Ақталған адамға куәлік беру қағидаларын және ақталған адам куәлігінің үлгісін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 28 ақпандағы № 78 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 28 ақпанда № 26976 болып тіркелді.

      "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18 және 24-баптарына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Ақталған адамға куәлік беру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес ақталған адам куәлігінің үлгісі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік көмек департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
С. Шапкенов
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2022 жылғы 28 ақпандағы
№ 78 бұйрығына 1-қосымша

Ақталған адамға куәлік беру қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ақталған адамға куәлік беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 18 және 24-баптарына сәйкес және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1-тармақшасына сәйкес әзірленді және ақталған адамға куәлік беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) ақтау туралы анықтама – Заңда айқындалған жағдайларда және тәртіппен прокуратура органдары, сот беретін құжат;

      2) ақталған адам – Заңға сәйкес ақталған адам;

      3) ақталған адамға куәлік беру жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) – Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары;

      4) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 12.03.2024 № 72 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

2-тарау. Ақталған адамның куәлігін беру тәртібі

      3. Ақталған адамға куәлік беру туралы өтінішті (бұдан әрі – өтініш) саяси қуғын-сүргінге ұшырап, ақталған адам өзі не өкілі арқылы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Ақталған адамға куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі) көрсетілген құжаттарды қоса бере отырып Мемлекеттік корпорацияға береді.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің және көрсетілетін қызметті берушінің атауларын, мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдерін, мерзімін, нысанын және нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті ұсынудың ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтиды.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданған құжаттардың тізбесі, өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), өтініш беру күні мен уақыты, сондай-ақ дайын құжаттарды беру күні көрсетілетін тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесіне сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбағанда, сондай-ақ қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Көрсетілетін қызметті берушімен өтінішті тіркеу ақталған адамның куәлігін (бұдан әрі – куәлік) алуға үміткер адамдарды тіркеу журналында Мемлекеттік корпорациядан құжаттардың топтамасы берілген күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүзеге асырылады.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші өтініш берілген күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей куәлік беруді есепке алу журналына белгі қоя отырып, көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті береді.

      9. Куәлік жоғалған және/немесе бүлінген кезде көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішпен Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінеді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші өтініш берілген күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей, "телнұсқа" мөртаңбасы басылатын куәліктің телнұсқасын береді.

      11. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту негіздері анықталған кезде Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – ҚР ӘРПК) 73-бабына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала, бірақ шешім қабылданғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ алдын ала шешім бойынша ұстанымды білдіру мүмкіндігі үшін тыңдау туралы хабарлама жібереді.

      Тыңдау:

      - көрсетілетін қызметті алушыны тыңдауға шақыру, бейнеконференц-байланыс немесе өзге де коммуникация құралдары арқылы;

      - ақпараттық жүйелерді пайдалану;

      - көрсетілетін қызметті алушыға өзінің ұстанымын баяндауға мүмкіндік беретін өзге де байланыс тәсілдері арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.

      ҚР ӘРПК 73-бабының 3-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы әкімшілік іс бойынша алдын ала шешімге қарсылықты алған күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде оны береді немесе білдіреді.

      Тыңдау нәтижелері бойынша бір жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету (немесе көрсетуден бас тарту) туралы шешім қабылдайды.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесіне сәйкес көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі (немесе нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) келіп, жеке басын куәландыратын құжатты немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжатты (сәйкестендіру үшін) көрсеткен кезде беріледі.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей жеткізуді қамтамасыз етеді.

      15. Мемлекеттік корпорация мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін оны қабылдаған күннен бастап бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін береді. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін қабылдаған күннен бастап бір ай өткен соң жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті берушіге ұсыну үшін жібереді.

      16. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      17. ҚР ӘРПК 91-бабының 1-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасайды.

      Шағым шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын көрсетілетін қызметті берушіге, лауазымды адамға беріледі.

      Шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі жоғары тұрған әкімшілік органға (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім қабылдаса, әкімшілік әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағымды жібермейді.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген кезде, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін орталық мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің, көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      19. ҚР ӘРПК 91-бабының 5-тармағына сәйкес егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.

      20. Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган осы Қағидалар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты жаңартады және оны Бірыңғай байланыс-орталығына, көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға және "электрондық үкiметтiң" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына жібереді.

      Ескерту. Қағидалар 20-тармақпен толықтырылды - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Ақталған адамға куәлік
беру қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

      _____________________________________
(уәкілетті органның атауы)
____________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
____________________________________
(тұратын мекенжайы)

Ақталған адамның куәлігін (телнұсқасын) беру туралы өтініш

      "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан
Республикасының Заңына сәйкес маған жеңілдіктерге құқықты растайтын ақталған адамның
куәлігін (куәліктің телнұсқасын) беруді сұраймын. Өтінішке мынадай құжаттарды қоса
беремін:
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

      Осымен ұсынылған құжаттардың дәйектілігін растаймын. Куәлікті беру үшін қажетті менің
дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.
20___жылғы "__" __________ _______________________
(өтініш берушінің қолы)
Құжаттарды: ________________________________________ қабылдады.
(құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы)
20___жылғы "__" _________ ____________________________________
(құжаттарды қабылдаған адамның қолы)

  Ақталған адамға куәлік
беру қағидаларына
2-қосымша

"Ақталған адамға куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1

Көрсетілетін қызметті беруші

Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары

2

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

1) куәлік (куәліктің телнұсқасын) беру – 5 (бес) жұмыс күні.
Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді;
2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;
3) Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 минут.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 28 ақпандағы № 78 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26976 болып тіркелген) 2-қосымшаға сәйкес бекітілген үлгі бойынша куәлікті немесе оның телнұсқасын беру

6

Мемлекетік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемнің мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оларды алу тәсілдері

Тегін

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс графигі

1) көрсетілетін қызметті беруші – мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштер мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібінде жүзеге асырылады;
2) Мемлекеттік корпорация – өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің дайын нәтижелерін беру Мемлекеттік корпорация арқылы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсететін кезекші бөлімдері дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
Қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде, жеделдетіп қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы броньдауға болады.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар:
1) жеке куәлік немесе цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
2) ақтау туралы анықтама не заңды күшіне енген сот актісінің көшірмесі;
3) өкілі арқылы жүгінген кезде – оның өкілеттіктерін растайтын нотариат куәландырған құжат.
Салыстырып тексеру үшін заңды күшіне енген сот актісінің көшірмесін қоспағанда, құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары қайтарылады.

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздер

Көрсетілетін қызметті беруші мынадай:
1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректердің және мәліметтердің осы Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

1. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.enbek.gov.kz ресми интернет-ресурсында, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.
2. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен статусы туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
3. Цифрлық құжаттар сервисі мобильдік қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде авторизацияланған субъектілер үшін қолжетімді.
Субъект мобильдік қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде қолжетімді әдістермен авторландырудан өтеді, бұдан әрі "Цифрлық құжаттар" бөлімінде одан әрі пайдалану үшін қажетті құжатты қарайды.

  Ақталған адамға куәлік
беру қағидаларына
3-қосымша
Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 18.01.2024 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының № ____ филиалы (мекенжайын көрсету) мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесіне сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын, сонымен қатар қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынуға байланысты "Ақталған адамға куәлік беру" мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады, оның ішінде:

      жоқ құжаттардың атауы:

      1) ______________________________;

      2) ______________________________.

