"Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 29-ө бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 716 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 31 желтоқсанда № 19808 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 23 мамырдағы № 167 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 23.05.2023 № 167 (01.07.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 29-ө бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5562 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2009 жылғы 23 ақпанда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережені, сонымен қатар өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын бекіту туралы";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрықтағы 1-қосымшаға сәйкес учаскелік комиссия туралы үлгілік ережесі;

      2) осы бұйрықтағы 2-қосымшаға сәйкес өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары бекітілсін.";

      Бірінші жоғары бұрыш мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрінің 2009 жылғы

      28 қаңтардағы № 29-ө бұйрығына

      1-қосымша";

      Бекітілген көрсетілген бұйрықтың учаскелік комиссия туралы үлгілік ережелерінде:

      4-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Комиссиялар өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, осы Ережені, сонымен қатар өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын басшылыққа алады.";

      6-тармағының 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) ұсынылған құжаттардың және/немесе тексеру нәтижелерінің негізінде осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын ескере отырып Қағидаларға сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмек немесе атаулы әлеуметтік көмек берудің қажеттілігі немесе қажеттіліктің жоқтығы туралы қорытындыны дайындау жатады.";

      7-тармақ алып тасталсын;

      14-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Комиссия:

      жұмыспен қамту орталығынан немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды алған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар және (немесе) атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын тексерудің нәтижелері негізінде қорытынды дайындап, оны жұмыспен қамту орталығына немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне береді;

      құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акт жасайды, Қағидаларға сәйкес адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы немесе мұқтаждығының жоқтығы туралы қорытынды әзірлейді және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтың әкіміне жібереді.";

      осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес 2-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік көмек саясатын дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық оны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Е.М. Әукеновке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2020 жылғы 1 қаңтардан бастап күшіне енеді және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
Б. Нурымбетов

  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрінің
2009 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 716 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы
№ 29-ө бұйрығына
2-қосымша

Өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары

      1. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары:

      1) жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасы азаматтығы, оралман, босқын, шетелдік және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, азаматтығы жоқ адам мәртебесінің бар болуы;

      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 5 мамырдағы № 320 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11426 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу қағидаларының 7-тармағына сәйкес халықты жұмыспен қамту орталығымен немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімімен расталған мәліметтердің бар болуы;

      3) учаскелік комиссиямен әзірленген өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша атаулы әлеуметтік көмек беру қажеттігі туралы қорытындының болуы болып табылады.

      Өтініш берушіге және (немесе) "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 1-тармағының талаптарына сәйкес адамдарға атаулы әлеуметтік көмек беруге қажеттіліктің жоқтығы туралы учаскелік комиссиямен қорытынды шығаруға келесі өлшемшарттардың бірі негіз болып табылады:

      1) жалпы тиімді көлемі отбасының бір мүшесіне 18 шаршы метрден аспайтын барлық тұрғын үйлерді, сонымен қатар тиісті актілермен расталатын авариялық жағдайдағы тұрғын үйлерді қоспағанда оның (олардың) жеке меншік иелігіндегі біреуден аса тұрғын үйдің бар болуы;

      2) оның (олардың) жеке меншігінде, иелігінде және (немесе) қолданысында тұрақты тұрудан басқа табыс алу үшін мақсаттарда қолданылатын жеке жайдың болуы;

      3) жергілікті атқарушы органдармен жеке меншікке жер телімін ақысыз түрде беру жағдайын қоспағанда, оның (олардың) жеке меншік тұрғын үйінің бар болуы кезінде оның (олардың) сатып алған жеке тұрғын үй құрылысына арналған жеке меншікте жер телімінің бар болуы;

      4) көпбалалы отбасыларды және мүгедек балалар, бірінші және екінші топ мүгедектері бар отбасыларды қоспағанда оның (олардың) жеке меншігінде және (немесе) уақытша иелігінде, қолданысында біреуден астам жеңіл автокөлігі бар болуы;

      5) жеке меншігінде және (немесе) уақытша иелігінде, қолданысында техникалық жарамды жағдайда ауыл шаруашылық техникасы және (немесе) автобустың және (немесе) микроавтобустың және (немесе) жүк автокөлігінің және (немесе) троллейбустың және (немесе) арнайы бейімделген және (немесе) арнаулы автомобильдердің және (немесе) теңіз және (немесе) ішкі су және (немесе) әуе көліктерінің бар болуы.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 29-п "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 716. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2019 года № 19808. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 23 мая 2023 года № 167.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения РК от 23.05.2023 № 167 (вводится в действие с 01.07.2023).
      Примечание ИЗПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2020 года.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 29-п "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5562, опубликован 23 февраля 2009 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях, а также критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) Типовое положение об участковых комиссиях, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Критерии определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя, согласно приложению 2 к настоящему приказу.";

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

      "Приложение 1
к приказу Министра труда и
социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 28 января 2009 года № 29-п";

      в Типовых положениях об участковых комиссиях, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Комиссии в своей деятельности руководствуются Конституцией, Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, настоящим Положением, а также критериями определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя.";

      подпункт 4) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "4) на основании представленных документов и (или) результатов обследования подготовка заключения о необходимости предоставления или об отсутствии необходимости предоставления адресной социальной помощи или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами, с учетом критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя согласно приложению 2 к настоящему приказу.";

      пункт 7 исключить;

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Комиссия:

      в течение семи рабочих дней со дня получения документов от Центра занятости населения или акима поселка, села, сельского округа готовит заключение на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя, обратившегося за назначением адресной социальной помощи и передает его в Центр занятости населения или акиму поселка, села, сельского округа;

      в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), обратившегося за оказанием социальной помощи, подготавливает заключение о нуждаемости или об отсутствии нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи в соответствии с Правилами, и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа.";

      дополнить приложением 2 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту развития политики социальной помощи Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Аукенова Е.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2020 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр труда и социальной защиты
населения Республики Казахстан
Б. Нурымбетов

  Приложение
к приказу Министра труда и
социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 31 декабря 2019 года № 716
  Приложение 2
к приказу Министра труда и
социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 28 января 2009 года № 29-п

Критерии определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя

      1. Критерием определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи являются:

      1) наличие гражданства Республики Казахстан, статуса оралмана, беженца, иностранца и лица без гражданства постоянно проживающего в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности;

      2) наличие подтвержденных сведений Центром занятости населения или акимом поселка, села, сельского округа предусмотренных пунктом 7 Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи, утвержденных приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 5 мая 2015 года № 320 (зарегистрированный в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 июня 2015 года № 11426);

      3) наличие заключения о необходимости предоставления адресной социальной помощи участковой комиссии, подготовленного по результатам обследования материального положения заявителя.

      Основанием для вынесения заключения об отсутствии необходимости предоставления адресной социальной помощи участковой комиссией заявителю и (или) лицам, соответствующих требованиям пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи, одному из следующих критериев:

      1) наличие более одного жилища, принадлежащего на его (их) праве собственности заявителя, в том числе принадлежавшего ему (им) на праве собственности жилища, пригодное для проживания, на которое было произведено отчуждение, в течение последних пяти лет до момента обращения за адресной социальной помощью, за исключением случаев, когда общая полезная площадь всех жилищ не превышает 18 квадратных метров на одного члена семьи, а также жилищ, находящихся в аварийном состоянии, которое подтверждается соответствующим актом;

      2) наличие в его (их) собственности, владении и (или) пользовании отдельного помещения, используемого для иных, чем постоянное проживание, целей, для получения прибыли;

      3) наличие в его (их) собственности земельного участка, предназначенного под индивидуальное жилищное строительство, при условии наличия у него (их) в собственности жилища, за исключением случаев безвозмездного предоставления земельного участка в частную собственность местными исполнительными органами;

      4) наличие в его (их) собственности более одной единицы легкового автомобиля, за исключением многодетных семей и семей, в составе которых имеются дети-инвалиды, инвалиды первой и второй группы;

      5) наличие в его (их) собственности и (или) во временном владении, пользовании сельскохозяйственной техники и (или) автобуса и (или) микроавтобуса и (или) грузового автомобиля и (или) троллейбуса и (или) специализированного и (или) специального автомобиля используемых для осуществления перевозок пассажиров, багажа, груза либо морского и (или) внутреннего водного и (или) воздушного транспорта, находящихся в технически в исправном состоянии.