"Ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 129 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2022 жылғы 31 наурыздағы № 101/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 наурызда № 27343 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрі міндетін атқарушысының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 129 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13282 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 4) тармақшасына сәйкес әзірленген және ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру тәртібін айқындайды";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Қағидалар мыналарға:

      1) "Мемлекеттік құпиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік құпияларға жататын мәліметтерді қамтитын, өңдейтін және (немесе) беретін электрондық ақпараттық ресурстарға, ақпараттық жүйелерге және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымға;

      2) "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық объектілерімен интеграцияланатын ақпараттық жүйелерді қоспағанда, Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің электрондық ақпараттық ресурстарына, ақпараттық жүйелері мен ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымына қолданылмайды.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Мемлекеттік органның қызметін, оның ішінде мемлекеттік функцияларды және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруға (бұдан әрі – мемлекеттік органдардың қызметтерін автоматтандыру) бастамашылық мынадай негізде жүзеге асырылады:

      1) мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға сұрау салуы (бұдан әрі – мемлекеттік органның сұрау салуы) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық үкіметтің архитектуралық порталы арқылы уәкілетті органға және сервистік интеграторға сұрау салуы;

      2) мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға әлеуетті өнім берушінің немесе оператордың уәкілетті органға және сервистік интеграторға осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімдері (бұдан әрі –әлеуетті өнім берушінің немесе оператордың өтінімі).";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Сервистік интегратор мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға арналған қорытындыны келесі өлшемшарттар бойынша бағалауды есепке ала отырып қалыптастырады:

      1) мемлекеттік органның қызметін автоматтандыру тиімділігі – мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруды іске асыру кезеңде регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін талдау;

      2) мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруды іске асырылымдығы– мемлекеттік органның қызметін Талаптарға, БТ сәйкестігіне автоматтандыру көрсеткіштеріне қол жеткізу;

      3) мемлекеттік органның қызметін немесе АК-қызметтерін автоматтандыратын ақпараттандыру объектілерін құру немесе дамыту бойынша ақпараттандыру объектілерінің немесе іске асырыла бастаған жобалардың болмауы.";

      12-тармақ алынып тасталсын;

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Уәкілетті орган сервистік интегратордан мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға қорытындыны алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде мемлекеттік органның қызметін автоматтандыру мүмкіндігін келіседі немесе мемлекеттік органның қызметін автоматтандырудан бас тартады және электрондық үкіметтің архитектуралық порталы арқылы мемлекеттік органға хабарлайды.";

      18 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. АК-қызметін жобалауға арналған тапсырманы әзірлеуді сервистік интегратор уәкілетті органнан АК-қызметін құруды ұйымдастыру қажеттігі туралы хабарлама келіп түскен күннен бастап 20 (жиырма бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүзеге асырады.

      19. АК-қызметін жобалауға арналған тапсырма келесі мәліметтерді қамтиды:

      1) жалпы мәліметтер (мемлекеттік органдардың және пайдаланушылардың мақсаты, саны, электрондық-ақпараттық ресурстың сыныбы, бағдарламалық қамтылым сыныбы, құру механизмі және кезеңдері);

      2) сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін жалға алудың шекті құны;

      3) АК-қызметінің шекті құны;

      4) сервистік бағдарламалық өнімді құру кезінде процестердің (кіші процестердің және функциялардың) тізбесі немесе АКИ объектісін құру кезіндегі техникалық талаптар;

      5) "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасымен байланысты талаптар мен шектеулер;

      6) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерімен немесе сервистік бағдарламалық өнімдермен интеграциялауға қойылатын талаптар;

      7) сервистік бағдарламалық өнімнің немесе АКИ объектісінің өнімділігіне, ақауларға төзімділігіне және масштабталуына қойылатын талаптар;

      8) ақпараттандыру объектісінің сыныбына сәйкес ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар және мониторингтеу, бақылау жүйелерімен өзара әрекеттестік сипаты мен оқиғаларды журналға тіркеу;

      9) АК-қызметін, сервистік бағдарламалық өнімді және (немесе) АКИ объектісін өнеркәсіптік пайдалануға енгізуге қойылатын шарттар мен талаптар, техникалық құжаттамаға, сервистік бағдарламалық өнімнің бастапқы кодын беру тәртібі мен шарттарына қойылатын талаптар;

      10) мемлекеттік органдардың және өзге ұйымдардың ақпараттық жүйелерінің бастапқы кодын, сондай-ақ стандартты шешімдерді (компоненттер, сервистер, процестер, интеграциялау, пайдаланушылық интерфейсі және оның компоненттері) пайдалану мүмкіндігі;

      11) пайдаланушыларды оқыту процесіне және материалдарына қойылатын талаптар;

      12) өнім берушіні іріктеу өлшемшарттары;

      13) АК-қызметін құрудың жоспар-кестесі мен жауапкершілік матрицасы;

      14) АК-қызметін, сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін құру бойынша шарттар, АСМ МЖӘ жобасы бойынша АК-қызметін дамытуға АСМ МЖӘ жобалары үшін мемлекеттік қолдаудың болжамды түрлері мен көлемдері.";

      20-тармақ алынып тасталсын;

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Уәкілетті орган бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның БАҚ-тың МЖӘ жобаларының қаржылық қамтамасыз етілуін айқындау туралы келісім не БАҚ-тың МЖӘ жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерді қабылдау туралы тиісті бюджет комиссиясының ұсынысы түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде БАҚ-тың МЖӘ жобасын БАҚ-тың МЖӘ жобаларының тізбесіне енгізеді. БАҚ-тың МЖӘ жобаларының тізбесін Заңның 45-бабы 5-тармағының 2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітеді.";

      36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын;

      "36. АК-қызметіне тапсырыс беруші мыналар жөнінде Комиссия құрады:

      1) АСМ жобалары бойынша өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен кешіктірмей;

      2) МЖӘ жобалары үшін АК-қызметтер МЖӘ жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерді қабылдау туралы оң ұсынысты алғаннан кейін.";

      38, 39 және 40-тармақтар алынып тасталсын;

      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. Сервистік интегратор жобалауға тапсырманы бекіткеннен кейін 3 (үш) жұмыс күн ішінде АК-қызметке тапсырыс берушінің келісімі бойынша осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша АК-қызметін жобалауға арналған тапсырманы қоса отырып, өнім берушіні анықтау бойынша конкурстық рәсімдердің басталуы туралы хабарландыруды (бұдан әрі – хабарландыру) электрондық алаңға орналастырады.";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Әлеуетті өнім берушілерден өтінімдер қабылдау мерзімі хабарландыруда көрсетіледі және өтінімдер қабылдау басталғаны туралы хабарландыру жарияланған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнін құрайды.";

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Конкурсқа қатысуға өтінім сервистік интегратор мекенжайына осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қағаз түрінде электрондық алаң арқылы электрондық тасымалдаушымен беріледі.";

      53-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53-1. Егер хабарландырудың қолданылу мерзімі ішінде өтінім түспесе, Комиссия сервис бағдарлама өнімін немесе АКИ объектісін жеткізушіні анықтау бойынша конкурсты қайта жариялау туралы шешім қабылдайды.

      Егер қайта хабарландырудың қолданылу мерзімі ішінде өтінім түспесе, Комиссия АК қызметін жобалау тапсырмасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу және тендерді қайта өткізу туралы шешім қабылдайды.

      Егер АК-қызметін жобалау тапсырмасына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген қайта хабарландырудың қолданылу мерзімі ішінде бірде-бір өтініш түспесе, Комиссия АК-қызметін құрудың немесе әзірлеудің күшін жою туралы шешім қабылдайды.";

      73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін құру қорытындылары бойынша өнім беруші тестілеуге дайын екендігі туралы хабарламаны өнім берушіні анықтау туралы хаттамада белгіленген мерзімде жолдайды.

      Өнім беруші хабарламаға мыналарды:

      сервистік бағдарламалық өнімнің немесе АКИ объектісінің пайдалану ортасында жұмыс істеуі үшін ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның талап етілген ресурстары туралы ақпаратты.";

      74-тармақ алып тасталсын;

      76-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "76-1. Сервистік бағдарламалық өнімнің немесе АКИ объектісінің жұмысқа қабілеттілігін тестілеу сервистер тізілімінде орналастырылған интеграциялық сервистер бойынша тапсырманы жобалауда көрсетілген интеграцияны тексеруді қамтиды.";

      79-тармақ алып тасталсын;

      80-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "80-1. Оператор талаптарға сәйкестікке сынақтар жүргізу үшін пайдаланудың тиісті штаттық ортасына АК-инфрақұрылымын бөлуді қамтамасыз етеді.";

      82 және 83-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "82. АКИ объектісін құру кезінде оператор құрылған АКИ объектісін ескере отырып, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасының ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтардан өтуін қамтамасыз етеді.

      "Электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасының сынақтарынан өту қорытындылары бойынша оператор сервистік интеграторға хабарлама жібереді.

      83. Сервистік интегратор өнім берушіден немесе оператордан хабарлама алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде Комиссия отырысына бастамашылық жасайды.";

      84-тармақ алып тасталсын;

      85, 86 және 87-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "85. Комиссия сервистік интегратор ұсынған комиссияның алдыңғы отырыстарының хаттамаларының, тестілеу хаттамаларының, сервистік бағдарламалық өнімнің немесе АКИ объектісінің ақпараттық қауіпсіздікке сәйкестігіне сынақтар актісінің негізінде АК-қызметті қалыптастыру туралы шешім қабылдайды.

      86. АК-қызметін қалыптастыру келесі тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ-объектісін және АК-қызметін өнеркәсіптік пайдалануға беру;

      2) АК-қызметтерін осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен Каталогқа енгізу.

      87. Сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ-объектісін өнеркәсіптік пайдалануға енгізуді оператор өнім берушімен бірге жүзеге асырады.";

      мынадай мазмұндағы 87-1-тармақпен толықтырылсын:

      "87-1. Пайдалануға беру кезінде оператор сервистік бағдарламалық өнімге техникалық құжаттаманы қабылдайды.";

      88-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "88. АК-қызметін жобалауға арналған тапсырмаға сәйкес АСМ шарты бойынша АК-қызметтерін құру кезінде, сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін - ақпараттық жүйе жалға беру қарастырылмайды, АК-қызметтерін құруды оператор мынадай тәртіппен жүзеге асырады:

      1) АК-қызметтерін "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық платформасын, сондай-ақ оператордың ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымын жасақтау жолымен қалыптастыру.

      "Электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және оператордың ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымын жасақтау үшін оператор АКИ объектісін сатып алуды оператордың ішкі қағидаларына сәйкес жүзеге асырады.

      2) сатып алынған (немесе құрылған) АКИ объектісін тестілеуді оператор жүзеге асырады;

      3) сатып алынған (немесе құрылған) АКИ объектісін ескере отырып, "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық платформасының ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтау;

      4) АК-қызметін пайдалануға беру;

      5) АК-қызметтерді осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен Каталогқа қосу.";

      90, 91 және 92-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "90. АК-қызметті дамытуға қажеттілік болған кезде АК-қызметке тапсырыс беруші электронды сәулет порталы арқылы сервистік интегратордың көшірмесімен АК-қызметті дамытуға сұрау салуды уәкілетті органға жібереді.

      91. Сервистік интегратор АК-қызметін дамыту мүмкіндігіне сұрау салуды алған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде АК-қызметіне тапсырыс берушіні және операторды және АК-қызметін дамытуға оператордың және өнім берушінің бағалық ұсынысын тарта отырып, АК-қызметін дамытудың орындылығына талдау жүргізеді.

      Сервистік интегратор уәкілетті органға, АК-қызметіне тапсырыс берушіге және операторға АК-қызметін дамыту туралы қорытынды жібереді.

      92. АҚ-қызметін дамыту туралы оң қорытынды нәтижелері бойынша сервистік интегратор АК-қызметіне тапсырыс берушінің,уәкілетті органның және оператордың қатысуымен шешім қабылдау үшін АК-қызметін дамыту және өнім берушіні ауыстыру талқылауына бастамашылық жасайды.";

      98-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "98. Оператор сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін өнеркәсіптік пайдалануға енгізу хаттамасына қол қойылғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей Сервистік интеграторға хаттама көшірмесімен бірге тиісті хабарлама жібереді.

      Сервистік интегратор оператордан хабарлама алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде АК-қызметті АК-қызметтер каталогына енгізу қажеттігі туралы хабарламаны уәкілетті органға жібереді.";

      мынадай мазмұндағы 103-1, 103-2-тармақтармен толықтырылсын:

      "103-1. Егер жобалауға тапсырмада сервистік бағдарламалық өнімді жалға алу мерзімінен үш жыл өткеннен кейін мемлекеттік органның меншігіне беру туралы талап көрсетілсе, онда өнім беруші мен мемлекеттік орган арасындағы шартқа сәйкес сервистік бағдарламалық өнім мемлекеттік органның меншігіне беріледі.

      103-2. СБӨ жеткізушісінің АК-қызметтер объектісінің жұмыс құны үш жыл өткеннен кейін кодтарды алып жүру құнына ғана негізделген жалдау құнын қамтиды";

      109-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "109. Өнім беруші АСМ және (немесе) АСМ МЖӘ шартын орындаудан бас тарту немесе бұзу кезінде сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін пайдалануды электрондық ақпараттық ресурстардың көші-қоны бойынша жұмыстарды есепке ала отырып, оператор жаңа сервистік бағдарламалық өнімді немесе АКИ объектісін өнеркәсіптік пайдалануға бергенге дейін жүзеге асырады.";

      1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сай жаңа редакцияда жазылсын:

      2. Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Цифрлық трансформация департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Министр цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан
Б. Мусин

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш
өнеркәсібі министрінің
2022 жылғы 31 наурыздағы
№ 101/НҚ Бүйрыққа
қосымша
  Ақпараттандырудың сервистік
моделін іске асыру
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік органның уәкілетті органға және сервистік интеграторға мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға сұрау салуы

Бөлімнің атауы

Мәліметтер

Мемлекеттік орган функциясының атауы және сипаты

_______________________________________________
(Ақпараттандырудың сервистік моделі арқылы автоматтандыру үшін мемлекеттік орган функциясының атауы көрсетіледі)

Мемлекеттік орган функциясының атауы және сипаты

_______________________________________________
(Автоматтандыруға жоспарланып отырған функция сипатталған нормативтік құқықтық актілердің тізбесі (мысалы, ведомствоның ережесі, қағидалар, регламент, әдістеме, нұсқаулық), белгіленген мемлекеттік, салалық бағдарламалардың және құрамында сервисті іске асыру көзделген Қазақстан Республикасының аумағын дамыту бағдарламасының атауы (нақты тармақтарға сілтеме жасау керек).

Мемлекеттік органның қызметін автоматтандырудың мақсаты мен міндеттері

_______________________________________________
(Мемлекеттік органның қызметін автоматтандырудың мақсаты мен міндеттері көрсетіледі)

АК-қызметтерін енгізудің ауқымы мен қуаттылығы

_______________________________________________
(АК-қызметін іске асырудың, АК-қызметтерінің ел, өңір немесе ведомство шеңберінде жұмыс істеу қажеттілігі туралы мәліметтер көрсетіледі. АК-қызметтерінің әлеуетті пайдаланушылар тобын (жеке/заңды тұлғалар), олардың санын және олар орындайтын функцияларды санамалаңыз. АК-қызметін пайдалану жиілігі, АК-қызметтері шеңберінде айналымға түсуі болжанатын электрондық құжаттардың саны мен көлемі көрсетіледі)

Қызметті орындай отырып ағымдағы жағдайдың және автоматтандырудың болмауымен байланысты проблемалардың сипаты

_______________________________________________
(Ағымдағы жағдайдың қысқаша сипаты беріледі – функцияларды орындау қалайша жүзеге асырылады, қазіргі уақытта қандай проблемалар бар. Сондай-ақ, қажет болған жағдайда, мемлекеттік органның қызметін ішінара автоматтандыратын қазіргі кезде бар ақпараттық жүйелер арқылы ішінара автоматтандырудың кемшіліктері көрсетіледі)

Автоматтандырудан күтілетін нәтижелер

_______________________________________________
(Мемлекеттік органның қызметін электрондық түрге көшірудің қандай бөлігінде функцияларды орындай отырып, ағымдағы жағдайдағы кемшіліктерді шешетіні көрсетіледі)

Мемлекеттік органның қызметі шеңберінде пайдаланылуы шектелген ақпараттың болуы

_______________________________________________
(Функцияларды орындауда шектеулердің болуы көрсетіледі: қызмет бабында пайдалануға арналған құжаттардың, мемлекеттік құпия мәртебесі бар мәліметтердің айналымы)

Мемлекеттік органның қызметін автоматтандыру бойынша техникалық құжаттаманың болуы

_______________________________________________
(Мемлекеттік орган қажеттілігінің болуы туралы өтінімге аталған құжаттардың көшірмелерін қоса бере отырып бизнес-процестер (мысалы: мемлекеттік органның архитектурасы шеңберінде бекітілген АКЖ-ң паспорты, техникалық тапсырма, техникалық-экономикалық негіздеме, инвестициялық жоба) егжей-тегжейлі сипатталған техникалық құжаттаманың атауын (бар болған жағдайда)

Мемлекеттік органның қызметін автоматтандыратын/қызметін ішінара автоматтандыратын мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесі (лері) бар ма

______________________________________________
(Қызметті автоматтандыратын не қызметті ішінара автоматтандыратын ақпараттық жүйе, оның ішінде электрондық құжат айналымы жүйелері, интернет-ресурстар, ведомстволық порталдар көрсетіледі)

Жауапты адамдардың байланыс деректері

______________________________________________
((Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), құрылымдық бөлімше, лауазымы, телефоны (жұмыс, мобильді), электрондық пошта)


О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 129 "Об утверждении Правил реализации сервисной модели информатизации"

Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 31 марта 2022 года № 101/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2022 года № 27343

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 129 "Об утверждении Правил реализации сервисной модели информатизации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13282), следующие изменения и дополнения:

      в Правилах реализации сервисной модели информатизации, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила реализации сервисной модели информатизации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 4) статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об информатизации" (далее – Закон) и определяют порядок реализации сервисной модели информатизации.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Правила не распространяются на:

      1) электронные информационные ресурсы, информационные системы и информационно-коммуникационную инфраструктуру, содержащие, обрабатывающие и (или) передающие сведения, отнесенные к государственным секретам в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных секретах";

      2) электронные информационные ресурсы, информационные системы и информационно-коммуникационную инфраструктуру Национального Банка Республики Казахстан, за исключением информационных систем, интегрирующихся с объектами информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства".";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Инициация автоматизации деятельности государственного органа, в том числе государственных функций и вытекающих из них государственных услуг (далее – автоматизация деятельности государственного органа) осуществляется на основании:

      1) запроса государственного органа на автоматизацию деятельности государственного органа (далее – запрос государственного органа) в уполномоченный орган и сервисному интегратору посредством архитектурного портала "электронного правительства" по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) заявки потенциального поставщика или оператора на автоматизацию деятельности государственного органа (далее – заявка потенциального поставщика или оператора) в уполномоченный орган и сервисному интегратору по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Заключение на автоматизацию деятельности государственного органа сервисным интегратором формируется с учетом оценки по следующим критериям:

      1) целесообразность автоматизации деятельности государственного органа – анализ нормативных правовых актов Республики Казахстан, регламентирующих автоматизацию деятельности государственного органа на период реализации;

      2) реализуемость автоматизации деятельности государственного органа – достижимость показателей автоматизации деятельности государственного органа на соответствие Требованиям, ЕТ;

      3) отсутствие объектов информатизации или начатых к реализации проектов по созданию или развитию объектов информатизации, автоматизирующих деятельность государственного органа либо ИК-услуг.";

      пункт 12 исключить;

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Уполномоченный орган в срок не более 3 (трех) рабочих дней с даты получения заключения на автоматизацию деятельности государственного органа от сервисного интегратора согласовывает возможность автоматизации деятельности государственного органа либо отказывает в автоматизации деятельности государственного органа и уведомляет государственный орган посредством архитектурного портала "электронного правительства".";

      пункты 18 и 19 изложить в следующей редакции:

      "18. Разработка задания на проектирование ИК-услуги осуществляется сервисным интегратором в срок не более 20 (двадцати) рабочих дней со дня поступления уведомление о необходимости организации создания ИК-услуги от государственного и/или уполномоченного органа.

      19. Задание на проектирование ИК-услуги содержит следующие сведения:

      1) общие сведения (назначение, количество государственных органов и пользователей, класс электронного информационного ресурса, класс программного обеспечения, механизм и этапы создания);

      2) предельная стоимость аренды сервисного программного продукта или объекта ИКИ;

      3) предельная стоимость ИК-услуги;

      4) перечень процессов (подпроцессов и функций), при создании сервисного программного продукта или технические требования при создании объекта ИКИ;

      5) требования и ограничения, связанные с информационно-коммуникационной платформой "электронного правительства";

      6) требования к интеграции с объектами информатизации "электронного правительства" или сервисными программными продуктами;

      7) требования к производительности, отказоустойчивости и масштабируемости сервисного программного продукта или объекта ИКИ;

      8) требования к информационной безопасности в соответствии с классом объекта информатизации и описание взаимодействия с системами мониторинга, контроля и журналирования событий;

      9) условия и требования к вводу в промышленную эксплуатацию ИК-услуги, сервисного программного продукта или объекта ИКИ, требования к технической документации, порядку и условиям передачи исходного кода сервисного программного продукта;

      10) возможность использования исходных кодов информационных систем государственных органов и иных организаций, а также стандартных решений (компоненты, сервисы, процессы, интеграции, пользовательский интерфейс и его компоненты);

      11) требования к процессу и материалам обучения пользователей;

      12) критерии отбора поставщика;

      13) план-график и матрица ответственности создания ИК-услуги;

      14) условия по созданию ИК-услуги, сервисного программного продукта или объекта ИКИ, развитию ИК-услуги по проекту ГЧП СМИ, предполагаемые виды и объемы государственной поддержки для проектов ГЧП СМИ.";

      пункт 20 исключить;

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Уполномоченный орган в срок не более 3 (трех) рабочих дней со дня поступления согласования об определении финансовой обеспеченности проектов ГЧП СМИ уполномоченного органа по бюджетному планированию либо предложения соответствующей бюджетной комиссии о принятии государственных обязательств по проектам ГЧП СМИ включает проект ГЧП СМИ в перечень проектов ГЧП СМИ. Перечень проектов ГЧП СМИ утверждается уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 2) пункта 5 статьи 45 Закона.";

      пункт 36 изложить в следующей редакции:

      "36. Заказчик ИК-услуги создает Комиссию по:

      1) по проектам СМИ в срок не позднее даты завершения приема заявок от потенциальных поставщиков;

      2) для проектов ГЧП СМИ после получения положительного предложения о принятии государственных обязательств по проектам ГЧП СМИ соответствующей бюджетной комиссии.";

      пункты 38, 39 и 40 исключить;

      пункт 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Сервисный интегратор в течение 3 (трех) рабочих дней после утверждения задания на проектирование по согласованию с заказчиком ИК-услуги размещает на электронной площадке объявление о начале конкурсных процедур по определению поставщика по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам (далее – объявление), с приложением задания на проектирование ИК-услуги.";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Срок приема заявок от потенциальных поставщиков указывается в объявлении и составляет 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня опубликования объявления о начале приема заявок.";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Заявка на участие в конкурсе подается в адрес сервисного интегратора на бумажном носителе либо электронном носителе посредством электронной площадки по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.";

      дополнить пунктом 53-1 следующего содержания:

      "53-1. Если в течении срока действия объявления не поступило ни одной заявки, Комиссия принимает решение о повторном объявлении конкурса по определению поставщика сервисного программного продукта или объекта ИКИ.

      Если в течении срока действия повторного объявления не поступило ни одной заявки, Комиссия принимает решение о внесении изменений и дополнений в задание на проектирование ИК-услуги и повторном проведении конкурса.

      Если в течении срока действия повторного объявления, с изменениями и дополнениями в задание на проектирование ИК-услуги, не поступило ни одной заявки, Комиссия принимает решение об отмене создания или развития ИК-услуги.";

      пункт 73 изложить в следующей редакции:

      "73. По итогам создания сервисного программного продукта или объекта ИКИ в сроки установленные протоколом или ЗНП сервисный интегратор инициирует проведение тестирования.

      К уведомлению поставщик представляет:

      информацию о требуемых ресурсах информационно-коммуникационной инфраструктуры для функционирования сервисного программного продукта или объекта ИКИ в среде эксплуатации.";

      пункт 74 исключить;

      дополнить пунктом 76-1 следующего содержания:

      "76-1. Тестирование на работоспособность сервисного программного продукта или объекта ИКИ включает проверку интеграции, указанных в ЗНП по интеграционным сервисам, размещенных в реестре сервисов.";

      пункт 79 исключить;

      дополнить пунктом 80-1 следующего содержания:

      "80-1. Оператор для проведения испытаний на соответствие требованиям обеспечивает выделение ИК-инфраструктуры в соответствующей штатной среде эксплуатации.";

      пункты 82 и 83 изложить в следующей редакции:

      "82. При создании объекта ИКИ, оператор обеспечивает прохождение испытаний информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" с учетом созданного объекта ИКИ на соответствие требований информационной безопасности.

      По итогам прохождения испытаний информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" оператор направляет уведомление сервисному интегратору.

      83. Сервисный интегратор в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения уведомления от поставщика или оператора инициирует заседание Комиссии.";

      пункт 84 исключить;

      пункты 85, 86 и 87 изложить в следующей редакции:

      "85. Комиссия на основании представленных сервисным интегратором протоколов предыдущих заседаний Комиссии, протоколов тестирования, акта испытаний на соответствие информационной безопасности сервисного программного продукта принимает решение о формировании ИК-услуги.

      86. Формирование ИК-услуги осуществляется в следующем порядке:

      1) ввод в промышленную эксплуатацию сервисного программного продукта или объекта ИКИ и ИК-услуги;

      2) включение в Каталог ИК-услуг, в порядке, определенном настоящими Правилами.

      87. Ввод в промышленную эксплуатацию сервисного программного продукта или объекта ИКИ осуществляется оператором совместно с поставщиком.";

      дополнить пунктом 87-1 следующего содержания:

      "87-1. При вводе в промышленную эксплуатацию сервисного программного продукта оператор принимает техническую документацию на сервисный программный продукт.";

      пункт 88 изложить в следующей редакции:

      "88. Если создание ИК-услуги по договору СМИ в соответствии с заданием на проектирование ИК-услуги не предусматривает предоставление в аренду сервисного программного продукта или информационной системы, создание ИК-услуг оператором осуществляется в следующем порядке:

      1) формирование ИК-услуги путем укомплектования информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства", а также информационно-коммуникационной инфраструктуры оператора.

      Для укомплектования информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и информационно-коммуникационной инфраструктуры оператора, приобретение объекта ИКИ оператором осуществляется согласно внутренним правилам оператора;

      2) тестирование приобретенного (или созданного) объекта ИКИ осуществляется оператором;

      3) испытание информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" с учетом приобретенного (или созданного) объекта ИКИ на соответствие требованиям информационной безопасности;

      4) ввод в эксплуатацию ИК-услуги;

      5) включение в Каталог ИК-услуг, в порядке, определенном настоящими Правилами.";

      пункты 90, 91 и 92 изложить в следующей редакции:

      "90. При потребности в развитии ИК-услуги заказчик ИК-услуги направляет запрос на развитие ИК-услуги уполномоченному органу с копией сервисному интегратору посредством архитектурного портала электронного правительства.

      91. Сервисный интегратор в срок не более 15 (пятнадцати) рабочих дней с даты получения запроса о возможности развития ИК-услуги проводит анализ целесообразности развития ИК-услуги с привлечением заказчика ИК-услуги, оператора и поставщика на развитие ИК-услуги.

      Сервисным интегратором направляется в уполномоченный орган, заказчику ИК-услуги и оператору заключение о развитии ИК-услуги.

      92. По результатам положительного заключения о развитии ИК-услуги, сервисный интегратор инициирует обсуждение развития ИК-услуги и (или) замену поставщика с участием заказчика ИК-услуги, уполномоченного органа и оператора для принятия решения.";

      пункт 98 изложить в следующей редакции:

      "98. Оператор в срок не позднее 3 (трех) рабочих дней после подписания протокола ввода в промышленную эксплуатацию сервисного программного продукта или объекта ИКИ направляет Сервисному интегратору соответствующее уведомление с копией протокола.

      Сервисный интегратор в срок не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня получения уведомления от оператора, направляет уведомление о необходимости включения ИК-услуги в Каталог ИК-услуг уполномоченному органу.";

      дополнить пунктами 103-1 и 103-2 следующего содержания:

      "103-1. Если в задании на проектирование указано требование по передаче сервисного программного продукта в собственность государственного органа после трех лет аренды, то в соответствии с договором между поставщиком и государственным органом сервисный программный продукт передается в собственность государственного органа.

      103-2. Стоимость работ поставщика СПП или объекта ИКИ в рамках оказания ИК-услуг по истечению трех лет включает стоимость аренды, основанной только на стоимость сопровождения кодов";

      пункт 109 изложить в следующей редакции:

      "109. При отказе поставщика от исполнения или расторжения договора СМИ и(или) ГЧП СМИ, эксплуатация сервисного программного продукта или объекта ИКИ осуществляется оператором до ввода в промышленную эксплуатацию нового сервисного программного продукта или объекта ИКИ с учетом работ по миграции электронных информационных ресурсов.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      3. Департаменту цифровой трансформации Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа, представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
Б. Мусин

  Приложение
к приказу Министра
цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
от 31 марта 2022 года
№ 101/НҚ
  Приложение 1
к Правилам реализации
сервисной
модели информатизации
  Форма

Запрос государственного органа на автоматизацию деятельности государственного органа в уполномоченный орган и сервисному интегратору

Наименование раздела

Сведения

Наименование и описание функции государственного органа

_______________________________________________
(Указывается наименование функции государственного органа для автоматизации посредством сервисной модели информатизации)

Нормативное основание для автоматизации деятельности государственного органа

_______________________________________________
(Перечень нормативных правовых актов, в которых описана функция, планируемая к автоматизации (к примеру, положение ведомства, правила, регламент, методика, инструкция), наименование установленных государственных, отраслевых программ и программы развития территорий Республики Казахстан, в составе которой предусмотрена реализация сервиса (указать ссылки на конкретные пункты).

Назначение и задачи автоматизации деятельности государственного органа

_______________________________________________
(Указывается назначение и задачи автоматизации деятельности государственного органа)

Масштаб и мощность внедрения ИК-услуг

_______________________________________________
(Указываются сведения о необходимости реализации ИК-услуги функционирования ИК-услугв рамках страны, региона или ведомства. Перечислить группы потенциальных пользователей ИК-услуг (юридические/ физические лица), их количество и функции, которые будут выполняться ими. Указывается регулярность пользования ИК-услугой , количество и объем электронных документов, предполагаемых к обращению в рамках ИК-услуг)

Описание текущей ситуации с выполнением деятельности и проблем, связанных с отсутствием автоматизации

_______________________________________________
(Приводится краткое описание текущей ситуации - каким образом осуществляется исполнение функций, какие проблемы существуют в настоящее время. Также, при необходимости, указываются недостатки частичной автоматизации посредством существующих информационных систем, частично автоматизирующих деятельность государственного органа)

Ожидаемые результаты от автоматизации

_______________________________________________
(Указывается в какой части перевод деятельности государственного органа в электронный вид решит недостатки текущей ситуации с выполнением функции)

Наличие информации ограниченного пользования в рамках деятельности государственного органа

_______________________________________________
(Указывается имеются ли ограничения в выполнении функции: обращение документов служебного пользования, сведений, носящих статус государственных секретов)

Наличие технической документации по автоматизации деятельности государственного органа

_______________________________________________
(Указывается наименование технической документации (в случае наличия), в которой детально описаны бизнес-процессы (например: техническое задание, технико-экономическое обоснование, инвестиционный проект), с приложением копий данных документов к заявке о наличии потребности государственного органа)

Имеется ли информационная (ые) система (ы) государственных органов, автоматизирующая деятельность государственного органа/частично автоматизирующая деятельность

_______________________________________________
(Указывается информационная система, автоматизирующая деятельность либо частично автоматизирующая деятельность, в том числе системы электронного документооборота, интернет-ресурсы, ведомственные порталы)

Контакты ответственных лиц

_______________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии), структурное подразделение, должность, телефон (рабочий, мобильный), электронная почта)