отбасының) кірістер есебінсіз, 80 айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде бір рет көрсетіледі.

      13. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшаның 15) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 20 (жиырма) айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде екі жылда бір рет көрсетіледі.

      14. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшасының 16) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 10 (он) айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде жылына бір рет көрсетіледі.

      15. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшаның 17) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 24 (жиырма төрт) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет көрсетіледі.

      16. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшаның 18) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 10 (он) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір рет көрсетіледі.

      17. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшаның 19) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір рет көрсетіледі.

      18. Әлеуметтік көмек осы қағидаларға 3-қосымшаның 20) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, жылына бір рет көрсетіледі.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      19. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша жергілікті атқарушы органмен бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      20. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтың әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) үлгілік қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      21. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      22. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      23. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша үлгілік қағидалардың 2, 3-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      24. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      25. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      26. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      27. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      28. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы қағидалардың 23 және 24 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      29. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      30. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мөлшерінің асып кетуі;

      31. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру ауданның бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асыралады.

      Әлеуметтік көмек төлемі екінші деңгейдегі банктер арқылы өтініш берушілердің дербес шоттарына сомаларды уәкілетті органдардың аударуы жолымен жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмектін тоқтатылуы және қайтарылуы үшін негіздемелер

      32. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      33. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      34. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 1-қосымша

Әлеуметтік көмек көрсетудің атаулы күндерінің, мереке күндерінің тізімі және еселігі

р/с

Атаулы күндері мен мереке күндері

Әлеуметтік көмек көрсетудің еселігі

1

15 ақпан – "Ауғанстан аумағынан әскерді шығару күні"

Жылына 1 рет

2

8 наурыз – "Халықаралық әйелдер күні"

Жылына 1 рет

3

26 сәуір – "Чернобыль атомдық электр стансасындағы апатты еске алу күні"

Жылына 1 рет

4

7 мамыр – "Отанды қорғау күні"

Жылына 1 рет

5

9 мамыр – "Жеңіс күні"

Жылына 1 рет

6

31 мамыр – "Саяси қуғын – сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні"

Жылына 1 рет

7

30 тамыз – "Қазақстан Республикасының Конституциясы күні"

Жылына 1 рет

 
  Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 2-қосымша

Алушылар санатының тізбесі, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлері, табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдері

Алушылар санатының тізбесі

Әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлері және есілігі

Әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдері

1.

Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдайда қалған азаматтар (отбасылар)

80 айлық есептік көрсеткіштен артық емес, біржолғы

Өмірлік қиын жағдай туындаған күнінен бастап төрт айдан кешіктірмей

 
  Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 3-қосымша

Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесі

      1) жетiмдiк;

      2) ата-ана қамқорлығының болмауы;

      3) кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы, оның iшiнде девианттық мiнез-құлық;

      4) туғанынан үш жасқа дейiнгi балалардың ерте психофизикалық дамуы мүмкiндiктерiнiң шектелуi;

      5) дене және (немесе) ақыл-ой мүмкiндiктерiне байланысты ағза функцияларының тұрақты бұзылуы;

      6) әлеуметтік мәні бар аурулардың және айналасындағыларға қауiп төндiретiн аурулардың салдарынан тыныс-тіршілігінiң шектелуi;

      7) жасының егде тартуына байланысты, ауруы және (немесе) мүгедектiгi салдарынан өзiне-өзi күтiм жасай алмауы;

      8) әлеуметтiк бейiмсiздiкке және әлеуметтiк депривацияға әкеп соқтырған қатыгездік;

      9) баспанасыздық (белгiлi бiр тұрғылықты жерi жоқ адамдар);

      10) бас бостандығынан айыру орындарынан босау;

      11) қылмыстық-атқару инспекциясының пробация қызметінде есепте тұруы;

      12) кәмелетке толмағандардың ерекше тәртіпте ұстайтын білім беру ұйымдарында болуы;

      13) адамның (отбасының) ең төмен күнкөріс деңгейі мөлшерінің бір еселік шегінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысының болуы;

      14) табиғи зілзала немесе өрт салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне залал келтіру;

      15) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7, 8 және 9-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, женілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдар және жеңілдіктер мен кепілдіктер жөнінен соғысқа қатысушыларға теңістірілген адамдардың басқа да санаттардың шот-фактурасын және орындалған жұмыстар актісін ұсынуымен тіс протездеуге мұқтаждығы (бағалы металлдар мен металл керамикадан, металл акрилден жасалған протездерден тіс протездеуің қоспағанда);

      16) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7, 8 және 9-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, женілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдар және жеңілдіктер мен кепілдіктер жөнінен соғысқа қатысушыларға теңістірілген адамдардың басқа да санаттардың Қазақстан Республикасының санаторийлерінде және профилакторийлерінде санаторлық-курорттық емделуге мұқтаждығы;

      17) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5 және 7-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерінің коммуналдық қызметтерді төлеу және отын сатып алу үшін шығынның орнын толтыруға мұқтаждығы;

      18) туберкулездің белсенді формасымен ауыратын адамдарға денсаулық сақтау мекемесінен анықтама ұсыну бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге мұқтаждығы;

      19) 3-4 сатыдағы онкологиялық ауруымен ауратын адамдарға денсаулық сақтау мекемесінен анықтама ұсыну бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге мұқтаждығы;

      20) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7, 8 және 9-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, женілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдар және жеңілдіктер мен кепілдіктер жөнінен соғысқа қатысушыларға теңістірілген адамдардың басқа да санаттардың, сондай-ақ Семей ядролық полигоны аймағында зардап шеккендердің Қазақстан Республикасының аумағында жол жүру құжатын ұсынуымен теміржол (плацкарт вагон), жолаушылар тасымалдайтың автомобиль көлігінің (таксиден басқа) бір түрімен жол жұру станциясынан ауруханаға жатқызылатын жерге дейін және кері жол жүруге мұқтаждығы.

О внесении изменений в решение маслихата Аккайынского района от 29 ноября 2016 года № 7-11 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Аккайынском районе Северо-Казахстанской области"

Решение маслихата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 24 января 2017 года № 9-3. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 7 февраля 2017 года № 4046. Утратило силу решением маслихата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 9 ноября 2023 года № 9-4.

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Аккайынского района Северо-Казахстанской от 09.11.2023 № 9-4 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


      В соответствии со статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" маслихат Аккайынского района РЕШИЛ:

      1. Внести в решение маслихата Аккайынского района от 29 ноября 2016 года № 7-11 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Аккайынском районе Северо-Казахстанской области" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 3971 от 21 декабря 2016 года, опубликовано 28 декабря 2016 года в информационной правовой системе "Әділет" нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан к указанному решению изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
IХ сессии VI созыва
В. Заика
      Секретарь маслихата
Аккайынского района
С. Муканов
      "СОГЛАСОВАНО"
      Руководитель коммунального
государственного учреждения
"Отдел занятости и
социальных программ
акимата Аккайынского района
Северо-Казахстанской области"
К. Садыков
      24 января 2017 года
      Исполняющая обязанности
руководителя коммунального
государственного учреждения
"Отдел экономики и финансов
акимата Аккайынского района
Северо-Казахстанской области"
Ю. Киселева
      24 января 2017 года

  Приложение к решению маслихата Аккайынского района № 9-3 от 24 января 2017 года
  Утверждены решением маслихата Аккайынского района № 7-11 от 29 ноября 2016 года

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Аккайынском районе Северо-Казахстанской области

      1. Настоящие правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее – правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О занятости населения", постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее-типовые правила) и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Аккайынском районе Северо-Казахстанской области при наступлении трудной жизненной ситуации.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее-уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное и культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики Северо-Казахстанской области;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      8) уполномоченный орган – коммунальное государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области";

      9) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимом сельского округа, для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      10) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      3. Настоящие правила распространяются на лиц, проживающих на террритории Аккайынского района Северо-Казахстанской области.

      4. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местным исполнительным органом в денежной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.

      6. Перечень памятных дат и праздничных дней, а также кратность оказания социальной помощи устанавливается согласно приложению 1 к настоящим правилам.

      7. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Северо-Казахстанской области.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      8. Перечень категорий получателей, предельные размеры социальной помощи, сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара, устанавливаются местным исполнительным органом района и утверждаются решением местного представительного органа района, согласно приложению 2 к настоящим правилам.

      9. Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) при наступлении трудной жизненной ситуации устанавливается согласно приложению 3 к настоящим правилам.

      Специальная комиссия при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуется перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      10. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключение о необходимости оказания социальной помощи.

      11. Социальная помощь по основаниям, указанным в подпунктах 1) -13) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется гражданам с учетом среднедушевого дохода лица (семьи), не превышающего порога однократного размера прожиточного минимума, в размере 5 (пяти) месячных расчетных показателей, единовременно.

      12. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 14) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется гражданам (семье) единовременно в размере не более 80 месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      13. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 15) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется один раз в два года в размере не более 20 (двадцати) месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      14. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 16) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется один раз в год в размере не более 10 (десяти) месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      15. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 17) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется один раз в год в размере 24 (двадцати четырех) месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      16. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 18) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется единовременно в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      17. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 19) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется единовременно в размере 5 (пяти) месячных расчетных показателей, без учета доходов.

      18. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 20) приложения 3 к настоящим правилам предоставляется один раз в год, без учета доходов.

3. Порядок оказания социальной помощи

      19. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому местным исполнительным органом по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      20. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа предоставляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) по форме согласно приложению 1 к типовым правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      21. Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      22. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      23. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к типовым правилам и направляет их акиму сельского округа.

      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      24. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      25. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      26. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      27. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      28. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 23 и 24 настоящих правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      29. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа – с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      30. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) порога для оказания социальной помощи.

      31. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на текущий финансовый год.

      Выплата социальной помощи осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня путем перечисления сумм на лицевые счета заявителей.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      32. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      33. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      34. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Аккайынского района Северо-Казахстанской области

Перечень памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи, а также кратность оказания социальной помощи

№ п/п

Памятные даты и праздничные дни

Кратность оказания социальной помощи

1

15 февраля – "День вывода войск с территории Афганистана"

Один раз в год

2

8 марта – "Международный женский день"

Один раз в год

3

26 апреля – "День памяти аварии на Чернобыльской атомной электростанции"

Один раз в год

4

7 мая – "День защитника Отечества"

Один раз в год

5

9 мая – "День Победы"

Один раз в год

6

31 мая – "День памяти жертв политических репрессий и голода"

Один раз в год

7

30 августа – "День Конституции Республики Казахстан"

Один раз в год

 
  Приложение 2 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Аккайынского района Северо-Казахстанской области

Перечень категорий получателей, предельные размеры социальной помощи, ее кратность, сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара

№ п/п

Категории получателей социальной помощи

Предельные размеры и кратность оказания социальной помощи

Сроки обращения за социальной помощью

1

Граждане (семьи), пострадавшие вследствие стихийного бедствия или пожара 

Не более 80 минимальных расчетных показателей, единовременно

Не позднее 4 месяцев со дня наступления трудной жизненной ситуации

 
  Приложение 3 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Аккайынского района Северо-Казахстанской области

Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) при наступлении трудной жизненной ситуации

      1) сиротство;

      2) отсутствие родительского попечения;

      3) безнадзорность несовершеннолетних, в том числе девиантное поведение;

      4) ограничение возможностей раннего психофизического развития детей от рождения до трех лет;

      5) стойкие нарушения функций организма, обусловленные физическими и (или) умственными возможностями;

      6) ограничение жизнедеятельности вследствие социально значимых заболеваний и заболеваний, представляющих опасность для окружающих;

      7) неспособность к самообслуживанию в связи с преклонным возрастом, вследствие перенесенной болезни и (или) инвалидности;

      8) жестокое обращение, приведшее к социальной дезадаптации и социальной депривации;

      9) бездомность (лица без определенного места жительства);

      10) освобождение из мест лишения свободы;

      11) нахождение на учете службы пробации уголовно-исполнительной инспекции;

      12) нахождение несовершеннолетних в организациях образования с особым режимом содержания;

      13) наличие среднедушевого дохода лица (семьи) не превышающего порога однократного размера прожиточного минимума;

      14) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара;

      15) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны, лиц приравненных по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны и других категории лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам войны, указанных в статьях 5, 6, 7, 8 и 9 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" в зубопротезировании (за исключением зубопротезирования из драгоценных металлов и протезов из металлокерамики, металлоакрила), с предоставлением счет-фактуры и акта выполненных работ;

      16) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны, лиц приравненных по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны и других категории лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам войны, указанных в статьях 5, 6, 7, 8 и 9 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" в санаторно-курортном лечении в санаториях и профилакториях Республики Казахстан;

      17) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны, указанных в статьях 5 и 7 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" в возмещении затрат за оплату коммунальных услуг и приобретения топлива;

      18) нуждаемость лиц, больных активной формой туберкулеза, в оказании социальной помощи по предъявлению справки из учреждения здравоохранения;

      19) нуждаемость лиц, больных онкологическим заболеванием 3-4 стадии, в оказании социальной помощи по предъявлению справки из учреждения здравоохранения;

      20) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны, лиц приравненных по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны и других категории лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам войны, указанных в статьях 5, 6, 7, 8 и 9 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним", а также лиц, пострадавшим в зоне Семипалатинского ядерного полигона в проезде железнодорожным (плацкартный вагон), автомобильным пассажирским транспортом (кроме такси) от станции отправления одного видов указанных транспортных средств до места госпитализации и обратно по территории Республики Казахстан, с предъявлением проездного документа.