Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы

Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 2018 жылғы 27 желтоқсандағы № 10-52-VI шешiмi. Түркістан облысының Әдiлет департаментiнде 2019 жылғы 5 ақпанда № 4899 болып тiркелдi. Күші жойылды - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 2020 жылғы 31 желтоқсандағы № 41-219-VI шешiмiмен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 31.12.2020 № 41-219-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Жетісай аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы бекітілсін.

      2. "Жетісай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы шешімнің аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы мәслихат шешімі мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін жолданылуын;

      3) осы шешім мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Жетісай ауданының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауға жолданылуын;

      4) ресми жарияланғаннан кейін осы шешімді Жетісай аудандық мәслихаттың интернет-ресурсына орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы О. Асанов
      Аудандық мәслихаттың хатшысы А. Утанов

  Жетісай аудандық
мәслихатының 2018
жылғы 27 желтоқсандағы
№ 10-52-VI шешімімен
бекітілген

Жетісай ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы

      1. Осы Жетісай ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы (бұдан әрі – қағида) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      2. Әлеуметтік көмек Жетісай ауданының аумағында тұрақты тұратын мұқтаж азаматтарға көрсетіледі.

1. Жалпы ережелер

      3. Осы қағидада қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;

      8) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      9) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын ауданның халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы;

      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      11) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      Ескерту. 3-тармаққа озгерістер енгізілді - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 03.03.2020 № 28-154-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      4. Осы қағиданың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Жетісай ауданы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке күндеріне ұсынылады:

      9 мамыр "Жеңіс күні" мерекесіне орай:

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне, біржолғы әлеуметтік көмек 300 000 теңге мөлшерінде;

      2) Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлер, геттолардың және басқа да еріксіз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына, біржолғы әлеуметтік көмек 60 000 теңге мөлшерінде;

      3) 1941 жылғы 22 маусымы мен 1945 жылғы 9 мамыр аралығында кемінде 6 ай жұмыс істеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСРО Одағының ордендерімен және медальдарымен наградталмаған адамдарға, біржолғы әлеуметтік көмек 30 000 теңге мөлшерінде;

      4) қайталап некеге отырмаған зайыбына (жұбайына), біржолғы әлеуметтік көмек 30 000 теңге мөлшерінде;

      5) Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы қажырлы еңбегі және мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСРО ордендерімен және медальдарымен наградталған адамдарға, біржолғы әлеуметтік көмек 30 000 теңге мөлшерінде.

      8 наурызда "Халықаралық әйелдер күні" - көпбалалы аналарға, оның ішінде:

      "Алтын алқамен", "Күміс алқамен" марапатталған немесе бұрын "Батыр ана" атағын алған, сондай-ақ І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен марапатталған, біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 09.01.2020 № 26-147-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 04.05.2020 № 31-163-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Түркістан облысы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Әлеуметтік көмек мынадай санаттағы азаматтарға ұсынылады:

      1) Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен мүгедектерiне, ең төмен күнкөрiс деңгейiне еселiк қатынаста белгiлейтiн шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етiлген отбасыларына, жалғызiлiктi зейнеткерлер мен мүгедектерге, табиғи зiлзаланың немесе өрттiң салдарынан азаматқа (отбасына) не оның тұрғын үйiне зиян келтiруiне байланысты бiржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 100 айлық есептiк көрсеткiш;

      2) мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулездің жұқпалы түрімен ауыратын адамдарға ай сайын 8 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) адамның иммун тапшылығы вирусы жұқтыру немесе жұқтырылған иммун тапшылығының синдром ауруы медицина қызметкерлерінің кінәсінен болған, олардың өміріне немесе денсаулығына келтірген зиянды өтеуге өтемақы, сонымен қатар адамның иммун тапшылығы вирусын жұқтырған балалары бар отбасыларына ай сайын 2 есе ең төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінде;

      4) басылымдарға жазылу үшін – Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне бір жолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен марапатталған адамдарға, батыр аналар, мүгедектерге, мұқтаж жауынгер-Ауғандықтарға, Чернобыль АЭС-ның апатын жоюға қатысушыларына, біржолғы 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жартыжылдықта бір рет;

      5) 80 жастан асқан жазғызілікті қарттарға, үйде оқып және тәрбиеленетін мүгедек балаларға, ай сайын әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 1 айлық есептік көрсеткіш;

      6) жеке оңалту бағдарламасы бойынша мүгедектерге қоларбамен қамтамасыз етуге:

      серуендеуге арналған қоларбаға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 60 айлық есептік көрсеткіш;

      бөлмеге арналған қоларбаға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 40 айлық есептік көрсеткіш;

      7) зейнеткерлерге және мүгедектерге санаторлық-курорттық емдеуге жолдама үшін, жылына бір рет әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 45 айлық есептік көрсеткіш;

      8) әлеуметтік такси қызметін ұсынуға – Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне, жүріп тұруы қиын мүгедек балаларға, бірінші, екінші топтағы мүгедектерге емдеу мекемелеріне және қоғамдық орындарға тасымалдау үшін ай сайын 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      9) 26 сәуiрде (Чернобыль атом электрстанциясы апатының құрбандарын еске алу күнi) – 1986-1987 жылдары Чернобыль АЭС-iндегi апаттың, сондай-ақ азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың зардаптарын жоюға қатысқан, сондай-ақ ядролық сынақтар мен жаттығуларға тiкелей қатысқан адамдарға, бiржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      10) 29 тамызға "Ядролық сынақтарға қарсы халықаралық іс қимыл күні" - Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарға, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      11) қатерлі ісік ауруына шалдыққан тұлғаларға біржолғы 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      12) Ауғанстандағы кеңес әскери құрамына қызмет көрсеткен, жараланған, контузия алған немесе зақымданған, яғни ұрыс қимылдарын қамтамасыз етуге қатысқаны үшін бұрынғы КСРО Одағының орденімен және медальдармен наградталған жұмысшылар мен қызметшілерге біржолғы әлеуметтік көмек 30 000 теңге мөлшерінде;

      13) Өмірлік қиын жағдайларға ұшыраған азаматтарға жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен аз қамтамасыз етілген отбасыларға көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшері айына отбасының әрбір мүшесіне ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасын құрайды. Әлеуметтік көмек ай сайын немесе 3 айға бір рет төленеді.

      Әлеуметтік көмектің біржолғы төлемі комиссиямен келісім бойынша жүргізіледі және тек қана әлеуметтік келісім-шарт бойынша міндеттемелерді орындауға байланысты іс-шараларға, жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын,құсын сатып алуға және т.б), тұрғын үйін жөндеуге, жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға (алдыңғы қарыздарды өтеуге арналған шығындардан басқа) пайдаланылады.

      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтар бір ай мерзім ішінде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру қажет.

      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен аспайтын табыстың болуы.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін аудандық мәслихат бекітеді.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгерістер енгізілді - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 27.03.2019 № 12-74-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 09.01.2020 № 26-147-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 03.03.2020 № 28-154-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

      10. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Түркістан облысы әкімдігінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.

      11. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      12. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Жетісай ауданы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      13. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтің әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) алынып тасталды - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 09.01.2020 № 26-147-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      3) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидалардың" (одан әрі – Үлгілік қағидалар) 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      Ескерту. 13-тармаққа өзгерістер енгізілді - Түркістан облысы Жетісай аудандық мәслихатының 09.01.2020 № 26-147-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      14. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      16. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидалардың 2, 3–қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      17. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      18. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      19. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      20. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      21. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы қағиданың 17 және 18-тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      22. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      23. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін аудандық мәслихат белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      24. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Жетісай ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      26. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      27. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      28. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек
көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж
азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін
айқындайтын қағидаға
1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі _________________

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      ________________________________________
(өтініш берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекен жайы, тел.)

р/с №

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы









      Өтініш берушінің қолы_________________ күні__________________
Отбасының құрамы туралы
мәліметтерді куәландыруға уәкілетті
органның лауазымды адамының Т.А.Ә.
_________________________ ______________________________
(қолы)

  Әлеуметтік көмек
көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж
азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін
айқындайтын қағидаға
2-қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру АКТІСІ

      20___ж. "___"________
______________________
(елді мекен)
1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. ________________________________________
2. Тұратын мекенжайы ____________________________________________
________________________________________________________________
3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын
жағдай __________________________________________________________________
4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ___________
адам, оның ішінде:

р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай


















      Еңбекке жарамды барлығы ________ адам.
Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендерді _____
адам.
Балалардың саны:_________
жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ___адам,
оқу құны жылына _______ теңге.
Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы
мүгедектернің, Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы
мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы
мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт
адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез,
адамның иммунитет тапшылығы, вирусы ) бар адамдардың, мүгедектердің,
мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын
үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше
– көрсету керек):
_________________________________________________________________
Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә

Табыс түрі

өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

Тоқсанға

Орта есеппен айына






































      6. Мыналардың:
Автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны
пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс) _____________________________
______________________________________________________________ қазіргі
уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны
пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз
етілу___________________________________________________
10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы
_________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы: ___________________________ _________________________
Комиссия мүшелері: ___________________________ _________________________
___________________________ _________________________ __________________
_________________________ ___________________________ __________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: _____________________________________
өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы
Тексеру жүргізілуден бас тартамын _________________________өтініш
берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні
____ _________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)
____________________________

  Әлеуметтік көмек
көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж
азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін
айқындайтын қағидаға
3-қосымша

Учаскелік комиссияның №___ қорытындысы

      20_____ж. ___ ______
Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін
белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелген санаттарының тізбесін айқындау
қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты
әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
__________________________________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және
өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің
негізінде_____________________________________________________________
(қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік
көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады.

      Комиссия төрағасы: ____________________ _______________________
Комиссия мүшелері:____________________ _______________________
____________________ _______________________ ____________________
_______________________ ____________________ _______________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды
Қоса берілген құжаттармен _____ данада
20____ж. "____" _____ қабылданды
Құжаттарды қабылдаған ауыл округ әкімінің немесе уәкілетті орган
қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы _________________________
________________________

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 27 декабря 2018 года № 10-52-VI. Зарегистрировано Департаментом юстиции Туркестанской области 5 февраля 2019 года № 4899. Утратило силу решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 31 декабря 2020 года № 41-219-VI

      Сноска. Утратило силу решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 31.12.2020 № 41-219-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии c подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пункта 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Жетысайский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Государственному учреждению "Аппарат Жетысайского районного маслихата" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего решения в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего решения маслихата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего решения направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемых на территории Жетысайского района;

      4) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе Жетысайского районного маслихата после его официального опубликования.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии
      районного маслихата О. Асанов
      Секретарь районного маслихата А. Утанов

  Утвержден решением
Жетысайского районного
маслихата от 27 декабря
2018 года № 10-52-VI

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Жетысайского района

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Жетысайского района (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан, постоянно проживающим на территории Жетысайского района.

1. Общие положения

      3. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в области;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) центральный исполнительный орган – государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;

      8) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      9) уполномоченный орган – исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенным решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 03.03.2020 № 28-154-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Жетысайского района в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Социальная помощь предоставляется по следующим праздничным дням:

      К празднику "День победы" 9 мая:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно предельный размер социальный помощи 1 000 000 тенге;

      2) бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны единовременно, предельный размер социальный помощи 60 000 тенге;

      3) лицам проработавшим (прослужившим) в тылу не менее 6 месяцев в период с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года и не награжденных орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны единовременно, предельный размер социальный помощи 30 000 тенге;

      4) супруг (супруга), не вступившие в повторной брак, единовременно, предельный размер социальный помощи 30 000 тенге;

      5) лицам награжденных орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны единовременно, предельный размер социальный помощи 30 000 тенге.

      8 марта "Международный женский день" - многодетным матерям, в том числе:

      награжденные подвесками "Алтын алка", "Кумис алка" или получившие ранее звание "Мать-героиня", а также награжденные орденами "Материнская слава" І и ІІ степени, единовременно в размере 2 кратного месячного расчетного показателя.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции решения Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 09.01.2020 № 26-147-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 04.05.2020 № 31-163-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Туркестанской области.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9. Социальная помощь предоставляется гражданам из числа следующих категорий:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, малообеспеченным семьям, среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, одиноким пенсионерам и инвалидам, для компенсаций причиненного ущерба гражданину (семье) либо жилью в следствии стихийного бедствия или пожара, единовременно, предельный размер 100 кратного месячного расчетного показателя;

      2) лицам, больным заразной формой туберкулеза, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации, ежемесячно в размере 8 месячных расчетных показателя;

      3) оплата компенсации лицам зараженным вирусом иммунодефицита человека или болезни Синдром приобретенного иммунодефицита по вине медицинских работников и работников сферы оказания хозяйственных услуг что повлекло вред их здоровью, а также семьям имеющим детей, заразившихся вирусом иммунодефицита человека ежемесячно в размере двух минимальных величин прожиточного минимума;

      4) для подписки в изданиях - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 3 кратного месячного расчетного показателя и лицам награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, матерям героиням, инвалидам, нуждаюшимся воинам-Афганцам, ликвидаторам аварии на Чернобыльской АЭС в размере 1 кратного месячного расчетного показателя один раз в полугодие;

      5) одиноким пожилым лицам старше 80 лет, детям-инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, ежемесячно, в размере 1 кратного месячного расчетного показателя;

      6) инвалидам по индивидуальной программе реабилитации по обеспечению инвалидными колясками:

      на прогулочные инвалидные коляски, предельный размер социальной помощи 60 месячных расчетных показателей;

      на комнатные инвалидные коляски, предельный размер социальной помощи 40 месячных расчетных показателей;

      7) пенсионерам и инвалидам для получения направлений в санаторно-курортное лечение, один раз в год, предельный размер социальной помощи 45 кратного месячного расчетного показателя;

      8) для предоставления услуг социального такси - на поездки в лечебные учреждения и в общественные места участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, инвалидам первой, второй группы, детям-инвалидам имеющим затруднение в передвижении, ежемесячно в размере 10 месячных расчетных показателей;

      9) 26 апреля (День памяти жертв аварии на Чернобыльской атомной электростанции) - лица, принимавшие участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской АЭС в 1986-1987 годах, других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, а также участвовавшие непосредственно в ядерных испытаниях и учениях, единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      10) 29 августа "Международный день действий против ядерных испытаний" - гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне единовременно, в размере 5 месячных расчетных показателей;

      11) лицам, больным онкологическим заболеванием, единовременно в размере 10 месячных расчетных показателя;

      12) лицам, принимавшие участие в боевых действиях на территории других государств; рабочим и служащим, обслуживавших советский воинский контингент в Афганистане, получившим ранения, контузии или увечья, либо награжденными орденами и медалями бывшего Союза ССР за участие в обеспечении боевых действий, единовременно, предельный размер социальный помощи 30 000 тенге;

      13) Лицам оказавшимся в трудной жизненной ситуации размер оказываемой социальной помощи малообеспеченным семьям со среднедушевым доходом ниже величины прожиточного минимума составляет величину прожиточного минимума на каждого члена семьи в месяц.

      Социальная помощь выплачивается ежемесячно или единовременно за 3 месяца. Единовременная выплата социальной помощи производится по согласованию с комиссией и используется исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязательств по социальному контракту, развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), для ремонта жилого дома, организацию индивидуальной предпринимательской деятельности (кроме затрат на погашение предыдущих займов).

      При наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара граждане в месячный срок должны обратиться за социальной помощью. При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего прожиточного минимума.

      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается районным маслихатом.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными решениями Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 27.03.2019 № 12-74-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 09.01.2020 № 26-147-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 03.03.2020 № 28-154-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматам Туркестанской области.

      11. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      12. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням, оказывается, по списку, утверждаемому акиматом Жетысайского района по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      13. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акима поселка, села, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) исключен решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 09.01.2020 № 26-147-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее – Типовые правила);

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      Сноска. Пункт 13 с изменениями, внесенным решением Жетысайского районного маслихата Туркестанской области от 09.01.2020 № 26-147-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      15. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или акима поселка, села, сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      16. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким поселка, села, аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      17. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      18. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      19. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      20. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      21. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 17 и 18 настоящих правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      22. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      23. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.

      24. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом Жетысайского района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      26. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      27. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      28. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к
правилам оказания
социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

      Регистрационный номер семьи ___________________________

Сведения о составе семьи заявителя

      __________________________________________________________
(Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, тел.)

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения









      Подпись заявителя _________________ дата______________
Ф.И.О. должностного лица органа,
уполномоченного заверять
сведения о составе семьи ______________________ ___________________
(подпись)

  Приложение 2 к
правилам оказания
социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "____" ___________ 20__ г.
______________________________
(населенный пункт)
1.Ф.И.О. заявителя _____________________________________________
2. Адрес места жительства ______________________________________
3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью ____________________________________ __________________________________________________________________
4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) _______
человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация

















      Всего трудоспособных _______________ человек.
Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости
________________ человек.
Количество детей: _________________ обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе
_____ человек, стоимость обучения в год ______ тенге.
Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов
Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой
Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны,
пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет,
лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные
новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов,
детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) _______________
__________________________________________________________________
______________________________________________
5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье,
служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное -
указать):_____________________________________________________________
Расходы на содержание жилья: __________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Доходы семьи:

п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц





































      6. Наличие:
автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ,
заявленные доходы от его эксплуатации) __________________________________________________________________
________________________________________________________ иного жилья,
кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник): __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________ 9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:
__________________________________________________________________
10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:
__________________________________________________________________
Председатель комиссии:
_____________________________ _________________________________
Члены комиссии: _____________________________ __________________
_____________________________ _________________________________
_____________________________ _________________________________
_____________________________ _________________________________
(подписи)(Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ________________________________
Ф.И.О. и подпись заявителя
От проведения обследования отказываюсь __________________________
Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата
_________________________ __________________________________________________________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к
правилам оказания
социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии №

      ___ ____________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной
помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий
нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы
лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с
наступлением трудной жизненной ситуации
__________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
на основании представленных документов и результатов обследования
материального положения заявителя (семьи) выносит заключение
о__________________________________________________________________
(необходимости, отсутствии необходимости)
предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной
жизненной ситуации

      Председатель комиссии: ____________________________
Члены комиссии: __________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
(подписи) (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами
в количестве _____ штук
принято "_____" ___________ 20__ г.
__________________________________________Ф.И.О., должность, подпись
работника, акима поселка, села, сельского округа или уполномоченного органа,
принявшего документы.