Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 235 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 28 мамырда № 16936 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 4 қарашадағы № ҚР ДСМ-180/2020 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.11.2020 № ҚР ДСМ-180/2020 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мынадай:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру";

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды үйлестіру департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күннің ішінде қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі оның көшірмесін Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және қосу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтезбелік он күннің ішінде оның көшірмелерін мерзімдік баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі Л.М. Ақтаеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Денсаулық сақтау министрі Е. Біртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2018 жылғы 5 мамырдағы
№ 235 бұйрығына
1-қосымша

"Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

1- тарау. Жалпы ережелер

      1. "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №11304 болып тіркелген) "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленген.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету өтінішін қабылдау және оның нәтижесін беру қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үрдісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдар) мазмұны:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды және толықтығын тексереді – 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан өтініш келіп түскен сәттен бастап тіркейді – 1 (бір) сағат;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің қызметкері өтінішті алған күннен бастап оны қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді – 8 (сегіз) жұмыс күн;

      4) көрсетілетін қызмет берушінің қызметкері нәтижесін алған сәттен бастап көрсетілетін қызметті алушыға нәтижені беруді жүргізеді – 1 (бір) жұмыс күн.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      7. Жүгіну тәртібі мен көрсетілетін қызметті беруші арқылы рәсімдердің жүйелігігінің сипаттамасы осы Регламентке қосымшада келтірілген:

      1) 1-процесс – қызмет көрсету үшін қызметкердің ақпараттық жүйенің (бұдан әрі – АЖ) автоматтандырылған жұмыс орнына логин мен парольді (авторизациялау процесі) енгізуі;

      2) 2-процесс – қызметкердің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және қызметкердің көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерді енгізуі (нотариат куәландырылған сенімхат болған кезде, сенімхат өзгеше куәландырылған кезде – сенімхат деректері толтырылмайды);

      3) 3-процесс – Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі – ЖТМД) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жіберу;

      4) 1-шарт – ЖТМД-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;

      5) 4-процесс – ЖТМД-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6) 5-процесс – қызметкердің қағаз нысандағы құжаттардың болуы туралы белгі қою бөлігінде сұрау салу нысанын толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеу және қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру, Автоматтандырылған ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің ААЖ) өңдеуге жіберу;

      7) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің сұрау салуын өңдеу нәтижесін тексеру;

      8) 6-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің ААЖ-да сұрау салынған деректердің болмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 7-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің АЖ автоматтандырылған жұмыс орнында (бұдан әрі – АЖО) қалыптастырылған қызметтің (анықтаманың) нәтижесін қызметкер арқылы алуы. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарының және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат осы мемлекеттік қызметті көрсету Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.

  "Міндетті әлеуметтік
медициналық сақтандыру
аударымдарының және (немесе)
жарналардың аударылған
сомалары туралы ақпарат беру"
мемлекеттік қызметті көрсету
регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы



  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2018 жылғы 5 мамырдағы
№ 235 бұйрығына
2-қосымша

"Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №11304 болып тіркелген) бекітілген "Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленген.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" (бұдан әрі – қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету өтінішін қабылдау және оның нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: қағаз.

      4. Стандарттың 10-тармағына сәйкес медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді бас тарту мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді (іс-қимылды) бастау үшін Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың болуы негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдар) мазмұны:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу – 30 (отыз) минут;

      2) құжаттарды қарау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау – 6 (алты) сағат;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қою – 6 (алты) сағат;

      4) құжаттарды қабылдауға жауапты көрсетілетін қызмет берушінің маманына мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін жіберу – 30 (отыз) минут;

      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркеу және жіберу – 1 (бір) жұмыс күні.

      7. Келесі ресімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету ресімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын, құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою;

      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне:

      құжаттарды қабылдайтын жауапты маман;

      көрсетілетін қызмет беруші басқармасының (бөлімінің) маманы;

      қызметті беруші басқармасының (бөлімінің) басшысы (бастығы) қатысады.

      9. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету процесінде бір жұмыс күні ішіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібі:

      құжаттарды қабылдауға жауапты көрсетілетін қызметті берушінің маманы Мемлекеттік корпорациядан пошталық байланыс арқылы ұсынылған өтінішті қабылдап, тіркейді – 30 (отыз) минут;

      көрсетілетін қызметті беруші басқармасының (бөлімінің) жауапты маманы өтінішті алған күннен бастап қарап, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелер туралы анықтаманы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рәсімдейді – 6 (алты) сағат;

      көрсетілетін қызметті беруші басқармасының (бөлімінің) басшысы (бастығы) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қарап, анықтама беру туралы шешім қабылдайды, анықтамаға қол қойып, қызметті беруші басқармасының (бөлімінің) жауапты маманына жібереді – 6 (алты) сағат;

      көрсетілетін қызметті беруші басқармасының (бөлімінің) жауапты маманы анықтаманы тіркеп, қызметті берушінің құжаттарды қабылдауға жауапты қызметкеріне жібереді – 30 (отыз) минут;

      қызметті берушінің құжаттарды қабылдауға жауапты қызметкері анықтаманы Мемлекеттік корпорацияға пошталық байланыс арқылы жібереді – 1 (бір) жұмыс күн.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) басқа да қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік корпорацияның жүгіну тәртібі мен рәсімдерінің (іс-қимылдың) жүйелілігінің сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес көрсетілген.

  "Медициналық көрсетілетін
қызметтерді тұтынушы ретінде
міндетті әлеуметтік
медициналық сақтандыру
жүйесіне қатысуы туралы
анықтамалар беру" мемлекеттік
қызметті көрсету регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде Мемлекеттік корпорация мен қызметті берушінің рәсімдерінің (іс-қимылдардың) жүйелілігінің сипаттамасы

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылдары

1

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының) нөмері

1

2

2

Құрылымның – функциялық бірліктің атауы

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ (бұдан әрі-Мемлекеттік корпорация)

"Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" КЕАҚ (бұдан әрі – қызметті беруші)

3

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын қабылдау және олардың толықтығын тексеру және қызмет берушіге оның міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне медициналық қызметтерді қолданушы ретінде қатысуы туралы анықтаманы дайындау үшін жіберу.
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2018 жылғы 16 қантардағы №20 бұйрығымен бекітілген "Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" (бұдан әрі – Стандарт) Стандартының 9 –тармағында көзделген тізбеге сәйкес Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызмет алушының толық емес құжаттар пакетін және (немесе) мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде Стандарттың 3 –қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне медициналық қызметтерді қолданушы ретінде қатысуы туралы анықтаманы беру және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін Мемлекеттік корпорацияға қызмет алушыға беру үшін жіберу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне медициналық қызметтерді тұтынушы ретінде қатысуы туралы анықтамаларды беру не құжаттарды қабылдаудан дәлелді бас тарту


5

Орындау мерзімі

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

  "Медициналық көрсетілетін
қызметтерді тұтынушы ретінде
міндетті әлеуметтік
медициналық сақтандыру
жүйесіне қатысуы туралы
анықтамалар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызметті көрсету
регламентіне
2-қосымша

"Медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушы ретінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысуы туралы анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-үдерісінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг в области здравоохранения

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 5 мая 2018 года № 235. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2018 года № 16936. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 4 ноября 2020 года № ҚР ДСМ-180/2020 .

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 04.11.2020 № ҚР ДСМ-180/2020 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить регламенты государственных услуг:

      1) "Выдача информации о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг" согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту координации обязательного социального медицинского страхования Министерства здравоохранения Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течении десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра здравоохранения Республики Казахстан Актаеву Л.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
Е. Биртанов

  Приложение 1
к приказу Министра
здравоохранения
Республики Казахстан
от 5 мая 2018 года № 235

Регламент государственной услуги "Выдача информации о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование"

Глава 1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача информации о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование" (далее - Регламент) разработан в соответствии со Стандартом государственной услуги "Выдача информации о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование" (далее - Стандарт), утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11304).

      2. Государственная услуга оказывается некоммерческим акционерным обществом "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.

      3. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача информации о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) работник услугодателя принимает и проверяет полноту представленных документов – 30 (тридцать) минут;

      2) работник услугодателя регистрирует заявления с момента поступления от услугополучателя заявления – 1 (один) час;

      3) работник услугодателя со дня получения заявления рассматривает его и оформляет результат оказания государственной услуги – 8 (восемь) рабочих дней;

      4) работник услугодателя производит выдачу результата услугополучателю с момента получение результата – 1 (один) рабочий день.

Глава 3. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      7. Описание порядка обращения и последовательности процедуры через услугодателя приведены в приложении к настоящему Регламенту:

      1) процесс 1 – ввод сотрудником в автоматизированное рабочее место информационной системы (далее – ИС) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      2) процесс 2 – выбор сотрудником услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);

      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства в Государственную базу данных физических лиц (далее - ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;

      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;

      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;

      6) процесс 5 – заполнение сотрудником формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги, отправка на обработку в Автоматизированную информационную систему (далее – АИС услугодателя);

      7) условие 2 – проверка результата обработки запроса услугодателя;

      8) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с отсутствием запрошенных данных в АИС услугодателя;

      9) процесс 7 – получение услугодателем через сотрудника результата услуги сформированной автоматизированного рабочего места ИС. Информация о перечисленных суммах отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, по форме согласно приложению 1 к Стандарту.

  Приложение
к Регламенту государственной услуги
"Выдача информации о
перечисленных суммах
отчислений и (или) взносов на
обязательное социальное
медицинское страхование"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя

     



      Условные обозначения:

     



  Приложение 2
к приказу Министра здравоохранения
Республики Казахстан
от 5 мая 2018 года № 235

Регламент государственной услуги "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг"

Глава 1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг" (далее - Регламент) разработан в соответствии со Стандартом государственной услуги "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг" (далее - Стандарт), утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11304).

      2. Государственная услуга оказывается некоммерческим акционерным обществом "Фонд социального медицинского страхования" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      3. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) прием, регистрация документов – 30 (тридцать) минут;

      2) рассмотрение документов и подготовка проектов результата государственной услуги – 6 (шесть) часов;

      3) подписание результата государственной услуги – 6 (шесть) час;

      4) направление результата государственной услуги специалисту услугодателя ответственному за прием документов – 30 (тридцать) минут;

      5) регистрация и направление результата оказания государственной услуги – 1 (один) рабочий день.

      7. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация документов, проект результата оказания государственной услуги;

      2) подписание результата оказания государственной услуги;

      3) выдача результата оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют:

      специалист ответственный за прием документов;

      специалист управления (отдела) услугодателя;

      руководитель (начальник) управления (отдела) услугодателя.

      9. Порядок взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в течение одного рабочего дня в процессе оказания государственной услуги:

      специалист услугодателя ответственный за прием документов принимает и регистрирует заявление, представленный посредством почтовой связи из Государственной корпорации – 30 (тридцать) минут;

      ответственный специалист управления (отдела) услугодателя со дня получения заявления оформляет результат оказания государственной услуги по форме согласно приложению 1 к Стандарту – 6 (шесть) часов;

      руководитель (начальник) управления (отдела) услугодателя рассматривает результат оказания государственной услуги, принимает решение о выдаче справки, подписывает результат оказания государственной услуги – 6 (шесть) часов;

      ответственный специалист управления (отдела) услугодателя направляет результат оказания государственной услуги работнику услугодателя ответственного за прием документов – 30 (тридцать) минут;

      работник услугодателя ответственный за прием документов регистрирует и направляет результат оказания государственных услуг в Государственную корпорацию посредством почтовой связи – 1 (один) рабочий день.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) Государственной корпорацией и услугодателям при оказании государственных услуг приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      11. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок об участии в
системе обязательного
социального медицинского
страхования в качестве
потребителя медицинских услуг"

Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) Государственной корпорацией и услугодателям при оказании государственных услуг

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование структурно-функциональной единицы

НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)

НАО "Фонд социального медицинского страхования" (далее – услугодатель)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и проверка полноты представленных документов услугополучателя и передача документов услугодателю для подготовки справки об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг

Подготовка справки об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг и передача результатов оказания государственных услуг в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю

В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг" (далее - Стандарт), утвержденным приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 января 2018 года № 20 и (или) документов с истекшим сроком действия, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту


4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача услугодателю справки об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги


5

Сроки исполнения

2 рабочих дня

1 рабочий день

  Приложение 2
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок об участии в
системе обязательного
социального медицинского
страхования в качестве
потребителя медицинских услуг"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Выдача справок об участии в системе обязательного социального медицинского страхования в качестве потребителя медицинских услуг"