"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 906 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 24 қыркүйектегі № 671 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 19 қарашада № 17759 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 219 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 22.04.2020 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1."Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 906 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12195 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 6 қарашада жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      3-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі";

      4, 5 және 6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі порталға жүгінген сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген, ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық еместігі және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың ұсыну фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтініштерді одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесi – жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжат (бұдан әрі – өңдеу шарттары туралы құжат) не осы стандарттың 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.";

      8 және 9-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру портал арқылы жүзеге асырылады;

      2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған, көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініші;

      2) тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын растайтын құжаттың (құжаттардың), тауарларды қайта өңдеу операциялары (технологиялық процеске негізделген), оларды жасау тәсілдері, кедендік рәсіммен орналастырылатын, өңдеу өнімдеріндегі қалдықтар мен қалған қалдықтардағы тауарларды сәйкестендіру тәсілдері, сондай-ақ тауарларды қайта өңдеу мерзімдері туралы мәліметтерді қамтитын қосымшаның және (немесе) оларға толықтырудың электрондық көшірмесі;

      3) шетелдік тауарлардың және (немесе) Еуразиялық экономикалық одақ тауарларының және ЕАЭО СЭҚ ТН-ға сәйкес оларды қайта өңдеу өнімдерінің атауы мен жіктелуін, сондай-ақ олардың саны мен құнын растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      4) қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық шығу нормаларын есептеу кестесінің электрондық көшірмесі.

      Көрсетілетін қызметті беруші жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды берген кезде – порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылдағаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған мәліметтер мен құжаттарды үшінші тұлғаларға жарияламайды және бермейді.";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "9-1. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға арналған негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінін анықтау;

      2) қайта өңдеу шарттары туралы құжаттарды алу үшін ұсынылған қажетті деректердің, мәліметтердің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 28 маусымдағы № 392 қаулысымен бекітілген Тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында/аумағынан тыс қайта өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің шарттары туралы құжаттың нысанын және оны толтыру мен беру, оған өзгерістер (толықтырулар) енгізу, оны кері қайтарып алу (жою) және (немесе) оның қолданылуын қайта бастау, сондай-ақ тауарларды қайта өңдеу мерзімін ұзарту және Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында қайта өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу бойынша операциялар нәтижесінде түзілген қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану үшін жарамсыз деп тану қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) өтініш берушіге тауарларды қайта өңдеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға тыйым салатын сот шешімі (қаулысы, ұйғарымы) заңды күшіне енуі болып табылады.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар";

      қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар министрлігі

      2018 жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің 2018 жылғы
24 қыркүйектегі
№ 671 бұйрығына
қосымша
  "Жеңіл, тау-кен металлургия,
химия, фармацевтика, ағаш
өңдеу өнеркәсібі салаларында,
сондай-ақ машина жасау және
құрылыс индустриясында
тауарларды Кеден аумағында/
аумағынан тыс өңдеу және ішкі
тұтыну үшін өңдеу шарттары
туралы құжат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартын
бекіту туралы" Қазақстан
Республикасы Инвестициялар
және даму министрінің міндетін
атқарушының 2015 жылғы
10 қыркүйектегі
№ 906 бұйрығына
қосымша
  1-нысан

Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында тауарларды қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Кімге____________________________________________________________________

                  (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен___________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында қайта өңдеу

      шарттары туралы құжатты беруді сұраймын.

      Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы _________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы)

      _________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер________________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. Шетелдік тауарлар және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) _________ _______________________

      _________________________________________________________________________

      4. Оларға қатысты Қазақстан Қазақстан Республикасының заңнамасымен кедендік

      әкету баждары белгіленген, шетелдік тауарларды қайта өңдеудің технологиялық

      процесін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін, ЕАЭО тауарлары туралы мәліметтер

      (атауы, ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды және саны)________ ______________________

      _________________________________________________________________________

      5. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын растайтын

      құжаттар туралы мәліметтер ________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      6. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу нормалары

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      7. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеу жөніндегі операциялар,

      оларды жасау тәсілдері туралы мәліметтер ___________________________________

      8. Шетелдік тауарларды, қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер _______________________________________________________

      9. Қалдықтар және қалған қалдықтар туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны)_________________________________

      10. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі _________________________________________

      11. Егер тауарларды балама тауарлармен ауыстыруға жол берілетін болса,

      осындай ауыстыру туралы мәліметтер ________________________________________

      12. Қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану мүмкіндігі туралы

      мәліметтер ______________________________________________________________

      13. Кеден органы (кеден органдары) ________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      ________________________________________________________________________

      орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      14. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастырылған

      тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер

      ________________________________________________________________________

      15. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілетін құжаттар____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Басшы             ________             ______________________________________

      (қолы)             (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

  2-нысан

Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Кімге____________________________________________________________________

      (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен___________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс қайта өңдеу шарттары

      туралы құжатты беруді сұраймын. Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы _________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы тұлға)

      _________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер ________________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. ЕАЭО тауарлары және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер

      (атауы, ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) __________________________

      ________________________________________________________________________

      4. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету

      құқығын растайтын құжаттар туралы мәліметтер ______________________________

      ________________________________________________________________________

      5. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу

      нормалары ______________________________________________________________

      6. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеу жөніндегі операциялар, оларды жасау

      тәсілдері туралы мәліметтер _______________________________________________

      ________________________________________________________________________

      7. ЕАЭО тауарларын қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер_______________________________________________________

      8. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі _________________________________________

      9. Егер тауарларды балама тауарлармен ауыстыруға жол берілетін болса,

      осындай ауыстыру туралы мәліметтер _______________________________________

      10. Кеден органы (органдары)______________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      ________________________________________________________________________

      орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      11. Қалдықтар, қалған қалдықтар және өндірістік шығындар бойынша мәліметтер

      (атауы, тауарлар позициясы деңгейінде ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша

      коды, саны мен құны) _____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      12. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      орналастырылған тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер

      ________________________________________________________________________

      13. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілетін құжаттар___________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      Басшы             ________            _____________________________

      (қолы)             (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

  3-нысан

Тауарларды ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Кімге____________________________________________________________________

      (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен__________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Тауарларды ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруді сұраймын.

      Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы ________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы)

      ________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер _______________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. Шетелдік тауарлар және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) ________________________________

      ________________________________________________________________________

      4. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын

      растайтын құжаттар туралы мәліметтер ____________________________________

      ________________________________________________________________________

      5. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу

      нормалары _____________________________________________________________

      6. Ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу жөніндегі операциялар және оларды жасау

      тәсілдері туралы мәліметтер _______________________________________________

      7. Шетелдік тауарларды, қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер________________________________________________________

      8. Қалдықтар және қалған қалдықтар туралы мәлімет (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) _________________________________

      9. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі __________________________________________

      10. Қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану мүмкіндігі туралы

      мәліметтер ______________________________________________________________

      11. Кеден органы (органдары) ______________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік

      ________________________________________________________________________

      рәсімімен орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      12. Қайта өңдеу өнімдерін экономикалық тиімді тәсілмен бастапқы жай-күйіне

      дейін қалпына келтірудің мүмкін еместігі туралы мәліметтер ____________________

      ____________________________________________________________________

      13. Ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастырылған

      тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер ____________________

      ________________________________________________________________________

      14. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілген құжаттар ____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Басшы             ________            ____________________________________

      (қолы)                   (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 906 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 сентября 2018 года № 671. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 ноября 2018 года № 17759. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 апреля 2020 года № 219

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 22.04.2020 № 219 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 906 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12195, опубликован 6 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      в стандарте государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также в машиностроении и стройиндустрии", утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      часть вторую пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      пункты 4, 5 и 6 изложить в следующей редакции:

      "4. Срок оказания государственной услуги с момента обращения на портал – 8 (восемь) рабочих дней.

      Услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней со дня регистрации заявления услугополучателя проверяет полноту представленных документов, указанных в пункте 9 настоящего стандарта. В случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      5. Форма оказания государственной услуги - электронная.

      6. Результат государственной услуги – документ об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также в машиностроении и стройиндустрии (далее – документ об условиях переработки), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 настоящего стандарта.

      Результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.";

      пункты 8 и 9 изложить в следующей редакции:

      "8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через портал;

      2) портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:

      1) заявление, заполненное по форме согласно приложению к настоящему стандарту, в форме электронного документа, удостоверенного - ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия документа (документов), подтверждающего (подтверждающих) право владения, пользования и (или) распоряжения товарами, приложения и (или) дополнения к нему (к ним), содержащие сведения об операциях переработки товаров (основанных на технологическом процессе), способах их совершения, способах идентификации товаров, помещаемых под таможенную процедуру, в продуктах переработки, отходах и остатках, а также сроках переработки товаров;

      3) электронная копия документа, подтверждающего наименование и классификацию иностранных товаров и (или) товаров Евразийского экономического союза и продуктов их переработки в соответствии с ТН ВЭД ЕАЭС, а также их количество и стоимость;

      4) электронная копия таблицы расчета норм выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях.

      Сведения о документе, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о государственной регистрации в качестве индивидуального предпринимателя, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов – в "личном кабинете" услугополучателя на портале отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.

