Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 13 қазандағы № 308 "Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2019 жылғы 9 шілдедегі № 135 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2019 жылғы 11 шілдеде № 3948 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 28 ақпандағы № 29 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.02.2020 № 29 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына сәйкес Маңғыстау облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 13 қазандағы № 308 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 2872 болып тіркелген, 2015 жылғы 30 қарашада "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      "ІІ, ІІІ және ІV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      1 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "1. "ІІ, ІІІ және ІV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      2 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: электрондық түрінде.";

      3 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік көрстілетін қызметті көрсету нәтижесі – II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта ресімдеу немесе Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 "Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11229 болып тіркелген) бекiтiлген "ІІ, ІІІ және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10 тармағымен көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжаттар нысанында "жеке кабинетке" жолданады.";

      5 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті келіп түскен күні тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттың мазмұнымен танысуы және бұрыштама жазуы. Көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына құжатты беруі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын таңдауы;

      4) жауапты орындаушының құжаттарды қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі:

      ІІ, ІІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 10 (он) жұмыс күннен аспайды;

      ІV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру –   5 (бес) жұмыс күннен аспайды;

      рұқсатты қайта ресімдеу – 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарауы;

      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген қызметті алушының өтінімін тіркеген кезден бастап ІІ және ІІІ санаттардағы объектілер үшін ұсынылған құжаттардың толық болуын 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық емес екендігі және (немесе) мерзімі өткендігі анықталған жағдайда көрсетілген қызметті беруші белгіленген мерзімде өтінішті қарастыру бойынша себептерін негіздей отырып уәжді бас тарту береді.";

      8 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті келіп түскен күні тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттың мазмұнымен танысуы және бұрыштама жазуы. Көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына құжатты беруі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын таңдауы;

      4) жауапты орындаушының құжаттарды қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі:

      ІІ, ІІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 10 (он) жұмыскүннен аспайды; 

      ІV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру –   5 (бес) жұмыс күннен аспайды;   

      рұқсатты қайта ресімдеу – 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарауы;

      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген қызметті алушының өтінімін тіркеген кезден бастап ІІ және ІІІ санаттардағы объектілер үшін ұсынылған құжаттардың толық болуын 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық емес екендігі және (немесе) мерзімі өткендігі анықталған жағдайда көрсетілген қызметті беруші белгіленген мерзімде өтінішті қарастыру бойынша себептерін негіздей отырып уәжді бас тарту береді.";

      9 тармақ алынып тасталсын;

      регламенттің 2 қосымшасы осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      1 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "1. "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі– портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      2 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: электрондық түрінде.";

      3 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 "Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11229 болып тіркелген) бұйрығымен бекiтiлген "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес нысан бойынша "келісіледі/келісілмейді" деген тұжырыммен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап беру.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжаттар нысанында "жеке кабинетке" жолданады.";

      5 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкері өтінішті келіп түскен күні тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттың мазмұнымен танысуы және бұрыштама жазуы. Көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына құжатты беруі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын таңдауы;

      4) жауапты орындаушының құжаттарды қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі:

      мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру:

      II санаттағы объектілер үшін – 30 (отыз) жұмыс күні ішінде;

      III және IVсанаттағы объектілер үшін – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;

      ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру – 3 (үш) жұмыс күнінен асырмай.

      Ұсынылған құжаттардың толық еместігі және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттар анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы уәжді жауап береді.

      Ұсынылған құжаттардың мазмұны бойынша ескертулер болған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға:

      II санатты объектілер үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде уәжді ескертулерді жолдайды, көрсетілетін қызметті алушы оларды ескертулер берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жояды.

      III және IV санатты объектілер үшін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде уәжді ескертулерді жолдайды, көрсетілетін қызметті алушы оларды ескертулер берілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде жояды.

      Бұл ретте, көрсетілген мерзімдер өткеннен кейін көрсетілетін қызметті беруші ескертулер бойынша өңделген құжаттарды қабылдамайды.

      Олар белгіленген мерзімде жойылған жағдайда, мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы беріледі.

      Олар белгіленген мерзімде жойылмаған жағдайда, мемлекеттік экологиялық сараптаманың теріс қорытындысы беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарауы;

      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.";

      8 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкері өтінішті келіп түскен күні тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттың мазмұнымен танысуы және бұрыштама жазуы. Көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына құжатты беруі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын таңдауы;

      4) жауапты орындаушының құжаттарды қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі:

      мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру:

      II санаттағы объектілер үшін – 30 (отыз) жұмыс күні ішінде;

      III және IVсанаттағы объектілер үшін – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;

      ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру – 3 (үш) жұмыс күнінен асырмай.

      Ұсынылған құжаттардың толық еместігі және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттар анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы уәжді жауап береді.

      Ұсынылған құжаттардың мазмұны бойынша ескертулер болған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға:

      II санатты объектілер үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде уәжді ескертулерді жолдайды, көрсетілетін қызметті алушы оларды ескертулер берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жояды.

      III және IV санатты объектілер үшін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде уәжді ескертулерді жолдайды, көрсетілетін қызметті алушы оларды ескертулер берілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде жояды.

      Бұл ретте, көрсетілген мерзімдер өткеннен кейін көрсетілетін қызметті беруші ескертулер бойынша өңделген құжаттарды қабылдамайды.

      Олар белгіленген мерзімде жойылған жағдайда, мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы беріледі.

      Олар белгіленген мерзімде жойылмаған жағдайда, мемлекеттік экологиялық сараптаманың теріс қорытындысы беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарауы;

      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.";

      9 тармақ алынып тасталсын;

      регламенттің 2 қосымшасы осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Д.Т. Құсбеков) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары Р.К. Сәкеевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Маңғыстау облысының әкімі С. Трұмов

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2019 жылғы 9 шілдедегі
  № 135 қаулысына 1 қосымша
  "ІІ, ІІІ және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша

"ІІ, ІІІ және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес – процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер:




  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2019 жылғы 9 шілдедегі
  № 135 қаулысына 2 қосымша
  "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша

"II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес – процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер:




О внесении изменений в постановление акимата Мангистауской области от 13 октября 2015 года № 308 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды"

Постановление акимата Мангистауской области от 9 июля 2019 года № 135. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 11 июля 2019 года № 3948. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 28 февраля 2020 года № 29

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 28.02.2020 № 29 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Мангистауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Мангистауской области от 13 октября 2015 года № 308 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2872, опубликовано 30 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий":

      пункт 1 изложить в новой редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" (далее– услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).";

      пункт 2 изложить в новой редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная.";

      пункт 3 изложить в новой редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги - разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственных услуг утвержденным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 301 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 29 мая 2015 года № 11229) государственной услуги (далее – Стандарт).

      Форма представления результата оказания государственной услуги электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее –ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.";

      пункт 5 изложить в новой редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) регистрация в день поступления заявления и передача его руководству услугодателя осуществляется работником канцелярии услугодателя;

      2) ознакомление руководством услугодателя с содержанием документа и наложение резолюции. Передача документа руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;

      3) определение руководителем ответственного исполнителя структурного подразделения;

      4) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и оформление результата оказания государственной услуги:

      при выдаче разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, ІІІ категории – не более 10 (десяти) рабочих дней;

      при выдаче разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории – не более 5 (пяти) рабочих дней;

      переоформление разрешения - в течение 15 (пятнадцати) календарных дней;

      5) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      6) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

      Услугодатель для объектов II и III категории в срок не более 5 (пяти) рабочих дней со дня регистрации заявки услугополучателя проверяет на полноту представленных документов.

      В случае установления неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении.";

      пункт 8 изложить в новой редакции:

      "8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) регистрация в день поступления заявления и передача его руководству услугодателя осуществляется работником канцелярии услугодателя;

      2) ознакомление руководством услугодателя с содержанием документа и наложение резолюции. Передача документа руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;

      3) определение руководителем ответственного исполнителя структурного подразделения;

      4) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и оформление результата оказания государственной услуги:

      при выдаче разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, ІІІ категории – не более 10 (десяти) рабочих дней;

      при выдаче разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории – не более 5 (пяти) рабочих дней;

      переоформление разрешения - в течение 15 (пятнадцати) календарных дней;

      5) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      6) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

      Услугодатель для объектов II и III категории в срок не более 5 (пяти) рабочих дней со дня регистрации заявки услугополучателя проверяет на полноту представленных документов.

      В случае установления неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении.";

      пункт 9 исключить;

      приложение 2 к регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий":

      пункт 1 изложить в новой редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги – заключение государственной экологической экспертизы с выводом "согласовывается/не согласовывается" по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий", утвержденным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 301 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11229) (далее – Стандарт) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) регистрация в день поступления заявления и передача его руководству услугодателя осуществляется работником канцелярии услугодателя;

      2) ознакомление руководством услугодателя с содержанием документа и наложение резолюции. Передача документа руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;

      3) определение руководителем ответственного исполнителя структурного подразделения;

      4) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и оформление результата оказания государственной услуги:

      выдача заключения государственной экологической экспертизы:

      для объектов II категории в течение 30 (тридцати) рабочих дней;

      для объектов III и IV категорий в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;

      проверка представленных документов на полноту – не более 3 (трех) рабочих дней.

      В случае установления неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      В случае наличия замечаний по содержанию представленных документов, услугодатель через портал направляет услугополучателю мотивированные замечания:

      для объектов II категории в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней, которые услугополучателем устраняется в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня выдачи замечаний услугодателем;

      для объектов III и IV категорий в течение 7 (семи) рабочих дней, которые услугополучателем устраняется в течение 3 (трех) рабочих дней со дня выдачи замечаний услугодателем. При этом по истечении указанных сроков услугодателем переработанные документы по выданным замечаниям не принимаются.

      В случае устранения их в установленный срок, выдается положительное заключение государственной экологической экспертизы.

      В случае неустранения их в установленный срок, выдается отрицательное заключение государственной экологической экспертизы.

      передает результат оказания государственной услуги руководителю услугодателя для подписания;

      5) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      6) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) регистрация в день поступления заявления и передача его руководству услугодателя осуществляется работником канцелярии услугодателя;

      2) ознакомление руководством услугодателя с содержанием документа и наложение резолюции. Передача документа руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;

      3) определение руководителем ответственного исполнителя структурного подразделения;

      4) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и оформление результата оказания государственной услуги:

      оформляет результат оказания государственной услуги:

      для объектов II категории в течение 30 (тридцати) рабочих дней;

      для объектов III и IV категорий в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;

      проверка представленных документов на полноту – не более 3 (трех) рабочих дней.

      В случае установления неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      В случае наличия замечаний по содержанию представленных документов, услугодатель через портал направляет услугополучателю мотивированные замечания:

      для объектов II категории в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней, которые услугополучателем устраняется в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня выдачи замечаний услугодателем;

      для объектов III и IV категорий в течение 7 (семи) рабочих дней, которые услугополучателем устраняется в течение 3 (трех) рабочих дней со дня выдачи замечаний услугодателем. При этом по истечении указанных сроков услугодателем переработанные документы по выданным замечаниям не принимаются.

      В случае устранения их в установленный срок, выдается положительное заключение государственной экологической экспертизы.

      В случае неустранения их в установленный срок, выдается отрицательное заключение государственной экологической экспертизы.

      передает результат оказания государственной услуги руководителю услугодателя для подписания;

      5) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      6) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.";

      пункт 9 исключить;

      приложение 2 к регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      2. Государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" (Кусбеков Д.Т.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима Мангистауской области Сакеева Р.К.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Мангистауской области С. Трумов

  Приложение 1 к постановлению акимата Мангистауской области от 9 июля 2019 года № 135
  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую
  среду для объектов II, III и IV категорий"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий"




Условные обозначения:




  Приложение 2 к постановлению акимата Мангистауской области от 9 июля 2019 года № 135
  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий"




Условные обозначения: