"Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 1 шілдедегі № А-8/331 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № А-7/315 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 22 шілдеде № 7285 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 10 ақпандағы № А-2/54 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 10.02.2020 № А-2/54 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 1 шілдедегі № А-8/331 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5491 болып тіркелген, 2016 жылғы 16 тамызда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Е. Маржықпаев

  Ақмола облысы әкімдігінің
2019 жылғы 12 шілдедегі
№ А-7/315 қаулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 1 шілдедегі
№ А-8/331 қаулысымен
бекітілген

"Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органдары, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің жер учаскесіне құқық беру туралы шешімі немесе "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 151 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13652 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден уәжді бас тарту.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушымен Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды ұсыну, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1-кезең: сұратылған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігін айқындау, жер учаскесін таңдау актісін дайындау, жер комиссиясының қорытындысын беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және басшыға бұрыштама қоюға жолдайды - 15 (он бес) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті органның басшысы), сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің басшысына (елді мекен шегінде объектілер салуды қоспағанда, объектiлер салу үшiн жер учаскесi сұратылған кезде) орындау үшін жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 (бір) сағат;

      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар тізілімінде көрсетілетін қызметті алушының болуын тексереді – 1 (бір) сағат;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болған жағдайларда:

      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы өтінішті қараудан бас тарту жобасын дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;

      6) уәкілетті органның басшысы өтінішті қараудан бас тартуға қол қояды -1 (бір) сағат;

      7) уәкілетті органның кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды тіркейді және береді - 15 (он бес) минут;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болмаған жағдайларда:

      8) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысы сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы ұсыныс немесе жер учаскесін таңдау актісін (елді мекен шегінде объектілер салуды қоспағанда, объектiлер салу үшiн жер учаскесi сұратылған кезде) дайындайды және құжаттарды жер комиссиясына жолдайды – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      9) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысы сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы ұсынысты немесе жер учаскесін таңдау актісін ұсынған сәттен бастап жер комиссиясы хаттамалық шешім нысанында жер учаскесін беру мүмкіндігі туралы қорытынды шығарады – 5 (бес) жұмыс күні;

      10) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер комиссиясының оң қорытындысы болған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне көрсетілетін қызметті алушымен жерге орналастыру жобасын дайындау үшін жер комиссиясының оң қорытындысының бір данасын береді, жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда - жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындайды - 5 (бес) жұмыс күні;

      11) уәкілетті органның басшысы жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің жобасын келіседі – 1(бір) сағат;

      12) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      13) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері жер комиссиясының оң қорытындысын немесе жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің көшірмесін береді - 15 (он бес) минут;

      2-кезең: жерге орналастыру жобасы бекітілген күннен бастап жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару:

      егер көрсетілетін қызметті беруші ауданның, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органы болған жағдайда:

      14) уәкілетті органның кеңсе қызметкері бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдайды және оны уәкілетті органның жауапты орындаушысына жолдайды - 1 (бір) сағат;

      15) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шешімнің жобасын дайындайды – 5 (бес) жұмыс күн;

      16) уәкілетті органның басшысы шешімнің жобасын келіседі - 1 (бір) сағат;

      17) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      18) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешімді тіркейді және береді – 15 (он бес) минут;

      егер көрсетілетін қызметті беруші аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкімі болған жағдайда:

      19) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдайды және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 1(бір) сағат;

      20) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шешім жобасын дайындайды - 5 (бес) жұмыс күні;

      21) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      22) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешімді тіркейді және береді - 15 (он бес) минут.

      6. Келесі рәсімдердің (іс-қимылдардың) орындалуына негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдернің (іс-қимылдардың) нәтижелері:

      1-кезең:

      1) құжаттардың толықтығын тексеру, құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) құжаттарды қарау және орындау үшін жолдау;

      3) орындау үшін жауапты орындаушыны айқындау;

      4) жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар тізілімінде көрсетілетін қызметті алушының болуын тексеру;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болған жағдайда:

      5) өтінішті қараудан бас тартудың жобасын дайындау;

      6) өтінішті қараудан бас тартуға қол қою;

      7) өтінішті қараудан бас тартуды тіркеу және беру;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болмаған жағдайда:

      8) ұсыныстарды немесе жер учаскесін таңдау актісін дайындау, құжаттарды жер комиссиясының қарауына жіберу;

      9) жер комиссиясының қорытындысын шығару;

      10) жер комиссиясының оң қорытындысын беру немесе жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешім жобасын дайындау;

      жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда:

      11) жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің жобасын келісу;

      12) жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімге қол қою;

      13) жер комиссиясының оң қорытындысын немесе жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімді беру;

      2-кезең:

      егер көрсетілетін қызметті беруші ауданның, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органы болған жағдайда:

      14) бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдау және уәкілетті органның жауапты орындаушысына жолдау;

      15) шешім жобасын дайындау;

      16) шешім жобасын келісу;

      17) шешімге қол қою;

      18) шешімді тіркеу және беру;

      егер көрсетілетін қызметті беруші аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкімі болып табылған жағдайда:

      19) бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      20) шешім жобасын дайындау;

      21) шешімге қол қою;

      22) шешімді тіркеу және беру.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) уәкілетті органның кеңсе қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      4) уәкілетті органның басшысы;

      5) қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің басшысы;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      7) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;

      8) сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысы;

      9) жер комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезеңділігін сипаттау:

      1-кезең: сұратылған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігін айқындау, жер учаскесін таңдау актісін дайындау, жер комиссиясының қорытындысын беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және басшыға бұрыштама қоюға жолдайды - 15 (он бес) минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті органның басшысы), сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің басшысына (елді мекен шегінде объектілер салуды қоспағанда, объектiлер салу үшiн жер учаскесi сұратылған кезде) орындау үшін жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 (бір) сағат;

      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар тізілімінде көрсетілетін қызметті алушының болуын тексереді – 1 (бір) сағат;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болған жағдайларда:

      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы өтінішті қараудан бас тарту жобасын дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;

      6) уәкілетті органның басшысы өтінішті қараудан бас тартуға қол қояды -1 (бір) сағат;

      7) уәкілетті органның кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды тіркейді және береді - 15 (он бес) минут;

      егер көрсетілетін қызметті алушы жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалардың тізілімінде болмаған жағдайларда:

      8) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысы сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы ұсыныс немесе жер учаскесін таңдау актісін (елді мекен шегінде объектілер салуды қоспағанда, объектiлер салу үшiн жер учаскесi сұратылған кезде) дайындайды және құжаттарды жер комиссиясына жолдайды – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      9) уәкілетті органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысы сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы ұсынысты немесе жер учаскесін таңдау актісін ұсынған сәттен бастап жер комиссиясы хаттамалық шешім нысанында жер учаскесін беру мүмкіндігі туралы қорытынды шығарады – 5 (бес) жұмыс күні;

      10) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер комиссиясының оң қорытындысы болған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне көрсетілетін қызметті алушымен жерге орналастыру жобасын дайындау үшін жер комиссиясының оң қорытындысының бір данасын береді, жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда - жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындайды - 5 (бес) жұмыс күні;

      11) уәкілетті органның басшысы жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің жобасын келіседі – 1(бір) сағат;

      12) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жер комиссиясының қорытындысы теріс болған жағдайда жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      13) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері жер комиссиясының оң қорытындысын немесе жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешімнің көшірмесін береді - 15 (он бес) минут;

      2-кезең: жерге орналастыру жобасы бекітілген күннен бастап жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару:

      егер көрсетілетін қызметті беруші ауданның, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органы болған жағдайда:

      14) уәкілетті органның кеңсе қызметкері бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдайды және оны уәкілетті органның жауапты орындаушысына жолдайды - 1 (бір) сағат;

      15) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шешімнің жобасын дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      16) уәкілетті органның басшысы шешімнің жобасын келіседі - 1 (бір) сағат;

      17) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      18) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешімді тіркейді және береді – 15 (он бес) минут;

      егер көрсетілетін қызметті беруші аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкімі болған жағдайда:

      19) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бекітілген жерге орналастыру жобасын қабылдайды және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 1(бір) сағат;

      20) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шешім жобасын дайындайды - 5 (бес) жұмыс күні;

      21) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды - 1 (бір) сағат;

      22) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешімді тіркейді және береді - 15 (он бес) минут.

4. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі), оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар Мемлекеттік корпорацияға Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбе бойынша құжаттарды бір данада ұсынады.

      10. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеудің ұзақтығы:

      1-процесс - Мемлекеттік корпорацияның инспекторы ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдайды және тіркейді, құжаттардың қабылданған күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді. 1- шарт - көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 - тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның инспекторы құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 2 - қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2 - процесс - осы регламенттің 5 - тармағында қарастырылған, көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары);

      3 - процесс - Мемлекеттік корпорацияның инспекторы тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілген мемлекеттік қызметтің дайын болған нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді;

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін барынша жол берілетін күту уақыты – 15 (он бес) минут;

      барынша жол берілетін қызмет көрсету уақыты - 15 (он бес) минут.

      Мемлекеттік қызметті көрсету процеcінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процеcінде басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекет етудің тәртібін және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Сауда-саттықты
(конкурстарды, аукциондарды)
өткізуді талап етпейтін мемлекет
меншігіндегі жер учаскелеріне
құқықтарды алу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

      "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      1-кезең



      "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      2 кезең (егер көрсетілетін қызметті беруші ауданның, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органы болған жағдайда)



      "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      2 кезең (егер көрсетілетін қызметті беруші аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкімі болған жағдайда)



О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 1 июля 2016 года № А-8/331 "Об утверждении регламента государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

Постановление акимата Акмолинской области от 12 июля 2019 года № А-7/315. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 22 июля 2019 года № 7285. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 10 февраля 2020 года № А-2/54

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 10.02.2020 № А-2/54 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" от 1 июля 2016 года А-8/331 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5491, опубликовано 16 августа 2016 года в Информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области Е. Маржикпаев

 
  Приложение к
постановлению акимата
Акмолинской области
от 12 июля 2019 года
№ А-7/315
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 1 июля 2016 года
№ А-8/331

Регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов" (далее - государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов, городов Кокшетау и Степногорск, акимами городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – решение услугодателя о предоставлении права на земельный участок (далее - решение) либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 151 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13652) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1 – этап: определение возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению, изготовление акта выбора земельного участка, выдача заключения земельной комиссии:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя проверяет полноту представленных документов, осуществляет их прием и регистрацию и направляет на резолюцию руководителю – 15 (пятнадцать) минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному Стандартом государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник канцелярии отказывает в приеме заявления;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет для исполнения руководителю уполномоченного органа по земельным отношениям (далее – руководитель уполномоченного органа), структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) – 1 (один) рабочий день;

      3) руководитель уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа проверят на наличие услугополучателя в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки – 1 (один) час;

      в случаях, если услугополучатель состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа, готовит проект отказа в рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день;

      6) руководитель уполномоченного органа подписывает отказ в рассмотрении заявления – 1 (один) час;

      7) сотрудник канцелярии уполномоченного органа регистрирует и выдает отказ в рассмотрении заявления – 15 минут (пятнадцать) минут;

      в случаях, если услугополучатель не состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      8) ответственный исполнитель уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства готовят предложение о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению или акт выбора земельного участка (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) и направляет документы на земельную комиссию – 8 (восемь) рабочих дней;

      9) с момента передачи ответственным исполнителем уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства предложения о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению или предоставления акта выбора земельного участка земельная комиссия выносит заключение о возможности предоставления земельного участка в форме протокольного решения – 5 (пять) рабочих дней;

      10) ответственный исполнитель уполномоченного органа в случае положительного заключения земельной комиссии передает сотруднику канцелярии услугодателя один экземпляр положительного заключения земельной комиссии для подготовки услугополучателем землеустроительного проекта, в случае отрицательного заключения земельной комиссии -подготавливает проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок – 5 (пять) рабочих дней;

      11) руководитель уполномоченного органа в случае отрицательного заключения земельной комиссии согласовывает проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок – 1 (один) час;

      12) руководитель услугодателя в случае отрицательного заключения земельной комиссии подписывает решение об отказе в предоставлении права на земельный участок – 1 (один) час;

      13) сотрудник канцелярии услугодателя выдает положительное заключение земельной комиссии либо копию решения об отказе в предоставлении права на земельный участок - 15 (пятнадцать) минут;

      2 – этап: со дня утверждения землеустроительного проекта вынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок:

      в случае, если услугодателем является местный исполнительный орган района, городов Кокшетау и Степногорск:

      14) сотрудник канцелярии уполномоченного органа принимает утвержденный землеустроительный проект и направляет его ответственному исполнителю уполномоченного органа – 1 (один) час;

      15) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект решения – 5 (пять) рабочих дней;

      16) руководитель уполномоченного органа согласовывает проект решения – 1 (один) час;

      17) руководитель услугодателя подписывает решение – 1 (один) час;

      18) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает решение - 15 (пятнадцать) минут;

      в случае, если услугодателем является аким города районного значения, поселка, села, сельского округа:

      19) сотрудник канцелярии услугодателя принимает утвержденный землеустроительный проект и направляет его ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) час;

      20) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект решения – 5 (пять) рабочих дней;

      21) руководитель услугодателя подписывает решение – 1 (один) час;

      22) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает решение - 15 (пятнадцать) минут.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1 этап:

      1) проверка полноты документов, прием и регистрация документов;

      2) рассмотрение документов и направление для исполнения;

      3) определение ответственного исполнителя для исполнения;

      4) проверка на наличие услугополучателя в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки;

      в случаях, если услугополучатель состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      5) подготовка проекта отказа в рассмотрении заявления;

      6) подписание отказа в рассмотрении заявления;

      7) регистрация и выдача отказа в рассмотрении заявления;

      в случаях, если услугополучатель не состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      8) подготовка предложения или акта выбора земельного участка, направление документов на рассмотрение земельной комиссии;

      9) вынесение заключения земельной комиссии о возможности предоставления земельного участка;

      10) передача положительного заключения земельной комиссии либо подготовка проекта решения об отказе в предоставлении права на земельный участок;

      в случае отрицательного заключения земельной комиссии:

      11) согласование проекта решения об отказе в предоставлении права на земельный участок;

      12) подписание решения об отказе в предоставлении права на земельный участок;

      13) выдача положительного заключения земельной комиссии либо решения об отказе в предоставлении права на земельный участок;

      2 этап:

      в случае, если услугодателем является местный исполнительный орган района, городов Кокшетау и Степногорск:

      14) прием утвержденного землеустроительного проекта и направление его ответственному исполнителю уполномоченного органа;

      15) подготовка проекта решения;

      16) согласование проекта решения;

      17) подписание решения;

      18) регистрация и выдача решения;

      в случае, если услугодателем является аким города районного значения, поселка, села, сельского округа:

      19) прием утвержденного землеустроительного проекта и направление его ответственному исполнителю услугодателя;

      20) подготовка проекта решения;

      21) подписание решения;

      22) регистрация и выдача решения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и уполномоченного органа, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) сотрудник канцелярии уполномоченного органа;

      3) руководитель услугодателя;

      4) руководитель уполномоченного органа;

      5) руководитель структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства;

      6) ответственный исполнитель услугодателя;

      7) ответственный исполнитель уполномоченного органа;

      8) ответственный исполнитель структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства;

      9) земельная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1 – этап: определение возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению, изготовление акта выбора земельного участка, выдача заключения земельной комиссии:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя проверяет полноту представленных документов, осуществляет их прием и регистрацию и направляет на резолюцию руководителю – 15 (пятнадцать) минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному Стандартом государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник канцелярии отказывает в приеме заявления;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет для исполнения руководителю уполномоченного органа по земельным отношениям (далее – руководитель уполномоченного органа), структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) – 1 (один) рабочий день;

      3) руководитель уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа проверят на наличие услугополучателя в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки – 1 (один) час;

      в случаях, если услугополучатель состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа, готовит проект отказа в рассмотрении заявления – 1 (один) рабочий день;

      6) руководитель уполномоченного органа подписывает отказ в рассмотрении заявления – 1 (один) час;

      7) сотрудник канцелярии уполномоченного органа регистрирует и выдает отказ в рассмотрении заявления – 15 (пятнадцать) минут;

      в случаях, если услугополучатель не состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки:

      8) ответственный исполнитель уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства готовят предложение о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению или акт выбора земельного участка (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) и направляет документы на земельную комиссию – 8 (восемь) рабочих дней;

      9) с момента передачи ответственным исполнителем уполномоченного органа, структурного подразделения, осуществляющего функции в сфере архитектуры и градостроительства предложения о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению или предоставления акта выбора земельного участка земельная комиссия выносит заключение о возможности предоставления земельного участка в форме протокольного решения – 5 (пять) рабочих дней;

      10) ответственный исполнитель уполномоченного органа в случае положительного заключения земельной комиссии передает сотруднику канцелярии услугодателя один экземпляр положительного заключения земельной комиссии для подготовки услугополучателем землеустроительного проекта, в случае отрицательного заключения земельной комиссии -подготавливает проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок – 5 (пять) рабочих дней;

      11) руководитель уполномоченного органа в случае отрицательного заключения земельной комиссии согласовывает проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок – 1 (один) час;

      12) руководитель услугодателя в случае отрицательного заключения земельной комиссии подписывает решение об отказе в предоставлении права на земельный участок – 1 (один) час;

      13) сотрудник канцелярии услугодателя выдает положительное заключение земельной комиссии либо копию решения об отказе в предоставлении права на земельный участок - 15 (пятнадцать) минут;

      2 – этап: со дня утверждения землеустроительного проекта вынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок:

      в случае, если услугодателем является местный исполнительный орган района, городов Кокшетау и Степногорск:

      14) сотрудник канцелярии уполномоченного органа принимает утвержденный землеустроительный проект и направляет его ответственному исполнителю уполномоченного органа – 1 (один) час;

      15) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект решения – 5 (пять) рабочих дней;

      16) руководитель уполномоченного органа согласовывает проект решения – 1 (один) час;

      17) руководитель услугодателя подписывает решение – 1 (один) час;

      18) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает решение - 15 (пятнадцать) минут;

      в случае, если услугодатель является аким города районного значения, поселка, села, сельского округа:

      19) сотрудник канцелярии услугодателя принимает утвержденный землеустроительный проект и направляет его ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) час;

      20) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект решения – 5 (пять) рабочих дней;

      21) руководитель услугодателя подписывает решение – 1 (один) час;

      22) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает решение - 15 (пятнадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатель (либо его представитель по доверенности), в том числе лица, имеющие льготы, представляют в одном экземпляре в Государственную корпорацию документы, по перечню предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      процесс 1 – инспектор Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов. Условие 1 – в случае непредоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, инспектор Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту;

      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 3 – инспектор Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.

      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;

      максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

 
  Приложение к Регламенту
государственной услуги
"Приобретение прав на
земельные участки, которые
находятся в государственной
собственности, не требующее
проведения торгов (конкурсов,
аукционов)"

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

      1 этап



      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

      2 этап (в случае, если услугодателем является местный исполнительный орган района, городов Кокшетау и Степногорск)



      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

      2 этап (в случае, если услугодателем является аким города районного значения, поселка, села, сельского округа)