Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 3 мамырдағы № 372 қаулысы. Шымкент қаласының Әділет департаментінде 2019 жылғы 14 мамырда № 40 болып тіркелді. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 23 желтоқсандағы № 810 қаулысымен

      Ескерту. Күшi жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 23.12.2020 № 810 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27 бабының 2 тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16 бабының 1 және 3 тармақтарына сәйкес, Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес;

      2) "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Шымкент қаласының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны Шымкент қаласының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы – Шымкент аймақтық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде, оның көшірмесін ресми жариялау үшін Шымкент қаласында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарына жіберуді;

      4) осы қаулыны, оны ресми жариялағаннан кейін, Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Шымкент қаласы әкімінің орынбасары Б. Мамыталиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы, оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін, күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шымкент қаласының әкімі Ғ. Әбдірахымов

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2019 жылғы "03" мамырдағы
№ 372 қаулысына 1-қосымша

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелері

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (одан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Шымкент қаласының сәулет және қала құрылысы басқармасымен (одан әрі –көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) қызметті беруші кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11183 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) негізінде ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10 тармағында қарастырылған жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының (не уәкілетті өкілі: құзыретін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және басшылыққа жолдайды.

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің жауапты орындаушысын тағайындайды және оған құжаттар топтамасын жолдайды.

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы - дәлелді бас тарту 2 (екі) жұмыс күнін есептемегенде, 26 (жиырма алты) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 40 (қырық) минут ішінде құжаттарды қарайды, шешімге немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжатқа шығыс нөмірін қояды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға немесе қызметті алушыға жолдайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және басшылыққа жолдау;

      2) жауапты орындаушыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен анықтау;

      3) құжаттарды тексеру, рұқсатты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      4) шешім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) шешім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және басшылыққа жолдайды.

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің жауапты орындаушысын тағайындайды және оған құжаттар топтамасын жолдайды.

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы - дәлелді бас тарту 2 (екі) жұмыс күнін есептемегенде, 26 (жиырма алты) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 40 (қырық) минут ішінде құжаттарды қарайды, шешімге немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжатқа шығыс нөмірін қояды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға немесе қызметті алушыға жолдайды.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияға жүгінуінен бастау алады.

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтінішпен жүгінеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде өтініштің дұрыс толтырылуын және Стандарттың 9 пунктінде көрсетілген құжаттар топтамасы толықтығын тексеріп, құжатты қабылдайды және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттың дайын болу мерзімі көрсетілген қолхат тапсырады;

      3) Мемлекеттік корпорация қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын қызметті берушінің кеңсесіне жөнелтеді;

      4) қызметті беруші құжатты қарастырады және 5 пункте көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді;

      5) Мемлекеттік корпорация 20 (жиырма) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қызметті алушы жүгінген кезде ұсынады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара қарым-қатынасы, рәсімдерінің (әрекеттерінің) дәйектілігі толық сипатталады, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы және мемлекеттік қызметтерді ұсыну процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі, осы регламенттің қосымшасына сәйкес "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



      Шартты белгілер:



  Шымкент қаласы әкімдігінің
2019 жылғы "03" мамырдағы
№ 372 қаулысына 2-қосымша

"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелері

      1. "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (одан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Шымкент қаласының сәулет және қала құрылысы басқармасымен (одан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) қызметті беруші кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (одан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер нәтижесі: "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11183 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) негізінде үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешімі немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10 тармағында қарастырылған жағдайда және негіздер бойынша, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының (не уәкілетті өкілі: құзыретін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және басшылыққа жолдайды.

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің жауапты орындаушысын тағайындайды және оған құжаттар топтамасын жолдайды.

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы - дәлелді бас тарту 2 (екі) жұмыс күнін есептемегенде, 26 (жиырма алты) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 40 (қырық) минут ішінде құжаттарды қарайды, шешімге немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжатқа шығыс нөмірін қояды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға немесе қызметті алушыға жолдайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және басшылыққа жолдау;

      2) жауапты орындаушыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен анықтау;

      3) құжаттарды тексеру, рұқсатты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      4) шешім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) шешім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және басшылыққа жолдайды.

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің жауапты орындаушысын тағайындайды және оған құжаттар топтамасын жолдайды.

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы - дәлелді бас тарту 2 (екі) жұмыс күнін есептемегенде, 26 (жиырма алты) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы - 40 (қырық) минут ішінде құжаттарды қарайды, шешімге немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі - 30 (отыз) минут ішінде құжатқа шығыс нөмірін қояды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға немесе қызметті алушыға жолдайды.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияға жүгінуінен бастау алады.

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтінішпен жүгінеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде өтініштің дұрыс толтырылуын және Стандарттың 9 пунктінде көрсетілген құжаттар топтамасы толықтығын тексеріп, құжатты қабылдайды және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттың дайын болу мерзімі көрсетілген қолхат тапсырады;

      3) Мемлекеттік корпорация қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын қызметті берушінің кеңсесіне жөнелтеді;

      4) қызметті беруші құжатты қарастырады және 5 пункте көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді;

      5) Мемлекеттік корпорация 20 (жиырма) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қызметті алушы жүгінген кезде ұсынады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара қарым-қатынасы, рәсімдерінің (әрекеттерінің) дәйектілігі толық сипатталады, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы және мемлекеттік қызметтерді ұсыну процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі, осы регламенттің қосымшасына сәйкес "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат
Үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу
(функционалдық мақсатын өзгерту) туралы
шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығы



      Шартты белгілер:



Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата города Шымкент от 3 мая 2019 года № 372. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Шымкент 14 мая 2019 года № 40. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23 декабря 2020 года № 810

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 23.12.2020 № 810 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) регламент государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление архитектуры и гралостроительства города Шымкент" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции города Шымкент;

      2) в течение десяти календарных дней, со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата, направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в филиал "Шымкентский региональный центр правовой информации" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней, со дня государственной регистрации настоящего постановления, направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории города Шымкент;

      4) размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Шымкент Б. Мамыталиева.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Шымкент Г. Абдрахимов

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Шымкент
от "03" мая 2019 года № 372

Регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" (далее - государственная услуга) оказывается Управлением архитектуры и градостроительства города Шымкент (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: является решение о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, в соответствии со стандартом государственной услуги на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11183 ) (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и срок оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя – в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием, регистрирует и направляет документы руководству;

      2) руководитель услугодателя - в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя – не беря в расчет 2 (двух) рабочих дней, отведенных на выдачу мотивированного отказа, в течение 26 (двадцати шести) календарных дней рассматривает документ и направляет результат государственной услуги руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя - в течение 40 (сорока) минут рассматривает документ, подписывает решение либо письмо о мотивированном отказе;

      5) канцелярия услугодателя - в течение 30 (тридцати) минут присваивает исходящий номер и направляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию или услугополучателю.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация документов и направление руководителю;

      2) определение ответственного исполнителя руководителем услугодателя;

      3) проверка документов, подготовка разрешения либо мотивированного ответа об отказе;

      4) подписание документа (разрешения либо мотивированного ответа об отказе);

      5) направление документов (разрешения либо мотивированного ответа об отказе).

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руковододитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) канцелярия услугодателя – в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием, регистрирует и направляет документы руководству;

      2) руководитель услугодателя - в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя – не беря в расчет 2 (двух) рабочих дней, отведенных на выдачу мотивированного отказа, в течение 26 (двадцати шести) календарных дней рассматривает документ и направляет результат государственной услуги руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя - в течение 40 (сорока) минут рассматривает документ, подписывает решение либо письмо о мотивированном отказе;

      5) канцелярия услугодателя - в течение 30 (тридцати) минут присваивает исходящий номер и направляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию или услугополучателю.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения через Государственную корпорацию или иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги начинается с обращения услугополучателя.

      1) для получения государственной услуги, услугополучатель обращается с заявлением в Государственную корпорацию;

      2) сотрудник Государственной корпорации в течение 20 (двадцати) минут проверяет правильность составления заявления и полноту предоставленной документации указанные в пункте 9 Стандарта, принимает документ и выдает расписку о принятии и сроках исполнения заявления;

      3) сотрудник Государственной корпорации в течение 1 (одного) рабочего дня передает пакет документов в канцелярию услугодателя;

      4) услугодатель рассматривает документ и выдает результат государственной услуги в сроки указанные в пункте 5;

      5) Государственная корпорация в течение 20 (двадцати) минут выдает услугополучателю результат государственной услуги при обращении.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражаются в Справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения"



      Условные обозначения:



  Приложение 2
к постановлению акимата
города Шымкент
от "03" мая 2019 года № 372

Регламент государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее - государственная услуга) оказывается Управлением архитектуры и градостроительства города Шымкент (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: решение о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), в соответствии со стандартом на основании стандарта "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – стандарт) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11183) (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и срок окозания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя – в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием, регистрирует и направляет документы руководству;

      2) руководитель услугодателя - в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя – не беря в расчет 2 (двух) рабочих дней, отведенных на выдачу мотивированного отказа, в течение 26 (двадцати шести) календарных дней рассматривает документ и направляет результат государственной услуги руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя - в течение 40 (сорока) минут рассматривает документ, подписывает решение либо письмо о мотивированном отказе;

      5) канцелярия услугодателя - в течение 30 (тридцати) минут присваивает исходящий номер и направляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию или услугополучателю.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация документов и направление руководителю;

      2) определение ответственного исполнителя руководителем услугодателя;

      3) проверка документов, подготовка разрешения либо мотивированного ответа об отказе;

      4) подписание документа (разрешения либо мотивированного ответа об отказе);

      5) направление документов (разрешения либо мотивированного ответа об отказе).

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) канцелярия услугодателя – в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием, регистрирует и направляет документы руководству;

      2) руководитель услугодателя - в течение 2 (двух) часов назначает ответственного исполнителя и направляет ему на исполнение пакет документов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя – не беря в расчет 2 (двух) рабочих дней, отведенных на выдачу мотивированного отказа, в течение 26 (двадцати шести) календарных дней рассматривает документ и направляет результат государственной услуги руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя - в течение 40 (сорока) минут рассматривает документ, подписывает решение либо письмо о мотивированном отказе;

      5) канцелярия услугодателя - в течение 30 (тридцати) минут присваивает исходящий номер и направляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию или услугополучателю.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения через Государственную корпорацию или иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги начинается с обращения услугополучателя.

      1) для получения государственной услуги, услугополучатель обращается с заявлением в Государственную корпорацию;

      2) сотрудник Государственной корпорации в течение 20 (двадцати) минут проверяет правильность составления заявления и полноту предоставленной документации указанные в пункте 9 Стандарта, принимает документ и выдает расписку о принятии и сроках исполнения заявления;

      3) сотрудник Государственной корпорации в течение 1 (одного) рабочего дня передает пакет документов в канцелярию услугодателя;

      4) услугодатель рассматривает документ и выдает результат государственной услуги в сроки указанные в пункте 5;

      5) Государственная корпорация в течение 20 (двадцати) минут выдает услугополучателю результат государственной услуги при обращении.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражаются в Справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения о
перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"



      Условные обозначения: