"Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2017 жылғы 31 шілдедегі № 149 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2019 жылғы 14 қазандағы № 169 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 18 қазанда № 19487 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2020 жылғы 18 мамырдағы № 71 қаулысымен.

      Ескерту. Қаулының күші жойылды – ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 18.05.2020 № 71 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2017 жылғы 31 шілдедегі № 149 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15685 болып тіркелген, 2017 жылғы 27 қыркүйекте Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақта:

      1), 2), 12), 13), 15), 33) және 44) тармақшалар алып тасталсын;

      көрсетілген қаулыға 7-қосымшаға сәйкес бекітілген "Инвестициялық портфельді басқарушының ірі қатысушысы мәртебесін иеленуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы, сондай-ақ келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкердің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына беруі – өтініш түскен күні;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының құжаттардың мазмұнымен танысуы және оларға өзінің бұрыштамаларын қоюы, құжаттарды мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі – жауапты бөлімше) беруі – құжаттардың толық топтамасы ұсынылған күннен кейінгі күні;

      3) жауапты бөлімше басшылығының құжаттарды қарауы, жауапты қызметкерді белгілеуі, оған құжаттарды орындауға беруі – құжаттардың толық топтамасы ұсынылған күннен кейінгі күні;

      осы тармақтың 2) және 3) тармақшаларында көзделген рәсімдер 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;

      4) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру:

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті берушіге өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды (бұдан әрі – өтінішті қараудан бас тарту) дайындауы, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына өтінішті қараудан бас тартуға қол қойдыруы, көрсетілетін қызметті алушыға өтінішті қараудан бас тартуды беруі (құжаттарды алған күннен бастап 4 (төрт) жұмыс күні ішінде);

      құжаттардың толық болуы фактісі анықталған жағдайда, жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің құжаттардың стандарттың талаптарына сәйкес келуі тұрғысынан қарауы, инвестициялық портфельді басқарушының ірі қатысушысы мәртебесін иеленуге келісім беру (беруден бас тарту) туралы ұсыным дайындау, көрсетілетін қызметті беруші Басқармасының (бұдан әрі – Басқарма) инвестициялық портфельді басқарушының ірі қатысушысы мәртебесін иеленуге келісім беру (беруден бас тарту) туралы қаулысының жобасын (бұдан әрі – қаулының жобасы) дайындауы, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің заң бөлімшесіне келісуге жіберуі – 10 (он) жұмыс күні ішінде;

      5) заң бөлімшесінің құжаттарды стандарт талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарауы, қаулының жобасын келісуі, келісілген қаулы жобасын жауапты бөлімшеге қайтаруы – 10 (он) жұмыс күні ішінде;

      6) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің қаулы жобасын қоса берілген құжаттарымен бірге көрсетілетін қызметті беруші басшылығының қарауына жіберуі – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының құжаттарды және қаулының жобасын қарауы, қаулының жобасын келісуі, мәселені Басқарманың отырысына шығаруға қатысты қызметтік жазбаға бұрыштама қоюы, құжаттарды жауапты бөлімшеге қайтаруы – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      8) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің қаулының жобасын қоса берілген құжаттарымен бірге Басқарма хатшысына жіберуі – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      9) Басқарма хатшысының қаулының жобасын Басқарманың қарауына шығару үшін дайындауы – 14 (он төрт) жұмыс күні ішінде;

      10) Басқарманың қаулыны қабылдауы және Басқарма хатшысының оны тіркеуі – 6 (алты) жұмыс күні ішінде;

      11) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін поштамен жіберуі немесе көрсетілетін қызметті алушыға тікелей не Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхатты тапсырған кезде оның уәкілетті өкіліне беруі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.";

      "Инвестициялық портфельді басқарушының ірі қатысушысы мәртебесін иеленуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшасын осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      "Инвестициялық портфельді басқарушының ірі қатысушысы мәртебесін иеленуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшасын осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулыға 36-қосымшаға сәйкес бекітілген "Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шет мемлекеттің аумағында орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы, сондай-ақ келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкердің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына беруі – өтініш түскен күні;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының құжаттардың мазмұнымен танысуы және оларға өзінің бұрыштамаларын қоюы, құжаттарды мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі – жауапты бөлімше) беруі – өтініш түскен күні;

      3) жауапты бөлімше басшылығының құжаттарды қарауы, жауапты қызметкерді белгілеуі, оған құжаттарды орындауға беруі – өтініш түскен күні;

      осы тармақтың 1, 2) және 3) тармақшаларында көзделген рәсімдер 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;

      4) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің құжаттардың стандартқа сәйкес келуін қарауы, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы, көрсетілетін қызметті беруші басшысының жетекшілік ететін орынбасарының бұрыштамасын алуы, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберуі – 5 (бес) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының жетекшілік ететін орынбасарының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы, қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жауапты бөлімшеге қайтаруы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы, қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жауапты бөлімшеге қайтаруы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға порталға жіберуі – мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне қол қойылған күні.";

      "Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шет мемлекеттің аумағында орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшасын осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      "Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шет мемлекеттің аумағында орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшасын осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулыға 37-қосымшаға сәйкес бекітілген "Шет мемлекеттің аумағындағы Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шығаруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы, сондай-ақ келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкердің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына беруі – өтініш түскен күні;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының құжаттардың мазмұнымен танысуы және оларға өзінің бұрыштамаларын қоюы, құжаттарды мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі – жауапты бөлімше) беруі – өтініш түскен күні;

      3) жауапты бөлімше басшылығының құжаттарды қарауы, жауапты қызметкерді белгілеуі, оған құжаттарды орындауға беруі – өтініш түскен күні;

      осы тармақтың 1, 2) және 3) тармақшаларында көзделген рәсімдер 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;

      4) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің құжаттардың стандартқа сәйкес келуін қарауы, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы, көрсетілетін қызметті беруші басшысының жетекшілік ететін орынбасарының бұрыштамасын алуы, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберуі – 5 (бес) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының жетекшілік ететін орынбасарының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы, қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жауапты бөлімшеге қайтаруы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы, қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жауапты бөлімшеге қайтаруы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға порталға жіберуі – мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне қол қойылған күні.";

      "Шет мемлекеттің аумағындағы Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шығаруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшасын осы қаулыға 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      "Шет мемлекеттің аумағындағы Қазақстан Республикасының резидент-ұйымының эмиссиялық бағалы қағаздарын шығаруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшасын осы қаулыға 6-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулыға 38-қосымшаға сәйкес бекітілген "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      1-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетеді.";

      2 және 3-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсатты және рұқсатты қоса бере отырып, кредиттік тарихтардың дерекқорын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету бойынша кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні (бұдан әрі – акт) беру туралы хат жолдау не Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11534 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 71 қаулысымен бекітілген "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартының (бұдан әрі – стандарт) 11-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.";

      5-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру:

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды (бұдан әрі – өтінішті қараудан бас тарту) дайындауы, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына өтінішті қараудан бас тартуға қол қойдыруы, көрсетілетін қызметті алушыға өтінішті қараудан бас тартуды беруі – құжаттарды алған күннен бастап күнтізбелік 4 (төрт) жұмыс күні ішінде;

      ұсынылған құжаттардың толық болуы фактісі анықталған жағдайда:

      жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің құжаттарды стандарттың талаптарына сәйкестігіне қарауы, көрсетілетін қызметті берушінің мүдделі бөлімшелеріне және Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына тиісті сұратулар жіберуі, көрсетілетін қызметті алушының актіні алу үшін ұсынған құжаттарын Кредиттік тарихтарды қалыптастыру жүйесінің қатысушыларына және оларды пайдалануға қойылатын талаптарға сәйкес келуі туралы актіні беру жөніндегі комиссияға (бұдан әрі – Комиссия) жіберуі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;";

      5-тармақтың 9) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "9) жауапты бөлімшенің жауапты қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға порталға жіберуі – мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне қол қойылған күні.";

      "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшасын осы қаулыға 7-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Тәуекелдер департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Сыртқы коммуникациялар департаменті – Ұлттық Банктің баспасөз қызметі осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары О.А. Смоляковқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы, осы қаулының 1-тармағының алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізілетін қырық тоғызыншы, елуінші, елу бірінші, елу екінші, елу үшінші, елу төртінші, елу бесінші, елу алтыншы, елу жетінші, елу сегізінші, елу тоғызыншы, алпысыншы, алпыс бірінші, алпыс екінші, алпыс үшінші, алпыс төртінші абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
Төрағасы
Е. Досаев

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
1-қосымша
  "Инвестициялық портфельді
басқарушының ірі қатысушысы
мәртебесін иеленуге келісім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау



      блок–схеманың жалғасы:



  Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
2-қосымша
  "Инвестициялық портфельді
басқарушының ірі қатысушысы
мәртебесін иеленуге келісім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



      мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестері анықтамалығының жалғасы:



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
3-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
резидент-ұйымының
эмиссиялық бағалы қағаздарын
шет мемлекеттің аумағында
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау



      блок–схеманың жалғасы:



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
4-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
резидент-ұйымының
эмиссиялық бағалы қағаздарын
шет мемлекеттің аумағында
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығы


      мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығының жалғасы:



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
5-қосымша
  "Шет мемлекеттің аумағындағы
Қазақстан Республикасының
резидент-ұйымының
эмиссиялық бағалы қағаздарын
шығаруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау



      блок–схеманың жалғасы:



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
6-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
резидент-ұйымының
эмиссиялық бағалы қағаздарын
шет мемлекеттің аумағында
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестері анықтамалығының жалғасы:



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 14 қазандағы
№ 169 қаулысына
7-қосымша
  "Кредиттік бюро қызметін
жүзеге асыру құқығына рұқсат
және кредиттік тарихтардың
деректер базасын,
пайдаланылатын ақпараттық
жүйелерді қорғау және олардың
сақталуын қамтамасыз ету
жөніндегі кредиттік бюроға
және үй жайларға қойылатын
талаптарға кредиттік бюроның
сәйкестігі туралы актіні беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету кезінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау



      блок-схеманың жалғасы



О внесении изменений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 июля 2017 года № 149 "Об утверждении регламентов государственных услуг Национального Банка Республики Казахстан"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 14 октября 2019 года № 169. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 октября 2019 года № 19487. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 18 мая 2020 года № 71 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка РК от 18.05.2020 № 71 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).
      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие настоящего постановления см. п. 5.

      В целях совершенствования нормативных правовых актов Республики Казахстан Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 июля 2017 года № 149 "Об утверждении регламентов государственных услуг Национального Банка Республики Казахстан" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15685, опубликованное 27 сентября 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      в пункте 1:

      подпункты 1), 2), 12), 13), 15), 33) и 44) исключить;

      в регламенте государственной услуги "Выдача согласия на приобретение статуса крупного участника управляющего инвестиционным портфелем", утвержденном согласно приложению 7 к указанному постановлению:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения, а также результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация представленных услугополучателем документов, передача документов руководству услугодателя работником, уполномоченным на прием и регистрацию корреспонденции – в день поступления заявления;

      2) ознакомление с содержанием документов и наложение на них резолюций, передача документов в подразделение ответственное за оказание государственной услуги (далее – ответственное подразделение) руководством услугодателя – в день после дня представления полного пакета документов;

      3) рассмотрение документов, определение ответственного работника, передача документов ему на исполнение руководством ответственного подразделения – в день после дня представления полного пакета документов;

      процедуры, предусмотренные подпунктами 2) и 3) настоящего пункта, осуществляются в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) проверка полноты представленных документов:

      в случае установления факта неполноты представленных документов подготовка письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления услугодателю (далее – отказ в рассмотрении заявления), подписание отказа в рассмотрении заявления у руководителя услугодателя, выдача отказа в рассмотрении заявления услугополучателю ответственным работником ответственного подразделения (в течение 4 (четырех) рабочих дней со дня получения документов);

      в случае установления факта полноты документов, их рассмотрение на предмет соответствия требованиям стандарта, подготовка представления о выдаче (отказе в выдаче) согласия на приобретение статуса крупного участника управляющего инвестиционным портфелем, проекта постановления Правления услугодателя (далее – Правление) о выдаче (отказе в выдаче) согласия на приобретение статуса крупного участника управляющего инвестиционным портфелем (далее – проект постановления), направление документов в юридическое подразделение на согласование ответственным работником ответственного подразделения – в течение 10 (десяти) рабочих дней;

      5) рассмотрение документов на соответствие требованиям стандарта, согласование проекта постановления юридическим подразделением, возврат согласованного проекта постановления в ответственное подразделение – в течение 10 (десяти) рабочих дней;

      6) направление проекта постановления с прилагаемыми документами на рассмотрение руководству услугодателя ответственным работником ответственного подразделения – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) рассмотрение документов и проекта постановления, согласование проекта постановления, наложение резолюции на служебную записку касательно вынесения вопроса на заседание Правления, возврат документов в ответственное подразделение руководством услугодателя – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      8) направление проекта постановления с прилагаемыми документами секретарю Правления ответственным работником ответственного подразделения – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      9) подготовка проекта постановления для вынесения на рассмотрение Правления секретарем Правления – в течение 14 (четырнадцати) рабочих дней;

      10) принятие постановления Правлением и его регистрация секретарем Правления – в течение 6 (шести) рабочих дней;

      11) направление результата оказания государственной услуги по почте или выдача непосредственно услугополучателю либо его уполномоченному представителю при предъявлении доверенности, оформленной в порядке, установленном гражданским законодательством Республики Казахстан, ответственным работником ответственного подразделения – в течение 2 (двух) рабочих дней.";

      приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача согласия на приобретение статуса крупного участника управляющего инвестиционным портфелем" изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача согласия на приобретение статуса крупного участника управляющего инвестиционным портфелем" изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешения на размещение эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства", утвержденном согласно приложению 36 к указанному постановлению:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения, а также результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация представленных услугополучателем документов, передача документов руководителю услугодателя работником, уполномоченным на прием и регистрацию корреспонденции – в день поступления заявления;

      2) ознакомление с содержанием документов и наложение на них резолюций, передача документов в подразделение ответственное за оказание государственной услуги (далее – ответственное подразделение) руководством услугодателя – в день поступления заявления;

      3) рассмотрение документов, определение ответственного работника, передача документов ему на исполнение руководством ответственного подразделения – в день поступления заявления;

      процедуры, предусмотренные подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта, осуществляются в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) рассмотрение документов на соответствие стандарту, подготовка результата оказания государственной услуги, получение визы курирующего заместителя руководителя услугодателя, направление на подпись руководителю услугодателя ответственным работником ответственного подразделения – в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      5) визирование результата оказания государственной услуги, возврат завизированного результата оказания государственной услуги в ответственное подразделение курирующим заместителем руководителя услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) подписание результата оказания государственной услуги, возврат подписанного результата оказания государственной услуги в ответственное подразделение руководителем услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю на портал, ответственным работником ответственного подразделения – в день подписания результата оказания государственной услуги.";

      приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на размещение эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства" изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению;

      приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на размещение эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства" изложить в редакции согласно приложению 4 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешения на выпуск эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства", утвержденном согласно приложению 37 к указанному постановлению:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения, а также результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация представленных услугополучателем документов, передача документов руководителю услугодателя работником, уполномоченным на прием и регистрацию корреспонденции – в день поступления заявления;

      2) ознакомление с содержанием документов и наложение на них резолюций, передача документов в подразделение ответственное за оказание государственной услуги (далее – ответственное подразделение) руководством услугодателя – в день поступления заявления;

      3) рассмотрение документов, определение ответственного работника, передача документов ему на исполнение руководством ответственного подразделения – в день поступления заявления;

      процедуры, предусмотренные подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта, осуществляются в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) рассмотрение документов на соответствие стандарту, подготовка результата оказания государственной услуги, получение визы курирующего заместителя руководителя услугодателя, направление на подпись руководителю услугодателя ответственным работником ответственного подразделения – в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      5) визирование результата оказания государственной услуги, возврат завизированного результата оказания государственной услуги в ответственное подразделение курирующим заместителем руководителя услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) подписание результата оказания государственной услуги, возврат подписанного результата оказания государственной услуги в ответственное подразделение руководителем услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю на портал, ответственным работником ответственного подразделения – в день подписания результата оказания государственной услуги.";

      приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на выпуск эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства" изложить в редакции согласно приложению 5 к настоящему постановлению;

      приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на выпуск эмиссионных ценных бумаг организации-резидента Республики Казахстан на территории иностранного государства" изложить в редакции согласно приложению 6 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений", утвержденном согласно приложению 38 к указанному постановлению:

      часть вторую пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "Государственная услуга "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений" (далее – государственная услуга) оказывается Национальным Банком Республики Казахстан (далее – услугодатель) через веб–портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      пункты 2 и 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги: письмо о выдаче разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещениям (далее – акт), с приложением разрешения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее – отказ) по основаниям, предусмотренным пунктом 11 стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений", утвержденного постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 71, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11534 (далее – стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.";

      подпункт 4) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "4) проверка полноты представленных документов:

      в случае установления факта неполноты представленных документов подготовка письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), подписание отказа в рассмотрении заявления у руководства услугодателя, направление отказа в рассмотрении заявления услугополучателю на портал, ответственным работником ответственного подразделения – в течение 4 (четырех) рабочих дней со дня получения документов;

      при установлении факта полноты представленных документов:

      рассмотрение документов на соответствие требования стандарта, направление соответствующих запросов в заинтересованные подразделения услугодателя и государственные органы Республики Казахстан, направление представленных услугополучателем документов для получения акта в Комиссию по выдаче акта о соответствии требованиям, предъявляемым к участникам системы формирования кредитных историй и их использования (далее – Комиссия), ответственным работником ответственного подразделения – в течение 2 (двух) рабочих дней;";

      подпункт 9) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "9) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю на портал, ответственным работником ответственного подразделения – в день подписания результата оказания государственной услуги.";

      приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений" изложить в редакции согласно приложению 7 к настоящему постановлению.

      2. Департаменту рисков в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Департаменту внешних коммуникаций – пресс-службе Национального Банка обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Смолякова О.А.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев сорок девятого, пятидесятого, пятьдесят первого, пятьдесят второго, пятьдесят третьего, пятьдесят четвертого, пятьдесят пятого, пятьдесят шестого, пятьдесят седьмого, пятьдесят восьмого, пятьдесят девятого, шестидесятого, шестьдесят первого, шестьдесят второго, шестьдесят третьего, шестьдесят четвертого пункта 1 настоящего постановления, которые вводятся в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
Национального Банка
Е. Досаев

  Приложение 1
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача согласия на приобретение
статуса крупного участника
управляющего инвестиционным портфелем"

Описание последовательности процедур (действий) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      продолжение блок-схемы:

     


  Приложение 2 к постановлению
Правления Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача согласия на приобретение
статуса крупного участника
управляющего инвестиционным портфелем"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


  Приложение 3
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
эмиссионных ценных бумаг
организации-резидента
Республики Казахстан на
территории иностранного государства"

Описание последовательности процедур (действий) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      продолжение блок–схемы:

     


  Приложение 4
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
размещение эмиссионных ценных бумаг
организации-резидента
  Республики Казахстан на
территории иностранного государства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение справочника бизнес–процессов оказания государственной услуги:

     


  Приложение 5
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на выпуск
эмиссионных ценных бумаг
организации-резидента
Республики Казахстан
на территории иностранного государства"

Описание последовательности процедур (действий) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


      продолжение блок-схемы:

     


  Приложение 6
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на выпуск
эмиссионных ценных бумаг
организации-резидента
Республики Казахстан
на территории иностранного государства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение справочника бизнес-процессов оказания государственной услуги:

     


  Приложение 7
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 14 октября 2019 года № 169
  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на право
осуществления деятельности
кредитного бюро и акта о
соответствии кредитного бюро
требованиям, предъявляемым к
кредитному бюро по защите и
обеспечению сохранности базы
данных кредитных историй,
используемых информационных
систем и помещений"

Описание последовательности процедур (действий) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


      продолжение блок-схемы