Қарағанды облысы әкімдігінің "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 09 қыркүйектегі № 52/04 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2019 жылғы 22 қазандағы № 59/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 25 қазанда № 5506 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2020 жылғы 24 шілдедегі № 47/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 24.07.2020 № 47/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңдарына, "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2019 жылғы 18 сәуірдегі № 105 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18559 тіркелген), сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 52/04 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3453 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 28 қазанында, "Индустриальная Караганда" 2015 жылдың 31 қазанында № 153-154 (21904-21905) және "Орталық Қазақстан" газеттерінде 2015 жылдың 31 қазанында № 177-178 (22 062) жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген, "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      3. "Қарағанды облысы әкімдігінің "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 09 қыркүйектегі № 52/04 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" қаулысы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі Ж. Қасымбек

  Қарағанды облысы әкімдігінің
2019 жылғы ______ № ________
қаулысына қосымша
  Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 09 қыркүйектегі
№ 52/04 қаулысымен бекітілген

"Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру: www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: туристік операторлық қызметке (туроператорлық қызметке) лицензия, лицензияны қайта рәсімдеу, не Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің "Туризм саласында көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11578 болып тіркелген) бекітілген "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10 тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимылы тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (iс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті алушының өтініші, не болмаса электрондық сұрау салуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Портал арқылы келіп түскен құжаттарды тіркейді жəне көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді - 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қояды және құжаттарды не электрондық сұрауды құрылымдық бөлімше басшысына қарастыру үшін жолдайды - 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысы жауапты орындаушыны айқындайды және оған құжаттарды не электрондық сұрауды жолдайды – 1 (бір) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті көрсетушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын лицензияны беру, қайта ресімдеу шартына, қойылған біліктілік талапқа сәйкестігін қарайды. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысының қарауына енгізеді (заңды тұлға – лицензиаты басқа заңды тұлғаға бөліп шығу, бөліну нысанында қайта ұйымдасқан кезде лицензияны қайта рәсімдеу және беру кезінде – (төрт) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияны қайта рәсімдеу – 1 (бір) жұмыс күні ішінде), не осы мерзімдер ішінде Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелдi жауап дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының қарауына жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесімен не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауаппен келіседі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді – 1 (бір) сағат;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесіне не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды, осыдан кейін мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесі не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап автоматты түрде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының "жеке кабинетіне" электронды құжат түрінде жолданады – 1 (бір) жұмыс күн;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесін не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты тіркейді - 15 (он бес) минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіздеме болып табылатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимылы тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Портал арқылы келіп түскен құжаттарды тіркейді жəне көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді - 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қояды және құжаттарды не электрондық сұрауды құрылымдық бөлімше басшысына қарастыру үшін жолдайды - 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысы жауапты орындаушыны айқындайды және оған құжаттарды не электрондық сұрауды жолдайды – 1 (бір) сағат;

      4) көрсетілетін қызметті көрсетушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын лицензияны беру, қайта ресімдеу шартына, қойылған біліктілік талапқа сәйкестігін қарайды. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысының қарауына енгізеді (заңды тұлға – лицензиаты басқа заңды тұлғаға бөліп шығу, бөліну нысанында қайта ұйымдасқан кезде лицензияны қайта рәсімдеу және беру кезінде – (төрт) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияны қайта рәсімдеу – 1 (бір) жұмыс күні ішінде), не осы мерзімдер ішінде Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелдi жауап дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының қарауына жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесімен не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауаппен келіседі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді – 1 (бір) сағат;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесіне не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды, осыдан кейін мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесі не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап автоматты түрде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының "жеке кабинетіне" электронды құжат түрінде жолданады – 1 (бір) жұмыс күн;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесін не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты тіркейді - 15 (он бес) минут.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы көрсетілмейді.

      10. Портал арқылы жүгіну тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігін сипаттау:

      1-рәсім - көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" Мемлекеттік деректер базасы ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - ЕЛ МДБ АЖ) логинді және поролді (авторландыру рәсімі) енгізуі;

      1-шарт - көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің ЕЛ МДБ АЖ тіркелгендігі туралы деректердің дұрыстығын логині және поролі арқылы тексеруі;

      2-рәсім - көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерде қателіктің болуына байланысты авторластырудан бас тарту туралы ЕЛ МДБ АЖ хабарламаның қалыптасуы;

      3-рәсім – көрсетілетін қызметтті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметке келіп түскен өтінімді ашуы;

      4 - рәсім-көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы өтінімді электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры/ "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ/ЖТ МДҚ) жіберуі;

      2 - шарт-көрсетілетін қызметті алушының деректерінің ЗТ МДҚ/ЖТ МДҚ болуын тексеру;

      5-рәсім-көрсетілетін қызметті алушының деректерінің ЗТ МДҚ/ЖТ МДҚ болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаның қалыптасуы;

      6-рәсім-ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексеру;

      7 – рәсім-көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің ЕЛ МДБ АЖ келіп түскен құжаттардың тізімдемесін толтыруы;

      8-рәсім – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының лицензия беру шарттары мен талаптарына сәйкестігін тексеруі;

      9-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы.

      "Веб-портал және электрондық үкімет" арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жүгіну тәртібінің сипаттамасы және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында келтірілген.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға
лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесі

Рәсімнің №

1

2

3

4

5

6

7

Атаулары

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы

Жауапты орындаушы

Құрылымдық бөлімшесінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Іс әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Портал арқылы келіп түскен құжаттарды тіркейді жəне көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді

Бұрыштаманы қояды және құжаттарды не электрондық сұрауды құрылымдық бөлімше басшысына қарастыру үшін жолдайды

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды және оған құжаттарды не электрондық сұрауды жолдайды

Көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын лицензияны беру, қайта ресімдеу шартына, сондай-ақ ,қойылған біліктілік талапқа сәйкестігін қарайды. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесімен не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауаппен келіседі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне не мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын тіркейді

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесі

Тіркеу

Бұрыштама

Бұрыштама

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабының жобасы

Виза қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы

Берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы

Тіркелген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы

Орындалу мерзімдері

15 минут

2 сағат

1 сағат

Заңды тұлға – лицензиаты басқа заңды тұлғаға бөліп шығу, бөліну нысанында қайта ұйымдасқан кезде лицензияны қайта рәсімдеу және беру кезінде – (4 жұмыс күнінен кешіктірмей), лицензияны қайта рәсімдеу – (1 жұмыс күні ішінде), не осы мерзімдер ішінде Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелдi жауап дайындайды

1 сағат

1 жұмыс күн

15 минут

  "Туристік операторлық қызметті
  (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға
лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдарының диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға
лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменения в постановление акимата Карагандинской области от 9 сентября 2015 года № 52/04 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма"

Постановление акимата Карагандинской области от 22 октября 2019 года № 59/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 25 октября 2019 года № 5506. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 24 июля 2020 года № 47/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 24.07.2020 № 47/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 18 апреля 2019 года № 105 "О внесении изменения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 18559), акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Карагандинской области от 9 сентября 2015 года № 52/04 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3453, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" 28 октября 2015 года, в газетах "Индустриальная Караганда" 31 октября 2015 года № 153-154 (21904-21905), "Орталық Қазақстан" 31 октября 2015 года № 177-178 (22 062)) следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.

      3. Постановление "О внесении изменения в постановление акимата Карагандинской области от 9 сентября 2015 года № 52/04 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма" вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области Ж. Қасымбек

  Приложение
к постановлению акимата
Карагандинской области
от ________ 2019 года № ____
  Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 09 сентября 2015 года № 52/04

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная.

      3. "Результат оказания государственной услуги: лицензия, переоформленная лицензия на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (далее – Стандарт), (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11578).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление или электронный запрос услугополучателя с приложением документов согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, поступившие через Портал, и направляет их руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя налагает резолюцию и направляет документы или электронный запрос на рассмотрение руководителю структурного подразделения – 2 (два) часа;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет ему документы или электронный запрос – 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя на его соответствие условиям выдачи лицензии, переоформления, а также предъявляемым квалификационным требованиям. Подготавливает и вносит результат оказания государственной услуги на рассмотрение руководителю структурного подразделения услугодателя (при выдаче и переоформлении лицензии, при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица-лицензиата к другому юридическому лицу – не позднее (четыре) рабочих дня, переоформление лицензии – в течение 1 (один) рабочего дня), либо в эти же сроки готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта, и направляет их на рассмотрение руководителю структурного подразделения услогодателя;

      5) руководитель структурного подразделения услугодателя согласовывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет руководителю услугодателя на подписание – 1 (один) час;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, после чего результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги автоматически направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа – 1 (один) рабочий день;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия), указан в приложении 1 к настоящему регламенту.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководитель услугодателя;

      2) руководитель структурного подразделения услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) специалист канцелярии услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, поступившие через Портал, и направляет их руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя налагает резолюцию и направляет документы или электронный запрос на рассмотрение руководителю структурного подразделения – 2 (два) часа;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет ему документы или электронный запрос – 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя на его соответствие условиям выдачи лицензии, переоформления, а также предъявляемым квалификационным требованиям. Подготавливает и вносит результат оказания государственной услуги на рассмотрение руководителю структурного подразделения услугодателя (при выдаче и переоформлении лицензии, при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица-лицензиата к другому юридическому лицу – не позднее (четыре) рабочих дня, переоформление лицензии – в течение 1 (один) рабочего дня), либо в эти же сроки готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта, и направляет их на рассмотрение руководителю структурного подразделения услогодателя;

      5) руководитель структурного подразделения услугодателя согласовывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет руководителю услугодателя на подписание – 1 (один) час;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, после чего результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги автоматически направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа – 1 (один) рабочий день;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга не оказывается через Некоммерческое акционерное общество Государственная корпорация "Правительство для граждан".

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) описание последовательности процедур (действий) услугодателя:

      процедура 1 - ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процедура авторизации) в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД ЕЛ) для оказания государственной услуги;

      условие 1 - проверка в ИС ГБД ЕЛ подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      процедура 2 - формирование ИС ГБД ЕЛ сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      процедура 3 - открытие сотрудником услугодателя поступившей заявки на услугу, указанную в настоящем регламенте;

      процедура 4 - направление сотрудником услугодателя запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных "Юридические лица"/государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ) о данных услугополучателя;

      условие 2 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;

      процедура 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;

      процедура 6 – проверка полноты представленного пакета документов;

      процедура 7 – заполнение сотрудником услугодателя описи поступивших документов в ИС ГБД ЕЛ;

      процедура 8 - проверка услугодателем на соответствия услугополучателя условиям и требованиям выдачи лицензии;

      процедура 9 - получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

      Описание порядка обращения и последовательность процедур (действий) при оказании государственной услуги через "веб-портал и Электронного правительства" приведен в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через портал приведен в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии
на туристскую операторскую деятельность
(туроператорская деятельность)"

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)

№ процедуры

1

2

3

4

5

6

7

Наименование

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Руководитель структурного подразделения

Ответственный исполнитель

Руководитель структурного подразделения

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрирует документы, поступившие через Портал и направляет их руководителю услугодателя

Налагает резолюцию и направляет документы или электронный запрос на рассмотрение руководителю структурного подразделения

Определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет ему документы или электронный запрос

Рассматривает документы услугополучателя на его соответствие условиям выдачи лицензии, переоформления лицензии, а также предъявляемым квалификационным требованиям. Подготавливает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Согласовывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет руководителю услугодателя на подписание

Подписывает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Регистрирует результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)

Регистрация

Резолюция

Резолюция

Проект результата оказания государственной услуги, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги

Завизированный результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Выданный результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Зарегистрированный результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Сроки исполне ния

15 минут

2 часа

1 час

При выдаче и переоформлении лицензии, при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица-лицензиата к другому юридическому лицу (не позднее 4 рабочих дней), переоформление лицензии – (в течение 1 рабочего дня), либо в эти же сроки готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

1 час

1 рабочий день

15 минут

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии
на туристскую операторскую деятельность
(туроператорская деятельность)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя

     


Условные знаки:

     


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на туристскую операторскую
деятельность (туроператорская деятельность)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


Условные обозначения: