Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы № 389 қаулысы. Шымкент қаласының Әділет департаментінде 2018 жылғы 29 желтоқсанда № 15 болып тіркелді. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 23 желтоқсандағы № 810 қаулысымен

      Ескерту. Күшi жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 23.12.2020 № 810 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мыналар:

      1) "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес бекітілсін;

      2) "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында немесе корпоративішілік ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Шымкент қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Шымкент қаласында таралатын мерзімді баспасөз басылымдарына жіберуді;

      4) осы қаулыны оны ресми жариялағаннан кейін Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары Г. Құрманбековаға жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Ғ.Әбдірахымов

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2018 жылғы "29" желтоқсандағы
№ 389 қаулысына 1 қосымша

"Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Шымкент қаласының еңбек инспекциясы және көші-қон басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: көрсетілетін қызметті алушыға оралман куәлігін беру.

2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының өтініші негіздеме болады, және үлгі бойынша мемлекеттік қызметті көрсету Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген "Оралман мәртебесін беру" Стандартындағы 1-қосымшадағы нысанға сәйкес өтінішті және Стандарттың 26 қосымшасының 1 қосымшасына сәйкес өтінішін тапсырады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілген қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік корпорацияның курьеры арқылы алынған құжаттарды 10 минут ішінде тіркейді және тіркелген құжаттарды басшылыққа жолдайды;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы 30 минут ішінде құжаттарды қарауға жауапты орындаушыны белгілейді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтылығын тексеріп, 3 жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады;

      Құжаттардың толық болмау фактісі немесе құжаттар сенімсіздік жағдайларын туғызса және мерзімдері өткен жағдайда бір жұмыс күні ішінде құжаттардан бас тартылып басшылыққа жолдайды.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы сол жұмыс күні ішінде жауаптың жобасына қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне береді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 минут ішінде Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесінің қосымшасы бар жауабын тіркейді және Мемлекеттік корпорацияға курьер арқылы жолдайды;

3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      2) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 5-тармағында көрсетілген.

4-бөлім. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      1. Мемлекеттік корпорацияны өңдеу тәртібін және қызмет алушының өңдеу мерзімін сипаттау.

      1) көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 1 қосымшасына сәйкес үлгі бойынша өтінішін және Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсырады;

      2) Мемлекеттік корпорация жұмысшысы алынған өтінішті және құжаттарды тіркейді және мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды 20 минут ішінде қабылдау туралы қолхат береді және алынған құжаттарды сол жұмыс күні ішінде мемлекеттік корпорацияның курьеры арқылы Көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды. Көрсетілген қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      Мемлекеттік корпорацияның курьеры құжаттарды мемлекеттік корпорацияның қызметкерінен алған сәттен бастап 24 сағат ішінде қызмет берушінің кеңсе қызметкеріне жеткізеді.

      Мемлекеттік корпорация жұмысшысы мемлекеттік корпорацияның курьерынен алынған көрсетілген қызметтің нәтижесін қосымшасы бар жауабын тіркейді және 10 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға не сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес процестерінің анықтамасы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Оралман мәртебесін беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметінің регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамасы

1

2

3

4

5

6

7

Көрсетілетін қызметті алушы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Мемлекеттік корпорация жұмысшысы

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсырады

10 минут ішінде алынған құжаттарды тіркейді және алынған құжаттарды басшылыққа жолдайды

30 минут ішінде құжаттарды қарауға жауапты орындаушыны белгілейді

Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға жауаптың жобасын дайындайды

Сол жұмыс күні ішінде жауаптың жобасына қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне береді

10 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесі қызмет алушыға ұсынады

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесінің қосымшасы бар жауабын тіркейді және 10 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға не сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді


  Шымкент қаласы әкімдігінің
2018 жылғы "29" желтоқсандағы
№ 389 қаулысына 2 қосымша

"Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында немесе корпоративішілік ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында немесе корпоративішілік ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі- мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Шымкент қаласының еңбек инспекциясы және көші-қон басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі- көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесімен;

      2) www.egov.kz , "www.elicenze.kz" "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға берілген қайта ресімделген рұқсат және ұзартылған рұқсат (бұдан әрі-шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында немесе корпоративішілік ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) 27 қосымшасының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға берілген қайта рәсімделген рұқсат және ұзартылған рұқсат, не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәждемелі жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді бастауға көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген өтініші негіздеме болады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және, көрсетілетін қызмет беруші басшылығына 20 минут ішінде тапсырады;

      Көрсетілген қызметті алушы www.egov.kz, "www.elicense.kz" "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және, көрсетілетін қызмет беруші басшылығына 20 минут ішінде тапсырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттарды қарап болған сол күні жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 3 жұмыс күні ішінде барлық қажетті құжаттарды тексеріп, Стандарттың 9 белгіленген талаптарға сәйкес болған жағдайда, Комиссия қарауына жолдайды. Шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсаттар беру жөніндегі комиссия (бұдан әрі-Комиссия)

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында көзделген құжаттар толық көлемде берілмеген және белгіленген нысан бойынша толтырылмаған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші қызметкері 1 жұмыс күні ішінде қайтару құжаттарын дайындай отырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдайды.

      4) Комиссия осы регламенттің 5-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген құжаттарды күн ішінде қарайды, және комиссия мүшелерінің қарау нәтижелері бойынша хаттамаға қол қояды. Комиссияның хатшысы комиссия отырысының хаттамасын көрсетілетін қызмет берушінің қызметкерлеріне 20 минут ішінде жолдайды.

      5) Комиссия ұсынымының негізінде рұқсат беру және ұзарту туралы шешім қабылдау үшін осы ережеге 7-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің м.а 2016 жылғы 27 маусымдағы № 559 бұйрығы Қазақстан Республикасының әділет министрлігінде 2016 жылы 29 тамызда № 14170 хабарламаны (әрі қарай хабарлама) көрсетілетін қызмет берушінің басшысына 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет беруші қызметкері жолдайды.

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 сағат ішінде хабарламаға қол қойып, көрсетілетін қызмет беруші кеңсе қызметкеріне жолдайды.

      7) көрсетілетін қызмет беруші кеңсе қызметкері сол жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет берушіге хабарлама береді.

      8) көрсетілетін қызмет алушы портал немесе көрсетілетін қызмет беруші кеңсесі арқылы рұқсатты бергені үшін алымды енгізгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін береді.

      9) көрсетілетін қызмет беруші кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын тіркей отырып, 2 сағат ішінде көрсетілетін қызмет көрсету басшысына жолдайды.

      10) көрсетілетін қызмет көрсету басшысы 2 сағат ішінде көрсетілетін қызмет беруші қызметкеріне жолдайды.

      11) көрсетілетін қызмет беруші қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындап, 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет беруші басшысына жолдайды.

      12) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 сағат ішінде нәтижеге қол қойып, көрсетілетін қызмет беруші кеңсе қызметкеріне немесе көрсетілетін қызмет беруші қызметкеріне жолдайды.

      6. көрсетілетін қызметті алушы рәсімделетін құжатты көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде комиссия отырысында қарамай осы регламенттің 5 тармағына сәйкес қарайды.

      7. көрсетілетін қызметті алушы рұқсатты колданылу мерзімін ұзарту туралы құжатты көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде комиссия отырысында қарамай осы регламенттің 5 тармағына сәйкес қарайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері.

      7. Әрбір рәсімнің ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 5-тармағында көрсетілген.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Портал арқылы алу үшін көрсетілетін қызметті алушы:

      1) Порталға кіру;

      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;

      3) электронды цифрлы қолтаңба (бұдан әрі-ЭЦҚ), жеке сәйкестендіру нөмірі немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі арқылы авторлау, тіркелу;

      4) "онлайн" қызметке тапсырыс беру;

      5) электрондық сауал жолдарын толтыру және қажет болған жағдайда Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізбеге сәйкес электронды түрде құжаттарды тіркеу;

      6) шығыс құжатты тексерген соң көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ қоюы қажет. Қол қойған соң өтініш автоматты түрде көрсетілетін қызметті берушіге түседі;

      7) түскен өтінішті көрсетілетін қызметті беруші тіркеген соң, көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде өтініштің жағдайы автоматты түрде өзгереді. Өтінішті тіркеген кезден бастап Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде көрсетілетін қызметті беруші нәтижені беруі тиіс;

      8) Қызмет беруші регламенттің 5 тармағында көзделген тәртіппен құжатты қарайды.

      9) Көрсетілген қызмет нәтижесі оң болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде өтініштің жағдайы "Қанағаттанарлыққа" ауысады. Осыдан кейін,көрсетілетін қызметті алушы нәтижені көшіре алады.

      10) көрсетілетін қызметтің нәтижесі теріс болған жағдайда қызмет алушының жеке кабинетінде өтініштің жағдайы "бас тартуға" ауысады. Осыдан кейін ол қызмет берушінің бланкісіндегі негізделген бас тарту туралы нәтижесін жүктеп алады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызмет беруші мен көрсетілетін қызмет алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібінің диаграммалық түрде сипатталуы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

  "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында немесе корпоративішілік
ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін
жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге
шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат
беру және ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентін бекіту
туралы 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде әрекет ететін ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуінің диаграммасы



      Шартты белгілер:



  "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында немесе корпоративішілік
ауыстыру шеңберінде еңбек қызметін
жүзеге асыру үшін жұмыс берушілерге
шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат
беру және ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентін
бекіту туралы 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

5

Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы

Көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Түскен құжаттарды тіркеп, 10 минут ішінде қызмет беруші басшылығының қарауына жолдайды

Құжаттарды қарап болған соң 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындайды

Барлық қажетті құжаттарды тексеріп, Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін ресімдеп, қызмет беруші басшылығының қол қоюына жолдайды

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесіне қол қойып, қызмет берушінің кеңсесіне жолдайды

10-минут ішінде қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенім білдірілген уәкілетті тұлғаға табыстайды


Об утверждении регламентов государственных услуг в социально-трудовой сфере

Постановление акимата города Шымкент от 29 декабря 2018 года № 389. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Шымкент 29 декабря 2018 года № 15. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23 декабря 2020 года № 810

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23.12.2020 № 810 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) регламент государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима города Шымкент" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течении десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течении десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории города Шымкент;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Шымкент Курманбекову Г.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Г.Абдрахимов

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Шымкент
от "29" декабря 2018 года
№ 389

Регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Присвоение статуса оралмана" (далее-Государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление инспекции труда и миграции города Шымкент" (далее-Услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания Государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее-Государственная корпорация)

      2. Форма оказания Государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания Государственной услуги: выдача удостоверения оралмана.

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания Государственной услуги

      4. Основанием для начало процедуры (действия) по оказанию Государственной услуги является наличие заявления услугополучателя, а также заяления по форме согласно приложению 1 к государственных услуг в "Присвоение статуса оралмана", утвержденного приказом Министерство здравоохранения и социального развития № 279 от 28 апреля 2015 года согласно приложению 26 (далее - Стандарт), и документы пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания Государственной услуги, длительность ее выполнения:

      3) работник канцелярии Услугодателя в течение 10 минут проводит регистрацию полученных документов от курьера государственной корпорации и передает их руководству;

      4) руководство Услугодателя в течение 30 минут определяет ответственного исполнителя для рассмотрения документов и передает ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель Услугодателя осуществляет проверку полноты документов в течении 3-х рабочих дней, готовит результат Государственной услуги и передает его руководству;

      При установлении факта неполноты и недостоверности документов представленных и или документов с истекшим сроком действий, ответственный исполнитель в течение одного рабочего дня отказывает и передает их руководству.

      6) руководство Услугодателя в тот же рабочий день подписывает результат Государственной услуги и передает его работнику канцелярии Услугодателя;

      7) работник канцелярии Услугодателя в течении 10 минут регистрирует ответ с приложением результата Государственной услуги и передает через курьера в Государственную корпорацию.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания Государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) Услугодателя, которые участвуют в процессе оказания Государственной услуги:

      1) руководство Услугодателя;

      2) ответственный исполнитель Услугодателя;

      3) сотрудник канцелярии Услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), длительность каждой процедуры указаны в пункте 5 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными Услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания Государственной услуги

      1. Описанием порядка обращения государственной корпорации и длительности обработки услугополучателя;

      1) Услугополучатель предоставляет в Государственную корпорацию заявление по форме согласно приложению 1 к Стандарту а также документы указанные в пункте 9 Стандарта.

      2) Работник Государственной корпорации проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю расписку о приеме документов в течении 20 минут и передает полученные документы через курьера государственной корпорации в течение дня Услугодателю.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту;

      Курьер государственной корпорации получает документы от работника государственной корпорации и с момента получении документов в течении 24 часа доставляет сотруднику канцелярии услугодателя.

      Работник Государственной корпорации регистрирует ответ с приложением результата Государственной услуги и выдает в течение 10 минут Услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу.

      8. Справочник бизнес-процессов оказания Государственной услуги указан в приложении к настоящему регламенту.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Присвоение статуса оралмана"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

7

Услугополучатель

Работник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководство Услугодателя

Работник канцлярии услугодателя

Работник государственной корпорации

Предоставляет необходимые документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта, в государственную корпорацию

В течение 10 минут проводит регистрацию полученных документов и передает полученные документы руководству

В течение 30 минут определяет ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов и в указанные пунктов 4 стандарта сроки готовит проект ответа услугополучателю

В тот же рабочий день подписывает проект ответа и передает их работнику канцелярии услугодателя

В течение 10 минут регистрирует ответ с приложением результата государственной услуги и передает услугополучателю

Проводит регистрацию полученных документов и передает по расписке услугополучателю или по доверенности уполномоченному лицу в течении 10 минут


  Приложение 2 к постановлению
акимата города Шымкент
от "29" декабря 2018 года
№ 389

Регламент государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" (далее-Государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление инспекции труда и миграции города Шымкент" (далее – Услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов Государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – Портал).

      2. Форма оказания Государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания Государственной услуги: разрешение, переоформленное и продленное разрешение работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту (далее – разрешение на привлечение иностранной рабочей силы), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего Стандарта государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода", утвержденного приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279, согласно приложению 27 (далее - Стандарт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию Государственной услуги является наличие заявления Услугополучателя, а также документы и информации указанные пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) Сотрудник канцелярии Услугодателя проводит регистрацию полученных документов и отправляет руководству Услугодателя в течение 20 минут.

      При обращении услугополучателя через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – Портал), уполномоченный сотрудник Услугодателя передает документы сотруднику канцелярии в течении 20 минут. Сотрудник канцелярии Услугодателя регистрирует документы и передает для рассмотрения руководству Услугодателя в течение 20 минут.

      2) Руководство Услугодателя в тот же день, определяет уполномоченного сотрудника Услугодателя и отправляет ему документы.

      3) Уполномоченный сотрудник Услугодателя в течение 3-х рабочих дней рассматривает документы. В случае соответсятвия представленных документов к требованиям установленные пунктом 9 Стандарта, уполномоченный сотрудник Услугодателя вносит на рассмотрение Комиссии по выдаче разрешений на привлечение иностранной рабочей силы (далее – Комиссия).

      В случаях представления в неполном объеме и (или) не заполнения по установленной форме документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта уполномоченный сотрудник Услугодателя в течение 1 рабочего дня со дня их получения формирует письмо об отказе и передает руководству Услугодателя.

      4) Комиссия рассматривает документы указанные в подпункте 3) пункта 5 настоящего Регламента в течение дня и члены Комиссии подписывают протокол по итогам рассмотрения. Следовательно, секретарь Комиссии передает протокол заседания Комиссии уполномоченном сотруднику Услугодателя в течение 20 минут.

      5) В случае рекомендации Комиссией на решения о выдаче и (или) продления разрешения, уполномоченном сотруднику Услугодателя формирует уведомление работодателю согласно приложению 7 к Правилам и условий выдачи и (или) продления разрешений работодателям на привлечение иностранной рабочей силы, а также осуществления внутрикорпоративного перевода, утвержденные приказом и.о. Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 июня 2016 года № 559. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 августа 2016 года № 14170 (далее-Уведомление) и передает руководству Услугодателя в течение 1 рабочего дня.

      6) руководству Услугодателя в течение часа подписывает Уведомление и передает сотруднику канцелярии и (или) уполномоченному сотруднику Услугодателя.

      7) сотрудник канцелярии и (или) уполномоченный сотрудник Услугодателя выдает Уведомление услогополучателю в течение рабочего дня.

      8) Услугополучатель через Портал либо в бумажном виде представляет Услугодателю дней копии документов, подтверждающие внесение сбора за выдачу разрешения.

      9) Сотрудник канцелярии и (или) уполномоченный сотрудник Услугодателя регистрирует и передает руководству Услугодателя в течение 2-х часов.

      10) Руководство Услугодателя передает уполномоченному сотруднику Услугодателя в течение 2-хчасов.

      11) Уполномоченный сотрудник Услугодателя формирует ррезультат государственной услуги и передает Руководству Услугодателя в течение рабочего дня.

      12) Руководство Услугодателя подисывает результат государственной услуги и передает сотруднику канцелярии и (или) уполномоченному сотруднику Услугодателя передает руководству Услугодателя в течение 2-х часов.

      6. При предоставлении на переоформлении ранее выданного разрешении на другого иностранного работника услугодатель принимает решения в течение пяти рабочих дней со дня принятия документов без рассмотрении на заседании комиссии в порядке предусмотренном в пункте 5 настоящего Регламента.

      7. Услугополучатель при предоставлении документов на продление разрешения, услугодатель принимает решения в течении трех рабочих дней со дня принятия документов услугодатель без рассмотрении на заседании комиссии в порядке предусмотренном в пункте 5 настоящего Регламента.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания Государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) Услугодателя, которые участвуют в процессе оказания Государственной услуги:

      1) руководство Услугодателя;

      2) уполномоченный сотрудник Услугодателя.

      3) сотрудник канцелярии Услугодателя

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными Услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания Государственной услуги

      8. Чтобы получить Государственную услугу через Портал Услугополучатель должен:

      1) войти на Портал;

      2) выбрать Государственную услугу;

      3) зарегистрироваться, авторизоваться посредством индивидуального идентификационного номера или бизнес-идентификационного номера, электронной цифровой подписью (далее-ЭЦП);

      4) заказать Государственную услугу "онлайн";

      5) заполнить поля электронного запроса и при необходимости прикрепить пакет документов в электронном виде согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта;

      6) после проверки выходного документа услугополучателю необходимо поставить ЭЦП. После подписи заявление автоматически поступает Услугодателю;

      7) после регистрации поступившего заявления Услугодателем, в личном кабинете услугополучателя, статус заявления автоматически меняется. С момента регистрации заявления в установленные пунктом 4 Стандарта сроки Услугодатель должен выдать результат;

      8) Услугодатель в рассматривает пакет документов в порядке предусмотренном в пункте 5 настоящего Регламента;

      9) При положительном результате в личном кабинете услугополучателя статус заявления меняется на "Удовлетворительно". После чего услугополучатель может скачать результат;

      10) При отрицательном результате в личном кабинете услугополучателя статус заявления меняется на "Отказано". После чего он может скачать письмо на бланке Услугодателя с мотивированным отказом.

      Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании Государственной услуги через Портал в виде диаграммы указано в приложении 1 к настоящему регламенту

      Справочник бизнес-процессов оказания Государственной услуги указан в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей административно-территориальной
единицы, либо в рамках
внутрикорпоративного перевода"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал



      Условные обозначения:



  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для осуществления
трудовой деятельности на
территории соответствующей
административно-территориальной
единицы, либо в рамках
внутрикорпоративного перевода"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Проводит регистрацию полученных документов и в течении 10 минут передает их на рассмотрение руководству услугодателя

В течении 30 минут после рассмотрения документов определяет ответственного исполнителя

Проверяет все необходимые документы, оформляет результат государственной услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки, затем направляет на подписание руководству

В течение рабочего дня подписывает результат государственной услуги и направляет в канцелярию

В течении 10-минут выдает результат государственной услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу