"Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 17 наурыздағы № 23 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 19 наурызда № 22369 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 10176 болып тiркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 наурызда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидалары және олардың мазмұнына қойылатын талаптарда:

      15-тармақта:

      8) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) "Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері" деген жолда стратегиялық жоспардың, аумақтарды дамыту бағдарламасының және (немесе) бюджеттік бағдарламаның мақсатына қол жеткізуді сандық тұрғыдан өлшейтін, мемлекеттік орган қызметінің тікелей нәтижелеріне қол жеткізуге негізделген бюджеттік бағдарламаның көрсеткіштері көрсетіледі.

      Егер бюджеттік бағдарлама стратегиялық жоспардың бір мақсатына сәйкес болса, онда бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесі ретінде стратегиялық жоспардың осы мақсатының нысаналы индикаторлары көрсетіледі.

      Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері:

      анық, айқын және нақты болуға тиiс;

      бюджеттік бағдарламаның сандық көрсеткіштері мен оған қол жеткізудің нақты күнін (кезеңін) (белгілі бір уақыт аралығында, жоспарлы кезеңнің соңында, жоспарлы кезеңнің жылдары бойынша бөліністе) айқындау жолымен бюджеттік бағдарламаны іске асырудың сапалы қорытындысын көрсетуге тиіс;

      мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларында не аумақтарды дамыту бағдарламаларында айқындалған нысаналы индикаторлармен өзара байланысады;

      абсолютті, салыстырмалы немесе пайыздық шамаларда беріледі және ақшалай мәнде көрсетіле алмайды.

      Мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын, тұрақты сипаттағы мемлекеттік қызметтерді көрсету жөніндегі қызметін қамтамасыз етуге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілікті нәтижелер олардың көрсеткіштерін көрсетпестен айқындалады.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін, Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, бөлінетін бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижелері бөлінетін бюджеттік бағдарламаны бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін, Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламалардың түпкілікті нәтижелері осы бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін, Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері түпкілікті нәтижелерді көрсетпейді.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Бюджет кодексінің 31-бабының 1-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес айқындалатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға немесе ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілікті нәтиже көрсеткіштері қаржы-экономикалық негіздемелерге және (немесе) техникалық-экономикалық негіздемелерге сәйкес көрсетіледі;";

      14) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) "Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi" деген кестеде қол жеткізілуі осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызмет көрсететін мемлекеттік органның қызметіне толық тәуелді болатын, көзделген бюджет қаражаты шегінде атқарылатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер мен көрсетілетін қызметтер көлемінің санмен өлшенетін сипаттамалары көрсетіледі.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болған жағдайда, бұл кесте әрбір кіші бағдарлама бойынша толтырылады.

      Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi:

      есептік деректер бойынша есепті қаржы жылы, ағымдағы қаржы жылы бойынша және жылдар бойынша бөліністе жоспарлы кезеңге көрсетіледі;

      объективті түрде мемлекеттік орган қызметінің нәтижелерін көрсетеді және бюджеттік бағдарлама басшысының жетекшілік ететін саласына сәйкес келеді;

      бюджеттік бағдарламада көзделген бюджет қаражаты есебінен жоспарлы кезеңнің белгілі бір қаржы жылында қол жеткізу болжанатын мемлекеттік орган қызметінің барлық нәтижелерін қамтиды;

      бюджеттік бағдарламаның мақсатымен өзара байланысады;

      абсолюттік шамаларда көрсетіледі және салыстырмалы немесе пайыздық шамаларда, сондай-ақ ақшалай мәнде көрсетіле алмайды.

      Бір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) шегінде өзара және бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) арасында тікелей және түпкілікті нәтижелердің өзара қайталануына жол берілмейді.

      Бөлінетін бюджеттік бағдарламалардың, оның ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін, Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелері бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін, Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері тікелей нәтижелер көрсеткіштерін көрсетпейді.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттері және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған жергілікті бюджеттік бағдарламалар бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері жергілікті бюджеттік инвестициялар бөлінісінде көрсетіледі.

      Бюджет қаражаты есебінен бірлесіп қаржыландыруды көздейтін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтижелер нысаналы трансферттерді аударатын жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламаларының әкімшісі айқындаған қарыз шарттарының, гранттар туралы келісімдердің, жергілікті бюджеттен бірлесіп қаржыландырудың талаптарына сәйкес айқындалады.

      Бюджет кодексінің 46-бабының 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес төмен тұрған бюджеттердің кірістері бойынша шығындарды өтеуге бағытталған нысаналы ағымдағы трансферттерді қоспағанда, нысаналы ағымдағы трансферттерді беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері төмен тұрған бюджеттердің бөлінісінде көрсетіледі.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштерінде төмен тұрған бюджеттер бөлінісінде бюджеттік инвестициялардың жалпы саны көрсетіледі.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Бюджет кодексінің 31-бабының 1-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес айқындалатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға немесе ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері қаржы-экономикалық негіздемелерге және (немесе) техникалық-экономикалық негіздемелерге сәйкес көрсетіледі;";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері:

      ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде ведомстволық бюджет комиссиясы мақұлдаған бюджеттік бағдарламалардың жобаларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға;

      15 мамырға дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары ескеріле отырып пысықталған бюджеттік бағдарламалардың жобаларын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.

      Мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдар бюджеттік бағдарламалардың жобаларын Бюджет кодексінің 68-бабының 1 және 2-тармақтарына сәйкес қарайды.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламалар жобаларын ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері осы Қағидалардың 16-1-тармағына сәйкес аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынылатын, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерінен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қоспағанда, бюджеттік бағдарламалар жобаларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдарға ұсынады.".

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Бюджет саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Ұлттық
экономика министрі
А. Иргалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 «Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию»

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 17 марта 2021 года № 23. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 марта 2021 года № 22369

:
      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 «Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10176, опубликован 13 марта 2015 года в Информационно-правовой системе «Әділет») следующие изменения:
      в Правилах разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию, утвержденных указанным приказом:
      в пункте 15:
      подпункт 8) изложить в следующей редакции:
      «8) в строке «Конечные результаты бюджетной программы» указываются показатели бюджетной программы, количественно измеряющие достижение цели стратегического плана, программы развития территории и (или) бюджетной программы, обусловленные достижением прямых результатов деятельности государственного органа.
      Если бюджетная программа соответствует одной цели стратегического плана, то в качестве конечных результатов бюджетной программы указываются целевые индикаторы данной цели стратегического плана.
      Конечные результаты бюджетной программы:
      должны быть ясными, четкими и конкретными;
      должны отражать качественный итог реализации бюджетной программы путем определения его количественного показателя и конкретной даты (периода) его достижения (за определенный промежуток времени, на конец планового периода, в разбивке по годам планового периода);
      взаимоувязываются с целевыми индикаторами, определенными в стратегических планах государственных органов либо в программах развития территорий;
      выражаются в абсолютных, относительных или процентных величинах и не могут отражаться в денежном выражении.
      По бюджетным программам, направленным на обеспечение деятельности государственных учреждений по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, имеющих постоянный характер, конечные результаты определяются без указания их показателей.
      Конечные результаты распределяемой бюджетной программы указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, распределяющего распределяемую бюджетную программу, за исключением бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, резерва на инициативы Президента Республики Казахстан.
      Конечные результаты распределяемых бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, резерва на инициативы Президента Республики Казахстан, указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, получающего средства за счет данных распределяемых бюджетных программ.
      Aдминистраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, резерва на инициативы Президента Республики Казахстан, конечные результаты не указывают.
      По бюджетным программам, направленным на формирование или увеличение уставных капиталов юридических лиц и (или) предоставление бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, за исключением бюджетных программ, по которым администратор бюджетных программ определяется в соответствии с частью третьей пункта 1 статьи 31 Бюджетного кодекса, показатели конечного результата указываются в соответствии с финансово-экономическими обоснованиями и (или) технико-экономическими обоснованиями;»;
      подпункт 14) изложить в следующей редакции:
      «14) в таблице «Показатели прямого результата» указываются количественно измеримые характеристики объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности государственного органа, осуществляющего данные функции, полномочия или оказывающего услуги.
      В случае наличия в бюджетной программе подпрограмм данная таблица заполняется по каждой подпрограмме.
      Показатели прямого результата:
      указываются по отчетному финансовому году по отчетным данным, текущему финансовому году и в разбивке по годам на плановый период;
      объективно отображают результаты деятельности государственного органа и подпадают в сферу, курируемую руководителем бюджетной программы;
      охватывают все результаты деятельности государственного органа, которые предполагается достичь в определенном финансовом году планового периода за счет бюджетных средств, предусмотренных в бюджетной программе;
      взаимоувязываются с целью бюджетной программы;
      выражаются в абсолютных величинах и не могут отражаться в относительных или процентных величинах, а также в денежном выражении.
      Не допускается дублирование прямых и конечных результатов между собой в пределах одной бюджетной программы (подпрограммы) и между бюджетными программами (подпрограммами).
      Прямые результаты распределяемых бюджетных программ, в том числе направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, резерва на инициативы Президента Республики Казахстан, указываются в бюджетных программах администраторов бюджетных программ, получающих средства за счет распределяемых бюджетных программ.
      Aдминистраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, резерва на инициативы Президента Республики Казахстан, показатели прямых результатов не указывают.
      По местным бюджетным программам, направленным на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета, показатели прямого результата указываются в разрезе местных бюджетных инвестиций.
      По бюджетным программам (подпрограммам), предусматривающим софинансирование за счет средств бюджета, прямые результаты определяются в соответствии с условиями договоров займа, соглашений о грантах, софинансирования из местного бюджета, определенными администратором бюджетных программ вышестоящего бюджета, перечисляющим целевые трансферты.
      По бюджетным программам (подпрограммам), направленным на предоставление целевых текущих трансфертов, за исключением целевых текущих трансфертов, направленных на компенсацию потерь по доходам нижестоящих бюджетов в соответствии с подпунктом 1) пункта 2 статьи 46 Бюджетного кодекса, показатели прямого результата отражаются в разрезе нижестоящих бюджетов.
      По бюджетным программам (подпрограммам), направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета в показателях прямого результата указываются общее количество бюджетных инвестиций в разрезе нижестоящих бюджетов.
      По бюджетным программам, направленным на формирование или увеличение уставных капиталов юридических лиц и (или) предоставление бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, за исключением бюджетных программ, по которым администратор бюджетных программ определяется в соответствии с частью третьей пункта 1 статьи 31 Бюджетного кодекса, показатели прямого результата указываются в соответствии с финансово-экономическими обоснованиями и (или) технико-экономическими обоснованиями;»;
      пункт 16 изложить в следующей редакции:
      «16. Aдминистраторы республиканских бюджетных программ, разрабатывающие стратегические планы, представляют:
      в срок до 15 марта текущего финансового года проекты бюджетных программ, одобренные ведомственной бюджетной комиссией, в центральный уполномоченный орган по государственному планированию;
      в срок до 15 мая проекты бюджетных программ, доработанные с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию, в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.
      Центральные уполномоченные органы по государственному и бюджетному планированию рассматривают проекты бюджетных программ в соответствии с пунктами 1 и 2 статьи 68 Бюджетного кодекса.
      Aдминистраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют проекты бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года.
      Aдминистраторы местных бюджетных программ представляют проекты бюджетных программ в соответствующие местные уполномоченные органы по государственному планированию, за исключением проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые представляются в местные уполномоченные органы по государственному планированию районов (городов областного значения) в соответствии с пунктом 16-1 настоящих Правил.».
      2. Департаменту бюджетной политики Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;
      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
Министр национальной экономики
Республики Казахстан        A. Иргалиев
      «СОГЛAСОВAН»
Министр финансов
Республики Казахстан