Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 5 қарашадағы № 825 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 13 қарашада № 19584 болып тіркелді.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Өзгерістер енгізілетін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің кейбір бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамамен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      2019 жылғы "___" ___________

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 5 қарашадағы
№ 825 бұйрығымен
бекітілген

Өзгерістер енгізілетін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Нысанды киімді (погонсыз) киюге құқығы бар темір жол көлігі қызметкерлері лауазымдарының (кәсіптерінің) тізбесін, нысанды киімінің (погонсыз) үлгілері мен айырым белгілерін, оның кию тәртібін және онымен қамтамасыз ету нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 29 сәуірдегі № 242 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6989 болып тіркелген, "Заң газеті" газетінің 2011 жылғы 5 шілдедегі № 94 (1910) санында жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Нысанды киімді (погонсыз) киюге құқығы бар теміржол көлігі қызметкерлері лауазымдарының (кәсіптерінің) тізбесінде:

      "Лауазымдар атауы" деген бағанның тоғызыншы жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның - "Достық станциясы", "Нұр-Сұлтан станциясы" филиалдарының директорлары";

      Теміржол көлігі қызметкерлеріне арналған нысанды киімнің (погонсыз) және айырым белгілерінің нұсқаларының қосымшасын, осы Тізбеге 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Поездардың қозғалысы және теміржол көлігіндегі маневрлік жұмыс жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 19 мамырдағы № 291 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11428 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының актілер жинағы 2011 жылғы № 29 жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Поездардың қозғалысы және теміржол көлігіндегі маневрлік жұмыс жөніндегі нұсқаулықта:

      167-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Шығу поездық телефонограммаларды нөмірлеу тәулік бойы (бірінші нөмірден бастап), әрбір аралық бойынша жеке, Нұр-Сұлтан уақытымен нөл сағаттан бастап жүргізіледі. Сигнал беру және байланыстың негізгі құралдары әрекетінің үзілістеріне байланысты телефон байланысына ауысу кезінде шығу телефонограммаларын нөмірлеу телефон байланысы құралдарына ауысу сәтінде ең бірінші нөмірден бастап жүргізіледі. Бір тәулік ішінде сигнал беру және байланыстың негізгі құралдарының қайталанған үзілістері және телефон байланысына ауысу кезінде бірінші аралық уақытынан бастап шығу телефонограммаларын бірізділікті жүргізуде сақталады.".

      3. "Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, жүктерді тасымалдау туралы және тасымалдау кезінде жылжымалы құрамды пайдалану туралы есептілікті есепке алуды жүргізу мен беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 870 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8281 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2013 жылғы 27 тамыздағы № 198 (28137) санында жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, жүктерді тасымалдау туралы және тасымалдау кезінде жылжымалы құрамды пайдалану туралы есептілікті есепке алуды жүргізу мен беру қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, жүктерді тасымалдау және тасымалдау кезінде жылжымалы құрамды пайдалану көрсеткіштерін есепке алуды жүргізу тәртібі";

      5-тармақтың төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жолаушыларды, багажды, жүк-багажын тасымалдау көрсеткіштерін есепке алған кезде есеп беру уақыты Нұр-Сұлтан уақыты бойынша 00 сағат 00 минут болып табылады.";

      6-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жүк тасымалдау көрсеткіштерін есепке алған кезде есеп беру уақыты Нұр-Сұлтан уақыты бойынша 20 сағат 00 минут болып табылады.";

      7-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жылжымалы құрамды пайдалану көрсеткіштерін есепке алған кезде Нұр-Сұлтан уақыты бойынша 20 сағат 00 минут есеп беру уақыты болып табылады.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, жүктерді тасымалдау туралы және тасымалдау кезінде жылжымалы құрамды пайдалану туралы есептілікті беру тәртібі".

      4. "Теміржол вокзалдарының тізбесін олардың класына сәйкес бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 725 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8830 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2013 жылғы 12 қарашадағы № 252 (28191) санында жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Теміржол вокзалдарының класына сәйкес тізбесінде:

      1-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Нұр-Сұлтан;".

      5. "Әлеуметтік маңызы бар облысаралық жолаушылар қатынастарының тізбесін айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2014 жылғы 8 желтоқсандағы № 247 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10069 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 ақпанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар облысаралық жолаушылар қатынастарының тізбесі осы Тізбеге 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      6. "Кемені, оның ішінде шағын көлемді кемені және оған құқықтарды мемлекеттік тіркеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 қаңтардағы № 51 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10400 болып тіркелген, 2015 жылғы 17 наурызда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Кемені, оның ішінде шағын көлемді кемені және оған құқықтарды мемлекеттік тіркеу қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Кемені және оған құқықтарды мемлекеттік тіркеу тәртібі";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Кемені мемлекеттік қайта тіркеу тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу тәртібі";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Кемені Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк кеме тiзiлiмiнен шығару тәртібі";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Шағын көлемдi кемені және оған құқықтарды мемлекеттiк тiркеу тәртібі";

      10-қосымшада:

      2-тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) Нұр-Сұлтан қаласы учаскесi - "Ес-1";";

      14-қосымшада:

      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) Нұр-Сұлтан қаласы АСТ - 0001-ден 9999 дейiн;".

      7. "Магистральдық темiр жол желiсiне кiретiн магистральдық жолдардың тiзбесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 ақпандағы № 144 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10785 болып тіркелген, 2015 жылғы 10 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Магистральдық темiр жол желiсiне кiретiн магистральдық жолдардың тiзбесiнде:

      15, 16 және 17 жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "

15

Көкшетау-1

Нұр-Сұлтан

194 пк 8

491 пк 7

Көкшетау-1 - Нұр-Сұлтан

Ақмола

16

Нұр-Сұлтан

Қырқыншы

491 пк 7

503 пк 9

Нұр-Сұлтан - Қырқыншы

Ақмола

17

Есіл

Нұр-Сұлтан

431 пк 1

808 пк 2

Есіл - Нұр-Сұлтан

Ақмола

      ".

      8. Күші жойылды - ҚР Көлік министрінің 16.02.2024 № 72 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. "Кеме жүргізушілерін шағын көлемді кемені басқару құқығына аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 457 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11528 болып тіркелген, 2015 жылғы 10 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Кеме жүргізушілерін шағын көлемді кемені басқару құқығына аттестаттау қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстар облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдарында (бұдан әрі - жергілікті атқарушы органдар) есепке алынуға жатады.".

      10. "Уәкілетті мемлекеттік органға және (немесе) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарға ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 сәуірдегі № 527 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12993 болып тіркелген, 2016 жылғы 11 ақпандағы "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Уәкілетті мемлекеттік органға және (немесе) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарға ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді беру қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Уәкілетті мемлекеттік органға және (немесе) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарға әуе көлігіндегі ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді беру тәртібі";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Уәкілетті мемлекеттік органға және (немесе) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарға теміржол көлігіндегі ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді беру тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Уәкілетті мемлекеттік органға және (немесе) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарға теңіз көлігіндегі ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді беру тәртібі";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Қорытынды ережелер";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Ресімделген және (немесе) броньға қойылған билеттер туралы мәліметтерді қабылдау-жіберу процесінде барлық уақыт параметрлерін белгілеу Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша жүргізіледі.".

      11. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.10.2020 № 515 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      12. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 15.10.2020 № 531 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      13. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 17.08.2020 № № 433 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      14. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 17.08.2020 № 433 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. "Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржылық лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялаудың үлгілік шартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 маусымдағы № 517 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13975 болып тіркелген, 2016 жылғы 6 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржылық лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялаудың үлгілік шартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Тараптардың құқықтары мен міндеттемелері";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Өзара есеп айырысу тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Тараптардың жауапкершілігі";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Форс-мажор жағдайлары";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Қорытынды ережелер";

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Осы Шарт Нұр-Сұлтан қаласында 20___ жылғы "___" ________ Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан, бірдей заңды күші бар екі данада жасалған.";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Тараптардың реквизиттері және қолдары";

