"Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 15-02/810 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 1 сәуірдегі № 126 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 10 сәуірде № 18489 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 18 қарашадағы № 349 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 18.11.2020 № 349 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 15-02/810 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12176 болып тіркелген, 2015 жылғы 26 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Ветеринариялық, фитосанитариялық және тамақ қауіпсіздігі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
С. Омаров

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2019 жылғы 1 сәуірдегі
№ 126 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2015 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 15-02/810 бұйрығымен
бекітілген

"Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 15 шілдедегі № 15-02/654 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12088 болып тіркелген) бекітілген "Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған қорытынды (рұқсат құжаты) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elіcense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының шешіміне сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын және (немесе) ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өсімдіктерді қорғаудың тіркелмеген құралдарының (пестицидтердің) үлгілерін әкелуге арналған уәкілетті органның қорытындысы (рұқсат құжаты) (бұдан әрі – қорытынды) не Стандарттың 10-тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті берушінің "жеке кабинетіне" жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар қоса берілген электрондық сұранымының болуы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оның орындалу ұзақтығы:

      1) сұраным келіп түскеннен кейін порталда көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы хабарлама жіберіледі – орындалу уақыты 15 (он бес) минут;

      2) мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты басқарманың (бұдан әрі – Басқарма) басшысы жауапты орындаушыны айқындайды және оған көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжаттарын қарастыруға жібереді – орындалу уақыты 20 (жиырма) минут;

      3) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының толықтығын тексереді және көрсетілетін қызметті алушы өтініште және құжаттарда көрсеткен мәліметтерді пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу жоспарымен салыстырып қарайды, қорытынды жобасын дайындайды – орындалу уақыты 1 (жұмыс) күні.

      Ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық болмау фактісі белгіленген жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тарту ресімделеді, оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды және ол көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі – орындалу уақыты 2 (екі) жұмыс күні.

      Ұсынылған құжаттардың толықтығы және сәйкестігі расталған, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда, жауапты орындаушы қорытынды жобасын дайындайды және Басқарма басшысының қарауына енгізеді – орындалу уақыты 1 (бір) жұмыс күні;

      4) Басқарма басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін келіседі – орындалу уақыты 30 (отыз) минут;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды – орындалу уақыты 1 (бір) сағат.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті берушінің жеке кабинетіне жіберіледі.

      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      жауапты орындаушының қарауы үшін Басқарма басшысының қарары;

      көрсетілетін қызметті алушының барлық талап етілетін құжаттарының бар екені туралы белгі немесе өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту;

      көрсетілетін қызметті алушы өтінішінде және құжаттарында көрсеткен мәліметтердің пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу (ұсақмөлдекті және өндірістік) сынақтарын жүргізу жоспарларына сәйкес келуі;

      жауапты орындаушының қорытынды жобасын не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты ресімдеуі;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін келісу және оған қол қою;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) Басқарма басшысы;

      3) жауапты орындаушы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар келіп түскен күннен бастап, алынған құжаттарды және электрондық сұранымды тіркейді және Басқарма басшысына жібереді – орындалу уақыты 15 ( он бес) минут;

      жауапты орындаушының қарауы үшін Басқарма басшысының қарары – орындалу уақыты 20 (жиырма) минут;

      жауапты орындаушының қорытынды жобасын не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты ресімдеуі және оны Басқарма басшысының қарауына енгізуі – орындалу уақыты 1 (бір) жұмыс күні;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін Басқарма басшысының келісуі – орындалу уақыты 30 (отыз) минут;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы – орындалу уақыты 1 (бір) сағат;

      көрсетілетін қызметті алушыға қорытындыны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты беру.

      9. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшаға сәйкес жұмыскерлер рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі анықтамалығында келтірілген.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына жүгіну мүмкіндігі көзделмеген.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде жүгіну тәртібінің және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібінің және рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (портал арқылы тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін порталда көрсетілетін қызметті алушының паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);

      1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің шынайлығын логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) мен паролі арқылы порталда тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-процесс – қызметті алушының осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтініш нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұраным нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде тіркей отырып, оны толтыруы (деректерді енгізу);

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұранымды куәландыру (оған қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ төлнұсқалылығын растамауына байланысты сұратылып отырған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтініштің толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру ( оған қол қою);

      7-процесс – ақпараттық жүйеде (бұдан әрі – АЖ) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) тіркеу және сұранымды АЖ-да өңдеу;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыру;

      8-процесс – АЖ-дағы деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты, сұратылып отырған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының АЖ қалыптастырған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сы қолданыла отырып қалыптастырылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттамасы:

      1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының АЖ-да логин мен парольді енгізуі (авторизациялау рәсімі);

      1-шарт – логин және пароль арқылы АЖ-да көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің төлнұсқалылығын тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты, АЖ-ның авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұраным нысанын экранға шығару;

      4-процесс – сұранымды АЖ-да тіркеу және көрсетілетін қызметті АЖ-да өңдеу;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың сәйкестігін тексеруі және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін Басқарма басшысына келісуге жіберуі;

      7-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қоюға жіберуі;

      8-процесс – көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы;

      9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының АЖ қалыптастырған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы.

      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы және көрсетілетін қызметті алушы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 және 3- қосымшаларда келтірілген.

  "Еуразиялық экономикалық
комиссия алқасының шешіміне
сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті
және өндірістік) сынақтарын
және (немесе) ғылыми
зерттеулер жүргізу үшін
өсімдіктерді қорғаудың
тіркелмеген құралдарының
(пестицидтердің)
үлгілерін әкелуге арналған
қорытынды (рұқсат құжаты)
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

Жұмыскерлер рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі анықтамалығы



  "Еуразиялық экономикалық
комиссия алқасының шешіміне
сәйкес тіркеу
(ұсақмөлдекті және өндірістік)
сынақтарын және (немесе)
ғылыми зерттеулер
жүргізу үшін өсімдіктерді
қорғаудың тіркелмеген
құралдарының (пестицидтердің)
үлгілерін әкелуге арналған
қорытынды (рұқсат құжаты)
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті алушы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы





  "Еуразиялық экономикалық
комиссия алқасының шешіміне
сәйкес тіркеу (ұсақмөлдекті
және өндірістік) сынақтарын
және (немесе) ғылыми
зерттеулер жүргізу
үшін өсімдіктерді қорғаудың
тіркелмеген құралдарының
(пестицидтердің) үлгілерін
әкелуге арналған қорытынды
(рұқсат құжаты) беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
3-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы





О внесении изменения в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 9 сентября 2015 года № 15-02/810 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 1 апреля 2019 года № 126. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 апреля 2019 года № 18489. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 ноября 2020 года № 349.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 18.11.2020 № 349 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан 9 сентября 2015 года № 15-02/810 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12176, опубликован 26 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии", утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту ветеринарной, фитосанитарной и пищевой безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
С. Омаров

  Приложение к приказу
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 1 апреля 2019 года № 126
  Утвержден
приказом Министра
сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 сентября 2015 года
№ 15-02/810

Регламент государственной услуги "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель) на основании Стандарта государственной услуги "Выдача заключения (разрешительного документа) на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 июля 2015 года № 15-02/654 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12088) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – заключение (разрешительный документ) уполномоченного органа на ввоз образцов незарегистрированных средств защиты растений (пестицидов) для проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний и (или) научных исследований в соответствии с решениями Коллегии Евразийской экономической комиссии (далее – заключение) либо мотивированный ответ об отказе по основаниям, предусмотренным в пункте 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие электронного запроса услугополучателя с приложением документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги и длительность его выполнения:

      1) после поступления запроса услугополучателю направляется уведомление о приеме документов на портале – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель управления ответственного за оказание государственной услуги (далее – Управление) определяет ответственного исполнителя и направляет ему на рассмотрение заявление и документы услугополучателя – время исполнения 20 (двадцать) минут;

      3) ответственный исполнитель проверяет полноту документов услугополучателя и сличает сведения, указанные услугополучателем в заявлении и представленных документах с планами проведения регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов), готовит проект заключения – время исполнения 1 (один) рабочий день.

      В случае установления факта неполноты представленных документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, оформляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, подписывается у руководителя услугодателя и направляется услугополучателю – время исполнения 2 (два) рабочих дня.

      При подтверждении полноты и соответствия представленных документов, а также отсутствии оснований для отказа в оказании государственной услуги ответственный исполнитель готовит проект заключения и вносит на рассмотрение руководителю Управления – время исполнения 1 (один) рабочий день.

      4) руководитель Управления согласовывает результат оказания государственной услуги – время исполнения 30 (тридцать) минут;

      5) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги – время исполнения 1 (один) час.

      Результат оказания государственной услуги автоматически отправляется в личный кабинет услугополучателя в форме электронного документа удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      зарегистрированное заявление с входящим номером;

      резолюция руководителя Управления для рассмотрения ответственному исполнителю;

      отметка о наличии всех требуемых документов услугополучателя или мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      соответствие сведений, указанных услугополучателем в заявлении и документах, планам проведения регистрационных (мелкоделяночных и производственных) испытаний пестицидов (ядохимикатов);

      оформление ответственным исполнителем проекта заключения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      согласование и подписание результата оказания государственной услуги;

      выдача результата оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процедуре оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель Управления;

      3) ответственный исполнитель;

      4) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      сотрудник канцелярии услугодателя со дня поступления документов, проводит регистрацию полученных документов и электронного запроса, и направляет руководителю Управления – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;

      резолюция руководителя Управления для рассмотрения ответственному исполнителю – время исполнения 20 (двадцать) минут;

      оформление ответственным исполнителем проекта заключения либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги и передача его на рассмотрение руководителю Управления – время исполнения 1 (один) рабочий день;

      согласование результата оказания государственной услуги руководителем Управления – время исполнения 30 (тридцать) минут;

      подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя – время исполнения 1 (один) час;

      выдача заключения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведены в справочнике последовательности процедур (действий) работников согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в Государственную корпорацию "Правительство для граждан".

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) описание последовательности процедур (действий) услугополучателя:

      услугополучатель осуществляет регистрацию через портал с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей через портал);

      процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) через портал для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка через портал подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) или бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;

      процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы заявления для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) заявления на оказание государственной услуги;

      процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе (далее – ИС) и обработка запроса в ИС;

      условие 2 – проверка услугодателем соответствия предоставляемых услугополучателем документов основаниям для выдачи заключения и формирование результата оказания государственной услуги;

      процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных в ИС;

      процесс 9 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной ИС. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      2) описание последовательности процедур (действий) услугодателя:

      процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процедура авторизации) в ИС услугодателя для оказания государственной услуги;

      условие 1 – проверка в ИС подлинности данных о зарегистрированном ответственным исполнителя услугодателя через логин и пароль;

      процесс 2 – формирование ИС услугодателя сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных ответственного исполнителя услугодателя;

      процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги;

      процесс 4 – регистрация запроса в ИС и обработка услуги в ИС;

      процесс 5 – проверка ответственным исполнителем услугодателя соответствия представленных услугополучателем документов и формирование результата оказания государственной услуги;

      процесс 6 – направление ответственным исполнителем услугодателя результата оказания государственной услуги на согласование руководителю Управления;

      процесс 7 – направление ответственным исполнителем услугодателя результата оказания государственной услуги на подписание руководителю услугодателя;

      процесс 8 – подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной ИС.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугополучателя, и диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя, приведены в приложениях 2 и 3 к настоящему регламенту государственной услуги.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача заключения
(разрешительного документа)
на ввоз образцов незарегистрированных
средств защиты растений
(пестицидов) для проведения
регистрационных (мелкоделяночных и
производственных) испытаний и
(или) научных исследований
в соответствии с решениями
Коллегии Евразийской
экономической комиссии"

Справочник последовательности процедур (действий) работников

     


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача заключения
(разрешительного документа)
на ввоз образцов незарегистрированных
средств защиты растений
(пестицидов) для проведения
регистрационных (мелкоделяночных и
производственных) испытаний и
(или) научных исследований в
соответствии с решениями
Коллегии Евразийской
экономической комиссии"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугополучателя

     



     


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача заключения
(разрешительного документа)
на ввоз образцов незарегистрированных
средств защиты растений
(пестицидов) для проведения
регистрационных (мелкоделяночных и
производственных) испытаний и
(или) научных исследований в
соответствии с решениями
Коллегии Евразийской
экономической комиссии"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя