"Арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету саласындағы мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 28 мамырдағы № 197 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 10 желтоқсандағы № 465 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 15 желтоқсанда № 25802 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету саласындағы мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 28 мамырдағы № 197 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20756 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар рәсімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көрсетілген құжаттар топтамасы сәйкес келген кезде көрсетілетін қызметті берушінің маманы "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-собес" ААЖ) өмірлік қиын жағдайда жүрген адамның (отбасының) өтінішіндегі деректерді енгізеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация, портал арқылы жүгінген кезде өтініштегі деректер автоматты түрде "Е-собес" ААЖ-ға беріледі.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету туралы шешім шығарылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталында құжаттарды ресімдеу туралы және авторизациялау және стационарлық, жартылай стационарлық, үлгідегі ұйымды таңдау қажеттігі туралы хабарлама жібереді (http://aleumet.egov.kz).";

      1 және 2-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Үйде күтім көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар рәсімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көрсетілген құжаттар топтамасы сәйкес келген кезде көрсетілетін қызметті берушінің маманы "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-собес" ААЖ) өмірлік қиын жағдайда жүрген адамның (отбасының) өтінішіндегі деректерді енгізеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация, порталмен байланысқан кезде, өтінішіндегі деректер автоматты түрде "Е-собес" ААЖ-не беріледі.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Көрсетілетін қызметті беруші арнаулы әлеуметтік қызметкердің әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі қорытындысын және тұрғын үй және материалдық-тұрмыстық жағдайларды тексеру актісін алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну туралы шешім қабылдайды, арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету туралы шешім шығарылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша бір жұмыс күні ішінде құжаттарды ресімдеу туралы және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталында үйде қызмет көрсету ұйымын авторизациялау және таңдау қажеттігі туралы хабарлама жібереді (http://aleumet.egov.kz).";

      1-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік қызметтер саясатын дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Р.К. Сәкеевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
С. Шапкенов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2021 жылғы 10 желтоқсандағы
№ 465 бұйрығына
1-қосымша
  "Медициналық-әлеуметтік
мекемелерде (ұйымдарда)
арнаулы әлеуметтік қызмет
көрсетуге құжаттар ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  Жергілікті атқарушы органның
немесе жергілікті атқарушы
орган уәкілеттік берген
мемлекеттік ұйымның
басшысына
____________________________
____________________________
(жергілікті атқарушы орган
немесе жергілікті атқарушы
орган уәкілеттік берген
мемлекеттік ұйым басшысының
тегі, аты, әкесінің аты
(бар болса)

      Жеке басты куәландыратын құжат 20___ жылғы "___" ________ № ___ берілді

      Тіркелген жері ________________________________________________

      Тұрғылықты мекенжайы ________________________________________

      Туған жері ________________________________________________

      Туған жылы "___" _________ _____ жыл

      Жәрдемақы түрі мен мөлшері _____________________________________

      Мүгедектік санаты _______________________________________________

      Туыстарының (заңды өкілдерінің) болуы)____________________________

      _______________________________________________________________

      (туыстық қатынастар, жасы, әлеуметтік мәртебесі, тұратын мекенжайы,

      байланыс телефоны)

ӨТІНІШ ____________________________________________________________________ (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      стационарлық үлгідегі ұйымда тәулік бойы тұрақты/уақытша (қажетінің асты сызылсын) тұру жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді сұраймын, өйткені стационар жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтажмын (мұқтаж).

      Мынадай құжаттарды қоса беремін:

      1) _______________________ 2) _________________________

      3) _______________________ 4) _________________________

      5) _______________________ 6) _________________________

      7) _______________________ 8) _________________________

      9) _______________________ 10) ________________________

      Стационарлық үлгідегі ұйымдарда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды ресімдеу үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Стационарлық үлгідегі ұйымды қабылдау, онда ұстау, одан ауыстыру және шығару шарттарымен таныстым.

      20___ жылғы "___" ___________

      __________________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы)

      Құжаттарды қабылдады ___________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы)

      20___ жылғы "___" ___________

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2021 жылғы 10 желтоқсандағы
№ 465 бұйрығына
2-қосымша
  "Медициналық-әлеуметтік
мекемелерде (ұйымдарда)
арнаулы әлеуметтік қызмет
көрсетуге құжаттар ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан
  Жергілікті атқарушы органның
немесе жергілікті атқарушы
орган уәкілеттік берген
мемлекеттік ұйымның
басшысына
___________________________
____________________________
(жергілікті атқарушы орган
немесе жергілікті атқарушы
орган уәкілеттік берген
мемлекеттік ұйым басшысының
тегі, аты, әкесінің аты
(бар болса)

ӨТІНІШ ____________________________________________________________________ (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      "___" ___________ ______ жылы туған,

      _________________________________________ мекенжайы бойынша тұратын

      жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға күндізгі болу жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді сұраймын, өйткені жартылай стационарлық жағдайда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтажмын (мұқтаж).

      Мынадай құжаттарды қоса беремін:

      1) _______________________ 2) _________________________

      3) _______________________ 4) _________________________

      5) _______________________ 6) _________________________

      7) _______________________ 8) _________________________

      9) _______________________ 10) ________________________

      Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды ресімдеу үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға қабылдау, онда ұстау, одан ауыстыру шарттарымен таныстым.

      20___жылғы "___" __________

      ____________________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы)

      Құжаттарды қабылдады ____________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы)

      20___ жылғы "___" ___________

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
2021 жылғы 10 желтоқсандағы
№ 465 бұйрығына
3-қосымша
  "Үйде күтім көрсету
жағдайында арнаулы әлеуметтік
қызмет көрсетуге құжаттар
ресімдеу" мемлекеттiк қызмет
көрсету қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  Жергілікті атқарушы
органның немесе
жергілікті атқарушы орган
уәкілеттік берген
мемлекеттік ұйымның
басшысына
____________________________
____________________________
____________________________
(жергілікті атқарушы орган
немесе жергілікті
атқарушы орган уәкілеттік
берген мемлекеттік
ұйым басшысының тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса)

ӨТІНІШ

      ____________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегін, атын, әкесінің атын (ол болған жағдайда) көрсету)

      үйде қызмет көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін есепке алуды сұраймын.

      Туған жылы _____________________________________________________

      Тұрғылықты мекенжайы ___________________________________________

      Телефон номері (үй, ұялы) _________________________________________

      Мүгедектік санаты (болған жағдайда) _______________________________

      Бірге тұратын отбасы мүшелері (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), туыстығын

      көрсету): ________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      Үйде күтім көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Үйде күтім көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету тәртібі мен шарттарымен таныстым.

      Мынадай құжаттарды қоса беремін:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы _____________________________

      _____________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Күні 20__ жылғы "___" ___________

      Өтінішті қабылдады ________________________________________________

      (тегін, атын, әкесінің атын (бар болса) және лауазымын көрсету)

      Қолы _________                   Күні 20__жылғы "___" __________

О внесении изменений в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 мая 2020 года № 197 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в сфере предоставления специальных социальных услуг"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 10 декабря 2021 года № 465. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 декабря 2021 года № 25802

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 мая 2020 года № 197 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в сфере предоставления специальных социальных услуг" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20756) следующие изменения:

      в Правилах оказания государственной услуги "Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)", утвержденных указанным приказом:

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. При соответствии пакета документов, указанных в стандарте государственной услуги, специалист услугодателя вносит автоматизированную информационную систему "Е-Собес" (далее – АИС "Е-собес") данные из заявления обратившегося лица (семьи), находящегося в трудной жизненной ситуации.

      При обращении услугополучателя через Государственную корпорацию, портал данные из заявления автоматически передаются в АИС "Е-собес".";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. После вынесения решения о предоставлении специальных социальных услуг, услугодатель по месту жительства услугополучателя в течение двух рабочих дней направляет уведомление об оформлении документов и о необходимости авторизации и выбора организации стационарного, полустационарного типа на портале социальных услуг (http://aleumet.egov.kz).";

      приложения 1 и 2 изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу;

      в Правилах оказания государственной услуги "Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в условиях ухода на дому", утвержденных указанным приказом:

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. При соответствии пакета документов, указанных в стандарте государственной услуги, специалист услугодателя вносит в автоматизированную информационную систему "Е-Собес" (далее – АИС "Е-собес") данные из заявления обратившегося лица (семьи), находящегося в трудной жизненной ситуации.

      При обращении услугополучателя через Государственную корпорацию, портал данные из заявления автоматически передаются в АИС "Е-собес".";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Услугодателем в течении трех рабочих дней со дня получения заключения социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах и Акта обследования жилищных и материально-бытовых условий принимается решение о предоставлении специальных социальных услуг. После вынесения решения о предоставлении специальных социальных услуг, услугодатель по месту жительства услугополучателя в течение одного рабочего дня направляет уведомление об оформлении документов и о необходимости авторизации и выбора организации надомного обслуживания на портале социальных услуг (http://aleumet.egov.kz).";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту развития политики социальных услуг Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Сакеева Р.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
С. Шапкенов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 10 декабря 2021 года № 465
  Приложение 1 к Правилам
оказания государственной
услуги "Оформление
документов
на оказание специальных
социальных услуг в медико-
социальных учреждениях
(организациях)"
  Форма
  Руководителю местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации
___________________________
___________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
руководителя местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации)

      Документ, удостоверяющий личность № ___ выдан "___" ______ 20___ года
Место прописки _______________________________________________
Место проживания _____________________________________________
Место рождения _______________________________________________
Дата рождения "___" _________ _____ год
Вид и размер пособия ___________________________________________
Категория инвалидности _________________________________________
Наличие родственников (законных представителей)
______________________________________________________________
(родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания,
контактный телефон)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить __________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии) услугополучателя)
специальные социальные услуги в условиях круглосуточного
постоянного/временного (нужное подчеркнуть) проживания в организации
стационарного типа, так как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных
социальных услуг в условиях стационара.
Прилагаю следующие документы:
1) _______________________ 2) _________________________
3) _______________________ 4) _________________________
5) _______________________ 6) _________________________
7) _______________________ 8) _________________________
9) _______________________ 10) ________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг
в организациях стационарного типа.
С условиями приема, содержания, перевода и выписки из организации
стационарного типа ознакомлен(а).
"___" ___________ 20___ года
__________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя)
Документы принял _________________________________________________
(должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись)
"___" ___________ 20___ года.

  Приложение 2 к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 10 декабря 2021 года № 465
  Приложение 2 к Правилам
оказания государственной
услуги "Оформление
документов на оказание
специальных социальных услуг
в медико-социальных
учреждениях
(организациях)"
  Форма
  Руководителю местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
руководителя местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить _____________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии) услугополучателя)
"___" ___________ ______ года рождения, проживающего по адресу
________________________________________________________________________
специальные социальные услуги в условиях дневного пребывания в организацию
полустационарного типа, так как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных
социальных услуг в условиях полустационара.
Прилагаю следующие документы:
1) ______________________________________________
2) ______________________________________________
3) ______________________________________________
4) ______________________________________________
5) ______________________________________________
6) ______________________________________________
7) ______________________________________________
8) ______________________________________________
9) ______________________________________________
10) _____________________________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг
в организацию полустационара типа.
С условиями приема, пребывания, отчисления и выписки из организации
полустационарного типа ознакомлен(а).
"___" __________ 20___ года
_________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя)
Документы принял
_________________________________________________________
(должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись)
"___" __________ 20___ года.

  Приложение 3 к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 10 декабря 2021 года № 465
  Приложение 1 к Правилам
государственной услуги
"Оформление документов
на оказание специальных
социальных услуг
в условиях ухода на дому"
  Форма
  Руководителю местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
руководителя местного
исполнительного органа или
уполномоченной местным
исполнительным органом
государственной организации)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу взять на учет ____________________________________________
(указать фамилию, имя, отчество (при его наличии) услугополучателя)
для предоставления специальных социальных услуг в условиях ухода на дому.
Дата рождения ________________________________________________
Адрес проживания _____________________________________________
Номер телефона (домашний, мобильный) _________________________
Категория инвалидности (при наличии) ___________________________
Совместно проживающие члены семьи (указать фамилию, имя, отчество
(при его наличии), родство):
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг
в условиях ухода на дому.
С порядком и условиями оказания специальных социальных услуг
в условиях на дому ознакомлен(а).
Прилагаю следующие документы:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись ___________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Дата "___" ___________ 20__ года
Заявление принял _________________________________________________
(указать фамилию, имя, отчество (при его наличии) и должность)
Подпись _________ Дата "___" __________ 20__года.