БҰЙЫРАМЫН:
1. "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:
Көрсетілген бұйрықпен бекітілген 3-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі |
А. Аймагамбетов |
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 5 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына 3-қосымша |
Мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары Мүмкіндіктері шектеулі балалардың қазақ тілінде жүргізілетін 1 жастан 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары
№ | Көру қабілеті бұзылған балалар | |||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | |
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 |
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 2 | |
Орыс тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2 | 2,5 | 2,5 |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | |
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | |
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 |
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |
Музыка | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 |
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | |
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Арнайы түзеу оқу қызметі* | ||||||
6 | Таным | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Көру түйсігі** |
|
|
|
|
| |
Кеңістікте бағдарлай білу | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1 | |
7 | Әлеумет | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
8 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9,5 | 13 | 15 | 16 | 20 |
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут |
*Кіші топтар бойынша тифлопедагог өтеді, көзі көрмейтін балалармен жекелей жұмыс жасалады |
*қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.
№ | Есту қабілеті бұзылған балалар | ||||||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | ||||||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | |||||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | ||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | ||||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 4 | |||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 1 | ||||||||||||||
Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | ||||||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 0,5 | ||||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 | |||||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
Музыка | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | ||||||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | |||||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | ||||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі * | |||||||||||||||||||
6 | Коммуникация | 2 | 2 | 3,5 | 4 | 4 | |||||||||||||
**** Тіл дамыту | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||||||||||||||
Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту | 1 | 1 | 2,5 | 2 | 2 | ||||||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 11 | 15 | 16 | 20 | |||||||||||||
* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі. | |||||||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | |||||||||||||
№ | Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар | ||||||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | ||||||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | |||||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | ||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | ||||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 | |||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 2 | ||||||||||||||
Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | 0,5 | - | - | ||||||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
Естествознание | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 | |||||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
Музыка | 1 | 1,5 | 1,5 | 1 | 2 | ||||||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | |||||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | ||||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)* | |||||||||||||||||||
6 | Денсаулық |
|
|
|
|
| |||||||||||||
Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта) | 1 | 1 | 1,5 | 2 | 2 | ||||||||||||||
Түзеу жұмыстары * | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | ||||||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 11 | 15 | 16 | 22 | |||||||||||||
* Арнайы педагогтер (дефектолог, логопед) түзеуді қажет ететін кіші топтар бойынша жүргізеді. | |||||||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | |||||||||||||
№ | Интеллекті бұзылған балалар | ||||||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | ||||||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | |||||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||
Дене шынықтыру | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||
Мәдени-тазалық дағдылары | 2 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | ||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | ||||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 | |||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | ||||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 2 | ||||||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2 | 2 | 2,5 | |||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | ||||||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 | |||||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,5 | 1 | 1 | 1,5 | ||||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | ||||||||||||||
Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||||
Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек) | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі* | |||||||||||||||||||
6 | Таным | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||
Ойынға үйрету | 1 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | ||||||||||||||
Ойлауды қалыптастыру | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||
Сенсорика | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
7 | Әлеумет | 1 | 2 | 2 | 2 | 1,5 | |||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 0,5 | ||||||||||||||
Коммуникация | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
Түзеу жұмыстары | - | 1 | 1 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 13 | 15 | 16 | 20 | |||||||||||||
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | |||||||||||||
№ | Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар | ||||||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | ||||||||||||||||||
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | 0,5 | |||||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 2 | 2,5 | 5 | ||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 1 | 1 | 1,5 | |||||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | 1,5 | |||||||||||||||
Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда) | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
3 | "Таным" | 2 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Құрастыру | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||
Сенсорика | 1 | 0,5 | 0,5 | - | |||||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 3 | 3 | 3,5 | 5 | ||||||||||||||
Сурет салу | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
Музыка | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |||||||||||||||
5 | "Әлеумет" | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | 1 | |||||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 0,5 | |||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі * | |||||||||||||||||||
6 | Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу |
|
|
|
| ||||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Коррекционная работа | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 13 | 15 | 16 | 20 | ||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтағы) арнайы педагог (дефектологтармен) кіші топтарда немесе түзеуге мұқтаж балармен жеке жүргізіледі | |||||||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы | 10-15 минут | 15-20 минут |
20-25 |
25-30 | ||||||||||||||
№ | Сөйлеу тілі жалпы дамымаған | ||||||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | ||||||||||||||||||
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | 0,5 | |||||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1,5 | 2 | 3,5 | ||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | 1 | |||||||||||||||
Орыс тілі(қазақтілінде оқытатын топтарда) | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
3 | "Таным" | 2 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Құрастыру | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||
Сенсорика | 1 | 0,5 | - | - | |||||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 3 | 3 | 3,5 | 5 | ||||||||||||||
Сурет салу | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | |||||||||||||||
Музыка | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |||||||||||||||
5 | "Әлеумет" | 1 | 1 | 1 | 2 | ||||||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | 1 | |||||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі* | |||||||||||||||||||
6 | Коммуникация |
|
|
|
| ||||||||||||||
Тіл дамыту | 2 | 2 | 3 | 2 | |||||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | 1,5 | |||||||||||||||
Дыбыс айту | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 13 | 14 | 16 | 20 | ||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы | 10-15 минут | 15-20 минут |
20-25 |
25-30 | ||||||||||||||
Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін | |||||||||||||||||||
№ | Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Топтар бойынша аптасына өтілетін сағаттар саны | |||||||||||||||||
I деңгей (2-4 жас) | II деңгей (4-6 жас) | III деңгей 6-7 (8) жас | |||||||||||||||||
1 | Денсаулық | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||||||
2 | Коммуникация | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін) | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
3 | Таным | 1 | 1,5 | 3 | |||||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||||
Құрастыру | - | 0,5 | 1 | ||||||||||||||||
Жаратылыстану | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||||||
4 | Шығармашылық | 3 | 3 | 3,5 | |||||||||||||||
Сурет салу/Тифлографика | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
Мүсіндеу | 1 | 1 | 1,5 | ||||||||||||||||
Музыка | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
5 | Әлеумет | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі* | |||||||||||||||||||
6 | *"Коммуникация" | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||
Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді қалыптастыру (көру және есту қабілетінің аралас бұзылуымен) | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||
Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін) | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін) | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
7 | Таным | 2 | 3 | 3 | |||||||||||||||
Сенсорика | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
Кеңістікте бағдарлай білу | 1 | 2 | 2 | ||||||||||||||||
8 | Әлеумет | 2 | 3 | 2,5 | |||||||||||||||
Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру | 1 | 1 | 0,5 | ||||||||||||||||
Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру | - | 1 | 1 | ||||||||||||||||
9 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 18 | 20,5 | 22 | |||||||||||||||
* Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзылыстардың түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады: |
Мектепке дейінгі тәрбиенің үлгілік оқу жоспары мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және 1 жастан бастап орыс тілінде оқытатын 1-сыныпқа қабылданғанға дейін
№ | Көру қабілеті бұзылған балалар үшін | |||||||
Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | |||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 | ||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||
Сауат ашу негізі | - | - | - | - | 2 | |||
Қазақ тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2 | 2,5 | 2,5 | ||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | |||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | |||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 | ||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||
Музыка | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | ||
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | |||
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||
Арнайы түзеу оқу қызметі* | ||||||||
6 | Таным | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | ||
** Көру қабілеті |
|
|
|
|
| |||
Кеңістіктегі бағдарлау | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1 | |||
7 | Әлеумет | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
8 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9,5 | 13 | 15 | 16 | 20 | ||
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | ||
* Арнайы педагог (тифлопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді |
* қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.
№ | Есту қабілеті бұзылған балалар үшін | |||||||||||||||
Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | |||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 4 | ||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 1 | |||||||||||
Қазақ тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | |||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 0,5 | |||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3 | 3,5 | 5 | ||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
Музыка | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | ||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | |||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі * | ||||||||||||||||
6 | Коммуникация | 2 | 2 | 3,5 | 4 | 4 | ||||||||||
**** Тіл дамыту | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | |||||||||||
Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту | 1 | 1 | 2,5 | 2 | 2 | |||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 11 | 15 | 16 | 20 | ||||||||||
* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі. | ||||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | ||||||||||
№ | Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар | |||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,5 | |||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | |||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 | ||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 2 | |||||||||||
Қазақ тілі | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | 0,5 | - | - | |||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3,5 | 3,5 | 5 | ||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | |||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | ||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | - | 1 | |||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)* | ||||||||||||||||
6 | Денсаулық | 2 | 3 | 3,5 | 4 | 5 | ||||||||||
Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта) | 1 | 1 | 1,5 | 2 | 2 | |||||||||||
Түзеу жұмыстары * | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | |||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 11 | 15 | 16 | 22 | ||||||||||
* Арнайы педагогтермен (дефектологтар, логопед) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді. | ||||||||||||||||
8 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | ||||||||||
№ | Интеллекті бұзылған балалар | |||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||||||||||
Ерте жастағы топ |
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | ||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||
Дене шынықтыру | 1 | 2 | 2 | 2 | 2,5 | |||||||||||
Мәдени-тазалық дағдылары | 2 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | - | 0,5 | |||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1 | 2 | 2,5 | 5 | ||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | |||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | - | 1 | |||||||||||
3 | "Таным" | 1 | 1,5 | 2 | 2 | 2,5 | ||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | - | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 0,5 | - | - | - | |||||||||||
Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 2 | 3 | 3 | 3,5 | 5 | ||||||||||
Сурет салу | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,5 | 1 | 1 | 1,5 | |||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | |||||||||||
Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
5 | "Әлеумет" | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||
Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек) | - | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | |||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі * | ||||||||||||||||
6 | Таным | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||
Ойынға үйрету | 1 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | |||||||||||
Ойлауды қалыптастыру | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
Сенсорика | - | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||
7 | Әлеумет | 1 | 2 | 2 | 2 | 1,5 | ||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 0,5 | |||||||||||
Коммуникация | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Түзеу жұмыстары | - | 1 | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
8 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 9 | 13 | 15 | 16 | 20 | ||||||||||
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы |
10 | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | ||||||||||
№ | Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар | |||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||||||||||
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | |||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 2,5 | ||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | 0,5 | ||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 2 | 2,5 | 5 | |||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 1 | 1 | 1,5 | ||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | 1,5 | ||||||||||||
Қазақ тілі | - | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
3 | "Таным" | 2 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Құрастыру | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
Сенсорика | 1 | 0,5 | 0,5 | - | ||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 3 | 3 | 3,5 | 5 | |||||||||||
Сурет салу | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
Музыка | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | ||||||||||||
5 | "Әлеумет" | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | 1 | ||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 0,5 | ||||||||||||
*Арнайы түзеу оқу қызметі | ||||||||||||||||
6 | Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу |
|
|
|
| |||||||||||
Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту | 0,5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Сенсорика | 0,5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Түзеу жұмысы | 0,5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
7 | Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 13 | 15 | 16 | 20 | |||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметін (кіші топтар) арнайы педагогтер (дефектологтар) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді. | ||||||||||||||||
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | |||||||||||
№ | Сөйлеу тілі жалпы дамымаған | |||||||||||||||
Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Жас тобы | |||||||||||||||
Кіші топ |
Орта топ |
Ересек топ |
Мектепалды | |||||||||||||
1 | "Денсаулық" | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 2,5 | ||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | - | - | 0,5 | ||||||||||||
2 | "Коммуникация" | 1 | 1,5 | 2 | 3,5 | |||||||||||
Сөйлеуді дамыту | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
Көркем әдебиет | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||
Сауат ашу негіздері | - | - | - | 1 | ||||||||||||
Қазақ тілі | - | 0,5 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
3 | "Таным" | 2 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | - | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Құрастыру | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
Сенсорика | 1 | 0,5 | - | - | ||||||||||||
Жаратылыстану | - | 0,5 | 1 | 1 | ||||||||||||
4 | "Шығармашылық" | 3 | 3 | 3,5 | 5 | |||||||||||
Сурет салу | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Мүсіндеу | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
Аппликация | 0,25 | 0,25 | 0,5 | 1 | ||||||||||||
Музыка | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 2 | ||||||||||||
5 | "Әлеумет" | 1 | 1 | 1 | 2 | |||||||||||
Өзін-өзі тану | - | - | - | 1 | ||||||||||||
Қоршаған ортамен танысу | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі * | ||||||||||||||||
6 | Коммуникация | 3 | 3 | 4 | 4 | |||||||||||
Тіл дамыту | 2 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||
Сауат ашу | - | - | - | 1,5 | ||||||||||||
Дыбыс айту | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі | 13 | 14 | 16 | 20 | ||||||||||||
9 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы | 10-15 минут | 15-20 минут | 20-25 минут | 25-30 минут | |||||||||||
Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін | ||||||||||||||||
№ | Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі | Топтар бойынша аптасына сағат саны | ||||||||||||||
I деңгей |
II деңгей |
III деңгей | ||||||||||||||
1 | Денсаулық | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
Дене шынықтыру | 3 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | - | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||
2 | Коммуникация | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін) | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
3 | Таным | 1 | 1,5 | 3 | ||||||||||||
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||||
Құрастыру | - | 0,5 | 1 | |||||||||||||
Жаратылыстану | 0,5 | 0,5 | 1 | |||||||||||||
4 | Шығармашылық | 3 | 3 | 3,5 | ||||||||||||
Сурет салу/Тифлографика | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
Мүсіндеу | 1 | 1 | 1,5 | |||||||||||||
Музыка | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
5 | Әлеумет | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
Арнайы түзеу оқу қызметі* | ||||||||||||||||
6 | *"Коммуникация" | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||
Көру және есту қабілеттерінің қатар бұзылыстары болған кездегі ыммен, дактильді-қатынас сөйлеуді қалыптастыру | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||
Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін) | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||
Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін) | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
7 | Таным | 2 | 3 | 3 | ||||||||||||
Сенсорика | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
Кеңістікте бағдарлай білу | 1 | 2 | 2 | |||||||||||||
8 | Әлеумет | 2 | 3 | 2,5 | ||||||||||||
Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру | 1 | 1 | 0,5 | |||||||||||||
Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
Домашний труд и поведение в других ситуациях | - | 1 | 1 | |||||||||||||
9 | Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру | 18 | 20,5 | 22 | ||||||||||||
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзушылық түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады: |