      Осы қолхат 2 (екі) данада жасалған, әрбір тарапқа бір-бірден

      _______________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қолы)

      Телефон (бар болса) __________________

      Қабылдады: 20__ жылғы "___" ____________

      _______________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2022 жылғы 28 ақпандағы
№ 78 бұйрығына 2-қосымша

      Нысан

      Ақталған адам куәлігінің үлгісі

      Куәліктің беткі жағы

      Қазақстан Республикасының Елтаңбасы

      Герб Республики Казахстан

Ақталған адамның КУӘЛІГІ
УДОСТОВЕРЕНИЕ реабилитированного лица

      Куәліктің ішкі жағы

__________________________________
Куәлікті берген уәкілетті органның атауы __________________________________
Наименование уполномоченного органа, выдавшего удостоверение
КУӘЛІК
сериясы ________ № __________ серия
УДОСТОВЕРЕНИЕ

Куәлікті ұсынушы адамның "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген жеңілдіктер мен артықшылықтарға құқығы бар.
Куәліктің мерзімі белгіленбеген және Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында қолданылады.
Берілген күні 20___ жылғы "__" ___
Мөрдің орны
_______________________________
Уәкілетті орган басшысының қолы
Предъявитель удостоверения имеет право на льготы и преимущества, установленные Законом Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий".
Удостоверение бессрочное и действует на всей территории Республики Казахстан.
Дата выдачи "__" ____ 20___ года
Мөрдің орны / Место печати
______________________________
Подпись руководителя уполномоченного органа

 
ФОТО


 
Мөрдің орны / Место печати ______________________ Қолы / Подпись


______________
Teri / Фамилия _______________
Аты / Имя _______________
Әкесінің аты (бар болса) / Отчество (при его наличии)




Об утверждении Правил выдачи удостоверения реабилитированному лицу и образца удостоверения реабилитированного лица

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 февраля 2022 года № 78. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2022 года № 26976.

      В соответствии со статьями 18 и 24 Закона Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Правила выдачи удостоверения реабилитированному лицу согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) образец удостоверения реабилитированного лица согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту социальной помощи Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 3 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда и социальной
защиты населения Республики Казахстан
С. Шапкенов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 28 февраля 2022 года № 78

Правила выдачи удостоверения реабилитированному лицу

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи удостоверения реабилитированному лицу (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьями 18 и 24 Закона Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий" (далее – Закон), с подпунктом 1 статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок выдачи удостоверения реабилитированному лицу.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) справка о реабилитации – документ, выдаваемый органами прокуратуры, судом в случаях и порядке, определяемом Законом;

      2) реабилитированное лицо – лицо, реабилитированное в соответствии с Законом;

      3) уполномоченный орган по выдаче удостоверений реабилитированного лица (далее – услугодатель) – местные исполнительные органы городов Астаны, Алматы и Шымкент, районов и городов областного значения;

      4) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме.

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными приказами Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 12.03.2024 № 72 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок выдачи удостоверений реабилитированного лица

      3. Заявление о выдаче удостоверения реабилитированному лицу (далее – заявление) подается реабилитированным лицом, подвергшимся политическим репрессиям, лично, либо через представителя (далее – услугополучатель) в Государственную корпорацию, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением документов, указанных в перечне основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача удостоверения реабилитированному лицу" (далее – перечень основных требований к оказанию государственной услуги) согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 3 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги включает наименования государственной услуги и услугодателя, способы предоставления, сроки, форму и результат оказания государственной услуги, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 4 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. При подаче услугополучателем полного пакета документов, предусмотренного перечнем основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 2 к настоящим Правилам, работник Государственной корпорации выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов, в которой указывается перечень принятых документов, фамилия, имя и отчество (при наличии) работника, принявшего заявление, дата и время подачи заявления, а также дата выдачи готовых документов.

      Сноска. Пункт 5 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. При предоставлении услугополучателем неполного пакета документов, указанных в перечне основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 2 к настоящим Правилам, а также документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме заявления по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 6 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Регистрация заявления услугодателем осуществляется в журнале регистрации лиц, претендующих на получение удостоверения реабилитированному лицу (далее – удостоверения) не позднее пяти рабочих дней со дня получения пакета документов от Государственной корпорации.

      8. Услугодатель не позднее пяти рабочих дней со дня подачи заявления выдает услугополучателю удостоверение, с отметкой в журнале учета выдачи удостоверений.

      9. При утере и/или порче удостоверения, услугополучатель обращается к услугодателю через Государственную корпорацию с заявлением по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 9 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Услугодатель не позднее пяти рабочих дней со дня подачи заявления выдает дубликат удостоверения, в котором ставится штамп "дубликат".

      11. Услугодатель отказывает в оказании государственных услуг по основаниям, указанным в перечне основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 11 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги, услугодатель заранее, но не позднее чем за три рабочих дня до принятия решения, согласно статье 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – АППК РК) уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также о проведении заслушивания для предоставления возможности выражения позиции по предварительному решению.

      Заслушивание может осуществляться путем:

      - приглашения услугополучателя на заслушивание посредством видеоконференцсвязи или иных средств коммуникации;

      - использования информационных систем;

      - иных способов связи, позволяющих услугополучателю изложить свою позицию.

      Согласно пункту 3 статьи 73 АППК РК услугополучатель предоставляет или высказывает возражение к предварительному решению по административному делу в срок не позднее двух рабочих дней со дня его получения.

      По результатам заслушивания в течении одного рабочего дня услугодатель принимает решение об оказании (или отказе в оказании) государственной услуги.

      Сноска. Пункт 12 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Результат оказания государственной услуги выдается в соответствии с перечнем основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 2 к настоящим Правилам при предъявлении документа, удостоверяющего личность либо электронного документа из сервиса цифровых документов (для идентификации) при личном посещении услугополучателя (или его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Сноска. Пункт 13 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Услугодатель обеспечивает доставку результата государственной услуги в Государственную корпорацию, не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      15. Государственная корпорация обеспечивает хранение результата оказания государственной услуги в течение одного месяца со дня его получения, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца со дня получения результата оказания государственной услуги, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      16. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг.

      17. Услугополучатель обжалует решение, действие (бездействие) услугодателя, должностного лица в соответствии с пунктом 1 статьи 91 АППК РК.

      Жалоба подается услугодателю, должностному лицу, чьи решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чьи решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в вышестоящий административный орган (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      При этом услугодатель, должностное лицо, чьи решение, действие (бездействие) обжалуются, не направляет жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет решение, совершит действие, полностью удовлетворяющие требования, указанные в жалобе.

      Сноска. Пункт 17 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. При несогласии с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах".

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес центрального государственного органа, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, акима района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа, услугодателя, Государственной корпорации, непосредственно оказывающих государственные услуги, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Сноска. Пункт 18 – в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке в соответствии с пунктом 5 статьи 91 АППК РК.

      20. Уполномоченный государственный орган в области социальной защиты населения в течение трех рабочих дней с даты утверждения или изменения настоящих Правил актуализирует информацию о порядке оказания государственной услуги и направляет ее в Единый контакт-центр, услугодателю, Государственную корпорацию и оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного Правительства".

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20 в соответствии с приказом Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
     

  Приложение 1
к Правилам выдачи
удостоверения реабилитированному лицу
  Форма

      ____________________________________
(наименование уполномоченного органа)
от _________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)
____________________________________
(проживающего по адресу)

Заявление о выдаче удостоверения реабилитированного лица (дубликат)

      Прошу выдать мне удостоверение реабилитированного лица (дубликат удостоверения),
подтверждающее (подтверждающий) право на льготы в соответствии с Законом Республики
Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий". К заявлению
прилагаю следующие документы:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Настоящим подтверждаю достоверность предоставленных документов.
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для выдачи
удостоверения.
"__" ___________ 20__ года _____________________
(подпись заявителя)
Документы принял: ______________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность лица, принявшего документы)
"__" _________ 20__ года _______________________________________
(подпись лица, принявшего документы)

  Приложение 2
к Правилам выдачи
удостоверения
реабилитированному лицу

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача удостоверения реабилитированному лицу"

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1

Наименование услугодателя

Местные исполнительные органы городов Астаны, Алматы и Шымкент, районов и городов областного значения

2

Способы представления государственной услуги

некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)

3

Срок оказания государственной услуги

1) выдача удостоверения (дубликата удостоверения) – 5 (пять) рабочих дней. При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги; 2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут; 3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20 минут.

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Выдача удостоверения или его дубликата по образцу, утвержденному согласно приложению 2 к приказу Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 февраля 2022 года № 78 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 26976)

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) услугодатель – прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.
Государственная услуга оказывается в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
2) Государственная корпорация – прием заявлений и выдача готовых результатов государственных услуг осуществляется через Государственную корпорацию с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, дежурные отделы обслуживания населения Государственной корпорации с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов и в субботу с 9.00 до 13.00 часов кроме праздничных и выходных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.
Прием осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

Документы, необходимые для оказания государственной услуги:
1) удостоверение личности либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
2) справка о реабилитации либо копия вступившего в законную силу судебного акта;
3) при обращении через представителя – нотариально заверенный документ, подтверждающий его полномочия.
Документы, кроме копии вступившего в законную силу судебного акта, представляются в подлинниках для сверки, после чего документы возвращаются.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

Основания для отказа в оказании государственной услуги:
1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, указанным в пункте 8 настоящего Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан: www.​enbek.​gov.​kz, раздел "Государственные услуги".
2. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777.
3. Сервис цифровых документов доступен для субъектов, авторизованных в мобильном приложении и информационных системах пользователей.
Субъект проходит авторизацию методами, доступными в мобильном приложении и информационных системах пользователей, далее в разделе "Цифровые документы" просматривает необходимый документ для дальнейшего использования.


  Приложение 3
к Правилам выдачи
удостоверения
реабилитированному лицу

      Сноска. Приложение 3 - в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 18.01.2024 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", отдел № ____ филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Выдача удостоверения реабилитированному лицу" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню основных требований к оказанию государственной услуги, а также документов с истекшим сроком действия, а именно:

      наименование отсутствующих документов:

      1) ______________________________;

      2) ______________________________.

      Настоящая расписка составлена в 2 (двух) экземплярах, по одному для каждой стороны
_______________________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись работника Государственной корпорации)

      Телефон (при наличии) __________________

      Получил: "___" ______ 20__года

      _______________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись услугополучателя


  Приложение 2 к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 28 февраля 2022 года № 78
  Форма

Образец удостоверения реабилитированного лица

      Лицевая сторона удостоверения

Казақстан Республикасының Елтаңбасы Герб Республики Казахстан

Ақталған адамның КУӘЛІГІ

УДОСТОВЕРЕНИЕ реабилитированного лица

      Внутренняя сторона удостоверения

__________________________________
Куәлікті берген уәкілетті органның атауы __________________________________
Наименование уполномоченного органа, выдавшего удостоверение

КҮӘЛІК
сериясы ________ № __________ серия
УДОСТОВЕРЕНИЕ

Куәлікті ұсынушы адамның "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген жеңілдіктер мен артықшылықтарға құқығы бар.
Куәліктің мерзімі белгіленбеген және Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында қолданылады.
Берілген күні 20___ жылғы "__" ___
Мөрдің орны
_______________________________
Уәкілетті орган басшысының қолы
Предъявитель удостоверения имеет право на льготы и преимущества, установленные Законом Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий".
Удостоверение бессрочное и действует на всей территории Республики Казахстан.
Дата выдачи "__" ____ 20___ года
Мөрдің орны / Место печати
______________________________
Подпись руководителя уполномоченного органа

ФОТО


 
Мөрдің орны / Место печати _____________
_________ Қолы / Подпись


________________
Teri / Фамилия
_______________
Аты / Имя _______________
Әкесінің аты (бар болса) / Отчество (при его наличии)