Әкімдіктің 2015 жылғы 2 қыркүйектегі № 371 "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2018 жылғы 24 желтоқсандағы № 565 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 29 желтоқсанда № 8225 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2020 жылғы 29 қаңтардағы № 36 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 29.01.2020 № 36 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қостанай облысы әкімдігінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 2 қыркүйектегі № 371 қаулысына (2015 жылғы 21 қазанда "Қостанай таңы" газетінде жарияланған, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5919 болып тіркелген) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін Қостанай облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

  Әкімдіктің
2018 жылғы 24 желтоқсандағы
№ 565 қаулысына 1-қосымша
  Әкімдіктің
2015 жылғы 2 қыркүйектегі
№ 371 қаулысымен бекітілген

"Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстық маңызы бар аудандар мен қалалардың жергілікті атқарушы органдары "Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) және облыстық маңызы бар қала және аудан әкімдіктерінің білім бөлімдері (бұдан әрі – бөлім) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау туралы еркін нысандағы қолхат, не Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 cәуірдегі № 173 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін "Үздік педагог" атағын беру және мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурстарына қатысу үшін құжаттарды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11058 болып тіркелген) бекітілген "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында белгіленген негіздеме бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (іс-қимылды) бастауға негiздеме Стандартқа қосымшаға сәйкес өтінімді және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) қабылдау болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбiр рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      I кезең – білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері бөлімге құжаттарды тапсырған кезде – жыл сайын сәуірде;

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады, бөлім басшысына береді, 2 (екі) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші ерікті нысан түрінде құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын қабылдау және тіркеу;

      2) бөлім басшысы тиісті бұрыштама қояды, бөлімнің жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – бөлім басшысының бұрыштамасы;

      3) бөлімнің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын қарайды, конкурс қатысушысына берілген ұсыным (бұдан әрі – бөлімнің ұсынымы) жобасын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды, бөлім басшысына береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – бөлімнің ұсыным жобасы;

      4) бөлім басшысы бөлімнің ұсыным жобасына және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды, бөлімнің кеңсе қызметкеріне береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – қол қойылған бөлімнің ұсынымы;

      5) бөлімнің кеңсе қызметкері бөлімнің ұсынымын және құжаттар топтамасын Басқармаға жібереді, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – Басқарма кеңсесіне жіберілген бөлімнің ұсынымы және құжаттар топтамасы;

      II кезең – білім бөлімінің өкілдері алдыңғы кезеңде таңдап алынған құжаттарды тапсырған кезде – жыл сайын мамырда;

      6) Басқарманың кеңсе қызметкері бөлімнің ұсынымын құжаттар топтамасымен бірге қабылдайды және тіркейді, Басқарма басшысына береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – бөлімнің ұсынымын құжаттар топтамасымен бірге тіркеу;

      7) Басқарма басшысы тиісті бұрыштама қояды, Басқарманың жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – Басқарма басшысының бұрыштамасы;

      8) Басқарманың жауапты орындаушысы құжаттар топтамасы бар бөлімінің ұсынымын қарайды, конкурс қатысушысына ұсыным жобасын (бұдан әрі – Басқарманың ұсынымы) дайындайды, Басқарма басшысына береді, Басқарма кеңсесінің қызметкеріне береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – Басқарманың ұсынымы;

      9) Басқарма басшысы Басқарманың ұсыным жобасына қол қояды, Басқарма кеңсесінің қызметкеріне береді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – қол қойылған Басқарманың ұсынымы;

      10) Басқарма кеңсесінің қызметкері Басқарманың ұсынымын құжаттар топтамасымен бірге ІІІ кезеңге қатысу үшін жыл сайын тамыз-қыркүйекте Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне жібереді, 2 (екі) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – Басқарманың құжаттар топтамасымен бірге жіберілген ұсынымы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері;

      2) бөлім басшысы;

      3) бөлімнің жауапты орындаушысы;

      4) Басқарманың кеңсе қызметкері;

      5) Басқарма басшысы;

      6) Басқарманың жауапты орындаушысы.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      I кезең – білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері бөлімге құжаттарды тапсырған кезде – жыл сайын сәуірде;

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады, бөлім басшысына береді, 2 (екі) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші ерікті нысан түрінде құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) бөлім басшысы тиісті бұрыштама қояды, бөлімнің жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) минут;

      3) бөлімнің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын қарайды, конкурс қатысушысына берілген ұсыным (бұдан әрі – бөлімнің ұсынымы) жобасын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды, бөлім басшысына береді, 2 (екі) минут;

      4) бөлім басшысы бөлімнің ұсыным жобасына және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды, бөлімнің кеңсе қызметкеріне береді, 2 (екі) минут;

      5) бөлімнің кеңсе қызметкері бөлімнің ұсынымын және құжаттар топтамасын Басқармаға жібереді, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді, 2 (екі) минут;

      II кезең – білім бөлімінің өкілдері алдыңғы кезеңде таңдап алынған құжаттарды тапсырған кезде – жыл сайын мамырда;

      6) Басқарманың кеңсе қызметкері бөлімнің ұсынымын құжаттар топтамасымен бірге қабылдайды және тіркейді, Басқарма басшысына береді, 2 (екі) минут;

      7) Басқарма басшысы тиісті бұрыштама қояды, Басқарманың жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) минут;

      8) Басқарманың жауапты орындаушысы құжаттар топтамасы бар бөлімінің ұсынымын қарайды, конкурс қатысушысына ұсыным жобасын (бұдан әрі – Басқарманың ұсынымы) дайындайды, Басқарма басшысына береді, 2 (екі) минут;

      9) Басқарма басшысы Басқарманың ұсыным жобасына қол қояды, Басқарма кеңсесінің қызметкеріне береді, 2 (екі) минут;

      10) Басқарма кеңсесінің қызметкері Басқарманың ұсынымын құжаттар топтамасымен бірге ІІІ кезеңге қатысу үшін жыл сайын тамыз-қыркүйекте Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне жібереді, 2 (екі) минут.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Қостанай облысы бойынша филиалы және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Үздік педагог" атағын беру
конкурсына қатысу үшін
құжаттар қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


Шартты белгілер:

     


  Әкімдіктің
2018 жылғы 24 желтоқсандағы
№ 565 қаулысына 2-қосымша
  Әкімдіктің
2015 жылғы 2 қыркүйектегі
№ 371 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың, жергілікті атқарушы органдары "Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі және қалалар мен аудандардың білім бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Қостанай облысы бойынша филиалы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі мемлекеттік орта білім беру мекемесінің басшысы лауазымына орналасу конкурсының қорытындысы туралы еркін түрдегі нысандағы жазбаша хабарлама не Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 cәуірдегі № 173 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін "Үздік педагог" атағын беру және мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурстарына қатысу үшін құжаттарды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11058 болып тіркелген) бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында белгіленген негіздеме бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.

2. Мемлекеттiк қызметті көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимылы тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызметтi көрсету бойынша рәсiмдi (іс-қимылды) бастауға негiздеме Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiшті және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) қабылдау болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде заңмен қорғалған құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға келісім алады және одан әрі қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 10 (он) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар топтамасын және (немесе) қолданыстағы мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы еркін түрде нысанда қолхат береді, 5 (бес) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын қабылдау және тіркеу;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысы құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) сағат.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысына береді:

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша – 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша емес – 6 (алты) жұмыс күні.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;

      4) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қояды, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсе қызметкеріне береді, 2 (екі) сағат.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – қол қойылған мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесі;

      5) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесін беруді жүзеге асырады, 5 (бес) минут.

      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға берілген мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесі.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимылы тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын көрсетілетін қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) тiзбесi:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушінің басшысы;

      3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде заңмен қорғалған құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға келісім алады және одан әрі қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 10 (он) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар топтамасын және (немесе) қолданыстағы мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы еркін түрде нысанда қолхат береді, 5 (бес) минут;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысы құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 2 (екі) сағат;

      3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысына береді:

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша – 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша емес – 6 (алты) жұмыс күні;

      4) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қояды, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсе қызметкеріне береді, 2 (екі) сағат;

      5) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесін беруді жүзеге асырады, 5 (бес) минут.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтініштің толтырылуының дұрыстығын және ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, 2 (екі) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді, 3 (үш) минут.

      Құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде Мемлекеттік корпорация қызметкері оны тіркейді, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, 5 (бес) минут.

      Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде заңмен қорғалған құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға келісім алады, 5 (бес) минут;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны курьерлік немесе өзге де бұған уәкілетті байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды, 1 (бір) күн.

      Құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету күніне кірмейді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін дайындайды және Мемлекеттік корпорацияға жолдайды, бұл ретте нәтижені мерзімі аяқталғанға дейін бір тәуліктен кешіктірмей жеткізуді қамтамасыз етеді:

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша – 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша емес – 6 (алты) жұмыс күні;

      4) Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхат негізінде, жеке басын (не болмаса нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның уәкілетті өкілінің) куәландыратын құжатты ұсынған кезде, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 5 (бес) минут.

      9. Мемлекеттік қызмет "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Мемлекеттік орта білім беру
мекемелерінің басшылары
лауазымдарына орналасу
конкурсына қатысу үшін
құжаттарды қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменений в постановление акимата от 2 сентября 2015 года № 371 "Об утверждении регламентов государственных услуг"

Постановление акимата Костанайской области от 24 декабря 2018 года № 565. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 29 декабря 2018 года № 8225. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 29 января 2020 года № 36

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 29.01.2020 № 36 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Костанайской области "Об утверждении регламентов государственных услуг" от 2 сентября 2015 года № 371 (опубликовано 21 октября 2015 года в газете "Қостанай таңы", зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5919) следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление образования акимата Костанайской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Костанайской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Костанайской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

  Приложение 1
к постановлению акимата
от 24 декабря 2018 года № 565
  Утвержден
постановлением акимата
от 2 сентября 2015 года № 371

Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов и городов областного значения (государственным учреждением "Управление образования акимата Костанайской области" (далее – Управление) и отделами образования акиматов районов и городов областного значения (далее – отдел) (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача расписки о приеме документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог" в произвольной форме, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 173 "Об утверждении стандартов государственных услуг по приему документов для участия в конкурсах на присуждение звания "Лучший педагог" и на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11058) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявки по форме согласно приложению к Стандарту и документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      I этап – при сдаче педагогическими работниками организаций образования пакета документов в отдел – ежегодно в апреле;

      1) сотрудник канцелярии отдела принимает пакет документов, осуществляет его регистрацию, передает руководителю отдела, 2 (две) минуты.

      В случаях предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель выдает расписку об отказе в приеме документов в произвольной форме.

      Результат процедуры (действия) – прием и регистрация пакета документов;

      2) руководитель отдела налагает соответствующую визу, передает ответственному исполнителю отдела, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – виза руководителя отдела;

      3) ответственный исполнитель отдела рассматривает пакет документов, готовит проект представления на участника конкурса (далее – представление отдела) и результат оказания государственной услуги, передает руководителю отдела, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – проект представления отдела;

      4) руководитель отдела подписывает проект представления отдела и результат оказания государственной услуги, передает сотруднику канцелярии отдела, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – подписанное представление отдела;

      5) сотрудник канцелярии отдела направляет представление отдела и пакет документов в Управление, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – направленное представление отдела и пакет документов в канцелярию Управления.

      II этап – при сдаче документов представителями отдела отобранных на предыдущем этапе документов – ежегодно в мае;

      6) сотрудник канцелярии Управления принимает и регистрирует представление отдела с пакетом документов, передает руководителю Управления, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – регистрация представления отдела с пакетом документов;

      7) руководитель Управления налагает соответствующую визу, передает ответственному исполнителю Управления, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – виза руководителя Управления;

      8) ответственный исполнитель Управления рассматривает представление отдела с пакетом документов, готовит проект представления на участника конкурса (далее – представление Управления), передает руководителю Управления, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – представление Управления;

      9) руководитель Управления подписывает проект представления Управления, передает сотруднику канцелярии Управления, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – подписанное представление Управления;

      10) сотрудник канцелярии Управления направляет представление Управления с пакетом документов для участия в III этапе – ежегодно в августе-сентябре в Министерство образования и науки Республики Казахстан, 2 (две) минуты.

      Результат процедуры (действия) – направленное представление Управления с пакетом документов.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии отдела;

      2) руководитель отдела;

      3) ответственный исполнитель отдела;

      4) сотрудник канцелярии Управления;

      5) руководитель Управления;

      6) ответственный исполнитель Управления.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      I этап – при сдаче педагогическими работниками организаций образования пакета документов в отдел – ежегодно в апреле;

      1) сотрудник канцелярии отдела принимает пакет документов, осуществляет его регистрацию, передает руководителю отдела, 2 (две) минуты.

      В случаях предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель выдает расписку об отказе в приеме документов в произвольной форме;

      2) руководитель отдела налагает соответствующую визу, передает ответственному исполнителю отдела, 2 (две) минуты;

      3) ответственный исполнитель отдела рассматривает пакет документов, готовит проект представления на участника конкурса (далее – представление отдела) и результат оказания государственной услуги, передает руководителю отдела, 2 (две) минуты;

      4) руководитель отдела подписывает проект представления отдела и результат оказания государственной услуги, передает сотруднику канцелярии отдела, 2 (две) минуты;

      5) сотрудник канцелярии отдела направляет представление отдела и пакет документов в Управление, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 2 (две) минуты.

      II этап – при сдаче документов представителями отдела отобранных на предыдущем этапе документов – ежегодно в мае;

      6) сотрудник канцелярии Управления принимает и регистрирует представление отдела с пакетом документов, передает руководителю Управления, 2 (две) минуты;

      7) руководитель Управления налагает соответствующую визу, передает ответственному исполнителю Управления, 2 (две) минуты;

      8) ответственный исполнитель Управления рассматривает представление отдела с пакетом документов, готовит проект представления на участника конкурса (далее – представление Управления), передает руководителю Управления, 2 (две) минуты;

      9) руководитель Управления подписывает проект представления Управления, передает сотруднику канцелярии Управления, 2 (две) минуты;

      10) сотрудник канцелярии Управления направляет представление Управления с пакетом документов для участия в III этапе – ежегодно в августе-сентябре в Министерство образования и науки Республики Казахстан, 2 (две) минуты.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга через Филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Костанайской области и веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Прием документов для
участия в конкурсе на
присуждение звания
"Лучший педагог"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог"

     


     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2
к постановлению акимата
от 24 декабря 2018 года № 565
  Утвержден
постановлением акимата
от 2 сентября 2015 года № 371

Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов и городов областного значения, государственным учреждением "Управление образования акимата Костанайской области" и отделами образования городов и районов (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата для оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Костанайской области (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является уведомление об итогах конкурса на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования в произвольной форме, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 173 "Об утверждении стандартов государственных услуг по приему документов для участия в конкурсах на присуждение звания "Лучший педагог" и на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11058) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту и документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, его регистрацию, получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан и передает руководителю услугодателя для дальнейшего рассмотрения, 10 (десять) минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель выдает расписку об отказе в приеме документов в произвольной форме, 5 (пять) минут.

      Результат процедуры (действия) – прием и регистрация пакета документов;

      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов и направляет ответственному исполнителю услугодателя, 2 (два) часа.

      Результат процедуры (действия) – виза руководителя услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      по месту нахождения услугодателя – 2 (два) рабочих дня;

      не по месту нахождения – 6 (шесть) рабочих дней.

      Результат процедуры (действия) – проект результата оказания государственной услуги;

      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, передает сотруднику канцелярии услугодателя, 2 (два) часа.

      Результат процедуры (действия) – подписанный результат оказания государственной услуги;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю, 5 (пять) минут.

      Результат процедуры (действия) – выданный услугополучателю результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, его регистрацию, получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан и передает руководителю услугодателя для дальнейшего рассмотрения, 10 (десять) минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель выдает расписку об отказе в приеме документов в произвольной форме, 5 (пять) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов и направляет ответственному исполнителю услугодателя, 2 (два) часа;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      по месту нахождения услугодателя – 2 (два) рабочих дня;

      не по месту нахождения – 6 (шесть) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, передает сотруднику канцелярии услугодателя, 2 (два) часа;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю, 5 (пять) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в Государственную корпорацию, работник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявления и полноту представленного пакета документов, 2 (две) минуты.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 2 к Стандарту, 3 (три) минуты.

      При предъявлении полного пакета документов работник Государственной корпорации регистрирует его, выдает расписку о приеме соответствующих документов, 5 (пять) минут.

      Получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, 5 (пять) минут;

      2) работник Государственной корпорации подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю, через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, 1 (один) день.

      День приема не входит в срок оказания государственной услуги;

      3) услугодатель готовит и направляет результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию, при этом обеспечивает доставку результата не позднее чем за сутки до истечения срока:

      по месту нахождения услугодателя – 2 (два) рабочих дня;

      не по месту нахождения – 6 (шесть) рабочих дней;

      4) работник Государственной корпорации на основании расписки о приеме пакета документов, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально удостоверенной доверенности), выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 5 (пять) минут.

      9. Государственная услуга через веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Прием документов для
участия в конкурсе на
замещение руководителей
государственных учреждений
среднего образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования"

     


     


Условные обозначения: