"Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 28 қыркүйектегі № 507 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 9 қазанда № 17516 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2007 жылғы 13 желтоқсанда № 5036 болып тіркелген, "Заң газетінің" 2008 жылғы 01 ақпандағы № 16 (1242) санында жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      3-тармақтың төртінші азбзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      " әдістемелік кабинет - ғылыми және оқу-әдістемелік жұмысқа басшылық ететін білім беру ұйымның, облыстық (қалалық) білім басқармасының құрылымдық бөлімшесі;";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері:

      білім беру бағдарламаларын іске асыруды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету;

      білім беру үдерісін қолданыстағы технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын әзірлеу, енгізу және жетілдіру;

      педагогтың шығармашылық ойлауын дамыту, педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін және кәсіби шеберлігін арттыруды қамтамасыз ету, педагогикалық ұжымның ғылыми-әдістемелік мүмкіндігін жетілдіру болып табылады.

      Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысқа басшылық жасау:

      орта білім беру ұйымдарында – облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әдістемелік кабинеттеріне және аудандық (қалалық) білім бөлімдерінің әдістемелік кабинеттеріне;

      техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында – облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың білім беруді басқару органдарының әдістемелік кабинеттеріне және бейіндер бойынша техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің оқу-әдістемелік бірлестіктеріне.

      Бейіндер бойынша техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің оқу-әдістемелік бірлестіктерінің оқу-әдістемелік жұмысына басшылық жасау техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің республикалық оқу-әдістемелік кеңесіне жүктеледі.

      Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің және бейіндер бойынша техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің оқу-әдістемелік бірлестіктерінің жұмысы Олардың қызметі туралы ережемен реттеледі.

      Әскери, арнаулы оқу орындарын қоспағанда, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында кадрларды даярлау бағыттары бойынша оқу-әдістемелік бірлестіктерге жүктеледі.

      Кадрларды даярлау бағыттары бойынша оқу-әдістемелік бірлестіктердің

      оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысына басшылық жасау жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің республикалық оқу-әдістемелік кеңесіне жүктеледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс мынадай бағыттарды қамтиды:

      1) нормативтік құқықтық құжаттарды, білім беруді басқару органдарының ұсынымдамаларын, оқу-бағдарламалық құжаттарды жетілдіру үшін ұсыныстар енгізу;

      2) жаңа оқу бағдарламалардың зерделеуін ұйымдастыру және оларды оқу үдерісіне енгізу туралы ұсыныстар беру;

      3) еңбек нарығының талаптарын ескере отырып білім беру бағдарламаларына және стандарттарға өзгерту енгізу туралы ұсыныстар енгізу;

      4) ағымдық, аралық бақылаудың қорытындыларын талқылау; білім алушылардың білімнің, іскерлігінің дағдысының сапасын талдау және нәтижелерді жақсарту жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу;

      5) педагогикалық тәлімгерлікті ұйымдастыру, еңбек жолын жаңа бастаған педагогикалық қызметкерлер мен өндірістік оқыту шеберлеріне оқу сабақтарын өткізу, оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік материалдар әзірлеу және оқудан тыс іс-шаралар өткізу;

      6) сабақтарға өзара қатысуды ұйымдастыру, ашық сабақтар өткізу және оларды талқылау; ғылым және техника жетістіктерін, оқу-тәрбие жұмысындағы алдыңғы қатарлы тәжірибені және оқытудың жаңа технологияларын зерттеу, іріктеу және практикаға енгізу;

      7) мамандықтар мен біліктіліктер бойынша кәсіби шеберлік конкурстарын тақырыптық және ғылыми семинарлар, конференциялар және ғылыми-әдістемелік кеңестерді ұйымдастыру және өткізу;

      8) педагогикалық, ғылыми, әдістемелік әдебиеттерге, рефераттарға, әдістемелік әзірлемелер мен құралдарға, оқытудың техникалық құралдары және электрондық-есептеу техникасына шолу жасауды ұйымдастыру;

      9) ынтымақтастық педагогикасы, өзін-өзі басқару жөніндегі жұмыстарды жетілдіру, оқу-тәрбие үдерісін жақсаруына және еңбекті ұйымдастыру, өзара тексеру және өзара көмектің тиімді нысандарын кеңінен қолдануға білім алушыларды тарту.";

      16-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Әдістемелік комиссияны құру үшін оқытушылар саны жетіспеген жағдайда білім беру ұйымының басшылығы бірнеше аудандардың, қалалардың бірнеше білім беру ұйымдарындағы тиісті пәндердің (мамандықтары, біліктілігі) педагог қызметкерлерін біріктіретін комиссияның жұмысына қатыстыруды ұйымдастыруы қажет.";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Облыстық (қалалық) білім басқармасының әдістемелік кабинеттері техникалық және кәсіптік білім беру, орта білімнен кейінгі ұйымдардың және оқу-әдістемелік бірлестіктердің оқу-әдістемелік жұмысын үйлестіреді.".

      33-тармақта:

      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "33. Техникалық және кәсіптік білім беру, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы оқу-әдістемелік бірлестіктер бейіндер бойынша құрылады және келесі бағыттар бойынша қызметті іске асырады:";

      7) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) білім беру ұйымдарындағы оқытушылардың республикадағы, ТМД елдеріндегі және алыс шетелдегі мәндес мамандықтар мен біліктіліктер бойынша тағылымдамадан өтуі және халықаралық, республикалық конференцияларға қатысу үшін ұсынымдар енгізу;";

      "34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "34. Оқу-әдістемелік бірлестіктің шешімінде кепілдік сипатта болады және ол барлық білім беру ұйымдарына - бейіндер бойынша оқу-әдістемелік бірлестіктің мүшелеріне жеткізіледі.".

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Техникалық және кәсіптік білім департаменті (Н.Ж. Оспанова) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртiппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қағаз және электронды түрдегі көшірмесін қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды;

      5) осы бұйрықты облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалалары білім басқармаларының назарына жеткізуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Б. А. Асыловаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 ноября 2007 года № 583 "Об утверждении Правил организации и осуществления учебно-методической и научно-методической работы"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 сентября 2018 года № 507. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 октября 2018 года № 17516

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 ноября 2007 года № 583 "Об утверждении Правил организации и осуществления учебно-методической и научно-методической работы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 5036, опубликован 1 февраля 2008 года в газете "Юридическая газета" № 16 (1416)) следующие изменения:

      в Правилах организации и осуществления учебно-методической и научно-методической работы, утвержденных указанным приказом:

      абзац четвертый пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "методический кабинет - структурное подразделение организации образования, областного (городского) управления образования по руководству научной и учебно-методической работой;";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Задачами учебно-методической и научно-методической работы являются:

      научно-методическое обеспечение реализации образовательных программ;

      разработка, внедрение новых и совершенствование существующих технологий, методов, средств и форм образовательного процесса;

      развитие творческого мышления педагога, обеспечение повышения квалификации и профессионального мастерства педагогических работников, совершенствование научно-методического потенциала педагогического коллектива.

      Руководство учебно-методической и научно-методической работой возлагается:

      в организациях среднего образования – на областные, городов республиканского значения и столицы методические кабинеты и методические кабинеты районных (городских) отделов образования;

      в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, – на методические кабинеты областных, городов республиканского значения и столицы органов управления образованием и учебно-методические объединения технического и профессионального, послесреднего образования по профилям.

      Руководство учебно-методической работой учебно-методических объединений технического и профессионального, послесреднего образования по профилям возлагается на республиканский учебно-методический совет технического и профессионального, послесреднего образования.

      Работа учебно-методического совета технического и профессионального, послесреднего образования и учебно-методических объединений технического и профессионального, послесреднего образования по профилям регулируется Положением об их деятельности.

      В организациях высшего и (или) послевузовского образования, за исключением военных, специальных учебных заведений, – на учебно-методические объединения по направлениям подготовки кадров.

      Руководство учебно-методической и научно-методической работой учебно-методических объединений по направлениям подготовки кадров возлагается на республиканский учебно-методический совет высшего и послевузовского образования.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Учебно-методическая и научно-методическая работа в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, образовательные программы послесреднего образования включает следующие направления:

      1) организация изучения, анализ и реализация нормативных правовых документов, рекомендаций органов управления образованием; учебно-программной документации, внесение предложений по их совершенствованию;

      2) организация изучения новых учебных программ и предложений по их внедрению в учебный процесс;

      3) внесение предложений по внесению изменений в стандарты и образовательные программы с учетом требований рынка труда;

      4) обсуждение итогов текущего, промежуточного контроля, анализ качества знаний, навыков и умений обучающихся и разработка предложений по улучшению результатов;

      5) организация педагогического наставничества, оказание помощи начинающим педагогическим работникам и мастерам производственного обучения в подготовке и проведении учебных занятий, разработке учебно-методических, научно-методических материалов и внеурочных мероприятий;

      6) организация взаимопосещения занятий, проведение открытых уроков и их обсуждение; изучение, отбор и внедрение в практику работы достижений науки и техники, передового опыта в учебно-воспитательной работе и новых технологий обучения;

      7) организация и проведение конкурсов профессионального мастерства по специальностям и квалификациям, тематических, научных, научно-методических семинаров, конференций и научно-методических совещаний;

      8) организация обзоров педагогической, научной, методической литературы, рефератов, докладов, методических разработок и пособий, технических средств обучения и электронно-вычислительной техники;

      9) совершенствование работы по педагогике сотрудничества, самоуправлению, привлечению обучающихся к улучшению учебно-воспитательного процесса и к более широкому использованию эффективных форм организации труда, взаимопроверки и взаимопомощи.";

      часть третью пункта 16 изложить в следующей редакции:

      "16. При недостаточном количестве преподавателей для образования методической комиссии руководство организации образования должно организовать их участие в работе комиссий, объединяющих педагогических работников соответствующих дисциплин (специальностей, квалификаций) из нескольких организаций образования районов, городов".

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Методический кабинет областного (городского) управления образования координирует учебно-методическую работу организаций технического и профессионального, послесреднего образования и учебно-методических объединений.";

      в пункте 33:

      абзац первый изложить в следующей редакции:

      "33. Учебно-методические объединения организаций технического и профессионального, послесреднего образования создаются по профилю и осуществляют деятельность по следующим направлениям:";

      подпункт 7) изложить в следующей редакции:

      "7) внесение предложений для участия в международных, республиканских конференциях и прохождения стажировок преподавателей организаций образования по родственным квалификациям и специальностям в республике, странах СНГ и дальнего зарубежья;";

      пункт 34 изложить в следующей редакции:

      "34. Решения учебно-методических объединений носят рекомендательный характер и доводятся до всех организаций образования - членов учебно-методического объединения по профилю.".

      2. Департаменту технического и профессионального образования Министерства образования и науки Республики Казахстан (Оспанова Н.Ж.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течении десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятиях, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта;

      5) доведение настоящего приказа до сведения областных, городов Астана, Алматы и Шымкент управлений образования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Асылову Б.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев