"Құрылыстағы баға белгілеу жөніндегі нормативтік құжаттарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2017 жылғы 14 қарашадағы № 249-нқ бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2018 жылғы 14 желтоқсандағы № 257-нқ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 24 желтоқсанда № 18014 болып тіркелді. Күші жойылған - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2022 жылғы 9 желтоқсандағы № 227-нқ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 09.12.2022 № 227-нқ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы"2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 6-2) тармақшасына, "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 50-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 19 қыркүйектегі № 995 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі туралы ереженің 17-тармағының 460) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Құрылыстағы баға белгілеу жөніндегі нормативтік құжаттарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2017 жылғы 14 қарашадағы № 249-нқ бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16073 болып тіркелген, 2017 жылғы 20 желтоқсанда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 1-қосымшада:

      Қазақстан Республикасында құрылыстың сметалық құнын айқындау жөніндегі нормативтік құжатта:

      6-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Сметалық нормалар жұмыстың түрлері бойынша технологиялық (техникалық-нормалау) карталардың, хронометраждық жұмыстардың нәтижелері, шет елдердің ілгерішіл нормаларын, есептеу-талдау әдістері негізінде әзірленеді, олардың нәтижелері бойынша элементтік сметалық нормалар деңгейінде құрылыс ресурстарына қажеттіліктер және оларды есептеудің қабылданған базасынан пайыздардағы лимиттелген шығындардың нормалары айқындалады.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Жобалау сатысындағы сметалық құн конструкцияларға және жұмыстардың түрлеріне арналған сметалық құнның ірілендірілген көрсеткіштерін, ресурстар шығысының элементтік сметалық нормаларын және құрылыс ресурстарына арналған сметалық бағалардың қолданыстағы жинақтарын пайдалана отырып, осы Нормативтік құжатқа сәйкес айқындалады. Жобаланатын объект құрылысының сметалық құны жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеу кезеңінде сараптама органдарына жобаны ұсынған күні қолданыста болған ағымдағы бағаларда қалыптастырылады.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Құрылысы бір күнтізбелік жылдан астам уақытқа жоспарланатын объектілер бойынша құрылыстың сметалық құны нормативтік ұзақтыққа және құрылыстағы бітеме нормаларына сәйкес және айлық есептік көрсеткіштің өзгерістер индексі арқылы алдағы кезеңдердегі көлемдерін индекстеумен күнтізбелік жылдар бойынша инвестициялардың көлемдерін бөлу жолымен айқындалады. Айлық есептік көрсеткіштің мөлшері Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 23-тармағына сәйкес жыл сайын жаңартылатын және Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдайтын тиісті бес жылдық кезеңге арналған Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы болжамына сәйкес айқындалды.";

      16-тармақтың төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мердігердің сметасын (офертасын) дайындау кезінде әлеуетті жеткізуші (мердігер) ол құндық жеңілдікті ұсынатын ресурстарды дербес таңдайды. Жиынтық сметалық есептің барлық тараулары бойынша өз құрамында құрылыс объектілері (ғимараттары мен құрылыстары) бар ірі құрылыстарда мердігердің сметасына (офертасына) енгізілген біртекті ресурстар тиісті позициялар бойынша әрбір жеке смета бойынша бөлінуі және шарт бағасын қалыптастыру кезінде ескеріледі.";

      18-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Құрылыс-монтаждау жұмыстарының құрамына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 наурыздағы № 231 бұйрығымен бекітілген Құрылыс-монтаждау жұмыстарының құрамындағы жұмыстар (қызметтер) түрлерінің тізбесіне сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10766 болып тіркелген) жұмыстар енгізіледі, оның ішінде:";

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Тікелей шығындар жұмысшылар еңбек ақысының, машиналар мен тетіктерді пайдалану (машинистердің еңбекақысын қоса алғанда), материалдардың, бұйымдардың және конструкциялардың сметалық құнын ескереді. Тікелей шығындар құрылыс-монтаждау жұмыстарының құнын құрайды.

      Тікелей шығындар қорытындыларды одан кейінгі жинақтаумен ағымдағы бағаларда осы ресурстардың бірлік құнына ресурстар көлемдерін қайта көбейту жолымен айқындалады.

      Бағалардың ағымдағы деңгейіндегі құрылыстың сметалық құны қолданыстағы сметалық нормалар мен ресурстарға арналған бағалар, сондай-ақ конструктивтердің және жұмыстардың түрлері сметалық құнының ірілендірілген көрсеткіштері негізінде айқындалады.

      Үстеме шығыстар өндірістің жалпы шарттарын қалыптастырумен, оған қызмет көрсетумен, ұйымдастырумен және басқарумен байланысты құрылыс-монтаждау ұйымдарының шығындарын ескереді. Жергілікті сметаларда үстеме шығыстар осы бұйрыққа 2-қосымшада келтірілген нормалар бойынша және тәртіпте машиналарды пайдаланудың құрамында жұмысшы-құрылысшылар мен машинистер жалақысының жиынтық шамасынан ескеріледі.

      Сметалық пайда құрылыс-монтаждау жұмыстардың сметалық құнында ескерілетін құрылыс-монтаждау ұйымдарының нормативтік (кепілдендірілген) бөлігі болып табылады. Жергілікті сметаларда (жергілікті сметалық есептерде) сметалық пайда осы бұйрыққа 2-қосымшада келтірілген нормалар бойынша және тәртіппен (Құрылыстағы үстеме шығыстар мен сметалық пайданың шамасын айқындау жөніндегі нормативтік құжатта) тікелей шығындар мен үстеме шығыстардың сомалық шамасынан ескеріледі.

      Жабдықтың сметалық құны осы Нормативтік құжатта баяндалған тәртіппен айқындалады және жергілікті сметаның тармақтары бойынша жеке позициялармен ескеріледі. Жабдықтың сметалық құны құрылыс-монтаждау жұмыстарының құнына жатпайды.";

      56-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "56. Кезекті кезеңге құрылыс материалдарына, бұйымдары мен конструкцияларына арналған сметалық бағалардың жинақтарында ескерілмеген құрылыс материалдарының, бұйымдары мен конструкцияларының сметалық құны осы материалдарды сатып алуға және объект жанындағы қоймаға немесе оларды жұмысқа беру орнына жеткізуге жұмсалатын барлық шығындардың жиынтығы ретінде айқындалады және өндірушінің босату бағасын, көлік шығыстарын, дайындау-қойма шығыстарын қамтиды.";

      58-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Дайындау-қойма шығыстары материалдық ресурстардың құнына (франко-объект маңы қоймасы) проценттерде айқындалады:

      құрылыс және монтаждау материалдары – 2 %;

      металл конструкциялар – 0,75 %.";

      59-тармақтың тоғызыншы абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мердігердің қызметіне жататын дайындау-қойма шығыстарынан басқа, прайс-парақтарда олардың болуы бойынша жоғарыда аталған құрауыштар бойынша жабдықтың жалпы құнын ашып көрсету жабдықты әлеуетті жеткізушілер үшін міндетті шарт болып табылады және жергілікті сметаны жасау кезінде есептеледі.";

      63-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Дайындау-қойма шығыстары жабдықтың құнына (франко-объект маңы қоймасы) 1,2 процент мөлшерінде айқындалады.";

      69-тармақтың үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Объектілердің құрылысы құнының сметалық есебінің позициялары көрсетілген сметалық құжаттардың нөміріне сілтемемен келтіріледі. Жобада көзделген әрбір объектінің сметалық құны сметалық құнды білдіретін: "құрылыс-монтаждау жұмыстары", "жабдық, жиһаз және мүкәммал", "өзге де жұмыстар мен шығындар", "жалпы сметалық құн" бағандары бойынша бөлінеді.";

      70-тармақтың отыз жетінші абзацы алып тасталсын;

      79-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. II бөлімде құрылыс құнының сметалық есебі бойынша объектілер құрылысына арналған қаражат қосылады. Болжанбаған шығындарды ескеріле отыратын және қосылған құн салығын есепке алмайтын ағымдағы бағаларда жиынтық сомасы құрылыс құнының сметалық есебінен жиынтық сметалық есептің II бөлімінің тиісті тарауларына ауыстырылады.";

      86-тармақтың үшінші және төртінші абзацтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "Алаңдық сипаттағы құрылыстар басым болатын экономика салаларында жергілікті сметаларды (жергілікті сметалық есептерді) нөмірлеу алғашқы екі сан құрылыс құнының сметалық есеп тарауының нөміріне, екінші екі сан – тараудағы жолдың нөміріне сәйкес келетіндей, үшінші екі сан осы объектілік сметадағы (объектілік сметалық есептегі) жергілікті сметаның (жергілікті сметалық есептің) реттік нөмірін білдіретіндей етіп, жүргізіледі. (Мысалы: жергілікті смета № 02-04-12). Нөмірлеудің осындай жүйесі бойынша объектілік сметалардың (объектілік сметалық есептердің) нөмірлері жергілікті сметалардың (жергілікті сметалық есептердің) нөмірлеріне сәйкес келетін соңғы екі санды қамтымайды, (Мысалы: объектілік смета № 02-04).

      Сызықтық сипаттағы ірі кешенді құрылыстар басым болатын экономика салаларында нөмірлеу, онда құрылыс құнының сметалық есептің номенклатурасындағы белгілі бір кезекті нөмірге барлық мұндай құрылыстар үшін объектінің бірдей түрі сәйкес келетін кезекті нөмірлер бойынша жүргізілуі мүмкін.";

      Қазақстан Республикасында құрылыстың сметалық құнын айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 1-қосымшада:

      Құрылыс құнының сметалық есебіне енгізілетін өзге де жұмыстар мен шығындардың тізбесінде:

      9.4, 9.5, 9.6 және 9.7-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "

9.4

Құрылыс және монтаждау ұйымдарының қызметкерлерін автомобиль көлігімен тасымалдау жөніндегі шығындар немесе қалалық жолаушылар көлігінің арнайы бағыттарын ұйымдастыру жөніндегі шығыстарды өтеу

Құрылысты ұйымдастыру жобасының шешімдерімен байланысты қосымша шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа сәйкес құрылысты ұйымдастыру жобасы негізінде сметалық есептермен айқындалады (6 және 7-бағандар)

9.5

Жұмыстарды вахталық әдіспен орындаумен байланысты шығындар

Құрылысты ұйымдастыру жобасының шешімдерімен байланысты қосымша шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа сәйкес құрылысты ұйымдастыру жобасы негізінде сметалық есептермен айқындалады
Вахталық жұмысшыларды вахта орнына дейін тасымалдауға және жолда болу кезеңіндегі тәуліктік төлемдерге арналған шығындар еңбек заңнамасының талаптарын орындауды ескере отырып, сметалық есептермен айқындалады (6 және 7-бағандар)

9.6

Құрылыс, монтаждау және арнайы құрылыс жұмыстарын орындау үшін жұмысшыларды іссапарға жіберумен байланысты шығындар

Құрылысты ұйымдастыру жобасының шешімдерімен байланысты қосымша шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа сәйкес құрылысты ұйымдастыру жобасы негізінде сметалық есептермен айқындалады (6 және 7-бағандар)

9.7

Ғимараттар мен құрылыстардың жылжуын мен деформацияларын геодезиялық бақылауды жүргізуге

Құрылысты ұйымдастыру жобасының шешімдерімен байланысты қосымша шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа сәйкес құрылысты ұйымдастыру жобасы және жұмыстарды жүргізу жобасы негізінде сметалық есеп бойынша (6, 7-бағандар)

  ";

      осы Қазақстан Республикасы құрылыстың сметалық құнын айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 4-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы Қазақстан Республикасы құрылыстың сметалық құнын айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 5-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы Қазақстан Республикасы құрылыстың сметалық құнын айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 8-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрыққа 2-қосымшада:

      Құрылыстағы үстеме шығыстардың және сметалық пайданың шамасын айқындау жөніндегі нормативтік құжатта:

      21, 22- және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Ғимараттар мен құрылыстарды салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерінің құнын қолдану кезінде үстеме шығыстар және сметалық пайда есептелмейді, өйткені ірілендірілген көрсеткіштердің құнында есептелген.

      Конструктивтердің және жұмыстардың түрлері сметалық құнының ірілендірілген көрсеткіштерін қолдану кезінде үстеме шығыстар және сметалық пайда осы Нормативтік құжатқа сәйкес айқындалады. Үстеме шығыстар нормалары Конструкцияларға және жұмыстардың түрлеріне арналған сметалық құнның ірілендірілген көрсеткіштерінің жинақтың техникалық бөлімінің тиісті бөлімінен қабылданады. Сметалық пайда Конструктивтердің және жұмыстардың түрлері сметалық құнының ірілендірілген көрсеткіштері мен үстеме шығыстар құнынан 8 % нормасы бойынша ескеріледі.

      22. Ғимараттар мен құрылыстарды салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерінің құнын қолданып есептелген объектілерді қоспағанда, өйткені ірілендірілген көрсеткіштердің құнында сметалық пайда есептелген, инвестициялық жобаларды іске асырудың жоба алды сатысында құрылыстың есептік құнын айқындау кезінде сметалық пайда тікелей шығындар мен үстеме шығыстардың сомасынан 8% мөлшерінде сметалық пайданың белгіленген нормасын қолданумен айқындалады.

      23. Үстеме шығыстарды және сметалық пайданы есептеу тәртібі мынадай: әуелі жұмысшы-құрылысшылар мен машинистердің еңбекақысын төлеуге арналған қаражаттан белгіленген нормасынан үстеме шығыстардың шамасы анықталады, содан кейін тікелей шығындар және үстеме шығыстар сомасына осы Нормативтік құжатта белгіленген мөлшерлерде сметалық пайданы есептейді.";

      көрсетілген нормативтік құжатқа 2-қосымшада:

      мынадай мазмұндағы ескертпемен толықтырылсын:

      "Ескертпе:

      Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды және құрылыстарды күрделі жөндеуге сметалық құжаттаманы жасау кезінде құрылыс және монтаждау жұмыстардың түрлеріне қарамастан ҮШН-1400 шифр нормасы қолданылады. Басқа құрылыс түрлерінде (жаңа құрылыс, реконструкциялау, техникамен қайта жарақтандыру, кейiннен кәдеге жарату және т.б.) үстеме шығыстардың нормалары осы 2-қосымшада көрсетілген құрылыс және монтаждау жұмыстардың түрлері бойынша қолданылады.";

      Құрылыстағы үстеме шығыстардың және сметалық пайданың шамасын айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 3-қосымшада:

      25-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) сыпырушылардың және осы үй-жайларға қызмет көрсететін басқа да жұмысшылардың еңбекақысын қоса алғанда, өтелімдік аударымдар, жөндеудің барлық түрлерін жүргізу (жөндеу қорына аударымдар немесе жөндеуге арналған резерв) және бейнебақылау жүйесін, қарауыл үй-жайларын және өрт депосын (гараждар) ұстау шығыстары.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Құрылысты ұйымдастыру және жүргізудің озық әдістерін енгізу, еңбекті нормалау, құрылыс-монтаждау жұмыстарды қадағалау (соның ішінде жасырын жұмыстарды қоса алғанда құрылыс-монтаждау жұмыстар орындауын қадағалау фото- және бейнефиксациялау жүйелері) бойынша шығыстар.";

      көрсетілген бұйрыққа 3-қосымшада:

      Құрылысты ұйымдастыру жобасының шешімімен байланысты қосымша шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатта:

      17-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) құрылыс аумағын дайындау бойынша жұмыстардың құрамына: вахталық кенттер құрылысы үшін пайдаланылатын уақытша бұрмалардың учаскелерінде жерді қалыпына келтіру шығындары енгізілуі мүмкін. Бұл шығындарды айқындау үшін жер қазу жұмыстарына арналған сметалық нормаларға сәйкес жергілікті смета жасалады.";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Вахталық әдіспен жұмыстар үшін үстемеақы жұмысшылар мен машинистердің негізгі жалақысына 20% мөлшерінде ұжымдық және еңбек шарты негізінде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес белгіленеді. Үстемеақы тиісті коэффициентті қолдана отырып, жергілікті сметаларда есептеледі.";

      36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "36. Вахталық кенттердің құрылысы бойынша баға белгілеудің ресурстық әдісі кезінде шығындар (мүкәммалдық тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен уақытша пайдаланудағы инженерлік құрылыстарды жинау және бөлшектеу құны, олардың астына негіздер мен іргетастардың, инженерлік желілер ендірмелерінің құрылғысы, кентті абаттандыру) уақытша ғимараттар мен құрылыстар құрылысы шығындарының сметалық нормаларына сәйкес анықталады. Осы шығындар бойынша бағалардың ағымдағы деңгейінде жергілікті сметалар жасалады. Жергілікті сметалардың қорытындылары құрылыс құнының сметалық есебіне енгізіледі. Өтелімдік аударымдар немесе жалдау ақысы, тұрғын және қоғамдық контейнерлік және құрастырма-бөлшекті ұтқыр (мүкәммалдық) ғимараттардың конструкциялары мен бөлшектерін қоймадан құрылыс алаңына және қоймаға тасу шығындары мердігерлердің үстеме шығындарының нормаларында ескеріледі.";

      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. Жаңа және қайта жаңғыртылатын автомобиль жолдарының құрылысы кезеңінде уақытша пайдаланылатын автомобиль жолдарын ұстау шығындарын айқындау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қозғалыс қатысушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті жұмыстар көлемінің ведомосы жасалады. Жұмыстар көлемінің ведомосы уақытша пайдаланылатын автомобиль жолдарының тиісті учаскелеріне ақаулық актілер бойынша жасалады. Жұмыстар көлемінің ведомосы бойынша жергілікті смета жасалады.";

      көрсетілген бұйрыққа 4-қосымшада:

      Құрылыстағы инжинирингтік қызметтер шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатта:

      11-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Құрылысқа авторлық қадағалауды жүзеге асыратын жобалау ұйымы мамандарының құрылыс объектісіне іссапарға жіберумен байланысты қосымша шығындар жобалау-сметалық құжаттамасын әзірлеу кезінде іссапарға жіберілген қызметкерлердің қажетті санынан және құрылыстың нормативтік ұзақтығынан ескере отырып, құрылыста олардың болуы мерзімін ескере отырып, жасалатын есеппен анықталады.";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Құрылыс үшін жобаны басқару бойынша инжинирингтік қызметтерге арналған шығындардың шамасы мына формула бойынша анықталады:

      ШБШ =Сқұр. х ШНжб (1)

      мұндағы:

      ЖБШ – жобаны басқаруға арналған шығындар, мың теңге;

      Сқұр. – бағаның ағымды деңгейіндегі бір жылдағы құрылыстың құны, мың теңге/жыл;

      ШНжб – жобаны басқаруға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі, процент. Жобаны басқаруға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимиті нормативінің мөлшері осы нормативтік құжаттың 1-қосымшасының 2-бағанында келтірілген.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Құрылыс үшін техникалық қадағалауды жүзеге асыру бойынша инжирингтік қызметтерге арналған шығындардың шамасы мына формула бойынша анықталады:

      ТҚШ =Сқұр. х НРтн (2)

      мұндағы:

      ТҚШ – техникалық қадағалауға арналған шығындар, мың теңге;

      Сқұр. – құрылыс құнының сметалық есебі бойынша ағымдағы деңгейдегі бір жылдағы құрылыстың сметалық құны, мың теңге/жыл;

      ШНтқ – құрылыс үшін техникалық қадағалауды жүзеге асыруға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі, процент. Құрылыс үшін техникалық қадағалауға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимиті нормативінің мөлшері осы Нормативтік құжатқа 1-қосымшаның 3-бағанында келтірілген.";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Құрылыс үшін авторлық қадағалауды жүзеге асыру бойынша инжирингтік қызметтерге арналған шығындар шамасы мына формула бойынша анықталады:

      АҚШ =Сстр. х НРан (3)

      мұндағы:

      АҚШ – құрылыс үшін авторлық қадағалауға арналған шығындар, мың теңге;

      Сқұр. – құрылыс құнының сметалық есебі бойынша бағаның ағымдағы деңгейінде бір жылдағы құрылыстың сметалық құны, мың теңге/жыл;

      ШНақ – құрылыс үшін авторлық қадағалау функциясын жүзеге асыруға арналған шығыстар нормативі, процент. Құрылыс үшін авторлық қадағалау бойынша инжинирингтік қызметтерге арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимиті нормативінің мөлшері осы Нормативтік құжатқа 2-қосымшада келтірілген.";

      осы Құрылыстағы инжинирингтік қызметтерге арналған шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 1-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы Құрылыстағы инжинирингтік қызметтерге арналған шығындарды айқындау жөніндегі нормативтік құжатқа 2-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетінің Құрылыстағы сметалық нормалар басқармасы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетінің Құқықтық қамтамасыз ету басқармасына ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігі Құрылыс және
тұрғын үй-коммуналдық
шаруашылық істері
комитетінің төрағасы
М. Жайымбетов

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық
істері комитеті төрағасының
2018 жылғы 14 желтоқсаны
№ 257-нқ бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасында
құрылыстың сметалық құнын
айқындау жөніндегі нормативтік
құжатқа 4-қосымша
  2-нысан

      Тапсырыс беруші _________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      Келісілді/Бекітілді

      Құрылыс құнының сметалық есебі _______________________мың теңге сомасында

      оның ішінде:

      қосылған құн салығы ______________________ мың теңге

      _______________________________________________________________________

      (келісу/бекіту туралы құжатқа сілтеме)

      20___ ж. "___" _____________

      Құрылыс құнының сметалық есебі

      _______________________________________________________________________

      (құрылыстың атауы)

      20__ж.______________жай-күйі бойынша ағымдағы бағаларда жасалды

РР/с

Сметалар мен есептердің нөмірлері, өзге де деректер

Тараулардың, объектілердің, жұмыстардың және шығындардың атаулары

Сметалық құны, мың теңге

Жалпы сметалық құны, мың теңге

құрылыс-монтаждау жұмыстары

жабдық, жиһаз және мүкәммал

өзге де жұмыстар мен шығындар

1

2

3

4

5

6

7

1


1-тарау.
Құрылыс аумағын дайындау

+


+

+



1-тарау бойынша жиыны

+


+

+

2


2-тарау.
Құрылыстың негізгі объектілері

+

+


+



2-тарау бойынша жиыны

+

+


+

3


3-тарау
Қосалқы және қызмет көрсету мақсатындағы объектілер

+

+


+



3-тарау бойынша жиыны

+

+


+

4


4-тарау.
Энергетикалық шаруашылық объектілері

+

+


+



4-тарау бойынша жиыны

+

+


+

5


5-тарау
Көлік шаруашылығы және байланыс объектілері

+

+


+



5-тарау бойынша жиыны

+

+


+

6


6-тарау
Сыртқы желілер және сумен жабдықтау, кәріз, жылумен жабдықтау және газбен жабдықтау құрылыстары

+

+


+



6-тарау бойынша жиыны

+

+


+

7


7-тарау
Аумақты абаттандыру және көгалдандыру

+

+


+



7-тарау бойынша жиыны

+

+


+



1-7-тараулар бойынша жиыны

+

+

+

+

8


8-тарау
Уақытша ғимараттар мен құрылыстар

+



+



8-тарау бойынша жиыны

+



+



1-8-тараулар бойынша жиыны

+

+

+

+

9


9-тарау
Өзгеде жұмыстар мен шығындар

+


+

+



9-тарау бойынша жиыны

+


+

+



1-9-тараулар бойынша жиыны

+

+

+

+

10


Тапсырыс берушінің болжанбаған жұмыстар мен шығындарға арналған қаражат резерві

+

+

+

+



Жиыны сметалық құн

+

+

+

+

11

ҚР Салық кодексі

Қосылған құн салығы



+

+



Сметалық есеп бойынша барлығы

+

+

+

+



Оның ішінде ҚҚС-ты қоспағанда тапсырыс беруші жеткізген жабдық, жиһаз және мүкәммал (анықтама ретінде) (қажеттілігіне қарай)


+


+

      Жобалау ұйымының басшысы _______________________________________________

      қолы (аты-жөні, тегі)

      Жобаның бас инженері _____________________________________________________

      қолы (аты-жөні, тегі)

      ____________________ бөлімінің бастығы_____________________________________

                  (атауы )                               қолы (аты-жөні, тегі)

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық
істері комитеті төрағасының
2018 жылғы 14 желтоқсаны
№ 257-нқ бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасында
құрылыстың сметалық құнын
айқындау жөніндегі нормативтік
құжатқа 5-қосымша
1-нысан

      Тапсырыс беруші

      ________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      Келісілді/Бекітілді

      Құрылыс құнының сметалық есебі _______________________мың теңге сомасында

      оның ішінде:

      қосылған құн салығы ______________________ мың теңге

      _________________________________________________________________________

      (келісу/бекіту туралы құжатқа сілтеме)

      20___ ж. "___" _____________

      Жиынтық сметалық есеп

      __________________________________________________________________________

      (құрылыстың атауы)

      20__ж.______________жай-күйі бойынша ағымдағы бағаларда жасалды

Р/с

Сметалар мен есептердің нөмірлері, өзге де деректер

Тараулардың, объектілердің, жұмыстардың және шығындардың атаулары

Сметалық құны, мың теңге

Жалпы сметалық құны, мың теңге

құрылыс-монтаждау жұмыстары

жабдық, жиһаз және мүкәммал

өзге де жұмыстар мен шығындар

1

2

3

4

5

6

7



I бөлім. Жобалау *





1


Жобалау жұмыстары



+

+

2


Құрылыс үшін инженерлік іздестірулер



+

+

3

ЖКВС қағидалары

Жобаның кешенді ведомстводан тыс сараптамасына арналған қаражат



+

+



І бөлім бойынша жиыны



+

+



IІ бөлім. Мердігерлік жұмыстардың сметалық құны





4

ҚҚСЕ

Құрылыстың сметалық құны

+

+

+

+



IІI бөлім. Инжинирингтік қызметтер





5

Инж. қазметтерді көрсету қағидалары

Тапсырыс берушінің жобаны басқаруға арналған қаражаты



+

+

6

Инж. қазметтерді көрсету қағидалары

Тапсырыс берушінің техникалық қадағалауға арналған қаражаты



+

+

7

Инж. қазметтерді көрсету қағидалары

Тапсырыс берушінің авторлық қадағалауға арналған қаражаты



+

+



III бөлім бойынша жиыны



+

+



Жиынтық сметалық есеп бойынша жиыны

+

+

+

+

8

ҚР Салық кодексі

Қосылған құн салығы



+

+



Жиынтық сметалық есеп бойынша барлығы

+

+

+

+



Оның ішінде ҚҚС-ты қоспағанда тапсырыс беруші жеткізген жабдық, жиһаз және мүкәммал (анықтама ретінде)


+


+

      * жобалауға арналған қаражат алынған есептердіі нәтижелері

      (қаражаттың нормативтік лимиті) бойынша көрсептіледі

      Жобалау ұйымының басшысы _____________________________________________

      қолы (аты-жөні, тегі)

      Жобаның бас инженері ___________________________________________________

      қолы (аты-жөні, тегі)

      ____________________ бөлімінің бастығы___________________________________

                  (атауы )                               қолы (аты-жөні, тегі)

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық
істері комитеті төрағасының
2018 жылғы 14 желтоқсаны
№ 257-нқ бұйрығына
3-қосымша
Қазақстан Республикасында
құрылыстың сметалық құнын
айқындау жөніндегі нормативтік
құжатқа 8-қосымша
7-нысан

      Құрылыстың атауы ______________________________________________________

      Объектінің атауы________________________________________________________

      _______________________ бойынша

      материалдық ресурстардың және жабдықтың жиынтық ведомосы

      _________________________________________________

      (ғимараттың, имараттың, объектінің, құрылыстың атауы)

      Негіздеме:

      Жергілікті сметалар______________________

Р/с

Ресурстардың коды

Ресурстардың атауы

Өлшем бірлігі

Саны

Тауардың шығу тегі (Ел-өнім дайындаушы)

1

2

3

4

5

6

      Материалдар (дәрежеге бөлінген тәртіппен)

      Жабдық (дәрежеге бөлінген тәртіппен)

      Жасаған __________________________________________________________________

      лауазымы, қолы, (аты-жөні, тегі)

      Тексерген _________________________________________________________________

      лауазымы, қолы, (аты-жөні, тегі)

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық
шаруашылық істері
комитеті төрағасының
2018 жылғы 14 желтоқсаны
№ 257-нқ бұйрығына
4-қосымша
Құрылыстағы инжинирингтік
қызметтерге арналған
шығындарды анықтау жөніндегі
нормативтік құжатқа
1-қосымша

Жобаларды басқару және құрылыс үшін техникалық қадағалау бойынша инжирингтік қызметтерге арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимиті

Бағалардың ағымдағы деңгейіндегі бір жылдағы құрылыс құны, мың АЕК */жыл

Жобаны басқаруға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі, процент

Құрылыс үшін техникалық қадағалауға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі, процент

Анықтамалық деректер

Жобаны басқару бойынша функцияларды жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы, адам-сағат

Құрылыс үшін техникалық қадағалауды жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы, адам-сағат

Тапсырыс берушінің жобаны басқару және техникалық қадағалау функцияларын жүзеге асыратын жұмысшылар санының нормативі (адам)

1

2

3

4

5

6

300 дейін

1,39%

3,24%

1747

4077

3

300 астам 450 дейін

1,25%

2,93%

2366

5521

4

450 астам 580 дейін

1,13%

2,64%

2751

6418

5

580 астам 1000 дейін

1,02%

2,38%

4277

9979

6-7

1000 астам 1300 дейін

0,92%

2,15%

5020

11714

8-9

1300 астам 1900 дейін

0,83%

1,95%

6644

15503

10-12

1900 астам 2580 дейін

0,76%

1,77%

8211

19158

12-14

2580 астам 3200 дейін

0,70%

1,62%

9339

21790

14-16

3200 астам 3850 дейін

0,65%

1,51%

10412

24295

16-18

3850 астам 4850 дейін

0,61%

1,41%

12324

28755

18-21

4850 астам 5800 дейін

0,58%

1,35%

14081

32855

21-24

      *АЕК – заңнама тәртібімен жыл сайын белгіленетін айлық есептік көрсеткіш, теңге.

      Ескерту:

      1. Бір жылдағы құрылыс құны құрылыс ұйымы және сметалық құжаттама жобасына сәйкес құрылыстың нормативтік ұзақтығына байланысты анықталады.

      2. Қалдықтан асатын бір жылда 5800 мың АЕК астам құрылыс құны кезінде: жобаны басқаруға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі 33,6 мың АЕК және 5800 мың АЕК астам құрылыс құнынан 0,09% ретінде анықталады; Құрылыс үшін техникалық қадағалауға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі 78,3 мың АЕК және 5800 мың АЕК астам құрылыс құнынан 0,22% ретінде анықталады.

      3. Жобаны басқаруға арналған функцияларды және техникалық қадағалауды біріктіру кезінде 2 және 3-бағандары бойынша нормативтер жинақталады.

      4. Нормативтік еңбек сыйымдылығы тұтастай алғанда "дейін" (300, 450, 580 және бұдан әрі 5800 мың АЕК дейін) мәнінде құрылыс құны үшін көрсетілген. Құрылыс құнының аралық мәндері кезінде нормативтік еңбек сыйымдылығы интерполяция әдісімен анықталады.

      5. Қалдықтан асатын бір жылда 5800 мың АЕК астам құрылыс құны кезінде жобаны басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыруға арналған (4-баған) және құрылыс үшін техникалық қадағалауға арналған (5-баған) нормативтік еңбек сыйымдылығы сәйкесінше әрбір 1250 мың АЕК-ке 588 адам-сағатқа және 1372 адам-сағатқа ұлғаяды.

      6. Жобаны басқару жөніндегі тапсырыс берушінің функцияларын жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы (4-баған) мен құрылыс үшін техникалық қадағалауды жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы (5-баған) көрсеткіштері анықтама түрінде келтірілген.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық
істері комитеті төрағасының
2018 жылғы 14 желтоқсаны
№ 257-нқ бұйрығына
5-қосымша
Құрылыстағы инжинирингтік
қызметтерге арналған
шығындарды анықтау жөніндегі
нормативтік құжатқа
2-қосымша

Құрылыс объектілер үшін авторлық қадағалау бойынша инжинирингтік қызметтерге арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимиті

Бағалардың ағымдағы деңгейдегі бір жылдағы құрылыс құны, мың АЕК */жыл

Авторлық қадағалауға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі, процент

Анықтамалық деректер

Авторлық қадағалауды жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы, адам-сағат

1

2

3

300 дейін

1,12%

1407

300 астам 450 дейін

1,01%

1905

450 астам 580 дейін

0,91%

2214

580 астам 1000 дейін

0,82%

3443

1000 астам 1300 дейін

0,74%

4041

1300 астам 1900 дейін

0,67%

5349

1900 астам 2580 дейін

0,61%

6610

2580 астам 3200 дейін

0,56%

7518

3200 астам 3850 дейін

0,52%

8382

3850 астам 4850 дейін

0,49%

9920

4850 астам 5800 дейін

0,47%

11335

      *АЕК – заңнама тәртібімен жыл сайын белгіленетін айлық есептік көрсеткіш, теңге, теңге.

      Ескерту:

      1. Бір жылдағы құрылыс құны құрылыс ұйымы және сметалық құжаттама жобасына сәйкес құрылыстың нормативтік ұзақтығына байланысты анықталады.

      2. Қалдықтан асатын бір жылда 5800 мың АЕК астам құрылыс құны кезінде авторлық қадағалауға арналған тапсырыс берушінің шығыстар лимитінің нормативі 27,3 мың АЕК және 5800 мың АЕК астам құрылыс құнынан 0,11% ретінде анықталады.

      3. Нормативтік еңбек сыйымдылығы тұтастай алғанда "дейін" (300, 450, 580 және бұдан әрі 5800 мың АЕК дейін) мәнінде құрылыс құны үшін көрсетілген. Құрылыс құнының аралық мәндері кезінде нормативтік еңбек сыйымдылығы интерполяция әдісімен анықталады.

      4. Қалдықтан асатын бір жылда 5800 мың АЕК астам құрылыс құны кезінде құрылыс үшін авторлық қадағалау жүргізуге арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы әрбір 1250 мың АЕК-ке 686 адам-сағатқа ұлғаяды.

      5. Құрылыс үшін авторлық қадағалауды жүзеге асыруға арналған нормативтік еңбек сыйымдылығы көрсеткіштері анықтама түрінде келтірілген.

О внесении изменений и дополнений в приказ председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 ноября 2017 года № 249-нқ "Об утверждении нормативных документов по ценообразованию в строительстве"

Приказ Председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 декабря 2018 года № 257-нқ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 декабря 2018 года № 18014. Утратил силу приказом Председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 9 декабря 2022 года № 227-нқ

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития РК от 09.12.2022 № 227-нқ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 6-2) статьи 20 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", подпунктом 460) пункта 17 Положения о Министерстве по инвестициям и развитию Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 сентября 2014 года № 995 ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 ноября 2017 года № 249-нқ "Об утверждении нормативных документов по ценообразованию в строительстве" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16073, опубликован 20 декабря 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнения:

      в приложении 1 к вышеуказанному приказу:

      в Нормативном документе по определению сметной стоимости строительства в Республике Казахстан:

      абзац первый пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Сметные нормы разрабатываются на основе технологических (технико-нормировочных) карт по видам работ, результатов хронометражных работ, адаптации прогрессивных норм зарубежных стран, расчетно-аналитических методов, по результатам которых определяются потребности в строительных ресурсах на уровне элементных сметных норм, и нормы лимитированных затрат в процентах от принятой базы их начисления.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Сметная стоимость строительства на стадии проектирования определяется в соответствии с настоящим Нормативным документом с использованием укрупненных показателей сметной стоимости конструктивов и видов работ, элементных сметных норм расхода ресурсов и действующих сборников сметных цен на строительные ресурсы. Сметная стоимость строительства проектируемого объекта формируется в текущих ценах периода разработки проектно-сметной документации, действующих на дату предоставления проекта в органы экспертизы.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. По объектам, строительство которых планируется более чем в одном календарном году, сметная стоимость строительства определяется путем разбивки объемов инвестиций по календарным годам в соответствии с нормативной продолжительностью и нормами задела в строительстве и индексацией объемов предстоящих периодов через индекс изменения месячного расчетного показателя. Размер месячного расчетного показателя принимается в соответствии с прогнозом социально-экономического развития Республики Казахстан на соответствующий пятилетний период, ежегодно обновляемым и одобряемым Правительством Республики Казахстан согласно пункту 23 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790.";

      абзац четвертый пункта 16 изложить в следующей редакции:

      "При подготовке сметы подрядчика (оферты) потенциальный поставщик работ (подрядчик) самостоятельно выбирает те ресурсы, на которые он предлагает стоимостную скидку. На крупных стройках, имеющих в своем составе объекты строительства (здания и сооружения) по всем главам сводного сметного расчета, однородные ресурсы, включенные в смету подрядчика (оферту), выделяются по каждой локальной смете по соответствующим позициям и учитываются при формировании договорной цены.";

      абзац первый пункта 18 изложить в следующей редакции:

      "18. В состав строительно-монтажных работ включаются работы согласно Перечню видов работ (услуг) в составе строительно-монтажных работ, утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 марта 2015 года № 231 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10766), в том числе:";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Прямые затраты учитывают сметную стоимость оплаты труда рабочих, эксплуатации машин и механизмов (включая оплату машинистов), материалов, изделий и конструкций. Прямые затраты составляют стоимость строительно-монтажных работ.

      Прямые затраты определяются путҰм перемножения объҰмов ресурсов на стоимость единицы этих ресурсов в текущих ценах с последующим суммированием итогов.

      Сметная стоимость строительства в текущем уровне цен определяется на основе действующих сметных норм и цен на ресурсы, а также укрупненных показателей сметной стоимости конструктивов и видов работ.

      Накладные расходы учитывают затраты строительно-монтажных организаций, связанные с созданием общих условий производства, его обслуживанием, организацией и управлением. В локальных сметах накладные расходы учитываются от суммарной величины заработной платы рабочих строителей и машинистов в составе эксплуатации машин по нормам и в порядке, приведенным в приложении 2 к настоящему приказу.

      Сметная прибыль представляет собой нормативную (гарантированную) прибыль строительных и монтажных организаций, учитываемую в сметной стоимости строительно-монтажных работ. В локальных сметах (локальных сметных расчетах) сметная прибыль учитывается от суммарной величины прямых затрат и накладных расходов по нормам и в порядке, приведенным в приложении 2 к настоящему приказу.

      Сметная стоимость оборудования определяется в порядке, изложенном в настоящем Нормативном документе, и учитывается отдельными позициями по строкам локальной сметы. Сметная стоимость оборудования не относится к стоимости строительно-монтажных работ.";

      пункт 56 изложить в следующей редакции:

      "56. Сметная стоимость строительных материалов, изделий и конструкций, не учтенных сборниками сметных цен на строительные материалы, изделия и конструкции на очередной период, определяется как сумма всех затрат на приобретение и доставку этих материалов на приобъектный склад или место их передачи в работу и включает отпускную цену производителя, транспортные расходы, заготовительно-складские расходы.";

      абзац второй пункта 58 изложить в следующей редакции:

      "Заготовительно-складские расходы определяются в процентах к стоимости материальных ресурсов (франко-приобъектный склад):

      строительных и монтажных материалов – 2%;

      металлических конструкций – 0,75%.";

      абзац девятый пункта 59 изложить в следующей редакции:

      "Обязательным условием для потенциальных поставщиков оборудования является указание в прайс-листах расшифровки общей стоимости оборудования по вышеперечисленным составляющим по их наличию, кроме заготовительно-складских расходов, которые относятся к деятельности подрядчика и начисляются при составлении локальной сметы.";

      абзац второй пункта 63 изложить в следующей редакции:

      "Заготовительно-складские расходы определяются в размере 1,2 процента к стоимости оборудования (франко-приобъектный склад).";

      абзац третий пункта 69 изложить в следующей редакции:

      "Позиции сметного расчета стоимости строительства объектов приводятся со ссылкой на номер указанных сметных документов. Сметная стоимость каждого объекта, предусмотренного проектом, распределяется по графам, обозначающим сметную стоимость: "строительно-монтажных работ", "оборудования, мебели и инвентаря", "прочих работ и затрат", "общую сметную стоимость";

      абзац тридцать седьмой пункта 70 исключить;

      пункт 79 изложить в следующей редакции:

      "79. В раздел II сводного сметного расчета включаются средства на строительство объекта по сметному расчету стоимости строительства. Итоговая сумма в текущих ценах с учетом непредвиденных затрат и без учета налога на добавленную стоимость из сметного расчета стоимости строительства переносится в раздел II сводного сметного расчета по соответствующим главам.";

      абзацы третий и четвертый пункта 86 изложить в следующей редакции:

      "В отраслях экономики, где преобладают стройки площадочного характера, нумерация локальных смет (локальных сметных расчетов) производится таким образом, что первые две цифры соответствуют номеру главы сметного расчета стоимости строительства, вторые две цифры – номеру строки в главе, третьи две цифры означают порядковый номер локальной сметы (локального сметного расчета) в данной объектной смете (объектном сметном расчете), (например, локальная смета № 02-04-12). Номера объектных смет (объектных сметных расчетов) по такой системе нумерации не включают в себя последние две цифры, соответствующие номерам локальных смет (локальных сметных расчетов), (например, объектная смета № 02-04).

      В отраслях экономики, где преобладают крупные комплексные стройки линейного характера, нумерация может производиться по очередным номерам, где определенному очередному номеру в номенклатуре сметного расчета стоимости строительства соответствует один и тот же для всех таких строек вид объекта.";

      в приложении 1 к Нормативному документу по определению сметной стоимости строительства в Республике Казахстан:

      в Перечне прочих работ и затрат, включаемые в Сметный расчет стоимости строительства:

      строки, порядковый номер 9.4, 9.5, 9.6 и 9.7, изложить в следующей редакции:

      "

9.4

Затраты по перевозке автомобильным транспортом работников строительных и монтажных организаций или компенсация расходов по организации специальных маршрутов городского пассажирского транспорта

Определяются сметными расчетами на основе проекта организации строительства, в соответствии с нормативным документом по определению дополнительных затрат связанных с решениями проекта организации строительства (графы 6 и 7)

9.5

Затраты, связанные с выполнением работ вахтовым методом

Определяются сметными расчетами на основании проекта организации строительства, в соответствии с нормативным документом по определению дополнительных затрат связанных с решениями проекта организации строительства. Затраты на перевозку вахтовых рабочих до места вахты и оплату суточных в период нахождения в пути определяются сметными расчетами с учетом выполнения требований трудового законодательства (графы 6 и 7)

9.6

Затраты, связанные с командированием рабочих для выполнения строительных, монтажных и специальных строительных работ

Определяются сметными расчетами на основании проекта организации строительства, в соответствии с нормативным документом по определению дополнительных затрат связанных с решениями проекта организации строительства (графы 6 и 7)

9.7

На проведение геодезических наблюдений за перемещением и деформациями зданий и сооружений

По сметному расчету на основании проекта организации строительства и проекта производства работ, в соответствии с нормативным документом по определению дополнительных затрат связанных с решениями проекта организации строительства (графы 6, 7)

  ";

      приложение 4 к Нормативному документу по определению сметной стоимости строительства в Республике Казахстан изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 5 к Нормативному документу по определению сметной стоимости строительства в Республике Казахстан изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 8 к Нормативному документу по определению сметной стоимости строительства в Республике Казахстан изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      в приложении 2 к вышеуказанному приказу:

      в Нормативном документе по определению величины накладных расходов и сметной прибыли в строительстве:

      пункты 21, 22 и 23 изложить в следующей редакции:

      "21. При применении укрупненных показателей стоимости строительства зданий и сооружений, накладные расходы и сметная прибыль дополнительно не начисляются, так как учтены укрупненными показателями стоимости строительства соответствующих зданий и сооружений.

      При применении укрупненных показателей стоимости конструктивов и видов работ накладные расходы и сметная прибыль начисляются в порядке, установленном настоящим Нормативным документом. Нормы накладных расходов принимаются согласно технической части соответствующего раздела сборника укрупненных показателей сметной стоимости конструктивов и видов работ. Сметная прибыль учитывается по норме 8% от стоимости укрупненных показателей стоимости конструктивов и видов работ и накладных расходов.

      22. При определении расчетной стоимости строительства на предпроектной стадии реализации инвестиционных проектов, сметная прибыль определяется с применением установленной нормы сметной прибыли в размере 8% от суммы прямых затрат и накладных расходов, за исключением объектов, стоимость которых принимается по укрупненным показателям стоимости строительства зданий и сооружений.

      23. Порядок начисления накладных расходов и сметной прибыли следующий: сначала определяется величина накладных расходов по установленной норме от средств на оплату труда рабочих строителей и машинистов, затем на сумму прямых затрат и накладных расходов начисляется сметная прибыль в размерах, установленных настоящим Нормативным документом.";

      в приложении 2 к настоящему нормативному документу:

      дополнить примечанием следующего содержания:

      "Примечание:

      При составлении сметной документации на капитальный ремонт жилых и общественных зданий применяется норма по шифру ННР-1400 независимо от видов строительных и монтажных работ. При других видах строительства (новое строительство, реконструкция, техническое перевооружение, модернизация, постутилизация и другие) нормы накладных расходов применяются по видам строительных и монтажных работ, приведенным в данном приложении 2.";

      в приложении 3 к настоящему нормативному документу:

      подпункт 5 пункта 25 изложить в следующей редакции:

      "5) амортизационные отчисления, расходы на проведение всех видов ремонта (отчисления в ремонтный фонд или резерв на ремонт) и содержание систем видеонаблюдения, караульных помещений и пожарных депо (гаражей), включая оплату труда уборщиц и других рабочих, обслуживающих эти помещения.";

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. Расходы по внедрению прогрессивных методов организации и производства в строительстве, нормированию труда, контролю строительно-монтажных работ (в том числе системы фото- и видеофиксации для обеспечения контроля выполнения строительно-монтажных работ, включая скрытые работы).";

      в приложении 3 к вышеуказанному приказу:

      в Нормативном документе по определению дополнительных затрат связанных с решениями проекта организации строительства:

      подпункт 2) пункта 17 изложить в следующей редакции:

      "2) в состав работ по подготовке территории строительства: затраты на рекультивацию земель на участках временных отводов, которые будут использоваться для сооружения вахтовых поселков. Для определения данных затрат составляется локальная смета в соответствии со сметными нормами на земляные работы.";

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. Надбавка за работы вахтовым методом устанавливается в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан на основании коллективного и трудового договора в пределах 20% к основной заработной плате рабочих и машинистов. Надбавка начисляется в локальных сметах с применением соответствующего коэффициента.";

      пункт 36 изложить в следующей редакции:

      "36. Затраты при ресурсном методе ценообразования по сооружению вахтовых поселков (стоимость сборки и разборки инвентарных жилых и общественных зданий и инженерных сооружений временного пользования, устройство оснований и фундаментов под них, вводов инженерных сетей, благоустройство поселка) определяются в соответствии со сметными нормами затрат на строительство временных зданий и сооружений. По этим затратам составляются локальные сметы в текущем уровне цен. Итоги локальных смет включаются в сметный расчет стоимости строительства. Затраты на амортизационные отчисления или арендную плату, перемещение конструкций и деталей жилых и общественных контейнерных и сборно-разборных мобильных (инвентарных) зданий на строительную площадку со склада и на склад учитываются нормами накладных расходов подрядчиков.";

      пункт 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Для определения затрат на содержание временно эксплуатируемых автомобильных дорог в период строительства новых и реконструируемых автомобильных дорог составляется ведомость объемов работ, необходимых для обеспечения безопасности участников движения в соответствии с законодательством Республики Казахстан. Ведомость объемов работ составляется по дефектным актам на соответствующие участки временно эксплуатируемых автомобильных дорог. По ведомости объемов работ составляется локальная смета.";

      в приложении 4 к вышеуказанному приказу:

      в Нормативном документе по определению затрат на инжниринговые услуги в строительстве:

      абзац первый пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Дополнительные затраты, связанные с командированием на объект строительства специалистов проектной организации, осуществляющей авторский надзор за строительством, определяются расчетом на стадии разработки проектно-сметной документации, который составляется исходя из необходимого количества командированных работников, и срока их пребывания на стройке, исходя из нормативной продолжительности строительства.";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Величина затрат на инжиниринговые услуги по управлению проектом для строительства определяется по формуле:

      ЗУП = Сстр. х НРупс (1)

      где:

      ЗУП – затраты на управление проектом, тысяч тенге;

      Сстр. – стоимость строительства в год в текущем уровне цен, тысяч тенге /год;

      НРупс – норматив лимита расходов заказчика на управление проектом, процент. Размер норматива лимита расходов заказчика на управление проектом приведен в графе 2 приложения 1 к настоящему Нормативному документу";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Величина затрат на инжиниринговые услуги по осуществлению технического надзора за строительством определяется по формуле:

      ЗТН =Сстр. х НРтн (2)

      где:

      ЗТН – затраты на технический надзор, тысяч тенге;

      Сстр. – сметная стоимость строительства в год в текущем уровне цен по сметному расчету стоимости строительства, тысяч тенге /год;

      НРтн – норматив лимита расходов заказчика на осуществление технического надзора за строительством, процент. Размер норматива лимита расходов заказчика на технический надзор за строительством приведен в графе 3 приложения 1 к настоящему Нормативному документу.";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Величина затрат на инжиниринговые услуги по осуществлению авторского надзора за строительством определяется по формуле:

      ЗАН =Сстр. х НРан (3)

      где:

      ЗАН – затраты на авторский надзор за строительством, тысяч тенге;

      Сстр. – сметная стоимость строительства в год в текущем уровне цен по сметному расчету стоимости строительства, тысяч тенге /год;

      НРан – норматив расходов на осуществление функций по авторскому надзору за строительством, процент. Размер норматива лимита расходов заказчика на инжиниринговые услуги по авторскому надзору за строительством приведен в приложении 2 к настоящему Нормативному документу.";

      приложение 1 к Нормативному документу по определению затрат на инжиниринговые услуги в строительстве изложить в редакции согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      приложение 2 к Нормативному документу по определению затрат на инжиниринговые услуги в строительстве изложить в редакции согласно приложению 5 к настоящему приказу.

      2. Управлению сметных норм в строительстве Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Управление правового обеспечения Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
Комитета по делам строительства и
жилищно-коммунального хозяйства
Министерства по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
М. Жайымбетов

  Приложение 1
к приказу председателя Комитета по
делам строительства и
жилищно-коммунального
хозяйства Министерства
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 14 декабря 2018 года № 257-нқ
  Приложение 4
к Нормативному документу
по определению сметной
стоимости строительства в
Республике Казахстан

      форма 2

      Заказчик _____________________________________
                  (наименование организации)
Утвержден / Согласован
Сметный расчет стоимости строительства в сумме       ___________ тысячи тенге
в том числе:
налог на добавленную стоимость             ____________ тысячи тенге
_______________________________________________
(ссылка на документ о согласовании / утверждении)
"___"_____________ 20__ год.
Сметный расчет стоимости строительства
________________________________________
      (наименование стройки)
Составлен в текущих ценах по состоянию на 20__год.

№ п/п

Номера смет и расчетов, иные документы

Наименования глав, объектов, работ и затрат

Сметная стоимость, тысячи тенге

Общая сметная стоимость, тысячи тенге

Строительно-монтажных работ

Оборудования, мебели и инвентаря

прочих работ и затрат

1

2

3

4

5

6

7

1


Глава 1.
Подготовка территории строительства

+


+

+



Итого по главе 1

+


+

+

2


Глава 2.
Основные объекты строительства

+

+


+



Итого по главе 2

+

+


+

3


Глава 3.
Объекты подсобного и обслуживающего назначения

+

+


+



Итого по главе 3

+

+


+

4


Глава 4.
Объекты энергетического хозяйства

+

+


+



Итого по главе 4

+

+


+

5


Глава 5.
Объекты транспортного хозяйства и связи

+

+


+



Итого по главе 5

+

+


+

6


Глава 6.
Наружные сети и сооружения водоснабжения, канализации, теплоснабжения и газоснабжения

+

+


+



Итого по главе 6

+

+


+

7


Глава 7.
Благоустройство и озеленение территории

+

+


+



Итого по главе 7

+

+


+



Итого по главам 1-7

+

+

+

+

8


Глава 8.
Временные здания и сооружения

+



+



Итого по главе 8

+



+



Итого по главам 1-8

+

+

+

+

9


Глава 9.
Прочие работы и затраты

+


+

+



Итого по главе 9

+


+

+



Итого по главам 1-9

+

+

+

+

10


Непредвиденные работы и затраты

+



+



Итого сметная стоимость

+

+

+

+

11

Налоговый кодекс РК

Налог на добавленную стоимость



+

+



Всего по сметному расчету

+

+

+

+



В том числе оборудование, мебель и инвентарь поставки заказчика без учета НДС (справочно) (при необходимости)


+


+

      Руководитель
проектной организации ________________________________________________
подпись (инициалы, фамилия)
Главный инженер проекта _____________________________________________
подпись (инициалы, фамилия)
Начальник____________________ отдела_________________________________
(наименование)             подпись (инициалы, фамилия)

  Приложение 2
к приказу председателя Комитета по
делам строительства и
жилищно-коммунального
хозяйства Министерства
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 14 декабря 2018 года № 257-нқ
  Приложение 5
к Нормативному документу
по определению сметной
стоимости строительства в
Республике Казахстан

      Форма 1

      Заказчик _____________________________________
            (наименование организации)
Утвержден / Согласован
Сметный расчет стоимости строительства в сумме       ___________ тысячи тенге
в том числе:
налог на добавленную стоимость             ____________ тысячи тенге
_______________________________________________
(ссылка на документ о согласовании / утверждении)
"___"_____________ 20__ год.
Сметный расчет стоимости строительства
________________________________________
(наименование стройки)
Составлен в текущих ценах по состоянию на 20__год.

№ п/п

Номера смет и расчетов, иные документы

Наименования глав, объектов, работ и затрат

Сметная стоимость, тыс. тенге

Общая сметная стоимость, тыс. тенге

строительно-монтажных работ

оборудования, мебели и инвентаря

прочих работ и затрат

1

2

3

4

5

6

7



Раздел I. Проектирование*





1


Проектные работы



+

+

2


Инженерные изыскания для строительства



+

+

3

Правила КВЭП

Средства на комплексную вневедомственную экспертизу проекта



+

+



Итого по разделу I



+

+



Раздел II. Сметная стоимость подрядных работ





4

СРСС

Сметная стоимость строительства

+

+

+

+



Раздел III. Инжиниринговые услуги





5

Правила оказания инж. услуг

Средства заказчика на управление проектом



+

+

6

Правила оказания инж. услуг

Средства заказчика на технический надзор



+

+

7

Правила оказания инж. услуг

Средства заказчика на авторский надзор



+

+



Итого по разделу III



+

+



Итого по сводному сметному расчету

+

+

+

+

8

Налоговый кодекс РК

Налог на добавленную стоимость



+

+



Всего по сводному сметному расчету

+

+

+

+



В том числе оборудование, мебель и инвентарь поставки заказчика без учета НДС (справочно) (при необходимости)


+


+

      * средства на проектирование показываются по результатам полученных расчетов
(нормативный лимит средств)
Руководитель проектной организации _____________________________________
                                    подпись (инициалы, фамилия)
Главный инженер проекта ________________________________________________
                              подпись (инициалы, фамилия)
Начальник____________________ отдела____________________________________
            (наименование)             подпись (инициалы, фамилия)

  Приложение 3
к приказу председателя Комитета по
делам строительства и
жилищно-коммунального
хозяйства Министерства
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 14 декабря 2018 года
№ 257-нқ
  Приложение 8
к Нормативному документу
по определению сметной
стоимости строительства в
Республике Казахстан

      Форма 7

      Наименование стройки ___________________________________________________
Наименование объекта ___________________________________________________
Сводная ведомость материальных ресурсов и оборудования
по _______________________
___________________________________________________
(наименование здания, сооружения, объекта, стройки)
Основание:
Локальные сметы__________________

№ п/п

Коды ресурсов

Наименование ресурсов

Единица измерения

Количество

Происхождение товара (страна-изготовитель)

1

2

3

4

5

6

      Материалы (в ранжированном порядке)
Оборудование (в ранжированном порядке)
Составил ____________________________________________________________
            должность, подпись (инициалы, фамилия)
Проверил ____________________________________________________________
            должность, подпись (инициалы, фамилия)

  Приложение 4
к приказу председателя Комитета по
делам строительства и
жилищно-коммунального
хозяйства Министерства
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 14 декабря 2018 года № 257-нқ
  Приложение 1
к Нормативному документу по
определению затрат на
инжиниринговые услуги в
строительстве

Лимит расходов заказчика на инжиниринговые услуги по управлению
проектами и техническому надзору за строительством

Стоимость строительства в год в текущем уровне цен, тысяч МРП*/год

Норматив лимита расходов заказчика на управление проектом, процент

Норматив Лимита Расходов Заказчика на технический надзор за строительством, процент

Справочные данные

Нормативная трудоемкость на осуществление функций заказчика по управлению проектом, человек - час

Нормативная трудоемкость на осуществление технического надзора за строительством, человек - час

Норматив численности работников, осуществляющих функции управления проектом и технического надзора заказчика (человек)

1

2

3

4

5

6

до 300

1,39%

3,24%

1747

4077

3

свыше 300 до 450

1,25%

2,93%

2366

5521

4

свыше 450 до 580

1,13%

2,64%

2751

6418

5

свыше 580 до 1000

1,02%

2,38%

4277

9979

6-7

свыше 1000 до 1300

0,92%

2,15%

5020

11714

8-9

свыше 1300 до 1900

0,83%

1,95%

6644

15503

10-12

свыше 1900 до 2580

0,76%

1,77%

8211

19158

12-14

свыше 2580 до 3200

0,70%

1,62%

9339

21790

14-16

свыше 3200 до 3850

0,65%

1,51%

10412

24295

16-18

свыше 3850 до 4850

0,61%

1,41%

12324

28755

18-21

свыше 4850 до 5800

0,58%

1,35%

14081

32855

21-24

      *МРП – месячный расчетный показатель, устанавливаемый ежегодно в законодательном порядке, тенге.

      Примечание:

      1. Стоимость строительства в год определяется в зависимости от нормативной продолжительности строительства соответствии с проектом организации строительства и сметной документацией.

      2. При стоимости строительства свыше 5800 тысяч МРП в год: норматив лимита расходов заказчика на управление проектом определяется в размере 33,6 тысяч МРП и сверх того 0,09% от суммы, превышающей 5800 тысяч МРП в год; норматив лимита расходов заказчика на технический надзор за строительством определяется в размере 78,3 тысяч МРП и сверх того 0,22% от суммы, превышающей 5800 тысяч МРП в год.

      3. При объединении функций на управление проектом и технический надзор нормативы по графам 2 и 3 суммируются.

      4. Нормативная трудоемкость указана для стоимости строительства в целом значении "до" (300, 450, 580 и далее до 5800 тысяч МРП). При промежуточных значениях стоимости строительства нормативная трудоемкость определяется методом интерполяции.

      5. При стоимости строительства более 5800 тысяч МРП в год для превышающего остатка нормативная трудоемкость на осуществление функций по управлению проектом (графа 4) и на технический надзор за строительством (графа 5) увеличивается соответственно на 588 человек - час и 1372 человек - час на каждые 1250 тысяч МРП.

      6. Показатели нормативной трудоемкости на осуществление функций заказчика по управлению проектом (графа 4) и нормативной трудоемкость на осуществление технического надзора за строительством (графа 5) приведены справочно.

  Приложение 5
к приказу председателя Комитета по
делам строительства и
жилищно-коммунального хозяйства
Министерства по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 14 декабря 2018 года № 257-нқ
  Приложение 2
к Нормативному документу по
определению затрат на
инжиниринговые услуги в
строительстве

Лимит расходов заказчика на инжиниринговые услуги
по авторскому надзору за строительством

Стоимость строительства в год в текущем уровне цен, тысяч МРП*/год

Норматив лимита расходов заказчика на авторский надзор, процент

Справочные данные

Нормативная трудоемкость на осуществление авторского надзора, человек - час

1

2

3

до 300

1,12%

1407

свыше 300 до 450

1,01%

1905

свыше 450 до 580

0,91%

2214

свыше 580 до 1000

0,82%

3443

свыше 1000 до 1300

0,74%

4041

свыше 1300 до 1900

0,67%

5349

свыше 1900 до 2580

0,61%

6610

свыше 2580 до 3200

0,56%

7518

свыше 3200 до 3850

0,52%

8382

свыше 3850 до 4850

0,49%

9920

свыше 4850 до 5800

0,47%

11335

      *МРП – месячный расчетный показатель, устанавливаемый ежегодно в законодательном порядке, тенге.

      Примечание:

      1. Стоимость строительства в год определяется в зависимости от нормативной продолжительности строительства соответствии с проектом организации строительства и сметной документацией.

      2. При стоимости строительства свыше 5800 тысяч МРП в год норматив лимита расходов заказчика на авторский надзор определяется в размере 27,3 тысяч МРП и сверх того 0,11% от суммы, превышающей 5800 тысяч МРП в год.

      3. Нормативная трудоемкость указана для стоимости строительства в целом значении "до" (300, 450, 580 и далее до 5800 тысяч МРП). При промежуточных значениях стоимости строительства нормативная трудоемкость определяется методом интерполяции.

      4. При стоимости строительства более 5800 тысяч МРП в год для превышающего остатка нормативная трудоемкость на осуществление авторского надзора за строительством увеличивается на 686 человек - час на каждые 1250 тысяч МРП.

      5. Показатели нормативной трудоемкости на осуществление авторского надзора за строительством приведены справочно.