Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 19 наурыздағы № 135 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 29 наурызда № 22410 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2023 жылғы 24 қарашадағы № 642 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.11.2023 № 642 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 100-бабының 3 және 4-тармақтарына, "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабына, "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" 2012 жылғы 16 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдары қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрінің
2021 жылғы 19 наурыздағы
№ 135 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру тәртібін айқындайды.

      2. Қызметтік куәлік адамның Қазақстан Республикасының азаматтық қорғау органдарына тиесілігін, оның Қазақстан Республикасының азаматтық қорғау органдарындағы лауазымын және арнаулы және (немесе) әскери атағын растайтын құжат болып табылады.

2-тарау. Қызметтік куәліктерді беру тәртібі

      3. Қызметтік куәліктер:

      1) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар аппаратының басшысына, комитеттер төрағалары мен төрағаларының орынбасарларына, құрылымдық, аумақтық бөлімшелердің, ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелердің басшыларына және жоғары басшы құрамдағы адамдарға;

      2) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар бірінші вице-министрінің - Төтенше жағдайлар министрлігі орталық аппаратының орта және аға басшы құрамына, құрылымдық, аумақтық бөлімшелер және ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелер басшыларының орынбасарларына;

      3) аумақтық бөлімшелер және ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелер басшысының қатардағы, кіші, орта және аға басшы құрамға қолы қойылып беріледі.

      4. "Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі" мемлекеттік мекемелерінің бастықтарына қызметтік куәліктер аумақтық бөлімше бастығының қолы қойылып беріледі.

      5. Азаматтық қорғау органдары білім беру ұйымдарының курсанттарына, сондай-ақ шет мемлекеттердің білім беру ұйымдарында білім алушыларға қызметтік куәліктер азаматтық қорғау органдары білім беру ұйымы бастығының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік лауазымға тағайындалған, қызметі бойынша ауысқан, атақ берілген, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) өзгерген, бұрын берілген қызметтік куәліктің мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген кезде беріледі.

      7. Қызметтік куәліктің қолданылу мерзімі 5 жыл. Қолданылу мерзімі өткеннен кейін қызметтік куәлік ауыстырылуға жатады.

      8. Қызметтік куәлікті беруді кадр қызметінің бөлімшесі жүргізеді.

      9. Берілген қызметтік куәлік үшін қызметкер (әскери қызметші) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәліктерін есепке алу журналына қол қояды.

      10. Қызметтік куәліктерді беру тәртібіне бақылауды кадр қызметінің басшысы жүзеге асырады.

      11. Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәліктерін есепке алу журналы кадр қызметі бөлімшесінің сейфінде сақталады.

      12. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда қызметкер (әскери қызметші) ауызша нысанда бұл факті туралы тікелей басшысына дереу хабарлауы тиіс. Кейін жазбаша нысанда 1 (бір) жұмыс күні ішінде болған факті туралы қосымша баяндайды.

      13. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, басқа адамдарға берудің, оны жеке қызметтік емес мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісі бойынша кадр қызметі "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 58-бабына сәйкес қызметтік тергеу жүргізеді.

      14. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, растайтын құжат кадр қызметінің бөлімшесіне беріледі. Жаңа қызметтік куәлікті жоғалғанның орнына кадр қызметі бұқаралық ақпарат құралдарында хабарландыру шыққаннан кейін береді.

      15. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер (әскери қызметші) қызметтік куәлікті кадр қызметіне тапсырады.

      16. Қызметтік куәлікті қайтару кезінде қабылдаған кадр бөлімшесінің қызметкері Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәліктерін есепке алу журналына қол қояды.

      17. Қызметкерлер (әскери қызметшілер) тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы жою туралы акт жасала отырып, комиссияның қатысуымен жойылуға жатады.

  Қазақстан Республикасы
азаматтық қорғау органдарының
қызметкерлері мен әскери
қызметшілеріне қызметтік
куәліктер беру қағидаларына
қосымша
  Нысан

Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәліктерін есепке алу журналы

Р / с

Қызметтік куәлік пен зауыт бланкісінің №

Беріл-ген күні

Қолданы-лу мерзімі

Қызметтік куәлік кімге берілді
(тегі, аты, әкесінің аты)

Ата-ғы

Лауа-зымы

Қызметкердің куәлікті алғаны туралы қолы

Қайтару туралы белгі

Жою туралы белгі











      Ескертпе: Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәліктерін есепке алу журналы тігіледі, нөмірленеді және басшының қолымен және кадр қызметі мөрімен расталады.

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрінің
2021 жылғы 19 наурыздағы
№ 135 бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдары қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәліктің нысан бойынша мұқабалары былғарыдан, термо-былғарыдан, винилді былғарыдан, қара-көк түсті винилді қағаздан осы Сипаттамаға 1-қосымшаға сәйкес жасалады. Ашылған түрінде қызметтік куәліктің көлемі 70 х 210 мм болады.

      Қызметтік куәлік мұқабасының сыртқы бетінің ортасында алтын түсті арналған Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен қазақ тілде алтын түстес типографиялық қаріппен "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ" деген жазу орналастырылады.

      2. Қосымша парақтар екі бөліктен тұрады, олар осы Сипаттамаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мұқабаға жапсырылады. Қосымша парақтардың көлемі 95 х 65 мм, дайындау үшін пайдаланылатын қағаздың тығыздығы кемінде 200 г/м құрайды.

      3. Қосымша парақтардың негізгі фонында тангир және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің эмблемасы орналасқан, ол екі түсті: негізгісі металдандырылған бояумен орындалған (сызықтардың қалыңдығы 0,03 мм-ден аспайды) жұқа қайталанбайтын өрнектерден тұрады, екінші түсі лауазымдық тиесілігіне қарай өзгереді:

      орта және аға басшы құрам үшін қызыл түсті;

      қатардағы және кіші басшы құрам үшін сары түсті.

      4. Мұқабаның сол жағына жапсырылатын қосымша парақтың жоғарғы бөлігінде мынадай мәтін орналасады: бөлімшенің микрошрифттен жасалған жолақпен шектелген қазақ тілдегі атауы.

      Микрошрифт мәтіні: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      5. Қызметтік куәліктің қосымша парағының сол жағында қосымша қорғау элементтері болады:

      1) мынадай мазмұнда Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасын конгревті көтеру: Елтаңбаның астындағы "қоламен" орындалған, "ТЖМ-МЧС", сондай-ақ қызметтік куәліктің қосымша парақшасының сол жағындағы тік бұрышты жиек бойымен өтетін "ТЖМ-МЧС" мәтіні;

      2) Т.А.Ә. және лауазымы бойынша сызықтар микрошрифтпен орындалған.

      Микрошрифт мәтіні: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ";

      3) қызметтік куәліктің қосымша парақтарының сол жағындағы тік бұрышты жиектің бойымен өтетін "ТЖМ-МЧС" мәтінімен көрінбейтін бояу, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің эмблемасы;

      4) дайындаушы кәсіпорынның алты таңбалы нөмірленуі және әріптік белгіленуі.

      6. Мұқабаның оң жағына жапсырылатын қосымша парақтарының сол жақ бөлігінде фотосуреттің астына микросызықтармен орындалған графикалық жиек, негізгі фонында жіңішке қайталанбайтын өрнектерден және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің эмблемасынан тұратын тангир орналасқан.

      Қосымша парақтардың жоғарғы бөлігінде орналасқан мәтін: бөлімшенің орыс тіліндегі атауы, микрошрифтен жасалған жолақпен шектелген.

      Микрошрифт мәтіні: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      7. Қызметтік куәліктің қосымша парақтарының оң жағындағы қосымша қорғаныш элементтері:

      1) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің эмблемасы және фотосуреті астында графикалық жиек бойымен өтетін "ТЖМ-МЧС" мәтінімен көрінбейтін бояу;

      2) Т.А.Ә. және лауазымы бойынша сызықтар микрошрифтпен орындалған.

      Микрошрифт мәтіні: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ";

      3) фотосуреттің төменгі оң жақ бұрышына диаметрі 15 мм Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің эмблемасы бар голограмма жапсырылады.

      8. Қызметтік куәлікті беретін кадр қызметі қосымша парақта мынадай мазмұнда жазба жазады:

      1) сол жағында:

      қызметтік куәліктің сериясы мен нөмірі;

      қызметкерлерге (әскери қызметшілерге) арнаулы (әскери) атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы (департаменттің, қызметтің атауы көрсетілмей, жеке құрам бойынша инспекция бөлімшелерінен, аумақтық ТЖД басшылығынан, аудандардың, қалалардың төтенше жағдайлар басқармаларынан (бөлімдерінен) басқа) көрсетіледі – барлығы мемлекеттік тілде;

      орта, аға және жоғары басшы құрамдағы адамдарда олардың жеке нөмірі қойылады;

      қолданылу мерзімі көрсетіледі;

      2) оң жағында:

      қызметтік куәліктің сериясы мен нөмірі;

      қызметкерлерге (әскери қызметшілерге) арнаулы (әскери) атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы (жеке құрам бойынша инспекция бөліністерінен, аумақтық ТЖД басшылығынан, аудандардың, қалалардың төтенше жағдайлар басқармаларынан (бөлімдерінен) басқа Департаменттің, қызметтің атауын көрсетпей) – барлығы орыс тілінде.

      9. Куәліктің қосымша парақтары компьютерлік теру жолымен, "Times New Roman" қарпімен, өлшемі № 14 қара түсті, еңкішсіз, лазерлік принтерді пайдалана отырып толтырылады. Қосымша парақтарға 3,5 х 4,5 сантиметр түсті фотосурет жапсырылады.

      Арнаулы (әскери) атақтары бар қызметкерлер (әскери қызметшілер) күнделікті киім нысанында бас киімсіз, орден тағандарымен және білімі туралы белгілерімен суретке түседі.

      10. Қосымша парақтарға "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабына, "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" 2012 жылғы 16 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 5-тармағына сәйкес бекітілген Қазақстан Республикасы азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне қызметтік куәліктер беру қағидаларының 3, 4 және 5-тармақтарына сәйкес лауазымды адам қол қояды. Қол қойылғаннан кейін фотографиялық карточканың оң жақ төменгі бұрышына және куәлік бланкісіне мөр бедері қойылады, ол голографиялық жапсырмамен бекітіледі (жапсырма мөр бедерінің үстіне жапсырылады, содан кейін қосымша парақтың сыртқы беті ламинатталады. Бұдан кейін қосымша парақтың бланкісі қосымша парақтардың сол және оң жақтарындағы тиісті белгілер (бұрыштар) бойынша қиылады. Қиылған қосымша парақтар куәліктің ішкі бөліктеріне жапсырылады.

  Қазақстан Республикасы
азаматтық қорғау органдары
қызметкерлері мен әскери
қызметшілерінің қызметтік
куәлігінің сипаттамасына
1-қосымша
  Нысан

Қызметтік куәліктің мұқабасының үлгісі



  Қазақстан Республикасы
азаматтық қорғау органдары
қызметкерлері мен әскери
қызметшілерінің қызметтік
куәлігінің сипаттамасына
2-қосымша
  Нысан

Қызметтік куәліктің қосымша парағының үлгісі



Об утверждении Правил выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан и его описания

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 19 марта 2021 года № 135. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 марта 2021 года № 22410. Утратил силу приказом Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 24 ноября 2023 года № 642

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.11.2023 № 642 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 3 и 4 статьи 100 Закона Республики Казахстан от 11 апреля 2014 года "О гражданской защите", со статьей 20 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе", с пунктом 5 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 16 февраля 2012 года "О воинской службе и статусе военнослужащих", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) правила выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) описание служебного удостоверения сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ю. Ильин

  Приложение 1 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 19 марта 2021 года № 135

Правила выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан.

      2. Служебное удостоверение является документом, подтверждающим принадлежность лица к органам гражданской защиты Республики Казахстан, его должность в органах гражданской защите Республики Казахстан и специальное и (или) воинское звание.

Глава 2. Порядок выдачи служебных удостоверений

      3. Служебные удостоверения выдаются за подписью:

      1) Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан - руководителю аппарата Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, председателям и заместителям председателей комитетов, руководителям структурных, территориальных подразделений, подведомственных государственных учреждений и лицам высшего начальствующего состава;

      2) Первого вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан - среднему и старшему начальствующему составу центрального аппарата Министерства по чрезвычайным ситуациям, заместителям руководителей структурных, территориальных подразделений и подведомственных государственных учреждений;

      3) руководителя территориальных подразделений и подведомственных государственных учреждений - рядовому, младшему, среднему и старшему начальствующему составу.

      4. Начальникам государственных учреждений "Служба пожаротушения и аварийно-спасательных работ" служебные удостоверения выдаются за подписью начальника территориального подразделения.

      5. Курсантам организации образования органов гражданской защиты, а также обучающимся в организациях образования иностранных государств, служебные удостоверения выдаются за подписью начальника организации образования органов гражданской защиты.

      6. Служебное удостоверение выдаются при назначении на должность, перемещение по службе, присвоения звания, изменении фамилии, имени, отчества (при его наличии), истечении срока, утере, а также порче ранее выданного служебного удостоверения.

      7. Срок действия служебного удостоверения 5 лет. По истечении срока действия служебное удостоверение подлежит замене.

      8. Выдача служебного удостоверения ведется подразделением кадровой службы.

      9. За выданное служебное удостоверение сотрудник (военнослужащий) расписывается в Журнале учета служебных удостоверений сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      10. Контроль за порядком выдачи служебных удостоверений осуществляет руководитель кадровой службы.

      11. Служебные удостоверения и Журнал учета служебных удостоверений сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан хранятся в сейфе подразделения кадровой службы.

      12. В случае утери или порчи служебного удостоверения, сотрудник (военнослужащий) в устной форме, незамедлительно сообщает об этом факте непосредственному руководителю. После в течение 1 (одного) рабочего дня дополнительно докладывает о произошедшем факте в письменной форме.

      13. По каждому факту утери, порчи, передачи служебного удостоверения другим лицам, использования его в личных неслужебных целях кадровой службой проводится служебное расследование в соответствии со статьей 58 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе".

      14. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, подтверждающий документ предоставляется в подразделение кадровой службы. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается кадровой службой после выхода объявления в средствах массовой информации.

      15. При увольнении сотрудник (военнослужащий) сдает служебное удостоверение в кадровую службу.

      16. Сотрудник кадрового подразделения, принявший служебное удостоверение при возврате расписывается в Журнале учета служебных удостоверений сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан.

      17. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками (военнослужащими) подлежат уничтожению в присутствии комиссии с составлением акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение к Правилам
выдачи служебных удостоверений
сотрудникам и военнослужащим
органов гражданской защиты
Республики Казахстан
  Форма

ЖУРНАЛ
учета служебных удостоверений сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан

№ п/п

№ служебного удостоверения и заводского бланка

Дата выдачи

Срок действия

Кому выдано служебное удостоверение (фамилия, имя, отчество)

Звание

Должность

Подпись сотрудника в получении удостоверения

Отметка о возврате

Отметка об уничтожении











      Примечание: Журнал учета служебных удостоверений сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью руководителя и печатью кадровой службы.

  Приложение 2 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 19 марта 2021 года № 135

Описание служебного удостоверения сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты Республики Казахстан

      1. Обложки служебного удостоверения изготавливаются из кожи, термо-кожи, винилкожи, бумвинила темно-синего цвета, по форме согласно приложению 1 к настоящему Описанию. В развернутом виде служебное удостоверение имеет размер 70 х 210 мм.

      На лицевой стороне обложки служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографическим шрифтом золотистого цвета на казахском языке размещается надпись "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      2. Вкладыши состоят из двух частей, которые вклеиваются в обложку, по форме согласно приложению 2 к настоящему Описанию. Размер вкладышей 95 х 65 мм, плотность бумаги используемой для изготовления составляет не менее 200 гр/м.

      3. На основном фоне вкладышей расположен тангир и эмблема Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, состоящий из тонких не повторяющихся узоров в два цвета: основной из которых выполнен металлизированной краской (толщина линий не превышает 0,03 мм), второй цвет изменяется в зависимости от должностной принадлежности:

      красного цвета для среднего и старшего начальствующего состава;

      желтого цвета для рядового и младшего начальствующего состава.

      4. На вкладыше, вклеиваемом с левой стороны обложки, в верхней части располагается текст: наименование подразделения на казахском языке, ограниченный полоской из микрошрифта.

      Текст микрошрифта: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      5. В левой части вкладыша служебного удостоверения находятся дополнительные элементы защиты:

      1) конгревное поднятие государственного герба Республики Казахстан текста следующего содержания: "ТЖМ-МЧС", выполненного "бронзой", находящегося под гербом, а также текста "ТЖМ-МЧС", проходящего вдоль прямоугольной рамки на левой части вкладыша служебного удостоверения;

      2) линии под Ф.И.О. и должность выполнены микрошрифтом.

      Текст микрошрифта: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ";

      3) невидимая краска с текстом "ТЖМ-МЧС", проходящего вдоль прямоугольной рамки на левой части вкладыша служебного удостоверения, а также эмблема Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      4) шестизначная нумерация и буквенные обозначения предприятия-изготовителя.

      6. На вкладыше, вклеиваемом с правой стороны обложки, в левой части расположена графическая рамка, выполненная микролиниями под фотографию, на основном фоне, расположен тангир, состоящий из тонких не повторяющихся узоров и эмблемы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      В верхней части вкладыша находится текст: наименование подразделения на русском языке, ограниченный полоской из микрошрифта.

      Текст микрошрифта: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      7. Дополнительные элементы защиты, находящиеся в правой части вкладыша служебного удостоверения:

      1) невидимая краска с текстом "ТЖМ-МЧС", проходящего вдоль графической рамки под фотографию и эмблемы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      2) линии под Ф.И.О. и должность выполнены микрошрифтом.

      Текст микрошрифта: "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР МИНИСТРЛІГІ";

      3) на фото в нижнем правом углу наклеивается голограмма с эмблемой Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан размером 15 мм в диаметре.

      8. Кадровой службой, выдающим служебные удостоверения во вкладыше производиться запись следующего содержания:

      1) на левой части:

      серия и номер служебного удостоверения;

      сотрудникам (военнослужащим) указывается специальное (воинское) звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии), занимаемая должность (без указания наименования департамента, службы, кроме подразделений инспекции по личному составу, руководства территориальных ДЧС, управлений (отделов) по чрезвычайным ситуациям районов, городов) – все на государственном языке;

      у лиц среднего, старшего и высшего начальствующего состава проставляется их личный номер;

      указывается срок действия;

      2) на правой части:

      серия и номер служебного удостоверения;

      сотрудникам (военнослужащим) указывается специальное (воинское) звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии), занимаемая должность (без указания наименования Департамента, службы, кроме подразделений инспекции по личному составу, руководства территориальных ДЧС, управлений (отделов) по чрезвычайным ситуациям районов, городов) – все на русском языке.

      9. Вкладыши удостоверения заполняются путем компьютерного набора, шрифтом – "Times New Roman", размеров № 14 черного цвета, без наклона. На вкладыш наклеивается цветная фотокарточка 3,5 х 4,5 сантиметров.

      Сотрудники (военнослужащие), имеющие специальные (воинские) звания, фотографируются в повседневной форме одежды без головного убора, с орденскими планками и знаками об образовании.

      10. Вкладыши подписываются должностным лицом согласно пунктам 3, 4 и 5 Правил выдачи служебных удостоверений сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты Республики Казахстан утверждаемыми в соответствии со статьей 20 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе", и с пунктом 5 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 16 февраля 2012 года "О воинской службе и статусе военнослужащих". После подписи на правом нижнем углу фотографической карточки и бланке удостоверения ставиться оттиск печати, которая скрепляется голографической наклейкой (наклейка наклеивается поверх оттиска печати, затем лицевая сторона вкладыша ламинируется. После этого бланк вкладыша разрезается по соответствующим отметкам (уголкам) имеющимся на левой и правой частях вкладышей. Вырезанные вкладыши вклеиваются во внутренние части удостоверения.

  Приложение 1 к Описанию
служебного удостоверения
сотрудников и военнослужащим
органов гражданской защиты
Республики Казахстан
  Форма

Образец обложки служебного удостоверения

     


  Приложение 2 к Описанию
служебного удостоверения
сотрудников и военнослужащим
органов гражданской защиты
Республики Казахстан
  Форма

Образец вкладыша служебного удостоверения