Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2018 жылғы 5 маусымдағы № 253 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 15 маусымда № 17083 болып тіркелді

      2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі 139-бабының 7-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Персоналды басқару департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар министрі
Д. Абаев

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрінің 2018 жылғы
5 маусымдағы № 253 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 139-бабы 7-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің (бұдан әрі – Мекеме) ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерінде лауазым атқаратын азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізудің тәртібі мен шарттарын айқындайды.

      2. Қызметшілерді аттестаттау қызметшілердің атқарып отырған лауазымдарына және (немесе) үміттеніп отырған біліктілік санаттарына олардың білім мен біліктілік деңгейлерінің сәйкестігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.

      3. Аттестаттау кезіндегі бағалаудың негізгі өлшемшарты азаматтық қызметшілердің оларға жүктелген міндеттерді орындай білу қабілеті болып табылады.

      4. Азаматтық қызметшілер азаматтық қызметте болған әрбiр кейінгі үш жыл өткен соң, бiрақ осы лауазымға орналасқан күнінен бастап алты айдан бұрын емес мерзімде аттестаттаудан өтеді.

      Аттестаттау көрсетілген мерзім басталған күннен бастап алты айдан кешіктірілмей өткізіледі.

      5. Аттестаттауға жүкті әйелдерді, сондай-ақ ақпарат саласында 20 жылдан артық жұмыс істеген адамдарды қоспағанда, барлық азаматтық қызметшілер жатады.

      6. Бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты жалақысы сақталмайтын демалыста болған азаматтық қызметшілер қызметке шыққаннан кейін кемінде алты айдан кейін аттестаттаудан өтеді.

      7. Азаматтық қызметшілерді аттестаттау келесі бірқатар жүйелі кезеңдерді қамтиды:

      1) аттестаттаудан өткізуге дайындық;

      2) аттестаттау комиссиясы өткізетін азаматтық қызметшілермен әңгімелесу;

      3) аттестаттау комиссиясының шешім шығаруы.

2-тарау. Мекеменің бірінші басшысын аттестаттау

      8. Мекеменің бірінші басшысы (бұдан әрі – басшы) Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінде (бұдан әрі – Министрлік) аттестаттаудан өтеді.

      9. Басшыны Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өткізеді.

      Аттестаттаудан өткізуге дайындық келесі іс-шараларды қамтиды:

      1) аттестаттауға жататын басшылар үшін қажетті құжаттарды дайындау;

      2) аттестаттауды өткізу кестелерін әзірлеу;

      3) басшыны аттестаттауды ұйымдастыру жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – Министрліктің аттестаттау комиссиясы) құрамын айқындау;

      4) аттестаттаудан өткізудің мақсаттары мен тәртібін түсіндіру.

      10. Қағидалардың 4 және 6-тармақтарына сәйкес персоналды басқару қызметінің ұсынымы бойынша уәкілетті органның бұйрығымен басшыны аттестаттаудан өткізу күні тағайындалады және Министрліктің аттестаттау комиссиясының құрамы бекітіледі.

      11. Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттау өткізудің басталуына дейін бір айдан кешіктірмей аттестатталатын басшыны оны өткізудің мерзімдері туралы хабардар етеді.

      12. Басшыға қызметтік мінездемені Министрліктің персоналды басқару қызметі дайындайды.

      13. Қызметтік мінездеме аттестатталатын басшының кәсіби және біліктілік дайындығын, іскерлік қасиеттерін және қызметтік жұмысының нәтижелерін дәйекті, объективті бағалаудан тұрады.

      14. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына дейін үш аптадан кешіктірмей Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өтушіні оған берілген қызметтік мінездемемен таныстырады.

      15. Аттестаттаудан өтуші өзіне берілген қызметтік мінездемемен келіспейтінін мәлімдеуге және Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысы барысында талқылануы тиіс балама ақпаратты Министрліктің персоналды басқару қызметіне жібере алады.

      16. Аттестаттаудан өтетін басшыға Министрліктің персоналды басқару қызметі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      17. Министрліктің персоналды басқару қызметі дайындалған аттестаттау материалдарын Министрліктің аттестаттау комиссиясына жолдайды.

      18. Министрліктің аттестаттау комиссиясының құрамы бірінші басшының бұйрығымен төрағаны және төраға орынбасарын қоса алғанда, тақ санмен (кемінде 5 мүше) бекітіледі.

      19. Төраға Министрліктің аттестаттау комиссиясына басшылықты жүзеге асырады, оның отырыстарына төрағалық етеді, жұмысты жоспарлауды қамтамасыз етеді, Министрліктің аттестаттау комиссиясы қабылдайтын шешімдердің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      20. Министрліктің аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы Министрліктің аттестаттау комиссиясының жұмысына техникалық қызмет көрсетуді және ұйымдық қамтамасыз етуді (отырыстарға материалдар дайындау, алдағы отырыстар туралы хабардар ету, оларды өткізудің қорытындылары бойынша хаттамалар ресімдеу) жүзеге асыратын персоналды басқару қызметінің қызметкері болып табылады. Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      21. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының үштен екісі қатысқан жағдайда, заңды деп есептеледі.

      22. Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Дауыс беру нәтижелері Министрліктің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Министрліктің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ерекше пікірі болған жағдайда, ол жазбаша түрде жазылады және хаттамаға қоса беріледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда, Министрліктің аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      23. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына аттестаттаудан өтушінің өзі қатысуы қажет. Дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, ол аттестаттаудан өтпеді деп танылады.

      Аттестаттаудан өтуші Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысына әңгімелесудің басталуына дейін дәлелді себептерінің (уақытша еңбекке жарамсыз, демалыста болуы, іссапарда болуы) бары туралы хабардар етеді.

      Аттестаттаудан өтушінің Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына келмеуіне дәлелді себептері болған кезде оны шешімі бойынша аттестаттау кешірек мерзімге ауыстырылады. Аттестаттау мерзімдерін екі реттен артық ауыстыруға жол берілмейді.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелсіз себептермен екі рет келмеген аттестаудан өтуші жұмыстан босатуға ұсынылады.

      24. Атқаратын лауазымға сәйкестігіне және функционалдық міндеттерін орындау кезіндегі құзыреттілігіне әңгімелесу аттестаттаудан өтушінің таңдауы бойынша қазақ және орыс тілдерінде өткізіледі.

      25. Министрліктің аттестаттау комиссиясы ұсынылған материалдарды зерделейді және аттестаттаудан өтушіні тыңдайды. Аттестаттаудан өтушінің кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін талқылау объективті, қисынды және игі ниетпен өткізіледі.

      Әңгімелесу барысы аудио- және (немесе) бейне жазбаларды пайдалана отырып есепке алынады.

      26. Ұсынылған материалдарды зерделеу және аттестаттаудан өтушімен әңгімелесудің нәтижелері бойынша Министрліктің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) қайта аттестаттауға жатады.

      27. Қайта аттестаттау осы Қағидаларда белгіленген тәртіпте бірінші аттестаттау өткен күннен бастап бір ай ішінде өткізіледі. Министрліктің аттестаттау комиссиясы қайта аттестаттаудың қорытындылары бойынша келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      28. Министрліктің аттестаттау комиссиясы атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады, бұл жұмыстан босатуға негіздеме болады.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының бағасы мен ұсынымдары отырысқа қатысқан мүшелері қол қоятын аттестаттау парағына жазылады.

      29. Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі отырысқа қатысқан оның мүшелері мен хатшысы қол қоятын, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

      30. Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы аттестаттаудан өтушіні шешіммен таныстырады. Аттестаттау парағымен танысқаны туралы қол қоюдан бас тартса, Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы күні мен колтаңбасын көрсете отырып, тиісті жазба жасайды.

      31. Аттестаттау парағы, қызметтік сипаттамасы, Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі аттестаттаудан өтушінің жеке ісінде сақталады.

3-тарау. Мекеменің бірінші басшысының орынбасарларын және мамандарын аттестаттау

      32. Мекеменің бірінші басшысының орынбасарларын және мамандарын (бұдан әрі – жұмыскерлер) аттестаттау Мекеме басшысының тапсырмасы бойынша персоналмен жұмысқа жауап беретін құрылымдық бөлімше (бұдан әрі – Мекеменің персоналды басқару қызметі) жүзеге асырады.

      Аттестаттаудан өткізуге дайындық келесі іс-шараларды қамтиды:

      1) аттестаттауға жататын жұмыскерлерге қажетті құжаттарды дайындау;

      2) аттестаттаудан өткізу кестелерін әзірлеу;

      3) Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамын айқындау;

      4) аттестаттаудан өткізудің мақсаттары мен тәртібін түсіндіру жұмысын ұйымдастыру.

      33. Мекеменің персоналды басқару қызметі жарты жылда бір рет аттестаттауға жататын қызметкерлерді айқындайды.

      34. Персоналды басқару қызметінің ұсынымы бойынша Мекеме басшысының бұйрығымен аттестаттаудан өтетін жұмыскерлердің тізімі, аттестаттаудан өткізу кестесі мен Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамы бекітіледі.

      35. Мекеменің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өткізу басталғанға дейін бір айдан кешіктірмей жұмыскерлерді өтетін мерзімдері туралы жазбаша түрде хабардар етеді.

      36. Аттестаттауға жататын жұмыскердің тікелей басшысы оған қызметтік мінездеме дайындайды және оны Мекеменің персоналды басқару қызметіне жолдайды.

      37. Қызметтік мінездеме аттестаттаудан өтетін жұмыскердің кәсіби және біліктілік дайындығын, іскерлік қасиеттерін және қызметтік жұмысының нәтижелерін дәйекті, объективті бағалаудан тұрады.

      38. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына дейін үш аптадан кешіктірмей Мекеменің персоналды басқару қызметі жұмыскерді оған берілген қызметтік мінездемемен таныстырады.

      39. Жұмыскер өзіне берілген қызметтік мінездемемен келіспейтінін мәлімдеп, Мекеменің персоналды басқару қызметіне Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысы барысында айтылатын және талқыланатын балама ақпаратты ұсына алады.

      40. Аттестаттаудан өтетін жұмыскерге Мекеменің персоналды басқару қызметі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      41. Мекеменің персоналды басқару қызметі дайындалған аттестаттау материалдарын Мекеменің аттестаттау комиссиясына жолдайды.

      42. Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамы бірінші басшының бұйрығымен төрағаны және төраға орынбасарын қоса алғанда, тақ санмен (кемінде 5 мүше) бекітіледі.

      43. Төраға Мекеменің аттестаттау комиссиясына басшылықты жүзеге асырады, оның отырыстарына төрағалық етеді, жұмысты жоспарлауды қамтамасыз етеді, Мекеменің аттестаттау комиссиясын қабылдайтын шешімдердің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      44. Мекеменің аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы Мекеменің аттестаттау комиссиясының жұмысына техникалық қызмет көрсетуді және ұйымдық қамтамасыз етуді (Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырыстарына материалдар дайындау, Мекеменің аттестаттау комиссиясының мүшелерін алдағы отырыстар туралы хабардар ету, оларды өткізу қорытындылары бойынша хаттамаларды ресімдеу) жүзеге асыратын персоналды басқару қызметінің қызметкері болып табылады. Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      45. Мекеменің аттестаттау комиссиясының мүшелері жалпы негіздер бойынша аттестаттаудан өтеді. Бұл ретте олар өз кандидатурасына дауыс беруге қатыса алмайды.

      46. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының үштен екісі қатысқан жағдайда заңды деп есептеледі.

      47. Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Дауыс беру нәтижелері Мекеменің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Мекеменің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ерекше пікірі болған жағдайда, ол жазбаша түрде баяндалады және хаттамаға қоса беріледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда, Мекеменің аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      48. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына аттестаттаудан өтушінің өзі қатысуы қажет. Дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, ол аттестаттаудан өтпеді деп танылады.

      Аттестаттаудан өтуші жұмыскердің Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысына әңгімелесудің басталуына дейін дәлелді себептерінің (уақытша еңбекке жарамсыз, демалыста болуы, іссапарда болуы) бары туралы хабардар етеді.

      Аттестаттаудан өтушінің Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына келмеуіне дәлелді себептері болған кезде оны шешімі бойынша аттестаттау кешірек мерзімге ауыстырылады. Аттестаттау мерзімдерін екі реттен артық ауыстыруға жол берілмейді.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелсіз себептермен екі рет келмеген аттестаудан өтуші жұмыстан босатуға ұсынылады.

      49. Мекеменің аттестаттау комиссиясының жұмысына уәкілетті органдар өкілдерінің қатысуына рұқсат етіледі.

      50. Атқаратын лауазымға сәйкестігіне және функционалдық міндеттерін орындау кезіндегі құзыреттілігіне әңгімелесу аттестаттаудан өтушінің таңдауы бойынша қазақ және орыс тілдерінде өткізіледі.

      51. Мекеменің аттестаттау комиссиясы ұсынылған материалдарды зерделейді және аттестаттаудан өтушіні тыңдайды. Аттестаттаудан өтуші жұмыскердің кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін талқылау объективті, қисынды және игі ниетпен өткізіледі.

      Әңгімелесу барысы аудио- және (немесе) бейне жазбаларды пайдалана отырып есепке алынады.

      52. Ұсынылған материалдарды зерделеу және аттестаттаудан өтуші жұмыскермен әңгімелесудің нәтижелері бойынша Мекеменің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) қайта аттестаттауға жатады.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясы аттестаттау қорытындылары бойынша Мекеме басшылығына аттестаттаудан өтуші жұмыскердің лауазымын (жылдың соңына дейін бос орын болған жағдайда) көтеруге ұсынылады.

      53. Қайта аттестаттау бастапқы аттестаттау өткен күннен бастап бір ай ішінде осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен өткізіледі. Қайта аттестаттау қорытындылары бойынша Мекеменің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      54. Мекеменің аттестаттау комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні жөнінде шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады, бұл жұмыстан босатуға негіздеме болады.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының бағасы мен ұсынымдары отырысқа қатысқан мүшелері қол қоятын аттестаттау парағына жазылады.

      55. Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі отырысқа қатысқан оның мүшелері мен хатшысы қол қоятын, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

      56. Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы аттестаттаудан өтушіні шешіммен таныстырады. Аттестаттау парағымен танысқаны туралы жазбаға қол қоюдан бас тартса, Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы күні мен колтаңбасын көрсете отырып, тиісті жазба жасайды.

      57. Аттестаттау парағы, қызметтік сипаттамасы, Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі аттестаттаудан өтушінің жеке ісінде сақталады.

4-тарау. Аттестаттау комиссиясының шешіміне шағымдану

      58. Басшы және жұмыскерлер Министрліктің немесе Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдана алады.

      59. Осы Қағидалардың талаптарын бұзушылық анықталған жағдайларда, Министрліктің немесе Мекеменің басшысы бұйрықтың күшін жояды, қайта аттестаттауды тағайындайды. Қайта аттестаттау Қағидалардың 27-тармағына сәйкес жүргізіледі.

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрлігі мемлекеттік
мекемелерінің азаматтық
қызметшілерін аттестаттаудан
өткізу қағидаларына 1-қосымша
  нысан

Аттестаттау парағы

      Аттестаттаудың түрі: кезекті -

; қайта -


      (қажеттісін Х белгісімен белгілеу)

      1. Тегі, аты, әкесінің аты _________________________

      2. Туған күні "___" _________ ________ж.

      3. Білімі, біліктілігін арттыру, қайта даярлау (қашан және қандай оқу орнын бітірген,

      мамандығы және білімі бойынша біліктілігі, біліктілігін арттыру, қайта даярлау туралы

      құжаттар, ғылыми дәрежесі мен ғылыми атағы, олардың берілген күні) туралы

      мәліметтер

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      4. Атқаратын лауазымы _____________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      5. Жалпы еңбек өтілі - ______________________________________________________

      6. Лауазымдағы жалпы жұмыс өтілі:__________________________________________

      7. Аттестаттаудан өтушінің тікелей басшысының қызметтік сипаттамасы негізінде

      қызметін бағалау __________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      8. Отырысқа аттестаттау комиссиясының __________мүшесі қатысты.

      9. Аттестаттаудан өтушінің қызметін дауыс беру нәтижелері бойынша бағалау:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді____________________;

      (дауыстар саны)

      2) қайта аттестаттауға жатады ______________________;

      (дауыстар саны)

      3) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді_________________.

      (қайта аттестаттау кезінде) (дауыстар саны)

      10. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары

      (негіздемемен):_____________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы:_________________________________ (қолы

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері:________________________________ (қолы)

      Ерекше пікір (болған жағдайда) ____________________(қолы)

      Аттестаттаудан өткізу күні "___" __________ 20___жыл

      Аттестаттау парағымен таныстым: ____________________________________________

      (азаматтық қызметшінің қолы және күні)

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрлігі мемлекеттік
мекемелерінің азаматтық
қызметшілерін аттестаттаудан
өткізу қағидаларына
2-қосымша
  Нысан
  Уәкілетті орган/мемлекеттік
мекеме басшысымен бекітілген
__________қолы
(қолының толық жазылуы)
"___"____________20___жыл

__________________________________________________ (уәкілетті органның/мемлекеттік мекеменің атауы) №____хаттама

Өткізу орны

Өткізу күні

      Комиссия төрағасы:

      Комиссия хатшысы:

      Комиссия мүшелері:

      Қатысқандар: (Комиссия отырысына шақырылғандардың тегі, аты, әкесінің аты)

      _____________________________ арналған аттестаттау материалдары қаралды

      (тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, бөлімшесі)

      Аттестаттаудан өтушіге сұрақтар және оның жауаптары_______________________

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ұсынымдары

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының шешімі:

      __________________________________________________________________________

      Дауыстар саны: қолдағандар ________; қарсылық білдіргендер ____________.

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы:__________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері:_________________________ (қолы)

      "___" __________ 20___жыл

Об утверждении Правил проведения аттестации гражданских служащих государственных учреждений Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан

Приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 5 июня 2018 года № 253. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 июня 2018 года № 17083.

      В соответствии с пунктом 7 статьи 139 Трудового кодекса Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения аттестации гражданских служащих государственных учреждений Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      2. Департаменту управления персоналом Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
Д. Абаев

  Утверждены
приказом Министра
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
от 5 июня 2018 года № 253

Правила проведения аттестации гражданских служащих государственных учреждений Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения аттестации гражданских служащих государственных учреждений Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 7 статьи 139 Трудового кодекса Республики Казахстан и определяют порядок и условия проведения аттестации гражданских служащих, занимающих должности в подведомственном государственном учреждении Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Учреждение).

      2. Аттестация служащих осуществляется в целях определения уровня соответствия знаний и квалификации служащих квалификационным характеристикам к занимаемой ими должности и (или) квалификационной категории, на которую они претендуют.

      3. Основным критерием оценки при аттестации является способность гражданских служащих выполнять возложенные на них обязанности.

      4. Гражданские служащие проходят аттестацию по истечении каждых последующих трех лет пребывания на гражданской службе, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.

      Аттестация проводится не позднее шести месяцев со дня наступления указанного срока.

      5. Аттестации подлежат все гражданские служащие, за исключением беременных женщин, а также лиц, проработавших в сфере информации более 20 лет.

      6. Гражданские служащие, находящиеся в отпуске без сохранения заработной платы, в отпуске в связи с беременностью и рождением ребенка (детей), в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста трех лет, аттестуются не ранее, чем через шесть месяцев после выхода на службу.

      7. Аттестация гражданских служащих включает в себя ряд последовательных этапов:

      1) подготовка к проведению аттестации;

      2) собеседование с гражданскими служащими, проводимое аттестационной комиссией;

      3) вынесение решения аттестационной комиссии.

Глава 2. Аттестация первого руководителя Учреждения

      8. Первый руководитель Учреждения (далее – руководитель) проходит аттестацию в Министерстве информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Министерство).

      9. Аттестация руководителя проводится службой управления персоналом Министерства.

      Подготовка к проведению аттестации включает следующие мероприятия:

      1) подготовка необходимых документов на руководителя, подлежащего аттестации;

      2) разработка графика проведения аттестации;

      3) определение состава комиссии по организации аттестации руководителя (далее – Аттестационная комиссия Министерства);

      4) разъяснение целей и порядка проведения аттестации.

      10. Приказом уполномоченного органа по представлению службы управления персоналом Министерства в соответствии с пунктами 4 и 6 Правил назначается дата проведения аттестации руководителя и утверждается состав Аттестационной комиссии Министерства.

      11. Служба управления персоналом Министерства уведомляет аттестуемого руководителя о сроках проведения аттестации не позднее месяца до начала ее проведения.

      12. Служебная характеристика на руководителя готовится службой управления персоналом Министерства.

      13. Служебная характеристика содержит обоснованную, объективную оценку профессиональной и квалификационной подготовки, деловых качеств и результаты служебной деятельности аттестуемого руководителя.

      14. Не позднее, чем за три недели до заседания Аттестационной комиссии Министерства служба управления персоналом Министерства знакомит аттестуемого с представленной на него служебной характеристикой.

      15. Аттестуемый может заявить о своем несогласии с представленной на него служебной характеристикой и направить в службу управления персоналом Министерства альтернативную информацию, подлежащую обсуждению в ходе заседания Аттестационной комиссии Министерства.

      16. Служба управления персоналом Министерства оформляет на аттестуемого руководителя аттестационный лист по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      17. Подготовленные аттестационные материалы направляются службой управления персоналом Министерства в Аттестационную комиссию Министерства.

      18. Состав Аттестационной комиссии Министерства утверждается приказом его первого руководителя в нечетном количестве (не менее 5 членов), включая председателя и заместителя председателя.

      19. Председатель осуществляет руководство Аттестационной комиссией Министерства, председательствует на ее заседаниях, обеспечивает планирование работы, осуществляет общий контроль за реализацей принимаемых Аттестационной комиссией Министерства решений.

      20. Замещение отсутствующих членов Аттестационной комиссии Министерства не допускается.

      Секретарем Аттестационной комиссии Министерства является сотрудник службы управления персоналом Министерства, который осуществляет техническое обслуживание и организационное обеспечение работы Аттестационной комиссии Министерства (подготовка материалов к заседаниям, оповещение о предстоящих заседаниях, оформление протоколов по итогам их проведения). Секретарь Аттестационной комиссии Министерства участие в голосовании не принимает.

      21. Заседание Аттестационной комиссии Министерства считается правомочным, если на нем присутствуют не менее двух третей ее состава.

      22. Решение Аттестационной комиссии Министерства принимается открытым голосованием. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Аттестационной комиссии Министерства. При наличии у членов Аттестационной комиссии Министерства особого мнения оно излагается в письменном виде и прилагается к протоколу.

      При равенстве голосов голос председателя Аттестационной комиссии Министерства является решающим.

      23. Аттестуемому необходимо лично присутствовать на заседании Аттестационной комиссии Министерства. В случае неявки без уважительной причины он признается не аттестованным.

      О наличии уважительной причины (временная нетрудоспособность, нахождение в отпуске, нахождение в командировке) аттестуемый уведомляет секретаря Аттестационной комиссии Министерства до начала собеседования.

      При наличии уважительных причин неявки аттестуемого на заседание Аттестационной комиссии Министерства аттестация по ее решению переносится на более поздние сроки. Допускается не более двух переносов сроков аттестации.

      Аттестуемый, дважды не явившийся на заседание Аттестационной комиссии Министерства без уважительной причины, рекомендуются к увольнению.

      24. Собеседование на соответствие занимаемой должности и компетентности при выполнении функциональных обязанностей проводится на казахском или русском языках по выбору аттестуемого.

      25. Аттестационная комиссия Министерства изучает представленные материалы и заслушивает аттестуемого. Обсуждение профессиональных, деловых и личностных качеств аттестуемого проводится объективно, корректно и доброжелательно.

      Ход собеседования фиксируется с использованием средств аудио- и (или) видеозаписи.

      26. По результатам изучения представленных материалов и собеседования с аттестуемым Аттестационная комиссия Министерства принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) подлежит повторной аттестации.

      27. Повторная аттестация проводится в течение месяца со дня проведения первоначальной аттестации в определенном настоящими Правилами порядке. По итогам повторной аттестации Аттестационная комиссия Министерства принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) не соответствует занимаемой должности.

      28. Принятие Аттестационной комиссией Министерства решения о не соответствии занимаемой должности является отрицательным результатом аттестации, что служит основанием для увольнения.

      Оценки и рекомендации Аттестационной комиссии Министерства фиксируются в аттестационном листе, который подписывается ее членами, присутствовавшими на заседании.

      29. Решение Аттестационной комиссии Министерства оформляется протоколом, который подписывается ее членами и секретарем, присутствовавшими на ее заседании, по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      30. Секретарь Аттестационной комиссии Министерства знакомит аттестуемого с решением. При отказе его от подписи об ознакомлении с аттестационным листом секретарем Аттестационной комиссии Министерства производится соответствующая запись с указанием даты и подписи.

      31. Аттестационный лист, служебная характеристика, решение Аттестационной комиссии Министерства хранятся в личном деле аттестуемого.

Глава 3. Аттестация заместителей первого руководителя и специалистов Учреждения

      32. Аттестация заместителей первого руководителя и специалистов Учреждения (далее – работники) осуществляется по поручению руководителя Учреждения структурным подразделением, отвечающим за работу с персоналом (далее – Служба управления персоналом Учреждения).

      Подготовка к проведению аттестации включает следующие мероприятия:

      1) подготовка необходимых документов на работников, подлежащих аттестации;

      2) разработка графика проведения аттестации;

      3) определение состава Аттестационной комиссии Учреждения;

      4) организация работы по разъяснению целей и порядка проведения аттестации.

      33. Служба управления персоналом Учреждения один раз в полугодие определяет работников, подлежащих аттестации.

      34. Приказом руководителя Учреждения по представлению Службы управления персоналом Учреждения утверждаются список аттестуемых работников, график проведения аттестации и состав Аттестационной комиссии Учреждения.

      35. Служба управления персоналом Учреждения не позднее месяца до начала проведения аттестации письменно уведомляет работников о сроках ее проведения.

      36. Непосредственный руководитель работника, подлежащего аттестации, готовит на него служебную характеристику и направляет ее в Службу управления персоналом Учреждения.

      37. Служебная характеристика содержит обоснованную, объективную оценку профессиональной и квалификационной подготовки, деловых качеств и результаты служебной деятельности аттестуемого работника.

      38. Не позднее, чем за три недели до заседания Аттестационной комиссии Учреждения Служба управления персоналом Учреждения знакомит работника с представленной на него служебной характеристикой.

      39. Работник может заявить о своем несогласии с представленной на него служебной характеристикой и представить в Службу управления персоналом Учреждения альтернативную информацию, которая озвучивается и обсуждается в ходе заседания Аттестационной комиссии Учреждения.

      40. Служба управления персоналом Учреждения оформляет на аттестуемого работника аттестационный лист по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      41. Подготовленные аттестационные материалы направляются Службой управления персоналом Учреждения в Аттестационную комиссию Учреждения.

      42. Состав Аттестационной комиссии Учреждения утверждается приказом его первого руководителя в нечетном количестве (не менее 5 членов), включая председателя и заместителя председателя.

      43. Председатель осуществляет руководство Аттестационной комиссией Учреждения, председательствует на ее заседаниях, обеспечивает планирование работы, осуществляет общий контроль за реализацией принимаемых Аттестационной комиссии Учреждения решений.

      44. Замещение отсутствующих членов Аттестационной комиссии Учреждения не допускается.

      Секретарем Аттестационной комиссии Учреждения является сотрудник службы управления персоналом Учреждения, который осуществляет техническое обслуживание и организационное обеспечение работы Аттестационной комиссии Учреждения (подготовка материалов к заседаниям Аттестационной комиссии Учреждения, оповещение ее членов о предстоящих заседаниях, оформление протоколов по итогам их проведения). Секретарь Аттестационной комиссии Учреждения участие в голосовании не принимает.

      45. Члены Аттестационной комиссии Учреждения проходят аттестацию на общих основаниях. При этом они не могут участвовать в голосовании по собственной кандидатуре.

      46. Заседание Аттестационной комиссии Учреждения считается правомочным, если на нем присутствуют не менее двух третей ее состава.

      47. Решение Аттестационной комиссии Учреждения принимается открытым голосованием. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Аттестационной комиссии Учреждения. При наличии у членов Аттестационной комиссии Учреждения особого мнения оно излагается в письменном виде и приложено к протоколу.

      При равенстве голосов голос председателя Аттестационной комиссии Учреждения является решающим.

      48. Аттестуемому работнику необходимо лично присутствовать на заседании Аттестационной комиссии Учреждения. В случае неявки без уважительной причины он признается не аттестованным.

      О наличии уважительной причины (временная нетрудоспособность, нахождение в отпуске, нахождение в командировке) аттестуемый работник уведомляет секретаря Аттестационной комиссии Учреждения до начала собеседования.

      При наличии уважительных причин неявки аттестуемого работника на заседание Аттестационной комиссии Учреждения аттестация по ее решению переносится на более поздние сроки. Допускаются не более двух переносов сроков аттестации.

      Аттестуемый, дважды не явившийся на заседание Аттестационной комиссии Учреждения без уважительной причины, рекомендуются к увольнению.

      49. В работе Аттестационной комиссии Учреждения допускается участие представителей уполномоченного органа.

      50. Собеседование на соответствие занимаемой должности и компетентности при выполнении функциональных обязанностей проводится на казахском или русском языках по выбору аттестуемого работника.

      51. Аттестационная комиссия Учреждения изучает представленные материалы и заслушивает аттестуемого работника. Обсуждение профессиональных, деловых и личностных качеств аттестуемого работника должно проходить в обстановке объективности, корректности и доброжелательности.

      Ход собеседования фиксируется с использованием средств аудио- или видеозаписи.

      52. По результатам изучения представленных материалов и собеседования с аттестуемым работником аттестационная комиссия Учреждения принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) подлежит повторной аттестации.

      По итогам аттестации Аттестационная комиссия Учреждения может рекомендовать руководству Учреждения повысить аттестуемого работника в должности (при наличии вакансии до конца года).

      53. Повторная аттестация проводится в течение месяца со дня проведения первоначальной аттестации в определенном настоящими Правилами порядке. По итогам повторной аттестации Аттестационная комиссия Учреждения принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) не соответствует занимаемой должности.

      54. Принятие Аттестационной комиссией Учреждения решения о не соответствии занимаемой должности является отрицательным результатом аттестации, что служит основанием для увольнения.

      Оценки и рекомендации Аттестационной комиссии Учреждения фиксируются в аттестационном листе, который подписывается ее членами, присутствовавшими на заседании.

      55. Решение Аттестационной комиссии Учреждения оформляется протоколом, который подписывается ее членами и секретарем, присутствовавшими на ее заседании, по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      56. Секретарь Аттестационной комиссии Учреждения знакомит аттестуемого с ее решением. При отказе его от подписи об ознакомлении с аттестационным листом секретарем Аттестационной комиссии Учреждения производится соответствующая запись с указанием даты и подписи.

      57. Аттестационный лист, служебная характеристика, решение Аттестационной комиссии Учреждения хранятся в личном деле аттестуемого работника.

Глава 4. Обжалование решений аттестационных комиссий

      58. Руководитель и работники могут обжаловать решение Аттестационных комиссий Министерства или Учреждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      59. В случаях обнаружения нарушений требований настоящих Правил руководитель Министерства или Учреждения отменяет приказ и назначает повторную аттестацию. Повторная аттестация проводится в соответствии с пунктом 27 Правил.

  Приложение 1
к Правилам проведения
аттестации гражданских
служащих государственных
учреждений Министерства
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
форма

                                    Аттестационный лист

      Вид аттестации: очередная __ повторная _______________________________________
                                                (нужное отметить знаком "Х").
      1.Фамилия, имя, отчество ___________________________________________________
      2.Дата рождения "___"_________________________________________________ года
      3.Сведения об образовании, о повышении квалификации, переподготовке (когда и
какое учебное заведение окончил, специальность и квалификация по образованию,
документы о повышении квалификации, переподготовке, ученая степень и ученое звание,
дата их присвоения)
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      4. Занимаемая должность
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      5.Общий трудовой стаж - ____________________________________________________
      6.Общий стаж работы в должности:___________________________________________
      7.Оценка деятельности, на основании служебной характеристики непосредственного
руководителя аттестуемого
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      8.На заседании присутствовало ______ членов аттестационной комиссии.
      9.Оценка деятельности аттестуемого по результатам голосования:
      1)соответствует занимаемой должности _______________________________________;
                                                (количество голосов)
      2) подлежит повторной аттестации ___________________________________________;
                                                (количество голосов)
      3)не соответствует занимаемой должности ____________________________________.
      (при повторной аттестации)                   (количество голосов)
      10.Рекомендации аттестационной комиссии (с обоснованиями):
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      ______________________
      Председатель аттестационной комиссии: __________________(подпись)
      Секретарь аттестационной комиссии: _____________________(подпись)
      Члены аттестационной комиссии: _________________________(подписи)
      Особое мнение (при наличии): ___________________________(подпись)
      Дата проведения аттестации "___" __________ 20___ года
      С аттестационным листом ознакомился: _______________________________________
                                          (подпись гражданского служащего и дата)

  Приложение 2
к Правилам проведения
аттестации гражданских
служащих государственных
учреждений Министерства
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
форма
Утверждено
Руководителем
уполномоченного органа/
государственного
учреждения
________________ подпись
(расшифровка подписи)
"__" ______________20__ года

      _________________________________________________________________
(наименование уполномоченного органа/государственного учреждения)

                                    Протокол № _____

Место проведения

Дата проведения

      Председатель комиссии:
      Секретарь комиссии:
      Члены комиссии:
      Присутствовали: (Фамилия, имя, отчество приглашенных на заседание Комиссии)
      Рассмотрены аттестационные материалы на
      _________________________________________________________________________
                  (фамилия, имя, отчество, должность, подразделение)
      Вопросы к аттестуемому и его ответы ________________________________________
      _________________________________________________________________________
      Рекомендации членов аттестационной Комиссии
      __________________________________________________________________________
      Решение: аттестационной Комиссии
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      Количество голосов: поддержали _______; против _______.
      Председатель аттестационной комиссии: __________________(подпись)
      Секретарь аттестационной комиссии: _____________________(подпись)
      Члены аттестационной комиссии: _________________________(подписи)
      "___" ____________ 20__ года