"Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 қаңтардағы № 42 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 31 қаңтардағы № 13 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 7 ақпанда № 18276 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 қаңтардағы № 42 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10349 тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 наурызда жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жасылсын:

      2. Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі Т. Сүлейменов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2019 жылғы 31 қаңтардағы
№ 13 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 26 қаңтардағы
№ 42 бұйрығымен бекітілген

Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Осы Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) мемлекеттік органдарға жүктемені азайту және Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің (бұдан әрі - Жыл сайынғы бағалау жүйесі) 42–тармағына сәйкес жүргізілетін бағаланатын мемлекеттік органдардың есептік ақпаратындағы (бұдан әрі - есептік ақпарат) деректерді қайта тексеру рәсімін оңтайландыру мақсатында әзірленді.

      2. Әдістеме тәуекелдерді басқару жүйесіне сәйкес есептік ақпаратын қайта тексеру қажет Жыл сайынғы бағалау жүйесінің тізбесінде көзделген орталық мемлекеттік органдарды (бұдан әрі – ОМО) және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарын (бұдан әрі – ЖАО) айқындауға арналған.

      3. Осы Әдістемеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) айыппұл балдары (К1) – алдыңғы бағалау жылындағы бағыттар бойынша бағалау шеңберінде ақпаратты анық, толық және уақтылы ұсынбау фактілері бойынша шегерілген балдар;

      2) бағалаудағы тәуекелдерді басқару жүйесі – бағалау қызметінің неғұрлым басым бағыттары бойынша таңдау мен ресурстарды оңтайлы бөлу қағидаттары бойынша бағалау іс-шараларын жүргізуді қамтамасыз ететін әкімшілендіру жүйесі;

      3) бағалау серпіні (К2) – алдыңғы екі бағалау кезеңі ішінде мемлекеттік органның бағыттар бойынша қорытынды бағаларының айырмашылығы.

      4) басым көрсеткіш (К3) – бағаланушы мемлекеттік органдардың есептік ақпараты негізінде бағаланатын, бағыт бойынша жиынтық мәні жоғары ОМО және ЖАО қызметінің тиімділігін бағалау өлшемшарттары;

      5) тәуекел көрсеткіші – мемлекеттік органға тәуекел деңгейін айқындау өлшемшарты бойынша рейтингтегі позицияға сәйкес берілетін балл.

      Әдістеме үшін алдыңғы бағаланатын кезеңдегі тиісті блоктар мен бағыттар бойынша бағалау нәтижелері туралы қорытындылар ақпарат көзі болып табылады.

      4. Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдар әр бағалау блогының бөлінісінде жеке айқындалады.

      5. "Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде алдыңғы бағалау кезеңі үшін "Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу" бағыты бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      "Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде алдыңғы бағалау кезеңі үшін "Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасы" және "Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" бағыттары бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      "Ұйымдастырушылық даму" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде алдыңғы бағалау кезеңі үшін "Персоналды басқару" және "Ақпараттық технологияларды қолдану" бағыттары бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      6. Көрсетілген бағалау бағыттары бойынша басым көрсеткіштер тізбесі (К3) осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес қалыптастырылады.

      7. Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау алдыңғы бағалау кезеңінің қорытындылары бойынша жыл сайын жүзеге асырылады.

      8. Егер мемлекеттік орган есепті кезеңде Бағалау жүйесіне алғаш рет енгізілген болса, аталған мемлекеттік органға қатысты қайта тексеру жүзеге асырылмайды.

      9. Тәуекелдерді басқару жүйесі өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін мемлекеттік органдардың санынан ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалаудың әр блогы бойынша (бұдан әрі – бағалау) қайта тексерілетін мемлекеттік органдардың үлесін 50%-ға дейін қысқартуға мүмкіндік береді.

2-тарау. Бағалау бағыттары бойынша тәуекел көрсеткіштерін айқындау

      10. Бағалау бағыты бойынша тәуекел көрсеткішін айқындау мақсатында мынадай есептеу формуласы қолданылады:



      мұнда:


– мемлекеттік органның бағыт бойынша жиынтық тәуекел көрсеткіші;

– "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші.

      11. Жүргізілген есептеулер нәтижелері Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 3-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

3-тарау. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      12. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 4 және 5-қосымшаларға сәйкес бағыт бойынша ең жоғары айыппұл балынан ең төмен айыппұл балына қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      13. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО-ға өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      14. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО-ға өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      15. Бағыт бойынша бірдей айыппұл балдарын алған мемлекеттік органдар болған жағдайда аталған мемлекеттік органдарға тең тәуекел көрсеткіштері беріледі. Тізімдегі келесі мемлекеттік орган өлшемшарт бойынша 0,5 балға төмен тәуекел көрсеткішін алады.

      16. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 3-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

4-тарау. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      17. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 6 және 7-қосымшаларға сәйкес бағалау нәтижелерінің ең жоғары мәнінен төмен мәніне қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      18. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО-ға өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      19. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО-ға өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      20. Алдыңғы бағаланатын екі кезең үшін бағыт бойынша бағалауда айырмашылығы бірдей мемлекеттік органдар болған жағдайда Әдістеменің 15-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.

      21. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 3-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

5-тарау. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      22. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 8 және 9-қосымшаларға сәйкес басым көрсеткішті бағалау нәтижелерінің ең жоғары мәнінен төмен мәніне қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      Бұл ретте, Әдістемеге 1-қосымшада көрсетілген бағалау бағыттары бойынша басым көрсеткіштер пайдаланылады.

      23. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО-ға мынадай тәуекел көрсеткіштері:

      1) "Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу" бағыты бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі;

      2) "Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогының бағыттары бойынша әр басым көрсеткіш негізінде өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, әрі қарай берілген тәуекел көрсеткіштерінің қосындысы беріледі;

      3) "Ұйымдастырушылық даму" блогының бағыты бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі.

      24. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО-ға мынадай тәуекел көрсеткіштері:

      1) "Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу" бағыты бойынша әр басым көрсеткіш негізінде өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, әрі қарай берілген тәуекел көрсеткіштерінің қосындысы беріледі;

      2) "Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогының бағыттары бойынша әр басым көрсеткіш негізінде өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, әрі қарай берілген тәуекел көрсеткіштерінің қосындысы беріледі;

      3) "Ұйымдастырушылық даму" блогының бағыты бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі.

      25. Бағалау өлшемшарты бойынша нәтижелері бірдей мемлекеттік органдар болған жағдайда Әдістеменің 15-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.

      26. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 3-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

6-тарау. Қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындаумен қорытынды есептеу

      27. Блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу мынадай формулалар бойынша жүзеге асырылады:



      мұнда:

      A – "Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша мемлекеттік органның қорытынды тәуекел көрсеткіші;

      B – "Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогы бойынша мемлекеттік органның қорытынды тәуекел көрсеткіші;

      C – "Ұйымдастырушылық даму" блогы бойынша мемлекеттік органның қорытынды тәуекел көрсеткіші;


– "Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасы" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Жеке және заңды тұлғалардың шағымдары мен өтініштерін қарау сапасы" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Персоналды басқару" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

– "Ақпараттық технологияларды қолдану" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші.

      28. Блоктар мен бағыттар бөлінісінде ОМО мен ЖАО-ның қорытынды тәуекел көрсеткіштері Әдістемеге 10 және 11-қосымшаларға сәйкес "Блоктар бойынша ОМО-ның қорытынды тәуекел көрсеткіштерін есептеу" және "Блоктар бойынша ЖАО-ның қорытынды тәуекел көрсеткіштерін есептеу" кестелеріне енгізіледі.

      29. Тәуекелдер көрсеткіштерін қосу нәтижесінде әр блок бойынша ең көп балл жинаған ОМО мен ЖАО айқындалады.

      30. Егер мемлекеттік органдардың тәуекел көрсеткішінің мәні бірдей болған жағдайда қорытынды тізімге алдыңғы бағаланатын кезең үшін қызмет нәтижелері бойынша блоктағы ең төмен бағалау қорытындысына ие мемлекеттік орган енгізіледі.

      31. Егер мемлекеттік орган соңғы екі жыл қатарынан қайта тексерілген жағдайда бағаланатын кезеңде мұндай мемлекеттік орган қайта тексерілмейді.

      32. Мемлекеттік орган қайта ұйымдастырылған немесе таратылған жағдайда қайта тексеру құқықтық мирасқор мемлекеттік органға қатысты жүргізіледі.

7-тарау. Қорытынды ережелер

      33. Тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану нәтижелері бойынша Әдістемеге 12, 13 және 14-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша, әр бағалау блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі жасалады.

      34. Тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау нәтижелері туралы қорытындыны мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға жібереді.

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
1-қосымша

Бағалау бағыттары бойынша басым көрсеткіштер тізбесі

Блок Бағыттар Басым көрсеткіштер

1

Мақсаттарға қол жеткізу

Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу

Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттарына қол жеткізу

Бюджеттік даму бағдарламасының орындалу тиімділігі (ЖАО үшін ғана қолданылады)

2

Азаматтармен өзара іс-қимыл

Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасы

Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу мерзімдерінің сақталуы

Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасын қамтамасыз ету

Шағымдар мен өтініштерді қарау сапасы

Шағымдар мен өтініштерді қарау мерзімдерінің сақталуы

Сот шешімі бойынша негізі бар деп танылған (сот қанағаттандырған) және жоғары тұрған орган қанағаттандырған шағымдар мен өтініштердің үлесі

3

Ұйымдастырушылық даму

Персоналды басқару

Мемлекеттік органның кадрлық әлеуеті

Ақпараттық технологияларды қолдану

Мемлекеттік органның функцияларын автоматтандыру кезінде пайдаланылатын ақпараттық жүйелер

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
2-қосымша

ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері


ОМО-ның атауы

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

"Бағалау серпіні"

Тәуекел көрсеткіші

"Басым көрсеткіш"

Тәуекел көрсеткіші

1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
3-қосымша

ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері


ЖАО-ның атауы "Айыппұл балдары" Тәуекел көрсеткіші "Бағалау серпіні" Тәуекел көрсеткіші "Басым көрсеткіш" Тәуекел көрсеткіші








1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








16








  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
4-қосымша

ОМО-ның "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингі


ОМО-ның атауы К1
"Айыппұл балдары" Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
5-қосымша

ЖАО-ның "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингі


ЖАО-ның атауы

К1

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
6-қосымша

ОМО-ның "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингі


ОМО-ның атауы К2
"Бағалау серпіні" Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
7-қосымша

ЖАО-ның "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингі


ЖАО-ның атауы К2
"Бағалау серпіні" Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
8-қосымша

ОМО-ның "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингі


ОМО-ның атауы К3
"Басым көрсеткіш" Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
9-қосымша

ЖАО-ның "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингі


ЖАО-ның атауы К3
"Басым көрсеткіш" Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
  10-қосымша

ОМО-ның блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу


ОМО-ның атауы

Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу

"Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша

Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасы

Жеке және заңды тұлғалардың шағымдары мен өтініштерін қарау сапасы

"Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогы бойынша

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

"Ұйымдастырушылық даму" блогы

1










2










3










4










5










6










7










8










9










10










11










12










13










14










15










16










  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
  11-қосымша

ЖАО-ның блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу


ЖАО-ның атауы

Стратегиялық жоспардың, аумақты дамыту бағдарламасының және бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштерінің мақсаттарына қол жеткізу

"Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша

Мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасы

Жеке және заңды тұлғалардың шағымдары мен өтініштерін қарау сапасы

"Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогы бойынша

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

"Ұйымдастырушылық даму" блогы

1










2










3










4










5










6










7










8










9










10










11










12










13










14










15










16










  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
12-қосымша
  Нысан

"Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі


Мемлекеттік органның атауы

Орталық мемлекеттік органдар

1


2


3


4


5


6


7


Жергілікті атқарушы органдар

1


2


3


4


5


6


7


  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
13-қосымша
  Нысан

"Азаматтармен өзара іс-қимыл" блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі


Мемлекеттік органның атауы

Орталық мемлекеттік органдар

1


2


3


4


5


6


7


Жергілікті атқарушы органдар

1


2


3


4


5


6


7


  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
14-қосымша
  Нысан

"Ұйымдастырушылық даму" блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі


Мемлекеттік органның атауы

Орталық мемлекеттік органдар

1


2


3


4


5


6


Жергілікті атқарушы органдар

1


2


3


4


5


6


7


8



О внесении изменения в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 января 2015 года № 42 "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 января 2019 года № 13. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 февраля 2019 года № 18276

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 января 2015 года № 42 "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10349, опубликован 13 марта 2015 года в Информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Методику определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками, утвержденную указанным приказом изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту развития системы государственного управления в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 31 января 2019 года № 13
  Утверждена приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 26 января 2015 года № 42

Методика определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящая Методика определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками (далее – Методика), разработана в целях снижения нагрузки на государственные органы и оптимизации процедуры перепроверки данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых государственных органов (далее – отчетная информация), проводимой в соответствии с пунктом 42 Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 (далее – Система ежегодной оценки).

      2. Методика предназначена для определения центральных государственных органов (далее – ЦГО), предусмотренных в перечне Системы ежегодной оценки и местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы (далее – МИО), в которых в соответствии с системой управления рисками необходимо проведение перепроверки отчетной информации.

      3. В настоящей Методике используются следующие понятия:

      1) штрафные баллы (К1) – вычтенные баллы по фактам предоставления недостоверной, неполной и несвоевременной информации в рамках оценки по направлению за предыдущий оцениваемый год;

      2) система управления рисками в оценке – система администрирования, обеспечивающая проведение оценочных мероприятий на принципах выборочности и оптимального распределения ресурсов по наиболее приоритетным направлениям оценочной деятельности;

      3) динамика оценки (К2) – разница в итоговых оценках государственного органа по направлению за предыдущие два оцениваемых периода;

      4) приоритетный показатель (К3) – критерий оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО со значительной весовой долей в направлении, оценка по которому осуществляется на основе отчетной информации оцениваемых государственных органов;

      5) показатель риска – балл, присваиваемый государственному органу в соответствии с позицией в рейтинге по критерию определения уровня риска.

      Источником информации для Методики являются заключения о результатах оценки по соответствующим блокам и направлениям за предыдущий оцениваемый период.

      4. Государственные органы, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками, определяются в разрезе каждого блока оценки по отдельности.

      5. При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Достижение целей", используются результаты оценки по направлению "Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ" за предыдущий период оценки.

      При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Взаимодействие с гражданами", используются результаты оценки по направлениям "Качество оказания государственных услуг" и "Качество рассмотрения жалоб и заявлений физических и юридических лиц" за предыдущий период оценки.

      При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Организационное развитие", используются результаты оценки по направлениям "Управление персоналом" и "Применение информационных технологий" за предыдущий период оценки.

      6. По указанным направлениям оценки формируется перечень приоритетных показателей (К3) согласно приложению 1 к Методике.

      7. Определение государственных органов, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, осуществляется ежегодно по итогам предыдущего оцениваемого периода.

      8. В случае если государственный орган впервые включен в Систему оценки в отчетном периоде, то в отношении данного государственного органа перепроверка не осуществляется.

      9. Система управления рисками позволяет сократить долю перепроверяемых государственных органов по каждому блоку оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО (далее – оценка) до 50% от количества государственных органов, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности.

Глава 2. Определение показателей риска по направлениям оценки

      10. В целях определения показателя риска по направлению оценки применяется следующая формула расчета:

     


      где:

     

– суммарный показатель риска государственного органа по направлению;

     

– показатель риска государственного органа по критерию "Штрафные баллы";

     

– показатель риска государственного органа по критерию "Динамика оценки";

     

– показатель риска государственного органа по критерию "Приоритетный показатель".

      11. Результаты проведенных расчетов вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 3 к Методике.

Глава 3. Проведение расчета рейтинга по критерию "Штрафные баллы"

      12. По критерию "Штрафные баллы" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего штрафного балла по направлению к наименьшему согласно приложениям 4 и 5 к Методике.

      13. При составлении рейтинга по критерию "Штрафные баллы" ЦГО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      14. При составлении рейтинга по критерию "Штрафные баллы" МИО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      15. При наличии государственных органов, получивших одинаковые штрафные баллы по направлению, данным государственным органам присваиваются равные показатели риска. Следующий в списке государственный орган получает показатель риска по критерию на 0,5 балла ниже.

      16. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 3 к Методике.

Глава 4. Проведение расчета рейтинга по критерию "Динамика оценки"

      17. По критерию "Динамика оценки" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего прироста результатов оценки к наименьшему согласно приложениям 6 и 7 к Методике.

      18. При составлении рейтинга по критерию "Динамика оценки" ЦГО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      19. При составлении рейтинга по критерию "Динамика оценки" МИО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      20. При наличии государственных органов с одинаковой разницей в оценках по направлению за два предыдущих оцениваемых периода применяется подход, указанный в пункте 15 Методики.

      21. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 3 к Методике.

Глава 5. Проведение расчета рейтинга по критерию "Приоритетный показатель"

      22. По критерию "Приоритетный показатель" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего результата оценки по приоритетному показателю к наименьшему согласно приложениям 8 и 9 к Методике.

      При этом используются приоритетные показатели по направлениям оценки, указанные в приложении 1 к Методике.

      23. При составлении рейтинга по критерию "Приоритетный показатель" ЦГО присваиваются следующие показатели риска:

      1) по направлению "Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 1 балл;

      2) по направлениям блока "Взаимодействие с гражданами" по каждому приоритетному показателю начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла, с последующим суммированием присвоенных показателей риска;

      3) по направлениям блока "Организационное развитие" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 1 балл.

      24. При составлении рейтинга по критерию "Приоритетный показатель" МИО присваиваются следующие показатели риска:

      1) по направлению "Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ" по каждому приоритетному показателю начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла, с последующим суммированием присвоенных показателей риска;

      2) по направлениям блока "Взаимодействие с гражданами" по каждому приоритетному показателю начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 0,5 балла, с последующим суммированием присвоенных показателей риска;

      3) по направлениям блока "Организационное развитие" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности, с шагом в 1 балл.

      25. При наличии государственных органов с одинаковыми результатами по критерию оценки применяется подход, указанный в пункте 15 Методики.

      26. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 3 к Методике.

Глава 6. Итоговый расчет с определением государственных органов, подлежащих перепроверке

      27. Итоговый расчет показателей риска по блокам осуществляется по следующим формулам:

     


      где:

      A – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Достижение целей";

      B – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Взаимодействие с гражданами";

      C – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Организационное развитие";

      Х1– показатель риска по государственному органу по направлению "Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ";

      Х2– показатель риска по государственному органу по направлению "Качество оказания государственных услуг";

      Х3– показатель риска по государственному органу по направлению "Качество рассмотрения жалоб и заявлений физических и юридических лиц";

      Х4– показатель риска по государственному органу по направлению "Управление персоналом";

      Х5– показатель риска по государственному органу по направлению "Применение информационных технологий";

      28. Итоговые показатели риска ЦГО и МИО в разрезе блоков и направлений вносятся в таблицы "Итоговый расчет показателей риска ЦГО по блокам" и "Итоговый расчет показателей риска МИО по блокам" согласно приложениям 10 и 11 к Методике.

      29. В результате суммирования показателей рисков определяются ЦГО и МИО, набравшие максимальное значение по каждому блоку.

      30. В случае если у государственных органов одинаковое значение показателя риска, в итоговый список включается государственный орган, имеющий наименьший результат оценки по блоку по итогам деятельности за предыдущий оцениваемый период.

      31. В том случае, если государственный орган подвергался перепроверке два последних года подряд, то в оцениваемом периоде данный государственный орган перепроверке не подлежит.

      32. В случае реорганизации или упразднения государственного органа перепроверка проводится в отношении государственного органа-правопреемника.

Глава 7. Заключительные положения

      33. По результатам применения системы управления рисками формируется перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по каждому блоку оценки, по формам согласно приложениям 12, 13 и 14 к Методике.

      34. Заключение о результатах определения государственных органов, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, направляется уполномоченным органом по государственному планированию в уполномоченные на оценку государственные органы.

  Приложение 1
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Перечень приоритетных показателей по направлениям оценки


Блок

Направления

Приоритетные показатели

1

Достижение целей

Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ

Достижение целей стратегического плана, программы развития территории

Эффективность исполнения бюджетной программы развития (применяется только для МИО)

2

Взаимодействие с гражданами

Качество оказания государственных услуг

Соблюдение сроков оказания государственных услуг

Обеспечение качества оказания государственных услуг

Качество рассмотрения жалоб и заявлений

Соблюдение сроков рассмотрения жалоб и заявлений

Доля жалоб и заявлений, признанных обоснованными
по решению суда (удовлетворенные судом)
и удовлетворенных вышестоящим органом

3

Организационное развитие

Управление персоналом

Кадровый потенциал государственного органа

Применение информационных технологий

Информационные системы, используемые при автоматизации функций государственного органа

  Приложение 2
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Показатели риска ЦГО по направлению


Наименование ЦГО

"Штрафные баллы"

Показатель риска

"Динамика оценки"

Показатель риска

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








16








  Приложение 3
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Показатели риска МИО по направлению


Наименование МИО

"Штрафные баллы"

Показатель риска

"Динамика оценки"

Показатель риска

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








16








  Приложение 4
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг ЦГО по критерию "Штрафные баллы"


Наименование ЦГО

К1

"Штрафные баллы"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 5
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг МИО по критерию "Штрафные баллы"


Наименование МИО

К1

"Штрафные баллы"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 6
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг ЦГО по критерию "Динамика оценки"


Наименование ЦГО

К2

"Динамика оценки"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 7
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг МИО по критерию "Динамика оценки"


Наименование МИО

К2

"Динамика оценки"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 8
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг ЦГО по критерию "Приоритетный показатель"


Наименование ЦГО

К3

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 9
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Рейтинг МИО по критерию "Приоритетный показатель"


Наименование МИО

К3

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 10
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Итоговый расчет показателей риска ЦГО по блокам


Наименование ЦГО

Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ

По блоку "Достижение целей"

Качество оказания государственных услуг

Качество рассмотрения жалоб и заявлений физических и юридических лиц

По блоку "Взаимодействие с гражданами"

Управление персоналом

Применение информационных технологий

По блоку "Организационное развитие"

1










2










3










4










5










6










7










8










9










10










11










12










13










14










15










16










  Приложение 11
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками

Итоговый расчет показателей риска МИО по блокам


Наименование МИО

Достижение целей стратегического плана, программы развития территории и показателей бюджетных программ

По блоку "Достижение целей"

Качество оказания государственных услуг

Качество рассмотрения жалоб и заявлений физических и юридических лиц

По блоку "Взаимодействие с гражданами"

Управление персоналом

Применение информационных технологий

По блоку "Организационное развитие"

1










2










3










4










5










6










7










8










9










10










11










12










13










14










15










16










  Приложение 12
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками
  Форма

Перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по блоку "Достижение целей"


Наименование государственного органа

Центральные государственные органы

1


2


3


4


5


6


7


Местные исполнительные органы

1


2


3


4


5


6


7


  Приложение 13
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками
  Форма

Перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по блоку "Взаимодействие с гражданами"


Наименование государственного органа

Центральные государственные органы

1


2


3


4


5


6


7


Местные исполнительные органы

1


2


3


4


5


6


7


  Приложение 14
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления рисками
  Форма

Перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по блоку "Организационное развитие"


Наименование государственного органа

Центральные государственные органы

1


2


3


4


5


6


7


Местные исполнительные органы

1


2


3


4


5


6


7