Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 82 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 6 қыркүйекте № 24227 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 24 қазандағы № 96 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 24.10.2024 № 96 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 8) тармақшасына, және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 12 -тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесі бекітілсін.

      2. Стратегиялық талдау және даму департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Иргалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Стратегиялық жоспарлау

      және реформалар

      агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2021 жылғы 1 қыркүйектегі
  № 82 Бұйрықпен бекітілген

Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 8) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 12-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, іске асыру және оған мониторинг жүргізу жөніндегі негізгі тәсілдерді ашады.

      2. Осы Әдістемеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) бірлесіп орындаушы – қызметіне мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізу байланысты болатын және Стратегияны іске асыру бойынша ведомствоаралық өзара іс-қимыл жүзеге асырылатын, өз өкілеттіктері мен функционалдық міндеттері шегінде оларға қол жеткізуге жауапты орталық мемлекеттік орган, жергілікті атқарушы орган, квазимемлекеттік сектор субъектісі, ведомстволық бағынысты және басқа да ұйымдар;

      2) Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделері – іске асырылуына мемлекеттің адам мен азаматтың құқықтарын, қазақстандық қоғамның құндылықтарын және конституциялық құрылыс негіздерін қорғауды қамтамасыз ету қабілеті байланысты болатын, Қазақстан Республикасының заң жүзінде танылған саяси, экономикалық, әлеуметтік және басқа да қажеттіліктерінің жиынтығы;

      3) Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы (бұдан әрі-Стратегия) – Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы негізгі проблемалар мен қауіп-қатерлерді, стратегиялық мақсаттар мен нысаналы индикаторларды, міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштерін айқындайтын құжаты;

      4) ұлттық қауіпсіздік – адамның және азаматтың, қоғам мен мемлекеттің серпінді дамуын қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасы ұлттық мүдделерінің нақты және ықтимал қауіп-қатерлерден қорғалуының жай-күйі;

      5) ұлттық қауіпсіздік тәуекелі – Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделерін іске асыруға кедергі келтіруге қабілетті теріс факторлар қалыптастырылатын жағдай;

      6) ұлттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер – Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделерін іске асыруға кедергі келтіретін немесе кедергі келтіруі мүмкін сыртқы және ішкі факторлардың (процестер мен құбылыстардың) жиынтығы;

      7) ұлттық қауіпсіздікке төнетін сын-қатерлер – Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделерін іске асыруға кедергі келтіруге қабілетті жағымсыз құбылыстардың болуын куәландыратын қауіпті факторлардың жиынтығы.

      Өзге де ұғымдар Мемлекеттік жоспарлау жүйесінде пайдаланылатын анықтамаларға сәйкес пайдаланылады.

2-тарау. Казақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу

      3. Стратегия Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаты болып табылады және Қазақстанның 2050 жылға дейінгі даму стратегиясын және Жалпыұлттық басымдықтарды іске асыру мақсатында әзірленеді.

      4. Стратегияны әзірлеуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мүдделі органдар мен ұйымдардың ұсыныстары негізінде алдыңғы Стратегияның қолданылуы аяқталғанға дейін кемінде 1 жыл бұрын бес жылдық кезеңге жүзеге асырады.

      5. Стратегия Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 8-тарауының талаптарына сәйкес әзірленеді және мынадай бөлімдерді қамтиды:

      1) мақсаттар, міндеттер мен тәсілдер;

      2) ағымдағы жағдайды талдау;

      3) мақсаттар, нысаналы индикаторлар, нәтижелер көрсеткіштері, міндеттер мен тәсілдер;

      4) ұлттық қауіпсіздіктің стратегиялық бағыттары;

      5) іске асыру тетіктері.

      6. "Мақсаттар, нысаналы индикаторлар, нәтижелер көрсеткіштері, міндеттер мен тәсілдер" деген бөлімде ұлттық қауіпсіздікті одан әрі дамытудың тұжырымдамалық пайымы, "Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ұлттық мүдделерді іске асыру үшін қолайлы жағдайлар қалыптастыру, оның ішінде Стратегияны іске асыру кезеңінің соңына дейін іске асырылуы қажет міндеттер, тәсілдер мен шаралар, сондай-ақ алдағы кезеңдегі қағидаттық өзгерістер көрсетіледі.

      7. "Ағымдағы жағдайды талдау" деген бөлімде ұлттық қауіпсіздік саласындағы ахуалдың ағымдағы жағдайын бағалау, сондай-ақ негізгі проблемалар сипатталады.

      8. "Ұлттық қауіпсіздікке төнетін қауіп-қатерлер" деген бөлімде Қазақстан үшін өзекті ұлттық қауіпсіздік саласындағы жаһандық трендтердің, Қазақстан жағдайларына бейімделуі мүмкін ұқсас мәселелерді шешу бойынша әлемдік практиканың оң тәжірибесінің талдауы көрсетіледі.

      9. "Ұлттық қауіпсіздіктің стратегиялық бағыттары" деген бөлімде ұлттық қауіпсіздікті дамытудың стратегиялық бағыттары көрсетіледі.

      10. "Іске асыру тетіктері" деген бөлімде ұлттық қауіпсіздікті дамытуды іске асыру жөніндегі негізгі тәсілдер көрсетіледі.

      11. Мүдделі мемлекеттік органдар алдыңғы Стратегияны іске асыру аяқталғанға дейін бір жыл бұрын 1 сәуірден кешіктірмей Стратегия жобасына ұсыныстарды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға жібереді.

      12. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мүдделі органдармен келісілген Стратегия жобасын қалыптастырады, оны алдыңғы Стратегияны іске асыру аяқталғанға дейін бір жыл бұрын 1 мамырдан кешіктірмей Қазақстан Республикасы Үкіметінің қарауына енгізеді.

3-тарау. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын іске асыру

      13. Стратегияны іске асыру үшін оны бекіткен сәттен бастап мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган екі ай мерзімде Стратегияны іске асыруға қатысатын мемлекеттік органдардың ұсыныстары негізінде осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимылдар жоспарын (бұдан әрі – Іс-қимылдар жоспары) әзірлейді.

      Іс-қимылдар жоспарында іс-шаралар, іс-шараларды аяқтау нысандары, оларды іске асыру мерзімдері, жауапты мемлекеттік органдар немесе ұйымдар, сондай-ақ қаржыландыру көздері көрсетіледі.

      Іс-қимылдар жоспарында Стратегияны іске асыруға байланысты нысаналы индикаторлардың толық тізбесі айқындалады.

      Іс-қимылдар жоспары Стратегияны іске асырудың бүкіл кезеңіне әзірленеді.

      Іс-қимылдар жоспары Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітіледі.

      14. Стратегияны іске асыру процесінде мыналар қамтамасыз етіледі:

      ведомствоаралық өзара іс-қимылдағы келісу;

      ресурстардың ең аз шығынымен берілген нәтижелерге қол жеткізуге бағдарлану;

      тартылатын ресурстардың қаржылық, еңбек және басқа түрлерінің теңгерімділігі.

      15. Стратегияны іске асыру мыналарды іске асыру арқылы жүзеге асырылады:

      Елдің аумақтық даму жоспары;

      тұжырымдамалар, ұлттық жобалар;

      мемлекеттік органдардың даму жоспарлары;

      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарлары;

      ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарлары;

      ұлттық қауіпсіздікті іске асыруға және дамытуға бағытталған басқа да құжаттар.

      16. Стратегия уақтылы және сапалы іске асыру үшін қажетті ресурстармен (қаржылық, еңбек, материалдық-техникалық) қамтамасыз етіледі.

      17. Стратегияны қаржыландыру көздері республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражаты болып табылады.

      18. Жоспарлы кезеңге арналған Стратегияның мақсаттарына, нысаналы индикаторларына және нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін қажетті бюджет қаражатын бөлу республикалық және жергілікті бюджеттердің жобаларын қалыптастыру процесінде жүзеге асырылады.

      19. Стратегияда көзделген, республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландыру есебінен қол жеткізу көзделетін мақсаттар, міндеттер, нысаналы индикаторлар мен нәтижелер көрсеткіштері тиісті мемлекеттік органдардың бюджеттік бағдарламаларының мақсаттарымен және нәтижелер көрсеткіштерімен өзара байланысты.

      20. Ведомствоаралық өзара іс-қимыл орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың, квазимемлекеттік сектор ұйымдарының келісілген іс-қимылдарына, олардың мүдделілігіне және Стратегияны іске асыру процесіне тартылуына байланысты.

      21. Стратегияны іске асыруға қатысатын мемлекеттік орган, ұйым ұлттық қауіпсіздіктің тиісті саласында елеулі нәтижелерге қол жеткізу үшін нақты мақсаттарға шоғырланады.

      22. Стратегияны іске асыру кезінде тәуекелдерді анықтауға және талдауға, сондай-ақ тәуекелдерді басқару бойынша қажетті шаралар қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді.

      23. Тәуекелдер, Стратегияны әзірлеу процесінде жиналған ақпараттың едәуір бөлігі сияқты, олар жүзеге асырылған сайын өзгеріп отырады және үнемі қадағаланып отырады.

      24. Стратегияны іске асыру барысында жаңа тәуекелдер туындаған кезде мемлекеттік органдар, бірлесіп орындаушылар өз өкілеттіктері шегінде мыналарды жүргізеді:

      1) тәуекелдерді талдау – Стратегияны іске асыру барысына әсер ететін және жоспарланған мақсаттарға, нысаналы индикаторлар мен нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге кедергі келтіретін ықтимал тәуекелдерді қадағалайды;

      2) тәуекелдерді басқару – жоспарланған мақсаттарға, нысаналы индикаторларға және нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізбеу ықтималдығы күшейген немесе тәуекелі басталған жағдайда қажетті іс-шараларды жүзеге асырады.

      Тәуекелдерді талдау мен басқаруды мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органдар, бірлесіп орындаушылар Стратегияны іске асырудың жоспарлы кезеңі ішінде орындайды.

      25. Басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде тәуекелдерді басқару процесінің негізгі мақсаты – Стратегияның мақсаттарына, міндеттерінің нысаналы индикаторларына және нәтижелерінің көрсеткіштеріне табысты қол жеткізу ықтималдығын ұлғайту. Тәуекелдерді басқару процесі қажетті және уақтылы шешімдер қабылдаумен байланысты.

      26. Тәуекелдерді басқару мақсаттарға, нысаналы индикаторларға және нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге жауапты мемлекеттік орган қабылдайтын іс-қимылдарды қамтиды.

4-тарау. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын мониторингтеу, бағалау және бақылау

      27. Стратегия мониторингі жыл сайын жүргізіледі.

      28. Стратегияның жыл сайынғы мониторингін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін жауапты мемлекеттік органдар, бірлесіп орындаушылар ұсынған ақпарат, сондай-ақ Іс-қимылдар жоспары бойынша бекітілуге сәйкес іс-шаралар негізінде жүргізеді.

      29. Стратегия мен Жоспарды түзету мониторингтеу, оның ішінде тәуекелдерді талдаудың нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің қорытындысы негізінде жүзеге асырылады.

      30. Стратегияны бағалау мен бақылау нәтижелері бойынша қорытынды жобасы дайындалатын іске асыру туралы есептердің негізінде жүзеге асырылады.

      31. Бірлесіп орындаушылар есепті жылдан кейінгі жылдың 10 қаңтарына дейінгі мерзімде мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне, сондай-ақ Іс-қимылдар жоспары бойынша іс-шараларға қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органға осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Іс-қимылдар жоспарының іске асырылуы туралы есепті (бұдан әрі – Есеп) ұсынады.

      32. Мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне, сондай-ақ жоспар бойынша іс-шараларға қол жеткізуге жауапты орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар, ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар өз құзыреті шегінде мына бөлімдер бойынша:

      1) "Азаматтардың, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігі" қоғамдық тәртіпті қорғау саласындағы уәкілетті органға;

      2) "Экономикалық қауіпсіздік" мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға;

      3) "Экологиялық қауіпсіздік және азаматтық қорғау" қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға;

      4) "Ақпараттық қауіпсіздік" ақпараттық қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органға;

      5) "Елдің сыртқы саясаты саласындағы уәкілетті органға" ұлттық мүдделерді іске асыру үшін қолайлы Халықаралық орта қалыптастыру;

      6) "Елдің қорғаныс қабілетін нығайту" Мемлекеттік авиация мен аумақтық қорғаныстың мемлекеттік саясатын жүзеге асыратын уәкілетті органға оның Орындалуы туралы есеп береді.

      33. Осы Әдістеменің 32-тармағында санамаланған уәкілетті органдар жыл сайын есепті жылдан кейінгі жылдың 25 қаңтарына дейін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға осы уәкілетті мемлекеттік органның бірінші басшысының қолы қойылған есепті ұсынады.

      34. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне, сондай-ақ жоспар бойынша іс-шараларға қол жеткізуге жауапты уәкілетті органдардан алынған стратегияны іске асыру туралы ақпараттың негізінде осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша есепті және стратегияны іске асыру туралы қорытындының жобасын қалыптастырады және есепті кезеңнен кейінгі жылдың 10 ақпанына дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады.

      35. Стратегияны іске асыру туралы есеп мақсаттарды, нысаналы индикаторларды, нәтижелер көрсеткіштерін, сондай-ақ Жоспар бойынша іс-шараларды орындау жөніндегі талдауды қамтиды.

      36. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган ұсынған стратегияны іске асыру туралы есеп пен қорытынды жобасы қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесінде пысықталады және есепті жылдан кейінгі жылдың 15 ақпанына дейін Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің Аппаратына ұсынылады.

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын
әзірлеу, мониторингтеу, іске
асыру, бағалау және бақылау
жүргізу әдістемесіне
1-қосымша

      Нысан

Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспары

Әрекет Аяқтау нысаны Жауапты орындаушылар Орындау мерзімі Қаржыландыру көздері
1 2 3 4 5 6

1-бөлімнің атауы

Мақсаты


1-нысаналы индикатор






n-нысаналы индикатор





1-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері






n-нәтижелер көрсеткіштері






1 іс-шара






n іс-шара











n-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері






n-нәтижелер көрсеткіштері






1 іс-шара






N іс-шара











N бөлімнің атауы

Мақсаты


1-нысаналы индикатор






n-нысаналы индикатор





1-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері






n-нәтижелер көрсеткіштері






1 іс-шара






n іс-шара











n-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері






n-нәтижелер көрсеткіштері






1 іс-шара






n іс-шара





      Ескертпе: Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспары (бұдан әрі – Жоспар) осы нысанға қосымшаға сәйкес жоспарды іске асыру туралы есептерді толтыру бойынша түсіндірмеге сәйкес толтырылады.

  Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін
басқару жөніндегі іс-қимыл
жоспарының нысанына
қосымша

Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарын толтыру бойынша түсіндірме

      1. 1-бөлімнің атауы және "n бөлімнің атауы" деген жолдарда Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы (бұдан әрі – Стратегия), Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарының (бұдан әрі – Жоспар) бөлімдері көрсетіледі.

      Әрбір бөлім міндеттер мен іс-шараларға бөлінеді, іс-шаралар "іс-қимыл" бағанында көрсетіледі.

      2. "Мақсат" деген жолда стратегия, жоспар бөлімінің мақсаты көрсетіледі.

      3. Нысаналы индикатор 1 және "нысаналы индикатор N" деген жолдарда Стратегия, Жоспар бөлімінің нысаналы индикаторлары көрсетіледі.

      4. "1-міндет" және "n-міндет" жолдарында стратегия, жоспар бөлімдерінің міндеттері көрсетіледі.

      5. Нәтиже көрсеткіші 1 және "нәтиже көрсеткіші n" деген жолдарда стратегия, жоспар бөлімінің міндеттері нәтижелерінің көрсеткіштері көрсетіледі.

      6. "Іс-қимыл" деген 2-бағанда Стратегияның, жоспардың бөлімдері мен міндеттерінің реттілігін негізге ала отырып, оларды іске асыру жөніндегі іс-шаралардың атауы көрсетіледі.

      7. "Аяқтау нысаны" деген 3-бағанда іс-шараларды аяқтау нысаны көрсетіледі (іс-шараның аяқталуы нені білдіретінін ашатын іс-шараның сапалық сипаттамасы, мысалы, "республикалық меншіктегі су тораптары мен су қоймаларын қайта жаңарту және күрделі жөндеу" іс-шарасы "Мемлекеттік комиссияның қабылдау актілері" аяқтау нысаны бар).

      8. Жауапты орындаушылар 4-бағанында міндеттер мен іс-шараларды орындауға жауапты мемлекеттік органдар, оған ведомстволық бағынысты ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері көрсетіледі.

      Бұл ретте міндеттер мен іс-шараларды орындау бойынша ведомстволық бағынысты ұйымдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері бірлесіп орындаушылар ретінде көрсетіледі.

      9. Орындау мерзімі 5-бағанында нысаналы индикаторды, индикаторлар көрсеткіштерін, іс-шараларды орындаудың жоспарланған мерзімі көрсетіледі.

      Егер көзделген іс-шаралар бойынша аяқтау нысаны Жоғары тұрған органдарды хабардар ету болып табылса, онда осы іс-шаралардың орындалу мерзімі бір-бірімен сәйкес келеді және жалпы Жоспар бойынша жоғары тұрған органдарды хабардар ету жылына екі реттен аспайды.

      10. Қаржыландыру көздері 6-бағанында қаржыландыру көздері (республикалық және/немесе жергілікті бюджеттердің қаражаты) толтырылады.

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын
әзірлеу, мониторингтеу, іске
асыру, бағалау және бақылау
жүргізу әдістемесіне
2-қосымша

      Нысан

Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарын іске асыру туралы есеп

      Есепті кезең ________________________ Бекітілген _____________________________ Мемлекеттік орган _____________________________________

      1. Жоспарды іске асыру барысы туралы ақпарат

Әрекет Аяқтау нысаны Жауапты орындаушылар Орындау мерзімі Қаржыландыру көздері Орындалуы туралы ақпарат (орындалмау себептері)
1 2 3 4 5 6 7

1-бөлімнің атауы

Мақсаты


1-нысаналы индикатор







n-нысаналы индикатор






1-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері







n-нәтижелер көрсеткіштері







1 іс-шара







n іс-шара













n тапсырма


1-нәтижелер көрсеткіштері







n-нәтижелер көрсеткіштері







1 іс-шара







n іс-шара













N бөлімнің атауы

Мақсаты


1-нысаналы индикатор







n-нысаналы индикатор






1-міндет


1-нәтижелер көрсеткіштері







n-нәтижелер көрсеткіштері







1 іс-шара







n іс-шара













n тапсырма


1-нәтижелер көрсеткіштері







n-нәтижелер көрсеткіштері







1 іс-шара







n іс-шара






      2. Ішкі және сыртқы әсерді талдау

Ішкі және сыртқы әсер ету факторлары және олардың нысаналы индикаторларға/нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге әсері

Қабылданған шаралар

1

2

Ішкі факторлар:


…..


Сыртқы факторлар:


…..


      3. Аналитикалық жазба

      Бірінші басшысы ______________________________________ қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Ескертпе: Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарын (бұдан әрі – Жоспар) іске асыру туралы есеп осы нысанға қосымшаға сәйкес жоспарды іске асыру туралы есептерді толтыру бойынша түсіндірмеге сәйкес толтырылады.

  Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін
  басқару жөніндегі іс-қимыл
  жоспарын іске асыру туралы
  есеп нысанына
  қосымша

Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарын іске асыру туралы есепті толтыру бойынша түсіндірме

      Жоспарды іске асыру туралы есеп мынадай тәртіппен толтырылады.

      1. "Есепті кезең" жолы бойынша қорытындылары бойынша есеп берілетін кезең көрсетіледі.

      2. "Бекітілді" деген жол бойынша Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы (бұдан әрі – Стратегия) мен Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспары бекітілген құжаттың нөмірі мен күні көрсетіледі.

      3. "Мемлекеттік орган" деген жол бойынша есепті жасайтын және ұсынатын мемлекеттік органның атауы көрсетіледі.

      4. 1-бөлім "Жоспардың іске асырылу барысы туралы ақпарат".

      1) "№" деген 1-бағанда іс-шараның реттік нөмірі көрсетіледі.

      2) "іс-қимыл" деген 2-бағанда:

      "мақсат", "нысаналы индикатор" "міндеттер", "нәтижелер көрсеткіштері", "іс-шаралар" деген жолдар бойынша мақсаттардың, нысаналы индикаторлардың, міндеттердің, іс-шаралар нәтижелері көрсеткіштерінің немесе жоспардың атаулары көрсетіледі.

      3) "аяқтау нысаны" деген 3-бағанда іс-шараларды аяқтау нысаны көрсетіледі (іс-шараның аяқталуы нені білдіретінін ашатын іс-шараның сапалық сипаттамасы).

      4) Жауапты орындаушылар 4-бағанында нысаналы индикаторларға/нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге және Жоспар іс-шараларын орындауға жауапты мемлекеттік органдар мен бірлесіп орындаушылар көрсетіледі.

      5) орындау мерзімі 5-бағанында нысаналы индикаторды, индикаторлар көрсеткіштерін, іс-шараларды орындаудың жоспарланған мерзімі көрсетіледі.

      6) қаржыландыру көздері 6-бағанында қаржыландыру көздері (республикалық және/немесе жергілікті бюджеттердің қаражаты) толтырылады.

      7) орындау туралы ақпарат 7-бағанында "орындалды", "орындалған жоқ" немесе "ішінара орындалды" деп көрсетіледі және нысаналы индикатордың, индикаторлар көрсеткіштерінің, іс-шаралардың орындалуы туралы ақпарат.

      5. 2-бөлім "ішкі және сыртқы әсерді талдау".

      1) "Ішкі және сыртқы әсер ету факторлары және олардың нысаналы индикаторларға/нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге әсері" деген 1-бағанда ішкі және сыртқы факторлар және олардың көрсеткіштерге қол жеткізуге көрсеткен оң немесе теріс әсері жеке көрсетіледі.

      2) қабылданған шаралар 2-бағанында теріс салдарларды еңсеру және (немесе) сыртқы факторлардың көрсеткіштерге қол жеткізуге оң әсерін пайдалану жөнінде оларға қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органның қабылдаған нақты шаралары туралы ақпарат келтіріледі.

      6. Есептер аналитикалық жазбаны қамтиды.

      7. Іске асыру туралы есептің Талдамалық жазбасында мыналар бар:

      шешуге құжат бағытталған проблемалар мен міндеттерді шешу дәрежесі, құжатты іске асырудың ұлттық қауіпсіздікті дамытуға әсері туралы ақпарат (осы ақпарат құжатқа бағалау жүргізілген жылғы есепке енгізіледі);

      тұжырымдар мен ұсыныстар, оның ішінде құжатты түзету, қолданыстағы заңнаманы өзгерту туралы ұсыныстар және басқалар.

  Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесіне
  3-қосымша

      Нысан

Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын іске асыру туралы қорытынды жобасы

      1. Құжаттың атауы: __________________________________________________

      2. Құжат бекітілген актінің нөмірі, күні: _________________________________

      3. Әзірлеуге жауапты мемлекеттік орган: ________________________________

      4. Бірлесіп орындаушы мемлекеттік органдар және бірлесіп орындаушы өзге де ұйымдар (ұлттық компанияларды қоса алғанда, мемлекеттік кәсіпорындар, акционерлік қоғамдар және мемлекет қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер): _______

      5. Іске асыру мерзімі: __________________________________________________

      6. Есепті кезеңге жоспарланған нақты нәтижелерге қол жеткізуді талдау, сондай-ақ нысаналы индикаторлар мен нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізбеуге (құжатты іске асыру басталған кезден бастап бүкіл кезең үшін) және осындай қол жеткізуге әкеп соққан нақты іс-шаралардың орындалмауына негіздемелер ретінде жауапты мемлекеттік органдар келтіретін себептердің объективтілігіне қатысты позиция: _______________________

      7. Құжатта қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге бағытталған одан арғы шаралар, түзету іс – қимылдарын қабылдау (қажет болған кезде) жөніндегі тұжырымдар (бағалау) мен ұсыныстар, ал қорытынды есептер үшін-құжатты іске асыру шеңберінде қабылданған іс-шаралардың ұлттық қауіпсіздікті дамытуға әсері туралы тұжырымдар және тиісті бағыт/ая/сала бойынша одан арғы қызметті жетілдіру туралы ұсыныстар:

      ____________________________________________________________________

Об утверждении Методики разработки, мониторинга, реализации, оценки и контроля Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 82. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 сентября 2021 года № 24227. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 октября 2024 года № 96.

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 24.10.2024 № 96 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 8) пункта 16 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011 и пунктом 12 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику разработки, мониторинга, реализации, оценки и контроля Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан.

      2. Департаменту стратегического анализа и развития в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Иргалиев
      "СОГЛАСОВАН"
Агентство по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Утверждена приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 1 сентября 2021 года № 82

Методика разработки, мониторинга, реализации, оценки и контроля Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика разработки, мониторинга, реализации, оценки и контроля Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 8) пункта 16 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011 и пунктом 12 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790 (далее – Система государственного планирования), и раскрывает основные подходы по разработке, реализации и проведению мониторинга Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан.

      2. В настоящей Методике используются следующие основные понятия:

      1) соисполнитель – центральные государственные органы, местные исполнительные органы, субъекты квазигосударственного сектора, подведомственные и другие организации, с которыми осуществляется межведомственное взаимодействие по реализации Стратегии, от деятельности которых зависит достижение целей, целевых индикаторов, задач и показателей результатов, ответственных за их достижение в пределах своих полномочий и функциональных обязанностей;

      2) национальные интересы Республики Казахстан – совокупность законодательно признанных политических, экономических, социальных и других потребностей Республики Казахстан, от реализации которых зависит способность государства обеспечивать защиту прав человека и гражданина, ценностей казахстанского общества и основ конституционного строя;

      3) Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан (далее – Стратегия) – документ Системы государственного планирования, определяющий основные проблемы и угрозы, стратегические цели и целевые индикаторы, задачи и показатели результатов в области обеспечения национальной безопасности;

      4) национальная безопасность – состояние защищенности национальных интересов Республики Казахстан от реальных и потенциальных угроз, обеспечивающее динамическое развитие человека и гражданина, общества и государства;

      5) риск национальной безопасности – ситуация, при которой формируются негативные факторы, способные воспрепятствовать реализации национальных интересов Республики Казахстан;

      6) угрозы национальной безопасности – совокупность внешних и внутренних факторов (процессов и явлений), препятствующих или могущих препятствовать реализации национальных интересов Республики Казахстан;

      7) вызовы национальной безопасности – совокупность опасных факторов, свидетельствующих о наличии негативных явлений, способных воспрепятствовать реализации национальных интересов Республики Казахстан.

      Иные понятия используются в соответствии с определениями, используемыми в Системе государственного планирования.

Глава 2. Разработка Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан

      3. Стратегия является документом Системы государственного планирования и разрабатывается в целях реализации Стратегии развития Казахстана до 2050 года и Общенациональных приоритетов.

      4. Разработка Стратегии осуществляется на пятилетний период уполномоченным органом по государственному планированию не менее чем за 1 год до завершения действия предыдущей Стратегии на основе предложений заинтересованных органов и организаций.

      5. Стратегия разрабатывается в соответствии с требованиями главы 8 Системы государственного планирования и содержит следующие разделы:

      1) вызовы и угрозы национальной безопасности;

      2) анализ текущей ситуации;

      3) цели, целевые индикаторы, показатели результатов, задачи и подходы;

      4) стратегические направления национальной безопасности;

      5) механизмы реализации.

      6. В разделе "Цели, целевые индикаторы, показатели результатов, задачи и подходы" указывается концептуальное видение дальнейшего развития национальной безопасности, формирование благоприятных условий для реализации национальных интересов, установленных Законом Республики Казахстан "О национальной безопасности Республики Казахстан", в том числе задачи, подходы и меры, которые необходимо реализовать до конца периода реализации Стратегии, а также принципиальные изменения в предстоящем периоде.

      7. В разделе "Анализ текущей ситуации" описывается оценка текущей ситуации состояния в области национальной безопасности, а также основные проблемы.

      8. В разделе "Вызовы и угрозы национальной безопасности" отражается анализ глобальных трендов в сфере национальной безопасности, актуальных для Казахстана, позитивного опыта мировой практики по решению аналогичных вопросов, которые могут быть адаптированы к условиям Казахстана.

      9. В разделе "Стратегические направления национальной безопасности" указываются стратегические направления развития национальной безопасности.

      10. В разделе "Механизмы реализации" указываются основные подходы по реализации развития национальной безопасности.

      11. Заинтересованные государственные органы не позднее 1 апреля за год до окончания реализации предыдущей Стратегии направляют предложения к проекту Стратегии в уполномоченный орган по государственному планированию.

      12. Уполномоченный орган по государственному планированию формирует проект Стратегии, согласованный с заинтересованными государственными органами, вносит его на рассмотрение Правительства Республики Казахстан не позднее 1 мая за год до окончания реализации предыдущей Стратегии.

Глава 3. Реализация Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан

      13. Для реализации Стратегии с момента ее утверждения уполномоченным органом по государственному планированию в двухмесячный срок разрабатывается План действий по управлению рисками национальной безопасности (далее – План) по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике на основании предложений государственных органов, участвующих в реализации Стратегии.

      В Плане отражаются наименование раздела Стратегии, цели, целевые индикаторы, задачи, показатели результатов, мероприятия, формы завершения мероприятий, ответственные государственные органы или организации, сроки их реализации, а также источники финансирования.

      План разрабатывается на весь период реализации Стратегии.

      14. В процессе реализации Стратегии обеспечивается:

      согласованность в межведомственном взаимодействии;

      ориентация на достижение заданных результатов с наименьшими затратами ресурсов;

      сбалансированность финансовых, трудовых и других видов задействуемых ресурсов.

      15. Реализация Стратегии осуществляется посредством реализации:

      Плана территориального развития страны;

      концепций, национальных проектов;

      планов развития государственных органов;

      планов развития области, города республиканского значения, столицы;

      планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний;

      других документов, направленных на реализацию и развитие национальной безопасности.

      16. Стратегия для своевременной и качественной реализации обеспечивается необходимыми ресурсами (финансовыми, трудовыми, материально-техническими).

      17. Источниками финансирования Стратегии являются средства республиканского и местных бюджетов.

      18. Распределение бюджетных средств, необходимых для достижения целей, целевых индикаторов и показателей результатов Стратегии на плановый период, осуществляется в процессе формирования проектов республиканского и местных бюджетов.

      19. Предусмотренные в Стратегии цели, целевые индикаторы, задачи и показатели результатов, достижение которых предполагается за счет финансирования из республиканского и местных бюджетов, взаимоувязаны с целями и показателями результатов бюджетных программ соответствующих государственных органов.

      20. Межведомственное взаимодействие зависит от согласованных действий центральных и местных государственных органов, организаций квазигосударственного сектора, их заинтересованности и вовлеченности в процесс реализации Стратегии.

      21. Государственный орган, организация, участвующая в реализации Стратегии, концентрируется на конкретных целях для достижения существенных результатов в соответствующей области национальной безопасности.

      22. При реализации Стратегии особое внимание уделяется выявлению и анализу рисков, а также принятию необходимых мер по управлению рисками.

      23. Риски, как и значительная часть информации, собранная в процессе разработки Стратегии, изменяются по мере их реализации и постоянно отслеживаются.

      24. При возникновении новых рисков в ходе реализации Стратегии, государственные органы, соисполнители в пределах своих полномочий проводят:

      1) анализ рисков – отслеживают возможные риски, которые повлияют на ход реализации Стратегии и воспрепятствуют достижению запланированных целей, целевых индикаторов и показателей результатов;

      2) управление рисками – осуществляют необходимые мероприятия в случае усиления вероятности или наступления риска недостижения запланированных целей, целевых индикаторов и показателей результатов.

      Анализ и управление рисками выполняются на протяжении планового периода реализации Стратегии государственными органами – соисполнителями, ответственными за достижение целей, целевых индикаторов, показателей результатов.

      25. Основная цель процесса управления рисками при принятии управленческих решений – увеличение вероятности успешного достижения целей, целевых индикаторов, задач и показателей результатов Стратегии. Процесс управления рисками связан с принятием необходимых и своевременных решений.

      26. Управление рисками содержит действия, которые предпримет государственный орган, ответственный за достижение целей, целевых индикаторов и показателей результатов.

Глава 4. Мониторинг, оценка и контроль Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан

      27. Мониторинг Стратегии проводится ежегодно.

      28. Ежегодный мониторинг Стратегии проводится уполномоченным органом по государственному планированию на основании информации, представленной государственными органами, соисполнителями ответственными за достижение целей, целевых индикаторов, показателей результатов, а также мероприятий согласно закреплению по Плану.

      29. Корректировка Стратегии и Плана осуществляется на основании заключения Администрации Президента Республики Казахстан по результатам мониторинга, в том числе анализа рисков.

      30. Оценка и контроль Стратегии осуществляется на основе отчетов о реализации по итогам которых подготавливается проект заключения.

      31. Соисполнители в срок до 10 января года следующего за отчетным годом представляют в государственный орган, ответственный за достижение целей, целевых индикаторов, показателей результатов, а также мероприятий по Плану, отчет о реализации Плана по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике (далее – Отчет).

      32. Центральные государственные и местные исполнительные органы, национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, ответственные за достижение целей, целевых индикаторов, показателей результатов, а также мероприятий по Плану, в пределах своей компетенции, представляют Отчет о его выполнении по разделам:

      1) "Безопасность граждан, общества и государства" в уполномоченный орган в сфере охраны общественного порядка;

      2) "Экономическая безопасность" в уполномоченный орган по государственному планированию;

      3) "Экологическая безопасность и гражданская защита" в уполномоченный орган в области охраны окружающей среды;

      4) "Информационная безопасность" в уполномоченный орган в области информационной безопасности;

      5) "Формирование благоприятной международной среды для реализации национальных интересов" в уполномоченный орган в сфере внешней политики страны;

      6) "Укрепление обороноспособности страны" в уполномоченный орган, осуществляющий государственную политики государственной авиации и территориальной обороны.

      33. Уполномоченные органы, перечисленные в пункте 32 настоящей Методики, ежегодно до 25 января, следующего за отчетным годом, представляют в уполномоченный орган по государственному планированию Отчет за подписью первого руководителя данного уполномоченного государственного органа.

      34. Уполномоченный орган по государственному планированию на основе информации о реализации Стратегии, полученной от уполномоченных органов, ответственных за достижение целей, целевых индикаторов, показателей результатов, а также мероприятий по Плану, формирует Отчет и проект заключения о реализации Стратегии по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике и представляет в Правительство Республики Казахстан в срок до 10 февраля года, следующего за отчетным периодом.

      35. Отчет о реализации Стратегии содержит анализ по исполнению целей, целевых индикаторов, показателей результатов, а также мероприятий по Плану.

      36. Отчет и проект заключения о реализации Стратегии, представленные уполномоченным органом по государственному планированию, при необходимости, дорабатываются в Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и представляются в Аппарат Совета Безопасности Республики Казахстан до 15 февраля, следующего за отчетным годом.

  Приложение 1
к Методике разработки,
мониторинга, реализации,
оценки и контроля Стратегии
национальной безопасности
Республики Казахстан
  Форма

План
действий по управлению рисками национальной безопасности

Действие Форма завершения Ответственные исполнители Срок
исполнения
Источники
финансирования
1 2 3 4 5 6
Наименование раздела 1

Цель


Целевой индикатор 1






Целевой индикатор n





Задача 1


Показатели результатов 1






Показатели результатов n






Мероприятие 1






Мероприятие n











Задача n


Показатели результатов 1






Показатели результатов n






Мероприятие 1






Мероприятие n











Наименование раздела n

Цель


Целевой индикатор 1






Целевой индикатор n





Задача 1


Показатели результатов 1






Показатели результатов n






Мероприятие 1






Мероприятие n











Задача n


Показатели результатов 1






Показатели результатов n






Мероприятие 1






Мероприятие n





      Примечание: План действий по управлению рисками национальной безопасности (далее – План) заполняется в соответствии с пояснением по заполнению отчетов о реализации Плана согласно приложению к настоящей форме.

  Приложение к форме Плана
действий по управлению
рисками национальной
безопасности

Пояснение по заполнению Плана действий по управлению рисками национальной безопасности

      1. В строках "Наименование раздела 1" и "Наименование раздела n" указываются разделы Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан (далее – Стратегия), Плана действий по управлению рисками национальной безопасности (далее – План).

      Каждый раздел разделяется на задачи и мероприятия, мероприятия указываются в графе "действие".

      2. В строке "Цель" указывается цель раздела Стратегии, Плана.

      3. В строках "Целевой индикатор 1" и "Целевой индикатор n" указываются целевые индикаторы раздела Стратегии, Плана;

      4. В строках "Задача 1" и "Задача n" указываются задачи разделов Стратегии, Плана.

      5. В строках "Показатель результата 1" и "Показатель результата n" указываются показатели результатов задач раздела Стратегии, Плана.

      6. В графе 2 "Действие" указываются наименование мероприятий по их реализации исходя из последовательности разделов и задач Стратегии, Плана.

      7. В графе 3 "Форма завершения" указывается форма завершения мероприятий (качественная характеристика мероприятия, раскрывающая в чем, выражается завершение мероприятия, например, мероприятие "Реконструкция и капитальный ремонт гидроузлов и водохранилищ, находящихся в республиканской собственности" имеет форму завершения "акты приемки государственных комиссий").

      8. В графе 4 "Ответственные исполнители" указываются государственные органы, подведомственные ему организации, субъекты квазигосударственного сектора, ответственные за исполнение задач и мероприятий.

      При этом, подведомственные организации и субъекты квазигосударственного сектора по исполнению задач и мероприятий указываются как соисполнители.

      9. В графе 5 "Срок исполнения" указываются запланированный срок исполнения целевого индикатора, показателей индикаторов, мероприятий.

      В случае если формой завершения по предусмотренным мероприятиям является информирование вышестоящие органы, то сроки исполнения данных мероприятий корреспондируются друг с другом и информирование вышестоящих органов осуществляется не более двух раз в год в целом по Плану.

      10. В графе 6 "Источники финансирования" заполняются источники финансирования (средства республиканского и/или местных бюджетов).

  Приложение 2
к Методике разработки,
мониторинга, реализации,
оценки и контроля Стратегии
национальной безопасности
Республики Казахстан
  Форма

Отчет
о реализации Плана действий по управлению рисками национальной безопасности

      Отчетный период ________________________
      Утвержден _____________________________
      Государственный орган _____________________________________

      1. Информация о ходе реализации Плана

Действие Форма завершения Ответственные исполнители Срок исполнения Источники финансирования Информация об исполнении (причины не исполнения)
1 2 3 4 5 6 7
Наименование раздела 1

Цель


Целевой индикатор 1







Целевой индикатор n






Задача 1


Показатели результатов 1







Показатели результатов n







Мероприятие 1







Мероприятие n













Задача n


Показатели результатов 1







Показатели результатов n







Мероприятие 1







Мероприятие n













Наименование раздела n

Цель


Целевой индикатор 1







Целевой индикатор n






Задача 1


Показатели результатов 1







Показатели результатов n







Мероприятие 1







Мероприятие n













Задача n


Показатели результатов 1







1Показатели результатов n







Мероприятие







Мероприятие n






      2. Анализ внутреннего и внешнего воздействия

Факторы внутреннего и внешнего воздействия и их влияние на достижение целевых индикаторов/показателей результатов Принятые меры
1 2

Внутренние факторы:


…..


Внешние факторы:


…..


      3. Аналитическая записка

      Первый руководитель ___________________________ подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Примечание: отчет о реализации Плана действий по управлению рисками национальной безопасности (далее – План) заполняется в соответствии с пояснением по заполнению отчетов о реализации Плана согласно приложению к настоящей форме.

  Приложение к форме отчета
о реализации Плана действий
по управлению рисками
национальной безопасности

Пояснение по заполнению отчета о реализации Плана действий по управлению рисками национальной безопасности

      Отчет о реализации Плана заполняется в следующем порядке.

      1. По строке "Отчетный период" указывается период, по итогам которого представляется отчет.

      2. По строке "Утвержден" указывается номер и дата документа, которым была утверждена Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан и План действий по управлению рисками национальной безопасности (далее – План).

      3. По строке "Государственный орган" указывается наименование государственного органа, составляющего и предоставляющего отчет.

      4. Раздел 1 "Информация о ходе реализации Плана".

      1) в графе 1 "№" указывается порядковый номер мероприятия.

      2) в графе 2 "Действие":

      в строках "Цель", "Целевой индикатор" "Задачи", "Показатели результатов", "Мероприятия" указываются наименования целей, целевых индикаторов, задач, показателей результатов мероприятий или Плана.

      3) в графе 3 "Форма завершения" указывается форма завершения мероприятий (качественная характеристика мероприятия, раскрывающая в чем выражается завершение мероприятия).

      4) в графе 4 "Ответственные исполнители" указываются государственные органы и соисполнители, ответственные за достижение целевых индикаторов/показателей результатов и выполнение мероприятий Плана.

      5) в графе 5 "Срок исполнения" указывается запланированный срок исполнения целевого индикатора, показателей индикаторов, мероприятий.

      6) в графе 6 "Источники финансирования" заполняются источники финансирования (средства республиканского и/или местных бюджетов).

      7) в графе 7 "Информация об исполнении" указывается "Исполнено", "Не исполнено" или "Частично исполнено" и информация о выполнении целевого индикатора, показателей индикаторов, мероприятий.

      5. Раздел 2 "Анализ внутреннего и внешнего воздействия".

      1) в графе 1 "Факторы внутреннего и внешнего воздействия и их влияние на достижение целевых индикаторов/показателей результатов" указываются отдельно внутренние и внешние факторы и оказанное ими положительное или отрицательное влияние на достижение показателей.

      2) в графе 2 "Принятые меры" приводится информация о принятых конкретных мерах по преодолению негативных последствий и (или) использования позитивного влияния внешних факторов на достижение показателей государственным органом, ответственным за их достижение.

      6. Отчеты включают в себя аналитическую записку.

      7. Аналитическая записка отчета о реализации содержит:

      информацию о степени решения проблем и задач, на решение которых направлен документ, влияние реализации документа на развитие национальной безопасности (данная информация включается в отчет в год проведения оценки документа);

      выводы и предложения, в том числе предложения по корректировке документа об изменении действующего законодательства и другие.

  Приложение 3
к Методике разработки,
мониторинга, реализации,
оценки и контроля Стратегии
национальной безопасности
Республики Казахстан
  Форма

Проект заключения о реализации Стратегии национальной безопасности

      1. Наименование документа: ________________________________________________
      2. Номер, дата акта, которым утверждался документ: ___________________________
      3. Государственный орган, ответственный за разработку: ________________________
      4. Государственные органы-соисполнители и иные организации-соисполнители (государственные предприятия, акционерные общества и товарищества с ограниченной ответственностью с участием государства, включая национальные компании): ____________
      5. Срок реализации: ________________________________________________________
      6. Анализ достижения конкретных результатов, запланированных на отчетный период, а также позицию в отношении объективности причин, приводимых ответственными государственными органами в качестве обоснований недостижения (за весь период с момента начала реализации документа) целевых индикаторов и показателей результатов, и неисполнения конкретных мероприятий, приведших к такому не достижению: ____________
7. Выводы (оценка) и предложения по дальнейшим мерам, направленным на достижение поставленных в документе целей и задач, принятию (при необходимости) корректирующих действий, а для итоговых отчетов – выводы о влиянии предпринятых в рамках реализации документа мероприятий на развитие национальной безопасности и предложения о совершенствовании дальнейшей деятельности по соответствующему направлению/сфере/отрасли: _______________________________________________________