"Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 24 тамыздағы № 244 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 11 қыркүйектегі № 1381 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 12 қыркүйекте № 17362 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 24 тамыздағы № 244 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4939 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдарының нормативтік құқықтық актілерінің бюллетенінде 2007 жылы жарияланған, № 10) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар

      министрінің міндетін атқарушы

      ________________________ Н. Мауберлинова

      "__"_________ 2018 жыл

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 11 қыркүйектегі
№ 1381 бұйрығына қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің міндетін
атқарушының
2007 жылғы 24 тамыздағы
№ 244 бұйрығымен
бекітілген

Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 36-бабына сәйкес әзірленген және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының (бұдан әрі – тіркеуші орган) жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жоюдың тәртібін белгілейді.

2-тарау. Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою тәртібі

      2. Негізінде құқықтық кадастрда тіркеу жүргізілген жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасы (куәландырылған көшірмесі) жоғалған немесе бүлінген жағдайларда құқық белгілейтін құжатты қалпына келтіруді тіркеуші орган тіркеу ісінде сақталатын көрсетілген құжаттың көшірмесінен телнұсқа беру арқылы жүргізеді.

      3. Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын берген кезде тіркеуші орган құқықтық кадастрдың ақпараттық жүйесіне және құқықтық кадастрдың тіркеу ісінің тиісті бағандарына құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасының күшін жою туралы тиісті жазба енгізеді.

      4. Тіркеуші органның құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беруі құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасының күші жойылғанын растайды.

      5 Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасы құқық иесіне немесе оның уәкілетті өкіліне ғана беріледі (бұдан әрі - өтініш беруші).

      6. Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын алу үшін өтініш беруші мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) тіркеуші органға:

      құқық белгілейтін құжаттың жоғалуына, бүлінуіне (бұзылуға) әкеп соққан жағдайларды көрсете отырып, құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру туралы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      жеке тұлға өзінің жеке басын куәландыратын құжатты (салыстыру үшін) ұсынады.

      шетелдiк заңды тұлғалар сауда тiзiлiмiнен заңдастырылған үзiндi көшірмені немесе шетелдiк заңды тұлға шет мемлекеттiң заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатындығын куәландыратын басқа да заңдастырылған құжатты мемлекеттiк және орыс тiліндегi нотариалды куәландырылған аудармасымен бірге ұсынады;

      құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру үшін ақы төленгенін растайтын құжатты.

      2) "электрондық үкіметтің" www.е.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал):

      электрондық-цифрлық қолтаңбамен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы немесе бір реттік парольды қолдану арқылы сұрау салу;

      жеке тұлға өзінің жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметті толтырады;

      заңды тұлға мемлекеттік тіркеу туралы мәліметті толтырады.

      шетелдiк заңды тұлғалар сауда тiзiлiмiнен заңдастырылған үзiндi көшірмені немесе шетелдiк заңды тұлға шет мемлекеттiң заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатындығын куәландыратын басқа да заңдастырылған құжат мемлекеттiк және орыс тiліндегi нотариалды куәландырылған аудармасымен бірге тіркеуші органға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алған кезде салыстыру үшін ұсынылады;

      "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы жүргізілген төлемді қоспағанда, құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру үшін төлемді растайтын құжаттың электрондық көшірмесі. ЭҮТШ арқылы жүргізілген төлем туралы мәліметті тіркеуші орган "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім береді.

      Құжаттарды қабылдау кезінде тіркеуші орган жеке басын куәландыратын құжатты мемлекеттік органның мемлекеттік ақпараттық жүйесінен алынған мәліметтермен салыстырып тексереді, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.

      7. Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасына "телнұсқа" деген белгі және тіркеуші органның осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мөртаңбасы қойылып, құқық белгілейтін құжаттың барлық мәтінін қамтуы тиіс.

      8. Тіркеуші орган үш жұмыс күні ішінде құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын қағаз нысанында береді.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған кезде, тіркеуші орган осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

  Жоғалған немесе бүлінген
құқық белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының (куәландырылған
көшірмесінің) күшін жою
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

      ________________________________________________________________________

      ("Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының филиалы)

Құқық белгілейтін құжаттың телқұжатын беру туралы ӨТІНІШ N__________

      Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде) (бұдан әрі – Т.А.Ә.) /

      Заңды тұлғаның толық атауы __________

      ЖСН/БСН_______________________________________________________________

      Тұратын жері/ Заңды мекенжайы ________________________________________

      Жеке басты куәландыратын құжат: түрі____________, №__________

      Берілді_______________________________, берілген күні_________________

      (егер өтініш беруші біреуден артық болса ақпаратты қайталау)/

      Мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің нөмірі

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Атынан іс-әрекет етеді_______________________________________________

      (уәкілетті өкіл толтырады)

      негізінде____________________________________________________________

      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)

      _____________________________________________________________________

      ________________________________________мекен-жайы бойынша орналасқан

      жылжымайтын мүлік объектісіне

      _____________________________________________________________________

      (құжаттың атауы)

      Басшысының немесе

      уәкілетті өкілдің Т.Ә.А._____________________________________________

      ___________________________________________________________ негізінде

      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ______________________________________________ атынан ісәрекет ететін

      _____________________________________________________________________

      ________________________________телқұжатын беруді сұраймын (сұраймыз)

      Құқық белгілейтін құжаттың жоғалуына немесе бүлінуіне

      (бұзылуына) әкелген мән-жайлар_______________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1. Төленгені туралы құжат: түрі_______ N______ сомасы_________теңге

      2. __________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      3. __________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (өтініш қабылдаған маманның Т.Ә.А. мен қолы)

      Өтініш берілген күн:_____________20__жыл. Уақыты_________сағ.________мин.

      Орындаудың жоспарлы уақыты___________________________________________

      Өтінішті орындау /қарау/ нәтижесі____________________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілді: күні________ 20__жыл.

      _____________________________________________________________________

      (орындаушының Т.Ә.А. және қолы)

  Жоғалған немесе бүлінген
құқық белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының
(куәландырылған
көшірмесінің) күшін жою
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Тіркеуші органның мөртаңбасы

____________________________ _________________ құқығы (ауыртпалығы)
(объекттің мекен-жайы, (құқық, кадастрлық нөмірі) ауыртпалықтың түрі)
___________________________________ ______________________ тіркелген
(құқықты тіркеган органның атауы) (тіркелген уақыты)
_______________________________ телқұжаты __________________________
(құқық белгілейтін құжаттың (телқұжатты алуға арыз
атауы, күні және нөмірі) берген құқық иесінің
Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде)
"___" 20__________жыл. N_______________ арызы бойынша
___________________________________________________________ берілген
(телқұжатты берген тіркеуші органның атауы)
Орындаушы ____________________ қолы ______________
Бөлім бастығы_________________ қолы ______________
Басшы ________________________ қолы ______________
 

  Жоғалған немесе бүлінген
құқық белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының
(куәландырылған
көшірмесінің) күшін жою
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

      Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде) (бұдан әрі – Т.А.Ә.) немесе көрсетілетін қызметті алушы ұйымының атауы) _____________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы (филиалын көрсету) Сіздің осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген тізбеге сәйкес, құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауын көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада, әрбір тарап үшін бір-бірден жасалды.

      Т.А.Ә. (тіркеуші орган қызметкерінің) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. _____________

      Телефон ______________________

      Алдым: ____________________________________________________

      көрсетілетін қызметті алушының қолы/Т.А.Ә. қолы

      20___ жылғы "___" ____________

О внесении изменения в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 24 августа 2007 года № 244 "Об утверждении Правил выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 11 сентября 2018 года № 1381. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 сентября 2018 года № 17362

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 24 августа 2007 года № 244 "Об утверждении Правил выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4939, опубликованный в 2007 году в Бюллетене нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных государственных органов Республики Казахстан, № 10) следующие изменения:

      Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан; 

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Исполняющий обязанности
Министра информации и
коммуникаций Республики Казахстан
___________________ Н. Мауберлинова
"__"_________ 2018 год

  Приложение
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 11 сентября 2018 года № 1381
  Утверждены
приказом исполняющего обязанности
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 24 августа 2007 года № 244

Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 36 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2007 года "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество" и устанавливают порядок выдачи Государственной корпорацией "Правительство для граждан" (далее – регистрирующий орган) дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа.

Глава 2. Порядок выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа

      2. В случаях утраты или повреждения подлинника (удостоверенной копии) правоустанавливающего документа на недвижимое имущество, на основании которого была произведена регистрация в правовом кадастре, восстановление правоустанавливающего документа производится путем выдачи регистрирующим органом дубликата с копии указанного документа, который хранится в регистрационном деле.

      3. При выдаче дубликата правоустанавливающего документа регистрирующий орган вносит соответствующую запись об аннулировании подлинника правоустанавливающего документа в информационную систему правового кадастра и в соответствующие графы регистрационного листа правового кадастра.

      4. Выдача регистрирующим органом дубликата правоустанавливающего документа подтверждает аннулирование подлинника правоустанавливающего документа.

      5. Дубликат правоустанавливающего документа выдается только правообладателю или его уполномоченному представителю (далее - заявитель).

      6. Для получения дубликата правоустанавливающего документа заявитель представляет следующие документы:

      1) в регистрирующий орган:

      заявление о выдаче дубликата правоустанавливающего документа по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с указанием обстоятельств, повлекших утрату, повреждение (порчу) правоустанавливающего документа;

      физическое лицо предъявляет документ, удостоверяющий его личность (для сверки);

      иностранные юридические лица представляют легализованную выписку из торгового реестра или другой легализованный документ, удостоверяющий, что иностранное юридическое лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства, с нотариально засвидетельствованным переводом на государственный и русский языки;

      документ, подтверждающий оплату за выдачу дубликата правоустанавливающего документа.

      2) на веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал):

      запрос в форме электронного документа, удостоверенный электронной – цифровой подписью или одноразовым паролем;

      физическое лицо заполняет сведения о документе, удостоверяющего личность;

      юридическое лицо заполняет сведения о государственной регистрации.

      иностранными юридическими лицами легализованная выписка из торгового реестра или другой легализованный документ, удостоверяющий, что иностранное юридическое лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства, с нотариально засвидетельствованным переводом на государственный и русский языки представляются для сверки в регистрирующий орган при получении результата оказания государственной услуги;

      электронная копия документа, подтверждающая оплату за выдачу дубликата правоустанавливающего документа, за исключением оплаты, произведенной через платежный шлюз "электронного правительства" (далее – ПШЭП). Сведения об оплате, произведенной посредством ПШЭП регистрирующий орган получает через шлюз "электронного правительства".

      При оказании государственной услуги услугополучатель предоставляет письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При приеме документов регистрирующий орган сверяет документ, удостоверяющий личность со сведениями, предоставленными из государственной информационной системы государственного органа, после чего возвращает услугополучателю.

      7. Дубликат правоустанавливающего документа содержит весь текст правоустанавливающего документа с проставлением отметки "дубликат" и штампа регистрирующего органа по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      8. Регистрирующий орган выдает дубликат правоустанавливающего документа в течение трех рабочих дней в бумажном виде.

      9. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      При представлении услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 6 настоящих Правил, регистрирующий орган выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 настоящих Правил.

  Приложение 1
к Правилам выдачи дубликата
и аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего документа
  Форма

      _______________________________________________________________________________
            (филиал Государственной корпорации "Правительство для граждан")

                              Заявление № _____
            о выдаче дубликата правоустанавливающего документа

            Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии) (далее – Ф.И.О) / Полное наименование юридического лица
________________________________________________________________________________
      ИИН/БИН ________________________________________________________________
      Место жительства/ Юридический адрес _______________________________________
      Документ, удостоверяющий личность: вид______, №____________________________
      Выдан _____________________________, дата выдачи __________________________
      (повторение информации если заявителей больше одного)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
      Номер государственной регистрации__________________________________________
      От имени, которого действует _______________________________________________
                        (заполняется уполномоченным представителем)
на основании ___________________________________________________________________
                  (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)
_______________________________________________________________________________
            Ф.И.О. руководителя или уполномоченного представителя
_______________________________________________________________________________
      Прошу (просим) выдать дубликат ____________________________________________
                                                (наименование документа)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
на объект недвижимости, расположенный по адресу: _________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
      Обстоятельства, повлекшие утрату, повреждение (порчу)
правоустанавливающего документа _______________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
      К заявлению прилагаю (ем) следующие документы:
      1. Документ об оплате: вид _______ №________ на сумму _______ тенге
      2. ______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
      3.______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
            (Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего заявление)
      Дата подачи заявления: ____________ 20__ года. Время ____ час ____ мин
      Плановая дата исполнения _______________________________________________
      Результат выполнения/ рассмотрения/ заявления _____________________________
____________________________________________________________________________
      Проверено: дата ________________ 20 __ года.
_____________________________________________________________________________
                        (Ф.И.О. и подпись исполнителя)

  Приложение 2
к Правилам выдачи дубликата
и аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего документа
  Форма

                              Штамп регистрирующего органа

            Право (обременение)______________________ на ________________________
                  (вид права, обременения) (адрес и кадастровый номер объекта)
зарегистрировано _________________ _______________________________________
                  (дата регистрации) (наименование регистрирующего органа)
      Дубликат ___________________________ выдан по заявлению № __________
            (наименование, дата и номер правоустанавливающего документа)
от "__" ________ 20__ года. ________________________________________________
            (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) правообладателя, подавшего
                              заявление на получение дубликата)
_________________________________________________________________________
            (наименование регистрирующего органа, выдавшего дубликат)
      Исполнитель _______________ подпись _________
      Начальник отдела _______________ подпись _________
      Руководитель _______________ подпись _________

  Приложение 3
к Правилам выдачи дубликата
и аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего документа
  Форма

      Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии) (далее – Ф.И.О.), или наименование организации
                  услугополучателя) _________________________________
                                    (адрес услугополучателя)

                                          Расписка
                                    об отказе в приеме документов

            Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013
года "О государственных услугах", Государственная корпорация "Правительство для
граждан" (указать филиал) отказывает в приеме документов на оказание государственной
услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом
государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно
перечню, предусмотренному пунктом 6 настоящих Правил, а
именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) __________________________________________________________;
      2) __________________________________________________________;
      3) ….
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
      Ф.И.О. (работника регистрирующего органа) (подпись)
      Исполнитель: Ф.И.О. _______________________________________________________
      Телефон _______________________
      Получил: ____________________________________________________________
                              Ф.И.О. / подпись услугополучателя
      "___" _________ 20__ год