"Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 тамыздағы № 528 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 21 қаңтардағы № 25 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 23 қаңтарда № 18228 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 24 шілдедегі № 324 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2019 № 324 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 тамыздағы № 528 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12066 болып тіркелген, 2015 жылғы 22 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (Т.І. Ешенқұлов) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асыловаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 21 қаңтардағы
№ 25 бұйрығына қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 тамыздағы
№ 528 бұйрығына
4-қосымша

"Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі "Ұлттық тестілеу орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 сәуірдегі № 212 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11260 болып тіркелген) бекітілген "Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтінішті қабылдау және нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz. (бұдан әрі – веб-портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды (автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ) сертификаты болып табылады.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл жүргізу тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімінің (іс-әрекеттің) басталуына негіз Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының қажетті құжаттар тізбесін (бұдан әрі – құжаттар тізбесі) ұсынуы болып табылады.

      5. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігінің мазмұны:

      1) көрсетілетін қызметті алушы өтініш пен қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі немесе электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда веб-портал арқылы электронды түрде береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және көрсетілетін қызметті алушыға күні мен уақыты көрсетілген рұқсат қағазын береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің уәкілетті қызметкерінің тестілеу процесін өткізуі. Орындалу ұзақтығы тестілеу бағдарламасына қарай 180 (жүз сексен) минутты не 3 (үш) сағатты құрайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушыға құжаттар тізбесін тапсырған сәттен бастап сертификатты беруі:

      Астана қаласы үшін – екі жұмыс күні, өңірлер үшін – он бес жұмыс күні.

      6. Мынадай рәсімдердің (іс-әрекеттердің) басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерінің (іс-әрекеттердің) нәтижесі:

      1) тіркелген өтініш;

      2) тестілеу өткізу;

      3) сертификат беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жүргізу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне басқа құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимылсыз тек көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің уәкілетті қызметкері мен көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері қатысады.

4-тарау. Көрсетілетін қызметті берушімен өзара іс-қимыл және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Көрсетілетін қызметті алушының өтінімін растау:

      қағаз тасымалдағышта көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде мемлекеттік қызметті алу үшін күні мен уақыты көрсетілген рұқсат қағаз беру; веб-портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" сұраудың қабылданғаны туралы мәртебе және мемлекеттік қызметті алу үшін күні мен уақыты көрсетілген хабарлама көрінеді.

      9. Веб-портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібінің және рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінде сақталған интернет-браузердегі өзінің электронды цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) арқылы жүзеге асырады;

      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін веб-порталға алушының паролін енгізу процесі;

      3) 1-шарт - веб-порталда логин (ЖСН) және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      4) 2-процесс - веб-порталда көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама жасау;

      5) 3-процесс - көрсетілетін қызметті алушының веб-порталда "Білім" бөлімінде қызметті таңдауы, экранға қызмет көрсету үшін сауал нысанын шығару және көрсетілетін қызметті алушының сауал нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде бекітумен оның құрылымы мен форматтық талаптарын есепке алып, нысанды толтыру (деректерді енгізу);

      6) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2-шарт - веб-порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      8) 5-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау;

      9) 6-процесс - қызмет көрсетуге арналған сауалнаманың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      10) 7-процесс - электронды құжатты тіркеу (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) және сұранысты веб-порталда өңдеу;

      11) 3-шарт - көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының негіздемеге сәйкестігін қызметті берушінің тексеруі;

      12) 8-процесс - веб-порталда көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау;

      13) 9-процесс - көрсетілетін қызметті алушының веб-порталда қалыптастырылған көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуы.

      Веб-портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібінің және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) сипаттамасы:

      1) 1-процесс - жауапты орындаушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін веб-порталда логин мен парольді енгізуі;

      2) 1-шарт - веб-порталда логин мен пароль арқылы тіркелген жауапты орындаушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      3) 2-процесс - көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы веб-порталда хабарлама жасау;

      4) 3-процесс - жауапты орындаушының Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық құжатты қарастыру, мемлекеттік қызметті көрсету және көрсетілген қызмет алушының құжаттарын енгізу үшін экранға сұраныс нысанын шығару;

      5) 4-процесс - сұраныс нысанын толтыру;

      6) 5-процесс - веб-порталда сұранысты тіркеу және қызметті өндеу;

      7) 6-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылық орын алғанына байланысты сұраныс берілген мемлекеттік қызметке рұқсат бермеу жөнінде веб-порталда хабарлама қалыпастыру және көрсетілетін қызметті алушының веб-порталда қалыптастырылған мемлекеттік қызметті алу үшін күні мен уақыты көрсетілген хабарламаны қабылдап алуы.

      Көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілген қызметті алушының веб-портал арқылы әрекеттері мен шешімдерінің қадамдары (1, 2 - диаграммалар) осы Мемлекеттік қызметті көрсету регламентіне 1 - қосымшада келтірілген.

      10. Аталған мемлекеттік қызметті халыққа қызмет көрсету орталықтары және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілер арқылы көрсету көзделмеген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-әрекеттері), іс-қимылдары реттілігінің және мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің толық сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің веб-порталында, интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Қазақ тілін білу деңгейін
бағалау (ҚАЗТЕСТ)"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері (1-диаграмма)





Көрсетілген қызмет берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (2-диаграмма)



  "Қазақ тілін білу деңгейін
бағалау (ҚАЗТЕСТ)"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



О внесении изменения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 августа 2015 года № 528 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере образования и науки"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 января 2019 года № 25. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 января 2019 года № 18228. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 июля 2019 года № 324 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 24.07.2019 № 324 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 августа 2015 года № 528 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере образования и науки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12066, опубликован 22 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Оценка уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ)", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по контролю в сфере образования и науки Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Асылову Б.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

  Приложение
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 21 января 2019 года № 25
  Приложение 4
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 13 августа 2015 года № 528

Регламент государственной услуги
"Оценка уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Оценка уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ)" (далее – государственная услуга), в соответствии со стандартом государственной услуги "Оценка уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ)", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 апреля 2015 года № 212 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11260) (далее - Стандарт) оказывается Республиканским государственным казенным предприятием "Национальный центр тестирования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz. (далее – веб-портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги является сертификат по оценке уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ) по форме согласно приложению 1 к Стандарту.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем необходимого перечня документов (далее – перечень документов) согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками):

      1) услугополучатель подает заявление и необходимые документы через канцелярию услугодателя либо в электронной форме через веб-портал при условии наличия электронной цифровой подписи;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут проверяет полноту представленных документов и выдает услугополучателю пропуск для получения государственной услуги с указанием даты и времени;

      3) проведение процесса тестирования уполномоченным сотрудником структурного подразделения услугодателя. Длительность выполнения в зависимости от программы тестирования составляет 180 (сто восемьдесят) минут либо 3 (три) часа.

      4) выдача услугополучателю сертификата сотрудником структурного подразделения услугодателя с момента сдачи пакета документов:

      для города Астана – два рабочих дня, для регионов – пятнадцать рабочих дней.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление;

      2) проведение тестирования;

      3) выдача сертификата.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвует только уполномоченный сотрудник структурного подразделения услугодателя и сотрудник канцелярии услугодателя без взаимодействия с другими структурными подразделениями.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с услугодателем и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Услугополучателю подтверждением принятия заявления:

      на бумажном носителе является выдача пропуска в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени для получения государственной услуги; через веб-портал в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса и уведомление с указанием даты получения результата государственной усулуги.

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал:

      1) услугополучатель осуществляет с помощью своей электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), которая хранится в интернет-браузере компьютера получателя;

      2) процесс 1 - прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля на веб-портал для получения государственной услуги;

      3) условие 1 - проверка на веб-портале подлинности данных о зарегистрированном через логин (ИИН) и пароль;

      4) процесс 2 - формирование веб-порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 - выбор услугополучателем на веб-портале в разделе "Образование" услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 - проверка на веб-портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ЭЦП, а также соответствия идентификационных данных между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 - регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) и обработка запроса на веб-портале;

      11) условие 3 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя основаниям для получения государственной услуги;

      12) процесс 8 - формирование услугодателем сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на веб-портале;

      13) процесс 9 - получение результата оказания государственной услуги через (два) рабочих дня в разделе "Личный кабинет"/"История получения услуг".

      Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через веб-портал:

      1) процесс 1 - ввод ответственным исполнителем логина и пароля на веб-портале для оказания государственной услуги;

      2) условие 1 - проверка на веб-портале подлинности данных об ответственном исполнителе через логин и пароль;

      3) процесс 2 - формирование веб-порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      4) процесс 3 - выбор ответственным исполнителем государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для рассмотрения электронного документа, оказания государственной услуги и ввод данных услугополучателя;

      5) процесс 4 - заполнение формы запроса;

      6) процесс 5 - регистрация запроса и обработка услуги на веб-портале;

      7) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на веб-портале или направление услугодателем уведомления о результате государственной услуги услугополучателю с указанием даты и времени получения результата государственной услуги, сформированной веб-порталом.

      Пошаговые действия и решения (диаграммы 1, 2) услугополучателя и услугодателя через веб-портал приведены в приложении 1 к настоящему регламенту оказания государственной услуги.

      10. Оказание данной государственной услуги через центры обслуживания населения и (или) иными услугодателями не предусмотрены.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту оказания государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале, интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Оценка уровня
знания казахского
языка (КАЗТЕСТ)"

Пошаговые действия услугополучателя (диаграмма 1)

     



     


Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма 2)

     


  Приложение 2
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Оценка уровня
знания казахского
языка (КАЗТЕСТ)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Оценка уровня знания казахского языка (КАЗТЕСТ)"