"Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 218 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 1 наурыздағы № 56 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 13 наурызда № 4598 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 206 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 30.07.2020 № 206 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 218 қаулысына (2016 жылғы 25 шілдеде "Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды, нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3816 болып тіркелді) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      Көрсетілген қаулымен бекітілген "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі мыналарды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      1) Осы қаулыны "Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінің Солтүстік Қазақстан облысы Әділет департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесінде тіркелуін;

      2) осы әкімдік қаулысын мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның мемлекеттік және орыс тіліндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылықты жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалы – Солтүстік Қазақстан аймақтық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актілерiнiң эталондық бақылау банкiне қосу үшін жолдауды;

      3) осы қаулыны ресми жариялағаннан кейін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан
      облысының әкімі Қ.Ақсақалов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 1 наурыздағы № 56 қаулысына қосымша
  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 218 қаулысымен
  бекітілген

"Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Ішкі су көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 556 қаулысымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11369 болып тіркелді) бекітілген "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.

      "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініштерді қабылдау:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – қағаз түрінде өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік, өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасы, не осы Регламенттің 6-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуде құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу орны мен күні туралы хабарлама жолданады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақысыз негізде жеке тұлғаларға көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      5. Көрсетілетін қызметті алушы (не уәкілетті өкілі: өкілеттігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады:

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) өздігінен жүретін шағын көлемді кемені басқару құқығына куәлік алу үшін:

      Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 457 бұйрығымен бекітілген. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 1 шілдеде № 11528 тіркелді, кеме жүргізушілерін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына аттестаттау қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша кеме жүргізуші мамандығы бойынша оқу орнын бітіргені туралы дипломның не жергілікті орындаушы органдарда есепте тұрған шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәліктің (анықтаманың) көшірмесі*;

      ескертпе: * "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2014 жылғы 29 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгізілгенге дейін уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінде есепте тұрған шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды ашқан ұйымдар берген шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәліктер (анықтамалар) шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәліктердің (анықтамалардың) қолданылу мерзімінің аяқталуына дейін жарамды болып табылады;

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтаманың көшірмесі;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосурет;

      жеке басты куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін талап етілді);

      2) өздігінен жүретін шағын көлемді кемені басқару құқығына куәліктің телнұсқасын алу үшін:

      Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі бір фотосурет;

      жеке басты куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін);

      3) бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті алу үшін:

      Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      бұрын берілген өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік;

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтама;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосурет;

      жеке басты куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін).

      порталға:

      4) өздігінен жүретін шағын көлемді кемені басқару құқығына куәлік алу үшін:

      Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;

      кеме жүргізуші мамандығы бойынша оқу орнын бітіргені туралы дипломның не шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәліктің (анықтаманың) электрондық көшірмесі;

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосуреттің электрондық көшірмесі (мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру кезінде түпнұсқалары Мемлекеттік корпорацияға ұсынылады);

      5) өздігінен жүретін шағын көлемді кемені басқару құқығына куәліктің телнұсқасын алу үшін:

      Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі бір фотосуреттің электрондық көшірмесі (мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру кезінде түпнұсқалары Мемлекеттік корпорацияға ұсынылады);

      6) бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті алу үшін:

      Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына бұрын берілген куәліктің электрондық көшірмесі (мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру кезінде түпнұсқасы Мемлекеттік корпорацияға ұсынылады);

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;

      2,5х3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосуреттің электрондық көшірмесі (мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру кезінде түпнұсқалары Мемлекеттік корпорацияға ұсынылады).

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметін Мемлекеттік корпорация қызметкері және көрсетілетін қызметті алушы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісімін береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттар төлнұсқалардағы көшірмелермен бірге ұсынылады. Құжаттардың төлнұсқалары көшірмелермен салыстырып тексерілгеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады. Құжаттардың төлнұсқалары ұсынылмаған жағдайда, нотариалдық куәландырылған көшірмелері ұсынылады.

      Құжаттарды мемлекеттік корпорация арқылы берген кезде Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыны осы Регламенттің 5-тармағының 1) тармақшасында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынуын тексергеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыны шағын көлемді кемені жүргізу құқығына теориялық білімін тексеру үшін емтихан тапсыруға (бұдан әрі - емтихан) жібереді. Көрсетілген қызметті алушыны емтихан тапсыруға жіберу мерзімі Мемлекеттік корпорацияға өтінішін қабылдаған сәттен бастап бір сағатты құрайды.

      Құжаттарды портал арқылы берген кезде көрсетілген қызметті беруші электронды нысандағы (фотографиялардан басқа) осы Регламенттің 5-тармағының 4), 5), 6) тармақшаларында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын алғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне емтихан өткізу орны мен уақыты туралы хабарламаны жібереді. Хабарлама жіберудің мерзімі порталда өтінішті қабылдаған сәттен бастап бір сағатты құрайды. Бұл ретте, емтихан көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне хабарлама жіберген күннен бастап келесі жұмыс күні өткізіледі.

      Емтиханды жақсы тапсырған кезде емтихан нәтижесі мен осы Регламенттің 5-тармағының 1) тармақшасында және/немесе 5-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген құжаттар шағын көлемді кемені басқару құқығына куәлікті ресімдеу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі. Емтихан нәтижесі мен осы Регламенттің 5-тармағының 1) тармақшасында және/немесе 5-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген құжаттарды жіберу мерзімі бір жұмыс күнін құрайды.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға осы тармақта көрсетілген құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басты куәландыратын (немесе оның өкіліне нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша) құжат ұсынылған кезде, осы тармақта көрсетілген құжаттарды қабылдау туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация бір ай ішінде нәтиженің сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде, Мемлекеттік корпорацияның өтініші бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      Портал арқылы сұрау салған кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметке өтінішті қабылдау туралы мәртебесі, сонымен қатар мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні, уақыты және орны көрсетілген мәлімдемесі жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Регламенттің 5-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты береді.

      6. Көрсетілетін қызметті беруші келесі негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Кеме жүргізушілерін шағын көлемді кемені басқару құқығына аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 457 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11528 болып тіркелді) бекітілген Кеме жүргізушілерін шағын көлемді кемені басқару құқығына аттестаттау қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімінің бар болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арнаулы құқығынан айырылды.

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінің құрамына кiретiн рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы берген жағдайда:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Мемлекеттік корпорациядан түскен құжаттарды қабылдау жұмыстарын жүзеге асырады, оларды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 20 (жиырма) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен таныстырылады және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына қарауға береді – 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштамасын қояды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 2 (екі) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды осы Регламенттің 5-тармағының 1), 2), 3) тармақшаларына сәйкестігіне тексереді:

      құжаттар пакеті толық болған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді;

      өздігінен жүретін шағын көлемдi кеменi жүргізу құқығына куәлiк беру кезінде – емтиханды табысты тапсырған күннен бастап – 9 (тоғыз) жұмыс күні; 

      өздігінен жүретін шағын көлемдi кеменi жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      құжаттар топтамасын толық болмаған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша түрдегі дәлелді бас тарту жобасын дайындайды - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуға қол қояды және кеңсе қызметкеріне береді – 2 (екі) сағат;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – 20 (жиырма) минут.

      құжаттарды портал арқылы берген жағдайда:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері портал арқылы түскен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, оларды тіркейді, құжаттар топтамасының толықтығын тексеру үшін жауапты орындаушыға және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына танысу үшін жолдайды – 20 (жиырма) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды осы Регламенттің 5-тармағының 4), 5), 6) тармақшаларына сәйкестігіне тексереді:

      құжаттар топтамасы толық болған жағдайда емтиханның өту орны мен уақыты туралы көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне хабарлама жолдайды – 40 (қырық) минут;

      құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша түрдегі дәлелді бас тарту жобасын дайындайды – көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) күн;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына қарауға – 2 (екі) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштамасын қояды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 2 (екі) сағат;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді:

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – емтиханды табысты тапсырған күннен бастап 9 (тоғыз) жұмыс күні;

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуға қол қояды және кеңсе қызметкеріне береді – 2 (екі) сағат;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – 20 (жиырма) минут.

      8. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) өтінішті тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) бөлім басшысының бұрыштамасы және жауапты орындаушыны айқындау;

      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындау;

      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдау.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы.

      10. Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы берген жағдайда: мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi көрсетілетін қызметті берушінің рәсiмдерінің (іс-қимылдарының) сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Мемлекеттік корпорациядан түскен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, оларды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 20 (жиырма) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен таныстырылады және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына қарауға береді – 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 2 (екі) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды осы Регламенттің 5-тармағы 1), 2), 3) тармақшаларына сәйкестігіне тексереді:

      құжаттар топтамасы толық болған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді;

      өздігінен жүретін шағын көлемдi кеменi жүргізу құқығына куәлiк беру кезінде – емтиханды табысты тапсырған күннен бастап – 9 (тоғыз) жұмыс күні; 

      өздігінен жүретін шағын көлемдi кеменi жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      құжаттар топтамасы толығымен болмаған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша түрдегі дәлелді бас тарту жобасын дайындайды - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуға қол қояды және кеңсе қызметкеріне береді – 2 (екі) сағат;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – 20 (жиырма) минут.

      11. Құжаттарды портал арқылы берген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi көрсетілетін қызметті берушінің рәсiмдерінің (іс-қимылдарының) сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері портал арқылы түскен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, оларды тіркейді, құжаттар топтамасының толықтығын тексеру үшін жауапты орындаушыға жолдайды және танысу үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 20 (жиырма) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды осы Регламенттің 5-тармағы 4), 5), 6) тармақшаларына сәйкестігіне тексереді:

      құжаттар топтамасы толық болған жағдайда емтиханның өту орны мен уақыты туралы көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне хабарлама жолдайды – 40 (қырық) минут;

      құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша түрдегі дәлелді бас тарту жобасын дайындайды – көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) күн;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына қарауға – 2 (екі) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштамасын қояды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 2 (екі) сағат;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді:

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – емтиханды табысты тапсырған күннен бастап 9 (тоғыз ) жұмыс күні;

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні;

      бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік беру кезінде – құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне не жазбаша түрдегі дәлелді бас тартуға қол қояды және кеңсе қызметкеріне береді – 2 (екі) сағат;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – 20 (жиырма) минут.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      12. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін осы Регламенттің 5-тармағының 1), 2), 3) қосымшаларына сәйкес құжаттар топтамасымен Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді.

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Регламенттің 5-тармағының 1), 2), 3) қосымшаларында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті қабылдаудан бас тартады және бас тарту туралы қолхат береді.

      Өтініштің дұрыс және толық толтырылуын сақтаған және құжаттар топтамасын толық ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтары үшін ықпалдастырылған ақпараттық жүйе" (бұдан әрі – ХҚО ЫАЖ) ақпараттық жүйесінде тіркейді және өтінішті қабылдаған сәттен бастап бір сағат ішінде Мемлекеттік корпорацияға шағын көлемді кемені жүргізу құқығына көрсетілетін қызметті алушының теориялық білімін тексеру үшін көрсетілетін қызметті алушыны емтихан тапсыруға жолдайды. Құжаттарды қабылдау күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді - 20 (жиырма) минут;

      Емтиханды табысты тапсырған жағдайда осы регламенттің 5-тармағының 1) тармақшасында көзделген емтиханның нәтижелері мен құжаттар 1 (бір) жұмыс күні ішінде өздігінен жүретін шағын көлемдi кеменi жүргізу құқығына куәлікті ресімдеу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жолданады.

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны курьерлік немесе осы байланысқа өзге де уәкілетті қызмет арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттамасына сәйкес рәсімді (іс-қимылды) жүзеге асырады;

      4) Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді – 20 (жиырма) минут.

      13. Өтініштер тәртібі мен "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі –ЖСН), сондай-ақ парольдің (көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелмегендер үшін жүзеге асырады) көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының қызметті алу үшін порталда ЖСН және парольді енгізу процесі (авторландыру процесі);

      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН және пароль арқылы порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталдың авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымдық және форматтық талаптарын ескере отырып, толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына осы Регламенттің 5-тармағы 4), 5), 6) тармақшаларында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде тіркеуі, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін электрондық – цифрлық қолхат (әрі қарай - ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – ЭЦҚ тіркелген куәлігінің қолданылу мерзімін порталда тексеру; 

      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқасының расталмауына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 5-процесс - "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнында (бұдан әрі –ЭҮӨШ АЖО) "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатын (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) жолдауы;

      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу орны мен датасын көрсете отырып, портал қалыптастырған электрондық құжат нысанындағы хабарламаны алуы;

      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының қоса берген, осы Регламенттің 5-тармағы 4), 5), 6) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;

      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру; 

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының емтиханның өту орны мен уақыты туралы электрондық құжат нысанындағы хабарламаны алуы;

      13) 4-шарт – Мемлекеттік корпорацияда компьтерлік кешеннің тестік бағдарламасымен емтихан өткізу жолымен көрсетілетін қызметті берушінің теориялық білімін тексеру;

      14) 9-процесс – емтиханды теріс нәтижемен тапсырған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру; 

      15) 10-процесс – көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасына сәйкес рәсімді (іс-қимылды) жүзеге асырады;

      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды;

      17) 12-процесс – Мемлекеттік корпорация мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2 және 3 қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      15. Жүйке жүйелерінің шалдығуына байланысты тіршілік әрекетін шектейтін денсаулық бұзушылықтары бар көрсетілетін қызметті алушыларға қажетті жағдайда 1414 бірыңғай байланыс-орталығына өтініш жіберу арқылы Мемлекеттік корпорация қызметкерімен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттардың қабылдауын тұратын мекеніне шығуымен іске асырылады.

  "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші

Р/с №

Жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесінің атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны, электрондық поштаның мекенжайы

1

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Интернационал көшесі, 61, 3-ші қабат

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сай демалыс және мереке күндерін қоспағанда
13.00-ден - 14.30-ға дейін түскі үзіліспен
күн сайын сағат 9.00 - ден 18.30-ға дейін

Тел. 8(7152) 338695
Факс 8(7152)338765
trans@sko.kz
http://dptiad.sko.gov.kz

  "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру"

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      Шартты белгілер

     


  "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

Портал арқылы "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


О внесении изменения в постановление акимата Северо-Казахстанской области от 16 июня 2016 года № 218 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 1 марта 2018 года № 56. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 13 марта 2018 года № 4598. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 30 июля 2020 года № 206

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 30.07.2020 № 206 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Северо-Казахстанской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" от 16 июня 2016 года № 218 (опубликовано 25 июля 2016 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет", зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3816) следующее изменение:

      Регламент государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Северо-Казахстанской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Республиканском государственном учреждении "Департамент юстиции Северо-Казахстанской области Министерства юстиции Республики Казахстан";

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на государственном и русском языках в Северо-Казахстанский региональный центр правовой информации - филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Северо-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Северо-Казахстанской области по курируемым вопросам.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
      Северо-Казахстанской области К. Аксакалов

  Приложение
  к постановлению акимата Северо-Казахстанской области от 1 марта 2018 года № 56
  Утвержден
  постановлением акимата
  Северо-Казахстанской области
  от "16" июня 2016 года № 218

Регламент государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" (далее – Регламент) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 556 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере внутреннего водного транспорта" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11369) (далее - Стандарт).

      Государственная услуга "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом Северо-Казахстанской области (далее – услугодатель), согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Прием заявлений на получение государственной услуги осуществляется через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – удостоверение на право управления самоходным маломерным судном, дубликат удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в бумажном виде, либо письменный мотивированный ответ об отказе в приеме документов оказания государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 6 настоящего Регламента.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется уведомление с указанием места и даты получения результата государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - электронная и (или) бумажная.

      4. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим лицам.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности):

      в Государственной корпорации:

      1) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      заявление по форме, согласно приложению 1 к стандарту;

      копия диплома об окончании учебного заведения по судоводительской специальности либо свидетельства (справка) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов*, по форме согласно приложения 2 к Правилам аттестации судоводителей на право управления маломерным судном, утвержденный приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 457, зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июля 2015 года № 11528, состоящих на учете в местных исполнительных органах;

      примечание: * свидетельства (справки) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов, выданные организациями, открывшими курсы по подготовке судоводителей маломерных судов и состоящих на учете в территориальных подразделениях уполномоченного органа до введения в действие Закона Республики Казахстан от 29 сентября 2014 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления" являются действительными до истечения срока действия свидетельства (справки) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов;

      копия медицинской справки по форме № 083/у;

      две фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      2) для получения дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      заявление по форме, согласно приложению 2 к стандарту;

      одна фотография размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      3) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      заявление по форме, согласно приложению 1 к стандарту;

      ранее выданное удостоверение на право управления самоходными маломерными судами;

      копия медицинской справки по форме № 083/у;

      две фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности).

      на портал:

      4) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      запрос согласно приложению 1 к стандарту в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя;

      электронная копия диплома об окончании учебного заведения по судоводительской специальности либо свидетельства (справки) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов;

      электронная копия медицинской справки по форме № 083/у;

      электронная копия двух фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров (оригиналы представляются в Государственную корпорацию при выдаче результата государственной услуги);

      5) для получения дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      запрос согласно приложению 2 к стандарту в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

      электронная копия одной фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров (оригинал представляется в Государственную корпорацию при выдаче результата государственной услуги);

      6) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      запрос согласно приложению 1 к стандарту в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

      электронная копия ранее выданного удостоверения на право управления самоходными маломерными судами (оригинал представляется в Государственную корпорацию при выдаче результата государственной услуги);

      электронная копия медицинской справки по форме № 083/у;

      электронная копия двух фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров (оригиналы представляются в Государственную корпорацию при выдаче результата государственной услуги).

      Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, работник Государственной корпорации и услугополучатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При оказании государственной услуги услугополучатель представляет письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иные не предусмотрены законами Республики Казахстан.

      При обращении услугополучателя в Государственную корпорацию документы представляются в подлинниках с копиями. Подлинники документов после сверки с копиями возвращаются услугополучателю. В случае непредставления подлинников документов, предоставляются нотариально засвидетельствованные копии.

      При подаче документов через Государственную корпорацию, работник Государственной корпорации после проверки услугополучателя на предмет представления полного пакета документов согласно перечню, предусмотренному подпунктом 1) пункта 5 настоящего Регламента направляет услугополучателя на сдачу экзамена для проверки теоретических знании услугополучателя на право управления маломерным судном (далее – экзамен). Срок направления услугополучателя на экзамен составляет один час с момента приема заявления в Государственной корпорации.

      При подаче документов через портал, услугодатель после получения полного пакета документов согласно перечню, предусмотренному подпунктами 4), 5), 6) пункта 5 настоящего Регламента в электронной форме (кроме фотографий), направляет уведомление на личный кабинет услугополучателя о месте и времени прохождения экзамена. Срок направления уведомления составляет один час с момента приема заявления на портале. При этом экзамен проводится на следующий рабочий день со дня направления уведомления на личный кабинет услугополучателя.

      При успешной сдаче экзамена, результаты экзамена и документы, указанные в подпункте 1) пункта 5 и/или подпункте 4) пункта 5 настоящего Регламента направляются услугодателю для оформления удостоверения на право управления маломерным судном. Срок направления результатов экзамена и документов, указанных в подпункте 1) пункта 5 и/или подпункте 4) пункта 5 настоящего Регламента, составляет один рабочий день.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме документов указанных в настоящем пункте.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме документов указанных в настоящем пункте, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу, а также уведомление с указанием даты, времени и месте получения результата государственной услуги.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренным пунктом 5 настоящего Регламента работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе по форме согласно приложению 3 к Стандарту.

      6. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным Правилами аттестации судоводителей на право управления маломерным судном, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 457 "Об утверждении Правил аттестации судоводителей на право управления маломерным судном" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11528);

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

      7. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      в случае подачи документов через Государственную корпорацию:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов поступивших с Государственной корпорации, регистрирует их и направляет руководителю услугодателя – 20 (двадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и передает руководителю отдела услугодателя на рассмотрение – 2 (два) часа;

      3) руководитель отдела услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя – 2 (два) часа;

      4) ответственный исполнитель услугодателя проверяет документы на соответствие подпунктов 1),2),3) пункта 5 настоящего Регламента:

      в случае полного пакета документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 9 (девять ) рабочих день со дня успешной сдачи экзамена;

      при выдаче дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 1 (один) рабочий день с момента сдачи пакета документов;

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения – 2 (два) рабочих дня с момента сдачи пакета документов;

      в случае не полного пакета документов, подготавливает проект письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день с момента получения документов услугополучателя;

      5) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги либо письменного мотивированного отказа и передает сотруднику канцелярии – 2 (два) часа;

      6) сотрудник канцелярии услугодателя направляет результат оказания государственной услуги либо письменного мотивированного отказа в Государственную корпорацию – 20 (двадцать) минут.

      в случае подачи документов через портал:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, поступивших через портал, регистрирует их, направляет ответственному исполнителю для проверки полноты пакета документов и руководителю услугодателя для ознакомления – 20 (двадцать) минут;

      2) ответственный исполнитель услугодателя проверяет документы на соответствие подпунктов 4), 5), 6) пункта 5 настоящего Регламента:

      в случае полного пакета документов направляет уведомление на личный кабинет услугополучателя о месте и времени прохождения экзамена – 40 (сорок) минут;

      в случае не полного пакета документов, подготавливает проект письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день с момента получения документов услугополучателя;

      3) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и передает руководителю отдела услугодателя на рассмотрение – 2 (два) часа;

      4) руководитель отдела услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя – 2 (два) часа;

      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 9 (девять) рабочих день со дня успешной сдачи экзамена;

      при выдаче дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 1 (один) рабочий день с момента сдачи пакета документов;

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения – 2 (два) рабочих дня с момента сдачи пакета документов;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги либо письменный мотивированный отказ и передает сотруднику канцелярии – 2 (два) часа;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя направляет результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию – 20 (двадцать) минут.

      8. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления;

      2) виза руководителя услугодателя;

      3) виза руководителя отдела и определение ответственного исполнителя;

      4) подготовка проекта результата оказания государственной услуги;

      5) подписание результата оказания государственной услуги;

      6) направление результата государственной услуги в Государственную корпорацию.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела услугодателя;

      4) ответственный специалист услугодателя.

      10. Описание процедур (действий) услугодателя, необходимых для оказания государственной услуги, в случае подачи документов через Государственную корпорацию:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов поступивших с Государственной корпорации, регистрирует их и направляет руководителю услугодателя – 20 (двадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и передает руководителю отдела услугодателя на рассмотрение – 2 (два) часа;

      3) руководитель отдела услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя – 2 (два) часа;

      4) ответственный исполнитель услугодателя проверяет документы на соответствие подпунктов 1), 2), 3) пункта 5 настоящего Регламента:

      в случае полного пакета документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 9 (девять) рабочих день со дня успешной сдачи экзамена;

      при выдаче дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 1 (один) рабочий день с момента сдачи пакета документов;

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения – 2 (два) рабочих дня с момента сдачи пакета документов;

      в случае не полного пакета документов, подготавливает проект письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день с момента получения документов услугополучателя;

      5) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги либо письменного мотивированного отказа и передает сотруднику канцелярии – 2 (два) часа;

      6) сотрудник канцелярии услугодателя направляет результат оказания государственной услуги либо письменного мотивированного отказа в Государственную корпорацию – 20 (двадцать) минут.

      11. Описание процедур (действий) услугодателя, необходимых для оказания государственной услуги, в случае подачи документов через портал:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, поступивших через портал, регистрирует их, направляет ответственному исполнителю для проверки полноты пакета документов и руководителю услугодателя для ознакомления – 20 (двадцать) минут;

      2) ответственный исполнитель услугодателя проверяет документы на соответствие подпунктов 4), 5), 6) пункта 5 настоящего Регламента:

      в случае полного пакета документов направляет уведомление на личный кабинет услугополучателя о месте и времени прохождения экзамена – 40 (сорок) минут;

      в случае не полного пакета документов, подготавливает проект письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день с момента получения документов услугополучателя;

      3) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и передает руководителю отдела услугодателя на рассмотрение – 2 (два) часа;

      4) руководитель отдела услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя – 2 (два) часа;

      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя:

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 9 (девять) рабочих день со дня успешной сдачи экзамена;

      при выдаче дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном – 1 (один) рабочий день с момента сдачи пакета документов;

      при выдаче удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения – 2 (два) рабочих дня с момента сдачи пакета документов;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги либо письменный мотивированный отказ и передает сотруднику канцелярии – 2 (два) часа;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя направляет результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию – 20 (двадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию с пакетом докуметов согласно подпунктам 1), 2), 3) пункта 5 настоящего Регламента.

      1) сотрудник Государственной корпорации осуществляет проверку полноты документов, представленных услугополучателем.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному подпунктами 1), 2), 3) пункта 5 настоящего Регламента, сотрудник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе по форме согласно приложению 3 к Стандарту.

      При соблюдении правильности и полноты заполнения заявления и предоставления полного пакета документов сотрудник Государственной корпорации регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и в течение одного часа с момента приема заявления в Государственную корпорацию направляет услугополучателя на сдачу экзамена для проверки теоретических знаний услугополучателя на право управления маломерным судном. Выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов - 20 (двадцать) минут;

      При успешной сдаче экзамена, результаты экзамена и документы, указанные в подпункте 1) пункта 5 настоящего Регламента в течение 1 (одного) рабочего дня направляются услугодателю для оформления удостоверения на право управления маломерным судном.

      2) сотрудник Государственной корпорации подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь;

      3) услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги;

      4) сотрудник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги – 20 (двадцать) минут.

      13. Описание порядка обращений и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН), а также пароля (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателем на портале);

      2) процесс 1 - процесс ввода услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 - проверка на портале подлинности данных

      о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в подпунктах 4), 5), 6) пункта 5 настоящего Регламента, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно - цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП;

      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП);

      9) процесс 6 - получение услугополучателем уведомления в форме электронного документа, сформированного порталом, с указанием места и даты получения результата государственной услуги;

      10) условие 3 - проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в подпунктах 4), 5), 6) пункта 5 настоящего Регламента;

      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) процесс 8 - получение услугополучателем уведомления в форме электронного документа о месте и времени прохождения экзамена;

      13) условие 4 – проверка теоретических знаний услугодателя путем проведения экзамена тестовой программой компьютерного комплекса в Государственной корпорации;

      14) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в случае сдачи экзамена с отрицательным результатом;

      15) процесс 10 – услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      16) процесс 11 – услугодатель направляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию;

      17) процесс 12 – выдача Государственной корпорацией результата государственной услуги.

      14. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 и 3 к настоящему Регламенту.

      15. Услугополучателям имеющим нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма, ограничивающим его жизнедеятельность, в случае необходимости, прием документов для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414.

  Приложение 1
  к регламенту государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

Услугодатель


п\п

Наименование структурного подразделения местного исполнительного органа

Юридический адрес

График работы

Контактный телефон, адрес электронной почты

1

Коммунальное государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область город Петропавловск, улица Интернациональная, 61, 3 этаж

Ежедневно с 9.00 до 18.30 часов,
Обеденный перерыв 13.00-14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

 8(7152) 338695
Факс 8(7152)338765
trans@sko.kz 
http://dptiad.sko.gov.kz.

  Приложение 2 к регламенту государственной услуги
  "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" через Государственную корпорацию

     


      Условные обозначения:

     


  Приложение 3 к регламенту государственной услуги
  "Выдача удостоверений на право управления
  самоходными маломерными судами"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" через портал

     


      Условные обозначения: