"Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 13 тамыздағы № 3/491 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2019 жылғы 22 тамызда № 1581 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 16 қыркүйектегі № 3/371 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 16.09.2020 № 3/371 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ: 

      1. Қоса беріліп отырған "Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Алматы қаласы Мәдениет басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді, кейіннен мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Бабақұмаровқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Сағынтаев

  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 13 тамыздағы
№ 3/491 қаулысымен бекітілген

"Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру" мемлекеттiк
көрсетiлетiн қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметiн (бұдан әрi – мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет) Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлiгiнің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 146 "Мәдениет саласындағы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде "Алматы қаласы Мәдениет басқармасы" комуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылы 14 желтоқсанда № 12405 тіркелген, Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 356 бұйрығымен бекітілген мемориалдық тақталарды орнату қағидасының (бұдан әрі – Қағида) 2-қосымшасына сәйкес мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру, не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздерге сәйкес нысан бойынша Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының (не уәкілетті өкілінің) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) кеңсе маманының құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруді жүзеге асыруы – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтауы – 15 (он бес) минут;

      3) жеке және заңды тұлғалардан (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) құжаттарды алған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды зерделеу.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартады.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының материалдарын Алматы қаласында мемориалдық тақталарды орнату туралы құжаттарды қарау жөніндегі комиссияға қарау үшін жолдауы – 5 (бес) күнтізбелік күн;

      5) Алматы қаласында мемориалдық тақталарды орнату туралы құжаттарды қарау жөніндегі комиссия отырысында ұсынылған материалдарды қарау – 10 (он) күнтізбелік күн;

      6) жауапты орындаушының Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемориалдық тақта орнатуға рұқсатты ресімдеуі – 5 (бес) күнтізбелік күн;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемориалдық тақта орнатуға рұқсатқа немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қоюы – 2 (екі) күнтізбелік күн;

      8) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру – 5 (бес) күнтізбелік күн.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға енгізу;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау;

      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру;

      4) Алматы қаласында мемориалдық тақталарды орнату туралы құжаттарды қарау жөніндегі комиссияға материалдарды жіберу;

      5) комиссия отырысы;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ресімдеу.

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы;

      8) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) құжаттарды қарау жөніндегі комиссия.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) кеңсе маманының құжаттарды қабылдауы, оларды тіркеуі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруді жүзеге асыруы – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтауы – 15 (он бес) минут;

      3) жеке және заңды тұлғалардан (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) құжаттарды алған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды зерделеу.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартады.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды Алматы қаласында мемориалдық тақталарды орнату туралы құжаттарды қарау жөніндегі комиссияға қарау үшін жолдауы – 5 (бес) күнтізбелік күн;

      5) комиссия отырысы – 10 (он) күнтізбелік күн;

      6) Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемориалдық тақта орнатуға рұқсатты ресімдеу – 5 (бес) күнтізбелік күн;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы – 2 (екі) күнтізбелік күн;

      8) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру – 5 (бес) күнтізбелік күн.

4-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылының толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Мемориалдық тақталарды
орнатуға
рұқсат беру" мемлекеттiк
көрсетiлетiн қызмет
регламентіне
қосымша

"Мемориалдық тақталар орнатуға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешения на установление мемориальных досок"

Постановление акимата города Алматы от 13 августа 2019 года № 3/491. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 22 августа 2019 года № 1581. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16 сентября 2020 года № 3/371

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16.09.2020 № 3/371 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача разрешения на установление мемориальных досок".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление культуры города Алматы" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим официальным опубликованием в периодических печатных изданиях и размещение на интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Бабакумарова.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Сагинтаев

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 13 августа 2019 года № 3/491

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения
на установление мемориальных досок" Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на установление мемориальных досок" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление культуры города Алматы" (далее - услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на установление мемориальных досок", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 146 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере культуры" (далее - Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат государственной услуги – разрешение на установление мемориальной доски по форме согласно приложению 2 к Правилам установления мемориальных досок, утвержденным Приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года № 356, зарегистрированного в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 декабря 2015 года № 12405 (далее - Правила), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта по форме согласно приложению 3 к Правилам.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действий) по оказанию государственной услуги является: представление услугополучателем (либо уполномоченным представителем) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) осуществление специалистом канцелярии приема документов, их регистрации и передачи руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение руководителем услугодателя документов и определение ответственного исполнителя услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      3) изучение представленных документов в течении 2 (двух) рабочих дней с момента получения документов от физических и юридических лиц (далее - услугополучатель).

      В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      4) направление ответственным исполнителем услугодателя на комиссию по рассмотрению документов об установлении мемориальных досок в городе Алматы материалов услугополучателя для рассмотрения – 5 (пять) календарных дней;

      5) рассмотрение представленных материалов на заседании комиссии по рассмотрению документов об установлении мемориальных досок в городе Алматы – 10 (десять) календарных дней;

      6) оформление ответственным исполнителем разрешения на установление мемориальной доски по форме согласно приложению 2 к Правилам – 5 (пять) календарных дней;

      7) подписание руководителем услугодателя разрешения на установление мемориальной доски либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги – 2 (двух) календарных дней;

      8) выдача услугополучателю результата государственной услуги – 5 (пять) календарных дней.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием, регистрация документов и внесение на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) определение ответственного исполнителя услугодателя;

      3) проверка полноты представленных документов;

      4) направление материалов на комиссию по рассмотрению документов об установлении мемориальных досок в городе Алматы;

      5) заседание комиссии;

      6) оформление результата государственной услуги.

      7) подписание руководителем услугодателя результата государственной услуги;

      8) выдача результата государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярий услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) комиссия по рассмотрению документов.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) осуществление специалистом канцелярии приема документов, их регистрации и передачи руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение руководителем услугодателя документов и определение ответственного исполнителя услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      3) изучение представленных документов в течении 2 (двух) рабочих дней с момента получения документов от физических и юридических лиц (далее - услугополучатель).

      В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      4) направление ответственным исполнителем услугодателя документов на комиссию по рассмотрению документов об установлении мемориальных досок в городе Алматы для рассмотрения - 5 (пять) календарных дней;

      5) заседание комиссии – 10 (десять) календарных дней;

      6) оформление разрешения на установление мемориальной доски по форме согласно приложению 2 к Правилам – 5 (пять) календарных дней;

      7) подписание руководителем услугодателя результата государственной услуги – 2 (двух) календарных дней;

      8) выдача результата государственной услуги - 5 (пять) календарных дней.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также
порядка использования информационных систем в процессе
оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) и через веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
установление мемориальных
досок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача разрешения на установление мемориальных досок"



Условные обозначения: