"Кеменiң, шағын көлемді кеменің, жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 22 қазандағы № 790 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 28 қазанда № 19517 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 17 тамыздағы № 433 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 17.08.2020 № 433 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Кеменің, шағын көлемді кеменің, жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізілсін:

      1) "Сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 666 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11649 болып тіркелген, 2015 жылғы 24 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      1-тармақтың 1) тармақшасы алып тасталсын;

      2) "Ішкі су көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 673 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11712 болып тіркелген, 2015 жылғы 1 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      1-тармақтың 4) және 5) тармақшалары алып тасталсын.

      3. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Б. Атамкулов

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 22 қазандағы
№ 790 бұйрығымен
бекітілген

"Кеменің, шағын көлемді кеменің, жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Кеменің, шағын көлемді кеменің, жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Көлік комитетінің аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру www.еgov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлік немесе кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің телнұсқасы немесе кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке қосымша парақ немесе кеме ипотекасын тоқтату туралы ақпарат беру немесе шағын көлемді кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлік немесе шағын көлемді кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің телнұсқасы немесе шағын көлемді кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке қосымша парақ немесе шағын көлемді кеменің ипотекасын тоқтату туралы ақпарат беру немесе кеменің (жасалып жатқан кеменің) ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлік немесе кеменің (жасалып жатқан кеменің) ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің телнұсқасы немесе кеменің (жасалып жатқан кеменің) ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке қосымша парақ немесе кеменің (жасалып жатқан кеменің) ипотекасын тоқтату туралы ақпарат беру немесе осы стандарттың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2019 жылғы 22 тамыздағы № 661 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19282 болып тіркелген) "Кеменің, шағын көлемді кеменің, жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 10-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіз стандарттың 9-тармағына сәйкес электрондық өтінімді ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушылардан портал арқылы келіп түскен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініш түскен күні көрсетілетін қызметті алушының өтініші түскен сәттен бастап он бес минут ішінде автоматты тіркеу;

      өтініш сағат 18.30-дан кейін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс немесе мереке күндері келіп түскен кезде өтінішті тіркеу келесі жұмыс күні жүзеге асырылады;

      2) жауапты орындаушы төрт сағат ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;

      3) жауапты орындаушы бір сағат ішінде мемлекеттік қызмет нәтижесін ресімдейді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне бір сағат ішінде қол қояды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) жауапты орындаушының өтінішті ұсынылған құжаттардың толықтығына және дұрыстығына қарауы;

      3) жауапты орындаушының порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін енгізу;

      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары;

      2) жауапты орындаушы.

      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) электрондық өтінім құжаттар келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде автоматты түрде тіркеледі және жауапты орындаушыға қарауға жіберіледі;

      2) жауапты орындаушы төрт сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін қарайды;

      3) жауапты орындаушы бір сағат ішінде мемлекеттік қызмет нәтижесін ресімдейді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне бір сағат ішінде қол қояды.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібінің және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігінің сипаттау осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында көрсетілген:

      1) өтінім берген кезде:

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, көрсетілетін қызметті алушының құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, куәлік алу үшін электрондық өтінім нысанын толтыруы (деректерді енгізу);

      2-процесс – электрондық үкімет шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды заңды тұлғалар мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) немесе жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі - ЖТ МДҚ) жіберу;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ/ЗТ МДҚ-да болуын тексеру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ/ЗТ МДҚ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігінен сұрау салынған қызметтен бас тарту;

      4-процесс – электрондық өтінімді ақпараттық жүйеде тіркеу;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті алушыға оның электрондық мекенжайына көрсетілетін қызметті берушіге ұсыну үшін бірегей нөмірі бар өтініш келеді;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге стандарттың 9-қосымшасына сәйкес құжаттарға қоса берілген бірегей нөмірі бар өтінішті ұсынады;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының жеке басын (сәйкес келуін) тексеруі және стандарттың 9-қосымшасына сәйкес өтініштің сәйкестігін тексеруі;

      7-процесс – 2-шартта бар бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту;

      8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өзінің ЭЦҚ арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растайды және оны ақпараттық жүйеге жібереді;

      3-шарт – ақпараттық жүйе көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының ЭЦҚ-мен куәландырылған көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін тексеруді жүзеге асырады;

      9-процесс – 3-шартта бар бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту;

      10-процесс – куәлікті беру және (немесе) оның электрондық поштасына куәліктің дайын екені туралы хабарлама жіберу.

  "Кеменің, шағын көлемді
кеменің, жасалып жатқан
кеменің ипотекасын мемлекеттік
тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін
кызмет регламентіне
қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы



Об утверждении регламента государственной услуги "Государственная регистрация ипотеки судна, маломерного судна, строящегося судна" и внесении изменений в некоторые приказы Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 октября 2019 года № 790. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 октября 2019 года № 19517. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 17 августа 2020 года № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 17.08.2020 № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Государственная регистрация ипотеки судна, маломерного судна, строящегося судна".

      2. Внести изменения в некоторые приказы Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан:

      1) в приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 666 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере торгового мореплавания" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11649, опубликован 24 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      подпункт 1) пункта 1 исключить;

      2) в приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 673 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере внутреннего водного транспорта" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11712, опубликован 1 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      подпункты 4) и 5) пункта 1 исключить.

      3. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр Б. Атамкулов

  Утвержден
приказом Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 22 октября 2019 года № 700

Регламент государственной услуги "Государственная регистрация ипотеки судна, маломерного судна, строящегося судна"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Государственная регистрация ипотеки судна, маломерного судна, строящегося судна" (далее – государственная услуга) оказывается территориальными органами Комитета транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется посредством веб-портала "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о государственной регистрации ипотеки судна либо дубликат свидетельства о государственной регистрации ипотеки судна либо дополнительный лист к свидетельству о государственной регистрации ипотеки судна либо выдача информации о прекращении ипотеки судна либо свидетельство о государственной регистрации ипотеки маломерного судна либо дубликат свидетельства о государственной регистрации ипотеки маломерного судна, либо дополнительный лист к свидетельству о государственной регистрации ипотеки маломерного судна либо выдача информации о прекращении ипотеки маломерного судна либо свидетельство о государственной регистрации ипотеки судна (строящегося судна) либо дубликат свидетельства о государственной регистрации ипотеки судна (строящегося судна) либо дополнительный лист к свидетельству о государственной регистрации ипотеки судна (строящегося судна) либо выдача информации о прекращении ипотеки судна (строящегося судна) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Государственная регистрация ипотеки судна, маломерного судна, строящегося судна", утвержденного приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 августа 2019 года № 661 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19282 (далее – стандарт).

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача электронной заявки, согласно пункту 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) автоматическая регистрация в день поступления заявления на получение государственной услуги, поступившего посредством портала от услугополучателей, в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления услугополучателя;

      при поступлении заявления после 18.30 часов, а также в выходные или праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, регистрация заявления осуществляется следующим рабочим днем;

      2) ответственный исполнитель проверяет полноту представленных документов в течение четырех часов;

      3) ответственный исполнитель оформляет результат государственной услуги в течение одного часа;

      4) руководитель услугодателя или его заместитель своей электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) подписывает результат государственной услуги в течение одного часа.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) рассмотрение заявления ответственным исполнителем на полноту и достоверность представленных документов;

      3) оформление результата оказания государственной услуги на портале ответственным исполнителем;

      4) внесение результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя или его заместителю;

      5) подписание результата оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководитель услугодателя или его заместитель;

      2) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями:

      1) электронная заявка автоматически регистрируется в течение пятнадцати минут с момента поступления документов и направляется на рассмотрение ответственному исполнителю;

      2) ответственный исполнитель в течение четырех часов рассматривает электронную заявку услугополучателя;

      3) ответственный исполнитель оформляет результат государственной услуги в течение одного часа;

      4) руководитель услугодателя или его заместитель, подписывает результат государственной услуги в течение одного часа.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению к настоящему регламенту:

      1) при подаче заявки:

      процесс 1 – выбор услугополучателем государственной услуги через портал, заполнение услугополучателем формы электронной заявки для получения свидетельства (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      процесс 2 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ЮЛ) или в государственную базу данных физических лиц (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя;

      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      процесс 3 – отказ в запрашиваемой услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      процесс 4 – регистрация электронной заявки в информационной системе;

      процесс 5 – услугополучателю на его адрес электронной почты приходит заявление с уникальным номером для предоставления услугодателю;

      процесс 6 – услугополучатель предоставляет услугодателю заявление с уникальным номером, с приложенными документами согласно пункта 9 стандарта;

      условие 2 – проверка (идентификация) ответственным исполнителем услугодателя личности услугополучателя и проверка заявления на соответствие согласно пункта 9 стандарта;

      процесс 7 – отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;

      процесс 8 – ответственный исполнитель услугодателя подтверждает электронную заявку услугополучателя путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет ее в информационную систему;

      условие 3 – информационная система осуществляет проверку электронной заявки услугополучателя удостоверенного ЭЦП ответственного исполнителя услугодателя;

      процесс 9 – отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 3;

      процесс 10 – отправка услугополучателю результата оказания государственной услуги на его адрес электронной почты в форме электронного документа.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Государственная регистрация
ипотеки судна, маломерного
судна, строящегося судна"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги посредством портала