      16. "Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялауға арналған үлгілік шартты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 тамыздағы № 623 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14276 болып тіркелген, 2016 жылғы 4 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялауға арналған үлгілік шартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Терминдер және анықтамалар";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Шарттың мәні";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Тараптардың құқықтары мен міндеттері";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Өзара есеп айырысу тәртібі";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Форс-мажор жағдайлары";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Тараптардың жауапкершілігі";

      6-1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-1-тарау. Осы Шартқа және жол жүру құжаттарын (билеттерді) сату бойынша интернет-ресурстарда орналастырылған ақпараттардың өзектілігіне сәйкестік нысанында зерттеп-қарауды жүргізу";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Шарттың қолданылу мерзімі, оны өзгерту және бұзу талаптары, дауларды қарау тәртібі";

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "35. Осы Шарт Нұр-Сұлтан қаласында 20___ жылғы "___" ________ Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан, бірдей заңды күші бар екі данада жасалған.";

      8-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-тарау. Тараптардың деректемелері мен қолдары".

  Өзгерістер енгізілетін
Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрлігінің және
Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және
даму министрлігінің
кейбір бұйрықтарының
тізбесіне 1-қосымша
4-қосымшаға
Темір жол көлігі
қызметкерлеріне арналған
нысанды киімнің (пагонсыз)
және айырым белгілерінің
үлгілері

Теміржол көлігі қызметкерлеріне арналған нысанды киімнің (погонсыз) және айырым белгілерінің нұсқалары Жоғары құрамға арналған нысанды киімнің үлгілері





      Аға және орта құрамға арналған нысанды киімнің үлгілері



      Кіші және қатардағы құрамға арналған нысанды киімнің үлгісі



      Кіші және қатардағы құрамға арналған нысанды киімнің үлгісі (әйелдер костюмі)



      Нысанды фуражка



      "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның Президентіне арналған



      "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның Вице-Президентіне арналған



      Басқарушы директорларға арналған



      Жоғары құрамға арналған

      (Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің, "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Тасымалдау процесі дирекциясы" және "Магистральдық желі дирекциясы" филиалдарының директорлары, "Локомотив", "Жолаушылар тасымалы" акционерлік қоғамдарының президенттері)




      Жоғары құрамға арналған

      (Жылжымалы құрам және жолаушылар тасымалын мониторгтеу департаменттерінің директорлары; Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің еңбекке ақы төлеудің 1-деңгейіндегі бас менеджері; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Тасымалдау процесі дирекциясы" және "Магистральдық желі дирекциясы" филиалдарының директорларының орынбасарлары, бас инженері; "Локомотив", "Жолаушылар тасымалы" акционерлік қоғамдарының вице-президенттері, бас инженерлері)



      Жоғары құрамға арналған

      (Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің ревизорлары; Жылжымалы құрам және жолаушылар тасымалын мониторгтеу департаменттерінің еңбекке ақы төлеудің 1-деңгейіндегі бас менеджерлері; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Магистральдық желі дирекциясы" филиалының, "Локомотив" және Жолаушылар тасымалы" акционерлік қоғамдарының атқарушы директорлары; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Тасымалдау процесі дирекциясы" және "Магистральдық желі дирекциясы" филиалдарының, "Жолаушылар тасымалы" акционерлік қоғамының департаменттерінің директорлары; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "жол бөлімшесі" филиалдарының директорлары)



      Жоғары құрамға арналған

      (Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің өңірлік бас ревизоры; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Тасымалдау процесі дирекциясы" және "Магистральдық желі дирекциясы" филиалдарының департамент директорларының орынбасарлары; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "магистральдық желі бөлімшесі" филиалдарының директорлары; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "жол бөлімшесі" және "магистральдық желі бөлімшесі" филиалдарының директорларының орынбасарлары, бас инженерлері; ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Тасымалдау процесі дирекциясы" филиалдарының басқармаларының бастықтары; ҚТЖ" ҰК" АҚ-ның "Достық станциясы" және "Нұр-Сұлтан станциясы" филиалдарының директорлары)



      Аға құрамға арналған



      Орта құрамға арналған



      Кіші құрамға арналған



      Аға, орта, кіші және қатардағы құрамға арналған нысанды киімнің белгілері



  Өзгерістер енгізілетін Қазақстан
Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігінің
және Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің кейбір
бұйрықтарының тізбесіне
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2014 жылғы 8 желтоқсандағы
№ 247 бұйрығымен бекітілген

Әлеуметтiк маңызы бар облысаралық жолаушылар қатынастарының тізбесі

      1. Ақтөбе - Алматы.

      2. Ақтөбе - Атырау.

      3. Ақтөбе - Маңғыстау.

      4. Алматы - Алтынкөл.

      5. Алматы - Нұр-Сұлтан.

      6. Алматы - Атырау.

      7. Алматы - Достық.

      8. Алматы - Жезқазған.

      9. Алматы - Өскемен-1.

      10. Алматы - Қостанай.

      11. Алматы - Локоть.

      12. Алматы - Маңғыстау.

      13. Алматы - Озинки.

      14. Алматы - Орал.

      15. Алматы - Павлодар.

      16. Алматы - Петропавл.

      17. Алматы - Сарыағаш.

      18. Алматы - Шымкент.

      19. Арқалық - Нұр-Сұлтан.

      20. Нұр-Сұлтан - Айсары.

      21. Нұр-Сұлтан - Алтынкөл.

      22. Нұр-Сұлтан - Атбасар.

      23. Нұр-Сұлтан - Достық.

      24. Нұр-Сұлтан - Жезқазған.

      25. Нұр-Сұлтан - Көкшетау.

      25-1. Нұр-Сұлтан - Көкшетау - Володаровка.

      26. Нұр-Сұлтан - Қайрақ.

      26-1. Нұр-Сұлтан - Қарағанды - Семей.

      27. Нұр-Сұлтан - Қызыл-Ту - Петропавл.

      28. Нұр-Сұлтан - Риддер.

      29. Нұр-Сұлтан - Манғыстау.

      30. Нұр-Сұлтан - Павлодар.

      30-1. Нұр-Сұлтан - Павлодар - Семей.

      31. Нұр-Сұлтан - Сарыағаш.

      32. Нұр-Сұлтан - Тобыл.

      33. Атырау - Ақсарай.

      34. Атырау - Нұр-Сұлтан.

      35. Атырау - Маңғыстау.

      36. Көкшетау - Нұр-Сұлтан - Ерейментау.

      37. Көкшетау - Қызылорда.

      38. Қарағанды - Нұр-Сұлтан.

      39. Қарағанды - Петропавл.

      40. Қостанай - Есіл - Арқалық.

      41. Қостанай - Қарағанды.

      42. Қызылорда - Жезқазған.

      42-1. Қызылорда - Жезқазған - Нұр-Сұлтан.

      43. Қызылорда - Петропавл.

      44. Қызылорда - Семей.

      45. Орал - Ақтөбе.

      46. Орал - Нұр-Сұлтан.

      47. Павлодар - Пресногорьковская.

      48. Шалқар - Сексеуiл.

      49. Шымкент - Түркістан.

      Ескертпе: Әлеуметтiк маңызы бар қатынас қоғам мен мемлекеттің әлеуметтiк-экономикалық жағдайына ықпал ететiн және мынадай өлшемшарттарға сәйкес келетiн қатынас болып танылады:

      1) мемлекеттік маңызы - мемлекетаралық байланыстарды дамыту, Қазақстан Республикасының астанасы мен облыс орталықтарын Қазақстан Республикасымен айтарлықтай қоғамдық, сауда немесе өзге де өзара қатынастары бар мемлекеттердiң әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерінің астаналарымен және басты қалаларымен қосу;

      2) баламасыздығы - ұзақтығы үлкен әрi тармақталуы aз болғанда қайта отырғызусыз қатарлас қатынастардың болмауы, ауа райы жағдайларына тәуелсiздігі, барлық маусымдылығы, жолаушыларды бiр жолғы жаппай тасымалдау;

      3) әлеуметтік маңызы - халықтың жан басына шаққандағы табысында жол жүруге арналған шығысының қол жетiмдi деңгейiнiң сақталуы;

      4) қол жетiмдiлігі - азаматтардың қол жетімдi балама көлiк түрлерi жоқ бағыттары бойынша Қазақстан Республикасының аумағында еркiн орын ауыстыру, оның шегiнен тыс шығу және кедергісiз қайтып келу мүмкiндігiн қамтамасыз ету.

  Өзгерістер енгізілетін Қазақстан
Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігінің
және Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің кейбір
бұйрықтарының тізбесіне
3-қосымша

      Ескерту. 3-қосымшаның күші жойылды - ҚР Көлік министрінің 16.02.2024 № 72 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Өзгерістер енгізілетін Қазақстан
Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігінің
және Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің кейбір
бұйрықтарының тізбесіне
4-қосымша

      Ескерту. 4-қосымшаның күші жойылды - ҚР Көлік министрінің 16.02.2024 № 72 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

О внесении изменений в некоторые приказы Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 5 ноября 2019 года № 825. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 ноября 2019 года № 19584.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан, в которые вносятся изменения.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство
цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
"__"________ 2019 года

  Утвержден
приказом Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 5 ноября 2019 года № 825

Перечень некоторых приказов Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан, в которые вносятся изменения

      1. В приказе Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 242 "Об утверждении перечня должностей (профессий) работников железнодорожного транспорта, имеющих право ношения форменной одежды (без погон), образцов форменной одежды (без погон) и знаков различия, порядка ее ношения и норм обеспечения ею" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6989, опубликован 5 июля 2011 года № 94 (2084) в газете "Юридическая газета"):

      в Перечне должностей (профессий) работников железнодорожного транспорта, имеющих право ношения форменной одежды (без погон), утвержденном указанным приказам:

      в строке девятой графу "Наименование должностей" изложить в следующей редакции:

      "Директора филиалов АО "НК "ҚТЖ" - "Станция Достык" и "Станция Нур-Султан";

      приложение к образцам форменной одежды (без погон) и знаков различия для работников железнодорожного транспорта, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему Перечню.

      2. В приказе Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 19 мая 2011 года № 291 "Об утверждении Инструкции по движению поездов и маневровой работе на железнодорожном транспорте" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7021, опубликован в Бюллетене нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных государственных органов Республики Казахстан, 2011 г., № 12, ст. 415):

      в Инструкции по движению поездов и маневровой работе на железнодорожном транспорте, утвержденной указанным приказом:

      часть вторую пункта 167 изложить в следующей редакции:

      "Нумерация исходящих поездных телефонограмм ведется посуточно (с первого номера), начиная с нуля часов времени Нур-Султана, отдельно по каждому перегону. При переходе на телефонную связь из-за перерыва действия основных средств сигнализации и связи нумерация исходящих телефонограмм начинается с первого номера в момент перехода на телефонные средства связи. При повторных в течение суток перерывах основных средств сигнализации и связи и переходе на телефонную связь сохраняется и последовательная нумерация исходящих телефонограмм, начатая во время первого перехода.".

      3. В приказе Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 11 декабря 2012 года № 870 "Об утверждении Правил ведения учета и представления отчетности о перевозках пассажиров, багажа, грузобагажа, грузов и об использовании подвижного состава при перевозках" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8281, опубликован 27 августа 2013 года № 260 (27534) в газете "Казахстанская правда"):

      в Правилах ведения учета и представления отчетности о перевозках пассажиров, багажа, грузобагажа, грузов и об использовании подвижного состава при перевозках, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок ведения учета показателей перевозок пассажиров, багажа, грузобагажа, грузов и использования подвижного состава при перевозках";

      часть четвертую пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "Отчетным временем при учете показателей перевозок пассажиров, багажа, грузобагажа является 00 часов 00 минут времени Нур-Султана.";

      часть третью пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "Отчетным временем при учете показателей перевозок грузов является 20 часов 00 минут времени Нур-Султана.";

      часть третью пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "Отчетным временем при учете показателей использования подвижного состава при перевозках является 20 часов 00 минут времени Нур-Султана.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок представления отчетности о перевозках пассажиров, багажа, грузобагажа, грузов и об использовании подвижногосостава при перевозках".

      4. В приказе Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года № 725 "Об утверждении Перечня железнодорожных вокзалов согласно их классу" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8830, опубликован 13 ноября 2013 года № 314 (27588) в газете "Казахстанская правда"):

      в Перечне железнодорожных вокзалов согласно их классу, утвержденному указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "1) Нур-Султан;".

      5. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 8 декабря 2014 года № 247 "Об определении перечня социально значимых пассажирских межобластных сообщений" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10069, опубликован 3 февраля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      Перечень социально значимых пассажирских межобластных сообщений, утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему Перечню.

      6. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 января 2015 года № 51 "Об утверждении Правил государственной регистрации судна, в том числе маломерного судна, и прав на него" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10400, опубликован 17 марта 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах государственной регистрации судна, в том числе маломерного судна, и прав на него, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок государственной регистрации судна и прав на него";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок государственной перерегистрации судна";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Порядок государственной регистрации ипотеки судна";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Порядок исключения судна из Государственного судового реестра Республики Казахстан";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Порядок государственной регистрации маломерного судна и прав на него";

      в приложении 10:

      подпункт 6) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "6) участок г. Нур-Султан – "Ес-1";";

      в приложении 14:

      подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) г. Нур-Султан - АСТ с 0001 до 9999;".

      7. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 февраля 2015 года № 144 "Об утверждении Перечня магистральных путей, входящих в магистральную железнодорожную сеть" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10785, опубликован 10 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Перечне магистральных путей, входящих в магистральную железнодорожную сеть, утвержденном указанным приказом:

      строки 15, 16 и 17 изложить в следующей редакции:

      "

15

Кокшетау-1

Нур-Султан

194 пк 8

491 пк 7

Кокшетау-1 – Нур-Султан

Акмолинская

16

Нур-Султан

Сороковая

491 пк 7

503 пк 9

Нур-Султан - Сороковая

Акмолинская

117

Есиль

Нур-Султан

431 пк 1

808 пк 2

Есиль – Нур-Султан

Акмолинская

      ".

      8. Утратил силу приказом Министра транспорта РК от 16.02.2024 № 72 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      9. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 457 "Об утверждении Правил аттестации судоводителей на право управления маломерным судном" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11528, опубликован 10 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах аттестации судоводителей на право управления маломерным судном, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Курсы по подготовке судоводителей маломерных судов подлежат учету в местных исполнительных органах областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента (далее - местные исполнительные органы).".

      10. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 апреля 2015 года № 527 "Об утверждении Правил передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах в уполномоченный государственный орган и (или) правоохранительные и специальные государственные органы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12993, опубликован 11 февраля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах в уполномоченный государственный орган и (или) правоохранительные и специальные государственные органы, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах на воздушном транспорте в уполномоченный государственный орган и (или) правоохранительные и специальные государственные органы";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах на железнодорожном транспорте в уполномоченный государственный орган и (или) правоохранительные и специальные государственные органы";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Порядок передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах на морском транспорте в уполномоченный государственный орган и (или) правоохранительные и специальные государственные органы";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Заключительные положения";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. Фиксация всех временных параметров в процессе приема-передачи сведений об оформленных и (или) забронированных билетах производится по времени города Нур-Султана.".

      11. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.10.2020 № 515 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      12. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 15.10.2020 № 531 (вводится по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      13. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 17.08.2020 № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      14. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 17.08.2020 № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. В приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 июня 2016 года № 517 "Об утверждении Типового договора на субсидирование ставки вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13975, опубликован 6 сентября 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Типовом договоре на субсидирование ставки вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Права и обязательства сторон";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок взаиморасчетов";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Ответственность сторон";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Форс-мажорные обстоятельства";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Заключительные положения";

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Настоящий Договор заключен в городе Нур-Султан "___" _________ 20__ года в трех экземплярах, по одному экземпляру для каждой из Сторон, имеющих одинаковую юридическую силу.";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Реквизиты и подписи сторон".

      16. В приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 августа 2016 года № 623 "Об утверждении Типового договора на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14276, опубликован 4 октября 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Типовом договоре на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Термины и определения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Предмет Договора";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Права и обязательства сторон";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Порядок взаиморасчетов";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Форс–мажорные обстоятельства";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Ответственность Сторон";

      заголовок главы 6-1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6-1. Проведение обследования на предмет соответствия настоящему Договору и актуальности информации, размещенной в интернет-ресурсах по продаже проездных документов (билетов)";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Срок действия, условия изменения и расторжения договора, порядок рассмотрения споров";

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      "35. Настоящий Договор заключен в городе Нур-Султан "___" _________20__ года в двух экземплярах, по одному экземпляру для каждой из Сторон, имеющих одинаковую юридическую силу.";

      заголовок главы 8 изложить в следующей редакции:

      "Глава 8. Реквизиты и подписи Сторон".

  Приложение 1
к Перечню некоторых приказов
Министра транспорта и
коммуникаций Республики
Казахстан и Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан, в
которые вносятся изменения
  Приложение
к Образцам форменной одежды
(без погон) и знаков различия
для работников
железнодорожного транспорта

      Образцы форменной одежды (без погон) и знаков различия
для работников железнодорожного транспорта

      Образцы форменной одежды для высшего состава

     


      Образцы форменной одежды для старшего и среднего состава

     


      Образцы форменной одежды для младшего и рядового состава

     


      Образцы форменной одежды для младшего и рядового состава (женский костюм)

     


      Фуражка форменная

     


      Для Президента АО "НК "ҚТЖ"

     


      Для вице-президентов АО "НК "ҚТЖ"

     


      Для управляющих директоров

     


      Для высшего состава (директора Департамента безопасности движения, филиалов АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция перевозочного процесса" и "Дирекция магистральной сети", Президенты Акционерных обществ "Локомотив" и "Пассажирские перевозки")

     


      Для высшего состава (директора Департаментов подвижного состава и мониторинга пассажирских перевозок; главный менеджер 1 уровня оплаты труда Департамента безопасности движения; заместители директоров, главный инженер филиалов АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция перевозочного процесса", "Дирекция магистральной сети"; вице-президенты, главные инженеры Акционерных обществ "Локомотив" и "Пассажирские перевозки")

     


      Для высшего состава (ревизоры Департамента безопасности движения; главные менеджеры 1 уровня оплаты труда Департамента подвижного состава, мониторинга пассажирских перевозок; исполнительные директора филиала АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция магистральной сети", Акционерных обществ "Локомотив", "Пассажирские перевозки"; директора департаментов филиала АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция перевозочного процесса", "Дирекция магистральной сети, Акционерного общества "Пассажирские перевозки"; директора филиалов АО "НК "ҚТЖ" отделение дороги)

     


      Для высшего состава (региональный главный ревизор Департамента безопасности движения; заместители директоров департаментов филиала АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция перевозочного процесса" и "Дирекция магистральной сети"; директора филиала АО "НК "ҚТЖ" - отделений магистральной сети; заместители, главные инженеры филиала АО"НК "ҚТЖ" - отделение дороги, отделений магистральной сети; начальники управлений филиала АО "НК "ҚТЖ" - "Дирекция перевозочного процесса"; директора филиалов АО "НК "ҚТЖ" - "Станция Достык", "Станция Нур-Султан")

     


Для старшего состава

     


Для среднего состава

     


Для младшего состава

     


Знаки форменной одежды для старшего, среднего, младшего и рядового состава

     


  Приложение 2
к Перечню некоторых приказов
Министра транспорта и
коммуникаций Республики
Казахстан и Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан, в
которые вносятся изменения
  Приложение 1
к приказу Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 16 апреля 2015 года № 451

Перечень социально значимых пассажирских межобластных сообщений

      1. Актобе – Алматы.

      2. Актобе – Атырау.

      3. Актобе – Мангистау.

      4. Алматы – Алтынколь.

      5. Алматы – Нур-Султан.

      6. Алматы – Атырау.

      7. Алматы – Достык.

      8. Алматы – Жезказган.

      9. Алматы – Оскемен-1.

      10. Алматы – Костанай.

      11. Алматы – Локоть.

      12. Алматы – Мангистау.

      13. Алматы – Озинки.

      14. Алматы – Уральск.

      15. Алматы – Павлодар.

      16. Алматы – Петропавловск.

      17. Алматы – Сарыагаш.

      18. Алматы – Шымкент.

      19. Аркалык – Нур-Султан.

      20. Нур-Султан – Айсары.

      21. Нур-Султан – Алтынколь.

      22. Нур-Султан – Атбасар.

      23. Нур-Султан – Достык.

      24. Нур-Султан – Жезказган.

      25. Нур-Султан – Кокшетау.

      25-1. Нур-Султан – Кокшетау – Володаровка.

      26. Нур-Султан – Каерак.

      26-1. Нур-Султан – Караганды – Семей.

      27. Нур-Султан – Кызыл-Ту – Петропавловск.

      28. Нур-Султан – Риддер.

      29. Нур-Султан – Мангистау.

      30. Нур-Султан – Павлодар.

      30-1. Нур-Султан – Павлодар – Семей.

      31. Нур-Султан – Сарыагаш.

      32. Нур-Султан – Тобол.

      33. Атырау – Аксарайская.

      34. Атырау – Нур-Султан.

      35. Атырау – Мангистау.

      36. Кокшетау – Нур-Султан – Ерейментау.

      37. Кокшетау – Кызылорда.

      38. Караганды – Нур-Султан.

      39. Караганды – Петропавловск.

      40. Костанай – Есиль – Аркалык.

      41. Костанай – Караганды.

      42. Кызылорда – Жезказган.

      42-1. Кызылорда - Жезказган – Нур-Султан.

      43. Кызылорда – Петропавловск.

      44. Кызылорда – Семей.

      45. Уральск – Актобе.

      46. Уральск – Нур-Султан.

      47. Павлодар – Пресногорьковская.

      48. Шалкар – Сексеул.

      49. Шымкент – Туркестан.

      Примечание: социально значимым сообщением признается сообщение, оказывающее влияние на социально-экономическое положение общества и государства и соответствующее следующим критериям:

      1) государственное значение - развитие межгосударственных связей, соединение столицы и областных центров Республики Казахстан со столицами и главными городами административно-территориальных единиц государств, имеющих значительные общественные, торговые или иные взаимоотношения с Республикой Казахстан;

      2) безальтернативность - отсутствие беспересадочных параллельных сообщений при большой протяженности и малой разветвленности, независимость от климатических условий, всесезонность, массовость единовременной перевозки пассажиров;

      3) социальное значение - сохранение в среднедушевом доходе населения доступного уровня расходов на передвижение;

      4) доступность - обеспечение возможности свободного передвижения граждан по территории Республики Казахстан, выезда за ее пределы и беспрепятственного возвращения по маршрутам, не имеющим доступных альтернативных видов транспорта.

  Приложение 3
к Перечню некоторых приказов
Министра транспорта и
коммуникаций Республики
Казахстан и Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан, в
которые вносятся изменения

      Сноска. Приложение 3 утратило силу приказом Министра транспорта РК от 16.02.2024 № 72 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

  Приложение 4
к Перечню некоторых приказов
Министра транспорта и
коммуникаций Республики
Казахстан и Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан, в
которые вносятся изменения

      Сноска. Приложение 4 утратило силу приказом Министра транспорта РК от 16.02.2024 № 72 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).