Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 252/8 қаулысына өзгеріс енгізу және Павлодар облысы әкімдігінің кейбір қаулыларының күші жойылды деп тану туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2019 жылғы 14 қаңтардағы № 9/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 15 қаңтарда № 6232 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 285/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 25.12.2020 № 285/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 252/8 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4736 болып тіркелді, 2015 жылғы 8 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды) келесі өзгеріс енгізілсін:

      Көрсетілген қаулымен бекітілген "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Павлодар облысы әкімдігінің кейбір қаулыларының күші жойылды деп танылсын:

      1) Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 253/8 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4737 болып тіркелді, 2015 жылғы 8 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды) қаулысы;

      2) Павлодар облысы әкімдігінің 2016 жылғы 26 мамырдағы "Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 253/8 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" № 166/4 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5144 болып тіркелген, 2016 жылғы 24 маусымда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланды) қаулысы.

      3. "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және оған енгізу үшін жіберуді;

      осы қаулының Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Павлодар облысы әкімінің орынбасары Д.С. Махажановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Бақауов

  Павлодар облысы әкімдігінің
2019 жылғы "14" қаңтары
№ 9/1 қаулысына
қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 252/8 қаулысымен
бекітілді

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Павлодар облысының қалалары мен аудандарының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімдері, сондай-ақ ауыл шаруашылығы бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

      Мемлекеттік корпорация арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/419 бұйрығымен бекітілген "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1 және 2-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша қағаз тасығышта көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолы қойылған, субсидия тағайындау/тағайындамау туралы шешіммен хабарлама жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілеті
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған белгіленген нысандағы өтінім және стандарттың 9-тармағына сәйкес көзделген құжаттар мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оны орындаудың ұзақтығы:

      1) қаланың және ауданның ауыл шаруашылығы бөлімінің, кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімінің кеңсе қызметкері (бұдан әрі – бөлім) Мемлекеттік корпорация қызметкерінен алынған құжаттарды қабылдайды және тіркейді, бөлім басшысына жолдайды – 15 (он бес) минут;

      2) бөлім басшысы құжаттарды қарастырады, бөлімнің жауапты маманын анықтайды және оған құжаттарды жолдайды – 30 (отыз) минут;

      3) бөлімнің жауапты маманы ұсынылған құжатттардың стандарттың 9-тармағының талаптарына сәйкестігін зерделейді, өтінім берушіге субсидиялар беруге оң шешім қабылданған жағдайда оны тиесілі субсидияларды төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізіміне енгізеді және Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 1-қосымшасына сәйкес хабарламаны жолдайды;

      стандарт талаптарына сәйкес болмаған жағдайда стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша дәлелді түрде бас тартады және Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 2-қосымшасына сәйкес хабарламаны жолдайды;

      облыс ауыл шаруашылығы басқармасына (бұдан әрі – басқарма) тиесілі субсидияларды төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізімін және субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған өтінім берушілердің тізбесін жолдайды – 4 (төрт) жұмыс күні;

      4) басқарманың кеңсе қызметкері бөлімнен алынған құжаттарды қабылдайды және тіркейді, оларды басқарманың басшысына жолдайды – 15 (он бес) минут;

      5) басқарма басшысы құжаттарды қарастырады және басқарманың астық және тұқым инспекциясы бөлімінің жауапты маманына жібереді – 30 (отыз) минут;

      6) басқарманың астық және тұқым инспекциясы бөлімінің жауапты маманы құжаттардың талаптарға сәйкестігін тексереді және басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөліміне жолдайды;

      ауыл шаруашылығы тауар өндірушісінің (бұдан әрі – АШТӨ) тұқымдарды субсидиялауға арналған өтінімді өзі беруі және осы АШТӨ өтінімді элиталық тұқым өсіру немесе тұқым өсіру шаруашылығы арқылы беруі фактілері анықталған жағдайда, элиталық тұқым өсіру немесе тұқым өсіру шаруашылығы арқылы берілген АШТӨ өтінімін қабылдаудан бас тартады – 1 (бір) жұмыс күні;

      7) басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің жауапты маманы қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне өтініш берушілердің шотына тиесілі субсидияларды аудару үшін төлем шоттары тізілімін және төлем шотын ұсынады – 1 (бір) жұмыс күні.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылы) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) ұсынылған құжаттарды қабылдау, толықтығын тексеру және тіркеу;

      2) құжаттарды қарау және бөлімнің жауапты маманын анықтау;

      3) құжаттарды талаптарға сәйкестік тұрғысына зерделеу және Мемлекеттік корпорацияға хабарлама жіберу;

      4) бөлім ұсынған құжаттарды қабылдау, тексеру және тіркеу;

      5) құжаттарды қарау және оларды бөлімнің жауапты маманына беру;

      6) құжаттарды талаптарға сәйкестік тұрғысына тексеру және басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөліміне жолдау;

      7) аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шотын ұсыну.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) бөлімінің кеңсе қызметкері;

      2) бөлімнің басшысы;

      3) бөлімнің жауапты маманы;

      4) басқарманың кеңсе қызметкері;

      5) басқарманың басшысы;

      6) басқарманың астық және тұқым инспекциясы бөлімінің жауапты маманы;

      7) басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің бас маманы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Әрбір рәсімді (іс-қимылды) көрсетумен Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға белгіленген нысан бойынша өтінім мен стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады;

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді, бұл ретте мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күн бұрын береді;

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің жол берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      10. Әрбір рәсімді (іс-қимылды) көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесін сипаттау:

      1-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, стандарттың 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 және 11-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша көрсетілетін қызметті алушының өтінімдерін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдаған күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінімді қабылдаудан бас тартады және стандарттың 12-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері келіп түскен құжаттарды қабылдайды және тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға жібереді;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды, жауапты маманды анықтайды;

      4-процесс – бөлімінің жауапты маманы құжаттарды зерделейді және оларды басқармаға жолдайды;

      5-процесс – басқарманың жауапты мамандары құжаттардың талаптарға сәйкестігін тексереді, қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне өтінім берушілердің ағымдағы шоттарына субсидияларды аудару үшін ақы төлеуге төлем құжаттарын ұсынады;

      6-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін береді.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылын толық сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер
(іс-қимылдар) реттілігін сипаттамасы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағымының) №

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірлік атауы

Бөлімнің кеңсе қызметкері

Бөлім басшысы

Бөлімнің жауапты маманы

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарманың басшысы

Басқарманың астық және тұқым инспекциясы бөлімінің жауапты маманы

Басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің жауапты маманы

3

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және сипаттамасы

Мемлекеттік корпорациядан құжаттарды қабылдау, тіркеу

Жауапты орындаушыны анықтау, бұрыштама қою

Ұсынылған құжатттардың стандарттың 9-тармағының талаптарына сәйкестігін зерделейді, өтінім берушіге субсидиялар беруге оң шешім қабылданған жағдайда оны тиесілі субсидияларды төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізіміне енгізеді және Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 1-қосымшасына сәйкес хабарламаны жолдайды, стандарт талаптарына сәйкес болмаған жағдайда стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша дәлелді түрде бас тартады және Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 1-қосымшасына сәйкес хабарламаны жолдайды

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Құжаттарды қарау

Құжаттардың талаптарға сәйкестігін тексеру, сондай-ақ АШТӨ тұқымдарды субсидиялауға арналған өтінімді өзі беруі және осы АШТӨ өтінімді элиталық тұқым өсіру немесе тұқым өсіру шаруашылығы арқылы беруі фактілерін анықтаған жағдайда, элиталық тұқым өсіру немесе тұқым өсіру шаруашылығы арқылы берілген АШТӨ өтінімін қабылдаудан бас тартады

Құжаттарды қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Бұрыштама қою үшін құжаттарды бөлімнің басшсына жолдау

Құжаттарды жауапты орындаушыға беру

Басқармаға тиесілі субсидияларды төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізімін және субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған өтінім берушілердің тізбесін жолдау

Басқарма басшысына жолдау

Басқарманың астық және тұқым инспекциясы бөлімінің жауапты маманына жолдау

Басқарманың ауыл шаруашылығын қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөліміне жолдайды

Тиесілі субсидияларды аудару үшін қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлем шоттары тізілімін және төлем шоттарын ұсыну

5

Орындау мерзімі

15 (он бес) минут

30 (отыз) минут

4 (төрт) жұмыс күні

15 (он бес) минут

30 (отыз) минут

1 (бір) жұмыс күні

1 (бір) жұмыс күні

Көрсетілетін қызметті көрсетудің жалпы мерзімі – 8 (сегіз) жұмыс күні

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік
қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


О внесении изменения в постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 252/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства" и признании утратившими силу некоторых постановлений акимата Павлодарской области

Постановление акимата Павлодарской области от 14 января 2019 года № 9/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 15 января 2019 года № 6232. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25 декабря 2020 года № 285/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25.12.2020 № 285/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 252/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4736, опубликовано 8 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Признать утратившими силу некоторые постановления акимата Павлодарской области:

      1) постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 253/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4737, опубликовано 8 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет");

      2) постановление акимата Павлодарской области от 26 мая 2016 года № 166/4 "О внесении изменений в постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 253/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5144, опубликовано 24 июня 2016 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан).

      3. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Павлодарской области Махажанова Д. С.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Бакауов

  Приложение
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "14" января 2019 года № 9/1
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года № 252/8

Регламент государственной услуги
"Субсидирование развития семеноводства"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование развития семеноводства" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Павлодарской области", отделами предпринимательства и сельского хозяйства, а также отделами сельского хозяйства городов и районов Павлодарской области (далее – услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

      При обращении через Государственную корпорацию услугополучателю направляется уведомление на бумажном носителе с решением о назначении/неназначении субсидии, подписанное уполномоченным лицом услугодателя, по формам, согласно приложениям 1 и 2 к стандарту государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/419 (далее – стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются предоставленные услугополучателем заявки по установленной форме и документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) сотрудник канцелярии отдела сельского хозяйства, отдела сельского хозяйства и предпринимательства города и района (далее – отдел) принимает и регистрирует документы полученные от сотрудника Государственной корпорации и направляет руководителю отдела – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель отдела рассматривает документы, определяет ответственного специалиста отдела и направляет ему документы – 30 (тридцать) минут;

      3) ответственный специалист отдела изучает представленные документы на соответствие требованиям пункта 9 стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии включает его в список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и направляет уведомление в Государственную корпорацию, согласно приложению 1 к стандарту;

      в случае несоответствия требованиям стандарта дает мотивированный отказ по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 стандарта, и направляет уведомление в Государственную корпорацию, согласно приложению 2 к стандарту;

      направляет в управление сельского хозяйства области (далее – управление) список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и перечень заявителей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий – 4 (четыре) рабочих дня;

      4) сотрудник канцелярии управления принимает и регистрирует документы, полученные от отдела и направляет их руководителю управления –15 (пятнадцать) минут;

      5) руководитель управления рассматривает документы и передает их ответственному специалисту отдела зерновой и семенной инспекции управления – 30 (тридцать) минут;

      6) ответственный специалист отдела зерновой и семенной инспекции управления проверяет документы на предмет соответствия и направляет в отдел финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления;

      в случае выявления фактов самостоятельной подачи сельхозтоваропроизводителем (далее – СХТП) заявки, и подачи этим же СХТП заявки через элитно-семеноводческое или семеноводческое хозяйство, отказывает элитно-семеноводческому или семеноводческому хозяйству, через которое подана заявка СХТП – 1 (один) рабочий день;

      7) ответственный специалист отдела финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления предоставляет в территориальное подразделение казначейства реестры счетов к оплате и счета к оплате для перечисления причитающихся субсидий за счет заявителя – 1 (один) рабочий день.

      6. Результат (процедуры) действия оказания государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) принять, проверить полноту представленных документов и зарегистрировать;

      2) рассмотреть документы и определить ответственного специалиста отдела;

      3) изучить документы на предмет соответствия требованиям, направить уведомление в Государственную корпорацию;

      4) принять и проверить представленные отделом документы и зарегистрировать;

      5) рассмотреть документы и передать их ответственному специалисту отдела;

      6) проверить документы на предмет соответствия требованиям и направить в отдел финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления;

      7) предоставить в территориальное подразделение казначейства счет к оплате.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии отдела;

      2) руководитель отдела;

      3) ответственный специалист отдела;

      4) сотрудник канцелярии управления;

      5) руководитель управления;

      6) ответственный специалист отдела зерновой и семенной инспекции управления;

      7) ответственный специалист отдела финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию с указанием каждой процедуры:

      услугополучатель (либо его представитель по доверенности) для получения государственной услуги представляет в Государственную корпорацию заявку по установленной форме и документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта;

      со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 8 (восемь) рабочих дней;

      при обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги, при этом результат оказания государственной услуги услугодателем предоставляется в Государственную корпорацию за день до окончания срока оказания государственной услуги;

      максимально допустимое время ожидания для сдачи документов в Государственную корпорацию – 15 (пятнадцать) минут;

      максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – 15 (пятнадцать) минут.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию с указанием каждой процедуры (действия):

      Процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявки по формам согласно приложениям 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 и 11 стандарта, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов;

      условие 1 – в случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник Государственной корпорации отказывает в приеме заявки и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 12 к стандарту;

      процесс 2 – сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует поступившие документы, направляет на рассмотрение руководителю услугодателя;

      процесс 3 – руководитель услугодателя рассматривает документы, определяют ответственного специалиста;

      процесс 4 – ответственный специалист отдела изучает документы и направляет их в управление;

      процесс 5 – ответственные специалисты управления проверяют документы на предмет соответствия, и предоставляет в территориальное подразделение казначейства платежные документы к оплате для перечисления субсидий на текущие счета заявителей;

      процесс 6 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Субсидирование
развития семеноводства"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными
подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры
(действия) необходимых для оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единицы

Сотрудник канцелярии отдела

Руководитель отдела

Ответственный специалист отдела

Сотрудник канцелярии управления

Руководитель управления

Ответственный специалист отдела зерновой и семенной инспекции управления

Ответственный специалист отдела финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов от Государственной корпорации

Определение ответственного специалиста, наложение резолюции

Проверка представленных документов на соответствие требованиям пункта 9 стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии включает его в список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и направляет уведомление в Государственную корпорацию, согласно приложению 1 к стандарту; в случае несоответствия требованиям стандарта дает мотивированный отказ по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 стандарта, и направляет уведомление в Государственную корпорацию, согласно приложению 2 к стандарту

Прием и регистрация документов

Рассмотрение документов

Проверка документов на предмет соответствия, в случае выявления фактов самостоятельной подачи СХТП заявки, и подачи этим же СХТП заявки через элитно-семеноводческое или семеноводческое хозяйство, отказывает элитно-семеноводческому или семеноводческому хозяйству, через которое подана заявка СХТП

Прием документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководителю для наложения резолюции

Передача документов ответственному специалисту отдела

Направление в управление списков одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и перечень заявителей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий

Направление руководителю управления

Направление ответственному специалисту отдела зерновой и семенной инспекции управления

Направление документов в отдел финансирования сельского хозяйства и государственных закупок управления

Предоставление в территориальное подразделение казначейства реестры счетов к оплате и счета к оплате для перечисления причитающихся субсидий

5

Сроки исполнения

15 (пятнадцать) минут

30 (тридцать) минут

4 (четыре) рабочих дня

15 (пятнадцать) минут

30 (тридцать) минут

1 (один) рабочий день

1 (один) рабочий день

Общий срок оказания государственной услуги - 8 (восемь) рабочих дней


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Субсидирование
развития семеноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной
услуги "Субсидирование развития семеноводства"


Условные обозначения: