"Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2018 жылғы 25 қаңтардағы № 14 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2018 жылғы 20 ақпанда № 3714 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысының әкімдігінің 2019 жылғы 19 наурыздағы № 56 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысының әкімдігінің 19.03.2019 № 56 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М. Мұсаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Мырзахметов

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2018 жылғы 25 қаңтардағы
№ 14 қаулысымен бекітілген

"Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 8 маусымдағы № 229 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15374 болып тіркелген) бекітілген "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес Жамбыл облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – тиісті төлем шоттарды қазынашылық органға жібергені туралы жазбаша хабарлама, не Стандарттың 10 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс- қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттар тізбесі болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе маманы өтінішті және құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдағаннан кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде құжаттардың талаптарға сәйкестігін тексереді, сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы қорытынды ресімдеп көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде қорытындыға қол қойып комиссия қарауына ұсынады;

      4) Комиссия 3 (үш) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды өтінішті мақұлдау немесе мақұлдаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 3 (үш) жұмыс күні ішінде субсидиялау келісім шартын жасау үшін, қаржы институтына комиссия шешімін жолдайды;

      6) қаржы институты 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет берушінің басшысымен субсидиялау келісім шартын жасасып, субсидиялауға қаражат аударуға арналған өтінімді жолдайды;

      7) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде субсидия аударуға арналған өтінімді тексеріп көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      8) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімге қол қойып көрсетілетін қызмет берушінің есеп бөліміне жолдайды;

      9) көрсетілетін қызмет берушінің есеп бөлімі 1 (бір) жұмыс күні ішінде тиісті төлем шоттарын қазынашылық органдарына жолдайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) өтінімді қабылдау және оны Стандарт талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тексеру;

      2) өтінімді мақұлдау немесе мақұлдаудан бас тарту;

      3) комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірменің түпнұсқасын қоса бере отырып, Мемлекеттік корпорацияға комиссия шешімі туралы хат жолдау;

      4) тиісті төлем шоттарын қазынашылық органдарына жолдау.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;

      4) Комиссия;

      5) қаржы институты;

      6) көрсетілетін қызмет берушінің есеп бөлімі.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе маманы өтінішті және құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдағаннан кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде құжаттардың талаптарға сәйкестігін тексереді, сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы қорытынды ресімдеп көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде қорытындыға қол қойып комиссия қарауына ұсынады;

      4) Комиссия 3 (үш) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды өтінішті мақұлдау немесе мақұлдаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 3 (үш) жұмыс күні ішінде субсидиялау келісім шартын жасау үшін, қаржы институтына комиссия шешімін жолдайды;

      6) қаржы институты 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет берушінің басшысымен субсидиялау келісім шартын жасасып, субсидиялауға қаражат аударуға арналған өтінімді жолдайды;

      7) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде субсидия аударуға арналған өтінімді тексеріп көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      8) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімге қол қойып көрсетілетін қызмет берушінің есеп бөліміне жолдайды;

      9) көрсетілетін қызмет берушінің есеп бөлімі 1 (бір) жұмыс күні ішінде тиісті төлем шоттарын қазынашылық органдарына жолдайды.

4. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорациясына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығы:

      Мемлекеттік корпорация:

      көрсетілетін қызметті алушыдан өтінімді 15 (он бес) минут ішінде қабылдайды және қажетті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді;

      көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      өтінімді қабылдап алғаннан кейін оны 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызмет берушіге ұсынады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      Көрсетілетін қызмет беруші тиісті төлем шоттарды қазынашылық органға жібергені туралы жазбаша хабарлама, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жолдайды.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беруді жеке басты куәландыратын құжатты көрсеткен кезде, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде оның жұмыскері жүзеге асырады (құжаттарды өкілге беру нотариалды расталған сенімхат немесе заңды тұлғаның сенімхаты бойынша жүзеге асырылады).

      Мемлекеттік корпорация нәтижелердің бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұранымы бойынша көрсетілетін қызметті беруші дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін бір жұмыс күні ішінде Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен, Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет-ресурстарында және көрсетілетін қызметті берушінің ресми сайтында (http://ush.zhambyl.kz) орналастырылады.

  Ауыл шаруашылығы малын,
техниканы және
технологиялық жабдықты сатып
алуға кредит беру, сондай-ақ
лизинг кезінде сыйақы
мөлшерлемелерін субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

Постановление акимата Жамбылской области от 25 января 2018 года № 14. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 20 февраля 2018 года № 3714. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19 марта 2019 года № 56

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19.03.2019 № 56 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления, направление его на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области М. Мусаева.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Мырзахметов

  Утверждено постановлением
акимата Жамбылской области
от "25" января 2018 года № 14

Регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

1. Общие положение

      1. Государственная услуга "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (далее – государственная услуга) в соответствии со стандартом государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования", утвержденном Приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 8 июня 2017 года № 229 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15374) (далее – Стандарт) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства акимата Жамбылской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется некоммерческим акционерным обществом "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – письменное уведомление о направлении соответствующего счета к оплате в органы казначейства, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является перечень документов, указанный в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявки, в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 7 (семи) рабочих дней принимает документы, проводит проверку соответствия документов требованием, оформляет заключение о соответствии или не соответствии и передает руководителю на подпись;

      3) руководитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней подписывает заключение и передает на расмотрение Комиссии;

      4) Комиссия в течение 3 (трех) рабочих дней расматривает и принимает решение об одобрении или отказе в одобрении заявлений;

      5) ответственный исполнитель услугодателя в течение 3 (трех) рабочих дней направляет решение комиссии в финансовый институт для заключение договора субсидирования;

      6) финансовый институт в течение 3 (трех) рабочих дней заключает договор с руководителем услугодателя, направляет заявку на перечисление средств для субсидирования;

      7) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней осуществляет проверку заявок и направляет руководителю услугодателя;

      8) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает и направляет заявки в отдел бухгалтерского учета;

      9) отдел бухгалтерского учета услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет соответствующие счета к оплате в органы казначейства.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием заявки и проверка ее на предмет соответствия требованиям Стандарта;

      2) отказ в одобрении или неодобрении заявок;

      3) письменно уведомляет с приложением выписки из протокола заседания комиссии Государственную корпорацию;

      4) направление в органы казначейства соответствующие счета к оплате.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя;

      4) Комиссия;

      5) финансовый институт;

      6) отдел бухгалтерского учета услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры действий:

      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявки, в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 7 (семи) рабочих дней принимает документы, проводит проверку соответствия документов требованием, оформляет заключение о соответствии или не соответствии и передает руководителю на подпись;

      3) руководитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней подписывает заключение и передает на расмотрение Комиссии;

      4) Комиссия в течение 3 (трех) рабочих дней расматривает и принимает решение об одобрении или отказе в одобрении заявлений;

      5) ответственный исполнитель услугодателя в течение 3 (трех) рабочих дней направляет решение комиссии в финансовый институт для заключения договора субсидирования;

      6) финансовый институт в течение 3 (трех) рабочих дней заключает договор с руководителем услугодателя, направляет заявку на перечисление средств для субсидирования;

      7) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней осуществляет проверку заявок и направляет руководителю услугодателя;

      8) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает и направляет заявки в отдел бухгалтерского учета;

      9) отдел бухгалтерского учета услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет соответствующие счета к оплате в органы казначейства.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и длительность обработки запроса услугополучателя:

      Государственная корпорация:

      принимает от услугополучателя заявку в течение 15 (пятнадцати) минут и выдает расписку о приеме соответствующих документов;

      в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов;

      после принятия заявки в течение 1 (одного) рабочего дня представляет ее услугодателю.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственной корпорацию "Правительство для граждан", его длительность:

      Услугодатель письменно уведомляет о направлении рабочим органом соответствующего счета к оплате в органы казначейства либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов услугополучателю осуществляется еҰ работником на основании расписки при предъявлении документа, удостоверяющего личность (выдача документов представителю осуществляется по нотариально заверенной доверенности либо доверенности юридического лица).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz) и на официальном сайте услугодателя (http://ush.zhambyl.kz).

  Приложение к регламенту государственной
услуги "Субсидирование ставок
вознаграждения при кредитовании, а также
лизинге на приобретение
сельскохозяйственных животных,
техники и технологического оборудования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

     


Условные обозначения: