"Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 25 шілдедегі № 575 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 29 шілдедегі № 351 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 29 қарашадағы № 829 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 29 қарашадағы № 88 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 30 қарашада № 17830 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1."Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 25 шілдедегі № 575 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 29 шілдедегі № 351 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14163 болып тіркелген) мынандай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін тәуекел дәрежелерін бағалау өлшемшарттары;

      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағының нысаны бекітілсін;

      көрсетілген бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшалар осы бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бірлескен бұйрықтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

Қазақстан Республикасының

Инвестициялар және даму министрі

_______________ Ж. Қасымбек

Қазақстан Республикасының

Ұлттық экономика министрі

_______________ Т. Сүлейменов

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитеті

      2018 жылғы "__"__________

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 29 қарашадағы
№ 829 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 29 қарашадағы
№ 88
бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 25 шілдедегі
№ 575 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 29 шілдедегі
№ 351 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін тәуекел дәрежелерін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі –Өлшемшарттар) 2018 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 141-бабының 3-тармағына және "Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдар (бұдан әрі – зергерлік және басқа да бұйымдар) – бағалы металдардан жасалған монеталарды қоспағанда, асыл тастардан және табиғи немесе жасанды жолмен алынған басқа да материалдардан жасалған көздері бар не оларсыз, әртүрлі көркемдік өңдеу түрлерін пайдалана отырып, асыл тастардан, бағалы металдардан және олардың қорытпаларынан жасалған, әртүрлі әшекейлер, тұрмыстық кәдеге жарататын заттар ретінде және (немесе) діни әрі декоративтік мақсаттарда қолданылатын бұйымдар;

      2) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы болмашы бұзушылықтар – бұзушылықтар туралы бұқаралық ақпарат құралдарында ресми хабарламалардың болуы;

      3) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы елеулі бұзушылықтар – қымбат бағалы емес тасты зергерлік және басқа да бұйымдарда көз ретінде пайдалану туралы затзатбелгідегі ақпаратсыз зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу түріндегі талаптарды бұзу, атаулы таңбаның уәкілетті ұйымда тіркеуінің болмауы, зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында расталған бір шағымның немесе өтініштің болуы;

      4) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы өрескел бұзушылықтар – Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден Қазақстан Республикасының аумағына әкелу кезінде тауардың әрбір партиясына берілген сараптамалық қорытындысынсыз, мемлекеттік бақылау актісінсіз, зергерлік және басқа да бұйымдарды өндіру субъектісі қоятын сынамалау таңбасының, атаулы таңба бедерінің болуынсыз зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу бөлігінде талаптарды бұзу, зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы;

      5) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы тәуекел – бақылау субъектісі қызметінің нәтижесінде оның салдарының ауырлық дәрежесін ескере отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;

      6) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы тексерілетін субъектілер (бұдан әрі – тексерілетін субъектілер) – Қазақстан Республикасының аумағында зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізуді жүзеге асыратын заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлер;

      7) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) - белгілі бір қызмет саласындағы тәуекел дәрежесіне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке тексерілетін бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді емес тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері;

      8) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      9) зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы тәуекелдерді бағалау жүйесі – бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды белгілеу мақсатында бақылау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.

2- тарау. Объективті өлшемшарттар

      4. Зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында жоғары тәуекел дәрежесіне мынадай қызмет түрлерін жүзеге асыратын субъектілер (объектілер) жатады:

      1) асыл тастарды, зергерлік және басқа да бұйымдарды, бағалы металдардан жасалған монеталарды Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден Қазақстан Республикасының аумағына әкелу және Қазақстан Республикасының аумағынан әкету;

      2) Қазақстан Республикасының отандық өндірушісінің өнімдерін қоспағанда, зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу.

      5. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған тексерілетін субъектілерге бағалы металдар мен асыл тастарды, бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды, құрамында бағалы металдар бар шикізат тауарларын Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден Қазақстан Республикасының аумағына әкелу және Қазақстан Республикасының аумағынан осы елдерге әкету жөніндегі қызметтің басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы хабарламалар тізіліміне сәйкес зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізуді жүзеге асыратын субъектілер жатады.

      6. Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында субъективті өлшемшарттар қолданылады.

      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілеріне қатысты жоспардан тыс тексерулер және субъектіге (объектіге) бармай профилактикалық бақылау жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерде қолдана отырып жүзеге асырылады:

      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.

      8. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы заңнамасын бұзатын бақылау субъектілерін (объектілерін) анықтау үшін қажет.

      Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері (бұзушылықтардың ауырлық дәрежесі, аталған талаптарды сақтамаған кезде белгіленеді);

      3) расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны;

      4) мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын, бар болған жағдайда бұзушылар рейтингтерін, зертханалық зерттеулер нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар тізбесін талдау;

      5) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      9. Қолда бар ақпарат көздерінің негізінде осы Өлшемшарттарға қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері берілетін бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында субъективті өлшемшарттар қалыптастырылады.

      10. Талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      11. Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары бұзушылықтың 3 дәрежесіне болып бөлінеді: өрескел, елеулі, болмашы.

      12. Бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне 100 тәуекел дәрежесінің көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Егер өрескел бұзушылықтар анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      Елеулі бұзушылықтардың көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:

      SР3 = (SР2 х 100/SР1) х 0,7

      мұнда:

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х100/SР1)х0,3

      мұнда:

      SРн – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулсіз бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші ( SР) 0-ден 100-ге дейінгі шкала бойынша есептеледі және мынадай формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SР3 + SРн

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      13. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъекті (объекті) мыналарға жатады:

      1) жоғары тәуекел дәрежесіне – 61-ден 100-ге дейін қоса алғанда тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі;

      2) жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмағанға 0 – ден 60-қа дейін қоса алғанда тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілмейді.

4 - тарау. Қорытынды ережелер

      14. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу еселігі жүргізілетін талдау және тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған субъектілерге қатысты субъективті өлшемшарттар бойынша алынатын мәліметтерді бағалау нәтижелері бойынша айқындалады, жылына бір рет.

      15. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кодексінің 141-бабының 3-тармағына сәйкес қалыптастырылатын бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың жартыжылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.

      16. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың тізімі субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің ең жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

  Бағалы металдар мен асыл
тастардан жасалған зергерлік
және басқа да бұйымдарды
өткізу саласындағы бақылау
субъектілерін (объектілерін)
іріктеу үшін тәуекел
дәрежелерін бағалау
өлшемшарттарына
қосымша

Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы субъективті өлшемшарттар

р/с №

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

1. бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

1

Бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны белгіленген мерзімде орындамау

өрескел

2. Алдыңғы тексерулер және бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері (бұзушылықтардың ауырлық дәрежесі, аталған талаптарды сақтамаған кезде белгіленеді)

2.

Сынама таңбаның болуы

өрескел

3.

Зергерлік және басқа да бұйымдарды өндіру субъектісі барлық меншікті зергерлік және басқа да бұйымдарға қоятын атаулы таңба бедерінің болуы

өрескел

4.

Зергерлік және басқа да бұйымдарға көз ретінде асыл емес тасты пайдалану туралы затбелгіде ақпараттың болуы

елеулі

5.

Атаулы таңбаның уәкілетті ұйымда тіркеуінің жоқтығы туралы мәліметтердің болуы

өрескел

6.

Уәкілетті органның сараптамалық қорытындысының жоқтығы туралы мәліметтердің болуы

өрескел

7.

Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден Қазақстан Республикасының аумағына әкелу кезінде тауардың әрбір партиясына берілген мемлекеттік бақылау актісінің жоқтығы туралы мәліметтердің болуы

өрескел

3. Расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны

8.

Зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы расталған бір шағымның немесе өтініштің болуы

елеулі

9.

Зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы

өрескел

4. Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын, бар болған жағдайда "бұзушылар" рейтингтерін, зертханалық зерттеулер нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар тізбесін талдау;

10.

Зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласындағы бұзушылықтар туралы мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында, бұқаралық ақпарат құралдарында, бар болған жағдайда "бұзушылар" рейтингтерінде, зертханалық зерттеулер нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар тізбесінде ресми хабарламалардың болуы

болмашы

5. Уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынған мәліметтерді талдау нәтижелері

11.

Қазақстан Республикасының бағалы металдар мен асыл тастар туралы заңнамасының талаптарын бұзу туралы мәліметтердің болуы

өрескел

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 29 қарашадағы
№ 829 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 29 қарашадағы
№ 88
бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 25 шілдедегі
№ 575 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 29 шілдедегі
№ 351 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізу саласында тексеру парағы

      Бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған зергерлік және басқа да бұйымдарды өткізуді жүзеге асыратын субъектіге (объектіге) қатысты

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ___________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы тексеруді/ профилактикалық бақылауды тағайындау туралы акт

      ________________________________________________________________________________

      (№, күні)

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (жеке сәйкестендіру нөмірі) бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі

      Орналасқан жерінің мекенжайы:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

1

Сынама таңбаның болуы





2

Зергерлік және басқа да бұйымдарды өндіру субъектісі барлық меншікті зергерлік және басқа да бұйымдарға қоятын атаулы таңба бедерінің болуы





3

Зергерлік және басқа да бұйымдарға көз ретінде асыл емес тасты пайдалану туралы затбелгіде ақпараттың болуы





4

Атаулы таңбаның уәкілетті ұйымда тіркеуінің жоқтығы туралы мәліметтердің болуы





5

Уәкілетті органның сараптамалық қорытындысының жоқтығы туралы мәліметтердің болуы





6

Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден Қазақстан Республикасының аумағына әкелу кезінде тауардың әрбір партиясына берілген мемлекеттік бақылау актісінің жоқтығы туралы мәліметтердің болуы





      Лауазымды тұлға (тұлғалар) _______________________________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      ________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Тексерілетін субъектінің

      басшысы                  ________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

О внесении изменений в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 июля 2016 года № 575 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 июля 2016 года № 351 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней"

Совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 ноября 2018 года № 829 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 ноября 2018 года № 88. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 ноября 2018 года № 17830

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 июля 2016 года № 575 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 июля 2016 года № 351 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14163) следующие изменения:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) Критерии оценки степени риска для отбора субъектов (объектов) контроля в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу;

      приложения 1 и 2 к указанному совместному приказу изложить в редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего совместного приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
_______________ Ж. Қасымбек
      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_______________ Т. Сулейменов
      Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
"__"___________ 2018 года

  Приложение 1
к совместному приказу
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 29 ноября 2018 года № 829
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 ноября 2018 года № 88
  Приложение 1
к совместному приказу
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от "25" июля 2018 года № 575
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от "29" июля 2018 года № 351

Критерии оценки степени риска для отбора субъектов (объектов) контроля в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска для отбора субъектов (объектов) контроля в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней (далее – Критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года (далее – Кодекс) и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении Правил формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17371).

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) ювелирные и другие изделия из драгоценных металлов и драгоценных камней (далее – ювелирные и другие изделия) – изделия, за исключением монет из драгоценных металлов, изготовленные из драгоценных камней, драгоценных металлов и их сплавов с использованием различных видов художественной обработки, со вставками из драгоценных камней и других материалов природного или искусственного происхождения либо без них, применяемые в качестве различных украшений, утилитарных предметов быта и (или) для культовых и декоративных целей;

      2) незначительные нарушения в сфере реализации ювелирных и других изделий – наличие официальных сообщений в средствах массовой информации о нарушениях;

      3) значительные нарушения в сфере реализации ювелирных и других изделий – нарушения требований в виде реализации ювелирных и других изделий без информации на ярлыках об использовании недрагоценного камня в качестве вставок в ювелирные и другие изделия, отсутствие регистрации именника в уполномоченной организации, наличие одной подтвержденной жалобы или обращения в сфере реализации ювелирных и других изделий;

      4) грубые нарушения в сфере реализации ювелирных и других изделий – нарушения требований в части реализации ювелирных и других изделий без наличия пробирного клейма, оттиска именника, проставляемого субъектом производства ювелирных и других изделий, экспертного заключения, акта государственного контроля, выданного на каждую партию товара при ввозе на территорию Республики Казахстан из стран, не входящих в Евразийский экономический союз, наличие двух или более подтвержденных жалоб или обращений в сфере реализации ювелирных и других изделий;

      5) риск в сфере реализации ювелирных и других изделий – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      6) субъекты контроля в сфере реализации ювелирных и других изделий (далее - субъекты контроля) – юридические лица и индивидуальные предприниматели, осуществляющие реализацию ювелирных и других изделий на территории Республики Казахстан;

      7) объективные критерии оценки степени риска в сфере реализации ювелирных и других изделий (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      8) субъективные критерии оценки степени риска в сфере реализации ювелирных и других изделий (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      9) система оценки рисков в сфере реализации ювелирных и других изделий – комплекс мероприятий, проводимых органом контроля с целью назначения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля;

      3. Критерии оценки степени риска в сфере реализации ювелирных и других изделий для профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля формируются посредством объективных и субъективных критериев.

Глава 2. Объективные критерии

      4. В сфере реализации ювелирных и других изделий к высокой степени риска относятся субъекты (объекты) которые осуществляют следующие виды деятельности:

      1) ввоз на территорию Республики Казахстан из стран, не входящих в Евразийский экономический союз, и вывоз с территории Республики Казахстан в эти страны драгоценных камней, ювелирных и других изделий, монет из драгоценных металлов;

      2) реализация ювелирных и других изделий за исключением продукции отечественного производителя Республики Казахстан.

      5. К субъектам, не отнесенным к высокой степени риска, относятся субъекты осуществляющие реализацию ювелирных и других изделий согласно реестру уведомлений о начале или прекращении деятельности по ввозу на территорию Республики Казахстан из стран, не входящих в Евразийский экономический союз, и вывозу с территории Республики Казахстан в эти страны драгоценных металлов и драгоценных камней, ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней, сырьевых товаров, содержащих драгоценные металлы.

      6. В отношении субъектов (объектов) контроля, отнесенных по объективным критериям к высокой степени риска, применяются субъективные критерии с целью проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска, проводятся внеплановые проверки и профилактический контроль без посещения субъекта (объекта).

Глава 3. Субъективные критерии

      7. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      8. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов (объектов) контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в сфере реализации ювелирных и других изделий.

      Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля;

      2) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (степень тяжести нарушения устанавливается при несоблюдении перечисленных требований);

      3) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений;

      4) анализ официальных интернет ресурсов государственных органов, средств массовой информации, в случае наличия, рейтингов "нарушителей", перечня выявленных нарушений по результатам лабораторных исследований;

      5) результаты анализа сведений, представленных уполномоченными органами и организациями.

      9. На основании имеющихся источников информации формируются субъективные критерии в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней по которым присваиваются показатели степени риска согласно приложению к настоящим Критериям.

      10. При анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      11. Критерии оценки степени риска делятся на 3 (три) степени нарушения: грубое, значительное, незначительное.

      12. При выявлении одного грубого нарушения, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      В случае если грубых нарушений не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = ( SР2 х 100/ SР1) х 0,7

      где:

      SР3 – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн =(SР2 х100/SР1)х0,3

      где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      13. По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 61 до 100 включительно и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля;

      2) к не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 включительно и в отношении него не проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

Глава 4. Заключительные положения

      14. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля определяется по результатам проводимого анализа и оценки получаемых сведений по субъективным критериям в отношении субъектов, отнесенных к высокой степени риска, составляет один раз в год.

      15. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, формируемых в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Кодекса.

      16. Списки профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

  Приложение
к Критериям оценки степени
риска для отбора субъектов
(объектов) контроля в сфере
реализации ювелирных и других
изделий из драгоценных
металлов и драгоценных камней

Субъективные критерии в сфере реализации ювелирных и других изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней

р/с №

Критерии

Степень нарушения

1. Результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля

1.

Неисполнение в установленный срок уведомления об устранении нарушений, выявленных по результатам профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля

грубое

2. Результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (степень тяжести нарушения устанавливается при несоблюдении перечисленных требований)

2.

Наличие пробирного клейма

грубое

3.

Наличие оттиска именника, проставляемого субъектом производства ювелирных и других изделий на всех собственных ювелирных и других изделиях

грубое

4.

Наличие информации на ярлыках об использовании недрагоценного камня в качестве вставок в ювелирные и другие изделия

значительное

5.

отсутствие регистрации именника в уполномоченной организации

грубое

6.

отсутствие экспертного заключения уполномоченной организации

грубое

7.

отсутствие акта государственного контроля, выданного на каждую партию товара при ввозе на территорию Республики Казахстан из стран, не входящих в Евразийский экономический союз

грубое

3. Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений

8.

Наличие одной подтвержденной жалобы или обращения в сфере реализации ювелирных и других изделий

значительное

9.

Наличие двух или более подтвержденных жалоб или обращений в сфере реализации ювелирных и других изделий

грубое

4. Анализ официальных интернет ресурсов государственных органов, средств массовой информации, в случае наличия, рейтингов "нарушителей", перечня выявленных нарушений по результатам лабораторных исследований

10.

Наличие официальных сообщений на интернет ресурсах государственных органов, в средствах массовой информации, в случае наличия, рейтингов "нарушителей", перечня выявленных нарушений по результатам лабораторных исследований о нарушениях в сфере реализации ювелирных и других изделий

незначительное

5. Результаты анализа сведений, представленных уполномоченными органами и организациями

11

Наличие сведений о нарушениях в сфере реализации ювелирных и других изделий

грубое

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 29 ноября 2018 года № 829
и Министра национальной
экономики Республики Казахстан
от 29 ноября 2018 года № 88
  Приложение 2
к совместному приказу
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от "25" июля 2018 года № 575
и Министра национальной
экономики Республики Казахстан
от "29" июля 2018 года № 351

            Проверочный лист в сфере реализации ювелирных и других изделий
                        из драгоценных металлов и драгоценных камней

      В отношении субъекта (объекта) осуществляющего реализацию ювелирных и других
изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней Государственный орган,
назначивший проверку ________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта (объекта)
контроля _____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
                                    №, дата
Наименование субъекта (объекта) контроля ________________________________________
______________________________________________________________________________
(Индивидуальный идентификационный номер), бизнес-идентификационный номер субъекта
(объекта) контроля _____________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Адрес места нахождения________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

5

6

1

Наличие пробирного клейма





2

Наличие оттиска именника, проставляемого субъектом производства ювелирных и других изделий на всех собственных ювелирных и других изделиях





3

Наличие информации на ярлыках об использовании недрагоценного камня в качестве вставок в ювелирные и другие изделия





4

отсутствие регистрации именника в уполномоченной организации





5

отсутствие экспертного заключения уполномоченной организации





6

отсутствие акта государственного контроля, выданного на каждую партию товара при ввозе на территорию Республики Казахстан из стран, не входящих в Евразийский экономический союз





      Должностное (ые) лицо (а) __________________ ___________________
                        должность                   подпись
_____________________________________________________________
            фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель субъекта контроля ________________
____________________________________________________________
      должность фамилия, имя, отчество (при его наличии)