"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 2 мамырдағы № 205-701 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2018 жылғы 18 мамырда № 1175 болып тіркелді. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 25 маусымдағы № 205-1283 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 25.06.2020 № 205-1283 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Астана қаласының Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының көшірмесін мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Астана қаласының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін жіберуді;

      4) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурстарына орналастырылуын;

      5) осы қаулыны мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күн ішінде аумақтық әділет органына осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қауылының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Қ.Қ. Айтмұхаметовке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Астана қаласының әкімі Ә. Исекешев

  Астана қаласы әкімдігінің
2018 жылғы 2 мамырдағы
№ 205-701 қаулысымен
бекітілген

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Астана қаласы әкімдігінің уәкілетті органы – "Астана қаласының Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Көмірсутек шикізатын, сондай-ақ көмір және уранды қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 521 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11606 тіркелген) бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз және электрондық (ішінара автоматтандырылған) жүзінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) немесе дәлелді түрде бас тарту болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және қағаз жүзінде.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (іс-қимылдың) басталуына көрсетілетін қызметті алушылың көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды және өтінішті ұсынуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін рәсімдердің (іс-қимылдың) әрқайсысының мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 15 (он бес) минут ішінде (құжатты тапсырған күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы;

      2) басшылықтың көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысын анықтауы – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты тапсырған күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысын анықтау бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты тапсырған күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеу;

      4) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының куәлік жобасын ресімдеуі – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының куәлік жобасын ресімдеуі;

      5) көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының куәлік жобасына бұрыштама қоюы – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының куәлік жобасына бұрыштама қоюы;

      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының куәлікке қол қоюы – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының куәлікке қол қоюы;

      7) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының куәлікті мөрмен куәландыруы, журналға тіркеуі және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдауы – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының куәлікті мөрмен куәландыруы, журналға тіркеуі және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдауы;

      8) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті беруі – 15 (он бес) минут ішінде (құжатты беру күні).

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті беруі.

      Көрсетілетін қызметті алушы актіні қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделіп, басып шығарылады және мөрмен және уәкілетті тұлғасының қолымен куәландырылады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысты көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізілімі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.

      7. Әрбір рәсімдер (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы әр рәсімнің (іс-қимылдың) жүйелілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдауы – 15 (он бес) минут ішінде (құжатты тапсырған күні);

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттары көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасымен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесіне бағытталады – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты тапсырған күні);

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының қабылданған құжаттарын қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты тапсырған күні);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін қарайды және куәлік жобасын ресімдейді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының куәлік жобасына бұрыштама қоюы – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні);

      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысы куәлікке қол қояды – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні);

      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы куәлікті мөрмен куәландырады, куәлікті журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті беруші кеңсесіне жолдайды – 1 (бір) сағат ішінде (құжатты беру күні);

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті береді – 15 (он бес) минут ішінде (құжатты беру күні).

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы өтінішті және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға ұсынады.

      9. Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсетудің әрбір рәсімін көрсетумен Мемлекеттік корпорацияға өтініш беру тәртібін сипаттау:

      1) 1-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері түпнұсқалардың шынайылығын құжаттардың шығарылған электрондық көшірмесімен салыстырады, кейін құжаттарды көрсетілетін қызмет алушыға қайтарады, орындау үшін көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды, қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері тіркейді, көрсетілетін қызмет берушінің басшылығына жолдайды – 15 (он бес) минут ішінде;

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді;

      2) 2-процесс – басшылық көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшенің басшысын анықтайды - 1 (бір) сағат ішінде;

      3) 3-процесс – көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшенің басшысы жауапты орындаушыны анықтайды – 1 (бір) сағат ішінде;

      4) 4-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы куәлік ресімдейді – 4 (төрт) жұмыс күні ішінде;

      5) 5-процесс – көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшылығымен куәлік жобасына қол қоюы – 1 (бір) сағат ішінде;

      6) 6-процесс – көрсетілетін қызметті беруші басшысының куәлікке қол қоюы – 1 (бір) сағат ішінде;

      7) 7-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы куәлікті мөрмен куәландырады, журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін жолдайды – 1 (бір) сағат ішінде;

      8) 8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне тапсырады, ол көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті береді – 15 (он бес) минут ішінде.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезінде өзара әрекет ететін ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуі Регламентке 1-қосымшаға сәйкес диаграммада көрсетілген.

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттесу тәртіптемелері (іс-қимылы) реттілігінің сипаттамасы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Кең таралған пайдалы
қазбаларды барлауға, өндіруге
жер қойнауын пайдалану
құқығының кепіл шартын
тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйенің функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы



  "Кең таралған пайдалы
қазбаларды барлауға, өндіруге
жер қойнауын пайдалану
құқығының кепіл шартын
тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі бизнес-процесстердің анықтамалығы





Об утверждении Регламента государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"

Постановление акимата города Астаны от 2 мая 2018 года № 205-701. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 18 мая 2018 года № 1175. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 25 июня 2020 года № 205-1283.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 25.06.2020 № 205-1283 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых".

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление охраны окружающей среды и природопользования города Астаны" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) направление копии настоящего постановления в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии для официального опубликования в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории города Астаны;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Астаны после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в территориальный орган юстиции сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Айтмухаметова К.К.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Астаны А. Исекешев

  Утвержден
постановлением акимата
города Астаны
от 2 мая 2018 года № 205-701

Регламент государственной услуги
"Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением "Управление охраны окружающей среды и природопользования города Астаны" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – Стандарт), утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 521 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья, а также угля и урана" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11606).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная и электронная (частично автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о регистрации договора залога права недропользования (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный отказ.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и бумажная.

      Государственная услуга оказывается бесплатно: физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление заявления и документов услугополучателя услугодателю, предусмотренных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя, а также при обращении на портал – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день подачи документа).

      Результат – принятие документов сотрудником канцелярии услугодателя;

      2) определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день подачи документа).

      Результат – резолюция руководства услугодателя по определению руководителя структурного подразделения услугодателя;

      3) определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день подачи документа).

      Результат – определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя;

      4) оформление проекта свидетельства ответственным исполнителем услугодателя – в течение 3 (трех) рабочих дней.

      Результат – оформление проекта свидетельства ответственным исполнителем услугодателя;

      5) визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа).

      Результат – визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения услугодателя;

      6) подписание свидетельства руководством услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа).

      Результат – подписание свидетельства руководством услугодателя;

      7) заверение ответственным исполнителем услугодателя свидетельства печатью, регистрация в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа).

      Результат – заверение ответственным исполнителем услугодателя свидетельства печатью, регистрация в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию услугодателя;

      8) выдача услугополучателю сотрудником канцелярии услугодателя свидетельства – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день выдачи документа).

      Результат – выдача услугополучателю сотрудником канцелярии услугодателя свидетельства.

      В случае обращения услугополучателя за получением акта на бумажном носителе результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя;

      4) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) принятие и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя документов услугополучателя и направление руководству услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день подачи документа);

      2) документы услугополучателя с резолюцией руководства услугодателя направляются в ответственное структурное подразделение услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день подачи документа);

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя для рассмотрения принятых документов услугополучателя – в течение 1 (одного) часа (в день подачи документа);

      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы услугополучателя на соответствие пункту 9 Стандарта и оформляет проект свидетельства – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      5) проект свидетельства визируется руководителем структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа);

      6) свидетельство подписывается руководством услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа);

      7) ответственный исполнитель услугодателя заверяет свидетельство печатью, регистрирует в журнале и направляет для выдачи услугополучателю в канцелярию услугодателя – в течение 1 (одного) часа (в день выдачи документа);

      8) сотрудник канцелярии услугодателя выдает свидетельство услугополучателю – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день выдачи документа).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет в Государственную корпорацию заявление и необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      9. Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию с указанием каждой процедуры (действия) оказания государственной услуги:

      1) процесс 1–работник Государственной корпорации сверяет подлинность оригиналов с воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю, направляет услугодателю для исполнения, принятые документы проходят регистрацию сотрудником канцелярии услугодателя, направляются руководству услугодателя – в течение 15(пятнадцати) минут;

      при обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги;

      2) процесс 2– определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа;

      3) процесс 3 – определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя – в течение 1 (одного) часа;

      4) процесс 4 – ответственный исполнитель услугодателя оформляет свидетельство – в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      5) процесс 5 – визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения услугодателя – в течение 1(одного) часа;

      6) процесс 6 – подписание свидетельства руководством услугодателя – в течение 1 (одного) часа;

      7) процесс 7 – заверение ответственным исполнителем услугодателя свидетельства печатью, регистрация в журнале и направление для выдачи услугополучателю – в течение 1(одного) часа;

      8) процесс 8 – сотрудник канцелярии услугодателя передает результат оказания государственной услуги работнику Государственной корпорации, который выдает свидетельство услугополучателю – в течение 15(пятнадцати) минут.

      Функциональное взаимодействие информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию, приведены в диаграмме согласно приложению 1 к Регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес- процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Регистрация договора
залога права недропользования
на разведку, добычу
общераспространенных
полезных ископаемых"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию



  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Регистрация договора
залога права недропользования
на разведку, добычу
общераспространенных
полезных ископаемых"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги