Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 12 қазандағы № 380/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 қазанда № 21441 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2022 жылғы 22 ақпандағы № 60/НҚ бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 22.02.2022 № 60/НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 100-1 бабы 2-тармағының 8) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидалары қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 1165 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12966 болып тіркелген, 2016 жылғы 10 ақпанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Инновациялық экожүйе және ғылыми-техникалық даму департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) Осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрі
Б. Мусин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрінің
2020 жылғы 12 қазаны
№ 380/НҚ Бұйрығымен бекітілді

Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 100-1-бабының 2-тармағы 8) тармақшасына сәйкес әзірленді және конструкторлық бюролардың жұмыс істеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар мен терминдер пайдаланылады:

      1) алушы – осы Қағидаларға сәйкес конструкторлық бюролар қызметтерін көрсету үшін өтініші қабылданған өтініш беруші;

      2) бірлесіп орындаушы – алушыға конструкторлық бюролар қызметтерін көрсету шеңберінде жеке іс-шараларды іске асыру үшін конструкторлық бюролармен тартылған, қажетті ресурстар мен мамандықтарды меңгерген жеке немесе заңды тұлға;

      3) жоба – конструкторлық бюролар қызметтерін көрсету процесінде және конструкторлық бюролар нәтижелерін пайдалана отырып, өтініш беруші іске асыруға жоспарлаған немесе алушы іске асыратын жоба;

      4) инжинирингтік қызметтер – өнімдерді (тауарлар, жұмыстар, қызметтер) өндіру процесіне дайындау және іске асыру, жоба алды және жобалық қызметтерді (техникалық-экономикалық негіздемелерді дайындау, жобалық-конструкторлық жұмыстар, басқа да сүйемелдеуші қызметтер) көрсету бойынша инженерлік-конструкторлық қызметтер;

      5) инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – инновациялық даму саласындағы басшылықты жүзеге асыратын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шектерде салааралық үйлестіруді және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдауды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      6) инфрақұрылым – ғимараттар, құрылыстар кешені, технологиялық жабдықтар, тәжірибелік-өнеркәсіптік учаске;

      7) конструкторлық бюро (бұдан әрі – КБ) – бұл өнімнің өнеркәсіптік дизайнын дайындау, бизнес-процестердің инжинирингін жүзеге асыру, бұйымдарды прототиптеу, жобалық құжаттаманы дайындау және авторлық қадағалауды жүзеге асыратын заңды тұлға;

      8) өндірісті конструкторлық даярлау – дайындаушы кәсіпорынның сериялық өндірісі шарттарына қатысты конструкторлық құжаттамаға бейімделу мақсатын көздейтін іс-шаралар кешені;

      9) өндірісті техникалық даярлау – өндірістің конструкторлық, технологиялық дайындығын және өндіріске тауарларды жеткізу жүйесін регламенттейтін нормативтік-техникалық іс-шаралар кешені;

      10) өндірісті технологиялық даярлау – нақты өндіру шарттарын ескере отырып, анағұрлым оңтайлы тәсілмен жаңа тауардың өндірістік процесінің орындалу бірізділігін айқындайтын жұмыстар жиынтығы;

      11) өтініш беруші – жаңа немесе жетілдірілген тауарларды өндіруді әзірлеумен және енгізумен байланысты индустриялық-инновациялық жобаларды іске асыратын заңды немесе жеке тұлға;

      12) роялти – мыналар:

      зияткерлік меншік объектісіне мүліктік (айрықша) құқықтарды толығымен немесе ішінара іске асыруды қоспағанда, авторлық құқықтарды, оның ішінде бағдарламалық қамтылымды, сызбаны немесе моделді пайдаланғаны немесе пайдалану құқығы үшін; патенттерді, тауар белгілерін немесе басқа да осыған ұқсас құқық түрлерін пайдаланғаны немесе пайдалану құқығы үшін;

      13) сертификаттау – сәйкестiктi растау жөнiндегi орган өнiмнiң, көрсетiлетiн қызметтiң белгiленген талаптарға сәйкестiгiн жазбаша куәландыратын рәсiм;

      14) сынақ – тауар қасиеттерінің сандық және сапалық сипаттамаларын оған әсер ету нәтижесі ретінде сараптамалық айқындау;

      15) тауар – сатуға немесе айырбастауға арналған пайдалануға дайын еңбек өнімі;

      16) техникалық құжаттама – жаңа немесе жетілдірілген өнімдер өндіруді ұйымдастыруға, сондай-ақ оны пайдалану мен жөндеу үшін қажетті конструкторлық, технологиялық және нормативтік құжаттама;

      17) Технологиялық даму саласындағы ұлттық даму институты (бұдан әрі – ұлттық институт) – технологияларды коммерцияландыру орталықтарын, технопарктердi, конструкторлық бюроларды, технологиялар трансфертiнiң халықаралық орталықтарын құруға, басқаруға және үйлестiруге қатысатын индустриялық-инновациялық жүйе субъектiсі;

      18) технологиялық меморандум – индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органның ұлттық басқарушы холдингтермен, ұлттық холдингтермен, ұлттық компаниялармен және олармен аффилирленген заңды тұлғалармен жасалатын және сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің тізбесін айқындайтын келісім.

2-тарау. КБ-ның негізгі мақсаттары

1-параграф. КБ-ның жұмыс істеу тәртібі

      3. КБ алушыларға мынадай қызмет түрлерін көрсетеді (бұдан әрі – КБ қызметтері):

      1) Алушының негізді-дәлелденген өтініші бойынша оның негізінде тауарларды өндіруді ұйымдастыру үшін техникалық құжаттамаларды сатып алу (қажет болған жағдайда – пысықтау, бейімдеу);

      2) технологиялар трансфертіне жәрдемдесу;

      3) жаңа немесе жетілдірілген тауарларды шығаруға жәрдемдесу;

      4) техникалық құжаттаманы әзірлеу;

      5) өндірісті техникалық (конструкторлық және технологиялық) даярлау бойынша қызметтер;

      6) консультациялық және инжинирингтік қызметтер;

      7) аккредиттелген сынақ зертханаларында (орталықтарында) жаңа немесе жетілдірілген өнімдерге сынақ жүргізу кезінде жәрдемдесу;

      8) техникалық реттеу саласындағы заңнамаға сәйкес аккредиттелген ұйымдарда жаңа немесе жетілдірілген өнімдерді сертификаттау кезінде жәрдемдесу.

      4. Қажет болған жағдайда көрсетілетін қызметтердің қажетті сапасы мен толықтығын қамтамасыз ету мақсатында КБ қызметтерді көрсетуге бірлесіп орындаушыларды тартады.

      5. КБ мен алушы арасындағы шартта айқындалған, алушы қажеттілігіне байланысты КБ қызметтерінің нәтижелері мыналар болып табылады:

      1) техникалық құжаттама, дайындау құқығына лицензиялар немесе патенттер;

      2) өнімнің тәжірибелі үлгісі (партиясы);

      3) сынақтар (сертификаттау) нәтижелерін және өнімнің қажетті параметрлерін растайтын құжаттар;

      4) осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес КБ мен алушы арасындағы шарт негізінде КБ қызметтерін көрсету аяқталғаннан кейін алушыға берілетін басқа да құжаттар немесе активтер.

      6. КБ қызметі мыналар шеңберінде жүзеге асырылады:

      1) КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды КБ қаражатынан қаржыландыра отырып және кейіннен роялти нысанында алушы тарапынан өтей отырып, технологиялық меморандумдарды іске асыру;

      2) КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды өтініш берушінің жеке қаражатынан қаржыландыра отырып, өтініш беруші бастамасы бойынша қызметерді көрсету;

      3) КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды КБ қаражатынан қаржыландыра отырып және кейіннен роялти нысанында алушы тарапынан өтей отырып, өтініш беруші бастамасы бойынша қызметтерді көрсету;

      4) республикалық қаражат есебінен бөлінетін индустриялық және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау жөніндегі іс-шараларды іске асыруға арналған бюджеттік бағдарлама шеңберінде қызметтер көрсету.

      7. КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды КБ қаражатынан қаржыландыра отырып және кейіннен роялти нысанында алушы тарапынан өтей отырып, технологиялық меморандумдарды іске асыру шеңберінде КБ қызметтерін көрсету мынадай кезеңдерді қамтиды:

      1) кәсіпорынның экономикалық орындылығы және мүмкіндіктері ұстанымымен технологиялық меморандумдарға енгізілген өнімдерді талдау;

      2) КБ-ның өнім өндіруді ұйымдастыру үшін өтініш беруші ұсынатын өнімдер тізбесін бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыру;

      3) өтініш берушіден КБ қызметтерін көрсетуге өтініш қабылдау;

      4) КБ өтініштерін жинау және алдын ала іріктеу;

      5) өтініш берушілерге КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау;

      6) КБ мен алушы арасында КБ қызметтерін көрсетуге және қызметтерді көрсету нәтижелерін пайдалану құқығын беруге шарттар жасасу;

      7) КБ қызметтерін көрсету;

      8) алушының КБ қызметтерін қабылдауы;

      9) КБ-мен бірлесіп, ұлттық институт жүзеге асыратын КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану бөлігінде алушының шарт талаптарын орындауына мониторинг жүргізу;

      10) КБ қызметтерін көрсетуге арналған шартты іске асыру нәтижелерін бағалау.

      8. Осы Қағидалардың 6-тармағының 2) тармақшасына сәйкес КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды өтініш берушінің жеке қаражатынан қаржыландыра отырып, өтініш беруші бастамасы бойынша қызметтерді көрсету өтініш беруші мен КБ арасында жасалған азаматтық-құқықтық шартқа сәйкес жүзеге асырылады.

      Бұл жағдайда КБ басшысы КБ-ның тарифтік саясатына және өтініш беруші ұсынған талаптарға сәйкес уақтылы қызметтерді көрсетуге қажет ресурстардың бар болуына сүйене отырып, КБ қызметтерін көрсету туралы шешімді қабылдайды.

      9. КБ қызметтерін көрсетуге жұмсалған шығындарды КБ қаражатынан қаржыландыра отырып және кейіннен роялти нысанында алушы тарапынан өтей отырып, өтініш беруші бастамасы бойынша қызметтерді көрсету мынадай кезеңдерді қамтиды:

      1) өтініш берушіден КБ қызметін көрсетуге өтініш қабылдау;

      2) өтініш берушінің экономикалық орындылығы және техникалық мүмкіндіктері ұстанымымен өнімдерді талдау;

      3) КБ өтініштерін жинау және алдын ала іріктеу;

      4) өтініш берушілерге КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау;

      5) КБ мен алушы арасында қызметтер көрсетуге және қызметтерді көрсету нәтижелерін пайдалану құқығын беруге шарттарға сәйкес КБ қызметтерін көрсетуге және қызметтерді көрсету нәтижелерін пайдалану құқығын беруге шарттар жасасу;

      6) КБ қызметтерін көрсету;

      7) алушының КБ қызметтерін қабылдауы;

      8) КБ-мен бірлесіп, ұлттық институт жүзеге асыратын КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану бөлігінде алушының шарт талаптарын орындауына мониторинг жүргізу;

      9) КБ қызметтерін көрсетуге арналған шартты іске асыру нәтижелерін бағалау.

      10. Республикалық бюджеттен бөлінетін индустриялық және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау жөніндегі іс-шараларды іске асыруға арналған бюджеттік бағдарлама шеңберінде қызмет көрсету келесі кезеңдерді қамтиды:

      1) өтініш берушіден бюджеттік бағдарлама шеңберінде КБ қызметтерін көрсетуге өтініш қабылдау;

      2) кәсіпорынның экономикалық орындылығы және техникалық мүмкіндіктері ұстанымымен өнімдерді талдау;

      3) өтініш берушілерге КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау;

      4) КБ мен алушы арасында қызметтерді көрсетуге шарт жасасу;

      5) КБ қызметтерін көрсету;

      6) алушының КБ қызметтерін қабылдауы;

      7) ұлттық институтқа бюджеттік бағдарламаны орындау бойынша есеп беру;

      8) қызмет нәтижелерін енгізу тиімділігін мониторингілеу.

2-параграф. Өтініштерді ресімдеу

      11. Өтініш берушілер КБ-ға мыналарды мына құжаттарды ұсынады:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша КБ қызметтерін көрсетуіне арналған өтініш (бұдан әрі – өтініш);

      2) техникалық тапсырма;

      3) егер КБ қызметтерінің құны жиырма мың есе көлеміндегі ең төменгі есептік көрсеткіштен асып кеткен жағдайда, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бизнес-жоспар;

      4) қызметтерді көрсетуге жұмсалған шығындарды КБ қаражатынан қаржыландыра отырып және кейіннен роялти нысанында алушы тарапынан өтей отырып, өтініш берушінің бастамасы бойынша қызметтерді көрсету кезінде – өнім сұранысын растайтын құжаттар (ұзақ мерзімді шарт, бастапқы шарт, келісім, меморандум және басқалары) (тиісті құжаттар болса);

      5) өтініш берушінің құқықтық мәртебесін растайтын құжаттар:

      жеке тұлғалар үшін – жеке басты куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      заңды тұлғалар үшін – заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтаманың көшірмесі;

      6) өтініште көрсетілген тауарларды өндіруді ұйымдастыру үшін біліктілігі сәйкес мамандардың болуын растайтын құжаттар;

      7) өтініште көрсетілген тауарларды өндіруді ұйымдастыру үшін қажетті инфрақұрылымның болуын растайтын құжаттар.

      12. Өтініш берушіге қажетті КБ қызметтерінің тізбесін өтінішті ресімдеу кезінде өтініш беруші осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген қызметтер қатарынан белгілейді.

      13. Өтініш КБ-ға мемлекеттік және орыс тілдерінде, қағаз тасығышта екі дана – түпнұсқа және түпнұсқа көшірмесі, сондай-ақ электронды түрде ұсынылады.

      Өтініштің түпнұсқасы өтініш берушімен қол қойылып, парақтары нөмірленіп, соңғы парағы өтініш беруішімен куәландырылып, тігілген түрінде бірыңғай папкаға жинақталады.

      Өтініш беруші өтініштің көшірмесін тікпейді.

      14. Құжаттардың түпнұсқалығын, осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес өтініш құрамында берілетін көшірмелерді кейіннен өтініш берушіге қайтарылатын түпнұсқасымен салыстыра отырып, өтініштерді жинау және тіркеу үшін жауапты КБ қызметкері белгілейді.

      15. Өтініште жолдар арасындағы жазбаларға, өшірулерге немесе қосып жазуға жол берілмейді.

      16. Өтініш беруші ұсынылған құжаттардың, өтініште қамтылған шығыс деректердің, есептеулердің, негіздемелердің толықтығы мен дұрыстығын қамтамасыз етеді. Өтініш берушінің толық емес немесе дұрыс емес деректерді ұсынуы өтініштен бас тарту үшін негіз болып табылады.

3-параграф. Өтініштерді жинау және алдын ала іріктеу

      17. КБ басшысы КБ-ның штаттық қызметкерлері қатарынан өтініштерді жинау және тіркеу үшін жауапты қызметкерді анықтайды.

      18. Өтініштерді жинау және тіркеу үшін жауапты қызметкер түсуі бойынша олардың тіркелуін жүзеге асырады. КБ-ға өтініштің келіп түскен күні өтінішті тіркеу күні болып табылады.

      19. КБ басшысы анықтайтын КБ қызметкерлері өтінішті тіркеген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оны қажетті құжаттардың болуы бөлігінде өтінішті осы Қағидалардың 11-13-тармақтарының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарауды қамтамасыз етеді.

      20. Өтініш осы Қағидалардың 11-13-тармақтарының талаптарына сәйкес болмаған жағдайда, КБ өтінішті тіркегеннен кейін екі жұмыс күнінен кешіктірмей, өтініш берушіге ескертулер көрсетілген хабарламаны өтініш беруші өтініште көрсеткен байланыс құралдарының бірі бойынша жібереді.

      Өтініш өтініш берушіге ескертулерін жою және КБ-ға қайта тапсыру үшін қайтарылуы тиіс.

      21. Өтінішті қайта беру үшін өтініш беруші осы Қағидалардың барлық талаптарына сәйкес анықталған ескертулерді жояды.

      22. КБ пысықталған өтінішті алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ескертулердің жойылғандығын тексереді.

      Қайтадан ескертулер болмаған жағдайда, КБ өтінішті қайта ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде өтініш беруші сұратқан КБ қызметтерінің құнын есептейді, одан кейін тиісті есепті өтініш берушіге келісу үшін жібереді.

4-параграф. КБ қызметтерін көрсету немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау

      23. Өтініш беруші сұратқан КБ қызметтерінің құны КБ қызметтерінің құнын есептеу үшін өтініш беруші ұсынған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушімен келісіледі.

      24. Осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес КБ қызметтерінің құнын келісу КБ және өтініш беруші қол қоятын КБ қызметтерін көрсетудің шарттық құны мен КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану құқығын келісу хаттамасымен (бұдан әрі – хаттама) он жұмыс күні ішінде ресімделеді.

      25. Егер КБ қызметтерінің құны хаттамаға сәйкес жиырма мың есе көлеміндегі ең төмен есеп көрсеткішінен аспаған жағдайда, КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешімді КБ басшысы қабылдайды және бұйрықпен ресімделеді. Бұл ретте шешім хаттамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірілмей қабылданады.

      26. КБ қызметтерін көрсету туралы бұйрықта оны қабылдау негізі (негіздеме) және КБ қызметтерін көрсетуге арналған шығындарды қаржыландыру көздері көрсетіледі. Бұйрыққа өтініш, хаттама және КБ қызметтерін көрсету туралы шешім қабылдау үшін негіз болатын материалдар қоса беріледі.

      27. КБ қызметтерін көрсетуден бас тарту туралы бұйрықта бас тартуға негіз болған себептер көрсетіледі.

      28. Осы Қағидалардың 26, 27-тармақтарына сәйкес қабылданған КБ шешімі ол қабылданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушінің назарына жеткізіледі.

      29. Егер КБ қызметтерінің құны хаттамаға сәйкес жиырма мың есе көлемінде ең төменгі есептік көрсеткіштен асып кеткен жағдайда, КБ хаттамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей қорытынды дайындайды.

      30. Қорытынды жобаның сәйкестігін бағалау бойынша келесідей іріктеу өлшемдерін қамтиды:

      1) осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес өтініште көрсетілген құжаттардың, бастапқы деректердің, есептеулердің, негіздемелердің толықтығы мен дұрыстығы;

      2) осы Қағидалардың 24-тармағына сәйкес КБ қызметтеріі құнымен өтініш берушінің келісуі, КБ қызметтерін көрсетудің келісілген құнын хаттамамен ресімдеу және КБ қызметтері нәтижелерін пайдалану құқығы;

      3) осы Қағидалардың 41-тармағының 2) тармақшасына сәйкес қызметтер нәтижелері шартқа сәйкес КБ-дан алушыға берілген күннен бастап бес жылдан артық емес мерзімде қызметтерді көрсету процесінде КБ-ның келтірілген шығыстарының өтелуі;

      4) өнімдердің сұранысқа ие болуы.

      Сонымен қатар, қорытынды ұсынымдардың негіздемесімен қоса беріле отырып, өтініш берушіге КБ қызметтерін көрсету немесе одан бас тарту туралы ұсынымдарды қамтуы тиіс.

      31. Қорытынды оған КБ басшысы қол қойған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау үшін ұлттық институтына жіберіледі. Қорытындыға өтініш көшірмесі мен хаттама қоса беріледі.

      Өтініш түпнұсқасы КБ-да сақталады.

      32. Ұлттық институт осы Қағидалардың 30-тармағында көрсетілген құжаттарды алған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде оларды КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау мақсатында қарастырады. Қажет болған жағдайда, жобалардың күрделілігі мен құнына байланысты ұлттық институт өтініш беруші ұсынған жоба саласында біліктілігі бар тәуелсіз сарапшыларды тартады. Тәуелсіз сарапшыларды саралау шарттары ұлттық институтпен анықталады және уәкілетті органмен келісіледі.

      33. Өтінішті және оған қоса берілген материалдарды қарастыру нәтижесі бойынша ұлттық институт КБ қызметтерін көрсету туралы немесе қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол қабылданған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде КБ-ға және өтініш берушіге негіздеме көрсетіліп хабарланады.

5-параграф. КБ қызметтерін көрсетуге арналған шарттар жасасу

      34. Осы Қағидалардың 33-тармағына сәйкес КБ мен өтініштері бойынша КБ қызметтерін көрсету туралы шешім қабылданған өтініш берушілер арасында қызметтерді көрсетуге арналған шарт Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында айқындалған тәртіппен жасалады.

      35. КБ мен өтініш беруші арасындағы шарттың ажырамас бөлігі мыналар болып табылады:

      1) өтініш берушіге көрсетілетін КБ қызметтерінің тізбесі мен көлемін қамтитын техникалық тапсырма;

      2) әрбір кезең құнын және қол жеткізуге жоспарланған нәтижені көрсете отырып, оны іске асыру процесінің кезең-кезеңмен сипаттамасын қамтитын жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары;

      3) КБ қызметтерін көрсетудың шарттық құнына және КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану құқығына келісу хаттамасы.

      36. КБ қызметтерін көрсетуді бастау күні КБ мен алушы арасында шарт жасау күні болып саналады.

6-параграф. Қызметтерді көрсету шеңберінде КБ-ны қаржыландыру

      37. Өтініш берушілерге КБ қызметтерін көрсетумен байланысты КБ-ның күрделі және ағымдағы шығындарын қаржыландырудың көздері мыналар болып табылады:

      1) КБ-ның жарғылық капиталының қаражаты;

      2) индустриялық және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау жөніндегі іс-шараларды іске асыруға арналған бюджеттік бағдарламалар шеңберінде республикалық бюджеттен бөлінетін қаражат;

      3) шарттық міндеттемелер шеңберіндегі өтініш берушінің жеке қаражаты;

      4) КБ мен алушы арасындағы шартқа сәйкес КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану құқығы үшін төлем ретінде алушы төлейтін роялти.

      38. КБ-ның тарифтік саясаты қызмет көрсетудің өзіндік құны мен КБ-ның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін пайдалылық мөлшерін ескере отырып оның құрылтайшысымен қалыптастырылады.

      39. КБ-ның қаражатынан жасалған КБ қызметтеріне арналған шығындарды өтеу алушының роялти төлеуі арқылы жасалады.

      40. Алушы КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану үшін роялти мөлшері, оны төлеу мерзімдері мен тәртібі хаттама негізінде КБ мен өтініш беруші арасында жасалған КБ қызметтерін көрсетуге арналған шартта айқындалады.

      41. Роялти мөлшерін айқындау кезінде мынадай шектеулер қолданылады:

      1) роялти мөлшері – КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалана отырып, алушы өндіретін өнімнің бірлігін іске асыру бағасынан бір пайыздан кем емес;

      2) КБ қызметтерін көрсету процесінде КБ тартқан шығындарды қайтару мерзімі – шартқа сәйкес алушы КБ-дан қызметтер нәтижелерін беру күнінен бастап бес жылдан аспайды;

      3) роялтиді төлеудің жалпы мерзімі – КБ мен алушы арасында жасалған шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін, бірақ КБ қызметтерін көрсету процесінде КБ тартқан шығындарды қайтару кезеңінен бір жылдан кем емес.

      42. КБ мен алушы арасында жасалған шарттың қолданылу мерзімі аяқталғаннан кейін алушы шартта көзделген роялти көлемін төлеу шарттарында, КБ қызметтерінің нәтижелерін иелену құқығы шарттың жағдайлары бойынша алушыға беріледі немесе КБ-да қалады.

      43. КБ бюджеттік бағдарлама шеңберінде қызметтер көрсеткен жағдайда, қабылдау-табыстау актінің рәсімдеу күннен бастап қызмет нәтижелерін иелену құқығы алушыға беріледі.

      44. Алушы КБ мен алушы арасында жасалған шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін – мерзімінен бұрын белгіленген көлемдегі роялти төлеу бойынша міндеттемелерін орындауға құқылы. Бұл ретте КБ қызметтерінің нәтижелерін иелену құқығы алушыға беріледі.

7-параграф. КБ-ның жұмыс істеу мониторингі

      45. КБ-ның жұмыс істеу мониторингін жүргізудің мақсаты жоспарланған іс-шаралар, күнтізбелік жоспар мен нәтижелерге сәйкес жобаларды іске асырудың нақты барысын көрсету болып табылады.

      46. Ұлттық институт жыл сайын, есепті жылдан кейінгі 1 ақпанға дейінгі мерзімде өткен күнтізбелік жыл ішіндегі қызметтернің нәтижелері туралы КБ есептерін тыңдауды ұйымдастырады.

      47. Өткен күнтізбелік жылғы қызметтерінің нәтижелері бойынша КБ есебін ұлттық институтымен тыңдау қорытындылары бойынша, ұлттық институт уәкілетті органға тиісті есепті жеткізеді.

      48. КБ қызметтерін көрсетудің аяқталуы жоспарлы тәртіпте немесе мерзімінен бұрын болады.

      49. КБ қызметтерін көрсетудің жоспарлы аяқталуы қызметтерді көрсету мерзімінің өтуін білдіреді.

      50. Қызметтерді көрсетудің мерзімінен бұрын аяқталуы мынадай жағдайларда жүзеге асырылады:

      1) іске асыру нәтижелерін ағымдағы бағалау нәтижелері бойынша жобаны одан әрі іске асырудың орындылығы туралы шартты бұзу тәртібінде шешім қабылдау;

      2) жоспарланған нәтижелерге мерзімінен бұрын қол жеткізу және жобаны одан әрі іске асырудың орындылығының болмауын тиісті қабылдау актілеріне қол қойылған жағдайда;

      3) КБ тарапынан тартқан шығындарды өтеу шарттарында өтініш беруішінің жобаны одан әрі іске асырудан бас тартудың шартты бұзу тәртібінде.

8-параграф. КБ-ның жұмыс істеу тиімділігін бағалау

      51. КБ жобаларын іске асыру шеңберінде КБ-ның жұмыс істеу нәтижелерін бағалаудың екі түрі қолданылады:

      1) ағымдық бағалау – тоқсан сайын, әрбір іске асырылатын жобалардың бірін іске асыру барысы туралы тоқсан сайынғы КБ есептері негізінде;

      2) қорытынды бағалау – алушыға КБ қызметтерін көрсету аяқталған соң қолданылады.

      52. Ағымдағы бағалау іске асырылған іс-шаралардың тиімділігін айқындау, жобаның одан әрі дамуы бойынша ұсынымдар әзірлеу және өткен кезең ішінде нәтижелілігін бағалау мақсатында жасалады.

      53. Қорытынды бағалау нақты алушының жобасы бойынша КБ қызметтерін көрсету аяқталған соң жүргізіледі.

      54. КБ-ның жұмыс істеу нәтижелерін ағымдағы және қорытынды бағалауды ұлттық институт жүзеге асырады.

      55. КБ-ның жұмыс істеу тиімділігін бағалау нәтижеліліктің негізгі көрсеткіштерінің жүйесіне (Key Performance Indicators – KPI) сәйкес жүргізіледі. Қорытынды бағалау нәтижелері бойынша танылған жобалардың іске асырылатын жобалардың жалпы санына қатынасы КБ-ның жұмыс істеу тиімділігін бағалау үшін негіз болады.

  Конструкторлық бюролардың
жұмыс істеу қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

      Тіркеу күні

      Нөмірі: 20 ____ жылғы "____" _____

      (КБ-ға беріледі)

КБ қызметтерін көрсетуге арналған өтініш

      ________________________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның және (немесе) жеке тұлғаның атауы) қажетті құжаттар топтамасымен бірге конструкторлық бюролардың қызметтерді көрсетуі мақсатында осы өтінішті қарау үшін жібереді:

      Жобаның атауы: _________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Жобаның толық құны, теңгемен (цифрмен және жазбаша):

      Тапсырылған ақпараттың дұрыстығына кепілдік береміз.

      Конструкторлық бюролардың жұмыс істеу қағидаларымен таныстық және келістік.

      Қағидаларға сәйкес талап етілген құжаттар ________ парақта қоса беріледі. ____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (өтініш беруші атынан құжаттарға қол қою өкілеттілігі бар тұлғаның лауазымы)

      ____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), қолы)

      Өтініш берушінің сауалнамасы (заңды тұлғаға арналған)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ұйымның толық атауы Заңды мәртебесі және меншік түрі:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Жетекшілік ететін ведомство, ұйым, жоғарғы оқу орны, ғылыми-зерттеу институты немесе холдинг:

      _______________________________________________________________

      Құрылған күні:

      _______________________________________________________________

      Мекенжайы:_____________________________________________________

      индекс, облыс, аудан, елді мекен, үй (пәтер, кеңсе), көше

      Тел.: ___________ Факс: ________ E-mail: ______________ Web-site:__________

      Банктік деректемелері, есептік шоты, валюталық шоты, банктік жеке коды, бизнес сәйкестендіру нөмірі: _____________________________

      Алынған және өтелмеген теңгелік және валюталық кредиттер:

      _______________________________________________________________

      Қызмет түрі:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Сала, кіші сала:

      ____________________________________________________________________

      Бірінші басшы тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) туған жылы, лауазымы, білімі, жұмыс тәжірибесі):

      _______________________________________________________________

      Бас бухгалтер тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) телефоны):

      ___________________________________________

      Байланысушы тұлға тегі, аты, әкесінің аты(бар болған жағдайда) лауазымы телефоны, ұялы телефоны, e-mail):

      _______________________________________________________________

      Ұйым басшысының қолы ___________________________

      өтініш беру заңды тұлғалар үшін өтініш заңды тұлғаның фирмалық бланкісінде ресімделіп, заңды тұлғаның мөрімен бекітіледі

      электронды тасығышта редакцияланбайтын (pdf, басқа жалпы таралған форматтар) және редакцияланатын (Microsoft Word) форматтардағы файлдарды қамтуы тиіс.

  Конструкторлық бюролардың
жұмыс істеу қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Бизнес-жоспар*

      1. Өтініш берушінің қысқаша сипаттамасы.

      2. Мәлімделетін өнім сипаттамасы.

      3. Маркетингтік талдау.

      4. Әлеуетті тұтынушы, жеткізу туралы алдын ала уағдаластықтар.

      5. Өндірістік жоспар.

      6. Талап етілетін КБ қызметтерінің сипаттамасы, олардың нәтижелері.

      7. Жобаны басқарудың институционалдық құрылымы.

      8. Қаржы жоспары.

      9. Тәуекелдерді бағалау.

      Қосымшалар.

      _________________________________________

      *Құрылымда келтірілгендерге сәйкес ресімделеді, бөлімдердің мазмұны жобаға қолданылуын ескере отырып сәйкес келтіріледі

  Конструкторлық бюролардың
жұмыс істеу қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

      20 __ жылғы "__" ____________ № ____

Қызметтерді көрсетудің шарттық құнын және КБ қызметтерінің нәтижелерін пайдалану құқығын келісу хаттамасы

      Біз, төмендегі қол қоюшылар, Алушы атынан – Алушының толық атауы, қол қоюшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) Алушы атынан қолдану үшін негіздеме

      және КБ атынан – КБ-ның толық атауы, қол қоюшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) КБ атынан қолдану үшін негіздеме, тараптар___________________________________________________________ теңге сомасында (цифрмен, жазбаша)

      20 __ жылғы "__" _______ № ___ шарт бойынша қызметтерді көрсету құнының шамасы туралы келісімге қол жеткізгенімізді куәландырамыз, оның ішінде:

      1) тауардың атауы көрсетілуі тиіс өндірісті ұйымдастыру үшін оның негізінде _______ теңге сомадағы техникалық құжаттың атауы көрсетілуі тиіс қолдану құқығын бергені үшін;

      2) ____________________________________________________________ теңге сомадағы қызметтердің атауы көрсетілуі тиіс (цифрмен, жазбаша) қызметтердің басқа нәтижелерін қолдану құқығын бергені үшін;

      3) ____________________________________________________________ теңге сомадағы қызметтердің атауы көрсетілуі тиіс (цифрмен, жазбаша) басқа ілеспе қызметтерді көрсеткені үшін.

      Осы шарт бойынша роялти шамасы пайызда, цифрлармен және жазбаша көрсетілсін, роялти төлеу кезінде: цифрлармен және жазбаша, роялти төлеуді бастау және аяқтау күні көрсетілсін.

      Осы Хаттама онда қамтылған мәселелер бойынша Тараптардың өзара уағдаластығын көрсетеді және Алушы мен КБ арасында өзара есептемелер және төлемдер жүргізу үшін негіз болып табылады.

КБ-ның атынан:______________________
(қолы) тегі, аты, әкесінің аты (бар
болған жағдайда)

Алушының атынан:
______________________________
(қолы) тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)


Об утверждении Правил функционирования конструкторских бюро

Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 12 октября 2020 года № 380/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 октября 2020 года № 21441. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 22 февраля 2022 года № 60/НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 22.02.2022 № 60/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 8) пункта 2 статьи 100-1 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила функционирования конструкторских бюро.

      2. Признать утратившим силу приказ и. о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года № 1165 "Об утверждении Правил функционирования конструкторских бюро" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12966, опубликован 10 февраля 2016 года в Информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Департаменту инновационной экосистемы и научно-технического развития Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа, представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
Б. Мусин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министра цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
от 12 октября 2020 года № 380/НҚ

Правила функционирования конструкторских бюро

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила функционирования конструкторских бюро (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом с подпунктом 8) пункта 2 статьи 100-1 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года и определяют порядок функционирования конструкторских бюро.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия и термины:

      1) получатель – заявитель, заявление которого в соответствии с настоящими Правилами принято для оказания услуг конструкторских бюро;

      2) соисполнитель – физическое или юридическое лицо, обладающее необходимыми ресурсами и квалификацией, привлекаемое конструкторским бюро для реализации отдельных мероприятий в рамках оказания услуг конструкторских бюро получателю;

      3) проект – проект, планируемый к реализации заявителем или реализуемый получателем в процессе оказания услуг конструкторских бюро и с использованием результатов услуг конструкторских бюро;

      4) инжиниринговые услуги – инженерно-консультационные услуги по подготовке процесса производства и реализации продукции (товаров, работ, услуг), оказание предпроектных и проектных услуг (подготовка технико-экономических обоснований, проектно-конструкторские работы, другие сопутствующие услуги);

      5) уполномоченный орган в области государственной поддержки инновационной деятельности (далее – уполномоченный орган) центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере инновационного развития, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственной поддержки инновационной деятельности;

      6) инфраструктура – комплекс зданий, сооружений, технологическое оборудование, опытно-промышленный участок;

      7) конструкторское бюро (далее – КБ) — это юридическое лицо, предоставляющее услуги по подготовке промышленного дизайна изделия, осуществлению инжиниринга бизнес процессов, прототипированию изделий, подготовке конструкторской документации и осуществлению авторского надзора;

      8) конструкторская подготовка производства – комплекс мероприятий, преследующих целью адаптировать конструкторскую документацию к условиям серийного производства предприятия-изготовителя;

      9) техническая подготовка производства – комплекс нормативно-технических мероприятий, регламентирующих конструкторскую, технологическую подготовку производства и систему постановки товаров на производство;

      10) технологическая подготовка производства – совокупность работ, определяющих последовательность выполнения производственного процесса нового товара наиболее рациональными способами, с учетом конкретных условий производства;

      11) заявитель – физическое или юридическое лицо, реализующее проекты, связанные с разработкой и внедрением в производство новых или усовершенствованных товаров;

      12) роялти – платеж за:

      использование или право на использование авторских прав, в том числе на программное обеспечение, чертежи или модели, за исключением полной или частичной реализации имущественных (исключительных) прав на объект интеллектуальной собственности; использование или право на использование патентов, товарных знаков или других подобных видов прав;

      13) сертификация – процедура, посредством которой орган по подтверждению соответствия письменно удостоверяет соответствие продукции, услуги установленным требованиям;

      14) испытание – экспериментальное определение количественных и качественных характеристик свойств товара как результата воздействия на него;

      15) товар – готовый к использованию продукт труда, предназначенный для продажи или обмена;

      16) техническая документация – конструкторская, технологическая и нормативная документация, необходимая для организации производства новых или усовершенствованных товаров, а также их эксплуатации и ремонта;

      17) Национальный институт развития в области технологического развития (далее – национальный институт) – субъект индустриально-инновационной системы участвующий в создании, управлении и координации центров коммерциализации технологий, технопарков, конструкторских бюро, международных центров трансферта технологий;

      18) технологический меморандум – соглашение, заключаемое уполномоченным органом в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности с национальными управляющими холдингами, национальными холдингами, национальными компаниями и аффилированными с ними юридическими лицами и определяющее перечень закупаемых товаров, работ и услуг.

Глава 2. Основные задачи КБ

Параграф 1. Порядок функционирования КБ

      3. КБ оказывают получателям следующие услуги (далее – услуги КБ):

      1) приобретение (при необходимости – доработка, адаптация) по обоснованно-мотивированному заявлению Получателя технической документации для организации производства товаров на ее основе;

      2) содействие в трансферте технологий;

      3) содействие в создании новых или усовершенствованных товаров;

      4) разработка технической документации;

      5) услуги по технической (конструкторской и технологической) подготовке производства;

      6) консультационные и инжиниринговые услуги;

      7) содействие при проведении испытаний новой или усовершенствованной продукции в аккредитованных испытательных лабораториях (центрах);

      8) содействие при проведении сертификации новой или усовершенствованной продукции в организациях, аккредитованных в соответствии с законодательством в сфере технического регулирования.

      4. При необходимости, с целью обеспечения необходимого качества и полноты оказываемых услуг, КБ привлекает к оказанию услуг соисполнителей.

      5. Результатами услуг КБ в зависимости от потребностей получателя, определенных договором между КБ и получателем, являются:

      1) техническая документация, лицензии или патенты на право изготовления;

      2) опытный образец (партия) продукции;

      3) документы, подтверждающие результаты испытаний (сертификации) и необходимые параметры продукции;

      4) другие документы или активы, передаваемые получателю по завершению оказания услуг КБ в соответствии с пунктом 3 настоящих Правил, на основании договора между КБ и получателем.

      6. Оказание услуг КБ осуществляется в рамках:

      1) реализации технологических меморандумов с финансированием затрат на оказание услуг КБ из средств КБ и последующим возмещением со стороны получателя в форме роялти;

      2) оказания услуг по инициативе заявителя с финансированием затрат на оказание услуг КБ из собственных средств заявителя;

      3) оказания услуг по инициативе заявителя с финансированием затрат на оказание услуг КБ из средств КБ и последующим возмещением со стороны получателя в форме роялти;

      4) оказания услуг в рамках бюджетных программ на реализацию мероприятий по государственной поддержке индустриальной и инновационной деятельности, за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета.

      7. Оказание услуг КБ в рамках реализации технологических меморандумов с финансированием затрат на оказание услуг КБ из средств КБ и последующим возмещением со стороны получателя в форме роялти включает следующие этапы:

      1) анализ изделий, включенных в технологические меморандумы, с позиции экономической целесообразности и возможностей предприятий;

      2) размещение КБ в средствах массовой информации перечня продукции, предлагаемой заявителям для организации производства;

      3) прием от заявителей заявления на оказание услуг КБ;

      4) сбор и предварительный отбор заявлений КБ;

      5) принятие решения об оказании или об отказе в оказании услуг КБ заявителям;

      6) заключение между КБ и получателем договора на оказание услуг КБ и передачу прав на использование результатов услуг в соответствии с договором;

      7) оказание услуг КБ;

      8) приемка услуг КБ получателем;

      9) мониторинг исполнения получателем условий договора в части использования результатов услуг КБ, осуществляемый национальным институтом совместно с КБ;

      10) оценка результатов реализации договора на оказание услуг КБ.

      8. Оказание услуг КБ по инициативе заявителя с финансированием затрат на оказание услуг КБ из собственных средств заявителя, согласно подпункту 2) пункта 6 настоящих Правил, осуществляется согласно гражданско-правовому договору, заключенному между заявителем и КБ.

      Решение об оказании услуг КБ в данном случае принимается руководителем КБ, исходя из тарифной политики КБ и наличия ресурсов для своевременного оказания услуг в соответствии с техническим заданием, предъявляемым заявителем.

      9. Оказание услуг по инициативе заявителя с финансированием затрат на оказание услуг КБ из средств КБ и последующим возмещением со стороны получателя в форме роялти, включает следующие этапы:

      1) прием от заявителей заявлений на оказание услуг КБ;

      2) анализ изделий с позиции экономической целесообразности и технических возможностей заявителей;

      3) сбор и предварительный отбор заявлений КБ;

      4) принятие решения об оказании или об отказе в оказании услуг КБ заявителям;

      5) заключение между КБ и получателем договора на оказание услуг КБ и передачу прав на использование результатов услуг в соответствии с договором на оказание услуг и передачу прав на использование результатов услуг;

      6) оказание услуг КБ;

      7) приемка услуг КБ получателем;

      8) мониторинг исполнения получателем условий договора в части использования результатов услуг КБ, осуществляемый национальным институтом совместно с КБ;

      9) оценка результатов реализации договора на оказание услуг КБ.     

      10. Оказание услуг в рамках бюджетных программ на реализацию мероприятий по государственной поддержке индустриальной и инновационной деятельности, за счет средств выделяемых из республиканского бюджета, включает следующие этапы:

      1) прием от заявителей заявлений на оказание услуг КБ в рамках бюджетных программ;

      2) анализ товаров с позиции экономической целесообразности и технических возможностей предприятий;

      3) принятие решения об оказании или об отказе в оказании услуг КБ заявителям;

      4) заключение между КБ и получателем договора на оказание услуг;

      5) оказание услуг КБ;

      6) приемка услуг КБ получателем;

      7) предоставление отчетности об исполнении бюджетной программы в национальный институт;

      8) мониторинг эффективности внедрения результатов услуг.

Параграф 2. Оформление заявлений

      11. Заявители представляют в КБ следующие документы:

      1) заявление на оказание услуг КБ по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – заявление);

      2) техническое задание;

      3) бизнес-план по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, в случае если сумма оказания услуг превышает двадцатитысячекратный размер минимального расчетного показателя;

      4) при оказании услуг по инициативе заявителя с финансированием затрат на оказание услуг из средств КБ и последующим возмещением со стороны получателя в форме роялти – документы, подтверждающие востребованность продукции (долгосрочный договор, предварительный договор, соглашение, меморандум и другие) (при наличии соответствующих документов);

      5) документы, подтверждающие правовой статус заявителя:

      для физических лиц – копия документа, удостоверяющего личность;

      для юридических лиц – справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица.

      6) документы, подтверждающие наличие специалистов соответствующей квалификации для организации производства товаров, указанных в заявлении;

      7) документы, подтверждающие наличие необходимой инфраструктуры для организации производства товаров, указанных в заявлении.

      12. Перечень услуг КБ, необходимых заявителю, устанавливается заявителем из услуг, указанных в пункте 3 настоящих Правил, при оформлении заявления.

      13. Заявление представляется в КБ на государственном и русском языках, на бумажном носителе в двух экземплярах – оригинал и копия оригинала, а также на электронном носителе.

      Оригинал заявления подписывается заявителем, сформированной в единую папку в прошитом виде с пронумерованными страницами, где последняя страница заверена заявителем.

      Копия заявления заявителем не прошивается.

      14. Подлинность документов, копии которых предоставляются в составе заявления в соответствии с пунктом 11 настоящих Правил, устанавливается работником КБ, ответственным за сбор и регистрацию заявления, путем сопоставления с оригиналами, которые после этого возвращается заявителю.

      15. В заявлении не допускается внесение вставок между строками, подтирок или приписок.

      16. Заявитель обеспечивает полноту и достоверность представленных документов, исходных данных, расчетов, обоснований, содержащихся в заявлении. Представление заявителем неполных или недостоверных данных является основанием для отклонения заявления.

Параграф 3. Сбор и предварительный отбор заявлений

      17. Руководитель КБ определяет из числа штатных работников КБ работника, ответственного за сбор и регистрацию заявлений.

      18. Работник КБ, ответственный за сбор и регистрацию заявлений, осуществляет их регистрацию по мере поступления. Датой регистрации заявления является дата поступления заявления в КБ.

      19. Работники КБ, определяемые руководителем КБ, в течение двух рабочих дней с даты регистрации заявления обеспечивают рассмотрение заявления на предмет соответствия требованиям пунктов 11-13 настоящих Правил.

      20. В случае несоответствия заявления требованиям пунктов 11-13 настоящих Правил, КБ не позднее двух рабочих дней с момента регистрации заявления направляет заявителю уведомление с указанием замечаний по одному из средств связи, указанных заявителем в заявлении.

      Заявление подлежит возврату заявителю для устранения замечаний и повторного предоставления в КБ.

      21. Для повторного представления заявления заявитель устраняет выявленные замечания, согласно всем требованиям настоящих Правил.

      22. КБ в течение двух рабочих дней с даты получения доработанного заявления проверяет устранение замечаний.

      В случае отсутствия повторных замечаний, КБ в течение десяти рабочих дней с даты повторного предоставления заявления рассчитывает стоимость запрашиваемых заявителем услуг КБ, после чего соответствующий расчет направляется для согласования заявителю.

Параграф 4. Принятие решения об оказании или отказе в оказании услуг КБ

      23. Стоимость запрашиваемых заявителем услуг КБ согласовывается с заявителем не позднее, чем по истечению десяти рабочих дней с даты предоставления заявителю расчета стоимости услуг КБ.

      24. Согласование стоимости услуг КБ оформляется протоколом согласования договорной стоимости оказания услуг и права на использование результатов услуг КБ (далее – протокол) по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам в течение десяти рабочих дней, подписываемым КБ и заявителем.

      25. В случае, если стоимость услуг КБ согласно протоколу не превышает размера двадцатитысячекратного минимального расчетного показателя, решение об оказании или об отказе в оказании услуг КБ принимается руководителем КБ и оформляется приказом. При этом, решение принимается не позднее десяти рабочих дней с даты подписания протокола.

      26. В приказе об оказании услуг КБ указывается основание для его принятия (обоснование) и источники финансирования затрат на оказание услуг КБ. К приказу прикладываются заявление, протокол и материалы, послужившие основанием для принятия решения об оказании услуг КБ.

      27. В приказе об отказе в оказании услуг КБ указываются причины, послуживших основанием для отказа.

      28. Решение КБ, принятое согласно пунктами 26, 27 настоящих Правил, доводится до заявителя в течение трех рабочих дней с даты его принятия.

      29. В случае, если стоимость услуг КБ согласно протоколу превышает размер двадцатитысячекратного минимального расчетного показателя, КБ не позднее чем через десять рабочих дней с даты подписания протокола подготавливает заключение.

      30. Заключение включает оценку соответствия проекта следующим критериям отбора:

      1) полнота и достоверность представленных документов, исходных данных, расчетов, обоснований, содержащихся в заявлении в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил;

      2) согласие заявителя со стоимостью услуг КБ, оформленное протоколом согласования договорной стоимости оказания услуг КБ и права на использование результатов услуг КБ в соответствии с пунктом 24 настоящих Правил;

      3) окупаемость затрат, понесенных КБ в процессе оказания услуг не более пяти лет с даты передачи результатов услуг от КБ получателю согласно договору в соответствии с подпунктом 2) пункта 41 настоящих Правил;

      4) востребованность продукции.

      Кроме того, в заключении приводятся рекомендации об оказании или об отказе в оказании услуг КБ заявителю с обоснованием рекомендаций.

      31. Заключение в течение двух рабочих дней с даты его подписания руководителем КБ направляется в национальный институт для принятия решения об оказании или об отказе в оказании услуг КБ. К заключению прилагается копия заявления и протокол.

      Оригинал заявления сохраняется в КБ.

      32. Национальный институт в течение двадцати рабочих дней с даты получения документов, указанных в пункте 30 настоящих Правил, рассматривает их с целью принятия решения об оказании или об отказе в оказании услуг КБ. При необходимости, в зависимости от сложности и стоимости проектов, национальный институт привлекает независимых экспертов с квалификацией в отрасли проекта, представленного заявителем. Критерии отбора независимых экспертов определяются национальным институтом и согласовываются с уполномоченным органом.

      33. По результатам рассмотрения заключения и прилагаемых к нему материалов национальным институтом принимается решение об оказании или об отказе в оказании услуг КБ, которое доводится до КБ и заявителя с указанием обоснования в течение трех рабочих дней с даты принятия.

Параграф 5. Заключение договоров на оказание услуг КБ

      34. Заключение договора на оказание услуг между КБ и заявителями, по заявлениям которых принято решение об оказании услуг КБ в соответствии с пунктом 33 настоящих Правил, производится в порядке, определяемом гражданским законодательством Республики Казахстан.

      35. Неотъемлемой частью договора между КБ и заявителем являются:

      1) техническое задание, содержащее перечень и объемы услуг КБ, подлежащих оказанию заявителю;

      2) календарный план реализации проекта, содержащий поэтапное описание процесса его реализации, с указанием стоимости каждого из этапов и планируемого к достижению результата;

      3) протокол согласования договорной стоимости оказания услуг КБ и права на использование результатов услуг КБ.

      36. Датой начала оказания услуг КБ считается дата заключения договора между КБ и получателем.

Параграф 6. Финансирование КБ в рамках оказания услуг

      37. Источниками финансирования капитальных и текущих затрат КБ, связанных с оказанием услуг КБ заявителям, являются:

      1) средства уставного капитала КБ;

      2) средства, выделяемые из республиканского бюджета в рамках бюджетных программ на реализацию мероприятий по государственной поддержке индустриальной и инновационной деятельности;

      3) собственные средства заявителя в рамках договорных обязательств;

      4) роялти, выплачиваемые получателем в качестве оплаты за право пользования результатами услуг КБ в соответствии с договором между КБ и получателем.

      38. Тарифная политика КБ формируется их учредителями с учетом себестоимости оказываемых услуг, а также нормы рентабельности обеспечивающей функционирование КБ.

      39. Возмещение затрат на услуги КБ, произведенных из средств КБ, производится посредством выплаты роялти получателем.

      40. Размер роялти за использование получателем результатов услуг КБ, сроки и порядок его выплаты определяются договором на оказание услуг КБ, заключаемым между КБ и заявителем, на основании протокола.

      41. При определении величины роялти действуют следующие ограничения:

      1) размер роялти – не менее одного процента от цены реализации единицы продукции, производимой получателем с использованием результатов услуг КБ;

      2) срок возврата затрат, понесенных КБ в процессе оказания услуг КБ – не более пяти лет с даты передачи результатов услуг от КБ получателю согласно договору;

      3) общий срок выплаты роялти – до окончания срока действия договора, заключенного между КБ и получателем, но не менее, чем на один год больше периода возврата затрат, понесенных КБ в процессе оказания услуг КБ.

      42. По окончании срока действия договора, заключенного между КБ и получателем, при условии выплаты получателем предусмотренного договором объема роялти, право собственности на результаты услуг КБ переходит к получателю или остается за КБ в соответствии с условиями договора.

      43. В случае оказания услуг КБ в рамках бюджетных программ, право собственности на результаты оказания услуг переходят к получателю с даты оформления акта приема-передачи.

      44. Получатель может досрочно – до истечения срока действия договора, заключенного между КБ и получателем, выполнить обязательства по выплате роялти в установленном объеме. При этом, право собственности на результаты услуг КБ также переходят к получателю.

Параграф 7. Мониторинг функционирования КБ

      45. Целью мониторинга функционирования КБ является отражение фактического хода реализации проектов в соответствии с запланированными мероприятиями, календарным планом и результатами.

      46. Национальный институт ежегодно, в срок до 1 февраля года, следующего за отчетным, организует заслушивание отчетов КБ о результатах деятельности за истекший календарный год.

      47. По итогам заслушивания национальным институтом ежегодных отчетов КБ о результатах деятельности за истекший календарный год, национальный институт представляет в уполномоченный орган соответствующий отчет.

      48. Оказание услуг КБ завершаются в плановом или досрочном порядке.

      49. Под плановым завершением оказания услуг КБ понимается истечение периода оказания услуг.

      50. Досрочное прекращение оказания услуг осуществляется в следующих случаях:

      1) принятия решения о нецелесообразности дальнейшей реализации проекта по результатам текущей оценки результатов реализации в порядке расторжения договора;

      2) досрочного достижения запланированных результатов и отсутствия целесообразности дальнейшей реализации проекта в порядке подписания соответствующих актов приемки сдачи выполненных работ;

      3) отказа заявителя от дальнейшей реализации проекта, при условии возмещения понесенных со стороны КБ затрат в порядке расторжения договора.

Параграф 8. Оценка эффективности функционирования КБ

      51. В рамках реализации проектов КБ применяются два вида оценки результатов функционирования КБ:

      1) текущая оценка – ежеквартальная, на основании ежеквартальных отчетов КБ о ходе реализации каждого из реализуемых проектов получателей;

      2) итоговая оценка – по завершению оказания услуг КБ получателю.

      52. Текущая оценка производится с целью определения эффективности реализованных мероприятий, выработки рекомендаций по дальнейшему развитию проекта и оценки результативности за истекший период.

      53. Итоговая оценка производится по завершению оказания услуг КБ по проекту конкретного получателя.

      54. Текущая и итоговая оценка результатов функционирования КБ осуществляется национальным институтом.

      55. Оценка эффективности функционирования КБ проводится согласно системе ключевых показателей результативности (Key Performance Indicators – KPI). Соотношение проектов, признанных по результатам итоговой оценки успешными, к общему числу реализуемых проектов служит основой для оценки эффективности функционирования КБ.

  Приложение 1 к Правилам
функционирования
конструкторских бюро
  Форма

      Дата регистрации:
Номер:"____" _________ 20 ____ г.
(присваивается КБ)

                        Заявление на оказание услуг КБ

      ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
            (наименование физического и (или) юридического лица)
направляет настоящее заявление с пакетом необходимых документов на предмет
рассмотрения с целью оказания услуг конструкторских бюро.

      Наименование проекта:________________________________________________
__________________________________________________________________________

      Полная стоимость проекта в тенге (в цифрах и прописью):

      Достоверность представленной информации гарантируем.

      С Правилами функционирования конструкторских бюро ознакомлены и согласны.

      Требуемые в соответствии с Правилами документы прилагаются, на ______________листах.

      ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(должность лица, имеющего полномочия для подписания документов от имени заявителя)
__________________________________________________________________________
                  (фамилия, имя, отчества (при его наличии), подпись)

      Анкета заявителя (для юридического лица)
___________________________________________________________________________
                  полное наименование организации

      Юридический статус и вид собственности:
____________________________________________________________________________
Курирующее ведомство, организация, высшее учебное заведение, научно-исследовательский институт или холдинг:
____________________________________________________________________________
Дата образования:
____________________________________________________________________________
Адрес: ______________________________________________________________________
            индекс, область, район, населенный пункт, улица, дом, (квартира, офис)
Тел.: _______ Факс: _________ E-mail: _______ Web-site: _______

      Банковские реквизиты, расчетный счет, валютный счет, банковский индивидуальный
код, бизнес-идентификационный номер:
____________________________________________________________________________
Полученные и не погашенные тенговые и валютные кредиты:
____________________________________________________________________________
Род деятельности:
____________________________________________________________________________
Отрасль, подотрасль:_________________________________________________________
Первый руководитель (фамилия, имя, отчества (при его наличии), год рождения, должность,
образование, опыт работы):
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Главный бухгалтер (фамилия, имя, отчества (при его наличии), телефон):
____________________________________________________________________________
Контактное лицо (фамилия, имя, отчества (при его наличии), должность, телефон,
моб. телефон, e-mail):_________________________________________________________
Подпись руководителя организации
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
для заявителей – юридических лиц заявление оформляется на фирменном бланке
юридического лица и скрепляется печатью юридического лица
электронный носитель должен содержат файлы в не редактируемом
(pdf, другие общераспространенные форматы) и редактируемом (Microsoft Word) форматах

  Приложение 2 к Правилам
функционирования
конструкторских бюро
  Форма

Бизнес-план*

      1. Краткое описание заявителя.

      2. Описание заявляемой продукции.

      3. Маркетинговый анализ.

      4. Потенциальные потребители, предварительные договоренности о поставках.

      5. Производственный план.

      6. Описание требуемых услуг КБ, их результатов.

      7. Институциональная структура управления проектом.

      8. Финансовый план.

      9. Оценка рисков.

      Приложения.

      ____________________________________________

      * Оформляется в соответствии с приведенной структурой, содержание разделов приводится с учетом применимости к проектам

  Приложение 3 к Правилам
функционирования
конструкторских бюро
  Форма

      Протокол согласования договорной стоимости оказания услуг и права на
                  использование результатов услуг КБ

      № ____ от "____" __________ 20 __ г.

      Мы, нижеподписавшиеся, от имени Получателя – полное наименование Получателя,
фамилия, имя, отчества (при его наличии) подписанта, основание для действия от имени
Получателя, и от имени КБ – полное наименование КБ, фамилия, имя, отчества (при его
наличии) подписанта, основание для действия от имени КБ, удостоверяем, что сторонами
достигнуто соглашение о величине стоимости оказания услуг по Договору № ___________
от "___" ___________ 20 ___ г. в сумме ______________________________________ тенге,
                                          (цифрами, прописью)
в том числе:
1) за передачу права на использование указать наименование технической документации для
организации производства указать наименование товаров на ее основе в сумме ____________________ тенге;
2) за передачу права на использование других результатов услуг указать наименование услуг
в сумме _________________________________________________________________ тенге;
                              (цифрами, прописью)
3) за оказание других сопутствующих услуг указать наименование услуг в сумме
_________________________________________________________________________ тенге.
                              (цифрами, прописью)
Величина роялти по настоящему договору составит – указать в процентах, цифрами и
прописью, период выплаты роялти: указать цифрами и прописью даты начала и окончания выплаты роялти.

      Настоящий Протокол отражает взаимную договоренность Сторон по содержащимся в
нем вопросам и является основанием для проведения взаимных расчетов и платежей между Получателем и КБ.

От имени КБ:
_____________________________
(подпись) фамилия, имя, отчества
(при его наличии)

От имени Получателя:
________________ ____________
(подпись) фамилия, имя, отчества
(при его наличии)