"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық мәслихатының 2017 жылғы 5 мамырдағы № 6-10-8 шешімі. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 1 маусымда № 4205 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық мәслихатының 2020 жылғы 30 маусымдағы № 6-43-14 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық мəслихатының 30.06.2020 № 6-43-14 (алғашқы ресми жарияланғаннан күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес Айыртау ауданының мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Осы шешімге "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын бекіту туралы қосымшасы бекітілсін.

      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау аудандық
маслихаттың
X сессиясының төрайымы
И.Бурковская
      Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау аудандық
маслихаттың хатшысы
Б.Жанахметов

  Айыртау ауданы мәслихатының
2017 жылғы 5 мамырдағы
№ 6-10-8 шешімімен бекітілген

"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Тәртібі және оның сипаттамасы

1. Жалпы ереже

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті берудің осы Тәртібі (бұдан-әрі Тәртіп) "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру тәртібін анықтайды.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан-әрі қызметтік куәлік) "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" (бұдан-әрі – Аппарат) коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әкімшілік мемлекеттік лауазымдық өкілеттілігін растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы шешіммен бекітілген сипаттамаға сәйкес болады.

      4. Қызметтік куәлік тиісті ресімделмесе, іс-әрекеті өткен және тазартылған, түзетілген болса жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік Айыртау ауданы мәслихатының хатшысының қолтаңбасымен беріледі.

      Қызметтік куәлік Айыртау ауданы мәслихатының хатшысының өкілеттілігі мерзіміне жарамды.

      6. Қызметтік куәлік лауазымға тағайындалған, ауыстырылған, бүлінген, жоғалған, алдында берілген куәліктің қолдану мерзімі өткен кезде беріледі.

      Қызметтік куәлікті алған кезде қызметкерлер осы Тәртіптің 1-қосымшасындағы нысанға сәйкес Аппараттың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру және қайтару журналына (бұдан әрі – журнал) қол қояды.

      7. Қызметтік куәлік және журнал Аппараттағы кадр қызметінің сейфінде сақталады.

      8. Мемлекеттік қызметке алғаш тағайындалған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі түсіндіріледі.

      Осы Тәртіптің 6-тармағында қарастырылған қызметтік куәлікті ауыстырған кезде, алдында берілген қызметтік куәлік қызметтік куәлікті беруге жауапты кадр жөніндегі бас маманмен алынады.

3. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      9. Қызметтік куәліктің сыртқы қабаты көк түсті жоғары сапалы былғарыны ауыстырушы немесе экобылғарыдан құрылған 19 х 6,5 см (ашылған түрінде).

      10. Қызметтік куәліктің беткі жағында ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген, төменгі жағында типографиялық шрифтегі "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" жазбасы болады.

      11. Қызметтік куәліктің ішкі жағында ақ түсте белгіленген үлгідегі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Үстіңгі жағында "СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ АЙЫРТАУ АУДАНЫ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ", "АППАРАТ АЙЫРТАУСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА СЕВЕРО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ" жазуы орналастырылған; олардың астында мәтіннен ерекшеленетін, қызыл жолақты "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" жазуы бар.

      12. Оң жағында: мөлшері 3х4 см фотосуреті (анфас, түсті), оның жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (барында), атқарып отырған лауазымы көрсетілген. Орыс тіліндегі мәтін орналастырылған, аудандық мәслихат хатшысының қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

      13. Сол жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы, елтаңба астында "ҚАЗАҚСТАН" оның жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (барында), атқарып отырған лауазымы көрсетілген. Мемлекеттік тілдегі мәтін орналастырылған. Төменгі жағында куәліктің жарамды мерзімі көрсетілген.

4. Қорытынды ереже

      14. Қызметтік куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Тәртіптегі нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      15. Қызметтік куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген кезде, оның иесі шұғыл түрде жазбаша (қағаз) нысанда кадрлық қызметке хабарлайды.

      Қызметтік куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы ақпаратты жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді және кадрлық қызметке хабарланады.

      16. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактіні тиісті кадр қызметі белгіленген тәртіппен қызметтік тексеру жүргізу туралы өкім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде қызметтік тексеру жүргізеді, нәтижесі бойынша Аппараттағы тәртіптік комиссия кінәліні тәртіптік жауапқа тарту туралы мәселені қарастырады.

      17. Жаңа қызметтік куәлік қызметтік тексеріс өткеннен кейін кадр жөніндегі бас маманмен беріледі.

      18. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен босатылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер тиісті бұйрықтың шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде қызметтік куәлікті алған орнына тапсырады.

      19. Қызметтік куәліктерді есептен шығару және жоюды кадрлық қызмет осы Тәртіптің 2-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша қызметтік куәлікті есептен шығару және жою актісін жасауды жылына бір рет жүргізеді.

      20. Жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша кадрлық қызметпен қызметтік куәліктердің есепті деректерімен сәйкестігіне тексеріс жүргізіледі.

      21. Қызметтік куәліктерді толтыру тәртібіне, ресімделуіне, есебіне, берілуіне, сақталуына және жойылуына жалпы бақылауды Аппарат басшысы іске асырады.

      22. Атқарып отырған лауазымынан босатылған қызметкер қызметтік куәлікті кадрлық қызметке тапсырады. Кызметтік куәлікті тапсырған кезде қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адам тапсыру парағына қолын қояды.

