Қарағанды облысының кейбір қаулыларына өзгерістер енгізу туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2018 жылғы 24 шілдедегі № 37/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 13 тамызда № 4892 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 05/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 31.01.2020 № 05/02 (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізілсін) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы", 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Құқықтық актілер туралы" заңдарына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қарағанды облысы әкімдігінің 2015 жылғы 15 қыркүйектегі № 53/01 "Тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3445 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 23 қазанында, 2015 жылдың 31 қазандағы № 153-154 (21904-21905) "Индустриальная Караганда", 2015 жылдың 31 қазандағы № 177-178 (22062) "Орталық Қазақстан" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Бірегей және элиталық тұқымдар, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтілген тұқым өндiрушiлердi, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      3 тармақтың бірінші азат жолы келесі редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – аттестаттау туралы куәлік немесе Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/416 "Тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11777 болып тіркелген) бекітілген "Бірегей және элиталық тұқымдар, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтілген тұқым өндiрушiлердi, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 10-1-тармағында көрсетілген негіздер бойынша дәлелді бас тарту болып табылады.";

      4 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "4. Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қосымша құжаттармен көрсетілетін қызметті алушымен (не оның сенімхат бойынша өкілі) өтінішті беру мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме болып табылады.";

      5 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) өтініш көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне беріледі, тіркеу нөмірі және күні беріле отырып тіркеледі, содан кейін қызмет берушінің бірінші басшысына беріледі – 15 (он бес) минуттан көп емес. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасын қабылданған күні мен уақыты, қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, жөні, көрсетіле отырып, тіркеу туралы белгі қойылған өтініш көшірмесін беру;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін жауапты орындаушыға береді – 15 (он бес) минут. Нәтижесі – орындау үшін көрсетілетін қызмет беруші басшысының қолы қойылған тіркелген құжат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды аттестаттау комиссияның қарастыруына ұсынады – 15 (он бес) минут. Нәтижесі – құжаттарды аттестаттау комиссияның қарастыруына ұсыну;

      4) аттестаттау комиссиясы 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді түрде бас тартады. Нәтижесі – құжаттардың толық топтамасы бар болуы немесе әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды ұсыну.

      Аттестаттау комиссиясы 8 (сегіз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жергілікті жерге бара отырып, көрсетілетін қызметті алушының талаптарға сәйкестігіне тексеру жүргізеді. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының талаптарға сәйкестігіне тексеру.Көрсетілетін қызметті алушының тексеру нәтижелері бойынша аттестаттау комиссиясы 1 (бір) жұмыс күні ішінде бiрегей тұқымдар өндiрушлерге, элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өткізушірге қойылатын талаптарға сәйкестігіне тексеру актісін екі данада жасайды. Бір данасы комиссияда қалады, екіншісі өтініш берушіге беріледі. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының бiрегей тұқымдар өндiрушлерге, элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өткізушірге қойылатын талаптарға сәйкестігіне тексеру актісі.

      Тексеру актілерін қарау қорытындысы бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттау туралы куәлікті беру не аттестаттау туралы куәлікті беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол хаттамамен ресімделеді және оған комиссияның барлық мүшелері қол қояды.Нәтижесі – хаттаманы ресімдеу;

      5) комиссияның аттестаттау туралы куәлікті беру туралы шешімі негізінде жауапты орындаушы 5 (бес) жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы орган қаулысының тиісті жобасын дайындайды, ол бекітілгеннен кейiн көрсетілетін қызмет беруші өтініш берушіге аттестаттау туралы куәлік береді. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға беру.";

      7 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) өтініш көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне беріледі, тіркеу нөмірі және күні беріле отырып тіркеледі, содан кейін қызмет берушінің бірінші басшысына беріледі – 15 (он бес) минуттан көп емес;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін жауапты орындаушыға береді – 15 (он бес) минут;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды аттестаттау комиссияның қарастыруына ұсынады – 15 (он бес) минут;

      4) аттестаттау комиссиясы 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді түрде бас тартады.

      Аттестаттау комиссиясы 8 (сегіз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жергілікті жерге бара отырып, көрсетілетін қызметті алушының талаптарға сәйкестігіне тексеру жүргізеді.Көрсетілетін қызметті алушының тексеру нәтижелері бойынша аттестаттау комиссиясы 1 (бір) жұмыс күні ішінде бiрегей тұқымдар өндiрушлерге, элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өткізушірге қойылатын талаптарға сәйкестігіне тексеру актісін екі данада жасайды. Бір данасы комиссияда қалады, екіншісі өтініш берушіге беріледі.

      Тексеру актілерін қарау қорытындысы бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттау туралы куәлікті беру не аттестаттау туралы куәлікті беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол хаттамамен ресімделеді және оған комиссияның барлық мүшелері қол қояды;

      5) комиссияның аттестаттау туралы куәлікті беру туралы шешімі негізінде жауапты орындаушы 5 (бес) жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы орган қаулысының тиісті жобасын дайындайды, ол бекітілгеннен кейiн көрсетілетін қызмет беруші өтініш берушіге аттестаттау туралы куәлік береді.";

      "Бірегей және элиталық тұқымдар, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтілген тұқым өндiрушiлердi, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 2 қосымшасы осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қарағанды облысы әкімдігінің 2015 жылғы 15 қыркүйектегі № 53/02 "Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3444 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 22 қазанында, 2015 жылдың 3 қарашадағы № 155-156 (21906-21907) "Индустриальная Караганда", 2015 жылдың 3 қарашадағы № 179-180 (22064) "Орталық Қазақстан" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) қала және аудан бойынша ауылшаруашылық бөлімі (бұдан әрі – бөлім) көрсетілетін қызмет алушының құжаттарды тапсыру кезінен бастап оларды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасын қабылданған күні мен уақыты, қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, жөні, көрсетіле отырып, тіркеу туралы белгі қойылған өтініш көшірмесін беру;

      2) бөлiм өтiнiмдер мен құжаттарды алғаннан кейiн 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде олардың толықтығын тексередi. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінім мен құжаттар 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға пысықтауға қайтарылады. Нәтижесі – көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушының тексерілген құжаттары.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың негiзiнде 5 (бес) жұмыс күні iшiнде субсидиялар алуға арналған тiзiмдi жасайды және облыстың ауыл шаруашылығы басқармасына (бұдан әрі – басқарма) субсидиялар алуға арналған тізімді ұсынады. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыны субсидиялар алуға арналған тізімге енгізуден бас тартқан жағдайда, 2 (екi) жұмыс күнi iшiнде бөлiм көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама береді. Нәтижесі – көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушылардың тізімін басқармаға жолдау немесе көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама беру;

      3) басқарма ұсынылған құжаттардың сәйкестiгiн тексередi және 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыларға бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастырады. Нәтижесі – бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастыру.

      Төлем жүргізген кезде басқарма аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасығышта ұсынған жағдайда, екі данада төлем шоттарын қоса бере отырып, төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем шоттарын "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы жүргізген кезде, төлем шоттарының тізілімдері ұсынылмайды. Нәтижесі - төлем шоттарының тізілімін ұсыну. ";

      6 тармақтың 2) және 3) тармақшалары алынып тасталсын;

      7 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) бөлім көрсетілетін қызмет алушының құжаттарды тапсыру кезінен бастап оларды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2) бөлiм өтiнiмдер мен құжаттарды алғаннан кейiн 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде олардың толықтығын тексередi. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінім мен құжаттар 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға пысықтауға қайтарылады.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың негiзiнде 5 (бес) жұмыс күні iшiнде субсидиялар алуға арналған тiзiмдi жасайды және басқармаға субсидиялар алуға арналған тізімді ұсынады. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыны субсидиялар алуға арналған тізімге енгізуден бас тартқан жағдайда, 2 (екi) жұмыс күнi iшiнде бөлiм көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама береді;

      3) басқарма ұсынылған құжаттардың сәйкестiгiн тексередi және 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыларға бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастырады.

      Төлем жүргізген кезде басқарма аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасығышта ұсынған жағдайда, екі данада төлем шоттарын қоса бере отырып, төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем шоттарын "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы жүргізген кезде, төлем шоттарының тізілімдері ұсынылмайды.";

      "Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 1 қосымшасы осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      "Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 2 қосымшасы алынып тасталсын.

      3. Қарағанды облысы әкімдігінің 2015 жылғы 23 қыркүйектегі № 56/03 "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3458 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 2 қарашасында, 2015 жылдың 7 қарашадағы № 159-160 (21910-21911) "Индустриальная Караганда", 2015 жылдың 7 қарашадағы № 183-184 (22068) "Орталық Қазақстан" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) қала және аудан бойынша ауылшаруашылық бөлімі (бұдан әрі – бөлім) көрсетілетін қызмет алушының құжаттарды тапсыру кезінен бастап оларды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасын қабылданған күні мен уақыты, қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, жөні, көрсетіле отырып, тіркеу туралы белгі қойылған өтініш көшірмесін беру;

      2) бөлiм өтiнiмдер мен құжаттарды алғаннан кейiн 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде олардың толықтығын тексередi. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінім мен құжаттар 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға пысықтауға қайтарылады. Нәтижесі – көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушының тексерілген құжаттары.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың негiзiнде 5 (бес) жұмыс күні iшiнде субсидиялар алуға арналған тiзiмдi жасайды және облыстың ауыл шаруашылығы басқармасына (бұдан әрі – басқарма) субсидиялар алуға арналған тізімді ұсынады. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыны субсидиялар алуға арналған тізімге енгізуден бас тартқан жағдайда, 2 (екi) жұмыс күнi iшiнде бөлiм көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама береді. Нәтижесі – көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушылардың тізімін басқармаға жолдау немесе көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама беру;

      3) басқарма ұсынылған құжаттардың сәйкестiгiн тексередi және 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыларға бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастырады. Нәтижесі – бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастыру.

      Төлем жүргізген кезде басқарма аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасығышта ұсынған жағдайда, екі данада төлем шоттарын қоса бере отырып, төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем шоттарын "Қазынашылық - клиент" ақпараттық жүйесі арқылы жүргізген кезде, төлем шоттарының тізілімдері ұсынылмайды.Нәтижесі - төлем шоттарының тізілімін ұсыну.";

      6 тармақтың 2) және 3) тармақшалары алынып тасталсын;

      7 тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) бөлім көрсетілетін қызмет алушының құжаттарды тапсыру кезінен бастап оларды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2) бөлiм өтiнiмдер мен құжаттарды алғаннан кейiн 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде олардың толықтығын тексередi. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінім мен құжаттар 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға пысықтауға қайтарылады.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың негiзiнде 5 (бес) жұмыс күні iшiнде субсидиялар алуға арналған тiзiмдi жасайды және басқармаға субсидиялар алуға арналған тізімді ұсынады. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыны субсидиялар алуға арналған тізімге енгізуден бас тартқан жағдайда, 2 (екi) жұмыс күнi iшiнде бөлiм көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға бас тарту себептерін көрсете отырып, тиiстi анықтама береді;

      3) басқарма ұсынылған құжаттардың сәйкестiгiн тексередi және 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыларға бюджеттік субсидиялар төлеуге арналған ведомості және төлем шоттарын қалыптастырады.

      Төлем жүргізген кезде басқарма аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасығышта ұсынған жағдайда, екі данада төлем шоттарын қоса бере отырып, төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем шоттарын "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы жүргізген кезде, төлем шоттарының тізілімдері ұсынылмайды.";

      "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасы осы қаулының 3 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік жасайтын орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қарағанды облысының әкімі Е. Қошанов

  Қарағанды облысы әкімдігінің
2018 жылғы "24" шілдедегі
№ 37/01
қаулысына 1 қосымша
  "Бірегей және элиталық тұқымдар,
  бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтілген
  тұқым өндiрушiлердi, тұқым өткізушілерді
  аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


  Қарағанды облысы әкімдігінің
2018 жылғы "24" шілдедегі
№ 37/01
қаулысына 2 қосымша
  "Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған
  топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын
  субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


  Қарағанды облысы әкімдігінің
2018 жылғы "24" шілдедегі
№ 37/01
қаулысына 3 қосымша
  "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау
  арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң
  шығымдылығы мен сапасын арттыруды,
  жанар-жағармай материалдарының және
  көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын
  жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық
  құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік
  көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


О внесении изменений в некоторые постановления акимата Карагандинской области

Постановление акимата Карагандинской области от 24 июля 2018 года № 37/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 13 августа 2018 года № 4892. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 31 января 2020 года № 05/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 31.01.2020 № 05/02 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Карагандинской области от 15 сентября 2015 года № 53/01 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области семеноводства" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3445, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" 23 октября 2015 года, в газетах "Индустриальная Караганда" от 31 октября 2015 года № 153-154 (21904-21905), "Орталық Қазақстан" от 31 октября 2015 года № 177-178 (22062) следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян", утвержденном указанным постановлением:

      абзац первый пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результатом оказания государственной услуги является – свидетельство об аттестации или мотивированный отказ по основаниям, указанным в пункте 10-1 стандарта государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" (далее – стандарт), утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/416 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области семеноводства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11777).";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем (либо его представителя по доверенности) заявления с приложением документов согласно пункту 9 стандарта.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) заявление подается в канцелярию услугодателя, регистрируется с присвоением регистрационного номера и даты, после чего передается первому руководителю услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут. Результат – выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;

      2) руководитель услугодателя передает заявление услугополучателя ответственному исполнителю – 15 (пятнадцать) минут. Результат – зарегистрированные документы с визой руководителя услугодателя для исполнения;

      3) ответственный исполнитель представляет документы на рассмотрение аттестационной комиссии - 15 (пятнадцать) минут. Результат – представление документов на рассмотрение аттестационной комиссии;

      4) аттестационная комиссия в течение 2 (двух) рабочих дней проверяет полноту представленных документов. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления. Результат – наличие полного пакета документов либо представления письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления.

      В срок не более 8 (восьми) рабочих дней аттестационная комиссия с выездом на место проводит обследование услугополучателя на предмет соответствия требованиям. Результат – обследование услугополучателя на предмет соответствия требованиям. По результатам обследования услугополучателя комиссией в течение 1 (одного) рабочего дня составляется акт обследования на соответствие требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян. Один экземпляр остается у комиссии, второй выдается услугополучателю. Результат – акт обследования услугополучателя на предмет соответствия требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян.

      По итогам рассмотрения документов, а также акта обследования в течение 2 (двух) рабочих дней принимает решение о выдаче свидетельства об аттестации либо об отказе в выдаче свидетельства об аттестации, которое оформляется протоколом и подписывается всеми членами комиссии. Результат – оформление протокола;

      5) на основании решения комиссии о выдаче свидетельства об аттестации ответственным исполнителем в течение 5 (пяти) рабочих дней подготавливается соответствующий проект постановления местного исполнительного органа, после утверждения которого, услугодателем выдается заявителю свидетельство об аттестации. Результат – выдача услугополучателю свидетельства об аттестации.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) заявление подается в канцелярию услугодателя, регистрируется с присвоением регистрационного номера и даты, после чего передается первому руководителю услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя передает заявление услугополучателя ответственному исполнителю – 15 (пятнадцать) минут;

      3) ответственный исполнитель представляет документы на рассмотрение аттестационной комиссии - 15 (пятнадцать) минут;

      4) аттестационная комиссия в течение 2 (двух) рабочих дней проверяет полноту представленных документов. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      В срок не более 8 (восьми) рабочих дней аттестационная комиссия с выездом на место проводит обследование услугополучателя на предмет соответствия требованиям. По результатам обследования услугополучателя комиссией в течение 1 (одного) рабочего дня составляется акт обследования на соответствие требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян. Один экземпляр остается у комиссии, второй выдается услугополучателю.

      По итогам рассмотрения документов, а также акта обследования в течение 2 (двух) рабочих дней принимает решение о выдаче свидетельства об аттестации либо об отказе в выдаче свидетельства об аттестации, которое оформляется протоколом и подписывается всеми членами комиссии;

      5) на основании решения комиссии о выдаче свидетельства об аттестации ответственным исполнителем в течение 5 (пяти) рабочих дней подготавливается соответствующий проект постановления местного исполнительного органа, после утверждения которого, услугодателем выдается заявителю свидетельство об аттестации.";

      приложение 2 к регламенту государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению.

      2. Внести в постановление акимата Карагандинской области от 15 сентября 2015 года № 53/02 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на возделывание сельскохозяйственных культур в защищенном грунте" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3444, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" 22 октября 2015 года, в газетах "Индустриальная Караганда" от 3 ноября 2015 года № 155-156 (21906-21907), "Орталық Қазақстан" от 3 ноября 2015 года № 179-180 (22064) следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на возделывание сельскохозяйственных культур в защищенном грунте", утвержденном указанным постановлением:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) отдел сельского хозяйства города или района (далее – отдел) с момента сдачи пакета документов услугополучателем, осуществляет прием и их регистрацию – не более 15 (пятнадцати) минут. Результат - выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;

      2) отдел в течение 3 (трех) рабочих дней после получения заявок и документов, проверяет их на полноту. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, заявка и документы возвращаются услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней на доработку. Результат – проверенные документы услугополучателя;

      На основании представленных услугополучателем документов отдел в течение 5 (пяти) рабочих дней составляет список на получение субсидий и направляет список на получение субсидий в управление сельского хозяйства области (далее – управление). В случае отказа от включения услугополучателея в список на получение субсидий, в течение 2 (двух) рабочих дней отделом выдается услугополучателю соответствующая справка с указанием причины отказа. Результат – направление списка услугополучателей в управление либо представление услугополучателю справки с указанием причины отказа;

      3) управление проверяет соответствие представленных документов, и в течение 3 (трех) рабочих дней формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и счета к оплате. Результат – формирование ведомости и счета к оплате на выплату бюджетных субсидий.

      При проведении платежа управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются. Результат – представление реестра счетов к оплате.";

      подпункты 2) и 3) пункта 6 исключить;

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) отдел с момента сдачи пакета документов услугополучателем, осуществляет прием и их регистрацию – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) отдел в течение 3 (трех) рабочих дней после получения заявок и документов, проверяет их на полноту. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, заявка и документы возвращаются услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней на доработку;

      На основании представленных услугополучателем документов отдел в течение 5 (пяти) рабочих дней составляет список на получение субсидий и направляет список на получение в управление. В случае отказа от включения услугополучателея в список на получение субсидий, в течение 2 (двух) рабочих дней отделом выдается услугополучателю соответствующая справка с указанием причины отказа;

      3) управление проверяет соответствие представленных документов, и в течение 3 (трех) рабочих дней формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и счета к оплате.

      При проведении платежа управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются.";

      приложение 1 к регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на возделывание сельскохозяйственных культур в защищенном грунте" изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      приложение 2 к регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на возделывание сельскохозяйственных культур в защищенном грунте" исключить.

      3. Внести в постановление акимата Карагандинской области от 23 сентября 2015 года № 56/03 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3458, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" 2 ноября 2015 года, в газетах "Индустриальная Караганда" от 7 ноября 2015 года № 159-160 (21910-21911), "Орталық Қазақстан" от 7 ноября 2015 года № 183-184 (22068) следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур", утвержденном указанным постановлением:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) отдел сельского хозяйства города или района (далее – отдел) с момента сдачи пакета документов услугополучателем, осуществляет прием и их регистрацию – не более 15 (пятнадцати) минут. Результат - выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;

      2) отдел в течение 3 (трех) рабочих дней после получения заявок и документов, проверяет их на полноту. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, заявка и документы возвращаются услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней на доработку. Результат – проверенные документы услугополучателя;

      На основании представленных услугополучателем документов в течение 5 (пяти) рабочих дней составляет список на получение субсидий и направляет список на получение субсидий в управление сельского хозяйства области (далее – управление). В случае отказа от включения услугополучателея в список на получение субсидий, в течение 2 (двух) рабочих дней отделом выдается услугополучателю соответствующая справка с указанием причины отказа. Результат – направление списка услугополучателей в управление либо представление услугополучателю справки с указанием причины отказа;

      3) управление проверяет соответствие представленных документов, и в течение 3 (трех) рабочих дней формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и счета к оплате. Результат – формирование ведомости и счета к оплате на выплату бюджетных субсидий.

      При проведении платежа управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются. Результат – представление реестра счетов к оплате.";

      подпункты 2 и 3) пункта 6 исключить;

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) отдел с момента сдачи пакета документов услугополучателем, осуществляет прием и их регистрацию – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) отдел в течение 3 (трех) рабочих дней после получения заявок и документов, проверяет их на полноту. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, заявка и документы возвращаются услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней на доработку;

      На основании представленных услугополучателем документов в течение 5 (пяти) рабочих дней составляет список на получение субсидий и направляет список на получение субсидий в управление. В случае отказа от включения услугополучателея в список на получение субсидий, в течение 2 (двух) рабочих дней отделом выдается услугополучателю соответствующая справка с указанием причины отказа;

      3) управление проверяет соответствие представленных документов, и в течение 3 (трех) рабочих дней формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и счета к оплате.

      При проведении платежа управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются.";

      приложение к регламенту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области Е. Кошанов

  Приложение 1
к постановлению акимата
Карагандинской области
от "24" июля 2018 года
№ 37/01
  Приложение 2 к регламенту
  государственной услуги 
  "Аттестация производителей
  оригинальных, элитных семян,
  семян первой, второй и третьей
  репродукций и реализаторов семян"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


     


  Приложение 2
к постановлению акимата
Карагандинской области
от "24" июля 2018 года
№ 37/01
  Приложение 1 к регламенту
  государственной услуги "Субсидирование
  стоимости затрат на возделывание
  сельскохозяйственных культур
  в защищенном грунте"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


     


  Приложение 3
к постановлению акимата
Карагандинской области
от "24" июля 2018 года
№ 37/01
  Приложение к регламенту
  государственной услуги "Субсидирование
  повышения урожайности и качества продукции
  растениеводства, стоимости горюче-смазочных
  материалов и других товарно-материальных
  ценностей, необходимых для проведения
  весенне-полевых и уборочных работ, путем
  субсидирования производства приоритетных культур"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги