Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 мамырдағы № 126 "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 14 ақпандағы № 25 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 7 наурызда № 5082 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 мамырдағы № 110 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.05.2020 № 110 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 мамырдағы №126 "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №3930 болып тіркелген, 2015 жылғы 24 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Батыс Қазақстан облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Қ.З.Маңқараев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары Б.Т. Қонысбаеваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Көлгінов

  2018 жылғы 14 ақпандағы № 25
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысына қосымша
  2015 жылғы 19 мамырдағы
№ 126 Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшасында мекенжайлары көрсетілген ауылдық аумақтарды дамыту жөніндегі аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдармен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының филиалы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаменті (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны - қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасасу немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге (мекенжайы және байланыс деректері көрсетілген) Келісім жасасу үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді бастау үшін негіздеме Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініштің болуы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 30 минут ішінде өтініш пен құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, түпнұсқалары мен көшірмелерін салыстырады және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қояды, құжаттарды 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексереді, ақшалай қаражаттың қажеттілігін есептеуді жүргізеді және 2 жұмыс күні ішінде тұрақты әрекет ететін комиссияға (бұдан әрі - Комиссия) жібереді;

      4) Комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру немесе қаржы тапшылығына байланысты кезектілікті қалыптастыру туралы аудан әкімдігіне ұсыныс жасайды:

      Комиссия теріс шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға бас тарту туралы дәлелді жауапты Комиссияның ұсынымдары түскен сәттен бастап 3 жұмыс күні ішінде береді;

      Комиссия оң шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы Комиссияның ұсынымдары түскен сәттен бастап 7 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы әкімдіктің қаулысы жобасын әзірлейді, келіседі және енгізеді;

      мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету үшін бюджет қаражаты жетіспеген жағдайда, Комиссия аудан әкімдігіне мамандардың өтініш берген күні бойынша әлеуметтік қолдау шараларын алушы үміткерлердің қатарынан кезектілікті қалыптастыру жолымен әлеуметтік қолдау шараларын беруді тоқтату туралы ұсыным жасайды;

      5) аудан әкімдігі комиссияның ұсынымы келіп түскен сәттен бастап 7 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету және/немесе көрсетілетін қызметті алушыларды әлеуметтік қолдау шараларын алу үшін есепке және кезекке қою туралы қаулы қабылдайды;

      6) көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенім білдірілген өкіл (агент) қаулы қабылданғаннан кейін 5 жұмыс күні ішінде Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасайды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші 5 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының жеке есеп шоттарына көтерме жәрдемақы сомасын аударады;

      8) сенім білдірілген өкіл (агент) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде белгіленген тәртіп бойынша 25 жұмыс күні ішінде тұрғын үйді сатып алуға немесе салуға берілетін бюджеттік кредитті көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады.

      7. Келесі рәсімді орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) өтініштер мен құжаттарды қабылдау, тіркеу, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының түпнұсқалары мен көшірмелерін салыстыру, қолхат беру;

      2) бұрыштама қою және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексеру, ақшалай қаражаттың қажеттілігін есептеу және Комиссияға жолдау;

      4) ұсынылған құжаттарды қарау және аудан әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсыныс жасау немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру;

      5) аудан әкімдігінің әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулысын қабылдау немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру;

      6) Келісім жасасу;

      7) көрсетілетін қызметті алушының жеке есеп шоттарына көтерме жәрдемақы сомасын аудару;

      8) тұрғын үйді сатып алуға немесе салуға кредитті ұсыну.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) Комиссия;

      5) аудан әкімдігі;

      4) сенім білдірілген өкіл (агент).

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары) мен өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі:

       1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдіреді;

       2) Мемлекеттік корпорация қызметкері өтініштің дұрыс толтырылғанын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді;

      3) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан Қазақстан Республикасы заңдарында басқаша қарастырылмаса, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім алады;

      4) Мемлекеттік корпорация қызметкері, Комиссия шешімінен кейін, көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге (мекенжайы және байланыс деректері көрсетілген) Келісім жасасу үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап береді.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау,
білім беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы мамандарға
әлеуметтік қолдау шараларын
көрсету" мемлекеттік
көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету бойынша уәкілетті органдардың тізбесі

Көрсетілетін қызметті беруші

Заңды мекенжайы

Телефон нөмірі

1

"Ақжайық ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Қонаев көшесі, 70 үй
www.akzhaіk-bko.gov.kz

8 (71136)91191

2

"Бөкей ордасы ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй
ww.bokeyorda-bko.gov.kz

8 (71140)21210

3

"Бөрлі ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бөрлі ауданы, Ақсай қаласы, Советская көшесі, 99 үй
www.aksaі-bko.gov.kz

8 (71133)20760

4

"Жаңақала аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы, Халықтар Достығы көшесі, 44 үй
www.zhanakala-bko.gov.kz

8 (71141)21869

5

"Жәнібек аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жәнібек ауданы, Жәнібек ауылы, Ғ.Қараш көшесі, 63 үй
www.zhanіbek-bko.gov.kz

8 (71135)21343

6

"Зеленов аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Зеленов ауданы, Переметный ауылы, Гагарин көшесі, 139 үй
www.zelenov-bko.gov.kz

8 (71130)23394

7

"Казталов ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Казталов ауданы, Казталов ауылы, Шарафутдинов көшесі, 2 үй
www.kaztalov-bko.gov.kz

8 (71144)31444

8

"Қаратөбе аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Мұхит көшесі, 2а үй
www.karatobe-bko.gov.kz

8 (71145)31132

9

"Сырым аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 8 үй
www.syrym-bko.gov.kz

8 (71134)31171

10

"Тасқала ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Тасқала ауданы, Тасқала ауылы, Абай көшесі, 23 үй
www.taskala-bko.gov.kz

8 (71139)21178

11

"Теректі ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Теректі ауданы, Федоровка ауылы, Юбилейная көшесі, 18 үй
www.terekta-bko.gov.kz

8 (71132)21147

12

"Шыңғырлау ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Қылышев көшесі, 91 үй
www.chіngіrlau-bko.gov.kz

8 (71137)33326

  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау,
білім беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы мамандарға
әлеуметтік қолдау шараларын
көрсету" мемлекеттік
көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





Шартты белгілер:



О внесении изменения в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 19 мая 2015 года № 126 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 14 февраля 2018 года № 25. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 7 марта 2018 года № 5082. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 20 мая 2020 года № 110

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 20.05.2020 № 110 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 19 мая 2015 года № 126 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №3930, опубликованное 24 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление экономики и бюджетного планирования Западно-Казахстанской области" (Манкараев К.З.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Конысбаеву Б.Т.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области А. Кульгинов

  Приложение
к постановлению акимата
Западно-Казахстанской области
от 14 февраля 2018 года № 25
  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 19 мая 2015 года № 126

Регламент государственной услуги
"Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - государственная услуга).

      Государственная услуга оказывается районными (города областного значения) уполномоченными органами по развитию сельских территорий (далее - услугодатель) адреса которые указаны в приложение 1 регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – регламент) на основании стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года №275 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - Стандарт).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Департамент "Центр обслуживания населения" - филиал некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Государственная услуга оказывается бесплатно специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты (далее – услугополучатель).

      3. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

      4. Результатом государственной услуги при обращении:

      1) к услугодателю является заключение соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги (далее – Соглашение) или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основанию, установленному пунктом 10 Стандарта;

      2) в Государственную корпорацию является уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения, либо письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность, или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основанию, установленному пунктом 10 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является наличие заявления, по форме согласно приложению 2 Стандарта и предоставление документов предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя осуществляет прием, регистрацию заявления и документов, сверку подлинников и копий и выдает расписку услугополучателю в течение 30 минут;

      2) руководитель услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя в течение 1 рабочего дня;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет достоверность предоставленных документов, производит расчеты потребности финансовых средств и направляет в постоянно действующую комиссию (далее – Комиссия) в течение 2 рабочих дней;

      4) комиссия рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки, мотивированного ответа об отказе, либо формирование очередности при недостатке бюджетных средств:

      в случае отрицательного решения Комиссии ответственный исполнитель услугодателя выдает услугополучателю мотивированный ответ об отказе в течение 3 рабочих дней с момента поступления рекомендации Комиссии;

      в случае положительного решения Комиссии ответственный исполнитель услугодателя разрабатывает, согласовывает и вносит проект постановления акимата о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки в течение 7 рабочих дней с момента поступления рекомендации Комиссии;

      в случае недостатка бюджетных средств для оказания мер социальной поддержки специалистам, Комиссия рекомендует акимату района о приостановлении сроков предоставления мер социальной поддержки, путем формирования очередности из числа претендентов на получение мер социальной поддержки по дате подачи заявления специалистами;

      5) акимат района принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю и/или постановке на учет и очередь услугополучателей на получение мер социальной поддержки в течение 7 рабочих дней с момента поступления рекомендации Комиссии;

      6) услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент) заключают соглашение о предоставлении мер социальной поддержки (далее - Соглашение), согласно приложению 1 Стандарта в течение 5 рабочих дней после принятия постановления;

      7) услугодатель перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя в течение 5 рабочих дней;

      8) поверенный (агент) предоставляет услугополучателю бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья в течение 25 рабочих дней в порядке определенном Бюджетным кодексом Республики Казахстан.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:

      1) прием, регистрация заявления и документов, сверка подлинников и копий документов услугополучателя, выдача расписки;

      2) накладывание резолюции и направление ответственному исполнителю услугодателя;

      3) проверка достоверности предоставленных документов, расчет потребности финансовых средств и направление на Комиссию;

      4) рассмотрение представленных документов и рекомендация акимату района о предоставлении мер социальной поддержки, либо мотивированный ответ об отказе;

      5) принятие постановления акимата района о предоставлении мер социальной поддержки, либо мотивированный ответ об отказе;

      6) заключение Соглашения;

      7) перечисление суммы подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя;

      8) предоставление кредита на приобретение или строительство жилья.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) Комиссия;

      5) акимат района;

      6) поверенный (агент).

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:

      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в Государственную корпорацию;

      2) работник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов и выдает услугополучателю соответствующую расписку.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 3 Стандарта;

      3) работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      4) работник Государственной корпорации, после решения Комиссии, выдает уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения, либо письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность, либо об отказе в оказании государственной услуги по основанию, установленному пунктом 10 Стандарта.

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации "Правительство для граждан" и (или) их сотрудников по вопросам оказания государственных услуг осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги
"Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"

Перечень уполномоченных органов по предоставлению мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

Услугодатель

Юридический адрес

Номер телефона

1

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Акжаикского района"

Акжаикский район, село Чапаево,
улица Конаева, дом 70
www.akzhaik-bko.gov.kz

8 (71136)91191

2

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Бокейординского района"

Бокейординский район, село Сайхин, улица Т.Жарокова, дом 31 www.bokeyorda-bko.gov.kz

8 (71140)21210

3

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Бурлинского района"

Бурлинский район, город Аксай,
улица Советская, дом 99
www.aksai-bko.gov.kz

8 (71133)20760

4

Государственное учреждение "Жангалинский районный отдел экономики и финансов"

Жангалинский район,
село Жангала, улица Халыктар Достыгы, дом 44 www.zhanakala-bko.gov.kz

8 (71141)21869

5

Государственное учреждение "Жанибекский районный отдел экономики и финансов"

Жанибекский район,
село Жанибек,улица Г.Караша, дом 63
www.zhanibek-bko.gov.kz

8 (71135)21343

6

Государственное учреждение "Зеленовский районный отдел экономики и финансов"

Зеленовский район,
село Переметное, улица Гагарина, дом 139
www.zelenov-bko.gov.kz

8 (71130)23394

7

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Казталовского района"

Казталовский район,
село Казталовка, улица Шарафутдинова, дом 2 www.kaztalov-bko.gov.kz

8 (71144)31444

8

Государственное учреждение "Каратобинский районный отдел экономики и финансов"

Каратобинский район,
село Каратобе, улица Мухита, дом 2а
www.karatobe-bko.gov.kz

8 (71145)31132

9

Государственное учреждение "Сырымский районный отдел экономики и финансов"

Сырымский район,
село Жымпиты, улица Казахстанская, дом 8
www.syrym-bko.gov.kz

8 (71134)31171

10

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Таскалинского района"

Таскалинский район,
село Таскала, улица Абая, дом 23
www.taskala-bko.gov.kz

8 (71139)21178

11

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Теректинского района"

Теректинский район,
село Федоровка, улица Юбилейная, дом 18 www.terekta-bko.gov.kz.

8 (71132)21147

12

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Чингирлауского района"

Чингирлауский район,
село Шынгырлау, улица Клышева, дом 91 www.chіngіrlau-bko.gov.kz

8 (71137)33326

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
"Предоставление
мер социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта
и агропромышленного
комплекса, прибывшим для
работы
и проживания в сельские
населенные пункты"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"