"Мемлекеттік мекемелерде түгендеу жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 22 тамыздағы № 423 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 28 шiлдедегi № 694 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 4 тамызда № 21052 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 116-бабы 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік мекемелерде түгендеу жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 22 тамыздағы № 423 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімінде № 7197 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік мекемелерде түгендеу жүргізу қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Түгендеу жүргізу мерзімдері";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік мекемелер түгендеуді мынадай мерзімдерде:

      1) машиналар мен жабдықтарды, көлік құралдарын, аспаптарды, өндіріс пен шаруашылық құрал-саймандарын, материалдық емес және өзге де ұзақ мерзімді активтерді - жылына кемінде бір рет 1 қазаннан кейін;

      2) ғимараттарды, құрылыстарды, өтпелі құрылыстар мен басқа да жылжымайтын активтер объектілерін (жер учаскелерін, көпжылдық өскіндер мен басқа да жер шаруашылығымен тығыз байланысты, оларды ауыстыру, олардың арнаулы мақсаттарына байланысты шығынсыз болмайтын объектілерді) - жылына кемінде бір рет 1 қазаннан кейін;

      3) кітапхана қорларын - бес жылда бір рет, сондай-ақ тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері белгілеген мерзімдерде;

      4) жұмыс істейтін және өнім беретін малдарды, малдың төлдерін және бордақыдаға малдарды, құстарды, үй қояндарын, терісі бағалы аңдарды, омарталарды, сондай-ақ тәжірибелік жануарларды - тоқсанына кемінде бір рет;

      5) аяқталмаған құрылыс - жылына кемінде бір рет, бірақ 1 желтоқсаннан кейін;

      6) оқу, ғылыми және басқа мақсаттарға арналған материалдарды, шаруашылық материалдарын және кеңсе мүліктерін, дәрі-дәрмектер мен байлап-таңу заттарын, отынды, жанар және жағар материалдарын, мал азығы мен жемдерін, ыдыстарды, жолүсті материалдарын, машиналарға арналған қосалқы бөлшектер мен жабдықтарды, өзге де материалдарды, арнайы киімді және өзге де жеке пайдаланатын заттарды - бір жылына кемінде бір рет, бірақ 1 қазаннан кейін;

      7) тамақ және спирт өнімдерін - тоқсанына кемінде бір рет;

      8) өндірістік (оқу) шеберханаларындағы және қосалқы (оқу) шаруа қожалықтарындағы аяқталмаған өндірісті және өзіндік жартылай фабрикаттарды, ұйымдармен шарттар бойынша орындалатын аяқталмаған ғылыми зерттеу жұмыстарын - есепті жылдың 1 қазанынан кейін, және бұдан басқа, кезең-кезеңмен тиісінше бюджеттік бағдарламалар әкімшілері белгілейтін мерзімде;

      9) қымбат бағалы металдар мен қымбат бағалы тастарды - 1 қаңтардағы және 1 шілдедегі жағдай бойынша жылына екі рет;

      10) ақшаны, ақша құжаттарын, құндылықтар мен қатаң есептегі бланктерді - мемлекеттік мекеменің басшысы немесе ол уәкілеттік берген адам, белгілеген мерзімдерді, бірақ тоқсанына бір реттен кем емес;

      11) ақша қаражаты мен олардың баламаларының есеп шоттарындағы қозғалыстар мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік қызметтерінің деректері бойынша тиісті шоттарда есепте тұрған сомалардың қалдықтарын қазынашылықтың құрылымдық бөлімшелердің есепті нысандары бойынша деректермен және қызмет көрсететін екінші деңгейлі банктердің үзінді жазбаларымен салыстыру жолымен - мемлекеттік мекеменің басшысы немесе ол уәкілеттілік берген адам белгілеген мерзімдерді, бірақ тоқсанына бір реттен кем емес жүргізіледі;

      12) міндетті әлеуметтік аударымдар бойынша, зейнетақы жарналары бойынша, "Азаматтар үшін үкімет" мемлекеттік корпорациясына міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдар мен жарналар бойынша бюджетке төлемдер бойынша, депонентермен - тоқсанына кемінде бір рет есеп айырысулар;

      13) әр түрлі дебиторлармен және кредит берушілермен есеп айырысуларды - жылына екі реттен кем емес;

      14) баланстың басқа да баптарын - 1 қаңтардағы жағдай бойынша жүргізуге міндетті.

      15) Мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмi деректерімен расталған "Мемлекеттік мүлік туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы заңының 21-бабында (бұдан әрі - Мемлекеттік мүлік туралы заң) көзделген жекелеген негіздер бойынша мемлекеттің меншігіне айналдырылған (түскен) бағаланған мүлік жекелеген негіздер бойынша расталады - 1 қаңтардағы және 1 шілдедегі жағдай бойынша жылына екі рет.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Түгендеуді жүргізудің тәртібі";

      6 және 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Түгендеу жүргізу үшін мемлекеттік мекеме басшысының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның бұйрығымен түгендеу комиссиясы құрылады, түгендеу жүргізудің бастау және аяқтау мерзімдері белгіленеді.

      Түгендеу комиссиясы бас бухгалтерді немесе оны алмастыратын тұлғаны қоса алғанда, мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің арасынан құрамында кемінде 3 адамнан құрылады.

      Түгендеу комиссиясын мемлекеттік мекеменің басшысы немесе оның орынбасары басқарады.

      Мемлекеттік мекеменің басшысы немесе ол уәкілеттік берген тұлға белгіленген мерзімде есептеу объектілерінің іс жүзінде болуын толығымен және нақты тексеру үшін жағдайлар қамтамасыз етеді.

      Үлкен номенклатуралық құндылығы бар мемлекеттік мекемелерде аралық түгендеу кезеңінде мемлекеттік мекеме басшысының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның өкімі бойынша материалдық құндылықтарды оларды сақтау және қайта өңдеу орындарында таңдаулы түгендеу жүргізіледі.

      7. Орталық түгендеу комиссиясын құру, орталықтандырылған бухгалтерия қызмет көрсететін мемлекеттік мекемелерде түгендеу жүргізу, түгендеу жүргізудің күнтізбелік жоспарын бекіту, сондай-ақ қызметшілердің түгендеу комиссияларына қатысуы үшін бөлу мемлекеттік мекеме басшысының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның бұйрығымен бекітіледі. Осы бұйрықтың негізінде орталықтандырылған бухгалтерия қызмет көрсететін мемлекеттік мекемелердің басшылары немесе ол уәкілеттік берген тұлға өздерінің түгендеу комиссияларын тағайындайды.

      Мемлекеттік мекемелердің аумақтық бөлімшелеріне қызмет көрсететін орталықтандырылған бухгалтерия болған кезде түгендеу комиссиясының құрамына осы аумақтық бөлімшелердің басшылары енгізіледі.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Материалдық құндылықтардың іс жүзіндегі санын тексеруге кіріспестен бұрын түгендеу комиссиялары:

      қосалқы бөлмелерді, жер асты қоймаларын және кіретін және шығатын жеке есіктері бар құндылықтар сақталатын басқа да орындарды мөрлеп бекітуді;

      салмақ өлшейтін барлық аспаптардың дұрыстығын тексеруді жүргізеді.

      Түгендеу комиссиялары түгендеу сәтіне материалдық құндылықтар мен ақшаның қозғалысы туралы соңғы есептерді алады.

      Түгендеу басталғанға дейінгі күні құндылықтардың кірісі мен шығысы бойынша барлық құжаттарды өңдеу аяқталуы тиіс, талдамалы есеп карточкаларында (кітаптарында) тиісті жазбалар жүргізілуі және қалдықтар шығарылуы тиіс.

      Материалдық жауапты тұлғалар, түгендеу бастағанға дейін түгендеу басына құндылықтардың кірісі мен шығысына жатқызылатын барлық құжаттардың және олардың жауаптылықпен сақтауына келіп түскен барлық құндылықтардың бухгалтерлік қызметке тапсырылғаны, ал есептен шығарылғандарының шығысқа жатқызылғаны туралы қолхат береді.";

      16, 17 және 18-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Түгендеуді аяқтаған соң ресімделген тізімдемелер мемлекеттік мекеменің бухгалтерлік қызметіне тізімдемелердің нәтижелерін тексеру, анықтау және есепте көрсету үшін тапсырылады.

      Тізімдемеде жазылатын бухгалтерлік есептің деректері мемлекеттік мекеменің бас бухгалтерінің немесе оны алмастыратын тұлғаның қолымен расталады.

      17. Мемлекеттік мүлік туралы заңы бойынша баланстан тысқары шоттарда есепке алынған барлық материалдық құндылықтар, жалдамалы ұзақ мерзімді активтер, сондай-ақ есепті күнге көзделген жекелеген негіздер бойынша мемлекеттің меншігіне айналдырылған (түскен) бағаланған мүлік баланста есептелетін құндылықтар үшін белгіленген тәртіппен және мерзімдерде түгенделеді.

      18. Түгендеу аяқталғаннан кейін түгендеу жүргізудің дұрыстығын белгілеу мақсатында бақылап тексерулер жүргізіледі.

      Түгендеменің бақылау мақсатындағы тексерулері түгендеу комиссиясы мүшелерінің және материалдық жауапты тұлғалардың қатысуымен түгендеме аяқталған соң, бірақ міндетті түрде түгендеме жүргізілген қойма (сақтау орны, секциялар) ашылғанға дейін жүргізілуі тиіс.

      Түгендеменің бақылау мақсатындағы тексерулерінің нәтижелері осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес құндылықтарды түгендеудің бақылау тексеріс актімен ресімделеді. Жүргізілетін бақылау мақсатындағы тексерулерді есептеуді бухгалтерлік қызмет осы Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес арнайы түгендеулердің бақылау тексерісін есепке алу кітабында жүргізеді.

      Түгендеу нәтижелері осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес анықталған түгендеулер нәтежелерінің ведомосінде көрсетіледі.

      Түгендеу комиссиясының жұмысы хаттамамен ресімделеді, оны мемлекеттік мекеменің басшысы немесе ол уәкілеттік берген тұлға бекітеді.

      Түгендеу хаттамасында сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген, (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6443 болып тіркелген) Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу ережесіне сәйкес активтердің құнсыздануына тест өткізу туралы ақпарат көрсетіледі. Туындау себептерін түсіндіре отырып, активтердің құнсыздану фактісінің болуын тәуелсіз сарапшы растайды және мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен келісіледі.";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Негізгі құралдарды, инвестициялық жылжымайтын мүлікті және материалдық емес активтерді түгендеу";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Қорларды түгендеу";

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Үлкен қоймаларда түгендеу жүргізу ұзақ болған кезде ерекше жағдайларда және тек мемлекеттік мекеме басшысының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның және бас бухгалтерінің немесе оны алмастыратын тұлғаның рұқсатымен ғана түгендеу процесінде қорларды түгендеу комиссиясы мүшелерінің тікелей қатысуымен материалдық жауапты адамдар жібереді.

      Осы қорлар "Түгендеу кезінде жіберілген қорлар" деген атаумен жеке тізімдемеге енгізіледі.

      Шығыс құжаттарында түгендеу комиссиясы төрағасының қолымен белгі қойылады.";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Аяқталмаған өндірісті түгендеу";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Жануарларды түгендеу";

      8-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-тарау. Өсімдіктерді түгендеу";

      9-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "9-тарау. Аяқталмаған құрылысты түгендеу";

      10-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "10-тарау. Аяқталмаған ғылыми-зерттеу және конструкторлық жұмыстарды түгендеу";

      39-тармақтың төртінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жасалған тәжiрибелiк құрылғылар бойынша іс жүзіндегі шығындар мемлекеттiк мекеменiң басшысы немесе ол уәкілеттік берген тұлға бекiткен актiлерге сәйкес белгіленеді.";

      11-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11-тарау. Қымбат бағалы металдар мен қымбат бағалы тастарды түгендеу";

      12-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "12-тарау. Ақша қаражаттарын, құндылықтарды және қатаң есепке алу бланкiлерiн түгендеу";

      46 және 47-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "46. Кассаны түгендеу кезiнде кассада ақшаның, ақша құжаттарының және қатаң есепке алу бланкілерінің бар болуы тексерiледi.

      Ақшалай қаражаттың бар-жоғы әрбір купюраны және әрбір тиынды қайта санау жолымен тексерiледi.

      Қатаң есепке алу бланкiлерi түрлерi, нөмiрлерi және бланкiлердiң сериялары бойынша, бланктердің түрлері бойынша бастапқы және соңғы нөмірлері ескеріле отырып тексерiледi.

      Кассаны түгендеу осы Қағидаға 19-қосымшаға сәйкес қолма-қол ақшаны түгендеулің актісімен ресімделеді.

      Құндылықтар мен қатаң есептегі бланкілерді түгендеу нәтижелері осы Қағидаға 20-қосымшаға сәйкес құндылықтар мен қатаң есептіліктегі құжаттар бланкілерін түгендеу тізімдемесі (салыстырып қарау ведомосі) арқылы ресімделеді.

      47. Ақша қаражаты мен олардың баламаларының есеп шоттарындағы қозғалыстар мемлекеттiк мекемелердiң бухгалтерлiк қызметтерiнiң деректерi бойынша тиiстi шоттарда есепте тұрған сомалардың қалдықтарын қазынашылықтың құрылымдық бөлімшелердің есептi нысандары бойынша деректермен және қызмет көрсететiн екiншi деңгейлi банктердiң үзiндi жазбаларымен салыстыру жолымен - мемлекеттік мекеменің басшысы немесе ол уәкілеттік берген тұлға белгілеген мерзімдерді, бірақ тоқсанына бір реттен кем емес жүргiзiледi.";

      13-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "13-тарау. Дебиторлық және кредиторлық берешекті, оның ішінде бағалау резервтерін түгендеу";

      14-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "14-тарау. Қаржылық инвестицияларды түгендеу";

      15-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "15-тарау. Бухгалтерлік есепке алуда түгендеу нәтижелерін көрсету";

      3, 19 және 20-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының Қаржы министрі Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2020 жылғы 28 шілдедегі
№ 694 бұйрығына
1 қосымша
  Мемлекеттік мекемелерде
түгендеу жүргізу
қағидаларына
3-қосымша

      Атауы_______________________

      мемлекеттік мекеме коды

Түгендеу анықтаған нәтижелер ведомосі


р/р

Шоттың атауы

Шоттың нөмірі

Түгендеу анықтаған нәтиже

Мүліктің істен шығуы анықталды

Мүліктің істен шығуы салдарынан болған жетіспеушіліктер мен шығындардың жалпы сомасынан

Жетіспейтін

артық

сома

қайта іріктеу бойынша есепке алынды

шығындар нормасы шегінде есептен шығарылды

кінәлі тұлғаларға жатқызылды

өндіріс шығындарына және шығындар нормаларынан тыс айналымға есептен шығарылды

сома

сома

А

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Негізгі қаражат









2

Материалдық емес активтер









3

Қаржы салымдары









4

Шикізат пен материалдар, отын, құрылыс материалдары, бөлшектер









5

Мал төлдері мен бордақылауға қойылған малдар









6










7










8










9

Касса, ақшалай құжаттар мен басқа құндылықтар









10

Өзгелері









11











Жиыны

х








      Мемлекеттік мекеме басшысы

      немесе ол уәкілеттік берген тұлға ___________________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Бас бухгалтер немесе

      оны алмастыратын тұлға ________ _____________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Түгендеу комиссиясының төрағасы _______ ___________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2020 жылғы 28 шілдедегі
№ 694 бұйрығына
2 қосымша
  Мемлекеттік мекемелерде
түгендеу жүргізу
қағидаларына
19-қосымша

      Атауы_________________________

      мемлекеттік мекеменің коды

_______ "____" __________________ қолма-қол ақшаны түгендеудің № ______ актісі

      ____________________________________________________________________ тұрған

Қолхат

      Түгендеу жүргізу басында ақшалай қаражатқа барлық шығыс және кіріс құжаттары

      бухгалтерлік қызметке тапсырылды және менің (біздің) жауапкершілігіме

      (жауапкершілігімізге) келіп түскен барлық ақша кіріске алынды, ал шығарылғандары

      шығысқа есептен шығарылды.

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар): _______ ______________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, болған кездегі - әкесінің аты)

      ______ _________________ № ____ бұйрықтың (өкімнің) негізінде______________жағдай

      бойынша ақшаға түгендеу жүргізілді.

      Түгендеу кезінде мыналар анықталды:_______________________________________________

      1. қолма-қол ақша __________________________ теңге ________ тиын

      2. пошта маркалары _________________________ теңге ________ тиын

      3. _________________________________________ теңге ________тиын

      4. _________________________________________ теңге ________ тиын

      Барлығы іс жүзінде бары _____________________ теңге ________ тиын

      ________________________________________________________________________________

      жазбаша

      Есептік деректер бойынша __________________ теңге ________ тиын

      Түгендеу нәтижелері: артығы ______________________________________________________

      жетпей қалғаны __________________________________________

      Кассалық ордерлердің соңғы нөмірі:

      Кіріс № __________________, шығыс № ________________

      Комиссия төрағасы:_________ ________ _____________________________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Комиссия мүшелері: _________ _______ _____________________________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      _________ _______ _______________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      _________ _______ _______________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Актіде санамаланған ақша менің жауапты сақтауымда тұрғанын растаймын.

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар) ______________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "____" ___________ ______

  Сырт жағы

      Артық қаражат немесе ақшаның кем шығу себептерін түсіндіру _________________________

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар) ______________________________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Мемлекеттік мекеме басшысының шешімі

      немесе ол уәкілеттік берген тұлға____________________________________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "___" _______________ ______

      Комиссия төрағасы _________ ______________________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Комиссия мүшелері: ______________ _____________ __________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      _______________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ________________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Актіде көрсетілген ақша менің жауапты сақтауымда тұрғанын растаймын.

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар):______ _______________________________________

      лауазымы (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "___" _____________ _____

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2020 жылғы 28 шілдедегі
№ 694 бұйрығына
3 қосымша
  Мемлекеттік мекемелерде
түгендеу жүргізу
қағидаларына
20-қосымша

      Атауы _________________ ____

      мемлекеттік мекеме коды

Құндылықтар мен қатаң есептіліктегі құжаттар бланкілерін № ___ түгендеу тізімдемесі (салыстырып қарау ведомосі) "___" _________________ ______ Қолхат

      Түгендеу жүргізу басында құндылықтарға берілген барлық шығыс және кіріс

      құжаттары бухгалтерлік қызметке тапсырылды және менің (біздің) жауапкершілігіме түскен

      барлық құндылықтар мен қатаң есептіліктегі құжаттар бланкілері кіріске алынды, ал шығысқа

      жатқызылғандары есептен шығарылды.

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар): _____________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ________ ________________ № ____ бұйрықтың (өкімнің) негізінде ________________ жағдай

      бойынша баланстық (баланстан тыс) № ____ шотта есепте тұрған қатаң есептілік құжаттар

      бланкілері мен іс жүзіндегі қалдықтарын алу жүргізілді.

      Түгендеу:      "___" _____________________ басталды.

      "___" _____________________ аяқталды.

      Түгендеу кезінде мыналар анықталды:

Жазба №

Құндылықтар мен қатаң есептілік құжаттары бланкілерінің атауы

Нысан №

Өлшем бірлігі

Іс жүзінде болуын (бірлік) тексерген кезде

№ -нен № -ін қоса алғанда

сериясы

купюра

саны

сомасы

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















Жиыны …

      Кестенің жалғасы

Бухгалтерлік есеп деректері бойынша

Түгендеу нәтижелері

№ -нен № -ін қоса алғанда

сериясы

купюры

саны

сомасы

артық қаражат

кем шыққан қаражат

№ -нен № -ін қоса алғанда

саны

сомасы

№ -нен № -ін қоса алғанда

саны

сомасы

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20























х

х

х



х



х



      Тізімдеме бойынша жиыны: реттік нөмірлері _________________________________________

      жазбаша

      бірліктердің жалпы саны, іс жүзінде __________________

      жазбаша

      іс жүзінде сомаға ________ теңге ___________ тиын _____

      Комиссия төрағасы _________________ ____________ __________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Комиссия мүшелері _________________ ____________ __________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ____________________________ ___________________ __________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ____________________________ ___________________ __________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Осы № ___-нен № ___-не дейін түгендеу актісінде айтылған барлық құндылықтарды

      менің қатысуыммен (біздің) қатысуымызбен комиссия шын мәнінде тексерді және тізімдемеге

      енгізді, осыған байланысты түгендеу комиссиясына қоятын наразылығым (-ыз) жоқ.

      Тізімдемеде санамаланған құндылықтар менің (біздің) жауапты сақтауымда тұр.

      Материалдық жауапты тұлға (тұлғалар): _________ ____________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Осы тізімдемеде көрсетілген деректер мен есептеулерді тексерді

      ______________________ _______________ _________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "____" _________________ ______

      Артық қаражат немесе ақшаның кем шығу себептерін түсіндіру

      ________________________________________________________________________________

      Материалдық жауапты тұлға тұлғалар): ______________________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Мемлекеттік мекеме басшысының

      немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның шешімі _________ ________________________________

      лауазымы, (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "____" _________________ ______

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 22 августа 2011 года № 423 "Об утверждении Правил проведения инвентаризации в государственных учреждениях"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 июля 2020 года № 694. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 августа 2020 года № 21052

      В соответствии с пунктом 4 статьи 116 Бюджетного Кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 22 августа 2011 года № 423 "Об утверждении Правил проведения инвентаризации в государственных учреждениях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7197), следующие изменения:

      в Правилах проведения инвентаризации в государственных учреждениях, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Сроки проведения инвентаризации";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Государственные учреждения проводят инвентаризации в следующие сроки:

      1) машин и оборудования, транспортных средств, инструментов, производственного и хозяйственного инвентаря, нематериальных и прочих долгосрочных активов – не менее одного раза в год не ранее 1 октября;

      2) зданий, сооружений, передаточных устройств и других недвижимых объектов активов (земельные участки, многолетние насаждения и другие объекты, прочно связанные с землей, перемещение которых невозможно без ущерба их назначению) – не менее одного раза в год не ранее 1 октября;

      3) библиотечных фондов – один раз в пять лет, а также в сроки, установленные соответствующими администраторами бюджетных программ;

      4) рабочего и продуктивного скота, молодняка животных и животных на откорме, птиц, кроликов, пушных зверей, семей пчел, а также подопытных животных – не менее одного раза в квартал;

      5) незавершенного строительства – не менее одного раза в год, но не ранее 1 декабря;

      6) материалов для учебных, научных и других целей, хозяйственных материалов и канцелярских принадлежностей, медикаментов и перевязочных средств, топлива, горючих и смазочных материалов, кормов и фуража, тары, материалов в пути, запасных частей к машинам и оборудованию, прочих материалов, спецодежды и других предметов индивидуального пользования – не менее одного раза в год, но не ранее 1 октября;

      7) продуктов питания и спирта – не менее одного раза в квартал;

      8) незавершенного производства и полуфабрикатов собственной выработки в производственных (учебных) мастерских и подсобных (учебных) сельских хозяйствах, незаконченных научно-исследовательских работ, выполняемых по договорам с организациями – не ранее 1 октября отчетного года, и, кроме того, периодически в сроки, устанавливаемые соответственно администраторами бюджетных программ;

      9) драгоценных металлов и драгоценных камней – два раза в год по состоянию на 1 января и на 1 июля;

      10) денег, денежных документов, ценностей и бланков строгой отчетности – в сроки, установленные руководителем государственного учреждения или уполномоченным им лицом, но не реже одного раза в квартал;

      11) движение на счетах учета денежных средств и их эквивалентов производится путем сверки остатков сумм, числящихся на соответствующих счетах по данным бухгалтерской службы государственного учреждения, с данными по формам отчетов территориальных подразделениях Казначейства и выписок обслуживающих банков второго уровня – в сроки, установленные руководителем государственного учреждения или уполномоченным им лицом, но не реже одного раза в квартал;     

      12) расчетов по платежам в бюджет, по обязательным социальным отчислениям, по пенсионным взносам, по отчислениям и взносам на обязательное социальное медицинское страхование в Государственную корпорацию "Правительство для граждан", с депонентами – не менее одного раза в квартал;

      13) расчетов с разными дебиторами и кредиторами – не менее двух раз в год;

      14) остальных статей баланса – по состоянию на 1 января;

      15) имущество, обращенное (поступившее) в собственность государства по отдельным основаниям, предусмотренным статьей 21 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" (далее – Закон о государственном имуществе), подтвержденное данными Реестра государственного имущества – два раза в год по состоянию на 1 января и на 1 июля.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок проведения инвентаризации";

      пункты 6 и 7 изложить в следующей редакции:

      "6. Для проведения инвентаризации приказом руководителя государственного учреждения или уполномоченным им лицом создаются инвентаризационные комиссии, устанавливаются сроки начала и окончания инвентаризации.

      Инвентаризационная комиссия создается из работников государственного учреждения в составе не менее 3 человек, включая главного бухгалтера или лицо, его замещающее.

      Инвентаризационная комиссия возглавляется руководителем государственного учреждения или его заместителем.

      Руководитель государственного учреждения или уполномоченное им лицо обеспечивает условия для полной и точной проверки фактического наличия объектов учета в установленные сроки.

      В государственных учреждениях с большой номенклатурой ценностей в межинвентаризационный период по распоряжению руководителя государственного учреждения или уполномоченного им лица проводятся выборочные инвентаризации материальных ценностей в местах их хранения и переработки.

      7. Создание центральной инвентаризационной комиссии, проведение инвентаризации в государственных учреждениях, обслуживаемых централизованной бухгалтерией, утверждение календарного плана проведения инвентаризации, а также распределения работников для участия их в инвентаризационных комиссиях утверждается приказом руководителя государственного учреждения или уполномоченного им лица. На основании этого приказа руководителями государственных учреждений или уполномоченными ими лицами обслуживаемых централизованной бухгалтерией, назначаются свои инвентаризационные комиссии.

      При наличии централизованной бухгалтерии, обслуживающие территориальные подразделения государственных учреждений, в состав инвентаризационной комиссии включаются руководители этих территориальных подразделений.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Прежде чем приступить к проверке фактического наличия материальных ценностей инвентаризационные комиссии производят:

      опломбирование подсобных помещений, подвалов и других мест хранения ценностей, имеющих отдельные входы и выходы;

      проверку исправности всех весоизмерительных приборов;

      Инвентаризационные комиссии получают последние на момент инвентаризации отчеты о движении материальных ценностей и денег.

      На день до начала инвентаризации должна быть закончена обработка всех документов по приходу и расходу ценностей, произведены соответствующие записи в карточках (книгах) аналитического учета и выведены остатки.

      Материально ответственные лица, до начала инвентаризации дают расписку в том, что к началу инвентаризации все документы, относящиеся к приходу и расходу ценностей, сданы в бухгалтерскую службу и все ценности, поступившие на их ответственное хранение, оприходованы, а выбывшие списаны в расход.";

      пункты 16, 17 и 18 изложить в следующей редакции:

      "16. По окончании инвентаризации оформленные описи сдаются в бухгалтерскую службу государственного учреждения для проверки, выявления и отражения в учете результатов инвентаризации.

      Данные бухгалтерского учета, проставляемые в описях, подтверждаются подписью главного бухгалтера государственного учреждения или лица, его замещающего.

      17. Все материальные ценности, арендованные долгосрочные активы, а также оцененное имущество, обращенное (поступившее) в собственность государственного имущества по отдельным основаниям, предусмотренным Законом о государственном имуществе на отчетную дату учтенные на забалансовых счетах инвентаризируются в порядке и в сроки, установленные для ценностей, учитываемых на балансе.

      18. По окончании инвентаризации проводятся контрольные проверки с целью установления правильности проведения инвентаризации.

      Контрольные проверки инвентаризации должны проводиться с участием членов инвентаризационных комиссий и материально ответственных лиц по окончании инвентаризации, но обязательно до открытия склада (кладовой, секций), где производилась инвентаризация.

      Результаты контрольных проверок инвентаризаций оформляются актом контрольных проверок инвентаризации ценностей согласно приложению 1 к настоящим Правилам. Учет проводимых контрольных проверок ведется бухгалтерской службой в специальной книге учета контрольных проверок инвентаризаций согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Результаты инвентаризации отражаются в ведомости результатов, выявленных инвентаризацией согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Работа инвентаризационной комиссии оформляется протоколом, который утверждается руководителем государственного учреждения или уполномоченным им лицом.

      В протоколе инвентаризации также указывается информация о проведении теста на обесценение активов в соответствии с Правилами ведения бухгалтерского учета в государственных учреждениях, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 3 августа 2010 года № 393 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6443). Наличие факта обесценения активов с объяснением причин возникновения подтверждается независимым экспертом и согласовывается уполномоченным органом по управлению государственным имуществом.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Инвентаризация основных средств, инвестиционной недвижимости и нематериальных активов";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Инвентаризация запасов";

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. На больших складах при продолжительном проведении инвентаризации в исключительных случаях и только с письменного разрешения руководителя или уполномоченного им лица и главного бухгалтера государственного учреждения или лица, его замещающего в процессе инвентаризации запасы отпускаются материально ответственными лицами в присутствии членов инвентаризационной комиссии.

      Эти запасы заносятся в отдельную опись под наименованием: "Запасы, отпущенные во время инвентаризации".

      В расходных документах делается отметка за подписью председателя инвентаризационной комиссии.";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Инвентаризация незавершенного производства";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Инвентаризация животных";

      заголовок главы 8 изложить в следующей редакции:

      "Глава 8. Инвентаризация растений";

      заголовок главы 9 изложить в следующей редакции:

      "Глава 9. Инвентаризация незавершенного строительства";

      заголовок главы 10 изложить в следующей редакции:

      "Глава 10. Инвентаризация незаконченных научно-исследовательских и конструкторских работ";

      часть четвертую пункта 39 изложить в следующей редакции:

      "Фактические затраты по изготовленным экспериментальным устройствам устанавливаются в соответствии с актом, утвержденным руководителем государственного учреждения или уполномоченных им лицом.";

      заголовок главы 11 изложить в следующей редакции:

      "Глава 11. Инвентаризация драгоценных металлов и драгоценных камней";

      заголовок главы 12 изложить в следующей редакции:

      "Глава 12. Инвентаризация денежных средств, ценностей и бланков строгой отчетности";

      пункты 46 и 47 изложить в следующей редакции:

      "46. При инвентаризации кассы проверяется фактическое наличие денег, денежных документов и бланков строгой отчетности.

      Наличие денежных средств проверяется путем покупюрного и помонетного пересчета наличных денег.

      Проверка фактического наличия бланков строгой отчетности производится по видам, номерам и сериям бланков с учетом начальных и конечных номеров по видам бланков.

      Инвентаризация кассы оформляется актом инвентаризации наличия денег согласно приложению 19 к настоящим Правилам.

      Результаты инвентаризации ценностей и бланков строгой отчетности оформляются инвентаризационной описью (сличительная ведомость) ценностей и бланков документов строгой отчетности согласно приложению 20 к настоящим Правилам.

      47. Инвентаризация денежных средств и их эквивалентов производится путем сверки остатков сумм, числящихся на соответствующих счетах по данным бухгалтерской службы государственного учреждения, с данными по формам отчетов территориальных подразделений Казначейства и выписок обслуживающих банков второго уровня – в сроки, установленные руководителем государственного учреждения или уполномоченным им лицом, но не реже одного раза в квартал.";

      заголовок главы 13 изложить в следующей редакции:

      "Глава 13. Инвентаризация дебиторской и кредиторской задолженности, в том числе оценочных резервов";

      заголовок главы 14 изложить в следующей редакции:

      "Глава 14. Инвентаризация финансовых инвестиций";

      заголовок главы 15 изложить в следующей редакции:

      "Глава 15. Отражение в бухгалтерском учете результатов инвентаризации";

      приложения 3, 19 и 20 изложить в новой редакции согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета, аудита и оценки Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение 1 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 июля 2020 года № 694
  Приложение 3 к Правилам
проведения инвентаризации в
государственных учреждениях

      Наименование ________________________________________ _______
                              государственное учреждение       код

Ведомость результатов, выявленных инвентаризацией

№ п/п

Наименование счета

Номер счета

Результат, выявленный инвентаризацией

Установлена порча имущества

Из общей суммы недостач и потерь от порчи имущества

недостача

излишки

сумма

зачтено по пересортице

списано в пределах норм убыли

отнесено на виновных лиц

списано на издержки производства и обращения сверх норм убыли

сумма

сумма

А

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Основные средства 









2

Нематериальные активы









3

Финансовые вложения









4

Сырье и материалы, топливо, стройматериалы, запчасти









5

Молодняк животных и животные на откорме



















6










7










8










9

Касса, денежные документы и другие ценности









10

Прочие









11











Итого

х








      Руководитель государственного учреждения
или уполномоченное им лицо _______ ______________________________________________
                              (подпись)       (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Главный бухгалтер или лицо, его замещающее _______ _______________________________
                              (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Председатель инвентаризационной комиссии _____ __________________________________
                              (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение 2 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 июля 2020 года № 694
  Приложение 19 к Правилам
проведения инвентаризации в
государственных учреждениях

      Наименование _____________________________________________________ ____
                              государственное учреждение                   код

Акт № ______ инвентаризации наличия денег "____" __________________ _______

      находящихся _____________________________________________________________

                                    Расписка

      К началу проведения инвентаризации все расходные и приходные документы на денежные средства сданы в бухгалтерскую службу и все деньги, поступившие на мою ответственность, оприходованы, а выбывшие списаны в расход.

      Материально ответственное (ые) лицо (лица): _______ ________ _________________
                                          должность (подпись)       (фамилия, имя,
                                                      отчество (при его наличии)

      На основании приказа (распоряжения) от "___" _____________ ______№ _________
проведена инвентаризация денег по состоянию на "___" ____________ _____

      При инвентаризации установлено следующее: __________________________________
1. наличных денег _________________________________ тенге ________ тиын
2. почтовых марок _________________________________ тенге ________ тиын
3. ________________________________________________ тенге ________ тиын
4. ________________________________________________ тенге ________ тиын
Итого фактическое наличие __________________________тенге ________тиын
__________________________________________________________________________
прописью По учетным данным _________________________________ тенге ________ тиын
Результаты инвентаризации: излишек _________________________________________
недостача ________________________________________
Последние номера кассовых ордеров:
Приходного № __________________, расходного № ________________
Председатель комиссии: ___________ __________ __________________________________
                  должность (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Члены комиссии: ____________ _________ _________________________________________
                  должность (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
________________ _________________ ____________________________________________
      должность       (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
________________ ________________ _____________________________________________
      должность       (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Подтверждаю, что деньги, перечисленные в акте, находятся на моем ответственном хранении.
Материально ответственное (ые) лицо (лица): _____________ _________________________
                                          (подпись)       (фамилия, имя, отчество
                                                      (при его наличии)
"____" _________________ _______

  Оборотная сторона

      Объяснение причин излишков или недостач ____________________________________

      Материально ответственное (ые) лицо (лица):
_______________ _____________ ___________________________________________________
      должность       (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Решение руководителя государственного учреждения
или уполномоченного им лица _____________________________________________________
                              (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"___" _______________ ______

      Председатель комиссии: _________ ________ __________________________________
                        должность (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Члены комиссии: ___________ ________ ______________________________________
                        должность (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
_______________ ___________ ____________________________________________________
      должность (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Подтверждаю, что деньги, перечисленные в акте, находятся на моем ответственном хранении

      Материально ответственное (ые) лицо (лица):
_____________ ___________ ______________________________________________________
      должность (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      "____" _________________ _______

  Приложение 3 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 июля 2020 года № 694
  Приложение 20 к Правилам
проведения инвентаризации в
государственных учреждениях

      Наименование __________________________________ ____
                        государственное учреждение       код

Инвентаризационная опись (сличительная ведомость) № _____ ценностей и бланков документов строгой отчетности "___" _________________ ______

                                    Расписка

      К началу проведения инвентаризации все расходные и приходные документы на ценности сданы в бухгалтерскую службу и все ценности и бланки документов строгой отчетности, поступившие на мою (нашу) ответственность, оприходованы, а выбывшие списаны в расход.

      Материально ответственное (ые) лицо (лица):
_______________ ____________ _____________________________________________
      должность (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      На основании приказа (распоряжения) от "____" __________ ______№ ___ проведено снятие фактических остатков и бланков документов строгой отчетности, числящихся на балансовом (забалансовом) счете № ___ по состоянию на "___" _____________ ____

      Инвентаризация: начата "____" ________________ ______
окончена "____" _______________ ______

      При инвентаризации установлено следующее:

№ записи

Наименование ценностей и бланков документов строгой отчетности

№ формы

Единица измерения

При проверке фактического наличия (единица)

с № по № включительно

серия

купюра

количество

сумма

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















Итого…

      Продолжение таблицы

По данным бухгалтерского учета

Результаты инвентаризации

с № по № включительно

серия

купюра

количество

сумма

излишек

недостача

с № по № включительно

количество

сумма

с № по № включительно

количество

сумма

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20























х

х

х



х



х



      Итого по описи: порядковых номеров ______________________________________
                                                      прописью
общее количество единиц, фактически ___________________________________________
                                                      прописью
на сумму, фактически ___________тенге ______________ тыин _______

      Председатель комиссии: _________ ________ __________________________________
                              должность (подпись)       (фамилия, имя, отчество
                                                      (при его наличии)
Члены комиссии: _________ ________ ______________________________________________
                  должность (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
____________ __________ ________________________________________________________
должность (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
_____________ _________ ________________________________________________________
      должность (подпись)       (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Все ценности, перечисленные в настоящей инвентаризационной описи с № ____ по № _____, комиссией проверены в натуре в моем (нашем) присутствии и внесены в опись, в связи с чем претензий к инвентаризационной комиссии не имею (не имеем). Ценности, перечисленные в описи, находятся на моем (нашем) ответственном хранении.

      Материально ответственное (ые) лицо (лица):
______________ ____________ ___________________________________________________
должность             (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Указанные в настоящей описи данные и подсчеты проверил
_________________________ ____________________________________________________
      должность (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" _________________ ______

      Объяснение причин излишков или недостач _________________________________
_____________________________________________________________________________
Материально ответственное (ые) лицо (лица): _______ ______________________________
                                          (подпись) (фамилия, имя, отчество
                                                      (при его наличии)
Решение руководителя государственного учреждения ______________________________
                                                (подпись) (фамилия, имя, отчество
                                                            (при его наличии)
"_____" _____________ ______