  "Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы мәслихатының
аппараты" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру
тәртібіне және оның
сипаттамасына 1 қосымша

      Нысан

"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқарып отырған лауазымы

Берілген күні

Алғаны туралы жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстырғаны және тапсырғаны туралы белгі (тағайындау, лауазымының өзгеруі, мерзімі өтуі, жұмыстар босатылуы, жоғалтуы)

Қызметтік куәліктің жойылуы (нөмірі және актінің күні)

Ескерту

1

2

3

4

5

6

7

8

9




















      Ескертпе: "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы тігілген, нөмірленген болуы тиіс және кадр қызметтің қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  "Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы мәслихатының
аппараты" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру
тәртібіне және оның
сипаттамасына 2 қосымша

      Нысан

"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

АКТ

      _______________ № _____ ______________

      (жасалу орны)             (күні)

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), "Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібінің 19-тармағы негізінде қызметкерлерді есептен шығаруға және жоюға жиналған практикалық маңызын жоғалтқан қызметтік куәліктерін зерделеп: жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты, тізімге сәйкес:

      1. _____________

      2. _____________

      3. …

      Оларды есептен шығару және жою бойынша осы актіні жасадық.

      _________________________ __________

      (лауазымның атауы) (қолы)

      _________________________ __________

      (лауазымның атауы) (қолы)

      _________________________ __________

      (лауазымның атауы) (қолы)

Об утверждении Порядка выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" и его описания

Решение Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области от 5 мая 2017 года № 6-10-8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 1 июня 2017 года № 4205. Утратило силу решением Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области от 30 июня 2020 года № 6-43-14

      Сноска. Утратило силу решением Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области от 30.06.2020 № 6-43-14 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Айыртауский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемый к настоящему решению Порядок выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" и его описание.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель X сессии
Айыртауского районного
маслихата
Северо-Казахстанской области
И.Бурковская
      Секретарь Айыртауского
районного маслихата
Северо-Казахстанской области
Б.Жанахметов

  Утверждены решением
Айыртауского районного
маслихата от 5 мая 2017 года
№ 6-10-8

Порядок выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" и его описание

1. Общие положения

      1. Настоящий Порядок выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" (далее - Порядок) определяют порядок выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" и его описание.

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в коммунальном государственном учреждении "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" (далее – Аппарат).

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим решением.

      4. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Айыртауского районного маслихата.

      Служебное удостоверение действует на срок полномочий секретаря Айыртауского районного маслихата.

      6. Служебное удостоверение выдается сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения.

      При получении служебного удостоверения сотрудники расписываются в журнале выдачи и возврата служебного удостоверения государственных служащих Аппарата (далее – журнал) по форме согласно приложению 1 к настоящему Порядку.

      7. Служебные удостоверения и журнал хранятся в сейфе кадровой службы Аппарата.

      8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по пользованию и порядке его хранения.

      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящего Порядка, ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудником кадровой службы, ответственным за выдачу служебного удостоверения.

3. Описание служебного удостоверения

      9. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества темно синего цвета, размером 19*6,5 сантиметров (в развернутом состоянии).

      10. На лицевой стороне служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      11. Левая и правая внутренняя часть служебного удостоверения выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки установленного образца. В верхней части размещены надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА ҚАЗАХСТАН" под ними, отделяющиеся от текста красной обивочной полосой, надписи "СОЛТҮСТІҚ ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ АЙЫРТАУ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ", "АППАРАТ АЙЫРТАУСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА СЕВЕРО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ".

      12. На правой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3*4 сантиметров, рядом указывается номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность. Текст печатается на русском языке, заверяется подписью секретаря районного маслихата и гербовой печатью.

      13. На левой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН", рядом указывается номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, занимаемая должность. Текст печатается на государственном языке. Ниже указывается дата выдачи и срок действия удостоверения.

4. Заключительные положения

      14. Учет выдачи и возврата служебных удостоверений осуществляется в журнале выдачи и возврата удостоверений, который пронумеровывается и прошнуровывается.

      15. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме кадровую службу.

      Утерянные служебные удостоверения владельцем через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется кадровая служба.

      16. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, кадровая служба в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия Аппарата рассматривает вопрос о привлечении виновных лиц к дисциплинарной ответственности.

      17. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается кадровой службой после проведения служебного расследования.

      18. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдают служебное удостоверение по месту его получения.

      19. Списание и уничтожение служебных удостоверений производится один раз в год кадровой службой составлением акта на списание и уничтожение служебных удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящему Порядку.

      20. Ежегодно, по состоянию на 1 января, кадровой службой проводится сверка соответствующих служебных удостоверений их учетным данным.

      21. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляется руководителем Аппарата.

      22. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение в кадровую службу. На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

  Приложение 1
к Порядку выдачи служебного
удостоверения коммунального
государственного учреждения
"Аппарат Айыртауского
районного маслихата
Северо-Казахстанской области"
и его описание

      Форма

Журнал выдачи и возврата служебных удостоверений коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области"

номер служебного удостоверения

Фамилия, имя, отчество (при наличие)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

1

2

3

4

5

6

7

8

9




















      Примечание: Журнал выдачи и возврата служебных удостоверений коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и гербовой печатью кадровой службы.

  Приложение 2
к Порядку выдачи служебного
удостоверения коммунального
государственного учреждения
"Аппарат Айыртауского
районного маслихата
Северо-Казахстанской области"
и его описание

      Форма

Коммунальное государственное учреждение "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области"

АКТ

      __________________ № _______ ___________

      (место составления)             (дата)

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), на основании пункта 19 Порядка выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат Айыртауского районного маслихата Северо-Казахстанской области" и его описания изучив, собранные к списанию и уничтожению утратившие практическое значение служебные удостоверения работников, в связи с увольнением, переводом на другую должность согласно списку:

      1. _____________

      2. _____________

      3. …

      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению.

      ____________________________ __________________

      (наименование должности)       (подпись)

      ____________________________ __________________

      (наименование должности)       (подпись)

      ____________________________ __________________

      (наименование должности)       (подпись)