"Мемлекеттік қызмет мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 21 желтоқсандағы № 96 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2018 жылғы 27 қарашадағы № 263 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 30 қарашада № 17838 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2020 жылғы 8 желтоқсандағы № 173 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 08.12.2020 № 173 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік қызмет мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 21 желтоқсандағы № 96 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14632 болып тіркелген, 2017 жылғы 17 қаңтарда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағының 3) тармақшасы жаңа редакцияда жазылсын:

      "3) осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша, біліктілікті арттыру бағдарламалары бойынша құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты";

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағының 4) және 5) тармақшалары алып тасталсын;

      көрсетілген бұйрыққа 3-қосымша осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрыққа 4 және 5-қосымшалар алып тасталсын.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Мемлекеттік қызмет департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігінің Төрағасы
А. Шпекбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      ____________ Д. Абаев

      2018 жылғы___________

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі Төрағасының
2018 жылғы 27 қарашадағы
№ 263 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі Төрағасының
2016 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 96 бұйрығына
қосымша

"Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша, біліктілікті арттыру бағдарламалары бойынша құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы: "Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша, біліктілікті арттыру бағдарламалары бойынша құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (бұдан әрі – Агенттік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің нәтижелерін беру:

      1) "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал);

      2) көрсетілетін қызмет беруші.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мерзімі:

      1) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталған сәттен бастап – 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күн ішінде;

      біліктілік арттыру бағдарламалары бойынша – құжаттарды тапсыру сәтінен бастап – 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      2) құжаттарды портал арқылы тапсырған кезде кезекте күтуге рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетуге рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 минут.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: электрондық (жартылай автоматтандырылған) және/немесе қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі:

      жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша:

      1) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары (магистратура, докторантура) бойынша білім алушылардың қатарына қабылданғаны туралы қызмет көрсетуші бұйрығынан үзінді көшірмесі;

      2) осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша Академияның білім алушыларының қатарына қабылданбағаны туралы хабарлама;

      біліктілік арттыру бағдарламалары бойынша:

      1) тыңдаушылар қатарына қабылданғаны туралы қызмет көрсетуші бұйрығынан үзінді көшірмесі;

      2) осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша Академияның тыңдаушыларының қатарына қабылданбағаны туралы хабарлама.

      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесі электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында "жеке кабинетке" жіберіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдік азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және 2001 жылғы 13 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру жұмыс уақытында, алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі;

      2) портал – техникалық жұмыстарды жүргізуге байланысты үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтінген жағдайда 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және 2001 жылғы 13 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша:

      1) көрсетілетін қызметті алушы немесе оның заңды өкілі өкілдік етуге құзыреттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;

      жоғары білім туралы құжаттың көшірмесі қосымшасымен (магистратураға түсу үшін) немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттың көшірмесі қосымшасымен (докторантураға түсу үшін);

      IELTS немесе TOEFL тестін тапсырғаны туралы сертификат көшірмесі немесе осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша APTIS тестін тапсыруға арналған тіркеу нысаны (ағылшын тілі оқыту тілі болып табылатын білім беру мекемелерінде дәреже алған үміткерлер тиісті құжатты ұсынған жағдайда, бұл талаптан босатылады);

      еңбек қызметін растайтын құжат (Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілері үшін қызмет тізімі, басқа да тұлғалар үшін кадрлар есебі бойынша жеке іс парағы немесе еңбек кітапшасының көшірмесі);

      Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушының "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (бұдан әрі – № 907 бұйрық) бекітілген 086/У нысаны бойынша медициналық анықтама (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген);

      мемлекеттік органның саяси мемлекеттік қызметшісі немесе жауапты хатшысы немесе аппарат басшысы, ал жоғарыда аталған лауазымдар енгізілмеген мемлекеттік органдарда мемлекеттік органның басшысы қол қойған осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жолдама (мемлекеттік білім тапсырысы бойынша оқуға түсушілер үшін);

      осы стандарттың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша екі эссе (магистратураға түсушілер үшін);

      осы стандарттың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша эссе, зерттеу жұмысының жоспары (research proposal), бар болған жағдайда ғылыми еңбектердің тізімі (докторантураға түсушілер үшін).

      Шетелдік оқу орындары берген білім туралы құжаттар қазақ немесе орыс тілдеріндегі нотариалдық расталған аудармасымен бірге ұсынылады. Бұл құжаттар Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына оқуға қабылданған күннен бастап үш ай ішінде тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

      Шетелдік жоғары оқу орындарының Қазақстан Республикасының азаматтарына – "Болашақ" халықаралық стипендиясының иегерлеріне берген, сондай-ақ халықаралық шарттар (келісімдер) шеңберіндегі білім туралы құжаттар Қазақстан Республикасында тану немесе нострификациялау рәсімінен өтпей-ақ танылады.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың көшірмелерімен қоса салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары беріледі. Түпнұсқалары салыстырып тексерілгеннен кейін қайтарылады;

      2) порталға жүгіну кезінде:

      осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      жоғары білім туралы құжаттың электрондық көшірмесі қосымшасымен (магистратураға түсу үшін) немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттың электрондық көшірмесі қосымшасымен (докторантураға түсу үшін);

      IELTS немесе TOEFL тестін тапсырғаны туралы сертификаттың электрондық көшірмесі немесе осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша APTIS тестін тапсыруға арналған тіркеу нысаны (ағылшын тілі оқыту тілі болып табылатын білім беру мекемелерінде дәреже алған үміткерлер тиісті құжатты ұсынған жағдайда, бұл талаптан босатылады);

      еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілері үшін қызмет тізімі, басқа да тұлғалар үшін кадрлар есебі бойынша жеке іс парағы немесе еңбек кітапшасының көшірмесі);

      № 907 бұйрықпен бекітілген 086/У нысаны бойынша медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;

      мемлекеттік органның саяси мемлекеттік қызметшісі немесе жауапты хатшысы немесе аппарат басшысы, ал жоғарыда аталған лауазымдар енгізілмеген мемлекеттік органдарда мемлекеттік органның басшысы қол қойған осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жолдаманың электрондық көшірмесі (мемлекеттік білім тапсырысы бойынша оқуға түсушілер үшін);

      осы стандартқа 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша екі эссенің электрондық көшірмесі (магистратураға түсушілер үшін);

      осы стандартқа 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бар болған жағдайда эссенің, зерттеу жұмысы жоспарының (research proposal), ғылыми еңбектер тізімінің электрондық көшірмесі (докторантураға түсушілер үшін);

      біліктілік арттыру бағдарламалары бойынша:

      1) көрсетілетін қызметті алушы немесе оның заңды өкілі өкілдік етуге құзыреттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      осы стандартқа 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біліктілікті арттыру семинарынан өту үшін толтырылған сауалнама-өтінім;

      2) порталға жүгіну кезінде:

      осы стандартқа 7-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы біліктілікті арттыру семинарынан өту үшін толтырылған сауалнама-өтінім.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті көрсетуші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті көрсетуші осы стандартқа 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөнін, қабылдау күні мен уақытын көрсете отырып беретін талон осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдаудың расталуы болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметтер көрсету үшін сұратуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы стандартта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаудан бас тартады және осы стандарттың 9-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қолхат береді.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігі анықталған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік көрсетілетін қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік көрсетілетін қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда, шағым осы стандартқа 13-тармақта көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына немесе Агенттік басшысының атына мына мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы, Абай даңғылы, 33а, телефоны: 8(7172) 75-34-12, 75-32-68.

      Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы немесе көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.

      Шағымның қабылдануын растау көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесінде шағымды қабылдаған адамның тегін және аты-жөнін көрсете отырып, тіркелуі мөр таңба, кіріс нөмірі мен күні, болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы шағымда өзінің тегін, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда), пошталық адресін көрсете отырып қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушіге келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымды қараудың нәтижелері туралы жауап пошта байланысы арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесінде қолма-қол беріледі.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып көрсетілетін, оның ішінде электрондық нұсқада көрсетілетін қызметтерге қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.kyzmet.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің мәртебесі жөніндегі ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметтері, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы, сонымен қатар порталдағы "жеке кабинет" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

      15. Қызмет көрсетушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 75-33-95, 75-34-86, 75-33-98, 75-34-37, 75-33-16, Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары
бойынша құжаттар қабылдау
және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтер стандартына
1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
____________________________
(Үміткердің тегі, аты, әкесінің
аты
(бар болған жағдайда)
мекенжайы/электрондық
поштасы)

Хабарлама

      Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы

      (бұдан әрі – Академия) Сіз _________________________________________________

                                    (Үміткердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Академияға білім алушы/тыңдаушы ретінде қабылданбағаныңыз туралы

                  (қажеттісінің астын сызыңыз)

      хабардар етеді.

      ______________ _________________________________

            (лауазымы)             (қол қоятын адамның тегі, аты-жөні)

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру бағдарламалары
бойынша, біліктілікті арттыру
бағдарламалары бойынша
құжаттар қабылдау
және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтер стандартына
2-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясының ректоры
__________________
(тегі, аты-жөні)

      __________________________________________________________________

                  (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      __________________________________________________________ тұратын

                  (тұрғылықты жерінің мекенжайын көрсету)

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      жеке куәлігінің немесе төлқұжатының мәліметтері_______________________

      __________________________________________________________________

                  (№, қашан және кім берді, қолданылу мерзімі)

Өтініш

      Мені _________________________________________________ бағдарламасы

      _______________________________________мамандығы бойынша ___ жыл

                  (мамандықты көрсетіңіз)

      оқу мерзімімен магистратураға/докторантураға бюджеттік/ақылы

      (қажеттісінің астын сызыңыз)

      негізде оқуға түсу үшін қабылдау емтихандарына жіберуіңізді сұраймын.

      Өзім туралы мына мәліметтерді хабарлаймын:

      1. туған күні (күні, айы, жылы)______________________________________________

      2. ұлты__________________________________________________________________

      3. азаматтығы ___________________________________________________________

      4. жынысы_______________________________________________________________

      5. отбасы жағдайы_______________________________________________________

      6. ЖОО атауы, мамандығы және бітірген жылы_______________________________

      _______________________________________________________________________

      7. жұмыс орны___________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      8. лауазымы_____________________________________________________________

      9. жалпы еңбек өтілі____, оның ішінде мемлекеттік қызметтегі өтілі_____________

      10. саяси немесе мемлекеттік әкімшілік қызметші (қажеттісінің астын сызыңыз)

      11. кім жіберді (жолдамасы болған жағдайда) ________________________________

      ________________________________________________________________________

      12. телефон нөмірлері: қызметтік___________________________________________

      үй______________________________________________________________________

      ұялы___________________________________________________________________

      қосымша байланыс ______________________________________________________

      13. электрондық пошта мекенжайы:________________________________________

      14. жатақхана қажет/қажет емес (қажеттісінің астын сызыңыз)

      Мен дұрыс емес мәліметтерді берген жағдайда, бұл жайт қабылдау емтихандарына жібермеуге немесе кейіннен Академиядан оқудан шығаруға негіз болатындығы жөнінде хабардармын және онымен келісемін.

      Академияға оқуға қабылдау қағидаларының талаптарымен таныстым және оларды сақтауға міндеттенемін.

      20__ ж. "____" ___________             _______________

                                                      (қолы)

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру бағдарламалары
бойынша, біліктілікті арттыру
бағдарламалары бойынша
құжаттар қабылдау және
оқуға қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтер
стандартына
3-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясының ректоры
______________________
(тегі, аты-жөні)

APTIS тестін тапсыруға тіркеу нысаны

      Мен, ___________________________________________________________ 2018 жылғы

                  (үміткердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      "____" шілдеде ________________APTIS тестін тапсыруға мені тіркеуіңізді сұраймын.

      APTIS тестін тапсырар алдында Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының (бұдан әрі – Академия) Қабылдау комиссиясына растайтын құжаттарды 2018 жылғы 14 маусымға дейінгі мерзімде қолма-қол беруге немесе электрондық поштаға жіберуге міндеттелемін.

      Мен Қабылдау комиссиясына растайтын құжаттарды дер кезінде өткізбеген жағдайда, APTIS тестін тапсыруға рұқсат етілмейтіндігі туралы хабардармын.

      ______________________ ЖШС-да APTIS тестін тапсыру бойынша менің (ұйымның атауы) нәтижелерімнің Академияның Қабылдау комиссиясына ұсынылуына келісемін.

      Академияға оқуға қабылдау талаптарымен таныстым және оларды сақтауға міндеттелемін.

      Келесі мәліметтерді растаймын:

      ________________________________________________________________________

      (жеке куәлік немесе төлқұжат бойынша тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

                        толық, баспа әріптерімен анық)

      ________________________________________________________________________

      (жеке куәлік немесе төлқұжат бойынша тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

                        ағылшын тілінде толық, баспа әріптерімен анық)

      ________________________________________________________________________

      Жеке куәлік немесе төлқұжат (нөмірі, кім және қашан берілді, жарамдылық мерзімі)

      ________________________________________________________________________

      ЖСН (болған жағдайда) ___________________________________________________

      Үй мекенжайы, индекспен бірге: ____________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Ұялы телефон: ___________________________________________________________

      Қалалық телефон: ________________________________________________________

      Электрондық пошта адресі: ________________________________________________

      20__ж. "____" ___________             _______________

                                                      (қолы)

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары
бойынша құжаттар қабылдау
және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтер стандартына
4-қосымша
  Нысан
  (фирмалық бланкіде
толтырылады)
  Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясы

Жолдама

      ________________________________________________________________________

      (қызметкерді оқуға жіберетін мемлекеттік органның немесе ұйымның атауы)

      ________________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда),лауазымы, санаты, өтілі)

      магистратураға/докторантураға (қажеттісін сызып көрсету)_________________

      ________________________________________________________ бағдарламасы

      __________________________________________________мамандығы бойынша

      1 жылдық / 2 жылдық / 3 жылдық оқу мерзіміне (қажеттісін сызып көрсету)

      оқуға жібереді.

      Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару

      академиясына оқуға түсу жағдайында __________________________________

      ________________________________________________________________________

                  (қызметкерді оқуға жіберуші мемлекеттік органның немесе ұйымның атауы)

      ________________________________________________________________________

                                    (оқу түсушінің аты-жөні)

      магистрлік жоба (бір жылдық оқу мерзімі үшін) / магистрлік диссертация

      (екі жылдық оқу мерзімі үшін) / докторлық диссертация (үш жылдық оқу мерзімі үшін)

      шеңберінде ________________________________________________________

                                    (зерттеу тақырыбы)

      мәселесіне зерттеу жүргізуді тапсырады.

      Үміткер оқуға қабылданған жағдайда, Академия, оқуға жіберген мемлекеттік орган

      және білім алушылар арасында үш жақты шарт жасасуға кепілдік береміз.

      20__ ж. "____" ___________

      ___________ __________ _______________________________________________

      (лауазымы) (қолы)             (мемлекеттік органның саяси мемлекеттік

                                    қызметшісінің немесе жауапты хатшысының не

                                    аппарат басшысының, жоғарыда аталған лауазымдар

                                    енгізілмеген мемлекеттік органдарда мемлекеттік

                                    орган басшысының тегі және аты-жөні)

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары бойынша
құжаттар қабылдау және
оқуға қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтер
стандартына
5-қосымша
  Нысан

Эссе

      Магистратураға оқуға түсушілер үшін

      эссе жазу бойынша ұсынымдар

      1. Мотивациялық эссе.

      Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына оқуға түсу себептері мен дәлелдері көрсетілуі қажет. Мемлекеттік қызметтегі жеке мансаптық жоспарлау мақсаттары мен міндеттеріне магистратура бағдарламасының қаншалықты сәйкес келетінін, оқу аяқталғаннан кейін алған білімі мен құзыреттерін кәсіби қызметте қалай пайдалануға болатынын түсіндіру қажет. Эссе көлемі 500 сөзден аспауы тиіс.

      2. Мамандық бойынша берілген тақырыпқа эссе.

      Эссе мақсаты сыни ойлаудан, академиялық хат пен зерттеудің пәндік саласын кәсіби түсіну дағдыларын көрсетуден тұрады. Эссе көлемі 500 сөзден (библиографияны қоспағанда) аспауы тиіс.

      Талаптар:

      1) эссе құрылымы кіріспеден, негізгі және қорытынды бөлімнен тұрады;

      2) эссе осы тақырып бойынша нормативтік құқықтық актілерді, мемлекеттік бағдарламалық құжаттарды, ғылыми және басқа дереккөздерді талдауды қамтиды;

      3) эсседе ойды логикалық және дәлелді баяндау дағдыларын меңгергені көрсетіледі;

      4) қажет болған жағдайда, әртүрлі талдау әдістерін, мысалы, "шығындар-пайдалар" (cost-benefit analysis), pest-талдау (pest-analysis), көптеген критерийлер бойынша шешімдерді талдау (multi-criteria decision analysis) және басқаларды қолданады;

      5) дереккөздерге кемінде бес сілтемеден тұратын библиография көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары
бойынша құжаттар қабылдау
және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтер стандартына
6-қосымша
  Нысан

Эссе

      Докторантураға оқуға түсушілер үшін

      эссе жазу бойынша ұсынымдар

      Мотивациялық эсседе Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына оқуға түсу себептері мен дәлелдері көрсетілуі қажет. Мемлекеттік қызметтегі жеке мансаптық жоспарлау мақсаттары мен міндеттеріне докторантура бағдарламасының қаншалықты сәйкес келетіні, оқу аяқталғаннан кейін меңгерген құзыреттері мен зерттеу нәтижелерін кәсіби қызметте қалай пайдалануға болатыны түсіндіріледі. Эссе көлемі 500 сөзден аспауы тиіс.

Зерттеу жұмысының жоспары (Research proposal)

      Зерттеу жұмысының жоспарын (Research proposal) рәсімдеу бойынша нұсқаулық

      Зерттеу жоспары конкурстық комиссияның мыналарды айқындауына мүмкіндік береді:

      1) талапкер өзінің зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен зерттеулерді жақсы біледі;

      2) ғылыми тақырыбының өзектілігі дәлелденген;

      3) зерттеу тақырыбы мемлекеттік басқару мен дипломатияның басты бағыттарына сәйкес келеді;

      4) талапкердің өзінің зерттеу жұмысын жоспарлауға қабілеттілігі.

      Зерттеу жоспары міндетті түрде мынадай компоненттерді қамтуы тиіс:

      1) зерттеу жұмысының жұмыс атауы;

      2) зерттеуші қарастыратын мәселелерді (сұрақтарды) белгілеу;

      3) әдебиеттерге қысқаша шолу және зерттеу жаңалығын негіздеу;

      4) зерттеу әдіснамасы – деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері;

      5) алдын ала зерттеу сызбасы кесте түрінде – зерттеу кезеңдерінің жүйелілігі және әрбір кезеңді іске асыру үшін қажет болатын уақыт;

      6) библиография – жобаның сипаттамасында көрсетілген әдебиет, сондай-ақ зерттеу тақырыбы бойынша басқа да маңызды ғылыми зерттеулер.

  Нысан

Ғылыми еңбектердің тізімі

      ____________________________________________________

                  (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

№ р/с

Атауы

Жұмыстың сипаттамасы *

Басып шығару мәліметтері

Жалпы көлемі, б.т., оның ішінде ізденушінің үлесі

Тең авторлар

1

2

3

4

5

6































      * монография, оқулық, оқу құралы, мақала және т.с.с.

      20__ ж. "____" ___________ ________________

                                          (қолы)

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру бағдарламалары
бойынша, біліктілікті арттыру
бағдарламалары бойынша
құжаттар қабылдау және
оқуға қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтер
стандартына
7-қосымша
  Нысан

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы Біліктілікті арттыру семинарынан өтуге САУАЛНАМА-ӨТІНІМ

      1. Семинар атауы ________________________________________________________

      2. Оқытуды өткізу мерзімі _________________________________________________

      3. Оқуға үміткердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) баспа әріптерімен,

      жеке куәлігі бойынша

      Тегі ____________________________________________________________________

      Аты ____________________________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда) ____________________________________________

      4. Туған күні, айы, жылы __________________________________________________

      5. Жеке сәйкестендіру нөмірі ______________________________________________

      6. Жұмыс орны мен қызметі (болған жағдайда толтырылады) __________________

      _______________________________________________________________________

      7. Оқуға үміткердің телефон нөмірі_________________________________________

      8. Оқуға үміткердің электрондық пошта адресі_______________________________

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары бойынша
құжаттар қабылдау және
оқуға қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтер
стандартына
8-қосымша
  Нысан

Құжаттарды қабылдау туралы талон

      Ұсынылған құжаттардың атауы:

      1)____________________________;

      2)____________________________;

      3)____________________________.

      Осы талон әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Құжаттарды тапcырды ______________ Құжаттарды қабылдады ____________

      20___ ж. "____"____________             20___ж. "____"______________

  "Қазақстан Республикасы
Президентінің жанындағы
Мемлекеттік басқару
академиясына жоғары оқу
орнынан кейінгі білім
беру бағдарламалары бойынша,
біліктілікті арттыру
бағдарламалары
бойынша құжаттар қабылдау
және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтер стандартына
9-қосымша
  Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 19-бабын басшылыққа ала отырып, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы "Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясына жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша, біліктілікті арттыру бағдарламалары бойынша құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік қызметті көрсетуге (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес пакетін және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттардың атауы:

      1)____________________________;

      2)____________________________;

      3)____________________________.

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Тапсырдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті көрсетушінің қолы _______________

      Алдым: Т.А.Ә./ көрсетілетін қызметті алушының қолы_____________________

      20____ жылғы "___" _________

О внесении изменений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 декабря 2016 года № 96 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам государственной службы"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 27 ноября 2018 года № 263. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 ноября 2018 года № 17838. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 8 декабря 2020 года № 173.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 08.12.2020 № 173 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 декабря 2016 года № 96 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам государственной службы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14632, опубликован 17 января 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      подпункт 3) пункта 1 указанного приказа изложить в новой редакции:

      "3) стандарт государственной услуги "Прием документов и зачисление в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан по образовательным программам послевузовского образования, по программам повышения квалификации" согласно приложению 3 к настоящему приказу";

      подпункты 4) и 5) пункта 1 указанного приказа исключить;

      приложение 3 к указанному приказу изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу;

      приложения 4 и 5 к указанному приказу исключить.

      2. Департаменту государственной службы Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции, курирующего вопросы государственной службы.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан по делам государственной службы и
противодействию коррупции
А. Шпекбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
_____________ Д. Абаев
___________ 2018 года

  Приложение
к приказу Председателя
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 27 ноября 2018 года № 263
  Приложение 3
к приказу Председателя
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 21 декабря 2016 года № 96

Стандарт государственной услуги "Прием документов и зачисление в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан по образовательным программам послевузовского образования, по программам повышения квалификации"

Глава 1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Прием документов и зачисление в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан по образовательным программам послевузовского образования, по программам повышения квалификации" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Агентством Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее – Агентство).

      3. Государственная услуга оказывается Республиканским государственным казенным предприятием "Академия государственного управления при Президенте Республики Казахстан" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал);

      2) услугодателя.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента срока завершения приема документов по образовательным программам послевузовского образования – в течение 29 (двадцати девяти) календарных дней;

      с момента сдачи документов по программам повышения квалификации – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов через портал – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и/или бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги:

      по образовательным программам послевузовского образования:

      1) выписка из приказа услугодателя о зачислении в число обучающихся по программам послевузовского образования (магистратура, докторантура);

      2) уведомление о незачислении в число обучающихся Академии по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту;

      по программам повышения квалификации:

      1) выписка из приказа услугодателя о зачислении в число слушателей;

      2) уведомление о незачислении в число слушателей Академии по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту.

      При обращении через портал – результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинете" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам и лицам без гражданства, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя с понедельника по пятницу с 09.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года и Закону Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан".

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется в рабочее время, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) портала – круглосуточно, за исключением перерывов, связанных с проведением технических работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года и Закону Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан", прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для получения государственной услуги:

      по образовательным программам послевузовского образования:

      1) при обращении услугополучателя либо его законного представителя с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство, к услугодателю:

      заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту;

      копия документа о высшем образовании с приложением (для поступления в магистратуру) или копия документа о послевузовском образовании с приложением (для поступления в докторантуру);

      копия сертификата о сдаче теста IELTS или TOEFL или регистрационная форма на сдачу теста APTIS по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту (претенденты, получившие степень в образовательных организациях, где английский язык является языком обучения, освобождаются от данного требования при предоставлении соответствующего документа);

      документ, подтверждающий трудовую деятельность (послужной список для государственных служащих Республики Казахстан, личный листок по учету кадров либо копия трудовой книжки для других лиц);

      медицинская справка формы 086/У, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697) (далее – Приказ № 907);

      направление, подписанное политическим государственным служащим государственного органа или ответственным секретарем или руководителем аппарата, а в государственных органах, в которых не введены вышеуказанные должности, руководителем государственного органа по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту (для поступающих на обучение по государственному образовательному заказу);

      два эссе по форме, согласно приложению 5 к настоящему стандарту (для поступления в магистратуру);

      эссе, план исследовательской работы (research proposal) и список научных трудов при их наличии по форме, согласно приложению 6 к настоящему стандарту (для поступления в докторантуру).

      Документы об образовании, выданные зарубежными учебными заведениями, предоставляются вместе с нотариально заверенным переводом на казахский или русский языки. Данные документы должны пройти процедуру признания и нострификации в течение трех месяцев с даты зачисления в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан.

      Документы об образовании, выданные зарубежными высшими учебными заведениями гражданам Республики Казахстан - обладателям международной стипендии "Болашак", а также в рамках международных договоров (соглашений) признаются в Республике Казахстан без прохождения процедур признания или нострификации.

      Вместе с копиями документов, указанных в настоящем пункте, представляются оригиналы для сверки. После проведения сверки оригиналы возвращаются;

      2) при обращении на портал:

      заявление в форме электронного документа согласно приложению 2 к настоящему стандарту;

      электронная копия документа о высшем образовании с приложением (для поступления в магистратуру) или электронная копия документа о послевузовском образовании с приложением (для поступления в докторантуру);

      электронная копия сертификата о сдаче теста IELTS или TOEFL или регистрационная форма на сдачу теста APTIS по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту (претенденты, получившие степень в образовательных организациях, где английский язык является языком обучения, освобождаются от данного требования при предоставлении соответствующего документа);

      электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность (послужной список для государственных служащих Республики Казахстан, личный листок по учету кадров либо копия трудовой книжки для других лиц);

      электронная копия медицинской справки формы 086/У, утвержденной приказом № 907;

      электронная копия направления, подписанного политическим государственным служащим государственного органа или ответственным секретарем или руководителем аппарата, а в государственных органах, в которых не введены вышеуказанные должности, руководителем государственного органа по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту (для поступающих на обучение по государственному образовательному заказу);

      электронные копии двух эссе по форме, согласно приложению 5 к настоящему стандарту (для поступления в магистратуру);

      электронные копии эссе, плана исследовательской работы (research proposal) и списка научных трудов при наличии по форме, согласно приложению 6 к настоящему стандарту (для поступления в докторантуру);

      по программам повышения квалификации:

      1) при обращении услугополучателя либо его законного представителя с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство, к услугодателю:

      заполненная анкета-заявка на прохождение семинара повышения квалификации по форме, согласно приложению 7 к настоящему стандарту;

      2) при обращении на портал:

      заполненная анкета-заявка на прохождение семинара повышения квалификации в форме электронного документа согласно приложению 7 к настоящему стандарту.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Подтверждением приема документов, указанных в пункте 9 настоящего стандарта, является талон, выдаваемый услугодателем, с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего документы, по форме, согласно приложению 8 к настоящему стандарту.

      В случае обращения через портал в "личном кабинете" услугополучателя отражается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного перечня документов, предусмотренным настоящим стандартом, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме документов и выдает расписку по форме, согласно приложению 9 к настоящему стандарту.

      10. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта, либо на имя руководителя Агентства по адресу: 010000, город Астана, проспект Абая, 33а, телефон 8(7172) 75-34-12, 75-32-68.

      Жалоба подается в письменной форме по почте, посредством портала, либо нарочно через подразделение документооборота услугодателя, в рабочие дни.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в подразделении документооборота услугодателя, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба подписывается услугополучателем, в которой указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в подразделении документооборота услугодателя.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе услугодателя: www.kyzmet.gov.kz, раздел "Государственные услуги".

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя, Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг, а также в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала.

      15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя: 8 (7172) 75-33-95, 75-34-86, 75-33-98, 75-34-37, 75-33-16, Единого контакт-центра: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление в
Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан по
образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения
квалификации"
  Форма
___________________________
____________________________
(Фамилия, имя, отчество
(при его наличии) претендента,
адрес местожительства/
электронная почта)

                                    Уведомление

      Академия государственного управления при Президенте Республики Казахстан (далее –
Академия) уведомляет о том, что Вы
_____________________________________________________________________________
не зачислены в Академию (фамилия, имя, отчество (при его наличии) претендента) в
качестве обучающегося/слушателя. (нужное подчеркнуть)
________________________________________ ____________________________________
            (должность )                   (фамилия, инициалы подписывающего)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление в
Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан
по образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения квалификации"
  Форма
Ректору Академии
государственного управления
при Президенте
Республики Казахстан
___________________
(фамилия, инициалы)

      От ____________________________________________________________________________
                        (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
проживающего (ей)______________________________________________________________
                        (указать адрес постоянного местожительства)
данные удостоверения личности или паспорта _______________________________________
_______________________________________________________________________________
                        (№, когда и кем выдан, срок действия)

                                    Заявление

      Прошу допустить меня к вступительному экзамену для поступления в магистратуру /
докторантуру на бюджетной / платной основе (нужное подчеркнуть)
по программе___________________________________________________________________
по специальности _______________________________________________________________
                  (указать специальность) со сроком обучения ___ год(а).

                              О себе сообщаю следующие сведения:

      1. дата рождения (число, месяц, год)________________________________________
2. национальность _______________________________________________________
3.гражданство ___________________________________________________________
4.пол___________________________________________________________________
5. семейное положение ___________________________________________________
6. наименование ВУЗа, специальность и год окончания ________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. место работы __________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. должность_____________________________________________________________
9. общий стаж работы _______, из них стаж государственной службы ____________
10. политический или административный государственный служащий
________________________________________________________________________
                        (нужное подчеркнуть)
11. кем направлен (при наличии направления)________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
12. номера телефонов:
служебный _____________________________________________________________
домашний ______________________________________________________________
сотовый________________________________________________________________
дополнительный контактный ______________________________________________
13. адрес электронной почты:
________________________________________________________________________
14. нуждаюсь / не нуждаюсь в общежитии (нужное подчеркнуть)
Я проинформирован(-а) и согласен(-на) с тем, что предоставление недостоверных сведений
может послужить основанием для отказа в допуске к вступительному экзамену или
последующего исключения из Академии.
Ознакомлен(-а) с требованиями Правил приема в Академии и обязуюсь их соблюдать.
"____" ___________ 20__ г. _______________
                        (подпись)

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан по
образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения
квалификации"
  Форма
Ректору Академии
государственного управления
при Президенте
Республики Казахстан
_____________________
(фамилия, инициалы)

                  Регистрационная форма на сдачу теста APTIS

      Я ________________________________________________________________________ прошу
                  (фамилия, имя, отчество (при его наличии) претендента)
зарегистрировать меня на сдачу теста APTIS в ______________________________________,
                                          (наименование организации)
"____" __________ 201_ года.
Обязуюсь до сдачи теста APTIS предоставить подтверждающие документы в Приемную
комиссию Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан
(далее – Академия) нарочно или на электронную почту _________, в срок до "____"
__________ 201__ года.
В случае несвоевременного предоставления подтверждающих документов в Приемную
комиссию я осведомлен о недопуске к сдаче теста APTIS.
Согласен, что мои результаты сдачи теста APTIS
в __________________________будут предоставлены в Приемную комиссию Академии.
      наименование организации
Ознакомлен (-а) с требованиями Правил приема в Академии и обязуюсь их соблюдать.
Подтверждаю следующие данные:
_______________________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) полностью по удостоверению личности
                  или паспорту, разборчиво печатными буквами)
_______________________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) полностью на английском языке по
      удостоверению личности или паспорту, разборчиво печатными буквами)
________________________________________________________________________________
Удостоверение личности или паспорта (номер, кем и когда выдано, срок действия)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
ИИН (при наличии) ______________________________________________________________
Домашний адрес, включая индекс:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Сотовый телефон: ________________________________________________________________
Городской телефон: ______________________________________________________________
Адрес электронной почты: ________________________________________________________
"____" ___________ 20__ г. _______________
                        (подпись)

  Приложение 4
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан по
образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения
квалификации"
  Форма
(заполняется на фирменном бланке)

Академия государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан

                                    Направление

      ________________________________________________________________________________
      (наименование государственного органа или организации, направляющей работника
                                    на обучение)
направляет ______________________________________________________________________
            (фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, категория, стаж)
на обучение в магистратуру/докторантуру (нужное подчеркнуть)
по программе____________________________________________________________________
по специальности ________________________________________________________________
со сроком обучения 1 год / 2 года / 3 года (нужное подчеркнуть).
В случае поступления в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан
________________________________________________________________________________
      (наименование государственного органа или организации, направляющего работника на обучение)
поручает __________________________________________ провести исследование проблемы
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) поступающего)
________________________________________________________________________________
                              (тема исследования)
в рамках магистерского проекта (для годичного обучения) / магистерской диссертации (для
двухгодичного обучения) / докторской диссертации (для трҰхгодичного обучения).
Гарантируем заключение трехстороннего договора между Академией, направляющим
государственным органом / организацией и обучающимся в случае зачисления претендента на обучение.
"____" ___________ 20__ г.
____________________ ___________________________________________________________
      (должность)                   (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
политического государственного служащего государственного органа или ответственного
секретаря или руководителя аппарата, а в государственных органах, в которых не введены
вышеуказанные должности, руководителя государственного органа)

  Приложение 5
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан по
образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения
квалификации"
  Форма

Эссе

      Рекомендации по написанию эссе для лиц, поступающих в магистратуру

      1. Мотивационное эссе

      Необходимо отразить причины и мотивы поступления в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан. Требуется дать пояснение, каким образом программа магистратуры соответствует целям и задачам личного карьерного планирования на государственной службе, каким образом полученные знания и компетенции могут быть использованы в профессиональной деятельности после завершения обучения. Объем эссе не должен превышать 500 слов.

      2. Эссе по специальности на заданную тему

      Цель эссе состоит в демонстрации навыков критического мышления, академического письма и профессионального понимания предметной области. Объем эссе не должен превышать 500 слов (без учета библиографии).

      Требования:

      1) cтруктура эссе состоит из вводной, основной и заключительной частей;

      2) эссе содержит анализ нормативных правовых актов, государственных программных документов, научных и других источников по заданной теме;

      3) в эссе продемонстрировано владение навыками логичного и аргументированного изложения мысли;

      4) при необходимости применяются различные методы анализа, например, анализ "затраты-выгоды" (cost-benefit analysis), pest-анализ (pest-analysis), анализ решений по множественным критериям (multi-criteria decision analysis) и другие;

      5) указана библиография, содержащая не менее пяти ссылок на источники.

  Приложение 6
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте
Республики Казахстан по
образовательным программам
послевузовского образования,
по программам повышения
квалификации"
  Форма

Эссе

      Рекомендации по написанию мотивационного эссе для лиц, поступающих в докторантуру

      В мотивационном эссе необходимо отразить причины и мотивы поступления в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан. Требуется дать пояснение, каким образом программа докторантуры соответствует целям и задачам личного карьерного планирования на государственной службе, каким образом полученные компетенции и результаты исследования могут быть использованы в профессиональной деятельности после завершения обучения. Объем эссе не должен превышать 500 слов.

План исследовательской работы (research proposal)

      Руководство по оформлению плана исследовательской работы (research proposal)

      План исследования должен позволить конкурсной комиссии определить следующее:

      1) хорошее знание абитуриентом литературы и исследований по проблематике собственного исследования;

      2) обоснованность актуальности исследовательской проблематики;

      3) соответствие тематики исследования приоритетным направлениям государственного управления и дипломатии;

      4) способность абитуриента спланировать свою исследовательскую работу.

      План исследования обязательно должен содержать следующие компоненты:

      1) рабочее название исследовательской работы;

      2) обозначение проблемы (вопроса), которая будет решаться исследователем;

      3) краткий обзор литературы и обоснование новизны исследования;

      4) методология исследования – методы сбора, обработки и анализа данных;

      5) предварительный график исследования в виде таблицы – последовательность этапов исследования и время, которое понадобится на реализацию каждого из этапов;

      6) библиография – литература, которая была указана в описании работы,

      а также другие важные научные исследования по тематике исследования.

  Форма

                              Список научных трудов

      ________________________________________________________________________________
                        (Фамилия, имя, отчество (при его наличии))

№ п/п

Наименование

Характер работ*

Выходные данные

Общий объем, п.л., в том числе вклад соискателя

Соавторы

1

2

3

4

5

6































      * монография, учебник, учебное пособие, статья и т.п.

      "____" ___________ 20__ г. ______________________
                                    (подпись)

  Приложение 7
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте Республики
Казахстан по образовательным
программам послевузовского
образования, по программам
повышения квалификации"
  Форма

Академия государственного управления при Президенте Республики Казахстан

                              АНКЕТА-ЗАЯВКА
                  на прохождение повышения квалификации

      1. Наименование семинара ________________________________________________
_______________________________________________________________________
2. Сроки проведения обучения ____________________________________________
3. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) кандидата на обучение полностью, печатными
буквами, по удостоверению личности
Фамилия _______________________________________________________________
Имя____________________________________________________________________
Отчество (при его наличии) ________________________________________________
4. Число, месяц, год рождения _____________________________________________
5. Индивидуальный идентификационный номер ______________________________
6. Место работы и должность (заполняется в случае наличия) ___________________
________________________________________________________________________
7. Номер телефона _______________________________________________________
8. Адрес электронной почты _______________________________________________

  Приложение 8
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте Республики
Казахстан по образовательным
программам послевузовского
образования, по программам
повышения квалификации"
  Форма

Талон о приеме документов

      Наименование предоставленных документов:

      1. ___________________________________;

      2. ___________________________________;

      3. ___________________________________.

      Настоящий талон составлен в 2-х экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Документы сдал(а)_____________

      Документы принял(а)_______________

      "____"______20___ г. "____"______20___ г.

  Приложение 9
к стандарту государственной услуги
"Прием документов и зачисление
в Академию государственного
управления при Президенте Республики
Казахстан по образовательным
программам послевузовского
образования, по программам
повышения квалификации"
  Форма

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь статьей 19 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года № 88-V "О государственных услугах", Академия государственного управления при Президенте Республики Казахстан отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Прием документов и зачисление в Академию государственного управления при Президенте Республики Казахстан по образовательным программам послевузовского образования, по программам повышения квалификации" (далее – государственная услуга), ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия, а именно:

      Наименование отсутствующих документов и (или) документов с истекшим сроком действия:

      1. ___________________________________;

      2. ___________________________________;

      3. ___________________________________.

      Настоящая расписка составлена в 2-х экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Выдал (а): Ф.И.О./ подпись услугодателя _________________________________

      Получил (а): Ф.И.О. / подпись услугополучателя___________________________

      "____"______20___ г.