"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 124 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 16 мамырдағы № 133 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 30 мамырда № 4737 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 18 мамырдағы № 119 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы əкімдігінің 18.05.2020 № 119 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағына, "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 26-бабына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 124 қаулысына (2016 жылғы 31 мамыр "Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3756 болып тіркелді) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі мыналарды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      1) осы қаулыны "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы әкімдік қаулысын мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның мемлекеттік және орыс тіліндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы - Солтүстік Қазақстан өңірлік құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жолдауды;

      3) осы қаулыны ресми жариялағаннан кейін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысының әкімі Қ. Ақсақалов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2018 жылғы "16" мамырдағы № 133
қаулысына
қосымша
  Солтүстік Қазақстан облысы
  әкімдігінің 2016 жылғы
  "19" сәуірдегі № 124 қаулысымен
  бекітілді

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10805 болып тіркелді) бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес әзірленді.

      Мемлекеттік қызметті осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес аудандардың және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарының ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы уәкілетті органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз жүзінде.

      3. Жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасау немесе "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге (мекенжайы және байланыс деректері көрсетілген) Келісім жасау үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе Заңның 19-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз жүзінде.

      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесі:

      Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібінде көрсетіледі, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы электрондық кезекті броньдауға болады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті алушы немесе нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) көтерме жәрдемақы алған кезде:

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      2) көтерме жәрдемақыны және тұрғын үй сатып алуға бюджеттік кредит алған кезде:

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      сатып алынатын жылжымайтын мүлікті бағалау актісі;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      аталған ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      3) көтерме жәрдемақы және тұрғын үй салуға бюджеттік кредит алған кезде:

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      аталған ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      маманның атына тұрғын үй салу үшін берілген жер учаскесін пайдалану құқығына акт;

      кепілге қойылған мүлікті бағалау актісі;

      кепілге қойылған мүлікті сақтандыру шарты;

      берілетін кредит мөлшерінен асатын тұрғын үй құрылысы бөлігін бірлесіп қаржыландыруға жазбаша келісім;

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) көтерме жәрдемақы алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      2) көтерме жәрдемақыны және тұрғын үй сатып алуға бюджеттік кредит алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      сатып алатын жылжымайтын мүлікті бағалау актісі;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда);

      3) көтерме жәрдемақы және тұрғын үй салуға бюджеттік кредит алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда);

      маманның атына тұрғын үй салу үшін берілген жер учаскесін пайдалану құқығына акт;

      кепілге қойылған мүлікті бағалау актісі;

      кепілге қойылған мүлікті сақтандыру шарты;

      берілетін кредит мөлшерінен асатын тұрғын үй құрылысы бөлігін бірлесіп қаржыландыруға жазбаша келісім.

      Құжаттар салыстырып тексеру үшін төлнұсқада және көшірмелерімен ұсынылады, содан кейін құжаттардың төлнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға өтініш берілген күні қайтарылады.

      Тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекенжайы, телефон нөмірі, өтініш берген күні көрсетілген және өтінішті қабылдаған адамның қолы қойылған қолхат көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдауды растау болып табылады.

      7. Көрсетілетін қызметті алушы осы регламенттің 6-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын дұрыс және (немесе) толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін бюджет қаражаты жетіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті алуға үміткерлер қатарынан көрсетілетін қызметті алушылардың өтініш берген күні бойынша кезектілікті қалыптастырады.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш пен құжаттарды қабылдауды және тіркеуді, төлнұсқалар мен көшірмелерді салыстыруды және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беруді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді - 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және оны жауапты орындаушыға жібереді - 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексереді, қаржы қаражатының қажеттілік есебін жасайды және тұрақты әрекет ететін комиссияға (бұдан әрі – Комиссия) жібереді - құжаттар қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      4) Комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсыныс жасайды - 7 (жеті) жұмыс күні;

      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды - Комиссияның ұсыныстары түскен сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенiм бiлдiрілген өкiл (агент) стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасайды - қаулы қабылданғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының жеке дербес есепшотына көтерме жәрдемақы сомасын аударады – 5 (бес) жұмыс күні;

      8) сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) көрсетілетін қызметті алушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит ұсынады - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте 25 (жиырма бес) жұмыс күні.

      9. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болып табылатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) өтінішті және құжаттарды қабылдау, тіркеу, көшірмелерді салыстыру, қолхат беру, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру (көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері);

      2) құжаттар топтамасымен танысу, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жіберу (көрсетілетін қызметті берушінің басшысы);

      3) құжаттардың дұрыстығын тексеру, қаржылық қаражат қажеттілігін есептеу, құжаттарды Комиссияға жіберу (көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы);

      4) құжаттарды қарау, аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы ұсыныс жасау (Комиссия);

      5) көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы қаулы қабылдау (аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі);

      6) мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы Келісім жасау (көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы, сенім білдірілген өкіл (агент));

      7) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру (көрсетілетін қызметті беруші);

      8) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру (сенім білдірілген өкіл (агент).

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) тұрақты әрекет ететін комиссия;

      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі;

      6) сенiм бiлдiрілген өкіл (агент).

      11. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш пен құжаттарды қабылдауды және тіркеуді, төлнұсқалар мен көшірмелерді салыстыруды және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беруді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді - 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және оны жауапты орындаушыға жібереді - 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексереді, қаржы қаражатының қажеттілік есебін жасайды және тұрақты әрекет ететін комиссияға (бұдан әрі – Комиссия) жібереді - құжаттар қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні;

      4) Комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсыныс жасайды - 7 (жеті) жұмыс күні;

      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды - Комиссияның ұсыныстары түскен сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенiм бiлдiрілген өкiл (агент) стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасайды - қаулы қабылданғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының жеке дербес есепшотына көтерме жәрдемақы сомасын аударады – 5 (бес) жұмыс күні;

      8) сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) көрсетілетін қызметті алушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит ұсынады - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте 25 (жиырма бес) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ, ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, сондай-ақ, көрсетілетін қызметті алушының сұранымын өңдеу ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініштердің дұрыс толтырылуын және ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді - 5 (бес) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы регламенттің 6-тармағымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған ықпалдастырылған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тіркелген күнді және мемлекеттік қызмет көрсетілген күнді, құжаттарды қабылдаған адамның аты-жөнін көрсетіп, қолхат береді - 5 (бес) минут;

      3) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады - 5 (бес) минут;

      4) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды дайындайды және курьер немесе осыған өкілеттік берілген өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) өзара іс-қимылының сипаттамасына сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады және Мемлекеттік корпорацияға жібереді;

      6) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді – 15 (он бес) минут.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

      Заңнамада белгіленген тәртіппен өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетімен қозғалуды, бағдаралуды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін кызметті алушыларға мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығына жүгіну арқылы тұрғылықты жері бойынша шығумен жүргізеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылы реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ, мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және ақпаратық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
  тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
  әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
  агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға
  әлеуметтік қолдау шараларын көрсету"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  регламентіне
  1-қосымша

Аудандардың және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарының ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету жөніндегі уәкілетті органдарының тізбесі

Көрсетілетін қызметті беруші

Көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері

Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі

1

"Петропавл қаласы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Қазақстан Конституциясы көшесі, 23

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

2.

"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкөл ауылы Шоқан Уәлиханов көшесі, 44

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

3.

"Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы Талшық ауылы Целинная көшесі, 13

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

4.

"Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Смирнов ауылы 9 Май көшесі, 67

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

5.

"Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы Явленка ауылы Ленин көшесі, 10

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

6.

"Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданының экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка ауылы Қожаберген жырау көшесі, 52-үй

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

7.

"Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы Булаев қаласы Абай Құнанбаев көшесі, 24

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

8.

"Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданының экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Бескөл ауылы Гагарин көшесі, 11-үй

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

9.

"Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлютка қаласы Коммунальная көшесі, 27

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

10.

"Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан Новоишимское ауылы Абылай хан көшесі, 28

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

11.

"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы Пролетарская көшесі, 210

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

12.

"Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы Тимирязев ауылы Шоқан Уәлиханов көшесі, 27

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

13.

"Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданы Кішкенекөл ауылы Шоқан Уәлиханов көшесі, 83-үй

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

14.

"Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Сергеевка қаласы Победа көшесі, 35-үй

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін

  "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға
  келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік
  қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік
  кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік
  қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет регламентіне
  2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      Шартты белгілер:

     


  "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
  денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
  мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы
  мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      Шартты белгілер:

     


О внесении изменения в постановление акимата Северо–Казахстанской области от 19 апреля 2016 года № 124 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 16 мая 2018 года № 133. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 30 мая 2018 года № 4737. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18 мая 2020 года № 119

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18.05.2020 № 119 (вводится в действие по истечение десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Северо-Казахстанской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" от 19 апреля 2016 года № 124 (опубликовано 31 мая 2016 года в информационно - правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет", зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3756), следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление экономики акимата Северо-Казахстанской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Республиканском государственном учреждении "Департамент юстиции Северо-Казахстанской области Министерства юстиции Республики Казахстан";

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на государственном и русском языках в Северо-Казахстанский региональный центр правовой информации – филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на Интернет-ресурсе акимата Северо-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Северо-Казахстанской области по курируемым вопросам.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Северо-Казахстанской области К. Аксакалов

  Приложение к
постановлению акимата
Северо-Казахстанской области
от "16" мая 2018 года
№ 133
  Утвержден
  постановлением акимата
  Северо-Казахстанской области
  от "19" апреля 2016 года
  № 124

Регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - регламент) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - стандарт) утверждҰнным приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 275 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10805).

      Государственная услуга оказывается уполномоченными органами в области развития сельских территорий местных исполнительных органов районов и города областного значения (далее - услугодатель) согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги при обращении:

      1) к услугодателю является заключение соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги (далее – Соглашение) или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон);

      2) в Государственную корпорацию является уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      График работы Государственной корпорации:

      с понедельника по субботу включительно в соответствии с графиком работы с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной" очереди без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя или его представителя по нотариально удостоверенной доверенности:

      к услугодателю:

      1) при получении подъемного пособия:

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия документа, удостоверяющего личность;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      2) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на приобретение жилья:

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия документа, удостоверяющего личность;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      акт оценки приобретаемого недвижимого имущества;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      справка об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста, его(ее) супруги(а) и детей в данном сельском населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем).

      3) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на строительство жилья:

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия документа, удостоверяющего личность;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      справка об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста, его(ее) супруги(а) и детей в данном сельском населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      акт на право пользования земельным участком, предоставленным на строительство жилья на имя специалиста;

      акт оценки залогового имущества;

      договор страхования залогового имущества;

      письменное согласие на софинансирование части строительства жилья, превышающего размер выдаваемого кредита.

      в Государственную корпорацию:

      1) при получении подъемного пособия:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      2) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на приобретение жилья:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      акт оценки приобретаемого недвижимого имущества;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае заключения брака до 2008 года);

      3) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на строительство жилья:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае заключения брака до 2008 года);

      акт на право пользования земельным участком, предоставленным на строительство жилья на имя специалиста;

      акт оценки залогового имущества;

      договор страхования залогового имущества;

      письменное согласие на софинансирование части строительства жилья, превышающей размер выдаваемого кредита.

      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются услугополучателю в день подачи заявления.

      Подтверждением принятия заявления услугополучателя является расписка, в которой указываются фамилия, имя, отчество, почтовый адрес, номер телефона, дата подачи заявления и подпись лица, принявшего заявление.

      7. В случаях представления услугополучателем недостоверных и (или) неполного пакета документов, указанных в пункте 6 настоящего регламента, услугодатель отказывает в предоставлении государственной услуги.

      При недостатке бюджетных средств для оказания государственной услуги услугодатель формирует очередность из числа претендентов на получение государственной услуги по дате подачи заявления услугополучателем.

      8. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием, регистрацию заявления и документов, сверку подлинников и копий и выдает расписку услугополучателю, передает документы руководителю услугодателя - 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и направляет его ответственному исполнителю – 30 (тридцать) минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет достоверность предоставленных документов, производит расчеты потребности финансовых средств и направляет в постоянно действующую комиссию (далее – Комиссия) - 2 (два) рабочих дня со дня принятия документов;

      4) Комиссия рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки - 7 (семь) рабочих дней;

      5) акимат района (города областного значения) принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю - 7 (семь) рабочих дней с момента поступления рекомендации Комиссии;

      6) услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент) заключают Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 к стандарту - 5 (пять) рабочих дней после принятия постановления (далее Соглашение);

      7) услугодатель перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя - 5 (пять) рабочих дней;

      8) поверенный (агент) предоставляет услугополучателю кредит на приобретение или строительство жилья - 25 (двадцать пять) рабочих дней в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      9. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием, регистрация заявления и документов, сверка копий, выдача расписки, передача документов руководителю услугодателя (сотрудник канцелярии услугодателя);

      2) ознакомление с пакетом документов, направление ответственному исполнителю услугодателя (руководитель услугодателя);

      3) проверка достоверности документов, расчет потребности финансовых средств, направляет документы в комиссию (ответственный исполнитель услугодателя);

      4) рассматривает документы, рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю (Комиссия);

      5) принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю (акимат района (города областного значения);

      6) заключение Соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам (услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент);

      7) выдача результата государственной услуги (услугодатель);

      8) выдача результата государственной услуги (поверенный (агент).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      10. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) постоянно действующая комиссия;

      5) акимат района (города областного значения);

      6) поверенный (агент).

      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием, регистрацию заявления и документов, сверку подлинников и копий и выдает расписку услугополучателю, передает документы руководителю услугодателя - 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и направляет его ответственному исполнителю – 30 (тридцать) минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет достоверность предоставленных документов, производит расчеты потребности финансовых средств и направляет в постоянно действующую комиссию (далее – Комиссия) - 2 (два) рабочих дня со дня принятия документов;

      4) Комиссия рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки - 7 (семь) рабочих дней;

      5) акимат района (города областного значения) принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю - 7 (семь) рабочих дней с момента поступления рекомендации Комиссии;

      6) услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент) заключают Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 к стандарту - 5 (пять) рабочих дней после принятия постановления (далее Соглашение);

      7) услугодатель перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя - 5 (пять) рабочих дней;

      8) поверенный (агент) предоставляет услугополучателю кредит на приобретение или строительство жилья - 25 (двадцать пять) рабочих дней в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги.

      12. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) сотрудник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявлений и полноту представленных документов - 5 (пять) минут;

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 6 настоящего регламента, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 стандарта.

      2) сотрудник Государственной корпорации регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" и выдает услугополучателю расписку с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы - 5 (пять) минут;

      3) сотрудник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан - 5 (пять) минут;

      4) сотрудник Государственной корпорации подготавливает документы и направляет их услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь - 1 (один) рабочий день;

      5) услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и передает в Государственную корпорацию;

      6) сотрудник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут.

      Государственная услуга через веб-портал "электронного правительства" не предоставляется.

      Услугополучателям, имеющим в установленном законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
  к Регламенту государственной услуги
  "Предоставление мер социальной поддержки
  специалистам в области здравоохранения,
  образования,
  социального обеспечения, культуры,
  спорта и агропромышленного комплекса,
  прибывшим для работы
  и проживания в сельские населенные пункты"

Перечень уполномоченных органов в области развития сельских территорий местных исполнительных органов районов и города областного значения по предоставлению мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

Услугодатель

Местонахождение услугодателя

График работы услугодателя

1.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования акимата города Петропавловск"

Северо-Казахстанская область город Петропавловск улица Конституции Казахстана, 23

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

2.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Айыртауский район, село Саумалколь, улица Шокана Уалиханова, 44

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

3.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Акжарского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшик, улица Целинная, 13.

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

4.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

5.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Есильского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Есильский район, село Явленка, улица Ленина, 10

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

6.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Жамбылского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Жамбылский район, село Пресновка, улица Кожаберген Жырау, дом 52

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

7.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область район Магжана Жумабаева, город Булаево, улица Абая Кунанбаева 24

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

8.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Кызылжарского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Кызылжарский район, село Бесколь, улица Гагарина, дом 11.

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

9.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Мамлютский район, город Мамлютка, улица Коммунальная, 27

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

10.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Абылай хана, 28

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

11.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, город Тайынша, улица Пролетарская 210

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

12.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Шокана Уалиханова, 27

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

13.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата Уалихановского района Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область Уалихановский район, село Кишкенеколь, улица Шокана Уалиханова, дом 83

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

14.

Коммунальное государственное учреждение "Отдел экономики и финансов акимата района Шал акына Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область район Шал акына город Сергеевка улица Победы, дом 35.

С понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан

  Приложение 2
  к Регламенту государственной услуги
  "Предоставление мер социальной поддержки
  специалистам в области здравоохранения,
  образования, социального обеспечения, культуры,
  спорта и агропромышленного комплекса,
  прибывшим для работы и проживания в сельские
  населенные пункты"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через услугодателя

     


     


  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги "Предоставление мер
  социальной поддержки специалистам в области
  здравоохранения, образования, социального обеспечения,
  культуры, спорта и агропромышленного комплекса,
  прибывшим для работы и проживания в сельские
  населенные пункты"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через Государственную корпорацию

     


      Условные обозначения: