Ақмола облысы бойынша Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Ақмола облыстық мәслихатының 2018 жылғы 16 наурыздағы № 6С-19-9 шешімі. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 10 сәуірде № 6532 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облыстық мәслихатының 2022 жылғы 15 наурыздағы № 7С-15-16 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облыстық мәслихатының 15.03.2022 № 7С-15-16 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 33-бабының 5 тармағына сәйкес Ақмола облыстық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Ақмола облысы бойынша Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалаудың әдістемесі бекітілсін.

      2. Осы шешiм Ақмола облысы Әдiлет департаментiнде мемлекеттiк тiркелген күнінен бастап күшiне енедi және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облыстық
мәслихаты сессиясының
төрайымы
А.Ерденова
      Ақмола облыстық
мәслихатының хатшысы
Д.Нұрмолдин

  Ақмола облыстық мәслихатының
2018 жылғы 16 наурыздағы
№ 6С-19-9 шешімімен
бекітілген

Ақмола облысы бойынша Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалаудың әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ақмола облысы бойынша Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңы 33-бабының 5 тармағына сәйкес әзірленді және Ақмола облысы бойынша Тексеру комиссиясы төрағасының (бұдан әрі – Тексеру комиссиясының төрағасы) қызметін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Әдістемеде қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) бағалау жөніндегі комиссия – Ақмола облыстық мәслихатымен (бұдан әрі – мәслихат) Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалау үшін құрылған комиссия.

      2) нысаналы мақсатты индикаторлар (бұдан әрі – НМИ) – "Б" корпусы қызметшісінің қызметінің ерекшелігіне сәйкес (процесстік жұмысты қоспағанда) белгіленетін, қол жеткізген жағдайда олардың қызметінің тиімділігін дәлелдейтін көрсеткіштер;

      3) жеке жұмыс жоспары – Тексеру комиссиясы төрағасының бағалау кезеңіне НМИ қарастырылған және Ақмола облысы мәслихатының хатшысымен бекітілген құжат;

      4) құзыреттер – нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың жиынтығы;

      5) мінез-құлық индикаторы – "Б" корпусы қызметшісінің мінез-құлық және құзыреттер деңгейі көрінісінің сипаттамасы;

      3. Тексеру комиссиясы төрағасының қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) оның жұмысының сапасы мен тиімділігін айқындау үшін өткізіледі.

      4. Оның нақты лауазымға келу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда соның ішінде әлеуметтік демалыстан шыққаннан немесе оқуды аяқтағаннан кейін, сондай-ақ сынақ мерзімінде бағалау өткізілмейді.

      Бағалауды өткізу кезінде Тексеру комиссиясы төрағасы еңбек демалысында, жалақы сақталмайтын демалысында, уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде, іс-сапарда немесе тағылымдамада болғанда, сондай-ақ қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілгенде жұмысына қайта кіріскеннен кейін 5 жұмыс күні ішінде бағалаудан өтеді.

      5. Тексеру комиссиясы төрағасын мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар мәслихатпен (бұдан әрі - мәслихат) бағалауды өткізу үшін жұмыс органы облыстық мәслихаттың экономика және бюджет сұрақтары бойынша тұрақты комиссиясы (бұдан әрі - тұрақты комиссия) болып табылатын Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) құрылады.

      Комиссия құрамы мәслихатпен анықталады. Комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс.

      6. Бағалау екі жеке бағыт бойынша жүргізіледі:

      1) НМИ жетістіктерін бағалау;

      2) "Б" корпусы қызметшілерінің құзыреттерін бағалау.

      7. НМИ орындалуын бағалау нәтижелері бонустар төлеу, көтермелеу, ротациялау, мемлекеттік лауазымдардан төмендету немесе босату үшін шешім қабылдауға негіз болып табылады.

      8. Бағалауға байланысты құжаттар облыстық мәслихаттың экономика және бюджет сұрақтары бойынша тұрақты комиссиясында бағалау аяқталғаннан кейін үш жыл бойы сақталады.

2-тарау. НМИ анықтау тәртібі

      9. Бағалау кезеңі басталғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде "Б" корпусы қызметшісінің жеке жұмыс жоспарында облыстық мәслихат хатшысымен тексеру комиссиясы төрағасының НМИ осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысанда анықталады.

      10. Жеке жұмыс жоспарына тиісті НМИ әзірленген соң, ол бекіту үшін Ақмола облысы мәслихатының хатшысына қарауына енгізіледі.

      11. НМИ:

      1) нақты (күтілетін оң өзгерістер көрсетіле отырып қол жеткізуге тиісті нәтиже анық белгіленеді);

      2) өлшемді (НМИ өлшеу үшін нақты критерийлер белгіленеді);

      3) қолжетімді (НМИ қолда бар ресурстарды, құзыреттер мен шектеулерді ескере отырып белгіленеді);

      4) уақытпен шектеулі (НМИ қол жеткізу мерзімі белгіленеді);

      5) Тексеру комиссиясының стратегиялық мақсатын жүзеге асыруға бағытталған болуы тиіс.

      12. НМИ саны 5 құрайды.

      13. Жеке жұмыс жоспары облыстық мәслихаттың экономика және бюджет сұрақтары бойынша тұрақты комиссиясында сақталады.

3-тарау. НМИ жетістігін бағалау тәртібі

      14. Жеке жұмыс жоспарында көрсетілген НМИ жетістігіне бақылау жүргізу мақсатында облыстық мәслихат хатшысымен НМИ-да белгіленген жетістіктерге тоқсан сайын мониторинг жүргізеді.

      Тоқсан сайынғы мониторинг қорытындысы бойынша облыстық мәслихат хатшысы Тексеру комиссиясына НМИ-ге жету және сол үшін қажетті шаралар бойынша жазбаша ұсыныстар береді.

      15. Бағалауды өткізу үшін облыстық мәслихат хатшысы осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда НМИ бойынша бағалау парағын толтырады және оған қол қояды.

      16. Жеке жұмыс жоспарының жүзеге асырылуын бағалау жеке жұмыс жоспары құрылған жыл қорытындысы бойынша НМИ бағалау негізінде келесі тәртіпте жүзеге асырылады:

      НМИ барлығы орындалған жағдайда "өте жақсы" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 4-і орындалған жағдайда "тиімді" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-і орындалған жағдайда "қанағаттанарлық" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-тен азы орындалған жағдайда "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.

      НМИ-дің орындалуы жеке жоспарда қарастырылған барлық көрсеткіштердің толық орындалуын көздейді.

      17. Бағалау парағы комиссия хатшысымен толтырылғаннан кейін, ол 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей бекіту үшін мәслихат депутаттарының комиссия отырысының қарауына енгізіледі.

      18. Тексеру комиссиялары төрағасының бағалау парағын қарау қорытындысы бойынша комиссия отырысында келесі шешімдердің бірі қабылданады:

      1) бағалаумен келісу;

      2) түзетуге жіберу.

      19. Бағалау парағы НМИ қол жеткізуін дәлелдейтін фактілердің жеткіліксіздігі немесе дәйексіздігі болған жағдайда түзетуге жолданады.

      20. Бағалау парағын комиссия қарауына қайта енгізу, оны түзетуге жолдағаннан кейін 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

4-тарау. Құзыреттерді бағалау тәртібі

      21. Құзыреттерді бағалау мәслихат хатшысымен жүргізіледі және оның нәтижесі бойынша осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бағалау парағы толтырылады.

      22. Бағалау парағын толтыру барысында әр құзырет бойынша "Б" корпусы мемлекеттік лауазымдар санаттары үшін осы Әдістеменің 4-қосымшасымен көзделген мінез-құлық индикторларының жиынтығын басшылыққа алу қажет. Бір құзырет бойынша мінез-құлық индикаторларының саны 10-нан аспайды.

      23. Қызметші құзыретінің даму деңгейі бағалау кезеңінде оның қызметінде көрінген мінез-құлық индикторларының санымен келесі тәртіпте анықталады:

      1) қызметшінің қызметінде белгілі бір құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4 немесе одан көбі байқалған жағдайда "күтілген нәтижеге сәйкес" бағасы қойылады.

      2) қызметшінің қызметі нақты құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4-нен кеміне сәйкес келмесе, бағаланатын құзырет бойынша "күтілген нәтижеге сәйкес емес" бағасы қойылады.

      24. Мәслихат хатшысымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін комиссия хатшысы 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.

5-тарау. Бағалау нәтижелерін Комиссиямен қарау және бағалау нәтижесіне шағымдану

      25. Комиссия хатшысы Комиссия төрағасының келісімімен бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады және бағалауды өткізуге дейін жеті жұмыс күні аралығында бағалауды жүргізетін тұлғаларды бағалау жүргізу туралы хабарлайды.

      26. Комиссияның отырысы оның құрамының кем дегенде үштен екісі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.

      27. Комиссияның төрағасын не мүшесін алмастыру комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы облыстық мәслихаттың шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      28. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      29. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, бағалау жөніндегі комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      30. Комиссияның хатшысы тұрақты комиссияның бір мүшесі болып табылады. Комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      31. Комиссияның хатшысы Комиссия төрағасымен келісілген мерзімдерге Комиссия отырысының өткізілуін қамтамасыз етеді.

      32. Комиссия хатшысы Комиссияның отырысына келесі құжаттарды ұсынады:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес Комиссия отырысының хаттамасының жобасын;

      33. Комиссия бағалау нәтижелерін қарайды да келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:

      1) бағалау нәтижелерін бекіту;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.

      34. Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылданған жағдайда Комиссия бағалау нәтижесін түзетіп, оны хаттаманың "Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)" графасында көрсетіледі.

      35. Бағалаудың нәтижелері Комиссия төрағасымен бекітіледі және осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тиісті хаттамасында тіркеледі.

      36. Комиссия хатшысы Тексеру комиссиясы төрағасының бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң екі жұмыс күні ішінде таныстырады.

      37. Тексеру комиссиясы төрағасын бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша түрде жүргізіледі. Тексеру комиссиясы төрағасы танысудан бас тартқан жағдайда, еркін түрде акт құрылып, хатшымен және Комиссияның екі мүшесімен қол қойылған акт толтырылады.

      38. Тексеру комиссиясы төрағасының танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі болмайды.

      39. Тексеру комиссиясының төрағасы Комиссия шешіміне шағымдануы мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органда немесе оның аумақтық департаментінде шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      40. Тексеру комиссиясының төрағасының Комиссия шешіміне шағымдануы мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органда немесе оның аумақтық департаментінде шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Шағымдарды қарау қорытындысы бойынша мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:

      1) мемлекеттік органға Комиссия шешімін жойып, "Б" корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қарау бойынша ұсыныс беру;

      2) "Б" корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қараусыз қалдыру.

      41. Тексеру комиссиясы төрағасы бағалау нәтижелеріне сот тәртібінде шағымдануға құқылы.

  Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясы
төрағасының қызметін
бағалаудың әдістемесіне
1-қосымша
Нысан


  "БЕКІТЕМІН"
Ақмола облыстық мәслихат
хатшысы
___________________________
  (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
  күні_____________________
  қолы____________________

Тексеру комиссиясы төрағасының жеке жұмыс жоспары

      __________________________________ жыл
(жеке жоспар құрастырылатын кезең)
Тексеру комиссиясы төрағасының
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))_______________________________


№ р/с

Нысаналы мақсатты индикаторлардың атауы

Саяси мемлекеттік қызметшінің немесе "А" корпусы қызметішісі келісімінің қай көрсеткішінен немесе мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжатынан түйінделеді

Өлшем бірлігі

Жоспарлы мәні

Қол жеткізу мерзімдері

Түйінді нәтиже*






















      * Нысаналы мақсатты индикатор қол жеткізуден күтілетін оң өзгерістер


Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясының төрағасы
___________________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ____________________

Ақмола облыстық мәслихат хатшысы
___________________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ____________________

 
  Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясы
төрағасының қызметін
бағалаудың әдістемесіне
2-қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН"
Бағалау жөніндегі комиссия
төрағасы
____________________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ______________________

НМИ бойынша бағалау парағы

      ____________________________________________________
(Т.А.Ә.,бағаланатын тұлғаның лауазымы)
____________________________________
(бағаланатын кезең)


№ р/с

НМИ атауы

Өлшем
бірлігі

Жоспарлы мәні

Нақты мәні

Көрсеткішке қол жетті/көрсеткішке қол жетпеді



















      Бағалау нәтижесі __________________________________________________
(қанағаттанарлықсыз, қанағаттанарлық, тиімді, өте жақсы)


Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясының төрағасы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________

Ақмола облыстық мәслихат хатшысы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________ 

 
  Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясы
төрағасының қызметін
бағалаудың әдістемесіне
3-қосымша
  Нысан

Құзыреттер бойынша бағалау парағы

      _________________ жыл
(бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)___________________
Бағаланатын қызметшінің лауазымы:_________________________________
Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:_______________


№ р/с

Құзыреттер атауы

Бағалау нәтижелері (күтілетін нәтижеге сәйкес/күтілетін нәтижеге сәйкес емес)

Қызметшіде байқамаған мінез-құлық индикатор атауы (күтілетін нәтижеге сәйкес емес бағасын алған жағдайда)

1

Қызметті басқару



2

Ынтымақтастық



3

Шешім қабылдау



4

Жеделділік



5

Өздігінен даму



6

Қызметті тұтынушыға бағдарлану *



7

Қызметті тұтынушыларды хабарландыру *



8

Адалдық



9

Жауапкершілік



10

Бастамашылдық



11

Стресске орнықтылық



      *Лауазымдық міндеттеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жатпайтын "Б" корпусының мемлекеттік қызметшілері "Қызметті тұтынушыға бағдарлану" және "Қызметті тұтынушыларды хабарландыру" құзыреттері бойынша бағаланбайды.


Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясының төрағасы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________

Ақмола облыстық мәслихат хатшысы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________ 

 
  "Ақмола облыстық
мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесінің
"Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
4-қосымша

Құзыреттердің мінез-құлық индикаторлары

Құзыреттер атауы

Мемлекеттік әкімшілік лауазымдар санаты

Тиімді мінез-құлық индикаторлары

Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары

Қызметтік басқару

D-1

Стратегиялық бағыттарға сәйкес нақты міндеттер қояды және тапсырмалар береді;
Бөлімшенің берілген міндеттерді сапалы және уақтылы орындауына ұжымды бағыттайды және жағдай жасайды;
Бөлімше жұмысын басымдылығына қарай тиімді ұйымдастырады 

Стратегиялық бағыттарға сәйкес нақты міндеттер қоя алмайды және тапсырмалар бере алмайды;
Берілген міндеттерді сапалы және уақтылы орындауына ұжымды бағыттамайды және жағдай жасамайды;
Бөлімше жұмысын басымдылығына мән бермей тиімсіз ұйымдастырады

 Ынтымақтастық

D-1

Өз құзыреті шегінде қызметкерлерді мемлекеттік органдармен және ұйымдармен тиімді қарым-қатынасқа бағдарлайды ; 
Қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін әрбір қызметкердің әлеуетін пайдаланады; 
Басқа бөлімшелермен бірлесіп жоспарды жүзеге асырады және ортақ нәтижеге қол жеткізеді

Өз құзыреті шегінде қызметкерлерді мемлекеттік органдармен және ұйымдармен тиімді қарым-қатынасқа бағдарламайды ; 
Қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін кейбір қызметкерлердің әлеуетін пайдаланады;
Басқа бөлімшелермен бірлесіп жоспарды жүзеге асыра алмайды және ортақ нәтижеге қол жеткізбейді

Шешім қабылдау

D-1

Міндеттерді дұрыс бөле алады; 
Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер туралы хабарлайды; 
Шешім қабылдау барысында альтернативті ұсыныс жасайды; 
Тиімді және жүйелі шешім қабылдайды; 
Жеке тәжірибесіне, басқа да маңызды болып табылатын мәліметтерге негізделген шешім қабылдайды 

Бөлімшеде міндеттерді дұрыс бөле алмайды;
Орын алуы мүмкін қауіптер туралы хабарламайды;
Шешім қабылдау барысында альтернативті ұсыныс жасамайды; 
Тиімсіз және жүйесіз шешім қабылдайды; 
Шешім қабылдау барысында тек өзінің жеке тәжірибесіне және көзқарасына сенеді

Қызметтті тұтынушыға
бағдарлану

D-1

Стратегиялық мақсаттар мен басымдылықтарды ескеріп, нақты міндеттер қоя алады; 
Қызмет көрсетудің тиімді әдістерін біледі; 
Көрсетілетін қызметтердің қолжетімділілігін қамтамасыз етеді; 
Қызмет тұтынушылардың қанағаттанушылығына талдау жүргізеді және қызмет көрсетуді жетілдірудің жолдарын қарастырады 

Стратегиялық мақсаттар мен басымдылықтарды ескермей, анық емес міндеттер қоя алады; 
Қызмет көрсетудің әдістері туралы шала-шарпы біледі; 
Көрсетілетін қызметтердің қолжетімділілігін қамтамасыз етпейді; 
Көрсетілетін қызмет бойынша тұтынушылардың қанағаттанушылығына талдау жүргізбейді және қызмет көрсетуді жетілдірудің жолдарын қарастырмайды 

Қызметті тұтынушыға
ақпараттандыру

D-1

Ұжымға қызмет алушы тұтынушылар арасында көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттарды жеткізу қажеттілігі туралы үнемі түсіндіреді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттандырудың тиімді тәсілін құрастырады

Ұжымға қызмет алушы тұтынушылар арасында көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттарды жеткізу қажеттілігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізбейді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттандырудың тиімсіз тәсілін құрастырады

 Жеделділік

D-1

Ұжымға жаңа басымдықтарды уақытылы жеткізеді; 
Өзгерістерді уақтылы елеу үшін тиімді шаралар қабылдайды; 
Бөлімшені тиімді басқарады және ішкі және сыртқы өзгерістер кезінде нәтижеге қол жеткізеді; 
Жұмыстың жаңа бағыттарын қолдану бойынша ұсыныстарын талдайды және басшылыққа енгізеді

Ұжымға жаңа басымдықтарды жеткізбейді немесе мерзімнен кеш жеткізеді; 
Өзгерістерді уақтылы елеу үшін шаралар қабылдамайды немесе тиімсіз шаралар қабылдайды;
Бөлімшені тиімсіз басқарады және ішкі және сыртқы өзгерістер кезінде нәтижеге қол жеткізбейді; 
Жұмыстың жаңа бағыттарын қолдану бойынша ұсыныстарын талдамайды және басшылыққа енгізбейді 

 Өздігінен даму

D-1

Үлгілі қызметкерлерді жоғарылату туралы ұсыныстарды қарастырып, енгізеді; 
Қызметкерлерді дамыту бойынша жүйелі шараларды қабылдайды; 
Әріптестерімен жинақталған тәжірибесімен, білімімен бөліседі, сондай-ақ, олардың даму деңгейін анықтайды; 
Өздігінен дамуға ұмтылысын өзінің жеке үлгісінде көрсетеді 

Үлгілі қызметкерлерді анықтамайды және оларды жоғарылату туралы ұсыныстарды қарастырмайды;
Қызметкерлерді дамыту бойынша жүйелі шараларды қабылдамайды немесе жүйесіз шараларды қабылдайды; 
Әріптестерімен жинақталған тәжірибесімен, білімімен бөліспейді, сондай-ақ, олардың даму деңгейін анықтамайды; 
Өздігінен дамуға ұмтылысын өзінің жеке үлгісінде көрсетуге көңіл бөлмейді 

 Адалдық

D-1

Жұмыскерлермен әдептілік нормалары мен стандарттарының сақталуын қамтамасыз етеді; 
Ұжымда мемлекеттік қызметтің әдептілік нормалары мен стандарттарына берілгендік деңгейін дамытады; 
Басқалардың жетістіктерін мойындайды, әріптестерінің намысы мен абыройына нұқсан келтіретін олардың жеке және кәсіби қасиеттерін талқылаудан тартынады;
Әдептілік нормалардың бұзылғандығын елеп ескереді және анықтайды; 
Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады;
Өзінің бөлімше жұмысының тәжірибесінде ашықтық, шынайылық және әділдікке бағытталған әдеп нормалары мен құндылықтарды біріктіреді 

Жұмыскерлермен әдептілік нормалары мен стандарттарының сақталуын қамтамасыз етпейді; 
Мемлекеттік қызмет жолын ұстаушылық әркімнің жеке ісі деп есептейді;
Басқалардың жетістіктерін мойындамайды, әріптестерінің намысы мен абыройына нұқсан келтіретін олардың жеке және кәсіби қасиеттерін талқылауға жол береді;
Әдептілік нормалардың бұзылғандығын елеп ескермейді;
Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет танытпайды; 
Өзінің бөлімше жұмысының тәжірибесінде ашықтық, шынайылық және әділдікке бағытталған әдеп нормалары мен құндылықтарды біріктірмейді

Стресске орнықтылық

D-1

Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды

Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды

Жауапкершілік

D-1

Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады 

Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады 

Бастамашылдық

D-1

Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдер мен шешімдер енгізу жөніндегі ұсыныстарды түзеді және қарастырады

Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдер мен шешімдер енгізу жөніндегі ұсыныстарды әзірлемейді және қарастырмайды

 
  Ақмола облысы бойынша
Тексеру комиссиясы
төрағасының қызметін
бағалаудың әдістемесіне
5-қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН"
Бағалау жөніндегі комиссия
төрағасы
________________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні______________________
қолы______________________

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      ____________________________________________________________________ (мемлекеттік органның атауы)
____________________________________________________________________ (бағалау мерзімі жыл)

      Бағалау нәтижелері

№ р/с

Тексеру комиссиясы төрағасының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Бағалау нәтижелері
туралы мәлімет

Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)

Комиссияның
ұсыныстары

1.





2.





...





      Комиссия қорытындысы:

      ________________________________________________________

      Тексерілді:

      Комиссияның хатшысы: ___________________________ Күні: _____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

      Комиссияның төрағасы: ___________________________ Күні: ____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

      Комиссияның мүшесі: ____________________________ Күні: _____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

Об утверждении Методики оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии по Акмолинской области

Решение Акмолинского областного маслихата от 16 марта 2018 года № 6С-19-9. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 10 апреля 2018 года № 6532. Утратило силу решением Акмолинского областного маслихата от 15 марта 2022 года № 7С-15-16

      Сноска. Утратило силу решением Акмолинского областного маслихата от 15.03.2022 № 7С-15-16 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Акмолинский областной маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии по Акмолинской области.

      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии
Акмолинского областного
маслихата
А.Ерденова
      Секретарь Акмолинского
областного маслихата
Д.Нурмулдин

  Утверждена
решением Акмолинского
областного маслихата
от 16 марта 2018 года
№ 6С-19-9

Методика оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии по Акмолинской области

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая методика оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии по Акмолинской области (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии по Акмолинской области (далее – председателя Ревизионной комиссии).

      2. Основные понятия, используемые в настоящей Методике:

      1) комиссия по оценке – комиссия, создаваемая Акмолинским областным маслихатом (далее – маслихатом) для оценки деятельности председателя Ревизионной комиссии;

      2) ключевые целевые индикаторы (далее – КЦИ) – устанавливаемые исходя из специфики деятельности служащего корпуса "Б" показатели (за исключением процессной работы), достижение которых свидетельствует об эффективности его деятельности;

      3) индивидуальный план работы – документ, предусматривающий КЦИ председателя Ревизионной комиссии на оцениваемый период, и утверждаемый секретарем Акмолинского областного маслихата (далее – секретарем маслихата).

      4) компетенции – совокупность знаний, умений и навыков, необходимых для эффективного выполнения профессиональной деятельности на конкретной государственной должности;

      5) поведенческие индикаторы – поведенческие характеристики и уровень проявления компетенции у служащего корпуса "Б".

      3. Оценка деятельности председателя Ревизионной комиссии (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества его работы.

      4. Оценка не проводится в случаях, если срок его пребывания на конкретной должности, в том числе после выхода из социального отпуска или после завершения обучения составляет менее трех месяцев, а также в период испытательного срока.

      Председатель Ревизионной комиссии, находящийся в период проведения оценки в трудовом отпуске, отпуске без сохранения заработной платы, периоде временной нетрудоспособности, командировке или на стажировке либо направлен на переподготовку, повышение квалификации, проходит оценку в течение 5 рабочих дней после выхода на работу.

      5. Для проведения оценки маслихатом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности председателя Ревизионной комиссии (далее – маслихат), создается Комиссия по оценке (далее – Комиссия), рабочим органом которой является постоянная комиссия по вопросам экономики и бюджета областного маслихата (далее постоянная комиссия).

      Состав Комиссии определяется маслихатом. Количество членов Комиссии составляет не менее 5 человек.

      6. Оценка проводится по двум отдельным направлениям:

      1) оценки достижения КЦИ;

      2) оценки компетенций служащего корпуса "Б".

      7. Результаты оценки выполнения КЦИ являются основанием для принятия решений по выплате бонусов, поощрению, ротации, понижению в государственной должности либо увольнению.

      Результаты оценки компетенций являются основанием для принятия решений по развитию у служащего корпуса "Б" необходимых компетенций. При этом, результаты оценки компетенций не влияют на выплату бонусов, поощрение, ротацию, понижение в государственной должности либо увольнение.

      8. Документы, связанные с оценкой, хранятся в постоянной комиссии по вопросам экономики и бюджета областного маслихата в течение трех лет со дня завершения оценки.

Глава 2. Порядок определения КЦИ

      9. КЦИ председателя ревизионной комиссии определяются секретарем областного маслихата в индивидуальном плане работы служащего корпуса "Б", составляемого в течение 10 рабочих дней после начала оцениваемого периода по форме, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      10. После формирования индивидуального плана работы, с соответствующими КЦИ, он вносится на рассмотрение секретарю маслихата для утверждения.

      11. КЦИ являются:

      1) конкретными (точно определяется результат с указанием ожидаемого положительного изменения, который необходимо достичь);

      2) измеримыми (определяются конкретные критерии для измерения достижения КЦИ);

      3) достижимыми (КЦИ определяются с учетом имеющихся ресурсов, полномочий и ограничений);

      4) ограниченными во времени (определяется срок достижения КЦИ в течение оцениваемого периода);

      5) ориентированы на реализацию стратегических целей Ревизионной комиссии.

      12. Количество КЦИ составляет 5.

      13. Индивидуальный план хранится в постоянной комиссии по вопросам экономики и бюджета областного маслихата.

Глава 3. Порядок оценки достижения КЦИ

      14. В целях осуществления контроля достижения КЦИ, предусмотренных индивидуальным планом работы, секретарем областного маслихата осуществляется ежеквартальный мониторинг достижения установленных КЦИ.

      По итогам ежеквартального мониторинга секретарем областного маслихата представляются письменные рекомендации председателю Ревизионной комиссии по достижению КЦИ и необходимым для этого дальнейшим мерам.

      15. Для проведения оценки секретарь областного маслихата заполняет лист оценки по КЦИ по форме, согласно приложению 2 к настоящей Методике, и подписывает его.

      16. Оценка реализации индивидуального плана работы осуществляется по итогам года, на который составлялся индивидуальный план работы, на основе оценки достижения КЦИ в следующем порядке:

      при достижении всех КЦИ ставится оценка "превосходно".

      при достижении 4 из 5 КЦИ ставится оценка "эффективно".

      при достижении 3 из 5 КЦИ ставится оценка "удовлетворительно".

      при достижении менее 3 из 5 КЦИ ставится оценка "неудовлетворительно".

      Достижение КЦИ предусматривает полное исполнение предусмотренных индивидуальным планом показателей.

      17. После заполнения оценочного листа секретарем Комиссии он вносится на утверждение не позднее 2 рабочих дней на заседание комиссии, созданной маслихатом из числа депутатов.

      18. По итогам рассмотрения оценочного листа председателя Ревизионной комиссии на заседании Комиссии принимается одно из следующих решений:

      1) согласиться с оценкой;

      2) направить на доработку.

      19. Оценочный лист направляется на доработку в случае недостаточности либо недостоверности подтверждающих достижения КЦИ фактов.

      20. Повторное внесение оценочного листа на рассмотрение Комиссии осуществляется не позднее 2 рабочих дней со дня направления на доработку.

Глава 4. Порядок оценки компетенций

      21. Оценка компетенций осуществляется секретарем маслихата, по итогам которой заполняется оценочный лист по форме, согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      22. При заполнении оценочного листа необходимо руководствоваться набором поведенческих индикаторов по каждой компетенции, предусмотренных для категорий государственных должностей корпуса "Б" согласно приложению 4 к настоящей Методике. Количество поведенческих индикаторов по одной компетенции составляет не более десяти.

      23. Уровень развития компетенции служащего определяется количеством поведенческих индикаторов, которые проявляются в деятельности служащего в течение оцениваемого периода в следующем порядке:

      1) при проявлении в деятельности служащего 3/4 и более поведенческих индикаторов, предусмотренных определенной компетенцией, ставится оценка "соответствует ожиданиям".

      2) при несоответствии деятельности служащего менее 3/4 поведенческим индикаторам, предусмотренным для конкретной компетенции, ставится оценка "не соответствует ожиданиям" по данной конкретной компетенции.

      24. После подписания секретарем маслихата оценочного листа секретарем Комиссии не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.

Глава 5. Рассмотрение результатов оценки Комиссией и обжалование результатов оценки

      25. Секретарь Комиссии формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии и обеспечивает уведомление лиц, осуществляющих оценку, о ее проведении за семь рабочих дней.

      26. Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      27. Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии осуществляется по решению областного маслихата путем внесения изменения в решение о создании Комиссии.

      28. Решение Комиссии принимается открытым голосованием.

      29. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.

      30. Секретарем Комиссии является один из членов постоянной комиссии. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.

      31. Секретарь Комиссии обеспечивает проведение заседания Комиссии в соответствии со сроками, согласованными с председателем Комиссии.

      32. Секретарь Комиссии предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) проект протокола заседания Комиссии по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      33. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      34. В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку и указывает ее в графе "Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)" протокола.

      35. Результаты оценки утверждаются председателем Комиссии и фиксируются в соответствующем протоколе по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      36. Секретарь комиссии ознакамливает председателя Ревизионной комиссии с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      37. Ознакомление председателя Ревизионной комиссии с результатами оценки осуществляется в письменной форме. В случае отказа председателя Ревизионной комиссии от ознакомления, составляется акт в произвольной форме, который подписывается секретарем и двумя членами Комиссии.

      38. Отказ председателя Ревизионной комиссии от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список.

      39. Председатель Ревизионной комиссии имеет право обжаловать решение Комиссии в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.

      40. Обжалование решения Комиссии председателем Ревизионной комиссии в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения. По итогам рассмотрения жалобы уполномоченным органом по делам государственной службы принимается одно из следующих решений:

      1) рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии и пересмотреть результаты оценки служащего корпуса "Б";

      2) оставить без пересмотра результаты оценки служащего корпуса "Б".

      41. Председатель Ревизионной комиссии вправе обжаловать результаты оценки в судебном порядке.

  Приложение 1
к Методике оценки
деятельности председателя
Ревизионной комиссии по
Акмолинской области
  Форма


  "УТВЕРЖДАЮ"
Секретарь Акмолинского
областного маслихата
____________________________
(фамилия, инициалы) дата______________________
подпись __________________

Индивидуальный план работы председателя ревизионной комиссии

      _________________________________________________год
(период, на который составляется индивидуальный план)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) председателя ревизионной комиссии:______________________


№ п/п

Наименование КЦИ

Из какого показателя меморандума политического служащего, соглашения служащего корпуса "А" либо документа системы государственного планирования вытекает

Ед. измерения

Плановое значение

Сроки достижения

Конечный результат*






















      * ожидаемое положительное изменение от достижения ключевого целевого индикатора.

Председатель ревизионной комиссии
по Акмолинской области
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Секретарь Акмолинского областного маслихата
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

 
  Приложение 2
к Методике оценки
деятельности председателя
Ревизионной комиссии по
Акмолинской области
  Форма


  "УТВЕРЖДАЮ"
Председатель Комиссии по
оценке_____________________
(фамилия, инициалы)
дата ______________________
подпись_____________________

Лист оценки по КЦИ

      ____________________________________________________
(Ф.И.О., должность оцениваемого лица)

      ____________________________________
(оцениваемый период)


№ п/п

Наименование КЦИ

Единица измерения

Плановое значение

Фактическое значение

Результат достигнут/ Результат не достигнут































      Результат оценки __________________________________________________
(неудовлетворительно, удовлетворительно, эффективно, превосходно)


Председатель ревизионной комиссии
по Акмолинской области
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Секретарь Акмолинского областного маслихата
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

 
  Приложение 3
к Методике оценки
деятельности председателя
Ревизионной комиссии по
Акмолинской области
  Форма

Лист оценки по компетенциям

      _________________год
(оцениваемый год)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
оцениваемого служащего:____________________________________________
Должность оцениваемого служащего: __________________________________
Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:_______


№ п/п

Наименование компетенции

Результаты оценки (соответствует ожиданиям/не соответствует ожиданиям)

Наименование поведенческих индикаторов, которые не проявлялись у служащего (в случае оценки "не соответствует ожиданиям")

1

Управление деятельностью



2

Сотрудничество



3

Принятие решений



4

Оперативность



5

Саморазвитие



6

Ориентация на потребителя услуг*



7

Информирование потребителей услуг*



8

Добропорядочность



9

Ответственность



10

Инициативность



11

Стрессоустойчивость



      *Государственные служащие корпуса "Б", в круг должностных обязанностей которых не входят вопросы оказания государственных услуг, не оцениваются по компетенциям "Ориентация на потребителя услуг" и "Информирование потребителей услуг"

Председатель ревизионной комиссии
по Акмолинской области
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Секретарь Акмолинского областного маслихата
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

 
  Приложение 4
к Методике оценки
деятельности председателя
Ревизионной комиссии по
Акмолинской области
  Форма

Наименование компетенций

Категория административных государственных должностей

Поведенческие индикаторы эффективного поведения

Поведенческие индикаторы неэффективного поведения

Управление деятельностью

D-1

Ставит конкретные задачи и дает поручения в соответствии со стратегическими целями;
Создает условия и ориентирует коллектив на качественное и своевременное выполнение подразделением поставленных задач;
Эффективно организует работу подразделения, расставляя приоритеты

Не способен сформулировать конкретные задачи и поручения, исходя из стратегических целей;
Не создает необходимые условия и не ориентирует коллектив на качественное и своевременное выполнение поставленных задач;
Неэффективно организует работу подразделения, не учитывает приоритеты

Сотрудничество

D-1

Ориентирует работников на выстраивание эффективного взаимодействия с государственными органами и организациями в пределах компетенции;
Использует потенциал каждого работника для достижения поставленных задач;
Совместно с другими подразделениями реализует планы и достигает общих результатов

В пределах компетенции не ориентирует работников на выстраивание эффективного взаимодействия с госорганами и организациями;
Использует потенциал отдельных работников для достижения поставленных задач;
Не способен организовать совместно с другими подразделениями реализацию планов и достижение общих результатов

Принятие решений

D-1

Умеет правильно распределять обязанности;
Информирует о возможных рисках при принятии решений;
Предлагает альтернативные варианты при принятии решений;
Принимает последовательные и эффективные решения;
Принимает решения, основанные на собственном опыте, других сведениях, имеющих для этого значение

Не способен четко распределить обязанности в подразделении;
Не информирует о возможных рисках;
При принятии решений не предлагает альтернативных вариантов
Принимает непоследовательные и неэффективные решения;
Полагается только на собственный опыт и мнение при принятии решений

Ориентация на потребителя услуг

D-1

Ставит конкретные задачи, исходя из стратегических целей и приоритетов;
Знает эффективные инструменты оказания услуг;
Обеспечивает доступность оказываемых услуг;
Проводит мониторинг удовлетворенности потребителей и вырабатывает меры по совершенствованию оказания услуг

Ставит неясные задачи без учета стратегических целей и приоритетов;
Имеет поверхностное представление об инструментах оказания услуг;
Не обеспечивает доступность оказываемых государственных услуг;
Не проводит мониторинг удовлетворенности потребителей и не вырабатывает меры по совершенствованию оказания услуг

Информирование потребителя услуг

D-1

Постоянно разъясняет коллективу необходимость информирования потребителей об оказываемых услугах;
Выстраивает эффективную систему информирования потребителей об оказываемых услугах

Не разъясняет коллективу необходимость информирования потребителей об оказываемых услугах;
Выстраивает неэффективную систему информирования потребителей об оказываемых услугах

Оперативность

D-1

Своевременно доводит до коллектива новые приоритеты;
Разрабатывает эффективные меры для своевременного реагирования на изменения;
Эффективно управляет подразделением и достигает результата при внутренних и внешних изменениях;
Анализирует и вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе

Не доводит до коллектива новые приоритеты или доводит их несвоевременно;
Не разрабатывает или разрабатывает неэффективные меры для своевременного реагирования на изменения;
Неэффективно управляет подразделением при внутренних и внешних изменениях и не достигает результатов;
Не анализирует и не вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе

Саморазвитие

D-1

Выявляет и вносит предложения по продвижению перспективных работников;
Принимает системные меры по развитию работников;
Делится накопленным опытом и знаниями с коллегами, а также определяет уровень их развития;
Демонстрирует на личном примере стремление к саморазвитию

Не выявляет перспективных работников и не инициирует их продвижение;
Не принимает или принимает несистемные меры по развитию работников;
Не передает коллегам накопленный опыт и знания, а также безразличен к уровню их развития;
Не уделяет внимания саморазвитию и не показывает его важность на личном примере

Добропорядочность

D-1

Обеспечивает соблюдение работниками этических норм и стандартов;
Развивает в коллективе чувство приверженности к этическим нормам и стандартам государственной службы;
Признает достижения других, воздерживается от обсуждения личных и профессиональных качеств коллег, порочащих их честь и достоинство;
Выявляет и реагирует на нарушения этических норм;
Является образцом этического поведения для подчиненных, проявляя беспристрастность, справедливость, бескорыстие, а также уважительное отношение к чести и достоинству личности;
Интегрирует этические нормы и ценности в практику работы своего подразделения, нацеленные на прозрачность, объективность и справедливость в работе

Не обеспечивает соблюдение этических норм и стандартов работниками;
Считает приверженность ценностям госслужбы личным делом каждого;
Не признает достижения других, допускает обсуждение личных и профессиональных качеств коллег, порочащих их честь и достоинство;
Не принимает мер к нарушениям этических норм;
Ведет себя неэтично, проявляя субъективизм, корысть, а также неуважение к чести и достоинству личности;
Не внедряет этические нормы и ценности в практику работы своего подразделения, и не обеспечивает прозрачность, объективность и справедливость в работе

Стрессово-
устойчивость

D-1

Принимает личную ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

Перекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

Ответственность

D-1

Принимает личную ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

Перекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

Инициативность

D-1

Рассматривает и разрабатывает предложения по внедрению инновационных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности

Не рассматривает и не разрабатывает предложения по внедрению инновационных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности

 
  Приложение 5
к Методике оценки
деятельности председателя
Ревизионной комиссии по
Акмолинской области
  Форма


  "УТВЕРЖДАЮ"
Председатель Комиссии по оценке
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата______________________
подпись_____________________

Протокол заседания Комиссии по оценке

      __________________________________________________________________
(наименование государственного органа)
__________________________________________________________________(оцениваемый период год)

      Результаты оценки

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) председателя ревизионной комиссии

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





      Заключение Комиссии:

      _________________________________________________________________ Проверено:

      Секретарь Комиссии: ________________________ Дата: ___________

                              (фамилия, инициалы, подпись)

      Председатель Комиссии: _____________________ Дата: ___________

                              (фамилия, инициалы, подпись)

      Член Комиссии: _____________________________ Дата: ___________

                              (фамилия, инициалы, подпись)