Алматы қаласы әкімдігінің "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында Алматы қаласы Білім басқармасы көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 7 тамыздағы № 3/500 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 13 сәуірдегі № 2/148 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2018 жылғы 28 сәуірдее № 1472 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/399 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 29.09.2020 № 3/399 (алғаш ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуiрдегi "Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы" Заңының 16 бабына және Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуiрдегi "Құқықтық актiлер туралы" Заңының 50 бабына сәйкес, Алматы қаласының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң "Мектепке дейiнгi тәрбие мен оқыту саласында Алматы қаласы Бiлiм басқармасы көрсететiн мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер регламенттерiн бекiту туралы" 2015 жылғы 7 тамыздағы № 3/500 қаулысына (нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу Тiзiлiмiнде № 1204 болып тiркелген, 2015 жылғы 22 қыркүйекте "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерiнде жарияланған) келесi өзгерiстер енгiзiлсiн:

      аталған қаулымен бекітілген "Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламенті, осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес, жаңа редакцияда мазмұндалсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламенті, осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес, жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. Алматы қаласы Білім басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгiленген тәртiпте осы қаулыны әдiлет органдарында мемлекеттiк тiркеудi, кейiннен мерзiмдi баспа басылымдарында, Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiнде және Алматы қаласы әкiмдiгiнiң ресми интернет-ресурсында ресми жариялауды қамтамасыз етсiн.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары А. Қырықбаевқа жүктелсін.

      4. Осы "Алматы қаласы әкiмдiгiнiң "Мектепке дейiнгi тәрбие мен оқыту саласында Алматы қаласы Бiлiм басқармасы көрсететiн мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер регламенттерiн бекiту туралы" 2015 жылғы 7 тамыздағы № 3/500 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2018 жылғы 13 сәуірдегі №
2/148 қаулысына
1-қосымша


  Алматы қаласы
әкiмдiгiнiң
2015 жылғы 7 тамыздағы
№ 3/500
қаулысымен бекiтiлдi

"Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке
дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою"
мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi 1. Жалпы ережелер

      1. "Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 7 сәуірдегі № 172 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде "Алматы қаласы Білім басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтiнiштi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi;

      2) "Азаматтарға арналған үкiмет" мемлекеттiк корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрi – Мемлекеттiк корпорация);

      3) "электрондық үкiметтiң" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: электронды (толық автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрiнде.

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi кезекке қою туралы хабарлама беру (ерiктi нысанда), орын болған жағдайда – мектепке дейiнгi ұйымға жолдама беру (ерiктi нысанда) немесе Стандарттың 10-тармағында белгiленген негіздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.

      Көрсетiлетiн қызметтi берушiге немесе Мемлекеттiк корпорацияға жүгiнгенде мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кезектiлiктi басқарудың арнайы ақпараттық жүйесi арқылы ресiмделедi және электронды құжат нысанында көрсетiлетiн қызметтi алушыға жолданады.

      Портал арқылы жүгiнгенде мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi алушыға көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының электронды цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрi – ЭЦҚ) расталған электронды құжат нысанында "жеке кабинетке" жолданады.

      Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесiн ұсыну нысаны: электронды және (немесе) қағаз түрiнде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң көрсетiлетiн қызметтi алушыдан мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн Стандарттың 9-тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттарды алуы мемлекеттiк қызметтi көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға негiз болып табылады

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) мемлекеттiк қызметтi көрсету үшін құжаттарды қабылдайтын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты тұлғасының құжаттарды қабылдауы және өтiнiштi тiркеуi, рәсiмнiң ұзақтығы - 5 минут;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының бұрыштамаға сәйкес көрсетiлетiн қызметтi алушының өтiнiшiн көрсетiлетiн қызметті берушiнiң жауапты тұлғасына орындау үшiн беруi, рәсiмнiң ұзақтығы - 5 минут;

      3) көрсетiлетiн қызметтi алушыға мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру, рәсiмнiң ұзақтығы - 20 минут.

      6. Келесi рәсiмдi (iс-қимылды) орындауды бастауға негiз болатын мемлекеттiк қызмет көрсету рәсiмiнiң (iс-қимылдың) нәтижесi:

      1) мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдайтын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты тұлғасының көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының қарауына көрсетiлетiн қызметтi алушы ұсынған өтiнiш пен құжаттарды беруi;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушi маманының мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн ресiмдеуi;

      3) көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн алуы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдайтын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты тұлғасы;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң маманы;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) ретін сипаттау:

      1) мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдайтын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты тұлғасы өтініш пен қажеттi құжаттар келіп түскен соң көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң мемлекеттiк қызмет көрсетуді тiркеу журналына тiркейдi, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысына қарау үшiн бередi, рәсiмнiң ұзақтығы - 5 минут;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы бұрыштамаға сәйкес көрсетiлетiн қызметтi алушының өтiнiшiн көрсетiлетiн қызметті берушiнiң маманына орындау үшiн бередi, рәсiмнiң ұзақтығы - 5 минут;

      3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң маманы ұсынылған құжаттарды Стандарттың 9-тармағына сәйкестiгiн тексередi, ұсынылған құжаттарды тексерiп, талдау жасағаннан кейiн көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң маманы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кезектiлiктi басқарудың арнайы ақпараттық жүйесi арқылы ресiмдейді және көрсетiлетiн қызметтi алушыға электронды құжат нысанында мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн немесе Стандарттың 10-тармағында белгiленген мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты жолдайды, рәсiмнiң ұзақтығы - 20 минут.

      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде рәсiмдер (iс-қимылдар) ретi, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимылының толық сипаттамасы осы Регламенттiң 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процестерiнiң анықтамалығында көрсетiлген.

4. Мемлекеттiк корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн
қызметтi берушiлермен өзара iс-қимыл тәртiбiнің, сондай-ақ
мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi
пайдалану тәртiбiнің сипаттамасы

      10. Мемлекеттiк корпорацияға жүгiну тәртiбiн сипаттау, көрсетiлетiн қызметтi алушының сұрау салуын өңдеудiң ұзақтығы:

      көрсетiлетiн қызметтi алушы электрондық кезек арқылы "кедергiсiз" қызмет көрсету жолымен операциялық залда Мемлекеттiк корпорация операторына құжаттарды тапсырады, рәсiмнiң ұзақтығы - 15 минут;

      1-процесс – қызмет көрсету үшiн Мемлекеттiк корпорация операторының Мемлекеттiк корпорацияның ақпараттық жүйесiнiң автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрi – АЖ АЖО) логин мен парольдi енгiзуi (авторландыру процесi);

      2-процесс – Мемлекеттiк корпорация операторының мемлекеттiк қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету үшiн сұрау нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттiк корпорация операторының көрсетiлетiн қызметтi алушының деректерiн, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi алушының сенiмхат бойынша өкiлiнiң деректерiн енгiзуi (нотариалды куәландырылған сенiмхат болған кезде);

      3-процесс – "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттiк деректер базасы/заңды тұлғалардың мемлекеттiк деректер базасына (бұдан әрi - ЖТ МДБ/ЗТ МДБ) көрсетiлетiн қызметтi алушының деректерi туралы, сондай-ақ Бiрыңғай нотариаттық ақпараттық жүйеге (бұдан әрi – БНАЖ) - көрсетiлетiн қызметтi алушы өкiлiнiң сенiмхат деректерi жайлы сұрауды жолдау;

      1-шарт – ЖТ МДБ-да көрсетiлетiн қызметтi алушы деректерiнiң және БНАЖ-да сенiмхат деректерiнiң болуын тексеру;

      4-процесс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да көрсетiлетiн қызметтi алушы деректерiнiң және БНАЖ-да сенiмхат деректерiнiң болмауына байланысты деректердi алудың мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5-процесс - Мемлекеттiк корпорация операторының қағаз түрiндегi құжаттардың болуы туралы белгiлеу бойынша сұрау нысанын толтыруы және көрсетiлетiн қызметтi алушы ұсынған құжаттарды сканирлеуi, оларды сұрау нысанына тiркеуi және мемлекеттiк қызметтi көрсетуге арналған толтырылған сұрау нысанын (енгiзiлген деректер) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) арқылы куәландыруы;

      6-процесс – Мемлекеттiк корпорация операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетiлетiн қызметтi алушының сұрауын) ЭҮШ арқылы "электрондық үкiметтiң" өңiрлiк шлюзiнiң (бұдан әрi – ЭҮӨШ) АЖО-на жолдау;

      7-процесс - электронды құжатты көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң АЖО-да тiркеу;

      2-шарт - көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң Стандарттың 9-тармағында көрсетiлген, мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн негiздеме болып табылатын көрсетiлетiн қызметтi алушы тiркеген құжаттардың сәйкестiгiн тексеруi (өңдеуi);

      8-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9-процесс – көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн электронды құжат нысанында алуы.

      11. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн Мемлекеттiк корпорациясы арқылы алу процесiнiң сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кезектiлiктi басқарудың арнайы ақпараттық жүйесi арқылы ресiмделедi, содан кейін мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi алушыға электронды құжат нысанында жолданады, рәсiмнiң ұзақтығы - 15 минут.

      12. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде ақпараттық жүйелердегi заңмен қорғалатын құпияны қамтитын мәлiметтердi пайдалануға келiсiм алады.

      Көрсетiлетiн қызметтi алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттiк корпорация қызметкерi құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтiнiштi қабылдаудан бас тарту туралы қолхат бередi.

      13. Осы Регламенттiң 2-қосымшасында Мемлекеттiк корпорация қызметкерiнiң көрсетiлетiн қызметтi алушының сұрауын Мемлекеттiк корпорацияның ықпалдастырылған ақпараттық жүйесiнде тiркеу және өңдеу кезiндегi iс-қимылдарының сипаттамасы (мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара іс-қимылының кесте түрiндегi № 1 диаграммасы) көрсетiлген.

      14. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде жүгiну тәртiбiн және көрсетiлетiн қызметтi берушi мен көрсетiлетiн қызметтi алушы рәсiмдерiнiң (iс-қимылдарының) ретiн сипаттау:

      1) көрсетiлетiн қызметтi алушы жеке сәйкестендiру немесе бизнес- сәйкестендiру нөмiрлерiнiң (бұдан әрi - ЖСН/БСН) және парольдiң (порталда тiркелмеген көрсетiлетiн қызметтi алушылар үшiн жүзеге асырылады) көмегiмен порталда тiркеудi жүзеге асырады;

      1-процесс - мемлекеттiк қызметтi алу үшiн көрсетiлетiн қызметтi алушының порталға ЖСН/БСН және парольдi енгiзуi (авторландыру процесi);

      1-шарт - порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тiркелген көрсетiлетiн қызметтi алушы жайлы деректердiң түпнұсқалығын тексеру;

      2-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушы деректерiнде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы порталда хабарламаны қалыптастыру;

      3-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттік қызметтi таңдауы, мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректердi енгiзуi), сұрау салу нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттардың электрондық көшiрмелерiн бекiтуi, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;

      2-шарт – порталда ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң мерзiмiн және керi қайтарып алынған (күшiн жойған) тiркеу куәлiктерiнiң тiзiмiнде болмауын, сондай-ақ сәйкестендiру деректерiнiң (сұрау салуда көрсетiлген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН арасында) сәйкестiгiн тексеру;

      4-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн сұрау салуды куәландыру (қол қою) және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің өңдеуі үшiн ЭҮШ арқылы көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң АЖО-на жолдау;

      6-процесс - көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң АЖО-да электрондық құжатты тiркеу;

      3-шарт - көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң Стандарттың 9-тармағында көрсетiлген мемлекеттiк қызмет көрсетуге негiздеме болатын көрсетiлетiн қызметтi алушы тiркеген құжаттардың сәйкестiгiн тексеруi (өңдеуi);

      7-процесс - көрсетiлетiн қызметтi алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8-процесс – мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ расталған электронды құжат нысанында алу.

      15. Осы Регламенттiң 2-қосымшасында портал арқылы өтiнiш жасау және мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде көрсетiлетiн қызметтi берушi мен көрсетiлетiн қызметтi алушы рәсiмдерiнiң (iс-қимылдарының) реттiлiгi (мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара іс-қимылының кесте түрiндегi № 2 диаграммасы) көрсетiлген.

  "Мектепке дейiнгi
балалар ұйымдарына
жiберу үшiн мектепке
дейiнгi
(7 жасқа дейiн)
жастағы балаларды
кезекке қою" мемлекеттік
көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процестерiнiң анықтамалығы





  "Мектепке дейiнгi
балалар ұйымдарына
жiберу үшiн мектепке
дейiнгi (7 жасқа дейiн)
жастағы балаларды
кезекке қою" мемлекеттік
көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетуге
тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара
іс-қимылының № 1 диаграммасы



Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық
жүйелердiң функционалдық өзара іс-қимылының № 2 диаграммасы



Кесте. Шартты белгілер



  Алматы қаласы әкімдігінің
2018 жылғы 13 сәуірдегі №
2/148 қаулысына
2-қосымша
  Алматы қаласы
әкiмдiгiнiң
2015 жылғы 7
тамыздағы № 3/500
қаулысымен бекiтiлдi

"Мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау
және балаларды қабылдау" мемлекеттiк көрсетiлетiн
қызмет регламентi 1. Жалпы ережелер

      1. "Мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 7 сәуірдегі № 172 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде Алматы қаласының барлық үлгiдегi және түрдегi мектепке дейiнгi ұйымдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдау және беру көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: қағаз түрiнде.

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi: мектепке дейiнгi ұйым мен баланың ата-анасының бiрi немесе заңды өкiлi араcында жасалған шарт негiзiнде баланы мектепке дейiнгi ұйымға қабылдау немесе Стандарттың 10-тармағында көрсетiлген негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.

      Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн ұсыну нысаны: қағаз түрiнде.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
iс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті көрсету үшін Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының көрсетiлетiн қызметтi алушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тексеруі, оны орындау ұзақтығы - 5 минут;

      2) көрсетiлетiн қызметтi алушыға мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру, рәсiмнiң ұзақтығы - 25 минут.

      6. Келесi рәсiмдi (iс-қимылды) орындауды бастауға негiз болатын мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмнiң (iс-қимылдың) нәтижесi:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн ресiмдеуi;

      2) көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн алуы.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
өзара іс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерінің) тiзбесi:

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) ретін сипаттау:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы көрсетілетін қызметі алушы ұсынған құжаттарды қабылдайды және Стандарттың 9-тармағына сәйкестiгiн тексередi, рәсімнің ұзақтығы – 5 минут;

      2) ұсынылған құжаттарды тексерiп, талдау жасағаннан кейiн көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы баланы мектепке дейiнгi ұйымға қабылдайды, баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы арасында шарт жасалады, рәсімнің ұзақтығы – 25 минут.

      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) ретiн, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимылының толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процестерiнiң анықтамалығында көрсетiлген.

  "Мектепке дейiнгi
бiлiм беру
ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және
балаларды қабылдау"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процестерiнiң анықтамалығы





О внесении изменений в постановление акимата города Алматы от 7 августа 2015 года № 3/500 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Управлением образования города Алматы в сфере дошкольного воспитания и обучения"

Постановление акимата города Алматы от 13 апреля 2018 года № 2/148. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 28 апреля 2018 года № 1472. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 29 сентября 2020 года № 3/399

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 29.09.2020 № 3/399 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и статьей 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Алматы от 7 августа 2015 года № 3/500 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Управлением образования города Алматы в сфере дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1204, опубликовано 22 сентября 2015 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы") следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции, согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Управлению образования города Алматы в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, последующее официальное опубликование в периодических печатных изданиях, в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и на официальном интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы А. Кырыкбаева.

      4. Настоящее постановление "О внесении изменений в постановление акимата города Алматы от 7 августа 2015 года № 3/500 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Управлением образования города Алматы в сфере дошкольного воспитания и обучения" вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение 1
к постановлению
акимата
города Алматы
от 13 апреля 2018 года № 2/148


  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 7 августа 2015 года № 3/500

Регламент государственной услуги "Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские
дошкольные организации" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление образования города Алматы" (далее - услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 апреля 2015 года № 172 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о постановке в очередь (в произвольной форме), при наличии места – выдача направления в дошкольную организацию (в произвольной форме), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 Стандарта.

      При обращении к услугодателю или в Государственную корпорацию результат оказания государственной услуги оформляется посредством специализированной информационной системы управления очередью услугодателя и направляется услугополучателю в форме электронного документа.

      При обращении через портал услугополучателю направляется результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем от услугополучателя необходимых документов для оказания государственной услуги, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием документов ответственным лицом услугодателя по приему документов для оказания государственных услуг и регистрация заявления, длительность процедуры – 5 минут;

      2) отписывание руководителем услугодателя согласно резолюции заявление услугополучателя ответственному лицу услугодателя для исполнения, длительность процедуры – 5 минут;

      3) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю, длительность процедуры – 20 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) предоставление ответственным лицом услугодателя по приему документов для оказания государственных услуг на рассмотрение руководителю услугодателя заявление и документы предоставленные услугополучателем;

      2) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;

      3) получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      ответственное лицо услугодателя по приему документов для оказания государственных услуг;

      специалист услугодателя;

      руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) ответственное лицо услугодателя по приему документов для оказания государственных услуг после поступления заявления и необходимых документов проводит регистрацию в журнале регистрации оказания государственных услуг услугодателя и передает на рассмотрение руководителю услугодателя, длительность процедуры - 5 минут;

      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту услугодателя для исполнения, длительность процедуры - 5 минут;

      3) специалист услугодателя проверяет предоставленные документы на соответствие пункта 9 Стандарта, после проверки и анализа предоставленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги посредством специализированной информационной системы управления очередью услугодателя и направляет результат оказания государственной услуги услугополучателю в форме электронного документа, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 Стандарта, длительность процедуры - 20 минут.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложения 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      услугополучатель подает документы согласно пункту 9 Стандарта работнику Государственной корпорации в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди, длительность процедуры - 15 минут;

      процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место информационной системы (далее - АРМ ИС) Государственной корпорации логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности);

      процесс 3 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) - о данных доверенности представителя услугополучателя;

      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 5 - заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;

      процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации, через ШЭП в АРМ регионального шлюза "электронного правительства" (далее – РШЭП);

      процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

      условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта, являющиеся основанием для оказания государственной услуги;

      процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги в форме электронного документа.

      11. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      результат оказания государственной услуги оформляется работником Государственной корпорации посредством специализированной информационной системы управления очередью услугодателя, после услугополучателю направляется результат оказания государственной услуги в форме электронного документа, длительность процедуры - 15 минут.

      12. Работник Государственной корпорации получает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 9 Стандарта работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме заявления по форме согласно приложению 2 Стандарта.

      13. Описание действия работника Государственной корпорации при регистрации и обработке запроса услугополучателя в интегрированной информационной системе Государственной корпорации (диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги в графической форме) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

      14. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуальных идентификационных или бизнес-идентификационных номеров (далее – ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароля;

      процесс 2 – формирование на портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых электронных копий документов, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – удостоверение (подписание) запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ услугодателя для обработки услугодателем;

      процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

      условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта, являющиеся основанием для оказания государственной услуги;

      процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 8 – получение результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      15. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал (диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские
дошкольные организации"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги




Условные обозначения



  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Постановка на очередь детей
дошкольного возраста
(до 7 лет) для направления
в детские дошкольные
организации"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через Государственную корпорацию




Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через портал




Таблица. Условные обозначения



  Приложение 2
к постановлению акимата
города Алматы
от 13 апреля 2018 года № 2/148
  Утвержден
  постановлением акимата
  города Алматы
  от 7 августа 2015 года № 3/500

Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление
детей в дошкольные организации образования" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования" (далее - государственная услуга) оказывается дошкольными организациями всех типов и видов города Алматы (далее - услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 апреля 2015 года № 172 (далее – Стандарт).

      Прием документов и выдача результата для оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: зачисление ребенка в дошкольную организацию на основании заключенного договора между дошкольной организацией и одним из родителей или законным представителем ребенка, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 Стандарта.

      Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем от услугополучателя необходимых документов для оказания государственной услуги, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием и проверка руководителем услугодателя предоставленных документов услугополучателем, длительность процедуры - 5 минут;

      2) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю, длительность процедуры - 25 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) оформление результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      2) получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) руководитель услугодателя принимает и проверяет предоставленные документы услугополучателем на соответствие пункта 9 Стандарта, длительность процедуры - 5 минут;

      2) после проверки и анализа предоставленных документов, руководитель услугодателя принимает ребенка в дошкольную организацию образования, при зачислении ребенка в дошкольную организацию между услугодателем и услугополучателем заключается договор, длительность процедуры - 25 минут .

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту
государственной
услуги "Прием
документов и
зачисление детей
в дошкольные
организации
образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги




Условные обозначения