Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 1 шілдедегі № 200 "Үздік педагог" атағын беру және мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурстарына қатысу үшін құжаттарды қабылдау бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Оңтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң 2018 жылғы 19 маусымдағы № 180 қаулысы. Оңтүстiк Қазақстан облысының Әдiлет департаментiнде 2018 жылғы 11 шілдеде № 4679 болып тiркелдi. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2020 жылғы 30 маусымдағы № 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 30.06.2020 № 142 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 1 шілдедегі № 200 "Үздік педагог" атағын беру және мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурстарына қатысу үшін құжаттарды қабылдау бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 3298 болып тіркелген, 2015 жылдың 12 тамызда "Оңтүстік Қазақстан" газетінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрестілген қаулының "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" - деген 1-қосымшасы осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулының "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" - деген 2-қосымшасы осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Оңтүстiк Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулыны мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Оңтүстік Қазақстан облысында таралатын мерзімді басылымдарға жіберуді;

      4) осы қаулыны оны ресми жариялағаннан кейін Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары Ұ. Сәдібековке жүктелсiн.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Ж. Түймебаев
      Ә.Ш. Өсербаев
      Ә.Е. Тұрғымбеков
      Е.А. Садыр
      Ұ. Сәдібеков
      Т.Қ. Сәрсембаев
      Е.Қ. Тасжүреков
      А.С. Сәбитов
      А.Б. Тасыбаев

  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің
2018 жылғы "19" маусымдағы
№ 180 қаулысына
1-қосымша
  Оңтүстік Қазақстан облысы
Әкімдігінің
2015 жылғы 1 шілдедегі
№ 200 қаулысына
1-қосымша

"Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының аудандық және қалалық білім бөлімдерімен (бұдан әрі - бөлім), сондай-ақ "Оңтүстік Қазақстан облысы білім басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - басқарма) ұсынылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау туралы еркін нысандағы қолхат, не Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 173 бұйрығымен бекітілген "Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында белгіленген негіздеме бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекеттерді) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны:

      Бірінші кезеңді бөлім жыл сайын сәуірде өткізеді. Құжаттар 1 сәуірге дейін қабылданады.

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдау мен оларды тіркеуді жүзеге асырады және бөлім басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды;

      2) бөлім басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды және бөлімнің конкурстық комиссиясының (бұдан әрі - конкурстық комиссия) қарауына жолдайды;

      3) конкурстық комиссия қатысушыларды бағалау үшін комиссия отырысын өткізеді, оның қорытындысы бойынша хаттама әзірлейді. Хаттама негізінде ұсыным-хат дайындалады және бөлім басшысына қол қою үшін жолданады;

      4) бөлім басшысы хаттамаға және ұсыным-хатқа қол қояды, бөлім кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды;

      5) бөлімнің кеңсе қызметкері ұсыным-хатты тіркейді және басқарма кеңсесіне жолдайды;

      Екінші кезеңді басқарма жыл сайын мамырда өткізеді. Құжаттар 30 сәуірге дейін қабылданады.

      6) басқарманың кеңсе қызметкері кеңсесінің жауапты маманы 15 (он бес) минут ішінде стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді және одан әрі қарау үшін басқарма басшысына жолдайды;

      7) басқарма басшысы тапсырылған құжаттарды қарайды және басқарманың облыстық конкурстық комиссиясына (бұдан әрі - басқарма комиссиясы) жолдайды;

      8) мүшелерінің саны 5 (бес) адамнан кем емес басқарма комиссиясы конкурс жеңімпаздарын жыл сайын мамырда анықтайды, хаттама әзірлейді, хаттама негізінде ұсыным-хат толтырады және басқарма басшысына қол қою үшін жолдайды;

      9) басқарма басшысы хаттамаға және ұсыным-хатқа қол қояды, басқарманың кеңсе қызметкеріне тіркеу үшін жолдайды;

      10) басқарманың кеңсе қызметкері ұсыным-хатты тіркейді және құжаттар топтамасын үшінші кезеңге (республикалық) қатысу үшін 30 тамызға дейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кеңсесіне жолдайды.

3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері;

      2) бөлім басшысы;

      3) бөлімнің конкурстық комиссиясы;

      4) басқарманың кеңсе қызметкері;

      5) басқарма басшысы;

      6) басқарма комиссиясы.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында келтірілген.

4-бөлім. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Үздік педагог" атағын беру
конкурсына қатысу үшін
құжаттар қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметінің регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

5

Бөлімнің кеңсе қызметкері

Бөлім басшысы

Конкурстық комиссия

Бөлім басшысы

Бөлімнің кеңсе қызметкері

15 (он бес) минут ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды қабылдау мен оларды тіркеуді жүзеге асырады және бөлім басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды

Келіп түскен құжаттарды қарайды және бөлімнің конкурстық комиссиясының қарауына жолдайды

Қатысушыларды бағалау үшін комиссия отырысын өткізеді, оның қорытындысы бойынша хаттама әзірлейді. Хаттама негізінде ұсыным-хат дайындалады және бөлім басшысына қол қою үшін жолданады

Хаттамаға және ұсыным-хатқа қол қояды, бөлім кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды

Ұсыным-хатты тіркейді және басқарма кеңсесіне жолдайды

6

7

8

9

10

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарма басшысы

Басқарма комиссиясы

Басқарма басшысы

Басқарманың кеңсе қызметкері

15 (он бес) минут ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді және одан әрі қарау үшін басқарма басшысына жолдайды

Тапсырылған құжаттарды қарайды және басқарма комиссиясының қарауына жолдайды

Конкурс жеңімпаздарын жыл сайын мамырда анықтайды, хаттама әзірлейді, хаттама негізінде ұсыным-хат толтырады, басқарма басшысына қол қою үшін жолдайды

Хаттамаға және ұсыным-хатқа қол қояды, басқарманың кеңсе қызметкеріне тіркеу үшін жолдайды

Ұсыным-хатты тіркейді және құжаттар топтамасын үшінші кезеңге (республикалық) қатысу үшін 30 тамызға дейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кеңсесіне жолдайды


  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің
2018 жылғы "19" маусымдағы
№ 180 қаулысына
2-қосымша
  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы 1 шілдедегі
№ 200 қаулысына
2-қосымша

"Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) білім саласындағы функцияларды атқаратын Оңтүстік Қазақстан облысының облыстық, аудан және облыстық маңызы бар қалалардың атқарушы органдарымен (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) ұсынылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік орта білім беру мекемесінің басшысы лауазымына орналасу конкурсының қорытындысы туралы еркін түрдегі нысандағы жазбаша хабарлама, не Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 173 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында белгіленген негіздеме бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Еркін нысандағы өтініш мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 173 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында (бұдан әрі - Стандарт) көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап 20 минут ішінде қабылдайды және тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тапсырылған құжаттарды сол жұмыс күні ішінде қарайды және конкурстық комиссиясының қарауына жолдайды;

      3) конкурстық комиссия конкурсқа қатысушылардың біліктілік талаптарына сәйкес келу нысанасына отырыс өткізеді және дауыс беру жолымен біліктілік талаптарына сәйкес келген кандидаттардың тізімін бекіту туралы Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде шешім қабылдайды және конкурс қорытындысы туралы еркін түрдегі нысандағы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі сол күні хабарламаны қызмет алушыға жолдайды.

3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) бөлімнің немесе басқарманың кеңсе қызметкері;

      2) бөлім немесе басқарманың басшысы;

      3) конкурстық комиссия.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5-тармағында келтірілген.

4-бөлім. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес Мемлекеттік корпорацияға өтініш тапсырады;

      1) Мемлекеттік корпорацияның жұмысшысы өтінішті тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және қабылданған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторына табыстайды. Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторы сол жұмыс күні ішінде құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тапсырған кезден бастап 20 минут ішінде қабылдайды және тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тапсырылған құжаттарды сол жұмыс күні ішінде қарайды және конкурстық комиссиясының қарауына жолдайды;

      4) конкурстық комиссия конкурсқа қатысушылардың біліктілік талаптарына сәйкес келу нысанасына отырыс өткізеді және дауыс беру жолымен біліктілік талаптарына сәйкес келген кандидаттардың тізімін бекіту туралы Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде шешім қабылдайды және конкурс қорытындысы туралы еркін түрдегі нысандағы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күні Мемлекеттік корпорацияға жолдайды;

      6) Мемлекеттiк корпорация жұмысшысы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Мемлекеттік орта білім
беру мекемелерінің
басшылары лауазымдарына
орналасу конкурсына қатысу
үшін құжаттарды қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметінің регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

Мемлекеттік корпорацияның жұмысшысы

Бөлім немесе басқарма кеңсесінің қызметкері

Бөлім немесе басқарма басшысы

Конкурстық комиссия

Өтінішті тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және қабылданған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторына табыстайды.
Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторы сол жұмыс күні ішінде құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды

Стандартының 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап 20 минут ішінде қабылдайды және тіркейді және бөлім немесе басқарма басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды
көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күні Мемлекеттік корпорацияға жолдайды

Тапсырылған құжаттарды сол жұмыс күні ішінде қарайды және конкурстық комиссияның қарауына жолдайды

Конкурстық комиссия конкурсқа қатысушылардың біліктілік талаптарына сәйкес келу нысанасына отырыс өткізеді және дауыс беру жолымен біліктілік талаптарына сәйкес келген кандидаттардың тізімін бекіту туралы Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде шешім қабылдайды және конкурс қорытындысы туралы еркін түрдегі нысандағы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды


О внесении изменений в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 1 июля 2015 года № 200 "Об утверждении регламентов государственных услуг по приему документов для участия в конкурсах на присуждение звания "Лучший педагог" и на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 19 июня 2018 года № 180. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 11 июля 2018 года № 4679. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30 июня 2020 года № 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30.06.2020 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 1 июля 2015 года № 200 "Об утверждении регламентов государственных услуг по приему документов для участия в конкурсах на присуждение звания "Лучший педагог" и на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3298, опубликованное 12 августа 2015 года в газете "Южный Казахстан") следущие изменения:

      приложение 1 "Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог" к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      приложение 2 "Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования" указанного постановления изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории Южно-Казахстанской области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Садибекова У.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Ж. Туймебаев
      Усербаев А.Ш.
      Тургумбеков А.Е.
      Садыр Е.А.
      Садибеков У.
      Сарсембаев Т.К.
      Тасжуреков Е.К.
      Сабитов А.С.
      Тасыбаев А.Б.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от "19" июня
2018 года № 180
  Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от 1 июля
2015 года № 200

Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог" (далее – государственная услуга) оказывается районными и городскими отделами образования (далее - Отдел), а также государственным учреждением "Управление образования Южно-Казахстанской области" (далее – Управление).

      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются отделом и управлением.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача расписки о приеме документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог" в произвольной форме, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение звания "Лучший педагог", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 173 (далее - Стандарт).

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявка по форме согласно приложению 1 к Стандарту.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      Первый этап проводится Отделом в апреле ежегодно. Документы принимаются до 1 апреля.

      1) сотрудник канцелярии Отдела в течение 15 минут принимает и регистрирует документы согласно пункту 9 Стандарта и направляет руководителю Отдела для дальнейшего рассмотрения;

      2) руководитель Отдела рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение конкурсной комиссии Отдела (далее - конкурсная комиссия);

      3) конкурсная комиссия проводит заседание для оценивания участников конкурса, по итогам которого составляет протокол. На основании протокола составляется письмо-представление и направляется руководителю отдела для подписания;

      4) руководитель Отдела подписывает протокол и письмо-представление, направляет ответственному специалисту канцелярии Отдела для регистрации;

      5) сотрудник канцелярии Отдела регистрирует письмо-представление и направляет в канцелярию Управления. Второй этап проводится Управлением в мае ежегодно. Документы принимаются до 30 апреля;

      6) сотрудник канцелярии Управления принимает и регистрирует пакет документов согласно пункту 9 Стандарта в течение 15 (пятнадцати) минут и направляет руководителю Управления для дальнейшего рассмотрения;

      7) руководитель управления рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение в областную конкурсную комиссию Управления (далее – комиссия Управления);

      8) комиссия Управления, в составе не менее 5 (пяти) человек, определяет победителей конкурса ежегодно в мае, составляет протокол; на основании протокола составляет письмо-представление и направляет руководителю Управления для подписания;

      9) руководитель Управления подписывает протокол и письмо-представление, направляет сотруднику канцелярии Управления для регистрации;

      10) сотрудник канцелярии Управления регистрирует письмо-представление и направляет пакет документов для участия в третьем этапе (республиканском) до 30 августа в канцелярию Министерства образования и науки Республики Казахстан.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии Отдела;

      2) руководитель Отдела;

      3) конкурсная комиссия Отдела;

      4) сотрудник канцелярии Управления;

      5) руководитель Управления;

      6) комиссия Управления.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента государственной услуги.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Прием документов
для участия в конкурсе
на присуждение звания
"Лучший педагог""

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии отдела

Руководитель отдела

Конкурсная комиссия

Руководитель отдела

Сотрудник канцелярии отдела

В течение 15 (пятнадцати) минут принимает и регистрирует документы согласно пункту 9 Стандарта и направляет руководителю отдела для дальнейшего рассмотрения

Рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение конкурсной комиссии

Проводит заседание для оценивания участников конкурса, по итогам которого составляет протокол. На основании протокола составляется письмо-представление и направляется руководителю Отдела для подписания

Подписывает протокол и письмо-представление, направляет ответственному специалисту канцелярии Отдела для регистрации

Регистрирует письмо-представление и направляет в канцелярию Управления

6

7

8

9

10

Сотрудник канцелярии Управления

Руководитель Управления

Комиссия Управления

Руководитель Управления

Сотрудник канцелярии Управления

Принимает и регистрирует пакет документов согласно пункту 9 Стандарта в течение 15 (пятнадцати) минут и направляет руководителю Управления для дальнейшего рассмотрения

Рассматривает поступившие документы и направляет на комиссию Управления

Определяет победителей конкурса ежегодно в мае, составляет протокол; на основании протокола составляет письмо-представление и направляет руководителю управления для подписания

Подписывает протокол и письмо-представление, направляет сотруднику канцелярии Управления для регистрации

Регистрирует письмо-представление и направляет пакет документов для участия в третьем этапе (республиканском) до 30 августа в канцелярию Министерства образования и науки Республики Казахстан


  Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от "19" июня
2018 года № 180
  Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от 1 июля
2015 года № 200

Регламент государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается исполнительными органами области, районов и городов областного значения Южно-Казахстанской области, осуществляющими функции в сфере образования (далее – услугодатель).

      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является уведомление об итогах конкурса на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования в произвольной форме, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего образования", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 173 (далее - Стандарт).

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы согласно пункту 9 Стандарта в течение 20 минут и направляет руководителю услугодателя для дальнейшего рассмотрения;

      2) руководитель услугодателя в тот же рабочий день рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение конкурсной комиссии;

      3) конкурсная комиссия проводит заседание на предмет соответствия квалификационным требованиям и путем голосования принимает решение об утверждении списка кандидатов, соответствующих квалификационным требованиям, в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает уведомление с копией протокола заседания конкурсной комиссии в канцелярию;

      4) канцелярия услугодателя в тот же день направляет уведомление услугополучателю.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии отдела или управления;

      2) руководитель отдела или управления;

      3) конкурсная комиссия.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента государственной услуги.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Услугополучатель подает заявление в Государственную корпорацию:

      1) работник Государственной корпорации проводит регистрацию заявления, выдает услугополучателю расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и передает полученные документы в накопительный сектор Государственной корпорации. Накопительный сектор Государственной корпорации в тот же рабочий день отправляет документы услугодателю;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы в течение 20 минут и направляет руководителю услугодателя для дальнейшего рассмотрения;

      3) руководитель услугодателя в тот же рабочий день рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение конкурсной комиссии;

      4) конкурсная комиссия проводит заседание на предмет соответствия квалификационным требованиям и путем голосования принимает решение об утверждении списка кандидатов, соответствующих квалификационным требованиям, в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает уведомление с копией протокола заседания конкурсной комиссии в канцелярию;

      5) канцелярия услугодателя в тот же день направляет уведомление в Государственную корпорацию.

      6) работник Государственной корпорации выдает услугополучателю результат государственной услуги.

      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Прием документов
для участия в конкурсе на
замещение руководителей
государственных учреждений
среднего образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

Работник государственной корпорации

Сотрудник канцелярии отдела или управления

Руководитель услугодателя

Конкурсная комиссия

Проводит регистрацию заявления, выдает услугополучателю расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и передает полученные документы в накопительный сектор Государственной корпорации. Накопительный сектор Государственной корпорации в тот же рабочий день отправляет документы услугодателю

Принимает и регистрирует документы согласно пункту 9 Стандарта в течение 20 минут и направляет руководителю услугодателя для дальнейшего рассмотрения;
направляет уведомление услугополучателю

В тот же рабочий день рассматривает поступившие документы и направляет на рассмотрение конкурсной комиссии

Конкурсная комиссия проводит заседание на предмет соответствия квалификационным требованиям и путем голосования принимает решение об утверждении списка кандидатов, соответствующих квалификационным требованиям в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает уведомление с копией протокола заседания конкурсной комиссии в канцелярию