"Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 5 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 18 қаңтарда № 26512 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген 3-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
А. Аймагамбетов

  Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2022 жылғы 12 қаңтардағы
№ 5
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
3-қосымша

Мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары Мүмкіндіктері шектеулі балалардың қазақ тілінде жүргізілетін 1 жастан 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары


п/п

Көру қабілеті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап)

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Орыс тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

2

3

3

3

2


Көру түйсігі**

 
1

 
1,5

 
1,5

 
1,5

 
1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Әлеумет

0,5

1

1

1

1


Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

0,5

1

1

1

1

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9,5

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


*Кіші топтар бойынша тифлопедагог өтеді, көзі көрмейтін балалармен жекелей жұмыс жасалады
** Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді дамыту бойынша түзеу оқу қызметі жүргізіледі. Қалған балалармен сезіну және сипап сезуді дамыту түзеу оқу қызметінің жоғарыда көрсетілген барлық түрлерінде жүргізіледі.

      *қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.


п/п

Есту қабілеті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

1

1

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Тіл дамыту

1

1

1

2

2


Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

1

1

2,5

2

2

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

20


* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі.
** Көркем әдебиетті оқу сюжеттік-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі
*** Арнайы педагог (сурдопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
**** Ымдау тілін естімейтін балалар (мектепалды даярлық тобы) 1 сағат көлемінде оқиды

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)*

6

Денсаулық

 
2

 
3

 
3,5

 
4

 
5


Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта)

1

1

1,5

2

2


Түзеу жұмыстары *

1

2

2

2

3

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

22


* Арнайы педагогтер (дефектолог, логопед) түзеуді қажет ететін кіші топтар бойынша жүргізеді.

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Интеллекті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

1

2

2

2

2

Мәдени-тазалық дағдылары

2

1

1

1

0,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

3

"Таным"

1

1,5

2

2

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек)

-

0,5

0,5

1

1


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

1

2

2

2

2


Ойынға үйрету

1

1

1

1

0,5


Ойлауды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

0,5

7

Әлеумет

1

2

2

2

1,5


Қоршаған ортамен танысу

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Түзеу жұмыстары

-

1

1

0,5

0,5

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(1 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5

Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда)

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1,5

1,5

1,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1,5

1,5

1,5

0,5

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу

 
1,5

 
3

 
3

 
3


Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Коррекционная работа

0,5

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

15

16

20


Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтағы) арнайы педагог (дефектологтармен) кіші топтарда немесе түзеуге мұқтаж балармен жеке жүргізіледі

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут


п/п

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

0,5

0,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1

Орыс тілі(қазақтілінде оқытатын топтарда)

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Жаратылыстану

-

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1

1

1

2


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Коммуникация

 
3

 
3

 
4

 
4


Тіл дамыту

2

2

3

2


Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5


Дыбыс айту

1

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

14

16

20

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут

Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Топтар бойынша аптасына өтілетін сағаттар саны

I деңгей (2-4 жас)

II деңгей (4-6 жас)

III деңгей 6-7 (8) жас

1

Денсаулық

3

3

3


Дене шынықтыру

3

2,5

2,5


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

3

Таным

1

1,5

3


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1


Құрастыру

-

0,5

1


Жаратылыстану

0,5

0,5

1

4

Шығармашылық

3

3

3,5


Сурет салу/Тифлографика

1

1

1


Мүсіндеу

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Әлеумет

1

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді қалыптастыру (көру және есту қабілетінің аралас бұзылуымен)

2

2

2


Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

2

2

2


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

7

Таным

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

2

2

8

Әлеумет

2

3

2,5


Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

1

1

0,5


Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

1


Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

-

1

1

9

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

18

20,5

22

* Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзылыстардың түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады:
дактильді-байланыс байланыс нысандары;
- сөйлеудің ойнатқыш / дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы, алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты комуникация дағдылары қалыптасады;
- күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады, жұмысты дефектолог, логопед және тәрбиеші кіші топтар бойынша немесе жеке жүргізеді;
- бұл мүмкін болмаған жағдайда сағат коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыруға беріледі.
"Тифлографика" ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті алғашқы көру қабілеті бұзылған балаларға арналған: егер көру мүмкіндігі болса, онда бала тәрбиешімен сурет салуды үйренеді, терең көру қабілеті бұзылған жағдайда арнайы мұғаліммен Тифлографияны меңгереді.

Мектепке дейінгі тәрбиенің үлгілік оқу жоспары мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және 1 жастан бастап орыс тілінде оқытатын 1-сыныпқа қабылданғанға дейін


п/п

Көру қабілеті бұзылған балалар үшін

Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негізі

-

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

2

3

3

3

2


** Көру қабілеті

 
1

 
1,5

 
1,5

 
1,5

 
1


Кеңістіктегі бағдарлау

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Әлеумет

0,5

1

1

1

1


Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

0,5

1

1

1

1

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9,5

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут



* Арнайы педагог (тифлопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
** Көзі көрмейтін балалармен көру қабілетін дамытудың орнына жанасу және ұсақ моториканы дамыту бойынша түзеу оқу қызметі жүргізіледі. Басқа балалармен жанасу мен ұсақ моториканы дамыту жоғарыда аталған түзеу жаттығуларының барлық түрлерінде жүзеге асырылады.

      * қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.


п/п

Есту қабілеті бұзылған балалар үшін

Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

1

1

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Тіл дамыту

1

1

1

2

2


Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

1

1

2,5

2

2

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

20


* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі.
** Көркем әдебиетті оқу сюжеттік-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі
*** Арнайы педагог (сурдопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
**** Ымдау тілін естімейтін балалар (мектепалды даярлық тобы) 1 сағат көлемінде оқиды

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1

1

1

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5

Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)*

6

Денсаулық

2

3

3,5

4

5


Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта)

1

1

1,5

2

2


Түзеу жұмыстары *

1

2

2

2

3

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

22


* Арнайы педагогтермен (дефектологтар, логопед) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді.

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Интеллекті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

1

2

2

2

2,5

Мәдени-тазалық дағдылары

2

1

1

1


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек)

-

0,5

0,5

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Таным

1

2

2

2

2


Ойынға үйрету

1

1

1

1

0,5


Ойлауды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

1

7

Әлеумет

1

2

2

2

1,5


Қоршаған ортамен танысу

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Түзеу жұмыстары

-

1

1

0,5

0,5

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5

Қазақ тілі

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1,5

1,5

1,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1,5

1,5

1,5

0,5

*Арнайы түзеу оқу қызметі

6

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу

 
1,5

 
3

 
3

 
3


Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Түзеу жұмысы

0,5

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

15

16

20


Арнайы түзеу оқу қызметін (кіші топтар) арнайы педагогтер (дефектологтар) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді.

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

0,5

0,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1

Қазақ тілі

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Жаратылыстану

-

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1

1

1

2


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

3

3

4

4


Тіл дамыту

2

2

3

2


Сауат ашу

-

-

-

1,5


Дыбыс айту

1

1

1

1


Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

14

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Топтар бойынша аптасына сағат саны

I деңгей
(2-4 жас)

II деңгей
(4-6 жас)

III деңгей
(6-7 жас (8)

1

Денсаулық

3

3

3


Дене шынықтыру

3

2,5

2,5


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

3

Таным

1

1,5

3


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1


Құрастыру

-

0,5

1


Жаратылыстану

0,5

0,5

1

4

Шығармашылық

3

3

3,5


Сурет салу/Тифлографика

1

1

1


Мүсіндеу

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Әлеумет

1

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Көру және есту қабілеттерінің қатар бұзылыстары болған кездегі ыммен, дактильді-қатынас сөйлеуді қалыптастыру

2

2

2


Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

2

2

2


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

7

Таным

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

2

2

8

Әлеумет

2

3

2,5


Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

1

1

0,5


Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

1


Домашний труд и поведение в других ситуациях

-

1

1

9

Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

18

20,5

22

Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзушылық түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады:
- при сочетанных бұзылуы, есту және көру қабілеті қалыптасады жостово-байланыс, тактильно-байланыстық нысанын коммуникация;
- сөйлеудің ойнатқыш / дыбыстық жағы бұзылғанда (балалардың церебралды сал ауруы, алалия кезінде) символдар, суреттер-заттарды пайдаланумен байланысты қарым-қатынас дағдылары қалыптасады;
- күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады, жұмысты дефектолог, логопед және тәрбиеші кіші топтар бойынша немесе жеке жүргізеді; бұл мүмкін болмаған жағдайда сағат коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыруға беріледі.
"Тифлографика" ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті алғашқы көру қабілеті бұзылған балаларға арналған: егер көру мүмкіндігі болса, онда бала тәрбиешімен сурет салуды үйренеді, терең көру қабілеті бұзылған жағдайда арнайы мұғаліммен Тифлографияны меңгереді.


О внесении изменения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2012 года № 557 "Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 января 2022 года № 5. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 января 2022 года № 26512

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2012 года № 557 "Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8275) следующее изменение:

      Приложение 3 утвержденное указанным приказом изложить согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету дошкольного и среднего образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить вице-министра образования и науки Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
А. Аймагамбетов

  Министр образования и науки
Республики Казахстан
от 12 января 2022 года № 5
  Приложение 3 к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 20 декабря 2012 года № 557

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения детей с ограниченными возможностями

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения детей
с ограниченными возможностями от 1 лет до приема в 1 класс с казахским языком обучения


п/п


Для детей с нарушением зрения

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

2

Казахский язык (в группах с русским языком обучения) Русский язык (в группах с казахским языком обучения)

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Познание

2

3

3

3

2


** Зрительное восприятие

1

1,5

1,5

1,5

1


Ориентировка в пространстве

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Социум

0,5

1

1

1

1


Социально-бытовая ориентировка

0,5

1

1

1

1

8

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9,5

13

15

16

20

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


* Проводится специальным педагогом (тифлопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке
** С незрячими детьми вместо развития зрительного восприятия проводится коррекционная учебная деятельность по развитию осязания и тонкой моторики. С остальными детьми развитие осязания и тонкой моторики проводится во всех вышеперечисленных видах коррекционной учебной деятельности.

      *виды деятельности (игровая, самостоятельная, творческая), изучение языков, индивидуальная работа.


п/п

Для детей с нарушением слуха

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

1

Казахский язык (в группах с русским языком обучения) Русский язык (в группах с казахским языком обучения)

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

1

1

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Развитие речи

1

1

1

2

2


Развитие слухового восприятия и формирование произношения

1

1

2,5

2

2

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

11

15

16

20


* Обучение устной речи с опорой на жесты проводится с детьми при тяжелой степени тугоухости (IVстеп. тугоухости)
** Изучение Художественной литературы проводится с опорой на сюжетно-ролевую игру
*** Проводится специальным педагогом (сурдопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке
**** Жестовая речь изучается неслышащими детьми (группа предшкольной подготовки) в объҰме 1 часа

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с нарушением опорно-двигательного аппарата

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

2

Казахский язык (в группах с русским языком обучения) Русский язык (в группах с казахским языком обучения)

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Здоровье

2

3

3,5

4

5


Лечебная физическая культура (на суше или в воде)

1

1

1,5

2

2


*Коррекционная работа

1

2

2

2

3

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

11

15

16

22


* Проводится специальными педагогами (дефектологом, логопедом) по подгруппам нуждающимися в коррекционной поддержке.

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с нарушением интеллекта

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

1

2

2

2

2

Культурно-гигиенические навыки

2

1

1

1

0,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

2

3

"Познание"

1

1,5

2

2

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Социум"

-

0,5

0,5

1

1


Социальное развитие и трудовое воспитание (ручной труд, хоз.-быт. труд)

-

0,5

0,5

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Познание

1

2

2

2

2


Обучение игре

1

1

1

1

0,5


Формирование мышления

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

0,5

7

Социум

1

2

2

2

1,5


Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Коррекционная работа

-

1

1

0,5

0,5

8

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

13

15

16

20

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с задержкой психического развития

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

1

1

1,5

Художественная литература

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

1,5

Казахский язык (в группах с русским языком обучения) Русский язык (в группах с казахским языком обучения)ру

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

2

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

1

1

1

Конструирование

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Естествознание

-

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

3

3

3,5

5


Рисование

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

1,5

1,5

1,5

1,5


Самопознание

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

1,5

1,5

1,5

0,5

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коррекция недостатков познавательной деятельности

1,5

3

3

3


Ознакомление с окружающим миром и развитие речи

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Коррекционная работа

0,5

1

1

1

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

13

15

16

20


Специальная коррекционная учебная деятельность (подгрупповая) проводится специальным педагогом (дефектологом ) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут


п/п

Для детей с нарушениями речи

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Развитие речи

0,5

0,5

0,5

0,5

Художественная литература

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

1

Казахский язык (в группах с русским языком обучения) Русский язык (в группах с казахским языком обучения)

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

2

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

1

1

1

Конструирование

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Естествознание

-

0,5

1

1

4

"Творчество"

3

3

3,5

5


Рисование

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

1

1

1

2


Самопознание

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

1

1

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коммуникация

3

3

4

4


Развитие речи

2

2

3

2


Основы грамоты

-

-

-

1,5


Произношение

1

1

1

1

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

13

14

16

20

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут

Для детей со сложными нарушениями от 1 лет до приема в 1 класс

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Количество часов в неделю по группам

I ступень
(2-4 года)

II ступень
(4 -6 лет)

III ступень
6-7 лет (8)

1

Здоровье

3

3

3


Физическая культура

3

2,5

2,5


Основы безопасного поведения

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

1

1

1

3

Познание

1

1,5

3


Основы математики

0,5

0,5

1


Конструирование

-

0,5

1


Естествознание

0,5

0,5

1

4

Творчество

3

3

3,5


Рисование/Тифлографика

1

1

1


Лепка

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Социум

1

1

1


Социальное развитие и трудовое воспитание

1

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Формирование жестовой, дактильно-контактной речи (при сочетанном нарушении зрения и слуха)

2

2

2


Формирование коммуникации с помощью предметов-символов, картинок (для безречевых детей)

2

2

2


Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

1

1

1

7

Познание

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Ориентировка в пространстве

1

2

2

8

Социум

2

3

2,5


Формирование навыков, связанных с приемом пищи

1

1

0,5


Формирование навыков одевания и ухода за одеждой

1

1

1


Домашний труд и поведение в других ситуациях

-

1

1

9

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

18

20,5

22

* При формировании коммуникативных навыков выбирается один из видов работы в зависимости от типа сочетанного нарушения:
- при сочетанных нарушениях слуха и зрения формируются жестово-контактная, дактильно-контактная формы коммуникации;
- при нарушениях воспроизводящей/звуковой стороны речи (при детском церебральном параличе, алалии) формируются навыки комуникации, связанные с использованием предметов-символов, картинок;
- при всех видах сложных нарушений обязательно формирование и развитие устной (звуковой) речи, работа проводится дефектологом, логопедом и воспитателем по подгруппам или индивидуально; в случае, когда это невозможно, часы передаются на формирование альтернативных видов коммуникации.
Организованная учебная деятельность "Тифлографика" предусмотрена для детей при первичном нарушении зрения: если зрение позволяет, то ребенок обучается Рисованию с воспитателем, при глубоких нарушениях зрения осваивает Тифлографику со специальным педагогом.

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения детей
с ограниченными возможностями от 1 лет до приема в 1 класс с русским языком обучения


п/п

Для детей с нарушением зрения

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа
Раннего развития
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

2

Казахский язык

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Познание

2

3

3

3

2


** Зрительное восприятие

1

1,5

1,5

1,5

1


Ориентировка в пространстве

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Социум

0,5

1

1

1

1


Социально-бытовая ориентировка

0,5

1

1

1

1

8

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9,5

13

15

16

20

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут



* Проводится специальным педагогом (тифлопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке
** С незрячими детьми вместо развития зрительного восприятия проводится коррекционная учебная деятельность по развитию осязания и тонкой моторики. С остальными детьми развитие осязания и тонкой моторики проводится во всех вышеперечисленных видах коррекционной учебной деятельности.

      *виды деятельности (игровая, самостоятельная, творческая), изучение языков, индивидуальная работа.


п/п

Для детей с нарушением слуха

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

1

Казахский язык

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

1

1

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

2

3

3

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Развитие речи

1

1

1

2

2


Развитие слухового восприятия и формирование произношения

1

1

2,5

2

2

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

11

15

16

20



* Обучение устной речи с опорой на жесты проводится с детьми при тяжелой степени тугоухости (IVстеп. тугоухости)
** Изучение Художественной литературы проводится с опорой на сюжетно-ролевую игру
*** Проводится специальным педагогом (сурдопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке
**** Жестовая речь изучается неслышащими детьми (группа предшкольной подготовки) в объҰме 1 часа

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10 минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

№ п/п

Для детей с нарушением опорно-двигательного аппарата

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1

1

1

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

2

Казахский язык

-

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Творчество"

2

3

3,5

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1

1

1

2

5

"Социум"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Самопознание

-

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Здоровье

2

3

3,5

4

5


Лечебная физическая культура (на суше или в воде)

1

1

1,5

2

2


*Коррекционная работа

1

2

2

2

3

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

11

15

16

22



* Проводится специальными педагогами (дефектологом, логопедом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

8

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с нарушением интеллекта

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Группа раннего возраста
(от 1 лет)

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3

3


Физическая культура

1

2

2

2

2,5

Культурно-гигиенические навыки

2

1

1

1


Основы безопасного поведения

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

-

1

3

"Познание"

1

1,5

2

2

2,5


Основы математики

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Конструирование

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

2

3

3

3,5

5


Рисование

0,5

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Социум"

-

0,5

0,5

1

1


Социальное развитие и трудовое воспитание (ручной труд, хоз.-быт. труд)

-

0,5

0,5

1

1


Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Познание

1

2

2

2

2


Обучение игре

1

1

1

1

0,5


Формирование мышления

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

1

7

Социум

1

2

2

2

1,5


Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Коррекционная работа

-

1

1

0,5

0,5

8

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

13

15

16

20

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с задержкой психического развития

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Развитие речи

0,5

1

1

1,5

Художественная литература

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

1,5

Казахский язык

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

2

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

1

1

1

Конструирование

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Естествознание

-

0,5

0,5

1

4

"Творчество"

3

3

3,5

5


Рисование

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

1,5

1,5

1,5

1,5


Самопознание

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

1,5

1,5

1,5

0,5

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коррекция недостатков познавательной деятельности

1,5

3

3

3


Ознакомление с окружающим миром и развитие речи

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Коррекционная работа

0,5

1

1

1

7

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

13

15

16

20


Специальная коррекционная учебная деятельность (подгрупповая) проводится специальным педагогом (дефектологом ) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Для детей с нарушениями речи

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Возрастная группа

Младшая группа
(от 2 лет)

Средняя группа
(от 3 лет)

Старшая группа
(от 4 лет)

Группа (класс) предшкольной подготовки (от 5 лет)

1

"Здоровье"

3

3

3

3


Физическая культура

3

3

3

2,5

Основы безопасного поведения

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Развитие речи

0,5

0,5

0,5

0,5

Художественная литература

0,5

0,5

1

1

Основы грамоты

-

-

-

1

Казахский язык

-

0,5

0,5

1

3

"Познание"

2

2,5

2,5

2,5


Основы математики

-

1

1

1

Конструирование

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Естествознание

-

0,5

1

1

4

"Творчество"

3

3

3,5

5


Рисование

1

1

1

1

Лепка

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Социум"

1

1

1

2


Самопознание

-

-

-

1

Ознакомление с окружающим миром

1

1

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

Коммуникация

3

3

4

4


Развитие речи

2

2

3

2


Основы грамоты

-

-

-

1,5


Произношение

1

1

1

1


Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

13

14

16

20

9

Продолжительность организованной учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

Для детей со сложными нарушениями от 1 лет до приема в 1 класс

Образовательная область/ Организованная учебная деятельность

Количество часов в неделю по группам

I ступень
(2-4 года)

II ступень
(4 -6 лет)

III ступень
6-7 лет (8)

1

Здоровье

3

3

3


Физическая культура

3

2,5

2,5


Основы безопасного поведения

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

1

1

1

3

Познание

1

1,5

3


Основы математики

0,5

0,5

1


Конструирование

-

0,5

1


Естествознание

0,5

0,5

1

4

Творчество

3

3

3,5


Рисование/Тифлографика

1

1

1


Лепка

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Социум

1

1

1


Социальное развитие и трудовое воспитание

1

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Формирование жестовой, дактильно-контактной речи (при сочетанном нарушении зрения и слуха)

2

2

2


Формирование коммуникации с помощью предметов-символов, картинок (для безречевых детей)

2

2

2


Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

1

1

1

7

Познание

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Ориентировка в пространстве

1

2

2

8

Социум

2

3

2,5


Формирование навыков, связанных с приемом пищи

1

1

0,5


Формирование навыков одевания и ухода за одеждой

1

1

1


Домашний труд и поведение в других ситуациях

-

1

1

9

Общий объем организованной и спец. коррекционной учебной деятельности

18

20,5

22

* При формировании коммуникативных навыков выбирается один из видов работы в зависимости от типа сочетанного нарушения:
- при сочетанных нарушениях слуха и зрения формируются жестово-контактная, дактильно-контактная формы коммуникации;
- при нарушениях воспроизводящей/звуковой стороны речи (при детском церебральном параличе, алалии) формируются навыки комуникации, связанные с использованием предметов-символов, картинок;
- при всех видах сложных нарушений обязательно формирование и развитие устной (звуковой) речи, работа проводится дефектологом, логопедом и воспитателем по подгруппам или индивидуально; в случае, когда это невозможно, часы передаются на формирование альтернативных видов коммуникации.
Организованная учебная деятельность "Тифлографика" предусмотрена для детей при первичном нарушении зрения: если зрение позволяет, то ребенок обучается рисованию с воспитателем, при глубоких нарушениях зрения осваивает тифлографику со специальным педагогом.