"Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 30 наурыздағы № 171 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 30 наурыздағы № 140 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 30 наурызда № 22429 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 30 наурыздағы № 171 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18470 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде 2019 жылғы 12 сәуірде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      76-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "76. Уақытша өтемдік тариф шешім қабылданған күнге Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесін ескере отырып бекітіледі.";

      83-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "83. Уақытша өтемдік тарифтің қолданылу кезеңінде табиғи монополия субъектісі Заңға сәйкес тарифті немесе оның шекті деңгейін бекітуге арналған өтініммен уәкілетті органға жүгіне алады.

      Бұл ретте жаңа тариф деңгейінің негіздемесіне қабылданған табыс табиғи монополия субъектісі өзінің реттеліп көрсетілетін қызметтерін тұтынушыларға өтеуін шегере отырып, шешім қабылданған күнге Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесін ескере отырып, негізсіз алынған табыс сомасына азайтылады.

      Бұл ретте тарифтік сметада тарифтік сметаның және (немесе) инвестициялық бағдарламаның орындалмау сомасы жеке жолмен көрсетіледі.

      Уәкілетті орган табиғи монополия субъектісінің жаңа тарифті немесе олардың шекті деңгейлерін бекітуге арналған өтінімін қараған кезде уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесін ескере отырып, негізсіз табыс сомасын анықтаған кезде оны жаңа тарифтің немесе олардың шекті деңгейлерінің деңгейін негіздеуге қабылданған табыстан алып тастайды.";

      92-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "92. Негізсіз алынған табыстың түпкілікті сомасы (НКк) шешім қабылданған күнге Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесін ескере отырып, мынадай формула бойынша айқындалады:

      НТк = НТ * (100 + к), мұндағы

      100

      НТк – базалық мөлшерлемесін ескере отырып, негізсіз алынған табыс сомасы, теңгемен;

      НТ – осы Қағиданың 75-тармағында көзделген бұзушылық түрлері бойынша негізсіз алынған табыстың жалпы сомасы;

      к – шешім қабылданған күнге Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесі, % - бен.";

      266-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "266. Кезең шығыстары тарифтің шығын бөлігіне мынадай түрде ескеріледі:

      1) әкімшілік персоналға еңбекақы төлеу шығыстары субъекті персоналының нормативтік санынан аспайтын нақты санға және Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының көрсеткіштері ескеріле отырып қолданыстағы тарифтерде қабылданған орташа айлық жалақыға сүйене отырып (инфляция) анықталады.

      Персонал санын қысқарту нәтижесінде әкімшілік персоналға еңбекақы төлеу шығыстарын нақты үнемдеген жағдайда, әкімшілік персоналға еңбекақы төлеу шығыстары тарифте бұрын бекітілген тарифтік сметада көзделген мөлшерде ескеріледі, ал үнемдеу сомасын субъекті әкімшілік персонал жалақысының деңгейін арттыруға бағыттауы мүмкін.

      Мемлекеттік кәсіпорындарды қоспағанда, табиғи монополия субъектілері басшыларының, олардың орынбасарларының, бас (аға) бухгалтерлерінің және әкімшілік персоналдың басқа да қызметкерлерінің лауазымдық айлықақылары бойынша шығындарға енгізілетін субъектілердің әкімшілік персоналының еңбегіне ақы төлеу шығыстары штат кестесіне сәйкес табиғи монополия субъектісі қызметкерлерінің лауазымдық айлықақысының 15 (он бес) еседен аспайтын ең жоғарғы және ең төменгі деңгейінің арасындағы ара қатынасы негізінде шектеледі.

      2) кезең шығындарында ескерілетін міндетті сақтандыру түрлеріне, салықтарға, алымдар мен төлемдерге арналған шығыстар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгіленген мөлшерлемелерге сәйкес айқындалады;

      3) негізгі құралдардың және материалдық емес активтердің өндірістік емес сипаттағы амортизациялық аударымдары;

      4) өзге де әкімшілік шығыстар салалық ерекшеліктерді ескере отырып, растаушы материалдардың негізінде тарифтің шығын бөлігіне енгізіледі.

      Өзге де әкімшілік шығыстарға консалтингтік, маркетингтік қызметтердің және мердігерлік тәсілмен жүргізілетін жөндеу жұмыстарының, аудиторлық қызметтердің (акционерлік қоғам нысанындағы табиғи монополиялар субъектілері үшін ғана) және бөгде ұйымдар жүзеге асыратын салалық ерекшеліктерге байланысты басқа қызметтердің, сондай-ақ іссапар шығыстары және әкімшілік персоналдың байланыс, мерзімдік баспасөзге, қызметтік автокөлікті ұстауға, ақпараттық, консультациялық қызметтерге арналған шығыстар кіреді.

      Табиғатты қорғау шығыстары, табиғат ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы өзге де шығыстарға кіреді және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген мөлшерлемелер мен алымдар мөлшері ескеріле отырып анықталады.

      Өндірістік қажеттілікке байланысты әкімшілік персоналдың біліктілігін арттыруға арналған шығыстар мұндай қажеттілікті растайтын құжаттарды ұсынған кезде кезең шығыстарында ескеріледі.

      Өндірістегі өнертапқыштыққа және өнертабыстыққа байланысты шығыстар реттеліп көрсетілетін қызметтердің шеңберінде экономикалық негізделген материалдар болған кезде кезең шығыстарына қосылады.

      Табиғи монополия субъектісінің инвестициялық жобасын іске асыру үшін сыйақы төлеуге арналған шығыстар табиғи монополия субъектісі қарыз қаражатын тарту туралы жасалған шарттарды ұсынған кезде кезең шығыстарына қосылады және былайша айқындалады:

      инвестициялық жобаны іске асыру үшін ұлттық валютада алынған қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге арналған шығыстар тарифті есептеу кезінде Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі белгілеген 2,5 еселік базалық мөлшерлемесі қолданыла отырып есептелген сома шегінде ескеріледі.

      инвестициялық жобаны іске асыру үшін шетелдік валютада алынған қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге шығыстар тарифті есептеу кезінде Лондон банкаралық нарығының 4 еселік мөлшерлемесі қолданыла отырып есептелген сома шегінде ескеріледі.

      Шетелдік валютада алынған қарыз қаражаттары үшін сыйақы Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының негізгі көрсеткіштерінің және Қазақстан Республикасы республикалық бюджетінің болжамды көрсеткіштерінің негізінде шетелдік валютаға теңге бағамының болжамды өзгеруі ескеріле отырып, тарифтің шығын бөлігінің кезең шығыстарында ескеріледі.

      Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесі мен Лондон банкаралық нарығының мөлшерлемесі табиғи монополия субъектісінің тарифін және тарифтік сметасын бекіту жөнінде шешім қабылданған күніне қолданылады.";

      299-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "299. Тәуекелсіз ставка Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлеме деңгейіне тең қабылданады.";

      306-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "306. Әуежайлар саласындағы табиғи монополия субъектілері үшін пайда мөлшерлемесі орташа өлшенген капитал кұны әдісі арқылы есептеледі және мынадай формула бойынша анықталады:

      АҚ = ((1 - g) х re) + (g * rd),

      мұндағы:

      g – леверидж, қаржыландырудың жалпы құрылымында табиғи монополия субъектісінің қарыз және меншікті капиталының ара қатынасын сипаттайтын шама, яғни негізгі кұралдарға соңғы жүргізген қайта бағалауды ескере отырып, барлық капиталдың кұрылымындағы нақты қарызға алған каражаттың үлесі (меншікті және қарыз капиталының сомасы). Леверидждің деңгейі нөлден кем емес шама болып табылады. Табиғи монополия субъектісінің меншікті капиталының теріс мәні болған жағдайда леверидждің деңгейі 1-ге тең шаманы алады;

      re – меншікті капиталға сыйақы мөлшерлемесі (%);

      rd – қарыз қаражатына сыйақы мөлшерлемесі (%).

      Меншік капиталға арналған сыйақы мөлшерлемесі мынадай формула бойынша айқындалады:

      Re = rf + ra,

      мұндағы,

      ra – тәуекел үшін сыйақы. Тәуекелге арналған сыйақы өндірістік-технологиялық (rmex), операциялық (rop) және қаржылық (rfіn) тәуекелдерден тұрады.

      Әуежайдың өндірістік құзыреттілігіне байланысы жоқ себептермен болған технологиялық авариялардан болған табыстың шығынын жабуға арналған өндірістік-технологиялық (rmex) тәуекел саланың, олар көзделген табыстың, негізгі құралдардың және тауар-материалдық қордың шығынына алып келуі мүмкін тәуекелдерге ұшырау дәрежесін көрсетеді.

      Осы көрсеткішті есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      rmex = Za/Ce,

      мұндағы,

      Za – бір жыл ішінде орта есеппен авариялар мен зілзала салдарларын жоюға арналған шығындар.

      Авариялардың саны бойынша деректер болмаған және авариялардың болу ықтималдығын анықтау мүмкін болмаған кезде негізгі құралдардың тозу дәрежесі бойынша технологиялық тәуекелді бағалау үшін амортизациялық аударымдардың үлестерін ранжирлеу шәкілін пайдалану ұсынылады:

      Негізгі құралдардың тозу дәрежесіне қарай технологиялық тәуекелді айқындау шәкілі осы Қағидалардың 31-қосымшасында көрсетілген.

      (rop) Жұмыстардың көлемін төмендетуден алынған табыстың шығынын жабуға арналған операциялық тәуекелдер (жұмыстардың көлемдері ұлғайған жағдайда осы тәуекел қолданылмайды) мынадай формула бойынша айқындалады:

      rор = 0.5 * (V-Znep)/Ce * DV/V, мұндағы,

      V – есепті кезең ішіндегі осы көрсетілетін қызметтерден алынған пайда (табыс),

      Znep – есепті кезең ішіндегі ауыспалы (қызметтердің көлеміне қарай) шығындар немесе і-й көрсетілетін қызметіне болжамдалған мән,

      Се – қызметке жатқызылған негізгі құралдардың баланстық құны,

      DV – болжамдалған жыл ішінде і-қызметінен алынған табыстың өзгеруі.

      Операциялық тәуекелдің нысаны тәуекел түрлерінің көпшілігі үшін қабылданғанындай, 0-ден 5% дейінгі шектерде шектелген.

      Ұйымның қаржылық ресурстарының шығыны ықтималдығына байланысты қаржылық тәуекел (rfіn), мынадай формула бойынша анықталады:

      rfin = pбаз * (1-H) * D|p / Ce, мұндағы,

      pбаз – ұйымның есепті жыл ішіндегі жалпы табысы,

      Н – пайдаға салық мөлшерлемесі,

      D|p – қызмет пайдасаның түсу деңгейі,

      D|p = 0.5 * DV/V * (V-Znep)/ pбаз,

      Қаржылық тәуекелдің мәні тәуекел түрлерінің көпшілігі үшін қабылданғанындай, 0-ден 5% дейінгі шектерде шектелген.

      Акционерлік капиталға арналған сыйақының құны қарыз қаражатына арналған сыйақы құнынан кем емес шама болып табылады.

      rd = rf+ДП,

      мұндағы,

      rf – тәуекелсіз мөлшерлеме, ол Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің базалық мөлшерлемесінің деңгейіне тең қабылданады;

      ДП – егер борыштық міндеттемелерді шығару орын алса, табиғи монополия субъектісі шығарған және сол мерзімде айналымдағы мемлекеттік бағалы қағаздарға қатысты айналымда болатын борыштық міндеттемелерге сыйлықақы негізінде айқындалатын табиғи монополия субъектісі бойынша тәуекел үшін борыштық сыйлықақы. Өзге жағдайда, ол көрсетілетін қызметтің осындай түрімен айналысатын, Қазақстан Республикасының аумағында ұқсас кредиттік рейтингісі бар басқа табиғи монополиялар субъектілерінің тәуекелі үшін борыштық сыйлықақыларды ескере отырып айқындалады.";

      3-қосымшаны осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министірінің 2021 жылғы
30 наурыздағы № 140
бұйрығына қосымша
  Тарифтерді қалыптастыру
қағидаларына
3-қосымша

Уақытша өтемдік тарифті есептеу үлгісі

      Бекітілген тариф Т – 1000 теңге/тонна.