      Услугодатель не разглашает и не передает третьим лицам сведения и документы, представленные услугополучателем для получения услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "9-1. Основаниями для отказа услугополучателю в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения документа об условиях переработки, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие представленных данных, сведений, необходимых для получения документа об условиях переработки, требованиям, установленным Правилами заполнения и выдачи документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории Евразийского экономического союза и переработки товаров для внутреннего потребления, внесения в него изменений (дополнений), отзыва (аннулирования) и (или) возобновления его действия, а также продления срока переработки товаров и признания отходов, образовавшихся в результате операций по переработке на таможенной территории Евразийского экономического союза и переработке для внутреннего потребления, непригодными для дальнейшего коммерческого использования, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2018 года № 392;

      3) вступления в законную силу решения (постановления, определения) суда, запрещающего заявителю осуществлять деятельность по переработке товаров.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центрального государственного органа, услугодателя и (или) их должностных лиц, по вопросам государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме";

      приложение изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      1) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство информации и коммуникаций
Республики Казахстан
"___" _________ 2018 года

  Приложение
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 24 сентября 2018 года № 671
  Приложение
к стандарту государственной услуги
"Выдача документа об условиях
переработки товаров на/вне
таможенной территории и
переработки для внутреннего
потребления в легкой, горно-
металлургической, химической,
фармацевтической, деревообрабатывающей
отраслях промышленности,
а также машиностроении и
стройиндустрии"
  Форма 1

                                          Заявление
            на выдачу документа об условиях переработки товаров на таможенной
                        территории Евразийского экономического союза

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
      (полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об условиях переработки)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

            Прошу выдать документ об условиях переработки на таможенной территории Евразийского экономического союза.
      Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                        (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                        (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                          (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения об иностранных товарах и продуктах их переработки
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
_______________________________________________________________________________
4. Сведения о товарах ЕАЭС, в отношении которых законодательством Республики
Казахстан установлены ставки вывозных таможенных пошлин, обеспечивающих
осуществление технологического процесса переработки иностранных товаров
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС и количество)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
5. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами __________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
6. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
7. Сведения об операциях по переработке на таможенной территории ЕАЭС, способах их
совершения _____________________________________________________________________
8. Сведения о способах идентификации иностранных товаров, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
9. Сведения об отходах и остатках (наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и
стоимость) ______________________________________________________________________
10. Срок переработки товаров ______________________________________________________
11. Сведения о замене товаров эквивалентными товарами, если такая замена предполагается
________________________________________________________________________________
12. Сведения о возможности дальнейшего коммерческого использования отходов
________________________________________________________________________________
13. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                        (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
14. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки на таможенной территории ЕАЭС
________________________________________________________________________________
15. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                               (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.

  Форма 2

                                          Заявление
            на выдачу документа об условиях переработки товаров вне таможенной
                        территории Евразийского экономического союза

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
      (полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об
                        условиях переработки)

                                          ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу выдать документ об условиях переработки вне таможенной территории Евразийского экономического союза.

      Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                  (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                        (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                    (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения о товарах ЕАЭС и продуктах их переработки (наименование, код по ТН ВЭД
ЕАЭС и количество)______________________________________________________________
________________________________________________________________________________
4. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами ___________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
6. Сведения об операциях по переработке на таможенной территории ЕАЭС, способах их
совершения _____________________________________________________________________
7. Сведения о способах идентификации товаров ЕАЭС, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
8. Срок переработки товаров _______________________________________________________
9. Сведения о замене товаров эквивалентными товарами, если такая замена предполагается
________________________________________________________________________________
10. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                        (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
11. Сведения об отходах, остатках и производственных потерях
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
________________________________________________________________________________
12. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки вне таможенной территории ЕАЭС
________________________________________________________________________________
13. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                         (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.

  Форма 3

                                    Заявление
на выдачу документа об условиях переработки товаров для внутреннего потребления

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
(полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об условиях переработки)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

            Прошу выдать документ об условиях переработки товаров для внутреннего потребления.

            Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                        (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                  (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                    (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения об иностранных товарах и продуктах их переработки
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
________________________________________________________________________________
4. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами ___________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
6. Сведения об операциях по переработке для внутреннего потребления, способах их
совершения _____________________________________________________________________
7. Сведения о способах идентификации иностранных товаров, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
8. Сведения об отходах и остатках (наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и
стоимость) ______________________________________________________________________
9. Срок переработки товаров _______________________________________________________
10. Сведения о возможности дальнейшего коммерческого использования отходов
________________________________________________________________________________
11. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                  (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
12. Сведения о невозможности восстановления продуктов переработки до первоначального
состояния экономически выгодным способом ________________________________________
________________________________________________________________________________
13. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки для внутреннего потребления _________________________________
________________________________________________________________________________
14. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                         (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.