Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Оңтүстiк Қазақстан облысы Шымкент қаласы әкiмдiгiнiң 2017 жылғы 5 сәуірдегі № 272 қаулысы. Оңтүстiк Қазақстан облысының Әдiлет департаментiнде 2017 жылғы 25 сәуірде № 4078 болып тiркелдi. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 11 желтоқсандағы № 330 қаулысымен

      Ескерту. Күшi жойылды - Шымкент қаласы әкiмдiгiнiң 11.12.2018 № 330 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру қағидалары;

      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімі аппаратының басшысы Р.Аюповқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Ғ. Әбдірахымов

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 05 сәуірдегі № 272
қаулысына 1 қосымша

Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағида Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы қаулымен бекітілген сипаттамаға сәйкес.

      4. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік беріледі:

      1) қала әкімінің орынбасарларына, қала әкімі аппаратының басшысына, аудан әкімдеріне, қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдар басшыларына және қала әкімі аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне – қала әкімінің қолы қойылып;

      2) аудан әкімі аппараттарының мемлекеттік қызметшілеріне – аудан әкімдерінің қолы қойылып;

      3) қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне – қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың бірінші басшыларының қолы қойылып.

      6. Қызметтік куәлік мемлекеттік қызметшілерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан және бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған немесе бүлінген жағдайда беріледі.

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымша келісілген нысаны бойынша қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).

      7. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы Персоналды басқару қызметінің сейфінде сақталады. Ал Шымкент қаласындағы аудан әкімі аппараттарында және қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдарда - кадр жұмысымен айналысатын қызметкерлердің сейфінде сақталады.

      8. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті Персоналды басқару қызметінің қызметтік куәлікті беруге жауапты қызметкері қайтарып алады. Ал Шымкент қаласындағы аудан әкімі аппараттарында және қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдарда - кадр жұмысымен айналысатын қызметкерлері қайтарып алады.

      9. Персоналды басқару қызметі жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      10. Қызметтік куәліктерін толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды Персоналды басқару қызметінің басшысы жүзеге асырады.

      11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу Персоналды басқару қызметіне жазбаша (ерікті) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша Персоналды басқару қызметі қызметтік тергеп-тексеру туралы өкімнің шығуынан кейін он жұмыс күні ішінде қызметтік тергеп-тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша тәртіптік комиссия кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      13. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы Персоналды басқару қызметі хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тергеп-тексеру жүргізілгеннен кейін Персоналды басқару қызметі береді.

      14. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті Персоналды басқару қызметіне, ал Шымкент қаласындағы аудан әкімі аппараттарында және қаланың бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдарда тиісті бөлімге тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      15. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  Шымкент қаласының
бюджетінен
қаржыландырылатын атқарушы
органдардың мемлекеттік
қызметшілеріне қызметтік
куәлікті беру қағидаларына
қосымша

      нысан

Қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы


Қызметтіккуәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Жөні
(бар болған жағдайда)

Атқаратынлауазымы

Берілген күні

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы жоғалуы туралы белгі)

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірімен күні)

Ескертпе


      Ескертпе: Қызметтік куәліктерін беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және персоналды басқару қызметінің (мемлекеттік орган басшысының) қолымен және мөрімен расталады.

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 05 сәуірдегі № 272
қаулысына 2 қосымша

Шымкент қаласының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәліктің мұқабаларының көлемі 19 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), көк (көгілдір) түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы.

      2. Қызметтік куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Қызметтік куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде (қазақ және орыс тілдерінде) тиісті мемлекеттік органның атаулары, одан төмен мәтіннен көк түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған. Төменгі жағында қызметтік куәліктің нөмірі көрсетіледі.

      4. Сол жағында: көлемі 2,5 х 3,5 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісінше қала әкімінің, аудан әкімдерінің, қалалық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар басшыларының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған қазақ тіліндегі мәтін.

      5. Оң жағында: көгілдір түсті көлемі 3 х 4 см Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственным служащим инсполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент и его описания

Постановление акимата города Шымкент Южно-Казахстанской области от 5 апреля 2017 года № 272. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 25 апреля 2017 года № 4078. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 11 декабря 2018 года № 330

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 11.12.2018 № 330 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить:

      1) Правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) описание служебного удостоверения государственных служащих исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Р.Аюпова.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Г. Абдрахимов

  Приложение 1 к постановлению
акимата города Шымкент
от 05 апреля 2017 года
№ 272

Правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент.

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим постановлением.

      4. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается:

      1) за подписью акима города – заместителям акима города, руководителю аппарата акима города, акимам районов, руководителям местных исполнительных органов, финансируемых из бюджета города и государственным служащим аппарата акима города;

      2) за подписью акима района - государственным служащим аппарата акима района;

      3) за подписью первого руководителя исполнительного органа, финансируемых из бюджета города – государственным служащим исполнительного органа, финансируемых из бюджета города.

      6. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения.

      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе Службы управления персоналом. А в аппаратах районных акимов города Шымкент и в исполнительных органах, финансируемых из бюджета города - в сейфе у сотрудников, занимающихся кадровой работой.

      8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудниками Службы управления персоналом, ответственными за выдачу служебного удостоверения. А в аппаратах районных акимов города Шымкент и в исполнительных органах, финансируемых из бюджета города - сотрудниками, занимающихся кадровой работой.

      9. Ежегодно, по состоянию на 1 января, Службой управления персоналом проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      10. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляют, руководитель Службы управления персоналом.

      11. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме Службу управления персоналом, подает объявление в средства массовой информации.

      12. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, Служба управления персоналом в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      13. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется Служба управления персоналом. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается Службой управления персоналом после проведения служебного расследования.

      14. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение в Службу управления персоналом. А в аппаратах районных акимов города Шымкент и в исполнительных органах, финансируемых из бюджета города в соответствующий отдел.

      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      15. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме

  Приложение к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственных служащих
исполнительных
органов, финансируемых из
бюджета города Шымкент

      форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения


Номер служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество (при наличии)

Занимаемаядолжность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание


      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и печатью Службы управления персоналом (руководителем государственного органа).

  Приложение 2 к постановлению
акимата города Шымкент от 05
апреля 2017 года № 272

Описание служебного удостоверения государственных служащих исполнительных органов, финансируемых из бюджета города Шымкент

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего (бирюзового) цвета, размером 19 см х 6,5 см (в развернутом состоянии).

      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ".

      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи соответствующего государственного органа (на казахском и русском языках), под ними, отделяющиеся от текста синей отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ". Ниже указывается номер удостоверения.

      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 см, текст на казахском языке, заверенный подписью соответственно акимом города, акимами районов, руководителями исполнительных органов, финансируемых из городского бюджета и гербовой печатью.

      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан на голубом фоне размером 3 х 4 см, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на два года).