      Бекітілген тарифте қабылданған реттеліп көрсетілетін қызметтердің көлемі V-500 тонна.

      1. Негізсіз алынған кіріс (НТ) сомасы – 10 000 теңге.

      2. Шешім қабылдау күніне Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесін ескере отырып, негізсіз алынған кіріс сомасы айқындалады (НТк):

      НТк = НТ х (100+к) = 10 000 х 100+7,5% = 10 750 теңге, 100 100 мұндағы: 10 000 теңге – негізсіз алынған кіріс сомасы; к – 7,5% – Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесі; НТк – 10 075 теңге – базалық мөлшерлемесін ескере отырып, негізсіз алынған кіріс сомасы.

      3. Уақытша өтемдік тарифтің деңгейі мынадай формула бойынша айқындалады:

      Төтем = Т х V – НТк = 1000 x 500 – 10 750 = 978,5 теңге, V 500 мұндағы: 978,5 теңге/тонна – уақытша өтемдік тарифтің деңгейі.

О внесении изменений в приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 марта 2019 года № 171 "Об утверждении правил формирования тарифов"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 марта 2021 года № 140. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 марта 2021 года № 22429

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра Индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 марта 2019 года № 171 "Об утверждении правил формирования тарифов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 18470, опубликован 12 апреля 2019 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде) следующие изменения:

      пункт 76 изложить в следующей редакции:

      "76. Временный компенсирующий тариф утверждается с учетом базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения.";

      пункт 83 изложить в следующей редакции:

      "83. В период действия временного компенсирующего тарифа субъект естественной монополии может обратиться в уполномоченный орган с заявкой на утверждение тарифа или его предельного уровня в соответствии с Законом.

      При этом доход, принятый в обоснование уровня нового тарифа, уменьшается на сумму необоснованно полученного дохода с учетом базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения за минусом уже возмещенного субъектом естественной монополии потребителям его регулируемых услуг.

      При этом, отдельной строкой в тарифной смете указывается сумма неисполнения тарифной сметы и (или) инвестиционной программы.

      При рассмотрении уполномоченным органом заявки субъекта естественной монополии на утверждение нового тарифа или их предельных уровней, уполномоченным органом при выявлении суммы необоснованного дохода с учетом базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан, исключает ее из дохода, принятого в обоснование уровня нового тарифа или их предельных уровней.";

      пункт 92 изложить в следующей редакции:

      "92. Окончательная сумма необоснованно полученного дохода (НДк) определяется с учетом базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения по формуле:

      НДк = НД * (100 + к), где 100

      НДк – сумма необоснованно полученного дохода с учетом базовой ставки, в тенге;

      НД – общая сумма необоснованно полученного дохода по видам нарушений, предусмотренных пунктом 75 настоящих Правил;

      к – базовая ставка Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения, в %.";

      пункт 266 изложить в следующей редакции:

      "266. Расходы периода учитываются в затратной части тарифа следующим образом:

      1) расходы на оплату труда административного персонала определяются исходя из фактической численности, но не превышающей нормативной численности персонала субъекта, и среднемесячной заработной платы, принятой в действовавших тарифах, с учетом показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан (инфляция).

      В случае фактической экономии расходов на оплату труда административного персонала в результате сокращения численности персонала, расходы на оплату труда административного персонала учитываются в тарифе в размере, предусмотренном в ранее утвержденной тарифной смете, а сумма экономии может быть направлена субъектом на увеличение уровня заработной платы административного персонала.

      Расходы на оплату труда административного персонала субъектов, за исключением государственных предприятий, включаемые в затраты по должностным окладам руководителей, их заместителей, главных (старших) бухгалтеров субъектов естественных монополий и других работников административного персонала, лимитируются исходя из соотношения между максимальным и минимальным уровнем должностных окладов работников субъекта естественной монополии согласно штатному расписанию, не превышающего 15 (пятнадцать) раз.

      2) расходы на обязательные виды страхования, налоги, сборы и платежи, учитываемые в расходах периода, определяются в соответствии со ставками, установленными согласно действующему законодательству Республики Казахстан;

      3) амортизационные отчисления основных средств и нематериальных активов непроизводственного характера;

      4) прочие административные расходы включаются в затратную часть тарифа на основании подтверждающих документов с учетом отраслевых особенностей.

      В прочие административные расходы включаются расходы на консалтинговые, маркетинговые услуги и ремонтные работы, проводимые подрядным способом, расходы на аудиторские услуги (только для субъектов естественных монополий в форме акционерного общества) и другие услуги в зависимости от отраслевых особенностей, осуществляемые сторонними организациями, а также командировочные расходы и расходы на услуги связи административного персонала, периодическую печать, содержание служебного автотранспорта, информационные, консультационные услуги.

      Расходы на охрану природы, плата за использование природных ресурсов включаются в прочие расходы и определяются с учетом размеров ставок и сборов, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Расходы на повышение квалификации административного персонала, связанные с производственной необходимостью, учитываются в расходах периода при предоставлении документов, подтверждающих такую необходимость.

      Расходы, связанные с изобретательством и рационализаторством производства, в рамках регулируемых услуг включаются в расходы периода при наличии экономически обоснованных материалов;

      Расходы на выплату вознаграждения за заемные средства для реализации инвестиционного проекта субъекта включаются в расходы периода при предоставлении субъектом заключенных договоров о привлечении заемных средств и определяются следующим образом:

      расходы на выплату вознаграждений по заемным средствам, получаемым в национальной валюте, для реализации инвестиционного проекта учитываются при расчете тарифа в пределах суммы, рассчитанной с применением не более 2,5 кратной базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан;

      расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам, полученным в иностранной валюте, для реализации инвестиционного проекта учитываются при расчете тарифа в пределах суммы, рассчитанной с применением 4-х кратной ставки Лондонского межбанковского рынка.

      Вознаграждение за заемные средства, полученные в иностранной валюте, учитываются в расходах периода затратной части тарифа с учетом прогнозируемого изменения курса тенге к иностранной валюте на основании основных показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан и прогнозных показателей республиканского бюджета Республики Казахстан.

      Базовая ставка Национального Банка Республики Казахстан и ставка Лондонского межбанковского рынка применяются на день принятия решения по утверждению тарифа и тарифных смет субъекта.";

      пункт 299 изложить в следующей редакции:

      "299. Безрисковая ставка принимается равной уровню базовой ставки Национального банка Республики Казахстан";

      пункт 306 изложить в следующей редакции:

      "306. Для субъектов естественной монополии в сфере аэропортов ставка прибыли рассчитывается с помощью метода средневзвешенной стоимости капитала и определяется по формуле:

      СП = ((1 – g) * re) + (g * rd),

      где:

      g – леверидж, величина, характеризующая соотношение заемного и собственного капитала субъекта естественной монополии в общей структуре финансирования, то есть доля фактически заимствованных средств в структуре всего капитала (сумма собственного и заемного капитала) с учетом произведенной последней переоценки основных средств. Уровень левериджа является величиной не менее нуля. При отрицательном значении собственного капитала субъекта естественной монополии, уровень левериджа принимается за величину, равную 1;

      re – ставка вознаграждения на собственный капитал (%);

      rd – ставка вознаграждения на заемные средства (%).

      Ставка вознаграждения на собственный капитал определяется по формуле:

      re = rf + ra,

      где:

      ra – премия за риск. Премия за риск состоит из производственно-технологического (rmex), операционного (rop) и финансового (rfin) рисков.

      Производственно-технологический риск (rmex) для покрытия потери дохода из-за технологических аварий, произошедших по причинам, не зависящим от производственной компетентности аэропорта, отражает степень подверженности отрасли рискам, которые могут привести к потере предусмотренного дохода, основных средств и товарно-материальных запасов.

      Расчет данного показателя по формуле:

      rmex = Za/Ce,

      где:

      Za – затраты на ликвидацию последствий аварии и стихийных бедствий в среднем за год.

      При отсутствии данных по количеству аварий и невозможности определения вероятности наступления аварий предлагается использовать шкалу ранжирования долей амортизационных отчислений для оценки технологического риска по степени износа основных средств:

      Шкала определения технологического риска в зависимости от степени износа основных средств приведенная в приложении 31 к настоящим Правилам.

      Операционный риск, (rop) для покрытия потери дохода из-за снижения объемов работ определяется по формуле (в случае увеличение объемов работ данный риск не применяется):

      rор = 0.5 * (V-Znep)/Ce * DV/V,

      где:

      V – выручка (доход) за отчетный период от данной услуги,

      Znep – переменные (зависящие от объема услуг) затраты за отчетный период или прогнозируемое значение на і-ую услугу,

      Се – балансовая стоимость основных средств, отнесенных на услугу,

      DV – изменение дохода за прогнозируемый год от і-ую услуги.

      Значение операционного риска ограничено в пределах от 0 до 5 %, как принято для большинства видов риска.

      Финансовый риск (rfin), связанный с вероятностью потери финансовых ресурсов организации, определяется по формуле:

      rfin = pбаз * (1-H) * D|p / Ce,

      где:

      pбаз – общая прибыль организации за отчетный год,

      Н – ставка налога на прибыль,

      D|p – уровень падения прибыли услуги,

      D|p = 0.5 * DV/V * (V-Znep)/ pбаз,

      Значение финансового риска ограничено в пределах от 0 до 5 %, как принято для большинства видов риска.

      Стоимость вознаграждения на акционерный капитал является величиной не менее стоимости вознаграждения на заемные средства.

      Ставка вознаграждения на заемные средства определяется по формуле:

      rd = rf + ДП,

      где:

      rf –безрисковая ставка принимается равной уровню базовой ставки Национального банка Республики Казахстан.

      ДП – долговая премия за риск по субъекту естественной монополии, определяемая на основе премии на долговые обязательства, выпущенные им и находящиеся в обращении, относительно государственных ценных бумаг того же срока обращения, если выпуск долговых обязательств имел место. В ином случае, она определяется с учетом долговых премий за риск других субъектов естественных монополий, занимающихся аналогичным видом деятельности и имеющих аналогичный кредитный рейтинг на территории Республики Казахстан.";

      приложение 3 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
  от 30 марта 2021 года № 140
  Приложение 3
к Правилам формирования
  тарифов

Пример расчета временного компенсирующего тарифа

      Утвержденный тариф Т – 1000 тенге/тонна.

      Объем регулируемых услуг, принятый в утвержденном тарифе V – 500 тонн.

      1. Сумма необоснованно полученного дохода (НД) – 10 000 тенге.

      2. Определяется сумма необоснованно полученного дохода с учетом базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения (НДк):

      НДк = НД х (100+к) = 10 000 х 100+7,5% = 10 750 тенге, 100 100 где: 10 000 тенге – сумма необоснованно полученного дохода; к – 7,5% – базовая ставка Национального Банка Республики Казахстан; НДк – 10 075 тенге – сумма необоснованно полученного дохода с учетом базовой ставки.

      3. Уровень временного компенсирующего тарифа определяется по формуле:

      Т комп = Т х V – НДк = 1000 x 500 – 10 750 = 978,5 тенге, V 500 где: 978,5 тенге/тонна – уровень временного компенсирующего тарифа.