"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облысы әкімдігінің 2018 жылғы 18 шілдедегі № 329 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 9 тамызда № 5938 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 3 наурыздағы № 81 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 03.03.2020 № 81 қаулысымен (алғашқы ресми жариялаған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабына және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 1 шілдедегі № 279 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15537 тіркелген бұйрығына сәйкес, Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Ақтөбе облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулыны Ақтөбе облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары М.Е. Абдуллинге жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі Б. Сапарбаев

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2018 жылғы 18 шілде
№ 329 қаулысымен
бекітілген

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 1 шілдедегі № 279 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15537 тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес көрсетіледі.

      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - қаржы институтына/қаржы агенттігіне субсидияларды аудару немесе мемлекеттік қызмет Стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болатын қызмет алушының (не оның сенімхат бойынша өкілі) Мемлекеттік корпорацияға Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттар топтамасымен бірге өтінімді (бұдан әрі - өтінім) ұсынуы болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      құжаттар топтамасы Мемлекеттік корпорацияға тапсырылған сәттен бастап:

      қаржы агенті болмаған жағдайда - 28 (жиырма сегіз) жұмыс күні;

      қаржы агенті қатысқан жағдайда - 35 (отыз бес) жұмыс күні.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттар қабылданған күн мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жеткізуді қамтамасыз етуге міндетті.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      Қаржы агентінің қатысуынсыз:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттар топтамасымен бірге өтінімді ұсынған сәттен бастап 15 (он бес) минуттың ішінде қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және қызмет берушінің қарауына жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) қызмет беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімдерді қабылдау және тіркеуді жүзеге асырады және агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау бойынша операторлық қызметті жүзеге асыратын ұйымға (бұдан әрі – оператор) жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігі анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады;

      3) оператор қызмет берушіден құжаттар топтамасын алғаннан кейін негізгі борышты және сыйақыны өтеудің жаңартылған кестесін есептеу дұрыстығын тексеруді жүзеге асырады және 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде қорытынды жасайды және құжаттарды қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның (бұдан әрі - Комиссия) кезекті отырысына қарау үшін жолдайды. Комиссия теріс шешім қабылдаған жағдайда, қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт талаптары өзгеріссіз қалады, Комиссия оң шешім қабылдаған жағдайда, 3 (үш) жұмыс күні ішінде қолдарын жинайды және қол қойылғаннан кейін хаттаманың үзінді-көшірмесін электрондық почта арқылы қаржы институттарына жолдайды.

      Оператор хатшының қолы қойылған, мөрімен расталған Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірменің түпнұсқасын қызмет берушіге береді;

      4) қызмет беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде екінші деңгейдегі банктерге, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға, агроөнеркәсіптік кешен (бұдан әрі - АӨК) саласындағы кредиттік серіктестіктерге, микроқаржылық/микрокредиттік ұйымдарға, АӨК саласында қызметін жүзеге асыратын лизингтік компанияларға (бұдан әрі - қаржы институттары) және АӨК саласында қызметін жүзеге асыратын ұлттық басқарушы холдингіне (бұдан әрі - қаржы агенті) беру үшін Мемлекеттік корпорацияға хаттаманың үзінді-көшірмесімен бірге Комиссия шешімі туралы хат жолдайды;

      5) Мемлекеттік корпорация 1 (бір) жұмыс күні ішінде қаржы институттарына және қаржы агентіне Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірменің түпнұсқасын береді;

      6) қаржы институттары хаттаманың үзінді-көшірмесін алғаннан кейін қарыз алушы мен қаржы институты қол қойған міндеттемелерді қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру туралы шарт жасалған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күніне дейінгі мерзімде оператормен, оператордан субсидиялау шартын алған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызмет берушімен субсидиялау шартына қол қояды;

      7) қаржы институттары пайыздық мөлшерлеменің субсидияланатын бөлігін алу үшін операторға құжаттар топтамасын жолдайды. Оператор 3 (үш) жұмыс күні ішінде қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарттары бойынша өтінім сомасының қарыз алушылардың міндеттемелерін өтеу кестелеріне сәйкестігін, сондай-ақ субсидиялау шартына сәйкес қарыз алушылардың қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарттары бойынша сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланатын бөлігін есептен шығаруға арналған қаражатты пайдалану туралы есепті (бірінші өтінімді берген кезде есеп ұсыну талап етілмейді) тексеруді жүзеге асырады және қызмет берушіге субсидиялау үшін кезекті ақша траншын аудару туралы ұсыныс енгізеді;

      8) қызмет беруші оператордың өтінімі негізінде 3 (үш) жұмыс күні ішінде тиісті төлем шоттарын қазынашылық органдарына жолдайды.

      Қаржы агентінің қатысуымен:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттар топтамасымен бірге өтінімді ұсынған сәттен бастап 15 (он бес) минуттың ішінде қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және қызмет берушінің қарауына жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) қызмет беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімді өтінімдерді қабылдау және тіркеуді жүзеге асырады және операторға жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігі анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады;

      3) оператор қызмет берушіден құжаттар топтамасын алғаннан кейін негізгі борышты өтеудің жаңартылған кестесін есептеу дұрыстығын тексеруді жүзеге асырады және 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде қорытынды жасайды және құжаттарды Комиссияның кезекті отырысына қарау үшін жолдайды. Комиссия оң шешім қабылдаған жағдайда, 4 (төрт) жұмыс күні ішінде қолдарын жинайды және қол қойылғаннан кейін хаттаманың үзінді-көшірмесін электрондық почта арқылы қаржы институттарына жолдайды.

      Оператор хатшының қолы қойылған, мөрімен расталған Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірменің түпнұсқасын қызмет берушіге береді;

      4) қызмет беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде қаржы агентіне беру үшін Мемлекеттік корпорацияға хаттаманың үзінді-көшірмесімен бірге Комиссия шешімі туралы хат жолдайды;

      5) Мемлекеттік корпорация 1 (бір) жұмыс күні ішінде қаржы институттарына және қаржы агентіне Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірменің түпнұсқасын береді;

      6) қаржы институттары хаттаманың үзінді-көшірмесін алғаннан кейін қарыз алушы мен қаржы институттары қол қойған міндеттемелерді қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру туралы шарт жасалған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күніне дейінгі мерзімде оператормен, оператордан субсидиялау шартын алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қызмет берушімен субсидиялау шартына қол қояды;

      7) қаржы институттары пайыздық мөлшерлеменің субсидияланатын бөлігін алу үшін операторға құжаттар топтамасын жолдайды. Оператор 3 (үш) жұмыс күні ішінде қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарттары бойынша өтінім сомасының қарыз алушылардың міндеттемелерін өтеу кестелеріне сәйкестігін, сондай-ақ субсидиялау шартына сәйкес қарыз алушылардың қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/ лизингтік шарттары бойынша сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланатын бөлігін есептен шығаруға арналған қаражатты пайдалану туралы есепті (бірінші өтінімді берген кезде есеп ұсыну талап етілмейді) тексеруді жүзеге асырады және басқармаға субсидиялау үшін кезекті ақша траншын аудару туралы ұсыныс енгізеді;

      8) қызмет беруші оператордың өтінімі негізінде 3 (үш) жұмыс күні ішінде тиісті төлем шоттарын қазынашылық органдарына жолдайды.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерінің (іс-қимылдарының) нәтижелері:

      Қаржы агентінің қатысуынсыз:

      1) өтінімді қызмет берушіге жолдау;

      2) өтінімді операторға жолдау;

      3) қызмет берушіге Комиссия шешімін жолдау;

      4) мемлекеттік корпорацияға Комиссия отырысының шешімін жолдау;

      5) қаржы институттарына және қаржы агентіне Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірмені жолдау;

      6) субсидиялау шартына қол қою;

      7) қызмет берушіге субсидиялау үшін кезекті ақша траншын аудару туралы ұсыныс;

      8) қазынашылық органдарына жолданған төлем шоттары.

      Қаржы агентінің қатысуымен:

      1) өтінімді қызмет берушіге жолдау;

      2) операторға өтінімді жолдау;

      3) қызмет берушіге Комиссия шешімін жолдау;

      4) мемлекеттік корпорацияға Комиссия шешімін жолдау;

      5) қаржы институттарына және қаржы агентіне Комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірмені жолдау;

      6) субсидиялау шартына қол қою;

      7) қызмет берушіге субсидиялау үшін кезекті ақша траншын аудару туралы ұсыныс;

      8) қазынашылық органдарына жолданған төлем шоттары.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорация;

      2) көрсетілетін қызмет беруші;

      3) көрсетілетін қызмет алушы;

      4) оператор;

      5) қаржы институттары/қаржы агенті;

      6) қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі – Регламент) 1-қосымшасына сәйкес қаржы агентінің қатысуынсыз және осы регламентін 2-қосымшасына сәйкес қаржы агентінің қатысуымен мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығын сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтінішті және қажетті құжаттарды Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді, ол электрондық кезек ретімен "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады (1 минут ішінде);

      2) 1-процесс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорацияның ЫАЖ АЖО) логинді және парольді енгізуі (авторландыру процесі) (1 минут ішінде);

      3) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныс нысанының шығуы және Мемлекеттік корпорация қызметкерімен көрсетілетін қызметті алушының немесе көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің (нотариалды куәландырылған сенімхаттың болуы қажет, басқалай куәландырылған сенімхаттың мәліметтері толтырылмайды) мәліметтерін енгізуі (1 минут ішінде);

      4) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұрау жолдануы (1 минут ішінде);

      5) 1-шарт - ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болуының тексерілуі (1 минут ішінде);

      6) 4-процесс –ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің немесе БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыру (1 минут ішінде);

      7) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметтің аймақтық шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) жолдау (1 минут ішінде).

      10. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін алу процесін сипаттау:

      1) 6-процесс - электрондық құжатты ЭҮАШ АЖО-нда тіркеу (2 минут ішінде);

      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қызмет көрсетуге негіз болып табылатын, Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) (2 минут ішінде);

      3) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында кемшіліктердің болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру (2 минут ішінде);

      4) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮАШ АЖО-нда қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алуы (2 минут ішінде).

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін қаржы агентінің қатысуынсыз көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін қаржы агентінің қатысуымен көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





  "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы



Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

Постановление акимата Актюбинской области от 18 июля 2018 года № 329. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 9 августа 2018 года № 5938. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 3 марта 2020 года № 81

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 03.03.2020 № 81 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 1 июля 2017 года № 279 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса" зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15537, акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса".

      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет ресурсе акимата Актюбинской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Абдуллина М.Е.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области Б. Сапарбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 18 июля 2018 года
№ 329

Регламент государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса" (далее - Стандарт) утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 1 июля 2017 года № 279 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15537).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная

      3. Результат оказания государственной услуги - перечисление субсидий финансовому институту/финансовому агенту, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем (либо его представителем по доверенности) в Государственную корпорацию заявку с пакетом документов (далее – заявка) предусмотренные пунктом 9 Стандарта.

      Срок оказания государственной услуги:

      с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию:

      28 (двадцать восемь) рабочих дней в случае отсутствия финансового агента;

      35 (тридцать пять) рабочих дней в случае участия финансового агента.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Услугодатель обязан обеспечить доставку результата государственной услуги в Государственную корпорацию, оказываемой через Государственную корпорацию, не позднее чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги, установленного Стандартом государственной услуги.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      Без участия финансового агента:

      1) работник Государственной корпорации с момента предоставления услугополучателем заявки с пакетом документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию и направляет на рассмотрение услугодателю.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги;

      2) услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня осуществляет прием и регистрацию заявки и направляет в организацию, осуществляющая операторские услуги по субсидированию процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса (далее – оператор).

      При установлении недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них услугодатель отказывает в оказании государственной услуги;

      3) оператор после получения от услугодателя пакета документов, осуществляет проверку правильности расчета обновленного графика погашения основного долга и вознаграждения и в срок не позднее 10 (десяти) рабочих дней составляет заключение и направляет документы для рассмотрения на очередное заседание комиссии по финансовому оздоровлению (далее - Комиссия). При отрицательном решении Комиссии условия действующего реструктурированного/ рефинансированного кредитного/ лизингового договора остаются без изменений, при принятии Комиссией положительного решения в течение 3 (трех) рабочих дней собирает подписи членов Комиссии, после подписания направляет финансовым институтам и финансовому агенту по электронной почте выписки из протокола.

      Оператор передает оригинал выписки из протокола заседания Комиссии с подписью секретаря, заверенной печатью, услугодателю;

      4) услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня для передачи банкам второго уровня, организациям осуществляющие отдельные виды банковских операций, кредитные товарищества в сфере агропромышленного комплекса (далее - АПК), микрофинансовым/микрокредитным организациям, лизинговым компаниям осуществляющим деятельность в сфере АПК (далее - финансовые институты) и национальному управляющему холдинга, осуществляющий деятельность в сфере АПК (далее - финансовому агенту) направляет письмо о решении Комиссии с выпиской из протокола в Государственную корпорацию;

      5) Государственная корпорация в течение 1 (одного) рабочего дня передает финансовому институту и финансовому агенту оригинал выписки из протокола заседания Комиссии;

      6) финансовые институты после получения выписки из протокола заседания Комиссии и подписывает договор субсидирования с оператором – в срок до 3 (трех) рабочих дней со дня заключения договора о реструктуризации/ рефинансировании обязательств, подписанного заемщиком и финансовым институтом, услугодателем – в течение 1 (одного) рабочего дня с даты получения договора субсидирования от оператора;

      7) финансовые институты для получения субсидируемой части процентной ставки направляет оператору пакет документов. Оператор в течение 3 (трех) рабочих дней осуществляет проверку соответствия суммы заявки графикам погашения обязательств заемщиков по реструктурированным/ рефинансированным кредитным/лизинговым договорам, а также отчета об использовании средств (при подаче первой заявки предоставление отчета не требуется) для списания субсидируемой части ставки вознаграждения по реструктурированным/рефинансированным кредитным/ лизинговым договорам заемщиков в соответствии с договором субсидирования и вносит услугодателю предложение о перечислении очередного транша денег для субсидирования;

      8) услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней на основании заявки оператора направляет соответствующие счета к оплате в органы казначейства.

      С участием финансового агента:

      1) работник Государственной корпорации с момента предоставления услугополучателем заявку с пакетом документов предусмотренные пунктом 9 Стандарта в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и их регистрацию и направляет на рассмотрение услугодателю.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги;

      2) услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня осуществляет прием и регистрацию заявки и направляет оператору.

      При установлении недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них услугодатель отказывает в оказании государственной услуги;

      3) оператор после получения от услугодателя пакета документов, осуществляет проверку правильности расчета обновленного графика погашения основного долга и в срок не позднее 10 (десяти) рабочих дней составляет заключение и направляет документы для рассмотрения на очередное заседание Комиссии. При принятии Комиссией положительного решения в течение 4 (четырех) рабочих дней собирает подписи, после подписания направляет финансовым институтам и финансовому агенту по электронной почте выписки из протокола.

      Оператор передает оригинал выписки из протокола заседания Комиссии с подписью секретаря, заверенной печатью, услугодателю;

      4) услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня для передачи финансовому агенту направляет письмо о решении Комиссии с выпиской из протокола в Государственную корпорацию;

      5) Государственная корпорация в течение 1 (одного) рабочего дня передает в финансовому институту и финансовому агенту выписки из протокола заседания Комиссии;

      6) финансовый агент после получения выписки из протокола и подписывает договор субсидирования с оператором – в срок до 5 (пяти) рабочих дней со дня заключения договора о реструктуризации/ рефинансировании обязательств, подписанного заемщиком и финансовым институтом, услугодателем – в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения договора субсидирования от оператора;

      7) финансовые институты для получения субсидируемой части процентной ставки направляет оператору пакет документов. Оператор в течение 3 (трех) рабочих дней осуществляет проверку соответствия суммы заявки графикам погашения обязательств заемщиков по реструктурированным/ рефинансированным кредитным/лизинговым договорам, а также отчета об использовании средств (при подаче первой заявки предоставление отчета не требуется) для списания субсидируемой части ставки вознаграждения по реструктурированным/рефинансированным кредитным/лизинговым договорам заемщиков в соответствии с договором субсидирования и вносит услугодателю предложение о перечислении очередного транша денег для субсидирования;

      8) услугодателю в течение 3 (трех) рабочих дней на основании заявки оператора направляет соответствующие счета к оплате в органы казначейства.

      6. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги:

      Без участия финансового агента:

      1) направление заявки услугодателю;

      2) направление заявки оператору;

      3) предоставление решения Комиссии услугодателю;

      4) направление решения Комиссии в Государственную корпорацию;

      5) направление выписки из протокола заседания Комиссии финансовому институту и финансовому агенту;

      6) подписание договоров субсидирования;

      7) предложение о перечислении очередного транша денег для субсидирования;

      8) счета к оплате направленные в органы казначейства.

      С участием финансового агента:

      1) направление заявки услугодателю;

      2) направление заявки оператору;

      3) предоставление решения Комиссии услугодателю;

      4) направление решения Комиссии в Государственную корпорацию;

      5) направление выписки из протокола заседания Комиссии финансовому институту и финансовому агенту;

      6) подписание договоров субсидирования;

      7) предложение о перечислении очередного транша денег для субсидирования;

      8) счета к оплате направленные в органы казначейства.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) Государственная корпорация;

      2) услугодатель;

      3) услугополучатель;

      4) оператор;

      5) финансовые институты/финансовый агент;

      6) комиссия по финансовому оздоровлению.

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги без участия финансового агента согласно приложению 1 к регламенту государственных услуг "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса" (далее - Регламент) и с участием финансового агента согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственной корпорации и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель подает необходимые документы и заявление сотруднику Государственной корпорации согласно приложению 2 Стандарта, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди (в течение 1 минуты);

      2) процесс 1 – ввод сотрудником Государственной корпорации в Автоматизированное рабочее место Интегрированного информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС Государственной корпорации) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги (в течение 1 минуты);

      3) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником Государственной корпорации данных услугополучателя или данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются) (в течение 1 минуты);

      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц (далее - ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единой нотариальной информационной системе (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя (в течение 1 минуты);

      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС (в течение 1 минуты);

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или данных доверенности в ЕНИС (в течение 1 минуты);

      7) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП сотрудником Государственной корпорации через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) (в течение 1 минуты).

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП (в течение 2 минут);

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, которые является основанием для оказания государственной услуги (в течение 2 минут);

      3) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя (в течение 2 минут);

      4) процесс 8 – получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации результата государственной услуги сформированной АРМ РШЭП (в течение 2 минут).

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию, приведена в приложении 3 настоящего Регламента.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги без участия финансового агента "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"



  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги с участием финансового агента "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"





  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

Диаграмма функциональных взаимодействии информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Государственную корпорацию