"Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 3 мамырдағы № 371 қаулысы. Шымкент қаласының Әділет департаментінде 2019 жылғы 14 мамырда № 39 болып тіркелді. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 23 желтоқсандағы № 810 қаулысымен

      Ескерту. Күшi жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 23.12.2020 № 810 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27 бабының 2 тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16 бабының 1 және 3 тармақтарына сәйкес, Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Шымкент қаласының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны Шымкент қаласының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы – Шымкент аймақтық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде, оның көшірмесін ресми жариялау үшін Шымкент қаласында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарына жіберуді;

      4) осы қаулыны, оны ресми жариялағаннан кейін, Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Шымкент қаласы әкімінің орынбасары Б. Мамыталиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы, оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін, күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шымкент қаласының әкімі Ғ. Әбдірахымов

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2019 жылғы "03" мамырдағы
№ 371 қаулысына қосымша

"Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Шымкент қаласының сәулет және қала құрылысы басқармасымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 17 наурыздағы № 137 бұйрығымен бекітілген "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13610 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) негізінде эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу немесе Стандарттың 10 тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының (не уәкілетті өкілі: құзыретін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – 20 (жиырма) минут ішінде келіп түскен құжатты (эскиз жобаны) тіркейді (кіріс нөмірін қояды) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны анықтау үшін жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы – 2 (екі) сағат ішінде жауапты орындаушыны бекітеді және жауапты орындаушыға құжаттар топтамасын тапсырады;

      3) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжатты келесі мерзімде қарайды:

      техникалық және технологиялық жағынан күрделі емес объектілер – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      техникалық және технологиялық жағынан күрделі объектілер –13 (он үш) жұмыс күні;

      қолданыстағы объектінің сыртқы келбетін (қасбетін) өзгерту - 13 (он үш) жұмыс күні;

      дәлелді бас тарту – 5 (бес) жұмыс күні, құжатты қарастырған соң, жауапты орындаушы жобаны қызметті берушінің басшысына келісуге жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы – 2 (екі) сағат ішінде эскизді жобаны қарайды, жобаның дұрыстығын растайды, құжатқа қол қояды және қызмет берушінің кеңсесіне жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – 20 (жиырма) минут ішінде жобаны тіркейді (шығыс нөмірін қояды) және Мемлекеттік корпорацияға нәтижесін жолдайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және басшыға жолдау;

      2) жауапты орындаушыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен анықтау;

      3) құжаттарды тексеру, рұқсатты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      4) келісілген құжат (эскизді жоба) немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) келісілген құжат (эскизді жоба) немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – 20 (жиырма) минут ішінде келіп түскен құжатты (эскиз жобаны) тіркейді (кіріс нөмірін қояды) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны анықтау үшін жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы – 2 (екі) сағат ішінде жауапты орындаушыны бекітеді және жауапты орындаушыға құжаттар топтамасын тапсырады;

      3) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжатты келесі мерзімде қарайды:

      техникалық және технологиялық жағынан күрделі емес объектілер – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      техникалық және технологиялық жағынан күрделі объектілер –13 (он үш) жұмыс күні;

      қолданыстағы объектінің сыртқы келбетін (қасбетін) өзгерту - 13 (он үш) жұмыс күні;

      дәлелді бас тарту – 5 (бес) жұмыс күні, құжатты қарастырған соң, жауапты орындаушы жобаны қызметті берушінің басшысына келісуге жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы – 2 (екі) сағат ішінде эскизді жобаны қарайды, жобаның дұрыстығын растайды, құжатқа қол қояды және қызмет берушінің кеңсесіне жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – 20 (жиырма) минут ішінде жобаны тіркейді (шығыс нөмірін қояды) және Мемлекеттік корпорацияға нәтижесін жолдайды.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияға жүгінуінен бастау алады.

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтінішпен жүгінеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде өтініштің дұрыс толтырылуын және Стандарттың 9 пунктінде көрсетілген құжаттар топтамасы толықтығын тексеріп, құжатты қабылдайды және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттың дайын болу мерзімі көрсетілген қолхат тапсырады;

      3) Мемлекеттік корпорация қызметкері қызметті алушыдан уәкілетті өкілдің қолы қойылған жөнелтпе хат пен құжаттар топтамасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызметті беруші кеңсесіне жеткізеді;

      4) қызметті беруші құжатты тексереді және 5 пункте көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді;

      5) Мемлекеттік корпорация 20 (жиырма) минут ішінде қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қызметті алушы жүгінген кезде ұсынады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара қарым-қатынасы, рәсімдерінің (әрекеттерінің) дәйектілігі толық сипатталады, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы және мемлекеттік қызметтерді ұсыну процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі, осы регламенттің қосымшасына сәйкес "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Эскизді (эскиздік жобаны)
келісуден өткізу" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



      Шартты белгілер:



Об утверждении регламента государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)"

Постановление акимата города Шымкент от 3 мая 2019 года № 371. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Шымкент 14 мая 2019 года № 39. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23 декабря 2020 года № 810

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23.12.2020 № 810 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление архитектуры и градостроительства города Шымкент" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции города Шымкент;

      2) в течение десяти календарных дней, со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата, направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в филиал "Шымкентский региональный центр правовой информации" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней, со дня государственной регистрации настоящего постановления, направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории города Шымкент;

      4) размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Шымкент Б. Мамыталиева.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Шымкент Г. Абдрахимов

  Приложение
к постановлению акимата
города Шымкент
от "03" мая 2019 года № 371

Регламент государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование эскиза (эскизного проекта)" (далее – государственная услуга) оказывается Управлением архитектуры и градостроительства города Шымкент (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги является: согласование эскиза (эскизного проекта) в соответствии со стандартом государственной услуги на основании стандарта государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 17 марта 2016 года № 137 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13610) (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и срок оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя - в течение 20 (двадцати) минут регистрирует поступивший документ (эскизный проект), присваивает входящий номер и направляет руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя;

      2) руководитель услугодателя – в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документ по следующим срокам:

      технически и (или) технологически несложные объекты – 8 (восемь) рабочих дней

      технически и (или) технологически сложные объекты – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      при изменении внешнего облика (фасадов) существующего объекта – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      мотивированный отказ 5 (пять) рабочих дней, после рассматрения, ответственный исполнитель направляет проект на согласование руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя – в течение 2 (двух) часов рассматривает эскизный проект, подтверждает достоверность проекта, подписывает документ и направляет его в канцелярию услугодателя;

      5) канцелярия услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут регистрирует

      проект (присваивает исходящий номер) и направляет результат в Государственную корпорацию.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала следующей процедуры (действия):

      1) прием, регистрация документов и направление руководителю;

      2) определение ответственного исполнителя руководителем услугодателя;

      3) проверка документов, подготовка разрешения либо мотивированного ответа об отказе;

      4) подписание документа (эскизного проекта) либо мотивированного ответа об отказе;

      5) направление согласованных документов (эскизного проекта) либо мотивированного ответа об отказе.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) канцелярия услугодателя - в течение 20 (двадцати) минут регистрирует поступивший документ (эскизный проект), присваивает входящий номер и направляет руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя;

      2) руководитель услугодателя – в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документ по следующим срокам:

      технически и (или) технологически несложные объекты – 8 (восемь) рабочих дней

      технически и (или) технологически сложные объекты – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      при изменении внешнего облика (фасадов) существующего объекта – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      мотивированный отказ 5 (пять) рабочих дней, после рассматрения, ответственный исполнитель направляет проект на согласование руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя – в течение 2 (двух) часов рассматривает эскизный проект, подтверждает достоверность проекта, подписывает документ и направляет его в канцелярию услугодателя;

      5) канцелярия услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут регистрирует проект (присваивает исходящий номер) и направляет результат в Государственную корпорацию.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию или иными услугодателями в процесе оказания государственной услуги начинается с обращения услугополучателя.

      1) для получения государственной услуги, услугополучатель обращается с заявлением в Государственную корпорацию;

      2) сотрудник Государственной корпорации в течение 20 (двадцати) минут проверяет правильность составления заявления и полноту предоставленной документации указанные в пункте 9 Стандарта, принимает документ и выдает расписку о принятии и сроках исполнения заявления;

      3) сотрудник Государственной корпорации в течение 1 (одного) рабочего дня передает в канцелярию услугодателя пакет принятых документов с сопроводительном письмом за подписью уполномоченного лица;

      4) услугодатель рассматривает документ и выдает результат государственной услуги в сроки указанные в пункте 5;

      5) Государственная корпорация в течение 20 (двадцати) минут предоставляет услугополучателю результаты оказания государственной услуги при обращении.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражаются в Справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Согласование эскиза
(эскизного проекта)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)"