"Стационарлық көмек көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 761 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы"

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 7 сәуірдегі № ҚР ДСМ-31/2020 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 8 сәуірде № 20343 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 24 наурыздағы № ҚР- ДСМ-27 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау министрінің 24.03.2022 № ҚР- ДСМ-27 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен cоң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Кодексінің 7-бабының 1-тармағының 94) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 1-тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      "Стационарлық көмек көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 761 бұйрығына (2015 жылғы 6 қарашада "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 12204 болып тіркелген) мынадай толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Стационарлық көмек көрсету қағидалары осы бұйрыққа:

      мынадай мазмұндағы 3-тараумен толықтырылсын:

      "3-тарау. "Емдеуге жатқызу бюросы порталы арқылы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде пациенттерге стационарға емделуге жатқызуға жолдама беру", "Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру", "Санаторий-курорттық емделуге қажеттілігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібі

      58. "Емдеуге жатқызу бюросы порталы арқылы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде пациенттерге стационарға емдеуге жатқызуға жолдама беру" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі, оған қызмет көрсету процесінің сипаттамасы, нысаны, мазмұны мен нәтижесі, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып өзге де мәліметтер осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында келтірілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету - өтініштерді қабылдау және нәтижесін беру арқылы жүзеге асырылады:

      1) денсаулық сақтау субъектісі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті беруші);

      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі - портал).

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берілетін емдеуге жатқызу бюросы порталы арқылы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде пациентті стационарға емдеуге жатқызуға жолдаманы алу үшін өтінімді "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Мемлекеттік қызмет көрсету - өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету 1 жұмыс күні ішінде көрсетіледі.

      Емдеуге жатқызуға жолдама көрсетілетін қызметті беруші арқылы өтініш берген кезде беріледі.

      Емдеуге жатқызуға жолдама алған немесе ауруханаға жатудан бас тартылған пациент веб-портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне немесе көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      59. Процестің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын "стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет стандартында келтірілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету өтініштерді қабылдау және нәтижесін беру арқылы жүзеге асырылады:

      1) денсаулық сақтау субъектісі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті беруші);

      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі - портал).

      Көрсетілетін қызметті алушы стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірмесін алу үшін өтінімді "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету 1 жұмыс күні ішінде көрсетіледі. Өтініш беруші құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда медициналық ұйымның қызметкері көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындайды.

      Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірмесін беру немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту көрсетілетін қызметті алушыға:

      қызмет беруші арқылы өтінімді берген кезде;

      көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинеті" веб-порталы арқылы өтінімді берген кезде ұсынылады.

      60. Процестің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын "санаторий-курорттық емделуге қажеттілігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет стандартында келтірілген.

      Санаторийлік-курорттық емдеу қажеттілігі туралы қорытынды беру мемлекеттік қызмет болып табылады және осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес облыстардың, Нұр - Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқару органдары көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медициналық ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      терапевт-дәрігер, жалпы практика дәрігері, педиатр-дәрігер (бұдан әрі - дәрігер) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді:

      құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 98 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10678 болып тіркелген) қалпына келтіріп емдеу және медициналық оңалту, оның ішінде балаларды медициналық оңалту қағидаларына сәйкес жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін көрсете отырып және жалпы қарсы айғақтарды ескере отырып, санаторий-курорттық картаны ресімдейді (бұдан әрі - санаторий-курорттық карта). - Және көрсетілетін қызметті алушыға береді, 40 (қырық) минут ішінде және көрсетілетін қызметті алушыны бөлімше меңгерушісіне жолдайды;

      бөлімше меңгерушісі санаторий-курорттық картаға қол қояды және көрсетілетін қызметті алушыны медициналық тіркеушіге (бұдан әрі - Тіркеуші) 5 (бес) минут ішінде жолдайды.

      Тіркеуші тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды және көрсетілетін қызметті алушыға санаторий-курорттық картаны береді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген ) 072/ е нысаны бойынша берілген санаторий - курорттық карта.

      61. Көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

      62. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес тікелей мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсететін мекенжайға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті беруші шешімінің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы нәтижелерге сот тәртібімен шағымдана алады.".

      осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес 14, 15 және 16-қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық көмекті ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі Л.М. Ақтаеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
Е. Биртанов

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  1-қосымша
Қазақстан Республикасында
стационарлық көмек
көрсету қағидаларына
14-қосымша

"Емдеуге жатқызу бюросы порталы арқылы пациенттергестационарға емделуге жатқызуға жолдама беру"мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Қызмет берушінің атауы

Денсаулық сақтау субъекті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

1) қызмет беруші;
2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі - портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

1 жұмыс күні ішінде;
Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі 1 күн ішінде, тапсыру уақыты - 30 минут.

4

мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық және қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) 001-3 / е нысаны бойынша берілген стационарға емдеуге жатқызуға жолдама;

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі - дүйсенбіден сенбіге дейін (дүйсенбі - жұма сағат 8.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз, сенбі сағат 9.00- ден 14.00-ге дейін.
2) портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

көрсетілетін қызметті берушіге:
1) тікелей жүгінген кезде сәйкестендіру үшін жеке басын куәландыратын құжат;
2) медициналық-санитариялық алғашқы көмек немесе медициналық ұйым мамандарының жолдамасы;
3) бағытталған диагноз бойынша клиникалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелері (диагноз қою және емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес)

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтауы
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актісінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер бойынша бірыңғай байланыс-орталығының 8-800-080-7777, 1414 телефоны бойынша ақпарат алу мүмкіндігі бар.

  2-қосымша
Қазақстан Республикасында
стационарлық көмек
көрсету қағидаларына
15-қосымша

"Емдеуге жатқызу бюросы порталы арқылы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде пациенттерге стационарға емдеуге жатқызуға жолдама беру"

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

стационарлық көмек көрсететін медициналық ұйым (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

1) көрсетілетін қызметті беруші;
2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал)

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

1) құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 30 (отыз) минут;
2) қызмет алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - үзінді көшірме берілген сәттен бастап 60 (алпыс) минут.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде жүгінген күні көрсетіледі. Бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға сұрау салу көрсетілетін қызметті берушінің жұмысы аяқталғанға дейін 2 сағат бұрын қабылданады (жұмыс күндері сағат 18.00-ге дейін)

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық және (немесе) қағаз түрінде (ішінара автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде - нысан бойынша стационарлық науқастың медициналық картасынан қағаз түрінде үзінді.
2) порталға жүгінген кезде электрондық форматта - жеке кабинетте электрондық өтінім мәртебесі түрінде хабарлама

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші - демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, үзіліссіз сағат 8.00- ден 17.00-ге дейін .
Көрсетілетін қызметті алушыларды қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады. Алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.
2) портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы ( (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

көрсетілетін қызметті берушіге:
1) тікелей жүгінген кезде жеке басын сәйкестендіру үшін жеке басын куәландыратын құжат;

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

-

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер бойынша бірыңғай байланыс-орталығының 8-800-080-7777, 1414 телефоны бойынша ақпарат алу мүмкіндігі бар.

  3-қосымша
Қазақстан Республикасында
стационарлық көмек
көрсету қағидаларына
16-қосымша

"Санаторийлік-курорттық емдеу қажеттілігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Қызмет берушінің атауы

облыстардың, Нұр - Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқару органдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйым

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды берген сәттен бастап - 1 жұмыс күні ішінде;
көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге мәліметтерді тапсырудың ең жоғары рұқсат етілген уақыты - 30 минут;
қызмет көрсетудің ең жоғары рұқсат етілген уақыты - 1 жұмыс күн ішінде.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

072/е нысаны бойынша берілген санаторийлік-курорттық карта

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі - демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00- ден 14.30-ға дейін түскі үзіліс уақыты бар сағат 9.00- ден 18.30-ға дейін.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) еркін нысандағы өтініш;
2) тікелей жүгінген кезде сәйкестендіру үшін жеке басын куәландыратын құжат;
3) бағытталған диагноз бойынша клиникалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелері (диагноз қою және емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес)

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтауы
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

10

Өзге де талаптар мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген

Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер бойынша бірыңғай байланыс-орталығының 8-800-080-7777, 1414 телефоны бойынша ақпарат алу мүмкіндігі бар.


О внесении дополнений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 29 сентября 2015 года № 761 "Об утверждении Правил оказания стационарной помощи"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 7 апреля 2020 года № ҚР ДСМ-31/2020. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 апреля 2020 года № 20343. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 марта 2022 года № ҚР- ДСМ-27.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 24,03,2022 № ҚР- ДСМ-27 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 94) пункта 1 статьи 7 Кодекса Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года "О здоровье народа и системе здравоохранения" и подпунктом 1 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 29 сентября 2015 года № 761 "Об утверждении Правил оказания стационарной помощи" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12204, опубликован 6 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие дополнения:

      в Правилах оказания стационарной помощи, утвержденных указанным приказом:

      дополнить главой 3 следующего содержания:

      "Глава 3. Порядок оказания государственных услуг "Выдача направления пациентам на госпитализацию в стационар в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи через портал Бюро госпитализации", "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного", "Выдача заключения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении"

      58. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, предусмотрен в стандарте государственной услуги "Выдача направления пациентам на госпитализацию в стационар в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи через портал Бюро госпитализации" согласно приложению 14 к настоящим Правилам.  

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) Субъект здравоохранения (далее – услугодатель);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Услугополучатель для получения выдачи пациентам направления на госпитализацию в стационар в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи через портал Бюро госпитализации, выдаваемого по форме согласно приложению 11 к настоящим Правилам, направляет заявку через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      Услуга оказывается в течение 1 рабочего дня.

      Направление на госпитализацию предоставляется услугополучателю при подаче заявки через услугодателя.

      Получение пациентом направления на госпитализацию или мотивированный отказ от госпитализации осуществляется через веб-портал "личный кабинет" услугополучателя или через услугодателя.

      59. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, приведен в стандарте государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного" согласно приложению 15 к настоящим Правилам.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) субъект здравоохранения (далее – услугодатель);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Услугополучатель для получения выписки из медицинской карты стационарного больного направляет заявку через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      Услуга оказывается в течение 1 рабочего дня.

      Выписка из медицинской карты стационарного больного предоставляется услугополучателю:

      при подаче заявки через услугодателя;

      при подаче заявки через веб-портал "личный кабинет" услугополучателя.

      60. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, приведен в стандарте государственной услуги "Выдача заключения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении" согласно приложению 16 к настоящим Правилам.

      Выдача заключения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении осуществляется МИО областей, городов Нур - Султан, Алматы и Шымкент, в соответствии с приложением 16 к настоящим Правилам.

      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через медицинскую организацию, оказывающую первичную медико-санитарную помощь.

      Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      врач-терапевт, врач общей практики, врач-педиатр (далее – Врач) проверяет полноту представленных документов:

      в случае представления полного пакета документов оформляет санаторно-курортную карту в санаторий с указанием результатов проведенных исследований и c учетом общих противопоказаний, согласно Правилам восстановительного лечения и медицинской реабилитации, в том числе и детской медицинской реабилитации, утвержденного приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 98 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10678) (далее – Правила) и выдает услугополучателю, в течение 40 (сорока) минут и направляет услугополучателя к заведующему отделения;

      заведующий отделения подписывает санаторно-курортную карту и направляет услугополучателя к медицинскому регистратору (далее – регистратор) в течение 5 (пяти) минут.

      регистратор регистрирует, ставит печать услугодателя и выдает санаторно-курортную карту услугополучателю.

      Результат оказания государственной услуги: санаторно – курортная карта, выданная по форме 072/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6697).

      61. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

      62. Жалоба на решение, действие (бездействие) работников структурных подразделений услугодателя подается на имя руководителя услугодателя и (или) в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с подпунктом 2) статьи 25 Закона подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случаях несогласия с результатами решения услугодателя услугополучатель может обжаловать результаты в судебном порядке.".

      дополнить приложениями 14, 15 и 16 согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту организации медицинской помощи Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра здравоохранения Республики Казахстан Актаеву Л. М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
Е. Биртанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового
развития, инноваций и
аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1
Приложение 14
к Правилам оказания
стационарной помощи

Стандарт государственной услуги "Выдача направления пациентам на госпитализацию в стационар в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи через портал Бюро госпитализации"

1

Наименование услугодателя

субъект здравоохранения (далее - услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

1) услугодатель;
2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал)

3

Срок оказания государственной услуги

в течение 1 рабочего дня;
время сдачи – 30 минут.

4

Форма оказания оказания государственной услуги

электронная и бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

1) направление на госпитализацию в стационар, выданное по форме 001-3/у

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы

1) услугодатель - с понедельника по субботу (понедельник – пятница с 8.00 до 20.00 часов без перерыва, в субботу с 9.00 до 14.00 часов.
2) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни).

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

к услугодателю:
1) документ, удостоверяющий личность, для идентификации при непосредственном обращении;
2) направление специалиста первичной медико-санитарной помощи или медицинской организации;
3) результаты клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения)

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документа, представленного услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативным правовым актом Республики Казахстан.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугодатель имеет возможность получения информации по телефону Единого контактного-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

  Приложение 2
Приложение 15
к Правилам оказания
стационарной помощи

Стандарт государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного"

1

Наименование услугодателя

медицинская организация, оказывающая стационарную помощь (далее – услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

1) услугодатель;
2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) для получения результатов в электронном виде.

3

Срок оказания государственной услуги

1) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов – 30 (тридцать) минут;
2) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 60 (шестьдесят) минут с момента выписки.
Государственная услуга при непосредственном обращении оказывается в день обращения. При этом запрос на получение государственной услуги принимается за 2 часа до окончания работы услугодателя (до 18.00 часов в рабочие дни).

4

Форма оказания оказания государственной услуги

электронная и (или) бумажная (частично автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

1) при непосредственном обращении к услугодателю – выписка из медицинской карты стационарного больного в бумажном виде по форме.
2) в электронном формате при обращении на портал – уведомление в виде статуса электронной заявки в личном кабинете.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы

1) услугодатель – с понедельника по пятницу с 8.00 до 17.00 часов, без перерыва, кроме выходных и праздничных дней.
Прием услугополучателей осуществляется в порядке очереди. Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
2) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни).

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

к услугодателю:
1) документ, удостоверяющий личность, для идентификации личности при непосредственном обращении

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

-

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугодатель имеет возможность получения информации по телефону Единого контактного-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

  Приложение 3
Приложение 16
к Правилам оказания
стационарной помощи

Стандарт государственной услуги "Выдача заключенияо нуждаемости в санаторно-курортном лечении"

1

Наименование услугодателя

местные исполнительные органы областей, городов Нур - Султан, Алматы и Шымкент (далее – услугодатель).

2

Способы предоставления государственной услуги

медицинская организация, оказывающая первичную медико-санитарную помощь

3

Срок оказания государственной услуги

с момента сдачи услугополучателем документов услугодателю - в течение 1 рабочего дня;
максимально допустимое время сдачи услугополучателем сведений услугодателю - 30 минут;
максимально допустимое время обслуживания - в течение 1 рабочего дня.

4

Форма оказания оказания государственной услуги

бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

санаторно – курортная карта, выданная по форме 072/у

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы

с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1) заявление в произвольной форме;
2) документ, удостоверяющий личность, для идентификации при непосредственном обращении;
3) результаты клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения)

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугодатель имеет возможность получения информации по телефону Единого контактного-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.