Қарағанды облысы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2021 жылғы 7 сәуірдегі № 24/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2021 жылғы 13 сәуірде № 6303 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына, "Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламенті мен Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының өтініштерді қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ережені бекіту туралы" 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 560 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қарағанды облысы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау "Қарағанды облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің басшысына жүктелсін.

      3. Осы қаулы оған қол қойған күннан бастап күшіне енеді.

      Қарағанды облысының әкімі Ж. Қасымбек

  Қарағанды облысы
әкімдігінің
2021 жылғы 7 сәуірдегі
№ 24/01
қаулысына қосымша

Қарағанды облысы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қарағанды облысы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы", 2007 жылғы 12 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес әзірленген және Қарағанды облысы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының тәртібін регламенттейді.

      2. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауды (бұдан әрі - қабылдау): облыстың әкімі және оның орынбасарлары, облыс әкімі аппаратының басшысы және оның орынбасарлары, облыс әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің басшылары, сондай-ақ облыс әкімі аппаратының қабылдауды жүзеге асыруға уәкілетті өзге де қызметкерлері жүзеге асырады.

      3. Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардың өкілдері облыс әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелері басшыларының, сондай-ақ облыс әкімі аппаратының қабылдауды жүзеге асыруға уәкілетті өзге де қызметкерлерінің қабылдауына келіскен жағдайда оларды көрсетілген лауазымды адамдар олар өтініш жасаған күні қабылдауды жүргізеді.

2-тарау. Облыс әкімінің аппаратында жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау тәртібі

      4. Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдауға жазуды қабылдауды ұйымдастыруға жауапты заңды және жеке тұлғалардың өтініштерімен жұмыс жөніндегі бөлімнің (бұдан әрі – Бөлім) қызметкерлері күн сайын жұмыс күндері сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін 1,5 сағаттан аспайтын түскі үзіліспен "egov.kz" веб-порталындағы электрондық арыздар, қағаз форматтағы, оның ішінде қолма-қол түскен өтініштер немесе қоғамдық қабылдау бөлмесінің қызметкеріне ауызша баяндалған, сондай-ақ Бөлімнің Call-орталығына келіп түскен өтінімдер негізінде жүргізіледі.

      5. Мәселенің мәні баяндалмаған жеке қабылдау туралы өтініш қаралмайды, бұл туралы өтініш берушiге хабарланады.

      6. Облыс әкімі мен оның орынбасарларының қабылдауы әкім бекіткен графикке сәйкес айына бір реттен кен емес сиретпей жүргізіледі. Сондай-ақ есеп беру кездесуі өткізілгенге дейін бір күн бұрын және есеп беру кездесуі өткізілгеннен кейін өткізіледі.

      7. Лауазымды адамның тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда), қабылдау күндері көрсетілген қабылдау графиктері қазақ және орыс тілдерінде қоғамдық қабылдау бөлмесінің үй-жайында көзге оңай түсетін жерлерде, сондай-ақ Қарағанды облысы әкімінің ресми сайтында орналастырылады.

      8. Қарағанды облысы әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің басшылары қажеттіліктің туындауына қарай жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдауды жүзеге асырады.

      9. Облыс әкімінің орынбасарлары қабылдауды әкімнің тиісті тапсырмасы бойынша қабылдау өткізу уақытын көрсете отырып, бекітілген кестеден тыс жүзеге асыра алады.

      10. Қабылдаудың алдында жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі (бұдан әрі – арыз беруші) өзінің жеке басын куәландыратын құжатты, ал басқа тұлғалардың атынан өтініш жасаған кезде – олардың мүдделерін білдіру өкілеттігін растайтын құжаттарды көрсетеді.

      11. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 14 наурыздағы № 390-16қ қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында құпиялылық режимін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарға және өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүргізіледі.

      Қажет болған жағдайда шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау аудармашының қатысуымен жүргізіледі.

      12. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың қабылдауда берген өтініштері, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда оларды қараудың өзге ережелерімен көзделмесе, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қаралады.

      13. Қабылдау өтініштердің кезегі тәртібімен жүргізіледі. Ұлы Отан соғысының ардагерлері, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлер, басқа мемлекеттердiң аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері, барлық санаттағы мүгедектер, жүкті әйелдер, "Алтын Қыран" ордендерімен марапатталған, "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері" атағы бар адамдар кезектен тыс қабылданады.

      14. Арыз берушілердің келісімімен облыс әкімінің және оның орынбасарларының, облыс әкімі аппаратының басшысы және оның орынбасарларының, әкім аппаратының құрылымдық бөлімшелері басшыларының, сондай-ақ облыс әкімі аппаратының қабылдауды жүзеге асыруға уәкілетті өзге де қызметкерлерінің қабылдауы бейнеконференцбайланыс арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.

      15. Коронавирус пандемиясына немесе азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты басқа да жағдайларға орай шектеу шаралары енгізілген жағдайда қабылдау бейнеконференцбайланыс арқылы ғана жүзеге асырылатын болады.

      16. Мына:

      1) Қарағанды облысының жергілікті атқарушы органдарының және орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің құзыретіне кірмейтін мәселелер бойынша;

      2) бұрын қабылданған немесе сол мәселе бойынша өтінішіне жауап алған тұлғаларды қабылдауға жазу жүзеге асырылмайды.

      17. Уақытша еңбекке жарамсыздық, қызметтік іссапар және басқа да жағдайлардың себебі бойынша қабылдау жүргізу мүмкін болмаған жағдайда қабылдаушы адам қабылдауға жауапты қызметкерді/Бөлімді жеке қабылдау өткізілгенге дейін кемінде 2 (екі) жұмыс күні бұрын немесе қабылдау өткізілетін күні хабардар етеді.

      18. Қабылдау күнінде қоғамдық қабылдау бөлмесінде қосымша өтініштер мен басқа да ілеспе құжаттарды дұрыс ресімдеуге (қажет болған жағдайда) көмектесетін заң консультанттары, медиаторлар, психологтар және әлеуметтік қызметкерлер тартылуы мүмкін (волонтерлерді қабылдау күндері ғана тартуға болады).

      19. Қабылдауды облыс әкімі өткізген кезде Бөлім прокуратура органдарының, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің, Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаментінің аумақтық бөлімшелері өкілдерінің қатысуын қамтамасыз етеді.

      20. Егер көтерілетін мәселе орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің құзыреті шегінен шығып кеткен жағдайда, онда тиісті мемлекеттік органның бірінші басшысының атына орталық аппарат өкілдерінің бейнеконференцбайланыс арқылы қатысуына сұраныс жіберіледі.

      21. Орталық мемлекеттік орган өкілдерінің қабылдауға қатысуы жөнінде сұраныс жіберілгеннен кейін арыз беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде жіберілген сұраныс туралы және қабылдауға жазу туралы өтінішті қараудың ұзартылғаны туралы хабардар етіледі.

      22. Мемлекеттік органдардың облыс әкімінің бірлескен қабылдауына қатысудан бас тарту фактілері туралы ақпарат 2 (екі) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөліміне жіберіледі.

      23. Қабылдау арыз берушінің қалауы бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде жүзеге асырылады.

      24. Қабылдау барысында Бөлім қызметкерлері арыз берушілерге облыс әкімі аппаратының қызметкерлерін шақыра алады немесе тиісті лауазымды адамдармен қабылдау уақыты мен орнын келіседі.

      25. Қабылдау нәтижелері тапсырмаларды орындаудың нақты мерзімдерін көрсете отырып, хаттамаланады.

      26. Азаматтарды қабылдау бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланып отырады.

3-тарау. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау мәселелері бойынша өтініштерді тіркеу және қарау тәртібі

      27. Қабылдауға жазу туралы келіп түскен барлық өтініштерді уәкілетті қызметкерлер құжат айналымының электрондық жүйесінде 3 (үш) жұмыс күні ішінде тіркейді және Бөлімге алдын ала қарауға жібереді.

      28. Әкім аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің қатысуымен Бөлім қабылдау басталғанға дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын, материалдарды жинағаннан және талдағаннан кейін әкім аппараты басшысының атына қабылдау күнін белгілеу немесе бас тарту туралы ұсыныспен анықтамалық ақпарат дайындайды.

      29. Қабылданған шешімнің қорытындысы бойынша Бөлім қабылдау графигіне енгізу үшін облыс әкімі мен оның орынбасарлары қабылдайтын адамдардың тізімін қалыптастырады.

      30. Бөлімнің жауапты қызметкері бекітілген тізімдерді қабылдау графигіне кезектілік тәртібімен бөледі.

      31. Бөлімнің жауапты қызметкері өтініш тіркелген кезден бастап күнтізбелік 15 (он бес) күннен кешіктірмей арыз берушіге қабылдау уақыты мен күні немесе қабылдаудан дәлелді бас тарту көрсетілген жауапты жолдайды.

      32. Мәселенің сипаты барынша пысықтауды талап ететін күрделі болған жағдайда Бөлімнің қорытындысы негізінде арыз берушіге өтінішті қарау мерзімін өтініш тіркелген кезден бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзарту туралы хат жіберіледі.

      33. Бөлімнің уәкілетті қызметкерлерінің облыс әкімі мен оның орынбасарларының қабылдауын ұйымдастыру, қабылдауды өткізу практикасын талдау және қорыту үшін қажетті материалдарды ұсыну туралы талаптары облыс әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелері мен орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелері үшін міндетті болып табылады.

4-тарау. Қабылдау қорытындысы бойынша тапсырмалардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру

      34. Қабылдау қорытындысы бойынша дайындалған хаттамалық тапсырмаларды бақылауды тікелей Бөлім жүзеге асырады.

      35. Арыз берушіге берілген түпкілікті дәлелді жауап қабылдаудан келіп түскен өтінішті бақылаудан алу үшін негіз болып табылады.

      36. Қабылдаудан түскен өтініштер 1-3 жұмыс күні мерзімінде сканерден өткізіліп, хаттамалық тапсырмаға және электрондық құжат айналымы жүйесіне тіркеледі. Өтініштерге "жеке қабылдаудан" деген белгі қойылады.

      37. Қабылдаудан түсетін өтінішті қарауды оны бұрын шешкен қызметкерге тапсыруға жол берілмейді.

      38. Бөлім қызметкерлері арыз берушілердің қанағаттану деңгейіне тұрақты негізде мониторинг жүргізуі тиіс; консультация алған және жеке қабылдауға жазылудан бас тартқан арыз берушілерге телефон байланысы арқылы сауал жүргізіледі.

      39. Бөлім облыс әкімі аппаратының мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп:

      1) облыс әкімі мен оның орынбасарларының азаматтарды қабылдау шеңберіндегі жұмысын ақпараттық-талдамалық сүйемелдеуді;

      2) азаматтарды қабылдауға жауапты лауазымды адамдардың, оның ішінде орталық мемлекеттік органдардың, прокуратура және сот билігі органдарының аумақтық бөлімшелерінің жауапты лауазымды тұлғаларының қатысуын (келісім бойынша);

      3) арыз берушімен кері байланысты (қажеттілігіне қарай);

      4) Бөлім шеңберінде, оның ішінде төтенше жағдай, төтенше ахуал режимдерін; эпидемиологиялық сипаттағы карантиндік шараларды енгізумен; тұрғындардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіретін техногендік және өзге де апаттармен байланысты шектеу шаралары қабылданған жағдайда жұмыс істейтін Call-орталықтардың үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді.

      40. Азаматтарды қабылдау жөніндегі бөлім жұмысының нәтижелері туралы облыс әкімін және Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің Өтініштерді қарауды бақылау бөлімін тұрақты негізде (тоқсанына бір реттен сиретпей) хабардар ету қажет.

Об утверждении регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Карагандинской области

Постановление акимата Карагандинской области от 7 апреля 2021 года № 24/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 13 апреля 2021 года № 6303

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2020 года № 560 "Об утверждении Типового регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы и Типового положения об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы", акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Карагандинской области.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Карагандинской области".

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня его подписания.

      Аким Карагандинской области Ж. Қасымбек

  Приложение
к постановлению
акимата Карагандинской области
от 7 апреля 2021 года
№ 24/01

Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Карагандинской области

Глава 1. Общие положения

      1. Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Карагандинской области (далее-регламент) разработан в соответствии с законами Республики Казахстан от 23 марта 2001 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", от 12 января 2007 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами и регламентирует порядок личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Карагандинской области.

      2. Личный прием физических лиц и представителей юридических лиц (далее–прием) осуществляется: акимом области и его заместителями, руководителем аппарата акима области и его заместителями, руководителями структурных подразделений аппарата акима области, а также иными работниками аппарата акима области, уполномоченными на осуществление приема.

      3. Руководители структурных подразделений аппарата акима, а также иные работники аппарата акима, уполномоченные на осуществление приема, проводят прием физических лиц и представителей юридических лиц в день их обращения, в случае их согласия на прием указанными должностными лицами.

Глава 2. Порядок приема физических лиц и представителей юридических лиц в аппарате акима области

      4. Запись на прием физических лиц и представителей юридических лиц ведут сотрудники отдела по работе с обращениями юридических и физических лиц (далее – Отдел), ответственные за организацию приема, ежедневно, в рабочие дни с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед не более 1,5 часа, на основании электронных заявлений с портала "egov.kz", обращений в бумажном формате, в том числе поступающих нарочно, либо в устной форме, изложенной работнику общественной приемной, а также заявок, поступивших в Call-центр Отдела.

      5. Обращение с просьбой о личном приеме, в котором не изложена суть вопроса, оставляется без рассмотрения с сообщением об этом заявителю.

      6. Прием акима области и его заместителями проводится не реже одного раза в месяц, согласно утвержденному акимом графику. Также прием проводится за день до проведения отчетной встречи и после проведения отчетной встречи.

      7. Графики приема с указанием фамилии, имени и отчества (при его наличии) должностного лица, дней приема вывешиваются в помещении общественной приемной на казахском и русском языках, в доступных для общего обозрения местах, а также на официальном сайте акимата Карагандинской области.

      8. Руководители структурных подразделений аппарата акима Карагандинской области осуществляют прием физических лиц и представителей юридических лиц по мере возникновения необходимости.

      9. Прием заместителями акима области, может осуществляться вне утвержденного графика по соответствующему поручению акима с указанием даты проведения приема.

      10. Перед началом приема физическое лицо или представитель юридического лица (далее – заявитель) предъявляет документ, удостоверяющий его личность, а при обращении от имени других лиц – документы, подтверждающие полномочия представлять их интересы.

      11. Прием иностранцев и лиц без гражданства проводится в соответствии с требованиями по обеспечению режима секретности в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2000 года №390-16с и иными нормативными правовыми актами.

      В случае необходимости, прием иностранцев и лиц без гражданства проводится с участием переводчика.

      12. Обращения иностранцев и лиц без гражданства, поданные на приеме, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, если международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, не предусмотрены иные правила их рассмотрения.

      13. Прием проводится в порядке очередности обращения. Ветераны Великой Отечественной войны, ветераны, приравненные по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, ветераны боевых действий на территории других государств, инвалиды всех категорий, беременные женщины, лица, награжденные орденами "Алтын Қыран", имеющие звание "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері", принимаются вне очереди.

      14. С согласия заявителей, прием акима области и его заместителей, руководителя аппарата акима области и его заместителей, руководителей структурных подразделений аппарата акима, а также иными работниками аппарата акима, уполномоченными на осуществление приема может осуществляться посредством видеоконференцсвязи.

      15. В случае введения ограничительных мер, связанных с пандемией коронавируса или других обстоятельств, связанных с обеспечением безопасности физических лиц и представителей юридических лиц, прием осуществляется исключительно посредством видеоконференцсвязи.

      16. Не осуществляется запись на прием:

      1) по вопросам, не входящим в компетенцию местных исполнительных органов Карагандинской области и территориальных подразделений центральных государственных органов;

      2) лиц, ранее принятых или имеющих ответ на обращение по тому же вопросу.

      17. В случае невозможности проведения приема по причине временной нетрудоспособности, служебной командировки и других случаев, принимающее лицо оповещает Отдел/работника ответственного за прием не менее чем за 2 (два) рабочих дня или в день проведения личного приема.

      18. В день приема в общественных приемных могут привлекаться юридические консультанты, медиаторы, психологи и социальные работники, помогающие корректно оформить (в случае необходимости) дополнительные заявления и другие сопутствующие документы.

      19. При проведении приема акима области Отдел обеспечивает участие представителей территориальных подразделений органов прокуратуры, Министерства внутренних дел, Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции и Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан.

      20. В случае если поднимаемый вопрос выходит за рамки компетенции территориальных подразделений центральных государственных органов, то на имя первого руководителя соответствующего государственного органа направляется запрос на участие представителей центрального аппарата посредством видеоконференцсвязи.

      21. После отправки запроса по участию представителей центральных государственных органов на приеме, заявитель в течение 2 (двух) рабочих дней информируется о направленном запросе и о продлении рассмотрения обращения о записи на прием.

      22. Информация о фактах отказа в участии государственных органов в совместном приеме акима области, направляется в Отдел по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан в течение 2 (двух) рабочих дней.

      23. Прием осуществляется на государственном и русском языках, по желанию заявителя.

      24. В ходе приема работники Отдела могут пригласить к обратившимся лицам работников аппарата акима области, или согласовывают с соответствующими должностными лицами время и место приема.

      25. Результаты приема протоколируются с указанием конкретных сроков исполнения поручений.

      26. Приемы граждан освещается в средствах массовой информации.

Глава 3. Порядок регистрации и рассмотрения обращений по вопросам приема физических и представителей юридических лиц

      27. Все поступившие обращения о записи на прием регистрируются уполномоченными сотрудниками в электронной системе документооборота в течение 3 (трех) рабочих дней и направляются на предварительное рассмотрение в Отдел.

      28. Отдел с участием структурных подразделений аппарата акима, за 5 (пять) рабочих дней до начала приема, после сбора и анализа материалов готовит справочную информацию на имя руководителя аппарата акима с предложением о назначении даты приема или отказе.

      29. По итогам принятого решения, Отдел формирует список лиц, принимаемых акимом области и его заместителями для включения в график приема.

      30. Ответственный сотрудник Отдела распределяет утвержденные списки в график приема в порядке очередности.

      31. В срок, не позднее 15 (пятнадцати) календарных дней с момента регистрации обращения, ответственный сотрудник Отдела направляет ответ заявителю о дате и времени записи на прием, либо мотивированный отказ в приеме.

      32. В случае сложного характера вопроса, требующего большей проработки, на основании заключения Отдела заявителю направляется письмо о продлении срока рассмотрения, не более чем на 30 (тридцать) календарных дней с момента регистрации обращения.

      33. Требования уполномоченных работников Отдела о предоставлении материалов, необходимых для организации приема, акиму области и его заместителям, анализа и обобщения практики проведения приема, являются обязательными для структурных подразделений аппарата акима области и территориальных подразделений центральных государственных органов.

Глава 4. Осуществление контроля исполнения поручений по итогам приема

      34. Контроль протокольных поручений, подготовленных по итогам приемов, осуществляется непосредственно Отделом.

      35. Основанием для снятия с контроля поступившего с приема обращения является окончательный мотивированный ответ заявителю.

      36. В срок от 1 до 3 рабочих дней, обращения, поступившие с приема, сканируются и прикрепляются к протокольным поручениям, регистрируются в системе электронного документооборота. На обращениях ставится отметка "с личного приема".

      37. Не допускается поручать рассмотрение обращения с приема сотруднику, которому оно ранее разрешалось.

      38. Сотрудниками Отдела на регулярной основе должен осуществляться мониторинг уровня удовлетворҰнности заявителей; проводиться опрос заявителей посредством телефонной связи, получивших консультации и отказавшихся от записи на личный прием.

      39. Совместно с заинтересованными структурными подразделениями аппарата акима области, Отдел обеспечивает:

      1) информационно-аналитическое сопровождение работы акима области и его заместителей в рамках проводимых приемов граждан;

      2) участие ответственных должностных лиц, задействованных в приеме граждан, в том числе, ответственных должностных лиц территориальных подразделений, органов прокуратуры и судебной власти (по согласованию);

      3) обратную связь с заявителем (по необходимости);

      4) бесперебойную работу Call-центров, работающих в рамках Отдела, в том числе в случае принятия ограничительных мер, связанных с введением: режимов чрезвычайного положения, чрезвычайной ситуации; карантинных мер эпидемиологического характера; техногенных аварий и иных катастроф, несущим угрозу жизни и здоровью населения.

      40. О результатах работы Отдела по приему граждан необходимо на регулярной основе (не реже одного раза в квартал) информировать акима области и Отдел по контролю за рассмотрением обращений Администрации Президента Республики Казахстан.